1. Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.
2. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφοδοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.
3. Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».
4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.
5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.
6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμετοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσωτερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.
8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.
Ξεκλείδωμα των πινάκων συνεπάγεται αυτόματα και διπλή μοριοδότηση σε όλους όσους έχουν υπηρετήσει σε δυσπρόσιτα μέρη.
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΕΣ ΤΡΕΛΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ.
Τα επιχειρήματα όσων δε θέλουν την προσμέτρηση είναι ένα αναμάσημα, σαν να αναπαράγουν το μάθημα τους.
Αντίθετα,όσοι γράφουν για τα διπλά μόρια των δυσπροσίτων 2010-14 κραυγάζουν, γιατί ΑΔΙΚΟΥΝΤΑΙ.
Ο νόμος δίνει το δικαίωμα να μπαίνουμε όσοι έχουμε μεταπτυχιακό σε 2 πίνακες. Μερικοί μας κατηγορούν γι αυτό λες και είναι κάτι παράνομο.Όσο για το αν παίρνουμε διπλά μόρια, θα πρέπει να είναι κάποιος άσχετος ή συκοφάντης για να λέει κάτι τέτοιο. Δεν παίρνουμε διπλά, αφου όταν μας προσλαμβανόμαστε από τον ένα πίνακα διαγραφόμαστε αυτόματα από τον άλλο και δίνουμε και τη σειρά μας σε άλλον πιο κάτω από μας. Γιατί ξαφνικά κάποιοι απορούν με αυτό τώρα; Γιατί πολύ απλά ειχαν επαναπαυτεί σε ένα ΑΣΕΠ και λόγω του κλειδώματος του πίνακα δήλωναν λίγες περιοχές με αποτέλεσμα να αργεί η πρόσληψη τους και να μην έχουν μαζέψει αρκετά μόρια. Δεν καταλαβαίνω γιατί να την πληρώσουν πάλι όσοι απέκτησαν μεταπτυχιακό. Είναι τα εύκολα θύματα;ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΧΤΟΥΜΕ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ ΝΑ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΑΝΗΘΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ. ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΑ ΑΠΟΚΤΗΣΑΜΕ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΜΑΣ ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΛΛΟΙ ΑΡΝΟΥΝΤΑΝ ΝΑ ΔΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ. ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΜΑΣ, ΟΧΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΙΝΑΚΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ. ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ. ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 3 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.
Να σας θυμίσω πως πριν λίγες μέρες είχαμε στα σχολεία εκλογές για την ανάδειξη διευθυντών και υποδιευθυντών σχολικών μονάδων.. Μέσα στα πολλά κριτήρια που συνέβαλλαν στην κατάταξη των υποψηφίων ήταν και η κατοχή ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ και ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ τίτλου σπουδών.. Το υπουργείο δηλαδή όχι μόνο τα αναγνωρίζει,,,τα μοριοδοτεί κόλας..τα θεωρεί προσόν.Αυτή είναι η μία όψη του νομίσματος.. Η άλλη έχει να κάνει με τους αναπληρωτές…που επειδή διαθέτουν ένα μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή τους τιμωρεί και διαχωρίζει την προϋπηρεσία τους.. Θέλει να την προσμετρήσει λέει από εδώ και στο εξής μόνο στον πίνακα της Ειδικής. Θα έπρεπε να γνωρίζει το υπουργείο ότι με βάση το νόμο που πέρασε πέρσι ο Λοβέρδος οι αναπληρωτές της Γενικής με μεταπτυχιακό στην Ειδική αγωγή ΔΕΝ μπορούν να μπουν στον πίνακα της ειδικής. Επομένως σε ποιον πίνακα θα αναγνωρίσει την προϋπηρεσία τους…;; Στον λεγόμενο 70.5 ή 60,5 που σε μερικά χρόνια δεν θα υπάρχει…;; είναι σα να πετάει τη δουλειά και την προϋπηρεσία αυτών των ανθρώπων στα σκουπίδια… Πόσο δίκαιο μπορεί να είναι αυτό…;;
Για όνομα του Θεού πια..καμία αξιοκρατία και καμιά δικαιοσύνη.
Άμεση αναγνώριση της προϋπηρεσίας των ΠΕ 70.5 και ΠΕ 60,5 και στους δύο πίνακες (Γενικής και Ειδικής) τόσο αναδρομικά, όσο και από εδώ και στο εξής..!!
Συμφωνώ με τις θέσεις του συλλόγου αναπληρωτών νηπιαγωγών και δασκάλων με μεταπτυχιακές-διδακτορικές σπουδές στην ειδική αγωγή-σχολική ψυχολογία
Συμφωνώ με τις θέσεις του συλλόγου αναπληρωτών νηπιαγωγών και δασκάλων με μεταπτυχιακές-διδακτορικές σπουδές στην ειδική αγωγή-σχολική ψυχολογία
Συμφωνώ με τις θέσεις του συλλόγου αναπληρωτών νηπιαγωγών και δασκάλων με μεταπτυχιακές-διδακτορικές σπουδές στην ειδική αγωγή-σχολική ψυχολογία
Συμφωνώ με τις θέσεις του συλλόγου αναπληρωτών νηπιαγωγών και δασκάλων με μεταπτυχιακές-διδακτορικές σπουδές στην ειδική αγωγή-σχολική ψυχολογία
Συμφωνώ με τις θέσεις του συλλόγου αναπληρωτών νηπιαγωγών και δασκάλων με μεταπτυχιακές-διδακτορικές σπουδές στην ειδική αγωγή-σχολική ψυχολογία
Συμφωνώ με τις θέσεις του συλλόγου αναπληρωτών νηπιαγωγών και δασκάλων με μεταπτυχιακές-διδακτορικές σπουδές στην ειδική αγωγή-σχολική ψυχολογία
Συμφωνώ με τις θέσεις του συλλόγου αναπληρωτών νηπιαγωγών και δασκάλων με μεταπτυχιακές-διδακτορικές σπουδές στην ειδική αγωγή-σχολική ψυχολογία
Συμφωνώ με τις θέσεις του συλλόγου αναπληρωτών νηπιαγωγών και δασκάλων με μεταπτυχιακές-διδακτορικές σπουδές στην ειδική αγωγή-σχολική ψυχολογία
Ακούστηκαν πολλά τον τελευταίο καιρό όσον αφορά τα μεταπτυχιακά της ειδικής αγωγής. Άλλοι τα αποκάλεσαν «πληρωμένα» και άλλοι «αγορασμένα». Μετά έτρεξαν να τα μπαλώσουν όπως όπως λέγοντας πως με τον όρο πληρωμένα εννοούν ότι έχουν καταβληθεί δίδακτρα για την απόκτησή τους. Δεν θα σταθώ στο τι μπορεί να εννοεί κάποιος χρησιμοποιώντας τις παραπάνω λέξεις. Θα αναφέρω μόνο πως και το απολυτήριο λυκείου μας το πήραμε κάνοντας φροντιστήρια… στα οποία καταβάλαμε δίδακτρα..άρα είναι και αυτό πληρωμένο…;; Την όποια πιστοποίηση ξένης γλώσσας ή υπολογιστών διαθέτουμε την αποκτήσαμε κάνοντας φροντιστήρια…για τα οποία καταβάλαμε δίδακτρα..άρα είναι και αυτά πληρωμένα…;; Οι εκπαιδευτικοί που κάνουν φροντιστήρια για να περάσουν στον ΑΣΕΠ(..τι πάω και θυμάμαι τώρα) και καταβάλλουν φυσικά δίδακτρα γι΄αυτά..έχουν περάσει σε πληρωμένο ΑΣΕΠ…;; Οι φοιτητές που δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν και κάνουν φροντιστηριακά μαθήματα για να βγάλουν τη σχολή τους..για τα οποία καταβάλλουν χρήματα.. παίρνουν πληρωμένο πτυχίο…;; Άρα σύμφωνα με τα λεγόμενα κάποιων η εκπαίδευση σ΄αυτή τη χώρα είναι πληρωμένη..!! Τα επιχειρήματα που προβάλλονται για να εξυπηρετηθούν προσωπικά και ατομικά συμφέροντα είναι με μεγάλη επιείκεια φαιδρά..Ας σοβαρευτούμε επιτέλους στη χώρα αυτή και ας ενεργήσουμε με γνώμονα το γενικό καλό και τη δικαιοσύνη…!!
Άμεση αναγνώριση της προϋπηρεσίας των ΠΕ 70.5 και ΠΕ 60,5 και στους δύο πίνακες (Γενικής και Ειδικής) τόσο αναδρομικά, όσο και από εδώ και στο εξής..!!
Συμφωνώ με την παράγραφο 4!!! Να γίνουν διορισμοί μετά από νέο ασεπ!
Συμφωνώ με την παράγραφο 4!!! Να γίνουν διορισμοί μετά από νέο ασεπ!
Είναι απαράδεκτο ακόμα και να γίνεται συζήτηση για μη αναγνώριση προσφερθείσας προϋπηρεσίας..Με δεδομένο λοιπόν ότι διασφαλίζεται η μέχρι τώρα προσφερθείσα προϋπηρεσία των ΠΕ 70.5 και ΠΕ 60,5 και στους δύο πίνακες (Αν και οι 70,5 και 60,5 δεν μπορούν να θεωρηθούν επίσημα πίνακες) είναι παράλογο να μην αξιοποιείς το έμπειρο και εξειδικευμένο εκπαιδευτικό προσωπικό που έχεις (εφόσον εξαντληθούν οι ΠΕ71 και ΠΕ61 φυσικά) σε δομές της ειδικής αγωγής. Ουσιαστικά αν στο μέλλον η προϋπηρεσία, που θα προσφερθεί σε δομές της ειδικής αγωγής, των εκπαιδευτικών με μεταπτυχιακό ή διδακτορικό προσμετράται μόνο στον «πίνακα» των «,50» (αν ισχύσει δηλαδή η ρύθμιση αυτή του πολυνομοσχεδίου) τους αποτρέπεις από το γεγονός να δουλέψουν στην ειδική αγωγή και να αξιοποιηθούν οι γνώσεις, η εξειδίκευση και η εμπειρία τους. Ο μόνος ζημιωμένος από την όλη υπόθεση θα είναι τα παιδιά με τα οποία ασχολείται η Ειδική αγωγή. Ούτως ή άλλως οι «πίνακες» των «,50» δεν θα υφίστανται για πολύ ακόμα γιατί οι θέσεις στην Ειδική αγωγή θα καλυφθούν από μελλοντικούς απόφοιτους των σχολών της ειδικής αγωγής. Πως μπορείς λοιπόν να προσμετρήσεις μια προϋπηρεσία σε έναν πίνακα ο οποίος δεν είναι θεσμικά και νομικά κατοχυρομένος και βραχυπρόθεσμα δεν θα υφίσταται.
Άμεση κατάργηση αυτής της Ρύθμισης. Είναι άδικη τόσο για τους εκπαιδευτικούς που δουλεύουν στην ειδική αγωγή όσο και για τα παιδιά που επωφελούνται και βοηθούνται από τις όποιες δομές της ειδικής αγωγής.
Οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται στην ειδική αγωγή δικαιούνται να προσμετράται η προϋπηρεσία τους και στους πίνακες της γενικής αγωγής καθώς δεν πρέπει να υποβιβάζεται και να αναιρείται το βασικό τους πτυχίο. Ειδικότερα για τους καθηγητές ειδικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι δεν υπάρχουν σχολές που δίνουν πτυχίο ειδικής αγωγής για καθηγητές που διδάσκουν στη δευτεροβάθμια, όπως συμβαίνει με τους δασκάλους της πρωτοβάθμιας. Οι δομές ειδικής αγωγής ανήκουν στο δημόσιο σύστημα παιδείας της χώρας, άρα η προϋπηρεσία σε αυτές τις δομές πρέπει να προσμετράται στους πίνακες αναπληρωτών γενικής αγωγής, όπως συμβαίνει και σε άλλες μορφές εκπαίδευσης, για παράδειγμα στην εκπαίδευση ενηλίκων.
Δυστυχώς απουσιάζει οποιαδήποτε μέριμνα για την επαγγελματική αποκατάσταση εκπαιδευτικών που είναι άτομα με αναπηρία.
Επαναφορά του πίνακα Α στην ΕΑΕ (ως αντιπολίτευση μαχόσασταν για την άδικη κατάργηση του) ή πρόσληψη κατά προτεραιότητα στις τοποθετήσεις (20%). Στέρηση του υποστηρικτικού περιβάλλοντος των αμεα πολλές φορές ισοδυναμεί με στέρηση στο δικαίωμα για εργασία.
Θέσπιση ποσοστού (10%) κατά προτεραιότητα στις προσλήψεις αναπληρωτών ή μοριοδότηση στους πίνακες γενικής εκπαίδευσης. Στον πίνακα αναπληρωτών
Η υγεία μιας κοινωνίας απεικονίζεται στον τρόπο που αυτή αντιμετωπίζει τα άτομα με αναπηρία. Με αγωνία περιμένουμε το πλήρες νομοσχέδιο για την ΕΑΕ.
Οι εκπαιδευτικοί που επέλεξαν να «αγωνίζονται» σε καθημερινή βάση για να υποστηρίζουν μαθητές που βιώνουν καθημερινά την αδικία στο πετσί τους, όπως είναι οι μαθητές με ειδικές ανάγκες και οι μαθητές που ζουν σε απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές, δέχονται πολύ δυνατό χτύπημα και αντιμετωπίζονται, πολλοί από αυτούς, άδικα και χωρίς καμία επιβράβευση για το έργο τους.
Όχι στον μη διπλασιασμό των μορίων προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα μόνο για την περίοδο 2010-2014, όχι στη μη αναγνώριση της προϋπηρεσίας της ειδικής στη γενική. Δεν θα σταματήσουμε να υποστηρίζουμε και να διεκδικούμε το δίκιο μας πρωτίστως για το καλό και το δίκαιο των μαθητών μας,
Αμεση απόσυρση της παρ. 4 του άρθρου 47
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΙΑΙΑ ΚΑΙ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΘΗΚΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ!
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47
Απόσυρση της παρ.4 αρθρο 47 ναι στην προσμέτρηση του και στους δυο πίνακες και στη μη αναδρομικη ισχυ. Η ΣΑΤΕΑ, η ΔΟΕ, η ΟΛΜΕ και δεκάδες σύλλογοι υποστηρίζουν το ίδιο με ορθά επιχειρήματα.
Ο μη διπλασιασμός της προϋπηρεσίας κατά την περίοδο 2010-2014 αποτελεί άδικη και άνιση αντιμετώπιση όσων υπηρέτησαν σε αυτά εκείνο το χρονικό διάστημα. Τόσο οι συνθήκες εργασίας όσο και τα προβλήματα της καθημερινότητάς τους ήταν καθόλα όμοια με αυτά που βίωσαν οι συνάδελφοι που υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτα πριν το 2010 και μετά το 2014. Γι’αυτό και ίδια οφείλει να είναι και η ανταμοιβή τους για το έργο τους. Ισότιμη αντιμετώπιση ζητούν άλλωστε με ανακοίνωσή τους τόσο η ΟΛΜΕ όσο και η ΔΟΕ καθώς και πλήθος ΕΛΜΕ και συλλόγων πρωτοβάθμιας. Δεν υπάρχει λοιπόν πλέον αμφιβολία για την ανάγκη σχετικής τροποποίησης.
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47.
ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ.ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΥΠΟΨΗ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ.
ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47. ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΑΠΙΔΕΥΤΙΚΟΙ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
Ναι στην προσμέτρηση της μοριοδότησης των δυσπρόσιτων. Είναι το δίκαιο.
Να προσμετρηθούν τα διπλά μόρια στα δυσπρόσιτα!!
ΠΑΡΑΚΟΥΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ.ΤΟ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΑΜΕ.
Η κυβέρνηση όπως κάθε κυβέρνηση της Αριστεράς θα πρέπει να σταθεί στην ενίσχυση της δημόσιας και ΔΩΡΕΑΝ Παιδείας.
ΟΧΙ στην προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ΠΕ 60.50 στην ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, όχι στα αγορασμένα πτυχία.
ΟΧΙ στα παραθυράκια (σεμινάρια κ.τ.λ), αποκλείοντας έτσι χιλιάδες συναδέλφους που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα από την ΓΕΝΙΚΗ εκπαίδευση.
ΝΑΙ στον διαχωρισμό της ΓΕΝΙΚΗΣ και της ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
https://www.youtube.com/watch?v=xdxk_CTg_o8
» Δεν σε φοβάμαι, δεν σε φοβάμαι.
Με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι
»Δεν σε φοβάμαι, έχω στα στήθια μου τους στίχους του Σεφέρη, έχω του Γκάτσου την Αμοργό, έχω τον Κάλβο, τον Σολωμό.
Δεν σε φοβάμαι, δεν σε φοβάμαι κι ας μου λες, φύγε Μελίνα. Έχω έναν ήλιο φυλαχτό απ’ τη Βεργίνα.
Έχω τον Όλυμπο, τον Υμηττό, το Παλαμίδι, την κυρά της Ρω.
Δεν σε φοβάμαι…
Δεν σε φοβάμαι, δεν σε φοβάμαι…
Με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.
Δεν σε φοβάμαι κι ας μου λες φύγε σου λέω. Έχω μια θάλασσα αγάπες στο Αιγαίο. Έχω στη Κρήτη ένα Θεό, ένα ακρωτήρι κι ένα σταυρό.
Δεν σε φοβάμαι …
Δε σε φοβάμαι κι ας μου λες φύγε απ’ τη μέση, έχω ένα δέντρο στην Επίδαυρο φυτέψει, έχω μια ορχήστρα κι ένα βωμό, έχω τον λόγο μου τον τραγικό.
Δε σε φοβάμαι …
το έκλεψα από κάποιον εδώ μέσα
O N.3391/2005 ισχύει. Να προσμετρηθεί η προϋπηρεσία όπως ορίζει ο νόμος.
ΔΙΠΛΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ!
Ναι στην προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα!!!!!!!!!!
Την προϋπηρεσία στα δυσπρόσιτα σχολεία θα έπρεπε να την σεβαστείτε και να ήταν η πρώτη που θα μετρούσε όχι να είμαστε τώρα εδώ για να παλεύουμε για τα αυτονόητα. Τόσοι σύλλογοι, η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ ζητούν άραγε κάτι άδικο? Τόσες χιλιάδες μηνύματα σε αυτό το άρθρο θα πρέπει να τα λάβετε σοβαρά υπ’ όψην!
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ. ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΕ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΑΙ. ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΕ60.50 ΚΑΙ ΠΕ70.50 ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ. ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47. Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ. ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ. ΤΟ .50 ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΜΠΑΙΓΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.
Οι εκπαιδευτικοί που μόλις πήραν το πτυχίο τους, δεν πρόλαβαν κανέναν ΑΣΕΠ, δεν έχουν (ούτε πρόκειται να αποκτήσουν όπως φαίνεται) προϋπηρεσία, ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ;;;
Γιατί μετρούν ακόμη τα μόρια προηγούμενων ΑΣΕΠ;;;
Γιατί δεν θεσπίζονται στο Υπουργείο Παιδείας σταθερά μόρια με βάση τα προσόντα που προβλέπει ο ΑΣΕΠ, όπως συμβαίνει και στα άλλα Υπουργεία;;
Πτυχίο, Βαθμός πτυχίου, Μεταπτυχιακό, Διδακτορικό, Ξένες Γλώσσες, Γνώσεις Η/Υ.
Έτσι θα υπάρχει αξιολογική κατάταξη των υποψηφίων και άρση των αδικιών ως προς το ποιοι θα δουλέψουν.
Σας ευχαριστώ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΩΝ 60.50 ΚΑΙ 70.50 !
ΖΗΤΩ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.
Συμφωνώ με το άρθρο 2 σχετικά με τη μη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες κατά το χρονικό διάστημα που οι πίνακες ήταν κλειστοί, διότι η τοποθέτηση ήταν τυχαία. Άλλωστε, πολλές φορές παρατηρείτε καθυστέρηση από πλευράς ΠΥΣΔΕ ως προς τα κενά, με αποτέλεσμα άτομα με χαμηλότερη σειρά στο πίνακα σε επόμενη φάση,να τοποθετούνται σε περιοχές με διπλά μόρια, ενώ οι προηγούμενοί τους στο ίδιο ΠΥΣΔΕ να έχουν τοποθετηθεί προηγουμένως σε περιοχές μη δυσπρόσιτες.
Προτείνω, να υπάρχει η επιλογή ξεχωριστά και ονομαστικά στην αίτηση του αναπληρωτή εκ των προτέρων, όπως γινόταν και παλιότερα, ώστε να μην υπάρχουν αδικίες.
Απαιτώ τον πλήρη διαχωρισμό των πινάκων της γενικής και ειδικής αγωγής. Η επιλογή των εκπαιδευτικών της ειδικής αγωγής εξ αρχής γίνεται με ειδικά προσόντα (π.χ. ολιγόωρα σεμινάρια , μεταπτυχιακά ενός έτους χωρίς πιστοποιητικά γλωσσομάθειας κτλ.). Ο ευαίσθητος χώρος της ειδικής αγωγής πρέπει να στελεχωθεί με άτομα που το αγαπάνε και όχι μόνο για τη μεταφορά της προϋπηρεσίας στον πίνακα της γενικής με σκοπό το διορισμό. Γίνεται ουσιαστικά καταστρατήγηση των πινάκων της γενικής από άτομα που ούτε είναι επιτυχόντες ΑΣΕΠ, ούτε είχαν προηγουμένως μεγάλες προϋπηρεσίες. Προτείνω τη σύσταση οργανικών θέσεων στην ειδική αγωγή. Γιατί τα μεταπτυχιακά ή διδακτορικά γενικής αγωγής δεν αναγνωρίζονται γιατί τη μισθολογική εξέλιξη, όπως γίνεται στην ειδική?
Συμφωνώ με το άρθρο 7 και τις άδειες αναπληρωτών. Προτείνω επιπλέον να συμπεριληφθούν ρυθμίσεις σχετικά με την εξίσωση των αδειών των αναπληρωτών και των μονίμων. Η άδεια ανατροφής π.χ.? Ούτε καν η 6μηνη άδεια του ΙΚΑ, για την οποία πληρώνουμε τόσες εισφορές? Οι αναπληρωτές έχουν τις ίδιες υποχρεώσεις με τους μόνιμους στο σχολείο, γιατί όχι και τα ίδια δικαιώματα? Γιατί μόνο 15 ημέρες άδεια αναρρωτική? Σε σοβαρά προβλήματα υγείας, ο αναπληρωτής χάνει την προϋπηρεσία του και η απουσία του άνω των 15 ημερών είναι αιτία απόλυσης, σύμφωνα με τη μνημονιακή πολιτική.
Τι συμβαίνει με τη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ιδιωτικών εκπαιδευτικών από το 2010 και μετά? Δεν αναφέρεται πουθενά στο άρθρο 47. Προτείνω να προσμετράται μόνο η προϋπηρεσία που αποκτήθηκε ΜΟΝΟ από πρόσληψη σε δημόσια σχολεία πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αρμοδιότητας του Υπουργείου ΠΟ.ΠΑΙ.Θ λόγω των παρακάτω επιχειρημάτων:
α) η πρόσληψη των εκπαιδευτικών αυτών έχει γίνει με όρους που δε συνάδουν τις περισσότερες φορές με τις συνταγματικές αρχές της ισονομίας και αξιοκρατίας αφού, αν και υπάρχει επετηρίδα ιδιωτικών εκπαιδευτικών του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ η σειρά αυτή δεν τηρήθηκε ποτέ από τους ιδιοκτήτες ιδιωτικών σχολείων
β) οι προϋπηρεσίες αυτών των απολυόμενων εκπαιδευτικών είναι κατά πολύ μεγαλύτερες( ακόμα και πάνω 20έτη) από αυτές των αναπληρωτών δημοσίων σχολείων και έτσι είναι σίγουρο ότι αυτοί φωτογραφικά θα καταλάβουν τις λιγοστές για την εποχή προσλήψεις όπως έγινε και στην περίπτωση των εκπαιδευτικών του ΟΑΕΔ. Είναι δίκαιο ,αφού ωφελούνται μπαίνοντας στον πίνακα αναπληρωτών ως απολυόμενοι να δουλέψουν ως αναπληρωτές πρώτα και με τη δημόσια αυτή προϋπηρεσία τους να διεκδικήσουν μετέπειτα μια θέση μόνιμου διορισμού.
Ευχαριστώ.
Ο διαχωρισμός των πινάκων επιβάλλεται. Έστω και εφεξής .
Οι ρυθμίσεις δυσπρόσιτων και διαχωρισμού πινάκων γενικής και ειδικής πρέπει να μείνουν ως έχουν διαφορετικά πρόκειται για αιφνιδιασμό και καταστρατήγηση της ισότητας των αναπληρωτών και μας οδηγεί σε αδικίες..
Για τον διορισμό ή πρόσληψη θα πρέπει να γίνεται σύγκριση μεταξύ ομοίων προσόντων Και αναφέρομαι στα κριτήρια πρόσληψης των μεν και των δε.
Συμφωνώ με τις θέσεις του Συλλόγου Αναπληρωτών Νηπιαγωγών Δασκάλων με μεταπτυχιακές διδακτορικές σπουδές στην ειδική αγωγή – σχολική ψυχολογία.
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΤΙΜΩΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΤΑΤΕ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΛΙΓΟΙ.
ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ 2ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ: ΕΧΟΥΜΕ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ, ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΣΕ ΔΟΜΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ, ΜΕΣΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!
ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΙΣΟΤΙΜΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΚΑΙ ΠΗΓΑΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΝΟΜΟΥ-ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΝΑ ΜΕΡΙΜΝΗΣΕΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ
1. Με την παράγραφο 4 του άρθρου 47 διαχωρίζεται η προϋπηρεσία για όσους έχουν διδακτορικά, μεταπτυχιακά ή σεμινάρια 400 ωρών που αποκτήθηκαν μέχρι 31-8- 10 και υπολογίζεται πλέον στις δομές που προσφέρθηκε ( Γενικής ή ειδικής εκπαίδευσης). Η διάταξη αυτή δεν έχει αναδρομική ισχύ. Ισχύει εφεξής.
2. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφοδοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.
3. Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.
Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ – ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΑΙΟΣ!!! ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ!!!
ΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΔΩΣΑΜΕ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΑΜΕ ΠΡΟΧΕΙΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ! Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΙς ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΟΝΤΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΨΑΝ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙΑ ΤΩΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΚΑΚΩΝ ΕΝΟΣ ΕΤΟΥΣ!!!
Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ 60,50 ΚΑΙ 70,50 ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΕΙΔΙΚΗΣ.
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΔΙΠΛΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ 2010-2014
Είναι ανήκουστο να διαχωρίζεται η προϋπηρεσία ατόμων που έχουν τελειώσει δάσκαλοι ή νηπιαγωγοί και έχουν επιπλέον εξειδίκευση στην ειδική αγωγή. Με αυτόν τον τρόπο άτομα που έχουν τα περισσότερα προσόντα θα μείνουν έξω από την εκπαίδευση αφού θα τους περάσουν και από τους δύο πίνακες. Σε περίπτωση που τους ζητηθεί να επιλέξουν πίνακα είναι λες και τους κοροϊδεύουν αφού στην ειδική αγωγή από πέρυσι με υπουργική απόφαση προτάσσονται οι 61,71 και αν δεν αλλάξει κάτι θα βρεθούν μετά από εξειδικευμένες σπουδές και πολλά χρόνια εργασίας στο χώρο αυτό να πετιούνται έξω από τον πίνακα και να περνάνε μπροστά άτομα χωρίς ούτε μία μέρα προϋπηρεσία και επιπλέον να μην μπορούν να χρησιμοποιήσουν την προϋπηρεσία τους ούτε στον πίνακα βάσει του βασικού τους πτυχίου. Η προϋπηρεσία πρέπει να μετράει και στους δύο πίνακες, αλλιώς εξασφαλίστε σε αυτά τα άτομα σε περίπτωση επιλογής ειδικής αγωγής, ίση μεταχείριση στον πίνακα ΕΑΕ, ή διαφορετικό πίνακα μόνο για αυτούς για τμήματα ένταξης, παράλληλες στηρίξεις και ΚΕΔΔΥ. Αυτές εξάλλου είναι δομές στις οποίες κάποιος πρέπει να έχει επάρκεια γενικής και ειδικής αγωγής και ποιος μπορεί να είναι καλύτερα εκπαιδευμένος από ένα δάσκαλο ή νηπιαγωγό με εξειδίκευση στην εiδική αγωγή;
ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ
1. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγ-ματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφο-δοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.
2. Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμινα¬ρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.
Παρ. 4. Κατάργηση της ποσόστωσης. Οι εκπαιδευτικοί λειτουργοί, εν γένει, πρέπει να αντιμετωπίζονται επί ίσοις όροις.
Ο διαχωρισμός των πινάκων επιβάλλεται. Έστω και εφεξής .
Οι ρυθμίσεις δυσπρόσιτων και διαχωρισμού πινάκων γενικής και ειδικής πρέπει να μείνουν ως έχουν διαφορετικά πρόκειται για αιφνιδιασμό και καταστρατήγηση της ισότητας των αναπληρωτών και μας οδηγεί σε αδικίες..
Για τον διορισμό ή πρόσληψη θα πρέπει να γίνεται σύγκριση μεταξύ ομοίων προσόντων Και αναφέρομαι στα κριτήρια πρόσληψης των μεν και των δε.
Ο διαχωρισμός των πινάκων επιβάλλεται.
Eπίσης πιστεύω πως για τη μοριοδότηση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών θα έπρεπε να προσμετρώνται και οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών.
Συμφωνώ με τις θέσεις του συλλόγου αναπληρωτών νηπιαγωγών και δασκάλων με μεταπτυχιακές-διδακτορικές σπουδές στην ειδική αγωγή-σχολική ψυχολογία και για το θεμα της ειδικής και για το θέμα της προϋπηρεσίας για τα δίκαια και αυτονόητα επιχειρήματα που δίνουν.
Να υπολογιστεί στο διπλάσιο η προϋπηρεσία στα δυσπρόσιτα. Να ανοιξουν δίκαια οι πίνακες. Να εφαρμοστεί ο νόμος Ν.3391/2005.
Με αφορμή τη συζήτηση που γίνεται για τους πίνακες αναπληρωτών και ιδιαίτερα για το θέμα της Ειδικής Αγωγής επισημαίνω τα εξής:
1.Ο κλάδος έχει ταχθεί από το 2008 και μάλιστα ομόφωνα κατά των σεμιναρίων των 400 ωρών τα οποία χαρακτήριζε μάλιστα ως σεμινάρια της “ντροπής”. Ταυτόχρονα είχε ζητήσει την κατάργηση του Ν3699/08 για την ειδική αγωγή που καθιέρωνε τα μεταπτυχιακά και τα σεμινάρια ως “προσόν” διορισμού.
2.Με βάση τα παραπάνω θεωρούμε αδιανόητο να προταχθούν στους πίνακες γενικής εκπαιδευτικοί που προσλήφθηκαν αυτόνομα στην ειδική με μεταπτυχιακά ή σεμινάρια και να εξοβελίσουν από τους πίνακες γενικής συναδέλφους, ιδιαίτερα τους νηπιαγωγούς, που έχουν δυο και τρεις επιτυχίες στον ΑΣΕΠ και να τους οδηγήσουν στην ανεργία.
3.Επισημαίνω ότι η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50 και ΠΕ 70.50 σε καμία περίπτωση δεν χάνεται. Μετρά στον πίνακα Γενικής για τους μόνιμους διορισμούς. Οι αναπληρωτές όμως έχουν ξεχωριστούς πίνακες γι αυτό και όσοι προσλήφθηκαν αυτόνομα από τον πίνακα ειδικής, εκεί πρέπει να υπολογισθεί η προϋπηρεσία τους.
4.Καλώ το Υπουργείο Παιδείας να δώσει στη δημοσιότητα τη ρύθμιση σεβόμενο τις θέσεις του κλάδου, αλλά και τη δικαιολογημένη αγωνία χιλιάδων συναδέλφων μας.
Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ – ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΑΙΟΣ!!! ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ!!!
ΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΔΩΣΑΜΕ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΑΜΕ ΠΡΟΧΕΙΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ! Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΙς ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ!
Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ 60,50 ΚΑΙ 70,50 ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΕΙΔΙΚΗΣ.
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΔΙΠΛΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ 2010-2014
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ