Άρθρο 22: Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ΕΑΕ

1. Αν για οποιαδήποτε αιτία απουσιάζουν από ΣΜΕΑΕ Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εκπαιδευτικοί ή δημιουργηθούν έκτακτα λειτουργικά κενά κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, προσλαμβάνονται, με αίτησή τους, προσωρινοί αναπληρωτές εκπαιδευτικοί με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου. Αν οι προβλεπόμενες από το πρόγραμμα ώρες διδασκαλίας και ασκήσεων στο ίδιο σχολείο της ίδιας πόλης ή περιοχής μετάθεσης δεν δικαιολογούν την πρόσληψη αναπληρωτή πλήρους ωραρίου, προσλαμβάνονται αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου ή ωρομίσθιοι, σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία. Οι αποδοχές που καταβάλλονται στους προσλαμβανομένους ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς υπολογίζονται με το γινόμενο των μηνιαίων αποδοχών του εισαγωγικού κλιμακίου με το κλάσμα που έχει αριθμητή τις δεδουλευμένες ώρες και παρανομαστή τις ώρες του πρωτοδιόριστου του κλάδου τους. Η προϋπηρεσία αυτών υπολογίζεται με την αναγωγή του συνόλου των δεδουλευμένων ωρών σε έτη, μήνες, ημέρες.

2. Η πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών στις ΣΜΕΑΕ Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης γίνεται βάσει πινάκων κατάταξης, οι οποίοι συντάσσονται ανά κλάδο ή ειδικότητα για κάθε σχολικό έτος από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Οι ανωτέρω πίνακες συντάσσονται σύμφωνα με τη σειρά που έχουν οι εκπαιδευτικοί στους τελικούς πίνακες.

3. Για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΕΑΕ συντάσσεται ένας πίνακας υποψηφίων εκπαιδευτικών ΕΑΕ στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Στον πίνακα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ΕΑΕ προηγούνται οι εκπαιδευτικοί ΠΕ61 και ΠΕ71 κατατασσόμενοι και συγκρινόμενοι μεταξύ τους με την ημερομηνία κτήσης πτυχίου και την προϋπηρεσία. Σε περίπτωση ισοψηφίας λαμβάνεται υπόψη ο βαθμός του πτυχίου. Εν συνεχεία ακολουθούν οι ΠΕ60.50 και οι ΠΕ70.50 κατατασσόμενοι με τα παρακάτω κριτήρια.
Επίσης, οι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50». κατατάσσονται με τα ίδια παρακάτω κριτήρια.

i) Ακαδημαϊκά κριτήρια:

α) Ο βαθμός του πτυχίου: για πτυχία με βαθμολογική κλίμακα από ένα (1) έως δέκα (10) υπολογίζεται μια (1) μονάδα για κάθε βαθμό του πτυχίου πάνω από το βαθμό πέντε (5), καθώς και κλάσματα αυτής με αναγωγή στο δεύτερο δεκαδικό ψηφίο. Σε περίπτωση που η κλίμακα είναι διαφορετική, ο βαθμός υπολογίζεται με αναγωγή στην κλίμακα αυτή.
β) είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος στην ΕΑΕ, έξι (6) μονάδες
γ) είναι κάτοχοι τίτλου μεταπτυχιακών σπουδών στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία, τρεις (3) μονάδες
δ) είναι κάτοχοι δευτέρου μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην ΕΑΕ, διαφορετικού γνωστικού αντικειμένου από το πρώτο, δύο (2) μονάδα
ε) είναι κάτοχοι δευτέρου τίτλου σπουδών στην ΕΑΕ, διαφορετικού γνωστικού αντικειμένου από το πρώτο, μιάμιση (1,5) μονάδα
στ) είναι κάτοχοι τίτλου διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ στα Διδασκαλεία της ημεδαπής ή ισότιμου τρεις (3) μονάδες
ζ) είναι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης πιστοποιημένης ετήσιας επιμόρφωσης στην ΕΑΕ που υλοποιείται από Πανεπιστήμια μιάμιση (1,5) μονάδα.
η) είναι κάτοχοι δευτερεύουσας ειδικότητας στην Ειδική Φυσική Αγωγή για τους πτυχιούχους ΤΕΦΑΑ μία (1) μονάδα.

Για να είναι μια ετήσια επιμόρφωση στην ΕΑΕ πιστοποιημένη, θα πρέπει να ισχύουν τα εξής:
1) να λειτουργεί στο πανεπιστήμιο που θα υλοποιεί την ετήσια επιμόρφωση προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών απόλυτα σχετικό με την ΕΑΕ,
2) η επιμόρφωση να περιλαμβάνει 300 ώρες θεωρητικής κατάρτισης και 120 πρακτικής άσκησης σε δομές ΕΑΕ ή ΚΕΔΔΥ,
3) τουλάχιστον το 80% των μαθημάτων του προγράμματος να είναι απόλυτα σχετικό με την ΕΑΕ,
4) τουλάχιστον το 15% των μαθημάτων του προγράμματος να καλύπτει την περιοχή των Υποστηρικτικών Τεχνολογιών Πληροφορικής στην ΕΑΕ και στο προσβάσιμο εκπαιδευτικό υλικό και
5) τουλάχιστον το 70% των μαθημάτων του προγράμματος να διδάσκονται από μέλη ΔΕΠ ή διδάκτορες που το γνωστικό αντικείμενό τους ή το διδακτορικό τους (στην περίπτωση των διδακτόρων) είναι απόλυτα σχετικό με την ΕΑΕ, ενώ το υπόλοιπο 30% των μαθημάτων να διδάσκεται από αναγνωρισμένου κύρους επιστήμονες με ειδικά προσόντα και σχετικό δημοσιευμένο έργο ή από ή ειδικούς εκπαιδευτές (π.χ. πληροφορικοί Υποστηρικτικών Τεχνολογιών ΑμεΑ, δάσκαλοι κινητικότητας για τυφλούς…). Το ΙΕΠ θα εγκρίνει ή όχι τις προτεινόμενες για πιστοποίηση ετήσιες επιμορφώσεις ελέγχοντας την κάλυψη των παραπάνω απαιτήσεων.
Σεμινάρια αποδεδειγμένης ετήσιας διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών στην ΕΑΕ, που θα έχουν υλοποιηθεί μέχρι τις 30/08/2014, από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων μοριοδοτούνται με μία (1) μονάδα.
Στις περιπτώσεις που υποψήφιος είναι κάτοχος διδακτορικού και μεταπτυχιακού τίτλου στο ίδιο αντικείμενο, μοριοδοτείται μόνον ο διδακτορικός τίτλος.

ii) Πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία σε δομές ΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ
Η προϋπηρεσία για κάθε μήνα μοριοδοτείται με 0,20 μονάδες .
Υπολογίζεται το σύνολο της προϋπηρεσίας σε μήνες πολλαπλασιαζόμενο επί 0,20
Προϋπηρεσία μεγαλύτερη των δεκαπέντε (15) ημερών στρογγυλοποιείται σε μήνα. Προϋπηρεσία μικρότερη των δεκαπέντε (15) ημερών δεν υπολογίζεται.

iii) Κοινωνικά κριτήρια
− Η επ’ αόριστον αναπηρία σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%), σε μια μόνο αναπηρία και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εργασία (εκπαιδευτικό έργο), τρεις (3) μονάδες
− Η επ’ αόριστον αναπηρία εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω, σε μία μόνο αναπηρία τέκνου ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ σύμφωνα με όσα ορίζει ο ν. 3863/2010: δύο (2) μονάδες για το πρώτο, τρεις (3) μονάδες για το δεύτερο και πέντε μονάδες (5) για το τρίτο τέκνο.
− Η ύπαρξη περισσότερων των τριών τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν δυο (2) μονάδες.

Η σειρά κατάταξης των συμμετεχόντων στον τελικό πίνακα προσδιορίζεται από τις μονάδες που συγκέντρωσαν, από ακαδημαϊκά κριτήρια, από την προϋπηρεσία τους ως εκπαιδευτικοί και από κοινωνικά κριτήρια.

4. Εφόσον δεν καλύπτονται οι θέσεις με εκπαιδευτικούς με τα παραπάνω προσόντα προσλαμβάνονται εκπαιδευτικοί που έχουν προϋπηρεσία μεγαλύτερη των δέκα (10) μηνών διδακτικών, η οποία αποκτήθηκε από πρόσληψη στην ΕΑΕ μέσω του ενιαίου πίνακα αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης. Σε περίπτωση που εξακολουθούν να υπάρχουν κενές θέσεις των κλάδων ΠΕ71 και ΠΕ70.50 δασκάλων ΕΑΕ προσλαμβάνονται αναπληρωτές από τους πίνακες υποψήφιων αναπληρωτών ΕΑΕ των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ60.50 Νηπιαγωγών ΕΑΕ, αντίστοιχα, οι οποίοι: α) τοποθετούνται στην προκαταρκτική τάξη και στις τάξεις Α΄ και Β΄ των ειδικών δημοτικών σχολείων και β) παρέχουν παράλληλη στήριξη − συνεκπαίδευση σε μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των τάξεων Α΄ και Β΄ των λοιπών δημοτικών σχολείων. Η προϋπηρεσία των προσλαμβανομένων σύμφωνα με το προηγούμενο εδάφιο προσμετράται στους κλάδους και ΠΕ61 και ΠΕ60.50 Νηπιαγωγών ΕΑΕ, αντίστοιχα.

5. Στη πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση σε περίπτωση εξάντλησης των πινάκων κατά περιοχή πρόσληψης και εφόσον εξακολουθούν να υπάρχουν κενές θέσεις, αυτές καλύπτονται από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης.

6. Οι εκπαιδευτικοί ΕΑΕ οι οποίοι διαθέτουν επιπλέον εξειδίκευση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) και στην Ελληνική γραφή braille (ΕΓΒ), τοποθετούνται ως αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου ή ως ωρομίσθιοι κατά προτεραιότητα σε σχολικές μονάδες κωφών και τυφλών. Δημιουργούνται δύο (2) πίνακες. Ο ένας περιλαμβάνει αυτούς που έχουν επάρκεια στην ΕΝΓ και ο άλλος στην ΕΓΒ. H πιστοποίηση γίνεται με βάση την παράγραφο 3 του άρθρου 7 του παρόντος νόμου

  • 24 Απριλίου 2014, 21:11 | Μπάμπης

    ΠΡΟΤΑΞΗ ΣΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ!!!!!
    1)Θεωρώ ότι είναι απαράδεκτο τα ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ να μοριοδοτούνται μόνο με 3 μόρια.Η εξειδίκευση είναι απαραίτητη στην ειδική αγωγή (εξάλλου το πρόγραμμα ΕΣΠΑ στην Παράλληλη στήριξη ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ τους εκπαιδευτικούς να επιμορφώνονται). Το δίκαιο θα ήταν να μοριοδοτούνται με 3.5 ή 4 μόρια.
    2)Επίσης είναι παράλογο ένα ακαδημαϊκό κριτήριο(μεταπτυχιακό) να μοριοδοτείται το ίδιο με ένα κοινωνικό κριτήριο(αναπηρία).Πώς γίνεται τα τελευταία 4 χρόνια να έχουν αυξηθεί τα ΑΜΕΑ στη ΘΕΣΣΑΛΙΑ;Φταίει το ….νερό; Να ελέγχονται οι εκπαιδευτικοί με αναπηρία από επιτροπή κάθε χρόνο, όπως ελέγχονται και οι μαθητές με αναπηρία , προκειμένου να συνεχίσουν την παράλληλη στήριξη.
    3)Να μοριοδοτείται και η ημερομηνία κτήσης πτυχίου.
    4)Καλό είναι πάντως που ΔΕ μοριοδοτούνται οι ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ(είχε παραγίνει το κακό).

  • 24 Απριλίου 2014, 20:20 | katerina

    Παρόλο που δεν ανήκω στον χώρο των εκπαιδευτικών,θα ήθελα να εκφέρω την άποψη μου σχετικά με αυτά που διαβάζω σαν ‘τρίτο’ άτομο κάνοντας τελείως διαφορετική δουλειά και με καθαρά αντικειμενική άποψη.Καλά ρε παιδιά εσείς που έχετε τελειώσει Παιδαγωγικό Ειδικής Αγωγής μήπως την έχετε δει λιγάκι? Τι πράγματα είναι αυτά? Που ακούστηκε ένας απλός κάτοχος πτυχίου να προηγείται του καθηγητή του στο πανεπιστήμιο? Σε όλες τις δουλειές μετράνε τα επιπλέον προσόντα κ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΑΛΛΑ Η ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ πως να το κάνουμε έτσι είναι….Τι νομίζετε ότι έχετε τελειώσει ιατρική κ βάλε ή θα σας πάρουν στη ΝΑΣΑ κ τρελαίνεστε?Πατήστε κ λίγο στη γη. Όπως είστε εσείς είναι και χιλιάδες άλλα παιδιά που δεν αναπαύτηκαν μόνο στο πτυχίο αλλά συνέχισαν για κάτι καλύτερο…με ποιο δικαίωμα κ με ποια ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ,γιατί δε βλέπω να μιλάτε με αποδείξεις,τους αμφισβητείτε??Εγώ βλέπω ότι σας ενοχλεί ο ανταγωνισμός κ ότι απλά υπάρχουν άτομα με πολύ περισσότερα προσόντα από εσάς. Απλά δεν το δέχεστε.

  • 24 Απριλίου 2014, 20:15 | Μαρία

    Με την κατάργηση του πίνακα Α΄ κάνετε νόμιμο τον αποκλεισμό των ΑμεΑ από θέσεις εργασίας. Πρώτο μέλημα υπόλοιπων χωρών είναι η ένταξη των ατόμων αυτών στο κοινωνικό σύνολο μέσω των θέσεων εργασίας και στη συνέχεια των υπόλοιπων. Και για να μην γελιόμαστε, είναι ειρωνικό να σας απασχολεί τόσο η ΕΙΔΙΚΗ αγωγή αλλά μόνο ως σύστημα και όχι τα άτομα με ειδικές ανάγκες και τρόποι ένταξης και αποδοχής τους από το κοινωνικό σύνολο.

  • 24 Απριλίου 2014, 20:07 | ομαδα αναπληρωτών με μεταπτυχιακό

    Είμαστε μια ομάδα αναπληρωτών Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11.01) με μεταπτυχιακό/διδακτορικό στην «Ειδική Αγωγή», χωρίς κύρια ειδικότητα στην «Ειδική Αγωγή». Πριν από πέντε χρόνια ψηφίσθηκε ο νόμος 3699/2008 για την Ειδική Αγωγή και ρύθμιζε κάποια πράγματα προς την σωστή κατεύθυνση όσο αφορά τον τρόπο κατάταξης των αναπληρωτών εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στους πίνακες. Σήμερα, με το προσχέδιο νόμου που δημοσιεύτηκε, φέρνετε τα πάνω κάτω σε πτυχιούχους Φυσικής Αγωγής με βασικό πτυχίο ΤΕΦΑΑ, με μεταπτυχιακό/διδακτορικό στην «Ειδική Αγωγή» και με 7 και 8 χρόνια προϋπηρεσίας στην Ειδική Αγωγή, χωρίς ειδικότητα στην «Ειδική Αγωγή», κατατάσσοντάς τους πίσω και από τον τελευταίο αποφοιτήσαντα με πτυχίο ΤΕΦΑΑ και ειδικότητα στην «Ειδική Αγωγή». Να τονίσουμε εδώ ότι η ειδικότητα παρέχεται στα τελευταία 2 εξάμηνα σπουδών στα ΤΕΦΑΑ και οι έχοντες αυτήν έχουν ίδιο και ίσο πτυχίο με όλους τους απόφοιτους ΤΕΦΑΑ, ανεξαρτήτως της ειδικότητας (όπως π.χ. κολύμβηση, ποδόσφαιρο, αντισφαίριση, κ.α.) Αντίθετα, το μεταπτυχιακό/διδακτορικό δίπλωμα στην «Ειδική Αγωγή» διαρκούν 4 και 6 εξάμηνα αντίστοιχα. Αυτό και αν είναι σκάνδαλο. Αν νομίζετε ότι ο πτυχιούχος Φυσικής Αγωγής που τελειώνει φέτος το ΤΕΦΑΑ με ειδικότητα στην «Ειδική Αγωγή» έχει περισσότερα προσόντα από έναν πτυχιούχο ΤΕΦΑΑ χωρίς ειδικότητα στην «Ειδική Αγωγή» αλλά με μεταπτυχιακό στην «Ειδική Αγωγή» και 8χρονη προϋπηρεσία πλανάστε πλάνη οικτρά. Παρακαλούμε να αποσύρετε την πρόταση για πρόταξη των πτυχιούχων ΤΕΦΑΑ με ειδικότητα στην «Ειδική Αγωγή» και να υπάρξει μοριοδότηση και στην κύρια ειδικότητα ως ένα ακόμη ακαδημαϊκό κριτήριο που είναι δικαιότερο, όπως ακριβώς προβλέπεται στο νομοσχέδιο και για τη δευτερεύουσα ειδικότητα.

  • 24 Απριλίου 2014, 19:58 | Λ.Β.

    Πολλά like στα σχολια που αφορούν το εξής: ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ/ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ/ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ….. δε ζητούν την πρόταξή τους στους ΔΙΚΟΥΣ τους πίνακες;;;;;;; γιατί «ξύπνησε» όλη αυτή η κατάσταση τώρα που διορίζονται όλοι της ειδικής με τα περιβόητα ΕΣΠΑ;;;; δηλ. και οι ΠΕ71/61 θα μπορούν με ένα μεταπτυχιακό «γενικής» να μπαίνουν στον πίνακα των 70/60???

    κρίμα που πολλοί κοιτούνε μόνο το συμφέρον τους και αναφέρονται πολύ άσχημα σε συναδέλφους, πολύ κρίμα που μας βάλανε σ’ αυτό το λούκι, αλλά πρέπει να αντιδράσουμε διεκδικώντας το σωστό, και όχι αυτό που μας συμφέρει……

  • 24 Απριλίου 2014, 18:35 | Πασχαλίνα

    Προτασεις για το υπουργειο παιδειας οι οποιες ειναι και οι πιο αξιοκρατικες για ολους:

    1.Να μην προχωρήσει ο διαχωρισμός γενικής και ειδικής αγωγής ο οποίος όχι μόνο είναι επιστημονικά και ερευνητικά αβάσιμος αλλά επιπλέον έχει αρνητικές επιπτώσεις στην παιδαγωγική πράξη καθώς δημιουργεί σοβαρά εμπόδια στην συνεκπαίδευση και ένταξη των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό (mainstream) σχολειό. Επιπροσθέτως, ο διαχωρισμός αυτός δημιουργεί αυθαίρετες ανισότητες μεταξύ των εκπαιδευτικών ως προς τα βασικά τους πτυχία τα οποία θα πρέπει να θεωρούνται ΙΣΟΤΙΜΑ. Η παιδαγωγική επιστήμη αφορά γνώσεις και δεξιότητες που ο εκπαιδευτικός-αποφοιτος παιδαγωγικών τμημάτων πανεπιστημιακού επιπέδου κατέχει και πρέπει να κατέχει προκειμένου να ανταποκριθεί στις ανάγκες του κάθε μαθητή και όχι ενός τύπου μαθητή και αποτελεί βασική προϋπόθεση για να εργαστεί ο εκπαιδευτικός στο χώρο της ειδικής αγωγής.

    2.Ισότιμη μοριοδότηση των προσόντων ΟΛΩΝ των αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής δασκάλων και νηπιαγωγών με σκοπό την αξιοκρατική κατάταξη τους στους πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής. Τα τυπικά και επιπρόσθετα προσόντα που έχουν άμεση συνάφεια με την Ειδική αγωγή να μοριοδοτούνται σύμφωνα με τα κριτήρια υπολογισμού μοριοδοτησης του ΑΣΕΠ. Πιο συγκεκριμένα να μοριοδοτειται κάθε εκπαιδευτικός είτε ΠΕ60.50 είτε ΠΕ 61 με βάση την ημερομηνία κτήσης πτυχίου, τον βαθμό πτυχίου, τα μεταπτυχιακά, διδακτορικά και την προϋπηρεσία.

    3. Εαν δεν εφαρμοστουν τα παραπανω και προχωρησετε στο διαχωρισμο της γενικης και ειδικης αγωγης το οποιο ειναι εναντια στα ευρωπαικα δεδομενα θα πρεπει να δημιουργηθουν δυο χωριστοι πινακες για τους αναπληρωτες ειδικης αγωγης. Ο ένας να κατατασσει τους ΠΕ71 για τα δημοτικα και 61 για τα νηπιαγωγεια αποκλειστικα και μονο στα ειδικα σχολεια παντοτε σύμφωνα με το συστημα μοριοδοτησης του ΑΣΕΠ. Στον δευτερο πινακα να κατατασσονται οι ΠΕ 60.50 νηπιαγωγοι ειδικης αγωγηης και 70.50 δάσκαλοι ειδικης αγωγης παλι συμφωνα με το συστημα μοριοδοτησης του ΑΣΕΠ για να υπηρετησουν στην παραλληλη στηριξη και στα τμηματα ένταξης.

  • 24 Απριλίου 2014, 18:27 | ΣΤΕΛΛΑ

    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΟΥΜΕ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ. Η ΛΟΓΙΚΗ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΟΣΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΛΑΔΟ ΝΑ ΞΕΠΕΡΝΑ ΕΝΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ Ή ΕΝΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ. ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΝΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΝΕΣΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ.

    ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΚΑΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΝΑ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΑΙ ΜΟΝΙΜΟΣ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ΜΕ 2-3 ΠΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ. ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΜΕ ΧΡΗΜΑ ΟΥΤΕ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΕΥΚΟΛΑ.

    ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ- ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΞΗ Η ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ; ΤΙ ΘΑ ΛΕΜΕ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΙ ΕΤΣΙ ΚΑΝΑΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΒΟΛΕΥΤΗΚΑΜΕ; ΤΙ ΘΑ ΕΜΠΝΕΥΣΟΥΜΕ ΣΤΗ ΝΕΟΤΕΡΗ ΓΕΝΙΑ; ΤΟ ΒΟΛΕΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ.Η ΑΔΙΚΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ.

    ΑΣ ΛΑΒΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣ ΕΠΙΛΕΞΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΟΠΟΥ ΤΟΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ.

  • 24 Απριλίου 2014, 18:00 | ΙΩΑΝΝΑ

    Πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω, γιατί μπαίνουμε σε αντιπαράθεση για πράγματα τόσο αυτονόητα και αντικειμενικά..η ρύθμιση θα πρεπε να χε γίνει καιρό πριν και αν και αργά το θυμήθηκαν στο υπουργείο κάλλιο αργά παρά ποτέ..με μια μικρή έρευνα θα βρείτε όλοι εσάς που θίγεστε ατομικά μόνο, πως υπάρχουν κ σε άλλες χώρες προπτυχιακά τμήματα για την ειδική αγωγή..πε 71 κ πε 61 πρέπει να προηγούνται, η αδικία σταματάει έπειτα από πολλά χρόνια..ότι ισχύει σε όλους τους κλάδους είναι καιρός να ισχύσει κ σε εμάς..μπράβο σε όσους επιμορφώνονται κ καλό είναι να συνεχίσουν, αλλά γνωρίζω συναδέλφους χωρίς μεταπτυχιακό που με την προσωπική τους έρευνα έχουν καταφέρει πολλά και συνεχίζουν, κ γνωρίζω κ άτομα κ όλοι μας που είχαν τα 6 χιλιάρικα που εγώ δεν είχα κ έχουν μεταπτυχιακό με εργασίες πληρωμένες σε φροντιστήρια κ παρουσίες που ποτέ δεν έγιναν,και μη μου πει κανείς πως δε το γνωρίζει, είναι γύρω μας κ είναι πολλοί,ΣΑΦΩΣ υπάρχουν κ όλοι αυτοί που το πήραν με την αξία τους , με κόπο κ κούραση κ θυσίες και τους αξίζει..χαίρομαι που βλέπω πολλούς δασκάλους να αναγνωρίζουν το δικαίωμα τον πε 71 κ 61 να προηγούνται κ μπράβο τους.. ας σταματήσει πια ο καθένας να κρίνει μόνο με βάση το ατομικό συμφέρον του..

  • 24 Απριλίου 2014, 17:32 | Γεωργία

    Με βάση τις παρ.1.2 & 1.3. του άρθρου 20 «Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ61 και ΠΕ71 τοποθετούνται … κατά προτεραιότητα…» άρα προτάσσονται όλων. Δηλαδή, όση προϋπηρεσία και να έχει κάποιος δεν πρόκειται να περάσει κάποιον 71 ή 61, θα είναι πάντα στην ουρά. Άρα τι συζητάμε. Τζάμπα οι μοριοδοτήσεις στην πρωτοβάθμια. Γιατί δεν βάζουν το ύψιστο της μοριοδότησης 6 μόρια στους 71, 61 – είναι δίκαιο να βρίσκονται μπροστά, σε αυτόν τον ευαίσθητο χώρο της ειδικής αγωγής όμως είναι επίσης σημαντική η προϋπηρεσία – και να προσμετρούνται όλα στη συνέχεια.

    Πιο πάνω στο ίδιο σημείο αναφέρει:
    «Με πτυχίο του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής … των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της ΑΛΛΟΔΑΠΗΣ». Άρα αν δημιουργηθούν στην ΑΛΛΟΔΑΠΗ τμήματα Ειδικής Αγωγής όπως δημιουργήθηκαν ξαφνικά τόσα μεταπτυχιακά ΕΑΕ περιμένετε σε 4 χρόνια τι έχει να γίνει. Ότι έγινε με τα μεταπτυχιακά.

  • 24 Απριλίου 2014, 17:18 | Ελένη

    Το υπουργείο πρέπει να λάβει υπόψη του ότι ο πίνακας Α βοηθούσε τα άτομα με αναπηρια να μη μένουν εκτός του δικαιώματος της εργασίας.Η κατάργηση του θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα κοντά στα προβλήματα υγείας μιας και δεν προβλέπεται άτομα όπως όσοι κάνουν αιμοκάθαρση θα είναι δύσκολο να διορίςτουν σε περιοχές μακριά απο τα κέντρα θεραπείας τους .

  • 24 Απριλίου 2014, 17:11 | Γιάννης

    Θα πρέπει να μοριοδοτούνται και τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά στο γνωστικό αντικείμενο για τους αναπληρωτές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Ο εκπαιδευτικός όσο πιο βαθιά γνώση του γνωστικού αντικειμένου έχει, τόσο πιο απλά μπορεί να το διδάξει.
    Τα σεμινάρια ειδικής αγωγής που έχουν πραγματοποιηθεί δεν πρέπει να μοριοδοτούνται καθόλου γιατί η παρακολούθηση ενός σεμιναρίου δεν σημαίνει ταυτόχρονα και μάθηση.Τα σεμινάρια θα πρέπει να μοριοδοτούνται έφοσον ο κάτοχος του έχει δώσει στο τέλος του σεμιναρίου εξετάσεις.
    Ευχαριστώ πολύ

  • 24 Απριλίου 2014, 16:14 | Γιάννης

    Σχόλια και θέσεις σε 7 σημεία από εκπαιδευτικό με περισσότερα των 30 χρόνων εκπαιδευτικής υπηρεσίας, από τα οποία τα 20 σχεδόν στην ΕΑΕ (δάσκαλος τμήματος ένταξης, δάσκαλος ειδικού σχολείου, δ/ντής ειδικού σχολείου, σχολικός σύμβουλος ΕΑΕ). Ελπίζω να δημοσιευτεί.

    1. Οι ΠΕ71, ΠΕ61 αποδεικνύονται αρκετά αποτελεσματικοί ως ειδικοί παιδαγωγοί, πράγμα που σημαίνει ότι κάνουν καλή δουλειά οι ειδικοί παιδαγωγοί καθηγητές τους (ΠΕ70, ΠΕ60) με εξειδίκευση στην ΕΑΕ (μεταπτυχιακοί ή και διδάκτορες).
    2. Στο άρθρο 24 και στην αναφορά στα ακαδημαϊκά κριτήρια δε γίνεται λόγος για ισοτιμία πτυχίων των ΠΕ71, ΠΕ61, γιατί πολύ απλά αυτή η πανεπιστημιακού επιπέδου ειδικότητα αποτελεί ελληνική πρωτοτυπία. Στις άλλες ευρωπαϊκές και όχι μόνο χώρες ειδικοί παιδαγωγοί είναι οι παιδαγωγοί με μεταπτυχιακή εξειδίκευση στην ΕΑΕ. Κατ’ αναλογία θα πρέπει να περιμένουμε την ίδρυση πανεπιστημιακών τμημάτων που θα βγάζουν απ’ ευθείας σχολικούς ψυχολόγους, γυναικολόγους …
    Η δημιουργία των τμημάτων αυτών ήταν αποτέλεσμα της αδυναμίας των ελληνικών πανεπιστημίων να οργανώσουν και να λειτουργήσουν μεταπτυχιακά προγράμματα για την εξειδίκευση του απαραίτητου αριθμού ειδικών παιδαγωγών. Με το άρθρο 24 η στρέβλωση αυτή αποκτά νομική υπόσταση, ερχόμενη σε σύγκρουση με τα ισχύοντα σε όλο σχεδόν τον πολιτισμένο κόσμο.
    3. Η κατάταξη των διπλωματούχων ειδικών παιδαγωγών (ΠΕ70, ΠΕ60 με μεταπτυχιακό ή και διδακτορικό), μετά τους ΠΕ71, ΠΕ61 δημιουργεί ένα πρωτότυπο νομικό, ηθικό και παιδαγωγικό παράδοξο. Καθηγητής ΕΑΕ (ΠΕ70 ή ΠΕ60), των ΠΕ71, ΠΕ61, που θα θελήσει ή θα αναγκαστεί να εργαστεί σε δομή ΕΑΕ της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ως αναπληρωτής , θα τοποθετηθεί στον πίνακα μετά τους φοιτητές του.
    4. Στα τμήματα ένταξης σκοπός είναι η βοήθεια των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (κυρίως στη γλώσσα και στα μαθηματικά για το Δημοτικό), για ένα χρονικό διάστημα, έτσι ώστε να μπορέσουν να ενταχθούν λειτουργικά στην τάξη και στο καθημερινό πρόγραμμα. Είναι προφανές ότι ο καλύτερος δάσκαλος για την περίπτωση αυτή είναι ο ΠΕ70, ΠΕ60 με εξειδίκευση στην ΕΑΕ, αφού και το πρόγραμμα της τάξης γνωρίζει και γνώσεις για εξειδικευμένη βοήθεια του μαθητή κατέχει.
    Τα ίδια περίπου ισχύουν και στις περιπτώσεις παράλληλες στήριξης με διαφορετικού είδους ιδιαιτερότητες των μαθητών.
    Και στις δύο περιπτώσεις, εάν υπάρχουν οι προϋποθέσεις που προβλέπει ο νόμος για το είδος και τη δυσκολία των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών, αντικειμενικά καταλληλότερος είναι ο ειδικός παιδαγωγός ΠΕ70, ΠΕ60.
    5. Μπορεί κανείς να υποθέσει ότι για να «σταθούν» οι διατάξεις του νομοσχεδίου, που προτάσσουν κατόχους πανεπιστημιακών πτυχίων ΕΑΕ, έναντι διπλωματούχων παιδαγωγών ΕΑΕ, προηγήθηκε, μεταξύ άλλων συστηματική κατασυκοφάντηση των μεταπτυχιακών προγραμμάτων ΕΑΕ, μέσω ιστοσελίδων εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος και ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης, χαρακτηρίζοντας τα πανεπιστήμια ως βιομηχανίες μεταπτυχιακών. Παρά την εκκωφαντική σιωπή των ακαδημαϊκών δασκάλων, στην απαράδεκτη αυτή κατάσταση, κάθε ευνομούμενη πολιτεία θα προχωρούσε σε διερεύνηση των τυχόν καταγγελιών και θα ζητούσε αξιολόγηση ή επαναξιολόγηση των προγραμμάτων και δε θα νομοθετούσε (εάν και εφόσον έγινε κάτι τέτοιο) υπό την πίεση «κουτσομπολιών».
    6. Η απαξίωση των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών, όπως αυτή αναδεικνύεται από το συγκεκριμένο νόμο έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την ευρωπαϊκή εκπαιδευτική πολιτική, που μέσω του προγράμματος δια βίου εκπαίδευσης, προωθεί την εξειδίκευση και χρηματοδοτεί εδώ και χρόνια μεγάλο αριθμό μεταπτυχιακών προγραμμάτων των ελληνικών πανεπιστημίων.
    7. Εάν κάπου θα έπρεπε να εργάζονται αποκλειστικά εκπαιδευτικοί ΠΕ71, ΠΕ61 αυτά είναι τα ειδικά σχολεία, όπου τα θέματα γενικής αγωγής και εκπαίδευσης έχουν μικρότερη σημασία και οι προτεραιότητες είναι πολύ διαφορετικές από αυτές του γενικού σχολείου.

  • 24 Απριλίου 2014, 16:08 | Γιώργος Μ.

    Η προϋπηρεσία που έχει συγκεντρωθεί στην Β/μια είναι κυρίως από άτομα με τα σεμινάρια των 400ωρών. Μου φαίνεται άδικο να υπολογίζεται η προϋπηρεσία με 0,2 μόρια ανά μήνα, ενώ έχει αποκτηθεί με αυτό τον τρόπο και είναι αμφιβόλου ποιότητας, και τα διδακτορικά- μεταπτυχιακά να μοριοδοτούνται μόνο με 6 και 3 μόρια αντίστοιχα. Επίσης, εφόσον αναφερόμαστε σε ακαδημαϊκά κριτήρια να υπάρχει μοριοδότηση και σε διδακτορικά-μεταπτυχιακά πάνω στο γνωστικό αντικείμενο του καθενός, με μικρότερη μοριοδότηση φυσικά. Είναι περίεργο ένας μαθηματικός για παράδειγμα να έχει κάνει 2 μεταπτυχιακά πάνω στην ειδική αγωγή.
    Προτείνω, είτε η μοριοδότηση της προϋπηρεσίας να μειωθεί στο 0,1 μόριο ανά μήνα,είτε τα μεταπτυχιακά- διδακτορικά να μοριοδοτούνται με 5 και 10 μόρια αντίστοιχα!

  • 24 Απριλίου 2014, 15:57 | Νώντας

    δεν υπάρχουν δύο ταχυτήτων εκπαιδεύσεις..η προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή πρέπει να είναι τουλάχιστον ίδια με αυτή στην γενική 1 μόριο ανα μήνα. Το 0,2 και οποιαδήποτε αλλαγή που δεν λαμβάνει υπόψη την ειδική αγωγή και εκπαίδευση ως μέρος της δημόσιας εκπαίδευσης δείχνει κοντόφθαλμη αντιμετώπιση της ειδικής, έρμαιο καιροσκοπικών αντιλήψεων, έξω από τους νόμους που ορίζουν την γενική παιδεία.

  • 24 Απριλίου 2014, 15:42 | mani

    Θεωρώ απόλυτα δίκαιη την κατάργηση του πίνακα Α καθώς και την πρόταξη τριτέκνων και γενικά ν-τέκνων. Ο αριθμός των τέκνων δεν σε κάνει καλύτερο εκπαιδευτικό!
    Συμφωνώ απόλυτα με την μοριοδότηση 0,2 της προυπηρεσίας, αλλά θα πρέπει να αυξηθεί η μοριοδότηση του μεταπτυχιακού και να μετράει και η χρονολογία κτήσης του πτυχίου.
    Να παρατηρήσω πως το κύρος, η βαρύτητα και η αξία ενός μεταπτυχιακού, δεν κρίνεται από το αν είναι μονοετούς ή διετούς διάρκειας.

  • 24 Απριλίου 2014, 15:24 | Gianis ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

    Νομίζω για ότι είναι εξόχως άδικο, π.χ. η μοριοδότηση και μάλιστα απίθανα υψηλή για τον βαθμό πτυχίου, και η υψηλή για προϋπηρεσία θα πρέπει αν δεν εισακουσθούμε σε τούτη την ομολογουμένως ομοβροντία τότε να προχωρήσουμε στον Συνήγορο του Πολίτη άμεσα και στη συνέχεια στα δικαστήρια!!

  • 24 Απριλίου 2014, 14:59 | Νεανίας

    Ορέ παιδιά είναι κανείς απο εσάς που πιστεύει οτι ληφθούν υπόψη του τα όσα γράφει;
    Αν υπάρχει, να με πάρει τηλέφωνο.

  • 24 Απριλίου 2014, 14:34 | Θεοδώρα

    Οι συνάδερφοι Π.Ε. 71 με μεταπτυχιακό που γνωρίζω , συμφωνούν πλήρως με τις θέσεις και τα αιτήματα των ΣΑΤΕΑ.Οι ίδιοι ζητούν την εναρμόνιση της ειδικής με την γενική αγωγή, καθώς είναι το μόνο δίκαιο. Το νομοσχέδιο επιτέλους αναγνωρίζει το βασικό πτυχίο ως προς την κατάταξη, όπως και στους πίνακες της γενικής εκπαίδευσης.

  • 24 Απριλίου 2014, 14:34 | μαγδα

    Συμφωνώ απόλυτα με την 24 Απριλίου 2014, 08:11 | Φωτεινή.. Απέκτησαν αδίκως προυπηρεσία με τα σεμινάρια και τώρα εμείς με μεταπτυχιακά μένουμε πίσω.

  • 24 Απριλίου 2014, 14:30 | Mαρία

    Στέλλα εσύ δηλαδή είσαι ΠΕ71 με μεταπτυχιακό που από επιλογή δεν είσαι στο Σατεα? Γιατί ρίχνοντας μια ματιά στον πίνακα αναπληρωτών Ειδικής η μόνη Στέλλα που υπάρχει με μεταπτυχιακό ανήκει στον κλάδο ΠΕ 70.50.

  • 24 Απριλίου 2014, 14:28 | Καίτη

    24 Απριλίου 2014, 14:27 | Μαρία
    Η ειδική αγωγή δεν είναι ξεχωριστή από τη γενική ούτε και αποτελεί αυτόνομη επιστήμη! Τι θα πει να ισχύουν τα ίδια στη γενική και στην ειδική?
    Το πώς δημιουργήθηκαν το πτεα και το τμήμα εκπαιδευτικής και κοινωνικής πολιτικής (ΠΑΜΑΚ) ας το αναλογιστούν οι υπεύθυνοι!

  • 24 Απριλίου 2014, 14:20 | Κατερίνα Π

    Η προϋπηρεσία να μοριοδοτείται σύμφωνα με τα όσα ορίζει ο Ν3848/2010 για τη γενική εκπαίδευση. Γιατί να λειτουργούμε πάντα με 2 μέτρα και 2 σταθμά; Είτε στη γενική δουλεύουμε, είτε στην ειδική, την προϋπηρεσία την αποκτούμε μέσα στη σχολική τάξη!
    Πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία:
    − Η προϋπηρεσία από 0 έως και 8 μήνες: 0,10 μονάδες για κάθε μήνα
    − Η προϋπηρεσία από 8 έως και 16 μήνες: 0,15 μονάδες για κάθε μήνα
    − Η προϋπηρεσία από 16 έως και 24 μήνες: 0,20 μονάδες για κάθε μήνα
    − Η προϋπηρεσία από 24 έως και 32 μήνες: 0,30 μονάδες για κάθε μήνα
    − Η προϋπηρεσία από 32 έως και 40 μήνες: 0,35 μονάδες για κάθε μήνα
    − Η προϋπηρεσία από 40 έως και 60 μήνες: 0,40 μονάδες για κάθε μήνα
    Το ανώτατο συνολικό όριο μονάδων από προϋπηρεσία είναι 16,80 μονάδες
    Ευχαριστώ.

  • 24 Απριλίου 2014, 14:14 | Μαρία

    Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να θεωρηθεί σαν επιχείρημα αλλαγής του νομοσχεδίου ο »τσάμπα» κόπος που έκαναν κάποιοι δάσκαλοι και τα χρήματα που ξόδεψαν για να κάνουν μεταπτυχιακό.
    Ο νέος νόμος δεν τους στερεί το δικαίωμα να μπαίνουν στο πίνακα ειδικής αγωγής και να δουλέψουν στις δομές της αφού τόσο το επιθυμούν.
    Θα εξακολουθούν να εντάσσονται, στη θέση όμως που πρέπει να είναι, βάση της ισότητας που αναφέρει ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ.
    Αφού λοιπόν εγώ σαν ΠΕ71 μετά απο 4 χρόνια σπουδών σε ένα Παιδαγωγικό πάνω απ’ολα, έχοντας πλήρη παιδαγωγική επάρκεια και με τον οδηγό σπουδών μου να αναφέρει ότι έχω όλα τα εφόδια να διδάξω σε γενική τάξη, κάνοντας ένα μεταπτυχιακό στη γενική εκπαίδευση δεν μπορώ να μπω στον πίνακα των ΠΕ70, έτσι και ένας Πε70 κάνοντας ένα μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή δεν θα έπερεπε να μπαίνει στο πίνακα. Εμείς ωστόσο δεν ζητάμε αυτό, αλλά να υπάρχει δίκαιη κατάταξη στον πίνακα και να προηγούνται οι ΠΕ71.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

  • 24 Απριλίου 2014, 14:08 | Ηλίας

    Προτείνω η μοριοδότηση να ισχύει μόνο για τους μήνες προϋπηρεσίας και όχι για τις μέρες. Είναι τεράστια ΑΔΙΚΙΑ μεταξύ 2 υποψηφίων που καλούνται με την ίδια απόφαση πρόσληψης να παρουσιαστούν στις εκάστοτε Διευθύνσεις, ο ένας επειδή τον κάλεσαν στην πόλη του να μετράει η προϋπηρεσία του από την πρώτη μέρα και ο άλλος επειδή θα πρέπει να διανύσει μεγάλη απόσταση, π.χ. από το ένα σημείο της Ελλάδας στο άλλο, να μετράει η προϋπηρεσία του 3 μέρες μετά και να χάνει έστω και 0,1 μόρια.
    Επίσης, γιατί να μην μετράει ο βαθμός του γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ εξ’ ολοκλήρου; Είναι σωστό ένας υποψήφιος με βαθμολογία 56 να μοριοδοτείται (έστω και με 0,1 μόρια) και κάποιος άλλος με βαθμολογία 54 να μην μοριοτοτείται; Να μοριοδοτούνται όλοι ανάλογα με την βαθμολογία τους. Π.χ. βαθμολογία 60 με 6 ή 0,6 μόρια.
    Σωστή η μοριοδότηση των σεμιναρίων. Προτείνω να μοριοδοτούνται ακόμα και οι επιμορφώσεις από τους σχολικούς συμβούλους Ειδικής Αγωγής έστω και με 0,01 μόρια.
    Να μοριοδοτηθούν ακόμα η παιδαγωγική κατάρτιση από ΑΣΠΑΙΤΕ, η γραφή Braille, η νοηματική γλώσσα, η μέθοδος TEACCH, η πρακτική άσκηση σε δομές της ΕΑΕ και οτιδήποτε άλλο μπορεί να βοηθήσει ουσιαστικά έναν εκπαιδευτικό στο έργο του.

  • 24 Απριλίου 2014, 13:52 | ΠΕΡΙΒΟΛΑΚΗ ΝΑΥΣΙΚΑ

    Να μοριοδοτουνται ολα τα προσοντα και θα επαναλαβω για ακομα μια φορα στην καταταξη στον πινακα να μετραει η ημερομηνια κτησης πτυχιου και στους πε 61-71 ειναι αδικο να προσπερνουν πτυχια του 2014 εκπαιδευτικους με εξειδικευση και προυπηρεσια. 0,1 να μοριοδοτειται καθε μηνας προυπηρεσιας.

  • 24 Απριλίου 2014, 13:37 | Αρης

    Η μοριοδότηση για καθε μήνα προυπηρεσίας με 0.2 ειναι απαράδεκτα μεγάλη. Δεν γίνεται κάποιος που δουλεύει με το σεμινάριο ως μόναδικό προσόν να πριμοδοτείται τόσο πολύ. Καλή η εμπειρία αλλα πρέπει να υπάρχει και τρόπος να την προσπεράσει κάποιος που εχει ακαδημαικά προσόντα ανωτερης βαθμίδας. Δεν γίνεται από τη μια να μιλάμε για δια βίου μάθηση και απο την άλλη τα προσόντα να μην ανταμοίβονται.

    Ο βαθμός πτυχίου να μετράει μονο σε περίπτωση ισοβαθμίας. Ειδικά για τη 2βάθμια δεν ειπαρχει καν συνάφεια με την ειδική αγωγη για να υποστηριχτεί καπως η μοριοδότηση.

  • 24 Απριλίου 2014, 13:12 | mani

    Θεωρώ πως το δεύτερο μεταπτυχιακό πρέπει να μοριοδοτείται ανεξάρτητα από το αν είναι συναφές με τη ΕΑ. Οποιαδήποτε γνώση είναι χρήσιμη και μπορεί να εφαρμοστεί στην ΕΑ!
    Θεωρώ άδικο το θέμα των ημερών, δηλαδή 15+ = μήνας, ενώ 15- = ο
    Αντίθετα, θεωρώ σωστή την μοριοδότηση που έχει να κάνει με τον βαθμό πτυχίου

  • 24 Απριλίου 2014, 12:49 | ΣΤΕΛΛΑ

    Δεν είναι όλοι οι ΠΕ 71 στο σύλλογο ΣΑΤΕΑ. Όσοι έχουν αυξημένα προσόντα όπως μεταπτυχιακά ή διδακτορικά διαφωνούν και φυσικά αδικούνται.

  • 24 Απριλίου 2014, 12:10 | Anthoula

    Καλησπέρα,
    αφότου διάβασα με προσοχή το νομοσχέδιο έχω να πω το εξής. Παρατηρούνται αδικίες σε αρκετά σημεία του. Το πρώτο σημείο για μένα είναι η κακή μοριοδότηση που δίνεται στα διετή μεταπτυχιακά. Είναι λάθος να παίρνουν ίδια μόρια τα μεταπτυχιακά ενός έτους με τα διετή. Να υπάρξει αντίστοιχη και σαφής μοριοδότηση όπως προτείνεται και για τα σεμινάρια επιμόρφωσης. Επίσης η προυπηρεσία να μοριοδοτείται με 0,1 μόρια. Η παλαιότητα μέχρι τώρα δεν αποτελούσε σωστό κριτήριο.
    Συμφωνώ με την πρόταξη των πτυχίων με κριτήριο το βαθμό αποφοίτησης.

  • 24 Απριλίου 2014, 11:34 | ΠΕΡΙΒΟΛΑΚΗ ΝΑΥΣΙΚΑ

    Να μοριοδοτηθουν τα μεταπτυχιακα αναλογα με τη διαρκεια τους. Ενα διετες μεταπτυχιακο ειναι αδικο να παιρνει τα ιδια μορια με ενα μονοετες. Για τους συναδελφους πε 61-71 που διαμαρτυρονται γιατι δε προσμετρουνται τα μεταπτυχιακα τους. Δεν μοριοδοτούνται γιατί οι προσλήψεις θα γίνονται, πλέον, όπως και στη γενική αγωγή (ημερομηνία λήψης πτυχίου-βαθμός). Αυτό ήταν αίτημα του συλλόγου τους (ΣΑΤΕΑ)

  • 24 Απριλίου 2014, 11:03 | ΒΙΒΗ

    ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΗ Κ ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ Η ΠΡΟΤΑΞΗ ΤΩΝ ΠΕ 71 ΚΑΙ ΠΕ 61…ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΣΤΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!

  • 24 Απριλίου 2014, 10:59 | ΕΛΕΝΗ Κ.

    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΕΤΡΗΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΕ ΠΕ71 ΚΑΙ ΠΕ70.50 ΜΕ ΚΟΙΝΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΗΓΟΥΗΝΤΑΙ ΟΙ ΠΕ71….ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ ΑΔΙΚΟ..ΕΙΝΑΙ ΙΣΑΞΙΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕ ΧΩΡΑ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ.

  • 24 Απριλίου 2014, 10:57 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    Ο νέος αυτός νόμος καταδικάζει την επιπλέον μόρφωση και γνώση των εκπαιδευτικών. Είμαι πολύ απογοητευμένος!Κρίμα για τη χώρα μας!
    Εμείς όμως δεν θα το αποδεχτούμε άπραγοι.
    Είναι παράλογο να διαχωρίζει τους ΠΕ 71-ΠΕ 61 με τους ΠΕ 70.50-ΠΕ 60.50.Πως είναι δυνατόν να απαξιώνονται χρόνο με τον χρόνο τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά και κάθε χρόνο να κατεβαίνουν θέσεις στον πίνακα οι κάτοχοι αυτών καθώς θα προστίθενται εκπαιδευτικοί των δυο σχολών στον πρώτο πίνακα;;
    Στη χειρότερη περίπτωση θα έπρεπε τουλάχιστον να δώσουν περισσότερα μόρια στα μάστερ και τα διδακτορικά και να μειωθεί η μοριοδότηση της προϋπηρεσίας στο 0,1 μόριο το μήνα.
    Να εκτιμηθεί έστω και λίγο η εξειδίκευση ορισμένων ανθρώπων αλλά και ο ΄κόπος΄ που κατέβαλαν για να επιμορφωθούν όπως ήθελε το υπουργείο.

  • 24 Απριλίου 2014, 10:51 | NIKH

    ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ:Είναι τεράστια η μοριοδότηση που δίνεται.Αυτό θα έπρεπε να συνδυαστεί με το έτος λήψης πτυχίου.Γνωρίζουμε ότι διαφορετικά χαρακτηριστικά έχει ένα πτυχίο της δεκαετίας του 90 και άλλη σήμερα.Άλλωστε,όλες οι σχολές δεν έχουν τον ίδιο βαθμό δυσκολίας.
    ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ:Είναι παράλογο να μοριοδοτούνται αθροιστικά με τα μεταπτυχιακά.Θα έπρεπε να μοριοδοτείται το μεγαλύτερο.
    ΠΙΝΑΚΑΣ Α:Πρέπει να παραμείνει με την ισχύουσα ποσόστωση και με εφαρμογή μοριοδότησης για τα άλλα προσόντα(σεμινάρια,μεταπτυχιακά κ.τ.λ.).Τα άτομα με αναπηρία έχουν εκ των πραγμάτων διαφορετικά χαρακτηριστικά.

  • 24 Απριλίου 2014, 10:46 | ΚΤ

    Είναι λογικό να ισοδυναμούν τα μόρια από το βαθμό πτυχίου με ένα μεταπτυχιακό; Δηλαδή αυτός που έχει 7,6 βαθμό πτυχίου + 1,5 σεμινάριο(=4,1 μόρια) θεωρείται καταλληλότερος από κάποιον με 6 βαθμό πτυχίου + 3 μεταπτυχιακό (=4 μόρια); Ετοιμαστείτε για προσφυγές στο ΣτΕ…

  • 24 Απριλίου 2014, 10:40 | καλπουρτζής κώστας

    Δηλαδή αν κάποιος της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έχει βαθμό πτυχίου 10 ,θα κληθεί να εργαστεί σε παιδιά με ειδικές αναγκες χωρίς κάποιο άλλο προσόν;(μεταπτυχιακό,σεμινάρια,προυπηρεσία).Πώς θα τα καταφέρει;Δε θα ήταν πιο σωστό να έχει ας πούμε βαθμό πτυχίου 7-8 και σεμινάριο ή μεταπτυχιακό ή προυπηρεσία;Ανάμεσα σε αυτούς που έχουν τα ίδια προσόντα δεν πρέπει να παίζει κάποιο ρόλο και η ημερομηνία κτήσης πτυχίου;Δεν θα ήταν προτιμότερο ένας εκπαιδευτικός δευτεροβάθμιας για να μπορεί να δουλέψει να υπάρχει μία έστω αναγκαία προυπόθεση ;π.χ.σεμινάριο,προυπηρεσία,μεταπτυχιακό;;Αν τελειώσουν απο τον πίνακα όσοι έχουν επιπλέον προσόντα, ας παίρνεται αναγκαστικά μόνο με τον βαθμό πτυχίου,όπως γινόταν ως τώρα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

  • 24 Απριλίου 2014, 10:39 | Ν.

    Άμεση μοριοδότηση των κατόχων μεταπτυχιακών ΠΕ71-61, ειδάλλως ακυρώνονται και οι δικές μας σπουδές.
    Μη μοριοδότηση του φιάσκο των σεμιναρίων

  • 24 Απριλίου 2014, 10:30 | Γιάννης

    Όσοι έχουν Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας από την ΑΣΠΑΙΤΕ, να μοριοδοτούνται με 1 μόριο. Είναι απαράδεκτο να καταθέτει κάποιος μεταπτυχιακό π.χ. από τη Λ’ Άκουιλα (άσε που μπορεί να μην έχει πάει ποτέ ή να πήγε για βόλτα), το οποίο να του δίνει και παιδαγωγική επάρκεια! Εξάλλου και η φοίτηση στην ΑΣΠΑΙΤΕ διαρκεί ένα χρόνο και είναι πολλοί αυτοί που αναγκάζονται να μετακομίσουν για να το παρακολουθήσουν. Η μοριοδότηση εννοείται ότι αφορά μόνο τους εκπαιδευτικούς μη καθηγητικών σχολών!

  • 24 Απριλίου 2014, 10:12 | Gianis ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

    Επανέρχομαι με μια κατά την γνώμη μου τοποθέτηση «μέσου όρου» των λεχθέντων από τους συνάδελφους. Νομίζω/πιστεύω ότι για την ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ: 1. Όποιος έχει τελειώσει την 4ετία της ειδικής αγωγής μπάινει μπροστά σε σχέση με τους υπόλοιπους ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ, 2. Όποιος Δάσκαλος/α έχει επιπλέον προσόντα π.χ. ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΤΗΣΙΟ ή ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ή ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ μπαίνει μπροστά. Τώρα αντίστοιχα στην ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ που δεν υπάρχει 4ετία Ειδικής Αγωγής: Είναι γενικά σωστή η πριμοδότηση (1) στο ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ, (3) στο ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ και (6) στο ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ. Επίσης σωστή η πριμοδότηση της προϋπηρεσίας αλλά 0,1. Σοβαρές διαφωνίες και δικαιολογημένες για την υψηλή πριμοδότηση του ΒΑΘΜΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ. Να μετράει στην ισοψηφία των άλλων προσόντων, όπως και η χρονολογία κτήσης. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  • 24 Απριλίου 2014, 09:52 | καλπουρτζής κώστας

    Δεν καταλαβαίνω γιατί ο βαθμός του πρώτου πτυχίου στην ουσία προτάσσεται.Ισχύει αυτό στην γενική αγωγή;Oλοι οι εκπαιδευτικοί είναι από διαφορετικές σχολές με διαφορετικούς καθηγητές και άλλες απαιτήσεις.Στην ειδική αγωγή χρειάζεται μεγάλος βαθμός στην Ιστορία, στα Μαθηματικά,στη Γλώσσα κ.α.΄;Δε μετράει AYTO το γνωστικό αντικείμενο ,γιατί απλούστατα τα παιδιά με δυσκολίες μαθαίνουν τα βασικά.Ομως για τον αυτισμό και τις άλλες αναπτυξιακές διαταραχές χρειάζεται εξειδίκευσηπ.χ΄.μεταπτυχιακά,σεμινάρια.Επίσης η προυπηρεσία είναι «το μεγαλύτερο σχολείο».Άρα πρέπει με προσεκτικό τρόπο να γίνει η μοριοδότηση κι όχι για την εξυπηρέτηση των ημετέρων ,όπως τόσα χρόνια γινόταν στην Ελλάδα.Στην πρωτοβάθμια,οι δάσκαλοι γενικής στα τμήματα ένταξης(απόφοιτοι των Διδασκαλείων) δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν βαριές περιπτώσεις.Άρα για τις δύσκολες περιπτώσεις χρειάζεται παράλληλη στήριξη από ΠΕ61,71.Επίσης κάποιες περιπτώσεις (17-18 ΧΡΟΝΏΝ ΠΑΙΔΙΆ)με δύσκολες αναπηρίες δύσκολα αντιμετωπίζονται από γυναίκες συναδέλφους.

  • 24 Απριλίου 2014, 09:47 | καλπουρτζής κώστας

    Δεν καταλαβαίνω γιατί ο βαθμός του πρώτου πτυχίου στην ουσία προτάσσεται.Ισχύει αυτό στην γενική αγωγή;Oλοι οι εκπαιδευτικοί είναι από διαφορετικές σχολές με διαφορετικούς καθηγητές και άλλες απαιτήσεις.Στην ειδική αγωγή χρειάζεται μεγάλος βαθμός στην Ιστορία, στα Μαθηματικά,στη Γλώσσα κ.α.΄;Δε μετράει αυτό το γνωστικό αντικείμενο ,γιατί απλούστατα τα παιδιά με δυσκολίες μαθαίνουν τα βασικά.Ομως για τον αυτισμό και τις άλλες αναπτυξιακές διαταραχές χρειάζεται εξειδίκευσηπ.χ΄.μεταπτυχιακά,σεμινάρια.Επίσης η προυπηρεσία είναι «το μεγαλύτερο σχολείο».Άρα πρέπει με προσεκτικό τρόπο να γίνει η μοριοδότηση κι όχι για την εξυπηρέτηση των ημετέρων ,όπως τόσα χρόνια γινόταν στην Ελλάδα.Στην πρωτοβάθμια,οι δάσκαλοι γενικής στα τμήματα ένταξης(απόφοιτοι των Διδασκαλείων) δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν βαριές περιπτώσεις.Άρα για τις δύσκολες περιπτώσεις χρειάζεται παράλληλη στήριξη από ΠΕ61,71.Επίσης κάποιες περιπτώσεις (17-18 ΧΡΟΝΏΝ ΠΑΙΔΙΆ)με δύσκολες αναπηρίες δύσκολα αντιμετωπίζονται από γυναίκες συναδέλφους.

  • 24 Απριλίου 2014, 09:44 | γιαννης

    να δοθει μοριοδοτηση στους πε 71 με μεταπτυχιακα.ειναι απαραδεκτο τη μια να μας αναγκαζετε να παρουμε μεταπτυχιακους τιτλους αφου αποτελουσαν με το τελευταιο νομο προυποθεση για την προτεραιιτητα στον πινακα προσληψης κ τωρα να μη μοριοδοτουνται καν κ να παιρνατε κ απο σταικουρακ μητσοτακη να μην εχουν καμια ισχυ ουτε στη μισθολογικη εξελιξη.απαραδεκτο…αισχος κ ντροπη σας….ελπιζω να το δημοσιευσεται γιατι εστειλα κ αλλες 2φορες κ δεν ειδα πουθενα το σχολιο μου

  • 24 Απριλίου 2014, 09:43 | Κατερινα Π.

    Γράφουν διάφοροι συνάδελφοι ότι δεν μπορεί αυτός που επιλέγει να κάνει ένα μεταπτυχιακο 2 χρόνια για να αυξήσει τις γνώσεις του να παίρνει λιγότερα μόρια απο αυτόν που επέλεξε να δουλεύει αυτα τα 2 χρόνια.
    Καταρχάς, δεν παίρνει λιγότερα μόρια. Ο πρώτος πάιρνει 3 και ο δεύτερος 2,4. Πέρα απ’ αυτό όμως, σας έχουν πει ότι τα περισσότερα μεταπτυχιακά του εξωτερικού είναι ενός (1) έτους; Γι’ αυτούς τι έχετε να πείτε; (Και να μην λέμε ξανά για το άθλιο επίπεδο συγκεκριμένων μεταπτυχιακών από γειτονικές χώρες..)
    Γράφει κάποιος άλλος ότι τα 0,2 μόρια είναι υπερβολικά και αφήνουν απέξω άτομα που έχουν επενδύσει στη γνώση… Δηλαδή τα άτομα που εργάζονται 2,5,10 χρόνια στην ειδική αγωγή επενδύουν στο ΤΙΠΟΤΑ;;; Άσε που οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί με προϋπηρεσία φροντίζουν να επενδύουν και αυτοί στη γνώση…

  • 24 Απριλίου 2014, 09:22 | Ρένα

    Ντροπή πάντως! Με αυτό το νόμο απομονώνουν τους εκπαιδευτικούς ΑμεΑ απο το υπόλοιπο κοινωνικό σύνολο.. Οι τυφλοί σε σχολεία τυφλών, οι κωφοί σε σχολεία κωφών και οι κινιτικά ανάπηροι σε.. σχολεία…που πάνε αυτοί; Ντροπή!

  • 24 Απριλίου 2014, 08:53 | Γιάννης

    Η μοριοδότηση για την προϋπηρεσία να ειναι 0,1. Δεν μπορεί αυτός που επιλέγει να κάνει ένα μεταπτυχιακο 2 χρόνια για να αυξήσει τις γνώσεις του να παίρνει λιγότερα μόρια απο αυτόν που επέλεξε να δουλεύει αυτα τα 2 χρόνια.
    Κατάργηση οποιασδήποτε μοριοδότησης για τα σεμιναρια με ταυτόχρονη κατάργησης της διάταξης που λέει οτι μπορείς να κανεις αίτηση αν έχεις πάνω απο 10 μήνες προϋπηρεσία απο πρόσληψη απο πίνακα της γενικής. Η προϋπηρεσία ειναι ίδια απο όπου κ να προήλθε. Επίσης κατάργηση της διάταξης που μιλάει για προϋπηρεσία μεγαλύτερη απο 15 μέρες κ μικρότερη απο 15.
    Ένα γενικότερο σχόλιο, το νομοσχέδιο ειναι πρόχειρο γραμμένο, υπάρχουν συντακτικά λάθη, ασάφειες και αδικίες.

  • 24 Απριλίου 2014, 08:34 | Αθανασία

    Μεταξύ μας γνωρίζουμε περιπτώσεις εκπαιδευτικών πίνακα Α με ασθένειες ‘μούφα’,οι οποιοι παρουσιαζουν χαρτιά χάριν συγγενείας με γιατρούς. Παρακαλούμε πολύ οι υπευθυνοι να ελέγχουν περισσοτέρο τα δικαιολογητικά. Εκτος απο τις συνταξεις-μαϊμου υπαρχουν και εκπαιδευτικοι με μαϊμου-αναπηρια.

  • 24 Απριλίου 2014, 08:22 | Φωτεινή

    Είμαι μητέρα 2 άνεργων εκπαιδευτικών που μην έχοντας πραγματική επαγγελματική διέξοδο στράφηκαν στην Ειδική Αγωγή.
    Με μεγάλες οικονομικές θυσίες αποφασίσαμε ότι πρέπει να επενδύσουν στη γνώση (την αγορασμένη όπως πολλοί ειρωνικά και απαξιωτικά αναφέρουν, λες και υπάρχει γνώση δωρεάν σήμερα)δηλαδή μεταπτυχιακά, σεμινάρια, braille, κλπ, θεωρώντας πως έτσι εξοπλίζονται και επαγγελματικά (και αυτό είναι αλήθεια).
    Έρχεται λοιπόν αυτός ο νόμος που απαξιώνει εντελώς την όποια επιπλέον γνώση (πχ μεταπτυχιακά)και πριμοδοτεί απαράδεκτα υψηλά την προυπηρεσία με 0,20
    Και ερωτώ.
    Εκτός από τις όποιες επιστημονικές και άλλες ενστάσεις μπορεί να έχει κάποιος σχετικά με την αξία των «αγορασμένων» μεταπτυχιακών και σεμιναρίων, είναι δυνατόν στην καθημαγμένη σήμερα Ελλάδα με τους χιλιάδες νέους άνεργους αποφοίτους παιδαγωγικών και καθηγητικών σχολών, να μη δίνεται ούτε ΜΙΑ ουσιαστική επαγγελματική διέξοδος σε αυτούς και αντί γι αυτό να πριμοδοτείται η προυπηρεσία που αποκτήθηκε σε μια ΑΛΛΗ Ελλάδα, εύκολα, μέσα σε ένα εξάμηνο σεμινάριο, και αυτό να είναι σήμερα το διαρκές επιχείρημα μέσω της προυπηρεσίας, να κλείνουν οριστικά για τα παιδιά μας το δρόμο, δημιουργώντας κλειστά κλαμπ ευνοημένων σεμιναριούχων, που θα τροφοδοτούν αιωνίως τους πίνακες, που δεν θα έχουν βέβαια καμμία ανάγκη επαγγελματικής βελτίωσης, ούτε θεωρητικής κατάρτισης.

  • 24 Απριλίου 2014, 07:53 | Τάκης

    Σύμφωνα με το άρθρο, «Προϋπηρεσία μεγαλύτερη των δεκαπέντε (15) ημερών στρογγυλοποιείται σε μήνα. Προϋπηρεσία μικρότερη των δεκαπέντε (15) ημερών δεν υπολογίζεται». Με αυτή τη σημείωση δύο υποψήφιοι που έχουν διαφορά μίας ημέρας θα μοριοδοτηθούν με διαφορά ενός μηνός προϋπηρεσίας.
    Η προϋπηρεσίας πρέπει να μετράει στο σύνολό της και όχι να γίνεται στρογγυλοποίηση. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να ισχύσει κάτι τέτοιο. Προτείνω τη διαγραφής της στο τελικό κείμενο.

  • 24 Απριλίου 2014, 07:53 | Γιάννης

    Nα προσμετρηθούν αθροιστικά η κτήση μεταπτυχιακού και διδακτορικού διπλώματος στην Ειδική Αγωγή. Nα αυξηθούν τα μόρια κατοχής διδακτορικού τίτλου στην Ειδική Αγωγή (9 μόρια)
    Για ποιο λόγο να προσμετράται η αθροιστικά η κατοχή σεμιναρίου 400 ωρών στην Ειδική Αγωγή και μεταπτυχιακός τίτλος στην Ειδική Αγωγή και να μην προσμετράται αντίστοιχα η κτήση μεταπτυχιακού και διδακτορικού τίτλου στην Ειδική Αγωγή( ισχυρότερο προσόν είναι η κατοχή ενός σεμιναρίου απο την καταοχή διδακτορικού και μεταπτυχιακού);
    Η μοριοδότηση της εμπειρίας (0,20) είναι υπερβολική και άδικη αφού εξισώνεται η κατοχή διδακτορικού τίτλου με 30 μήνες εμπειρίας.

  • 24 Απριλίου 2014, 01:41 | tom

    Η μοριοδότηση του βαθμόυ πτυχίου ειναι πολύ μεγάλη .Δηλαδη οποιοσ έχει βαθμό πτυχίου΄πανω απο 9 παίρνει σχεδόν 5 μόρια,όσο δηλαδή ένα διδακτορικό?
    Να γίνει ότι γίνεται και για τουσ ΠΕ61 και ΠΕ71.Να μην μετράει ο βαθμόσ πτυχίου αλλά η παλαιότητα πτυχίου και η προυπηρεσία.Δηλαδή θα ισχύουν άλλα μέτρα και άλλα σταθμά για ανθρώπουσ που θα βρίσκονται στον ίδιο πίνακα?