Η περ. β΄ του άρθρου 57 του ν. 4589/2019 αντικαθίσταται ως εξής:
«β) Εκπαιδευτική προϋπηρεσία ανά κλάδο: εκατόν είκοσι (120) μονάδες κατ΄ ανώτατο όριο, οι οποίες αναλύονται ως εξής:
αα) μία (1) μονάδα ανά μήνα πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας έως κατ` ανώτατο όριο εκατόν είκοσι (120) μήνες,
ββ) δύο (2) μονάδες ανά μήνα πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπως καθορίζονται στην περ. Β της υπ’ αρ. 133529/ΓΔ4/7.8.2018 απόφασης του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (Β΄ 3941), καθώς και σε σχολικές μονάδες που λειτουργούν σε καταστήματα κράτησης έως κατ΄ ανώτατο όριο εξήντα (60) μήνες.»
Δικαίωστε τους κόπους μας!!Μην πετάτε στον κάδο των αχρήστων τις θυσίες που κάναμε για να στελεχώσουμε τα απομακρυσμένα και δυσπρόσιτα σχολεία της Ελλάδας.ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ ΔΙΠΛΩΝ ΜΟΡΙΩΝ ΤΩΡΑ!!!
Το δίκαιο θα είναι να μετρήσουν ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ τα δίπλα μόρια των δυσπρόσιτων!!Επιτελους να δικαιωθούν οι κόποι τόσων χρόνων!!!
Τοσα χρονια δυσπρόσιτα δεν μπορούν να πάνε χαμένα!!ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥΣ ΤΩΡΑ!!!
Σε θετική κατεύθυνση .
Το δίκαιο είναι να προσμετρηθούν τα δίπλα μόρια ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ!!!Ας δικαιωθούν οι κόποι μας ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!
Τα δυσπρόσιτα θα πρέπει να μετρήσουν αλλά ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ!!!
Προσμέτρηση διπλων μορίων με ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!!
Καλησπέρα!!! Δε βρίσκω το λόγο να μη μεταφέρεται η προϋπηρεσία από κλάδο σε κλάδο όταν μάλιστα και οι δύο ειδικότητες είναι στην ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗ. Ισχύει και για τους μονίμους η μεταφορά. Επίσης, μοριοδοτουνται προσόντα άκυρα όπως η δεύτερη ξένη γλώσσα που δεν έχει καμία σχέση με την εκπαίδευση και ειδικότερα έχει αποκτηθεί δήθεν επάρκεια μέσα από παρακολούθηση μεταπτυχιακού εξ αποστάσεως π.χ.στη Βουλγαρία που εκεί δεν έγιναν καν εξετάσεις μαθημάτων και δεν ήρθε σε καμία επαφή ο εκπαιδευόμενος με την εν λόγω ξένη γλώσσα. Οι υπερπροσοντουχοι για ποιο λόγο να ΑΔΙΚΟΥΝΤΑΙ; Ο κύριος Μητσοτάκης είναι πραγματικά υπερπροσοντουχος και θα έπρεπε να ενισχύει τα άτομα με δύο πτυχία. ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΤΥΧΙΟ, ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΠΟ ΚΛΑΔΟ ΣΕ ΚΛΑΔΟ. Αφού μας επιλέγουν και στις δύο βαθμίδες,για ποιο λόγο να αναγκαζόμαστε να επιλέγουμε και να αφήνουμε πίσω ΚΛΑΔΟΥΣ για τους οποίους έχουμε παλέψει μια ζωή; Εδώ μετράνε διδακτορικά που είναι σε άσχετα αντικείμενα με την εκπαίδευση. Εμείς έχουμε τα δύο πτυχία μας στην εκπαίδευση. ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΜΗ ΓΊΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑ.
Όχι στη μεταφορά προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο.Μην αυτό ακυρώνεται αυτή τη σωστή ρύθμιση μη δίνοντας της αναδρομική ισχύ. Πρέπει η ρύθμιση να αφορά και τους επικείμενους πίνακες ειδικής και γενικής αγωγής.Διορθωστε την τραγική ρύθμιση Γαβρογλου
Πρέπει να υπάρξει ρύθμιση για την αναδρομική ισχύ του διπλασιασμού με ειδικό ανώτατο όριο για όσους υπηρέτησαν τα προηγούμενα τουλάχιστον για τα 5 προηγούμενα χρόνια. Με ποιο κριτήριο ένα σχολείο σε ένα ακριτικό νησί των Δωδεκανήσων ή του Β. Αιγαίου θα διπλασιάζει από την ερχόμενη σχολική χρονιά την προϋπηρεσία; Τα σχολεία αυτά χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτα εδώ και πολλά χρόνια, όχι από του χρόνου.
Εφόσον συμφωνείτε με την πρακτική του διπλασιασμού (πολύ σωστά), γιατί δεν το εφαρμόζετε και για τα προηγούμενα σχολικά έτη;
Το Νομοσχέδιο αυτό έρχεται να διορθώσει τις ατέλειες και τα λάθη της προηγούμενης κυβέρνησης. Με το να μην καθιερώνετε την αναδρομικότητα δεν διορθώνετε πλήρως το πρόβλημα. Έτσι, θα αδικηθούν οι εκπαιδευτικοί που υπηρέτησαν όλα αυτά τα χρόνια στα σχολεία των πιο απομακρυσμένων περιοχών της χώρας μας.
Η διπλή μοριοδότηση δημιουργεί στρεβλώσεις, και πλήττει κυριώς τις σχολικές μονάδες που δεν είναι ούτε κοντά σε κάποιο αστικό κέντρο, ούτε χαρακτηρίζονται δυσπρόσιτες.
Θα πρέπει να επεκταθεί το μέτρο, και να δίδονται παραπάνω μόρια κατ αναλογία, με διαφορετικό συντελεστή, σε όλες τις σχολικές μονάδες που δεν βρίσκονται σε μεγάλα αστικά κέντρα, όπως γίνεται και στη μοριοδότηση των μόνιμων εκπαιδευτικών.
Επίσης το γεγονός οτι δεν περιλαμβάνει αναδρομικότητα το άρθρο, σε περίπτωση που εφαρμοστεί, είναι μια ακόμα αδικία και πλήττει την εμπιστοσύνη των εκπαιδευτικών σε τέτοια μέτρα, εφόσον γνωρίζουν οτι μελλοντικά αυτά τα μόρια μπορεί να τους αφαιρεθούν.
Κάθε 2 χρόνια ένα καινούργιο σχέδιο νόμου αλλάζει τα δεδομένα στις προσλήψεις αναπληρωτών. Διαφωνώ κάθετα με το άρθρο 42 του νέου νομοσχεδίου για δύο κυρίους λόγους. Πρώτον σε ότι αφορά στην διπλή μοριοδότηση της προϋπηρεσίας που αποκτάται σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες δεδομένου ότι το εκπαιδευτικό έργο που προσφέρει ο κάθε εκπαιδευτικός θεωρείται ισάξιο και ακολουθεί συγκεκριμένες κατευθύνσεις που ορίζονται από το υπουργείο δεν μπορεί να πριμοδοτείτε ανάλογα με την περιοχή πρόσληψης, μεταθέτοντας αυτόν τον τρόπο τις υποχρεώσεις της κάθε κυβέρνησης για δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση σε διαμάχες μεταξύ των εκπαιδευτικών ενώ άλλου είδους κίνητρα όπως πχ οικονομικά είναι δικαιότερα. Δεύτερον, δεν μπορεί ένας δεύτερος τίτλος σπουδών να μοριοδοτείται όσο μια ξένη γλώσσα και να μην επιτρέπεται η μεταφορά προϋπηρεσίας εφόσον έχουν ήδη γίνει προσλήψεις με αυτό το σύστημα. Το δικαιότερο όλων είναι η απόκτηση της προϋπηρεσίας μετά από την απόκτηση του απαιτούμενου τυπικού ακαδημαϊκού προσόντος με αναδρομική ωστόσο ισχύ. Τέλος επιβάλετε ένας ορθολογικότερος τρόπος αξιολόγησης των ακαδημαϊκών προσόντων.
Πώς είναι δυνατόν μέσω ΑΣΕΠ για την ίδια εργασία να υπάρχουν διαφορετικές απολαβές; Είναι αντισυνταγματικό και θα προξενήσεις πάλι προσφυγες στο ΣΤΕ.
Όχι μεταφορά προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο! Ας σταματήσει επιτέλους να αλλάζει κάθε χρόνο το σύστημα για να μπορέσει ο εκπαιδευτικός να παίρνει τις αποφάσεις του με προγραμματισμό. Τα δυσπρόσιτα να μετρηθούν, αλλά σε πραγματικά δυσπρόσιτα και όχι σε βαφτισμενα έτσι για ευνόητους λόγους. Επίσης δεν υπάρχουν σε όλες τις ειδικότητες δυσπρόσιτα. Και τέλος να φροντίσετε να υπάρχει επάρκεια και δυνατότητα στους αναπληρωτές να βρίσκουν που θα μείνουν όταν πάνε στα απομακρυσμένα και μη μέρη και όχι να αναγκάζονται να φεύγουν γιατί δεν βρίσκουν που να μείνουν.
Τα δυσπρόσιτα θα πρέπει να μετρήσουν καθώς κάποιοι είχαν πάει σε αυτά τα μέρη και μετά καταργήθηκαν!!! Αλλά πρέπει αναδρομικά, να μετρήσουν για τα προηγούμενα 2 ή 3 χρόνια!!
Επίσης η μεταφορά προϋπηρεσίας από τη Γενική στην Ειδική δεν ήταν δίκαιη και θα πρέπει να σταματήσει!!!. Αλλά και το αντίστροφο, ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να αποφασίσει αν θα εργαστεί στη Γενική ή στην Ειδική αγωγή. Η κατάργηση της μεταφοράς θα πρέπει να γίνει και στους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή διότι θα διοριστούν άτομα τα οποία δεν έχουν κάνει ούτε ένα μήνα μάθημα με μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
Κινείται σε σωστό δρόμο, αλλά πρέπει να έχει και ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ισχύ γιατί πολλοί εκπαιδευτικοί επέλεξαν να πάνε σε αυτά τα μέρη και έτσι κάποια στιγμή πρέπει να επιβραβευτούν. Δεν είναι δίκαιο ένας εκπαιδευτικός που βρισκόταν έστω και μία χρόνια σε ένα δυσπρόσιτο/απομακρυσμένο ( μακριά από το σπίτι του και με πολύ δύσκολες συνθήκες διαβίωσης ) πριν το 20΄ να του αφαιρούν τα διπλάσια μόρια, γνωρίζοντας έστω ότι αναλαμβάνοντας τότε προϋπηρεσία θα έχει αναγνωριστεί η προσφορά του από το κράτος δίνοντάς του διπλασιασμό μορίων.
Κινείται σε σωστό δρόμο, αλλά πρέπει να έχει και ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ισχύ γιατί πολλοί εκπαιδευτικοί επέλεξαν να πάνε σε αυτά τα μέρη και έτσι κάποια στιγμή πρέπει να επιβραβευτούν. Δεν είναι δίκαιο ένας εκπαιδευτικός που βρισκόταν έστω και μία χρόνια σε ένα δυσπρόσιτο/απομακρυσμένο ( μακριά από το σπίτι του και με πολύ δύσκολες συνθήκες διαβίωσης ) πριν το 20΄ να του αφαιρούν τα διπλάσια μόρια, γνωρίζοντας έστω ότι αναλαμβάνοντας τότε προϋπηρεσία θα έχει αναγνωριστεί η προσφορά του από το κράτος δίνοντάς του διπλασιασμό μορίων.
Σωστή η προσμέτρηση των διπλών μορίων αλλά με ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!
Το δίκαιο είναι να μετρήσουν τα δίπλα μόρια αλλά με ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!
Δεν γίνεται να καταργείτε την διπλή μοριοδότηση των προηγούμενων χρόνων.Τοσοι εκπαιδευτικοί τρέξαμε να στελεχώσουμε τα σχολεία με το κίνητρο των διπλών μορίων.Υπηρετησαμε εκεί,κάνοντας εξοδα,αφήνοντας τις οικογένειες μας πίσω, βάζοντας σε πρώτη προτεραιότητα το σχολείο! Περιμενουμε να δικαιωθούν οι κόποι μας επιτελους!!!
Τα δυσπρόσιτα πρέπει να μετρήσουν αλλά να έχουν και ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!
Η προϋπηρεσία πρέπει να μεταφέρεται τουλάχιστον στους κλάδους που αποτελούν Β ή Γ ανάθεση, αφού ο εκπαιδευτικός έχει κριθεί ικανός από το κράτος να διδάξει τα αντικείμενα Β,Γ ανάθεσης (και τα διδάσκει στην πραγματικότητα) δεν μπορεί να μη προσμετράται η προϋπηρεσία του στους αντίστοιχους πίνακες.
Πρέπει να υπάρξει αναδρομική ισχύς για το άρθρο αυτό. Τόσα χρόνια δυσπρόσιτα δεν μπορούν να πάνε χαμένα. Οι εκπαιδευτικοί που πήγαν στα δυσπρόσιτα τόσα χρόνια πήγαν με πολύ μεγάλο προσωπικό κόστος, οικονομικό, συναισθηματικό κτλ. Δεν μπορείτε ξαφνικά να μηδενίζετε τόσες θυσίες.
Δεν είναι σαφές αν ο διπλασιασμός των μορίων για τα δυσπρόσιτα θα έχει αναδρομική ισχύ. Η μη αναδρομική ισχύ είναι άδικη και μη αξιοκρατική. Παρακαλώ να γίνουν διευκρινήσεις και πιθανές διορθώσεις επί του θέματος.
Ναι στη διπλή μοριοδότηση των δυσπρόσιτων !!!!
Ναι στην αναδρομική ισχύ των δυσπρόσιτων !!!!
Ναι στην επαναφορά δυσπρόσιτων σχολείων που καταργήθηκαν με το νέο νόμο !!!
Είναι άδικο να εξισώνεται μοριοδοτικά ο εκπαιδευτικός που υπηρετεί π.χ. στις Οινούσσες, στην Αμοργό, στη Σίφνο, στη Σαμοθράκη, στη Σκύρο…..με αυτόν που υπηρετεί π.χ. στη Θεσσαλονίκη, στην Πάτρα, στη Λάρισα, στην Αθήνα..…….!!!!
Ναι στην επαναφορά του διπλασιασμού των δυσπρόσιτων! Κ μάλιστα με αναδρομική ισχύ! Όλοι εμείς που υπηρετήσαμε σέ δυσπρόσιτα την περσινή χρονιά..τα δηλώσαμε κ για τα διπλά τους μόρια φυσικά!( αλλιώς δε θα μας συνέφερε οικονομικά,οικογενειακά,συναισθηματικά,έτσι κ αλλιώς…)…
Είναι αδικία για τους εκπαιδευτικούς των νησιών,η εξίσωση πχ.με τους εκπαιδευτικούς της πρωτεύουσας..
Σας ευχαριστώ
* Αξιότιμοι Κύριοι του Υπουργείου Παιδείας+Αγαπητοί Συνάδελφοι
*Νομίζω είναι δίκαιο να υπάρξει αναδρομική προσμετρηση των δυσπροσιτων από το νόμο Λοβερδου (10/9/2014)+μετά… με πλαφον 60 μηνες για όλους όπως μας ενημερώνετε, + να ενσωματωθεί αυτή η προϋπηρεσία στους νέους τελικούς πίνακες αναπληρωτών όποτε αυτοί βγουν, γιατί τα δυσπροσιτα πλέον θεωρούνται κριτήριο μοριοδοτησης όπως μας αναφέρετε
*Δεν είναι δικαιο η διπλή μοριοδοτηση στα δυσπροσιτα να μετρήσει μόνο από 1 Σεπτεμβρίου 2020 + να διαγραφεί αναδρομικά…σε ταλαιπωρημενους μεσοκοπους μεσήλικες.
Σας Ευχαριστώ
Μια αλλαγή θετική που θα είχε περισσότερο νόημα αν είχε αναδρομική ισχύ. Βέβαια για εμάς τους αναπληρωτές που κάθε χρόνο μετακινούμαστε, είμαστε σε ετοιμότητα να τρέξουμε εντός ολίγων ημερών να βρούμε σπίτι, να μετακομίσουμε και φυσικά να αναλάβουμε τα διδακτικά μας καθήκοντα για να απολυθούμε τον Ιούνιο και να επαναλάβουμε αντίστροφα τη διαδικασία, θα ήταν προτιμότερο να καλύπτονταν όλα τα κενά από τον Σεπτέμβρη, να αναλαμβάναμε υπηρεσία ηλεκτρονικά και όχι περιμένοντας ώρες ατελείωτες στην εκάστοτε Πρωτοβάθμια, αντί να μας «χρυσώνετε το χάπι» με τη διπλή μοριοδότηση.
Η διπλή μοριοδότηση να μην προσμετράται αν η δυσπρόσιτη σχολική μονάδα βρίσκεται στον τόπο κατοικίας του εκπαιδευτικού
Επιτέλους … είναι καιρός να αποκατασταθεί η περυσινή αδικία (για να μην πω αθλιότητα) όταν κατάργησαν τη διπλή μοριοδότηση των δυσπρόσιτων, στη μέση της χρονιάς και μάλιστα δίνοντας αναδρομική ισχύ στην κατάργηση…
Είναι δίκαιο, το άρθρο αυτό να έχει αναδρομική ισχύ
Αξίζει όντως να υπάρχει διπλασιασμός μορίων στα δυσπρόσιτα
Η διπλή μοριοδότηση πρέπει να ισχύσει αναδρομικά από το 2014 όπως όριζε ο Νόμος Λοβέρδου. Πρέπει να αποκατασταθεί η αδικία.Η υπακοή στους νόμους αφορά όχι μόνο τους πολίτες αλλά και την πολιτεία!
Τα δυσπρόσιτα θα πρέπει να μετρήσουν καθώς κάποιοι είχαν πάει σε αυτά τα μέρη και μετά καταργήθηκαν!!! Αλλά πρέπει αναδρομικά, να μετρήσουν για τα προηγούμενα 2 ή 3 χρόνια!!!
Ταυτόχρονα η μεταφορά προϋπηρεσίας από τη Γενική στην Ειδική ήταν άδικη και θα πρέπει να σταματήσει!!!. Αλλά και το αντίστροφο, ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να αποφασίσει αν θα εργαστεί στη Γενική ή στην Ειδική αγωγή. Η κατάργηση της μεταφοράς θα πρέπει να γίνει και στους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή διότι θα διοριστούν άτομα τα οποία δεν έχουν κάνει ούτε ένα μήνα μάθημα με μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
Όχι δεν είναι σωστό…. Πραγματική προυπηρεσία και μόνο για τους μόνιμους διορισμούς.
Αρχικα η εκπαιδευτική προϋπηρεσία πρέπει να προσμετράται στο σύνολό της και όχι μόνο στον επί μέρους κλάδο καθώς η εκπαιδευτική προϋπηρεσία σε κάθε περίπτωση αποτελεί επιπρόσθετο προσόν σε οποιονδήποτε εκπαιδευτικό κλάδο. Εφόσον η μεταφορά προϋπηρεσίας είναι κατοχυρωμένη από τον ΣτΕ, υπάρχουν πολλοι άνθρωποι που χάνουν άδικα χρόνια προϋπηρεσίας στο βασικό τους κλάδο αφού έχουν προσληφθεί σε διαφορετικό κλάδο λόγω του δεύτερου πτυχίου. Πέρα λοιπόν από την προηγουμενη υποβάθμιση του δεύτερου πτυχίου με την τραγική μοριοδότηση των 7 μονάδων έρχεται μια νέα υποβάθμιση του.
Επιπλέον η προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα ως διπλή, ποσό μάλλον για μόνιμο διορισμό, θα δημιουργήσει ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΑΔΙΚΙΕΣ.
Θα ήταν δίκαιη η αναδρομική ισχύ τη διπλής μοριοδότησης. Ήταν άδικη η κατάργηση πέρισυ στα μεσα της χρονιάς.
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,
Θέλω και εγώ να καταθέσω υπέρ της μίας και αδιαίρετης διδακτικής προϋπηρεσίας και να σας γνωστοποιήσω την αδικία που υφίστανται όσοι συνάδελφοι έχουν την ατυχία να ανήκουν σε δύο κλάδους και να έχουν εργαστεί και στους δύο με τις νέες ρυθμίσεις που αποφασίσατε.
Είμαι εκπαιδευτικός Φυσικός και Χημικός με εξειδίκευση, μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή, και διδακτική προϋπηρεσία. Εργάζομαι και φέτος ως αναπληρώτρια Φυσικός και μάλιστα διδάσκω ΚΑΙ Φυσική ΚΑΙ Χημεία.
Αν η εκπαιδευτική προϋπηρεσία κατακερματίζεται ανά κλάδο τότε ποιος θα μου πει ποιον κλάδο από τους δύο (Φυσικό ή Χημικό) θα διαλέξω τον Ιούλιο που θα είναι οι αιτήσεις των αναπληρωτών; Αν δηλώσω και τους 2 κλάδους (Φυσικό και Χημικό) τότε μπορεί τη μία χρονιά να με παίρνουν στον έναν κλάδο (π.χ. Φυσικό) και την άλλη στον άλλο κλάδο (π.χ. Χημικό). Έχω οικογένεια και παιδί και δεν έχω την οικονομική άνεση να πάρω το ρίσκο να δηλώσω ΜΟΝΟ τον 1 κλάδο (π.χ. Φυσικό) καθώς κινδυνεύω να μην εργαστώ καθόλου ενώ αν είχα δηλώσει και τον άλλο κλάδο (π.χ. Χημικό) να είχα προσληφθεί. Το αποτέλεσμα είναι να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στην εκπαίδευση και στο κράτος και να κινδυνεύω να βρεθώ ΑΝΕΡΓΗ καθώς θα χτίζω προϋπηρεσία μία στον έναν κλάδο (π.χ. Φυσικό) και μία στον άλλο κλάδο (π.χ. Χημικό) με αποτέλεσμα μονίμως να με περνάνε όσοι συνάδελφοι έχουν δουλέψει το ίδιο χρονικό διάστημα με εμένα αλλά σε έναν κλάδο. Όλοι οι συνάδελφοι θα προσθέτουν προϋπηρεσία στον κλάδο τους και εγώ θα τη μοιράζω σε δύο κλάδους. Συνεπώς όποιος εκπαιδευτικός έχει περισσότερα προσόντα και ανήκει σε δύο κλάδους κινδυνεύει να μείνει άνεργος αν δεν πάρει τώρα μία απόφαση.
Με ποια δεδομένα θα πάρω την απόφαση ποιον κλάδο θα διαλέξω; Θα κοιτάξω τη θέση μου στους νέους προσωρινούς πίνακες της Γενικής Αγωγή και στους δύο κλάδους (π.χ. Φυσικών και Χημικών) και θα υπολογίσω σύμφωνα με τα κενά και τις προσλήψεις που θα κάνετε; Αφού σε αυτούς τους πίνακες υπολογίστηκε η μεταφορά της προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο. Άρα η υποτιθέμενη θέση μου δεν θα έχει καμία σχέση με τους πίνακες που θα βγουν με το νέο Νομοσχέδιο που ετοιμάζετε;
Φτάνει πια με τις αλλαγές. Δεν γίνεται εμείς οι αναπληρωτές να είμαστε μονίμως θύματα των περιστάσεων και των συνεχόμενων αλλαγών. Δεν γίνεται να υπηρετούμε την εκπαίδευση, κάνοντας χιλιόμετρα και οργώνοντας τη χώρα και να μην έχουμε δικαιώματα και προοπτική.
Η φετινή μου προϋπηρεσία θα μετρήσει και στους δύο κλάδους μου αφού όταν προσλήφθηκα ίσχυαν άλλες διατάξεις;
Η εκπαιδευτική προϋπηρεσία είναι μία και αδιαίρετη αφού προσφέρεται στις ίδιες Εκπαιδευτικές Δομές. Δεν είμαι λιγότερο Χημικός από άλλον συνάδελφο μου που έχει αθροιστικά την ίδια προϋπηρεσία με μένα στον κλάδο των Χημικών ούτε λιγότερο Φυσικός από εκείνον που έχει την ίδια προϋπηρεσία με μένα στον κλάδο των Φυσικών. Είμαστε όλοι εκπαιδευτικοί και εργαζόμαστε όλοι στις ίδιες Δομές.
Τα δυσπρόσιτα θα πρέπει να μετρήσουν καθώς κάποιοι είχαν πάει σε αυτά τα μέρη και μετά καταργήθηκαν!!! Αλλά πρέπει αναδρομικά, να μετρήσουν για τα προηγούμενα 2 ή 3 χρόνια!!!
Επίσης η μεταφορά προϋπηρεσίας από τη Γενική στην Ειδική δεν ήταν δίκαιη και θα πρέπει να σταματήσει!!!. Αλλά και το αντίστροφο, ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να αποφασίσει αν θα εργαστεί στη Γενική ή στην Ειδική αγωγή. Η κατάργηση της μεταφοράς θα πρέπει να γίνει και στους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή διότι θα διοριστούν άτομα τα οποία δεν έχουν κάνει ούτε ένα μήνα μάθημα με μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
Ναι στην μεταφορά προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο διότι η μη μεταφορά είναι άδικη για τον εκπαιδευτικό με τα αυξημένα ακαδημαϊκά προσόντα εξήγηση:
έστω τα πτυχία του εκπαιδευτικού είναι Μαθηματικός ΠΕ03 και Φυσικός ΠΕ04.01 και έστω ο εκπαιδευτικός βρίσκεται στις θέσεις 700 και 500 στους πίνακες ΠΕ03 και ΠΕ04.01 αντίστοιχα,
(1)
• ο Φυσικός και Μαθηματικός έχει τα ίδια τυπικά προσόντα (πτυχία Φυσικού και Μαθηματικού) για την ένταξή του στους πίνακες ΠΕ04.01 και ΠΕ03 με δύο συναδέλφους του ένα Φυσικό (θέση 510) και έναν Μαθηματικό (θέση 720) αντίστοιχα και άρα πρέπει να έχει τις ίδιες ευκαιρίες και με τους δυο τους στον κάθε πίνακα,
• μόλις όμως προσληφθεί σαν αναπληρωτής στον έναν κλάδο (από τους δύο που δικαίως βρίσκεται και στους δύο) έστω ΠΕ04.01 μη μπορώντας και μη θέλοντας φυσικά να αρνηθεί την πρόσληψή του ανεβάζει (εντελώς άδικα) την προϋπηρεσία του μόνο στον πίνακα ΠΕ04.01 μένει αναγκαστικά (εντελώς άδικα) πίσω στον ΠΕ03 όπου θα πέσει εκατοντάδες θέσεις χωρίς να ευθύνεται ο ίδιος αφού προφανώς δεν μπορεί να εργαστεί ως Μαθηματικός επειδή ήδη αργαζόταν ως φυσικός,
• τώρα αν την επόμενη ή μεθεπόμενη ή οποιαδήποτε μεταγενέστερη χρονιά λόγο αλλαγών στο πρόγραμμα εκπαίδευσης αυξηθούν οι ώρες των Μαθηματικών έναντι των ωρών της φυσικής ο συγκεκριμένος εκπαιδευτικός (με αυξημένα ακαδημαϊκά προσόντα) θα μείνει (εντελώς άδικα) εκτός προσλήψεων ή διορισμών επειδή «εξαναγκάστηκε» να πάει αναπληρωτής ως όφειλε και ήταν άλλωστε υποχρεωμένος εκείνη την χρονιά και οποιαδήποτε προγενέστερη χρονιά.
Υ.Γ. Είμαι Εκπαιδευτικός ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ είμαι Μαθηματικός ΚΑΙ είμαι Φυσικός κατέχω και τα δύο πτυχία και αξίζω ίδιες ευκαιρίες με όλους τους συναδέλφους Μαθηματικούς ή Φυσικούς τις οποίες άδικα μου στερείτε αναγκάζοντάς με να κάνω μία άδικη επιλογή για την οποία δεν έχω τα δεδομένα (ως Επιστήμονας αφού δεν ξέρω που έχω περισσότερες πιθανότητες διορισμού) ούτε και επιθυμώ να κάνω (ως άνθρωπος αφού είναι σαν να ζητάτε από έναν πατέρα να διαλέξει ένα από τα παιδιά του). Παρακαλώ να άρετε αυτήν την αδικία.
Ναι στην μεταφορά προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο διότι η μεταφορά δεν είναι άδικη για κανέναν,
εξήγηση:
έστω τα πτυχία του εκπαιδευτικού είναι Μαθηματικός ΠΕ03 και Φυσικός ΠΕ04.01 και έστω ο εκπαιδευτικός βρίσκεται στις θέσεις 700 και 500 στους πίνακες ΠΕ03 και ΠΕ04.01 αντίστοιχα,
• πριν την πρόσληψη ή τον διορισμό ο εκπαιδευτικός δεν βρίσκεται ούτε στον ΠΕ03 ούτε στον ΠΕ04.01 (παράδοξο του Schrödinger) αφού πριν την πρόσληψη ή τον διορισμό είναι απλώς ένα όνομα σε δύο πίνακες,
• μόλις προσληφθεί (αναπληρωτής) ή διοριστεί (μόνιμος) στον έναν από τους δύο κλάδους έστω ΠΕ03 αυτόματα μπαίνει στον πίνακα ΠΕ03 αλλά ταυτόχρονα βγαίνει από τον ΠΕ04.01 άρα ο Φυσικός στη θέση 501 θα πάει στην 500 ο Φυσικός στη θέση 502 θα πάει στην 501 κ.ο.κ. δηλαδή όλοι οι φυσικοί θα βελτιώσουν την θέση τους πράγμα που δεν θα είχε συμβεί αν ο συγκεκριμένος Φυσικός και Μαθηματικός είχε «εξαναγκαστεί» αδίκως να «επιλέξει» έναν από τους δύο κλάδους του και επέλεγε τον ΠΕ04.01. Με τον ίδιο τρόπο θα βελτίωναν τις θέσεις τους οι Μαθηματικοί κάτω από τη θέση 700 αν η πρόσληψη ή ο διορισμός γινόταν στο ΠΕ04.01.
Αν και έχω εργαστεί σε δυσπρόσιτο, η διπλή μοριοδότηση δημιουργεί στρεβλώσεις και αδικίες στους πίνακες. Θα ήμουν υπέρ της προσμέτρησης της διπλής μοριοδότητης μόνο για τους πίνακες των αναπληρωτών και όχι για μόνιμο διοριμό. Στους μόνιμους διορισμούς πρέπει να μετράει μόνο η πραγματική προυπηρεσία και όχι η πλασματική. Επίσης ο διπλασιασμός των μορίων (έστω των αναπληρωτών) θα πρέπει να μετράει μόνο για σχολεία χαρακτηρισμένα ως δυσπρόσιτα και απομακρυσμένα ταυτόχρονα. Επίσης αυτό που χρειάζεται είναι η οικονομική ενίσχυση όσων εργάζονται σε δυσπρόσιτες περιοχές καθώς το κόστος διαβίωσης είναι μεγαλύτερο.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΥΝΥΠΟΛΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΩΝ ΜΟΡΙΩΝ
Τα μόρια όσων εργάστηκαν σε δυσπρόσιτα σχολεία μέχρι φέτος θα πρέπει να υπολογιστούν αναδρομικά. Οι δάσκαλοι αυτοί υπηρέτησαν στα ίδια σχολεία που από του χρόνου θα διπλασιάζουν την προϋπηρεσία. Τα δυσπρόσιτα σχολεία φέρουν αυτό τον χαρακτηρισμό εδώ και πολλά χρόνια. Αν χαρακτηρίζονταν δυσπρόσιτα από του χρόνου, ίσως υπήρχε η δικαιολογία διπλασιασμού από την ερχόμενη σχολική χρονιά. Στον ΟΠΣΥΔ εξάλλου η προϋπηρεσία φαίνεται ήδη διπλή. Με ποια δικαιολογία δεν θα ληφθεί αργότερα υπόψη;
Είναι κατανοητός ως ένα σημείο ο φόβος για ανακατατάξεις στους πίνακες, αλλά πρέπει να βρεθεί μια ΣΟΛΟΜΩΝΤΕΙΑ ΛΥΣΗ:
• Προσθέστε μία παράγραφο στη διάταξη που θα ορίζει ένα πλαφόν αποκλειστικά για τα μόρια-προϋπηρεσία που προσφέρθηκε πριν την κατάθεση του νομοσχεδίου π.χ. μέχρι 25 μόρια ως το 2020 ή
• Καθιερώστε χαμηλότερο πλαφόν γενικότερα συμπεριλαμβάνοντας τα μόρια των τελευταίων ετών.
*Αξιότιμοι Κύριοι του Υπουργείου Παιδείας
+Αγαπητοί Συνάδελφοι
*Νομίζω ότι τουλάχιστον για τους νέους Ξεχωριστούς Τελικούς πίνακες αναπληρωτών όποτε βγουν, θα πρέπει
★Να προσμετρηθει η προϋπηρεσία σε δυσπρόσιτες περιοχές,
Αναδρομικά από τον νόμο Λοβερδου (10/9/2014)+μετά…
για Όλους όσους πήγαν σε δύσβατα μέρη
★+να προσμετρηθει Αναδρομικά στους νέους τελικούς πίνακες αναπληρωτών όποτε βγουν (αν όχι +διορισμών…) αφού θα ισχύσει κανονικά η διπλή μοριοδοτηση από 1 Σεπτέμβρη 2020 όπως μας ενημερώνετε
■ Όχι 2 μέτρα +2 σταθμά δηλαδή 2 κατηγορίες εκπαιδευτικων ανάμεσα σε νέους + σε μεσήλικες μεσοκοπους εκπαιδευτικους που έχουν υποστεί μηδενισμενη αναδρομικά προϋπηρεσία
Σας Ευχαριστώ
Διπλή μοριοδότηση στα δυσπρόσιτα σχολεία αλλά αναδρομικά. Πρέπει να το δείτε αυτό το θέμα και να το διορθώσετε. Όχι μόνο σε όσους θα πάνε από εδω και πέρα σε αυτά τα σχολεία.
Τα δυσπρόσιτα θα πρέπει να μετρήσουν αλλά αναδρομικά. Και για όλους αυτούς που υπηρέτησαν τα προηγούμενα χρονια. Επισης οι 60 μήνες δίνουν την δυνατότητα να πάνε σε αυτά τα μέρη και άλλα άτομα. Αφού κάποιοι θα συμπληρώνουν αυτούς τους μήνες και θα θέλουν να ξαναπάνε.
Πολύ καλό μέτρο η επαναφορά των δυσπρόσιτων Αλλά με αναδρομική ισχύ.
Θα λύσει το προβλημα στελέχωσης των σχολείων σε δύσκολες περιοχές. Αλλά θα πρέπει να ανταμειφθούν και όσοι στήριζαν αυτά τα σχολεία τα προηγούμενα χρόνια.
Όχι μεταφορά προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο όχι αναδρομική ισχύ μορίων δυσπρόσιτων. Παράνομο
Χριστός Ανέστη!
Το δίκαιο είναι να μετρήσουν αναδρομικά τα δυσπρόσιτα.
Σωστός ο διπλασιασμός αλλά με αναδρομική ισχύ.Πήγαμε σε δυσπρόσιτα πέρσι και τα κατήργησαν στη μέση της χρονιάς…Περιμένουμε να δικαιωθούν οι κόποι μας.