Άρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

1.    Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.

2.    Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγ­ματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο.  Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφο­δοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.

3.    Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».

  4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμινα­ρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών.  Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.

 5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.

 6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμε­τοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσω­τερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.

8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.

  • 19 Ιουνίου 2015, 20:56 | Κωνσταντίνα Τζ.

    Να αποσυρθεί η ρύθμιση που διαχωρίζει την προϋπηρεσία στην παράλληλη στήριξη ανθρώπων που έχουν τις ίδιες αρμοδιότητες στον ίδιο χώρο. Να διερευνηθεί ποιος προωθει αυτή τη ρύθμιση? Πλήρωσα το μεταπτυχιακό μου με πολύ ΚΌΠΟ και ΙΔΡΏΤΑ και με το υστέρημα της πολύτεκνης οικογένειας μου.Ντρέπομαι για τη ρύθμιση. Και η οικογένεια μου.Χρεοκοπία δεν είναι μόνο να ξέρεις από λεφτά αλλά και από ελπίδα και προσδοκία για κάτι καλύτερο.

  • 19 Ιουνίου 2015, 20:53 | Γιώργος

    Να αποσυρθούν ΤΩΡΑ οι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ρυθμίσεις σχετικά με την προϋπηρεσία των συναδέρφων ειδικής αγωγής αλλά και των συναδέρφων που υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτα. Να προσμετρηθούν όλες οι προϋπηρεσίες στους πίνακες γενικής εκπαίδευσης. Εδώ θα μας δείξει η κυβέρνηση της αριστεράς αν έχει αρχή της την ισότητα ή αν εξυπηρετεί μεμονωμένα συμφέροντα μειοψηφίας.

  • 19 Ιουνίου 2015, 20:49 | ΣΟΦΙΑ Π.

    ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ. ΣΩΣΤΑ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4. ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ.

  • 19 Ιουνίου 2015, 20:44 | Αριστείδης

    ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ η ρύθμιση που διαχωρίζει την προυπηρεσία που προσφέρθηκε στο δημόσιο σχολείο. Μετά μιλάμε για συνεκπαίδευση…

  • 19 Ιουνίου 2015, 20:44 | Διαμαρτυρία ΠΕ 60.50 ΠΕ70.50

    Ζητούμε την απόσυρση της ρύθμισης που διαχωρίζει την προϋπηρεσία των Αναπληρωτών της παράλληλης στήριξης σε ξεχωριστούς πίνακες ενώ έχουν ακριβώς τις ίδιες αρμοδιότητες στον ίδιο χώρο. Πληρωμένα μεταπτυχιακά? ΝΑΙ ΜΕ ΙΔΡΏΤΑ ΚΑΙ ΚΌΠΟ. Τέλος στην απαξίωση των προσόντων και στην εκ μηδενισή όλων των προσόντων.Ένα πλαστό όλα πλαστά?

  • 19 Ιουνίου 2015, 20:42 | christina baiba

    Κύριε Μπαλτά, την τετραετία 2010-14 ήμασταν σε κάθε σχολείο σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Προσφέραμε με τον καλύτερο τρόπο τις υπηρεσίες μας στους μαθητές και στις οικογένειές τους που μας εμπιστεύτηκαν. Και ναι… υπηρετήσαμε και σε δυσπρόσιτα σχολεία. Στα δυσπρόσιτα σχολεία σε κάθε νησί και σε κάθε βουνό της χώρας μας, τα οποία δε θα λειτουργούσαν αν δεν ήμασταν εμείς. Γνωρίζετε βέβαια ότι τα δυσπρόσιτα σχολεία λειτουργούν ως επί το πλείστον με αναπληρωτές εκπαιδευτικούς. Και τώρα δεχόμαστε τις κατηγορίες ορισμένων που βλέπουν τα δυσπρόσιτα ωφελιμιστικά, μόνο ως μέσο για να κερδίσουν διπλά μόρια. Το λένε με κάθε τρόπο, ότι αν ήξεραν πως θα μετρούσαν τα δυσπρόσιτα, θα είχαν πάει και αυτοί να δουλέψουν. Πόσο πιο συμφεροντολογικό μπορεί να γίνει αυτό το επιχείρημα;;;Θαρρείτε πως οι γονείς και οι μαθητές και οι συνάδελφοι στα δυσπρόσιτα έχουν την πολυτέλεια να περιμένουν πότε θα υπάρχει ευνοϊκή ρύθμιση για τους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν τα παιδιά τους; Όταν ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας βράβευσε τους δασκάλους που υπηρετούν σε δυσπρόσιτα σχολεία, δηλώσατε ότι εκτιμάτε αυτό το έργο και έχετε την πρόθεση να το ενισχύσετε. Με ποιο τρόπο ακριβώς θα το κάνετε αυτό κύριε Μπαλτά; Μην εφαρμόζοντας το νόμο 3391/2005 περί δυσπροσίτων; Στερώντας μας την προϋπηρεσία που ο νόμος ορίζει ότι πρέπει να μας υπολογιστεί, κατηγορώντας μας ουσιαστικά για την υπηρεσία που έχουμε προσφέρει; Νομοθετώντας στηριζόμενος σε φήμες περί τυχαιότητας προσλήψεων; Θεωρείτε πράγματι ότι εμείς που υπηρετήσαμε σε δυσπρόσιτα είχαμε κάποια μυστική και σκοτεινή πληροφόρηση; Θα σεβαστείτε το νόμο και τους μαθητές μας που υποστηρίξαμε με κάθε μέσο; Κύριε Μπαλτά, ΕΜΕΙΣ θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε την ψυχή μας σε κάθε μαθητή και στην πιο δυσπρόσιτη περιοχή της Ελλάδας όπως και να έχει. ΕΣΕΙΣ θα τηρήσετε το νόμο ή θα γίνετε έρμαιο σε παράνομες και ιδιοτελείς διεκδικήσεις;

  • 19 Ιουνίου 2015, 20:39 | ΣΩΤΗΡΙΑ ΑΓΓΟΥΡΙΑ

    Τα δυπρόσιτα του 10-14 δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να προσμετρηθούν γιατί οι αναπληρωτές δε γνώριζαν ότι θα μετρήσουν.Φέτος που γνωρίζαμε ότι θα μετρήσουν, μπορούσαμε να τα δηλώσουμε με επιλογή μας.Παράδειγμα είναι ότι όσοι πήγαν φέτος σε δυσπρόσιτα ήταν ψηλά στον πίνακα αναπληρωτών,ενώ τα προηγούμενα τέσσερα χρόνια όσοι πήγαν σε δυσπρόσιτα ήταν πολύ χαμηλά στον πίνακα.Αυτό σημαίνει ότι πήγαν τυχαία και όχι με επιλογή τους.Συγχαρητήρια στο υπουργείο για τη συγκεκριμένη ρύθμιση.
    Η ρύθμιση για την ειδική πρέπει να ισχύει από το 2010.Αυτό είναι το δίκαιο για όλους.

  • 19 Ιουνίου 2015, 20:38 | Ελένη

    ΝΤΡΟΠΗ από μια αριστερή κυβέρνηση να διαχωρίζει την προϋπηρεσία που αποκτήθηκε σε ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. Για ποια ισονομία μιλάμε όταν εξυπηρετεί συμφέροντα μιας ομάδας αναπληρωτών που εκμεταλλεύτηκε το κλείδωμα των πινάκων και δεν πήγε να εργαστεί και έχει το ΘΡΑΣΣΟΣ τώρα να ζητάει και τα ρέστα?ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΩΡΑ.ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΘΕΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ.

  • 19 Ιουνίου 2015, 20:36 | Αδαμαντία

    Μια αδικία που πρέπει να αποφευχθεί …..

    Η επαγγελματική εκπαίδευση των εκπαιδευτικών έχει τεθεί στο επίκεντρο συζητήσεων στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Η ποιότητα και η κατάρτιση τα χρόνια των σπουδών και έπειτα, είναι το ζητούμενο στην εκπαιδευτική πραγματικότητα. Οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν στις δομές Ε.Α.Ε , προσπάθησαν όλα αυτά τα χρόνια να ανταποκριθούν στις ανάγκες της εκπαίδευσης. Μετά το βασικό πτυχίο και δίνοντας παράλληλα δύο και τρεις φορές ΑΣΕΠ, αποκτούσαν επαγγελματικά εφόδια σε προγράμματα εξειδίκευσης και επιμόρφωσης.
    Τελικά, αναρωτιόμαστε αν εκτιμάται η προσπάθεια τους ή τιμωρείται στερώντας τους την ένταξη στους πίνακες του κλάδου τους και σταδιακά τους στέλνουν στην ανεργία. Θα πρέπει να ληφθεί υπόψη κάθε αρμόδιου ότι , όταν θα αποφοιτήσει από τις σχολές μεγαλύτερος αριθμός εκπαιδευτικών ΠΕ61, οι νηπιαγωγοί ΠΕ60.50 θα βρεθούν στο περιθώριο παρά τα προσόντα που απέκτησαν και την εμπειρία τους σε δημόσια σχολεία, ως νηπιαγωγοί στα τμήματα ένταξης, στη παράλληλη στήριξη και σε ειδικά νηπιαγωγεία
    Οι ΠΕ70.50 και οι ΠΕ60.50 ανήκουν στον κλάδο ΠΕ70/ΠΕ60. Είμαστε δάσκαλοι και νηπιαγωγοί με ένα επιπρόσθετο τυπικό προσόν (μεταπτυχιακός ή διδακτορικός τίτλος). Αυτόνομοι κλάδοι 70.50 και 60.50 δεν υπάρχουν. Πρόκειται περί ονομασίας για να ξεχωρίζουν από τους ΠΕ71 και ΠΕ61 (απόφοιτοι από τα τμήματα ειδικής αγωγής). Οι ΠΕ 70.50 ΚΑΙ ΠΕ 60.50 καλύπτουν κενά στην ειδική αγωγή, τα οποία σε σύντομο διάστημα θα καλύπτονται από τους ΠΕ 61- ΠΕ 71. Τα μόρια στον πίνακα ειδικής αγωγής δεν θα έχουν κανένα νόημα πλέον. Οι ΠΕ 70.50 ΚΑΙ ΠΕ 60.50 θα εξαφανιστούν από την ειδική αγωγή μαζί με την αποκτηθείσα προϋπηρεσία.
    Το πρόβλημα του διαχωρισμού σε γενική και ειδική εκπαίδευση παρατηρείται σε μια εποχή επιστημονικών εξελίξεων και εκπαιδευτικών μεταβολών. Ζητάμε δικαιοσύνη και ίση μεταχείριση στο χώρο της εκπαίδευσης. Αναγνώριση της προϋπηρεσίας μας που με τόσο κόπο αποκτήθηκε σε όλα τα μέρη της Ελλάδας. Ένταξη στους πίνακες της Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης χωρίς Διαπραγματεύσεις!!!!!
    Αναπληρωτές Νηπιαγωγοί ΠΕ 60.50

  • 19 Ιουνίου 2015, 20:36 | Ελένη

    Ζητούμε την απόσυρση της ρύθμισης που διαχωρίζει την Ειδική από τη Γενική εκπαίδευση. Η εκπαίδευση είναι ενιαία.

  • 19 Ιουνίου 2015, 20:36 | Γιώργος Χ.

    Έίναι ανήκουστος ο προωθούμενος διαχωρισμός γενικής και ειδικής εκπαίδευσης, μέσω της μη προσμέτρησης της αποκτηθείσης προϋπηρεσίας στην ειδική και στον πίνακα της γενικής (για τους 70.50/60.50).Ένας τέτοιος διαχωρισμός των εκπαιδευτικών σημαίνει επακόλουθα και διαχωρισμό της εκπαίδευσης.
    Υποτίθεται πως στόχος της εκπαίδευσης, όπως μόνο στη θεωρία διατείνεται το υπουργείο, είναι η ένταξη και η συμπερίληψη. Αυτοί οι όροι δεν αναφέρονται αποκλειστικά στη μαθησιακή διαδικασία κι εκπαιδευτική πράξη, αλλά αφορούν και ένα ευρύτερο οργανωτικό επίπεδο. Έχουν να κάνουν με μια γενικότερη φιλοσοφία περί μη διαχωρισμού γενικής και ειδικής εκπαίδευσης. Αυτή η φιλοσοφία έχει υιοθετηθεί από το σύνολο των εκπαιδευτικών συστημάτων ανά τον κόσμο κι έχει αποτυπωθεί σε συγκεκριμένες νομοθετικές ρυθμίσεις, οι οποίες συνάδουν προς μια ενοποίηση κι όχι προς έναν διαχωρισμό.
    Όμως πώς γίνεται να υπάρξει ενιαία εκπαίδευση όταν αντιμετωπίζονται οι ίδιοι οι παιδαγωγοί ως ξεκομένες μονάδες και αυτό πάει να περάσει και ως νόμος του κράτους;
    ΕΝΙΑΙΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ-ΕΝΙΑΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ!

  • 19 Ιουνίου 2015, 20:30 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΙΑΝΟΣ

    Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΜΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ 2010-2014 ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ.Ο ΝΟΜΟΣ 3848 ΟΡΙΖΕ ΟΤΙ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΛΕΙΔΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΘΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΘΕΙ Μ Ο Ν Ο ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΟ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΣΕΠ.ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΔΕ ΔΗΛΩΝΑΝ ΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΔΙΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΘΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ.ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΞΑΠΑΤΑ ΤΟΥΣ ΔΙΟΙΚΟΥΜΕΝΟΥΣ ΠΡΟΣΜΕΤΡΩΝΤΑΣ ΤΑ ΔΙΠΛΑ ΜΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ ΕΝΩ ΗΤΑΝ ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥΣ.
    Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ,ΩΣΤΟΣΟ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΦΕΞΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.

  • 19 Ιουνίου 2015, 20:27 | ΚΩΣΤΑΣ

    Επιτέλους δικαιοσύνη.. Οι συνάδελφοι της ειδικής αγωγής με προνόμια σε δύο πίνακες φυσικά και δεν θέλουν να χάσουν αυτή την πολυτέλεια. Το χειρότερο είναι οι σκοτεινές τους σκέψεις, που φυσικά δεν παραδέχονται, στο να λάβουν την προυπηρεσία της ειδικής αγωγής και να τη χρησιμοποιήσουν για το διορισμό τους στην γενική.
    Διαχωρισμός της προυπηρεσίας. Μπράβο στο υπουργείο.

  • 19 Ιουνίου 2015, 20:23 | Γιώργος Μαγεράκης

    Πολύ σωστή και δίκαιη η απόφαση για διαχωρισμό της ειδικής από τη γενική προϋπηρεσία μόνο που πρέπει να ισχύσει αναδρομικά του 2010.

  • 19 Ιουνίου 2015, 20:23 | Αριστείδης

    Να αποσυρθεί η ΑΔΙΚΗ ρύθμιση για τη μη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας και στον πίνακα της γενικής εκπαίδευσης! Το μόνο σωστό αυτής της ρύθμισης είναι η ΜΗ αναδρομική ισχύ.

  • 19 Ιουνίου 2015, 20:22 | Ρανια Σωπασουδακηr

    Θεωρω πολυ δικαιη την προταση για διαχωρισμό γενικης και ειδικης αγωγης και μάλιστα με αναδρομική ισχύ.Αν θέλουμε να μιλαμε για αισθημα δικαίου , οφειλουμε να παραδεχτουμε ότι τα περιβοητα σεμιναρια 400 ωρων, εδωσαν την δυνατότητα σε αρκετους αναπληρωτες, που ηταν πολύ πίσω στον πίνακα γενικής αγωγής,να δουλεψουν στην ειδική αγωγή.Θεωρώ κατάφωρη αδικία να περαστούν όλοι αυτοί οι αναπληρωτές έστω και για μία χρονιά, στους πίνακες της γενικής αγωγής.Σκοπος είναι το πολυνομοσχεδιο να εξαλείψει αδικίες του παρελθόντος και όχι να δημιουργήσει επιπρόσθετες.

  • 19 Ιουνίου 2015, 20:11 | Περικλής

    Είναι καταφορη αδικία να μη δίνονται τα διπλά μόρια στους εκπαιδευτικους που αποδεχτηκαν το διορισμό τους σε δυσπροσιτες σχολικές μονάδες. Δεν είμαι εκπαιδευτικος αλλά γονιος και ζω σε περιοχή όπου υπάρχει δυσπροσιτη σχολική μονάδα. Θεωρώ αδιανόητη την απόφαση να μην παρουν αυτοί οι άνθρωποι τα διπλά μόρια. Αντιμετώπισαν τις ίδιες δυσκολίες που αντιμετωπιζουμε και μεις ως κάτοικοι ακριτικων νησιών αφιερωνοντας χρόνο και κόπο για να μορφωσουν τα παιδιά μας κάτω από πραγματικά αντιξοες συνθήκες. Γιατί γίνεται αυτός ο διαχωρισμός ανάμεσα στους εκπαιδευτικους?Θα ναι απαράδεκτο αν ισχύσει η ρύθμιση αυτή. Δεν έχω κανένα απολύτως συμφέρον αλλά σαν Ελληνας πολίτης αντιλαμβάνομαι πως αυτό που πάει να συμβεί είναι πέρα για πέρα άδικο. Όλοι οι εκπαιδευτικοι που έρχονται εδώ τουλάχιστον ας ανταμοιβονται με τα διπλά μόρια. Δώστε τα μόρια σε αυτούς που ήρθαν και μορφωσαν τα παιδιά μας και τα έτη 2010 -2014.

  • 19 Ιουνίου 2015, 20:08 | Κλαίρη

    Θα έπρεπε τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά να μοριοδοτούνται σε όλους τους πίνακες (γενικής και ειδικής αγωγής). Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που έχουν αποκτήσει ουσιαστικά προσόντα και που παράλληλα εργάζονται προσφέροντας τις υπηρεσίες τους στο χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης.Να προσθέσω ότι τα τυπικά προσόντα δεν έχουν μοριοδοτηθεί από το 2008 οπότε προσμετρήθηκαν στον τελευταίο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Υποστηρίζετε ότι στηρίζετε το επιστημονικό δυναμικό της χώρας. Εαν αυτό ισχύει, θα πρέπει να προβείτε σε μοριοδότηση με αντικειμενικά κριτήρια συνυπολογίζοντας προϋπηρεσία αλλά και τυπικά προσόντα.

  • 19 Ιουνίου 2015, 20:01 | Παναγιώτης

    Σωστή η ρύθμιση για τον διαχωρισμό των μορίων της Ειδικής και Γενικής αγωγής. Άδικο όποιος είχε την οικονομική δυνατότητα να κανει μεταπτυχιακά κτλ, με μικρότερο βαθμό στο πτυχίο του, να περνάει κάποιον στον πίνακα της Γενικής που δεν είχε την δυνατότητα , ενώ είχε μεγαλύτερο βαθμό και ενώ είχε τελειώσει και σε προηγούμενο έτος.(πάντα μιλάω για τα μεταπτυχικά από τα ιδιωτικά πανεπιστήμια της Κύπρου και του εξωτερικού)

    Μόνιμοι διορισμοί βάση της προϋπηρεσίας και του έτους κτήσης πτυχίου από τον πίνακα.

  • 19 Ιουνίου 2015, 19:56 | Mάρθα

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΓΕΝΙΚΗΣ-ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ!!

    Το μόνο που έχει επιτύχει η ρύθμιση για τη μη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας (όπως διαφαίνεται και από τα ήδη αναρτημένα σχόλια), είναι ο πόλεμος και το χάσμα έναντι των εκπαιδευτικών ΠΕ60.50/ΠΕ 70.50, λόγω της δυνατότητας που είχαν για συμμετοχή σε Μεταπτυχιακές Σπουδές (δεν αναφέρομαι στην ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ).
    Λυπάμαι βαθύτατα που σε ένα κράτος ισοτιμίας και ίσων ευκαιριών στην εκπαίδευση, η διάκριση νομιμοποιείται.
    Καλό θα ήταν η Ελλάδα να μην υιοθετεί μόνο μνημονιακές πολιτικές, αλλα να λαμβάνει σοβαρά υπ’όψιν τα εργασιακά διακαιώματα των ικανών και μορφωμένων εκπαιδευτικών της που, εδώ και 6 ή παραπάνω χρόνια, προσφέρουν στην Ειδική Αγωγή.

  • 19 Ιουνίου 2015, 19:56 | Αγάθη Τζούτη

    Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που στελεχώσαμε τα δυσπρόσιτα και απομακρυσμένα σχολεία της χώρας κατά την περίοδο 2010-2014 νιώθουμε ότι απαξιώνεται πλήρως το εκπαιδευτικό έργο και ο κόπος μας.
    Ο μη διπλασιασμός της προσφερθείσας προϋπηρεσίας σ’ αυτά τα σχολεία είναι άδικος και παράλογος. Ο Ν.3848/2010 (άρθρο 9, παρ.3) προέβλεπε την παύση τροφοδότησης των πινάκων προϋπηρεσίας με νέα στοιχεία από 1.9.2010. Δεν καταργούσε τον Ν.3391/2005 ο οποίος τελεί σε ισχύ αλλά στερούσε τη δυνατότητα εφαρμογής του.
    Όσοι επιλέξαμε να υπηρετήσουμε σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες μετά το 2010 δεν το πράξαμε τυχαία αλλά είτε συνειδητά σε γνώση του Ν.3391/2005 είτε αναγκαστικά καθώς σε περίπτωση άρνησής μας υπήρχε η ποινή του διετούς αποκλεισμού από τους σχετικούς πίνακες αναπληρωτών.
    Τη σχολική χρονιά 2013-2014 υπηρέτησα στο μονοθέσιο Δημοτικό Σχολείο ενός απομονωμένου νησιού 50 κατοίκων. Οι συνάδελφοι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που προσέφεραν υπηρεσία στο ίδιο νησί κατά την περίοδο 2010-2014 το έπραξαν κάτω από τις ίδιες αντίξοες συνθήκες διαβίωσης όπως και οι εκπαιδευτικοί πριν από αυτούς ή οι εκπαιδευτικοί που υπηρέτησαν και θα υπηρετήσουν μετά από αυτούς. Περιμένουμε να αποκατασταθεί αυτή η αδικία! Δεν πρέπει να ακυρωθεί η προσφορά των εκπαιδευτικών που με προσωπικό και οικονομικό κόστος αγωνίζονται για τη μόρφωση των παιδιών στις ξεχασμένες γωνιές της Ελλάδας.

  • 19 Ιουνίου 2015, 19:55 | Γ. Αναστασια

    Να επαναδημιουργηθεί ο Πίνακας Α Ειδικης και Γενικης Αγωγης.Δεν καταλαβαίνετε ότι με την κατάργησή του «σκοτώνετε» τους ανάπηρους εκπαιδευτικούς οιοποίοι δεν έχουν άλλη επιλογή???

  • 19 Ιουνίου 2015, 19:53 | ΘΕΟΔΩΡΑ Π.

    Η ρύθμιση της παραγράφου 4 βρίσκει αντίθετους τους τοπικούς συλλόγους εκπαιδευτικών ανά την Ελλάδα (βλ. ανακοινώσεις συλλόγων Σεφέρη, Περικλή, Θουκιδίδη, Λέσβου, Κέρκυρας και πολλούς άλλους…). Όλοι προτείνουν να συνεχίσει να προσμετράται η προυπηρεσία των πε70.50 και πε60.50 στην ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.

  • 19 Ιουνίου 2015, 19:49 | ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

    Πολύ σωστά μέτρησε η προυπηρεσία για την ειδική και με τον ίδιο τρόπο να μετρήσει κάθε μέρα προυπηρεσίας για τον τρόπο διορισμών όλων και στη γενική.

  • 19 Ιουνίου 2015, 19:43 | ΕΛΕΝΗ

    ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ «ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ» ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΗ Η ΜΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΔΙΠΛΩΝ ΜΟΡΙΩΝ!ΕΝΑ ΑΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΠΟΛΛΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ.ΟΣΟΙ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝ ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΤΟ 2010-14 ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΤΩΤΕΡΟΥ ΘΕΟΥ?ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΕ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΟ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΠΗΓΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΛΙΓΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ Κ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ Σ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ

  • ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ Η ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΣΤΟΝ ΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ-ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 50=5 ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ 55 ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ, ΑΦΟΥ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΔΙΕΘΝΕΣ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

    ΕΠΙΣΗΣ, Η ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΦΟΥ ΑΠΟΤΕΛΛΕΙ ΚΟΜΑΤΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΘΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ,

  • 19 Ιουνίου 2015, 19:41 | Γιωργος

    Είμαι σίγουρος ότι ή κυβέρνηση της αριστεράς θα αποσύρει την αδικη ρύθμιση περί διαχωρισμού της προϋπηρεσίας.ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ είναι να προωθούνται τα συμφέροντα μιας μικρής ομάδας αναπληρωτων γενικης που διάλεξαν εκμεταλλευόμενοι το κλείδωμα των πινάκων να μην πάνε αναπληρωτές κι όχι το να μετράει η προϋπηρεσία των συναδέλφων ειδικής αγωγής και στους δύο πινακες.Οι συνάδελφοί ειδικής αγωγής έχουν δώσει ΑΣΕΠ,έχουν επιπρόσθετα προσόντα και Προυπηρεσια που αποκτήθηκε σε δημόσια σχολεια σε κάθε γωνία της Ελλαδας.

  • 19 Ιουνίου 2015, 19:41 | Ζάνα Μαυρίδου

    H ρύθμιση που προωθεί το Υπουργείο Παιδείας για το διαχωρισμό των πινάκων ειδικής και γενικής αγωγής είναι ΑΔΙΚΗ. Είμαι Νηπιαγωγός ΠΕ60 με πτυχίο του 1988, με 2 επιτυχίες στον ΑΣΕΠ και με εξειδίκευση στην ειδική αγωγή (η οποία αποκτήθηκε με πολύ κόπο και έξοδα). Εργάζομαι εδώ και 6 χρόνια μακριά από τον τόπο μου σε διάφορα μέρη της Ελλάδας ως αναπληρώτρια έχοντας και 2 παιδιά φοιτητές. Η προϋπηρεσία μου, των 6 χρόνων, είναι προϋπηρεσία που αποκτήθηκε με βάση το κύριο πτυχίο μου (ΠΕ 60) σε ΔΗΜΟΣΙΑ νηπιαγωγεία. Είμαι ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ που κλήθηκα από το υπουργείο να υπηρετήσω στον ευαίσθητο και απαιτητικό τομέα της ειδικής αγωγής. Είναι άδικο να μην προσμετρείται η προϋπηρεσία μας στον πίνακα της γενικής αφού σε λίγα χρόνια λόγω της πρόταξης των ΠΕ61 στον πίνακα της ειδικής, θα οδηγηθούμε στην ανεργία.
    Ευχαριστώ

  • 19 Ιουνίου 2015, 19:40 | Μαρία

    Ο διαχωρισμός της ειδικής από την γενική αγωγή δεν πρέπει να ισχύσει! Είναι άδικο! Η εκπαίδευση είναι ενιαία! Σε ποιον αιώνα ζούμε για να ξεχωρίζουμε την ειδική από την γενική αγωγή! Παγκοσμίως η εξειδίκευση θεωρείται προσόν και στην Ελλάδα τιμωρείται! Οι εκπαιδευτικοί που δούλεψαν στην ειδική θα πρέπει να πάρουν τα μόρια τους και στην γενική αγωγή σύμφωνα με τον νόμο που ίσχυε μέχρι τώρα, ο οποίος και δεν πρέπει να αλλάξει! Η ποσόστωση θα πρέπει να οριστεί και παρέχει ασφάλεια και εργασιακά δικαιώματα στους εκπαιδευτικούς και να μην είναι αόριστη.

  • 19 Ιουνίου 2015, 19:38 | Παπαδόπουλος Θωμάς

    Με την μη προσμέτρηση της υπηρεσίας των ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 στους πίνακες αναπληρωτών Γενικής συντελείται σαφής διαχωρισμός της Ειδικής από την Γενική πράγμα απαράδεκτο.Με λύπη μου βλέπω εκπαιδευτικούς να αναφέρονται και σε αναδρομικότητα πετώντας στην ουσία εργασία που προσφέρθηκε σε δομή του Υπουργείου στο καλάθι των αχρήστων.Είναι γνωστό οτι οι ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 ΕΙΝΑΙ Νηπιαγωγοί και Δάσκαλοι(ΠΕ60 και ΠΕ70)με εξειδίκευση (που αποκτήθηκε με κόπο και προσωπικό οικονομικό κόστος)που στο κάλεσμα του Υπουργείου ανταποκρίθηκαν να καλύψουν τα κενά των ΠΕ61 και ΠΕ71.Το τελευταίο που χρειάζεται αυτή την στιγμή η Εκπαιδευτική Κοινότητα είναι η αντιπαλότητα και τα ατομικά και μικροσυντεχνιακά συμφέροντα.

  • 19 Ιουνίου 2015, 19:34 | melios

    Για το άρθρο 47 παράγραφος 4 , πιστεύω ότι πρέπει να προσμετράται η υπηρεσία αναπληρωτών συνολικά σαν «εκπαιδευτική υπηρεσία», και όχι αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία, καθώς ο λόγος για τον οποίο δημιουργήθηκε ο πίνακας της ειδικής (,50) είναι καθαρά λειτουργικός. Παρακαλώ να μην εφαρμοστεί η παραπάνω παράγραφος.

  • 19 Ιουνίου 2015, 19:33 | Νατάσα

    Δεν είναι δυνατόν να διαχωριζεται η ειδική από την γενική. Τουλάχιστον για την δευτεροβάθμια: 1 όλοι είμαστε πρωτίστως ισότιμα φιλόλογοι, μαθηματικοί κτλ.. μιας και τελειώνουμε τα ίδια πανεπιστήμια και επιπλέον έχουμε και εξειδίκευση! θα πρέπει να τιμωρηθούμε εξόριστοι σε έναν πίνακα και μια κατηγορία που δεν δόθηκαν ποτέ οργανικές για διορισμό!
    2: εάν η διακαιολογία έιναι το γνωστικό επίπεδο το οποίο διδάσκουμε οι περισσότεροι στην δευτεροβάθμια εργάζονται σε τμήματα ένταξης όπου το αναλυτικό πρόγραμμα είναι το ίδιο! οι παράλληλες έιναι πολύ λίγες και φυσικά τα ειδικά σχολεία μετρημένα στα δάχτυλα για την Β’Βάθμια που και εκεί με εξαίρεση τα Αρχαία το αναλυτικό είναι ίδιο και τα (ΕΕΕΕΚ) που αποκλίνουν απο την γενική στη Β’Βάθμια πόσα χρόνια μπορεί να έχει δουλέψει ένα αναπληρωτής!είναι τα μοναδικά σχολεία που θα λέγαμε πως απέχουν πραγματικά απο την Γενική!

  • 19 Ιουνίου 2015, 19:31 | Peggy

    Η εκπαίδευση είναι μια και θα πρέπει να καλύπτει τις ανάγκες όλων των μαθητών. Αν η εκπαίδευση «διασπάται» σε γενική και ειδική εξορίζονται και στιγματίζονται οι ανάπηροι μαθητές σε «ειδικές συνθήκες».Σε αυτή την περίπτωση δεν υφίσταται ένταξη. Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που είναι σε θέση να καλύψουν τις μαθησιακές ανάγκες ΟΛΩΝ των μαθητών και είναι απαράδεκτο να παραμερίζονται και να υποτιμώνται.Οχι στον διαχωρισμό της προυπηρεσίας εις βάρος των ανθρώπων που κόπιασαν να αποκτήσουν παραπάνω εφόδια από εναν ή δυο ΑΣΕΠ. Ας στοχεύσουμε σε μια εκπαίδευση που να αρμόζει στα ανθρώπινα δικαιώματα και στα σύγχρονα επιστημονικά δεδομένα.Κι αυτό αναμένουμε από μια αριστερή κυβέρνηση!!

  • 19 Ιουνίου 2015, 19:27 | Χρήστος

    Αφου θέλουμε δικαιοσύνη τα μόρια πρέπει να προσμετρούνται το ίδιο για όλους!!! Διπλασιασμός στα δυσπρόσιτα για όλους!!
    Όσο τυχαία και να εγινε η τοποθέτηση, όπως με μεγάλη μου απογοήτευση διαβάζω πολλούς να υποστηρίζουν, όσοι πήγαν σε αυτά τα σχολεία αντιμετώπισαν τις ίδιες δυσκολίες που αντιμετώπιζαν οι συνάδελφοι πρίν το 2010 αλλά και αυτές που θα αντιμετωπίσουν όσοι πάνε μετά το 2014. Αντί λοιπόν να δώσουμε συγχαρητήρια σε αυτούς τους εκπαιδευτικούς που έστω και κατα τύχη – όπως άλλωστε κατα τύχη τοποθετούμαστε όλοι και στα μη δυσπρόσιτα σχολεία- υπηρέτησαν με αξιοπρέπεια σε αυτά τους τιμωρούμε κ όλας και με επιχειρήματα που όχι μόνο δεν πείθουν κανέναν αλλά δημιουργούν και την εντύπωση μεροληψίας και προώθησης συμφερόντων!!
    Έχω υπάρξει τα τελευταία χρόνια σε πρωτοβάθμιες δύσκολες όπως αυτή της Β΄Σάμου και των Δωδεκανήσων και έχω επισκεφτεί συναδέλφους μου στο Καστελόριζο, στους Φούρνους, στους Αρκιούς και στη Θύμαινα!! Και οι συνάδελφοι αυτοί όχι διπλασιασμό αξίζουν αξίζουν αλλά αγάλματα και τιμές!! Γιαυτο πριν αρχίσουμε να κατηγορούμε γιατι ετσι μας συμφέρειας σκεφτούμε και κάποιον άλλον εκτος απο την πάρτη μας!!
    Αφου θέλουμε δικαιοσύνη τα μόρια πρέπει να προσμετρούνται το ίδιο για όλους!!! Διπλασιασμός στα δυσπρόσιτα για όλους!!

  • 19 Ιουνίου 2015, 19:26 | ΛΑΜΠΡΟΣ ΣΙΔΕΡΑΣ

    Oι πίνακες αναπληρωτών ξεκλειδώνουν με βάση τον νόμο που ίσχυε μέχρι την έκδοση του 3848/2010 .

    Αναλυτικά ο νόμος είναι εδώ doe.gr/1nea/nomosanawro.pdf

    O νόμος αυτός έχει και τα παρακάτω άρθρα:
    3. α. Από τις διατάξεις του άρθρου 9 παρ.3 του Ν.3391/2005 (ΦΕΚ 240/4-10-2005 τ.Α΄) ορίζεται ότι η
    υπηρεσία αναπληρωτών και ωροµισθίων εκπαιδευτικών σε σχολικές µονάδες, που χαρακτηρίζονται κατά τις
    οικείες διατάξεις ως δυσπρόσιτες, λογίζεται από το σχολικό έτος 2002-2003 και εφεξής στο διπλάσιο για
    την κατάταξη στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών της παρ.5 του άρθρου 6 του Ν.3255/2004.

    β. Από τις διατάξεις της παρ.5 περίπτ. α΄ του ίδιου άρθρου του ιδίου ως άνω νόµου, η οποία συµπληρώνει
    την παρ.13 του άρθρου 6 του Ν.3255/2004 (ΦΕΚ 138/22-7-2004 τ.Α΄), ορίζεται ότι η προϋπηρεσία
    αναπληρωτή ή ωροµίσθιου εκπαιδευτικού, που προσφέρθηκε σε περισσότερους του ενός κλάδους,
    υπολογίζεται στον κλάδο στον οποίο προσφέρθηκε.

    Με απλά ελληνικά ο νόμος διευκρινίζει :1)H προϋπηρεσία στα δυσπρόσιτα μετράει στο διπλάσιο απο το 2002 και μετά.Απο το 2002 μέχρι το 2010 μετρούσαν κανονικά διπλάσια.Με βάση το παράπανω άρθρο του νόμου, με το άνοιγμα των πινάκων, αυτό πρέπει να γίνει και για το διάστημα 2010-2014

    2)Επίσης ορίζει: η προϋπηρεσία ενός αναπληρωτή ΠΕ70 Ή ΠΕ60 προσμετράται πάντα στον κλάδο που προσφέρθηκε(κλάδος=ΠΕ70 Ή ΠΕ60) ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ απο τον πίνακα πρόσληψης(γενικής-ειδικής).
    Δηλαδή οι ΠΕ70.50/ΠΕ60.50 θα πρέπει να έχουν την προϋπηρεσία τους και στους 2 πίνακες(γενικής και ειδικής) διότι ο κλάδος που ανήκουν είναι ΠΕ70/ΠΕ60 αντίστοιχα.
    Αυτό συνέβαινε μέχρι το 2010.Αυτό πρέπει να γίνει και για το διάστημα 2010-2014 με το άνοιγμα των πινάκων.

    ΑΥΤΑ ΟΡΙΖΕΙ Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ.

    Για να υπάρξει ισονομία και δικαιοσύνη θα πρέπει να εφαρμοστούν όλα τα άρθρα του νόμου που εφαρμόζει το υπουργείο για να ξεκλειδώσει τους πίνακες αναπληρωτών.Δεν μπορεί να έχουμε επιλεκτική εφαρμογή.

  • 19 Ιουνίου 2015, 19:24 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Πρέπει το υπουργείο να κοιτάξει και το θέμα των τοποθετήσεων των αναπληρωτών που προσλαβάνονται στην ίδια διεύθυνση εκπαιδευσης.
    Πόλλες φορές αναπληρωτές που είναι πολύ ψηλά στον πίνακα προσλαβάνονται με άλλους χαμηλότερα στον πίνακα και προηγούνται στην τοποθέτηση αυτοί που είναι παντρεμένοι με παιδιά κτλ.Υπάρχει καποια λογική αν ανάμεσα στα σχολεία υπάρχουν σχολεία δύσκολα προσβάσιμα , αν όμως τα σχολεία βρίσκονται, ακομή και στην ίδια πόλη, δεν έχει καμία λογική.
    Ουσιαστικά αυτός που θα προσλαβανόταν δυο και τρεις φάσεις μετά υποσκελίζει τον αυτόν που προηγείται στον πίνακα.Πρέπει να τεθούν οικονομικά κριτήρια στην τοποθέτηση βάση εκκαθαριστικού, και χιλιομετρικά κριτήρια των αποστάσεων των σχολείων μεταξύ τους.
    Επίσης είναι γνωστη η αδιαφάνεια και το πελατειακο σύστημα στις διευθύνσεις όσον αναφορά τις τοποθετήσεις .Θα ήταν καλο να γίνονται απο το ίδιο το υπουργείο.

  • 19 Ιουνίου 2015, 19:23 | ΣΑΓΩΝΑ ΠΑΥΛΙΝΑ

    Άποψη μου είναι πως η διπλή μοριοδότηση για τις δυσπρόσιτες περιοχές θα πρέπει να ισχύει και για το διάστημα 2010-2014, καθώς οι εκπαιδευτικοί που καλέστηκαν σε αυτές τις περιοχές πρόσφεραν τη βέλτιστη εκπαίδευση στους μαθητές τους παρά τις δυσμενείς συνθήκες. Εφόσον το κριτήριο της διπλής μοριοδότησης είναι οι συνθήκες διαβίωσης που φυσικά δεν άλλαξαν το διάστημα 2010-1014, αυτό το μέτρο με οδηγεί στο συμπέρασμα πως η εξυπηρέτηση συμφερόντων δεν έλαβε τέλος με την στροφή στην «Αριστερά». Πιο συγκεκριμένα η μητέρα μου υπηρέτησε σε δυσπρόσιτο μέρος εκείνη την περίοδο με αποτέλεσμα τον κατακερματισμό της οικογένειάς μας καθώς μπορούσε να επιστρέψει στην μόνιμη κατοικία μόνο στις διακοπές του Πάσχα και των Χριστουγέννων. Κάναμε ωστόσο υπομονή γιατί αποβλέπαμε στην ανταμοιβή αυτής της προσπάθειας μέσω των διπλών μορίων όπως γινόταν πάντοτε άλλωστε και όπως ήταν γνωστό σε όλους!!!
    Επιπροσθέτως θα ήθελα να εκφράσω την εναντίωσή μου στον διαχωρισμό της ειδικής από τη γενική εκπαίδευση. Δυστυχώς ο ρατσισμός δεν σταματά στο διαφορετικό παιδί αλλά και στον διαφορετικό(με επιπλέον προσόντα) εκπαιδευτικό.Τέτοιος διαχωρισμός δεν υφίσταται πουθενά (σε κανέναν άλλο κλάδο ή χώρα) είναι απαράδεκτο! Άνθρωποι που έχουνε δώσει ΑΣΕΠ με επιτυχία έχουν το βασικό τους πτυχίο στην γενική εκπαίδευση και απέκτησαν μεταπτυχιακό τίτλο στην ειδική εκπαίδευση θα πρέπει να επιβραβεύονται και όχι να παραγκωνίζονται. Η προϋπηρεσία είναι λογικό να προσμετράται στον πίνακα που αντιστοιχεί το βασικό πτυχίο. Κάθε άλλο επιχείρημα αποσκοπεί στην παράλογη απαίτηση ορισμένων εκπαιδευτικών να προσπεράσουν άτομα στον πίνακα κατάταξης καταπατώντας την αξιοκρατία!!!

  • 19 Ιουνίου 2015, 19:23 | Mαρίνα

    Είναι απαράδεκτο να μιλάμε για άγνοια στο θέμα του διπλασιασμού των μορίων.Το ότι κάποιος δεν έψαξε για να ενημερωθεί πληρέστατα και όχι κατά το δοκουν τον νόμο 3391/2005 που υπήρχε και μέχρι το 2010 και κατά την περίοδο 2010-2015και θα υπάρχει απο το 2014 και έπειτα δεν αποτελεί επιχείρημα σε μια δημόσια διαβούλευση.Ας μιλάμε με επιχειρήματα που άπτονται σε νόμους.Η κ.Διαμαντοπούλου στον νόμο 3848/2010 ουδέποτε στην παράγραφο για το κλείσιμο των πινάκων δεν ανέφερε την κατάργηση του διπλασιασμού των μορίων σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες.ΜΙΛΟΥΣΕ ΓΙΑ ΠΑΥΣΗ ΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΑΠΛΑ ΟΧΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 3391/2005 ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ.Η άγνοια είναι επιλογή.Ο ζητών ευρίσκει!Ας μην μιλάμε λοιπόν με άσχημα λόγια και δήθεν συμφέροντα για συναδέλφους που υπηρέτησαν στα δυσπρόσιτα το προηγούμενο χρονικό διαστημα για να αιτιολογούμε τις δικές μας ωφελιμιστικές μας απόψεις!Ξανατονίζω οτι η θέση μου στον πίνακα είναι πολύ καλή(κάτι που δημοσίευσα και παλαιοτερα αλλά δεν ανέβηκε μεχρι στιγμής)αλλά το δίκαιο να είναι μακριά απ’ το συμφέρον!Όταν εμείς επί 4 χρόνια είχαμε δυνατότητες επιλογής άλλοι έτρεχαν σε νησιά και βουνά!Τελικά το παράλογο κλείσιμο των πινάκων κατά όπως φαίνεται το μόνο που κατάφερε είναι να δημιουργήσει κάστα που εύκολα βολεύτηκε και γρήγορα ξέχασε πόσο και η ίδια δυσκολεύτηκε να φτάσει στην καλή της θέση στον πίνακα….Ας λέμε το ορθό και το δίκαιο μήπως αυτός ο τόπος προοδεύσει ποτέ!!!
    Παρακαλώ το υπουργείο να αποκαταστήσει την αδικία που πάει να συντελεστεί με το άνοιγμα των πινάκων και να αναγνωρίσει στους συναδέλφους τα ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΑ αιτηματά τους σχετικά με τον διπλασιασμο της προϋπηρεσίας τους σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες κατά τα έτη 2010-2014.

  • 19 Ιουνίου 2015, 19:23 | Χρήστος

    Δεν μπορώ με τίποτα όσο και αν προσπάθησα να κατανοήσω τον μη διπλασιασμό των δυσπρόσιτων για τα έτη 2010-2014. Όσο τυχαία και να εγινε η τοποθέτηση, όπως με μεγάλη μου απογοήτευση διαβάζω πολλούς να υποστηρίζουν, όσοι πήγαν σε αυτά τα σχολεία αντιμετώπισαν τις ίδιες δυσκολίες που αντιμετώπιζαν οι συνάδελφοι πρίν το 2010 αλλά και αυτές που θα αντιμετωπίσουν όσοι πάνε μετά το 2014. Αντί λοιπόν να δώσουμε συγχαρητήρια σε αυτούς τους εκπαιδευτικούς που έστω και κατα τύχη – όπως άλλωστε κατα τύχη τοποθετούμαστε όλοι και στα μη δυσπρόσιτα σχολεία- υπηρέτησαν με αξιοπρέπεια σε αυτά τους τιμωρούμε κ όλας και με επιχειρήματα που όχι μόνο δεν πείθουν κανέναν αλλά δημιουργούν και την εντύπωση μεροληψίας και προώθησης συμφερόντων!! Γιατί συνάδελφοι δεν νομίζω να είναι επιχείρημα το «δεν γνωρίζαμε»;; Ούτε οτι θα ανοίξουν οι πίνακες γνωρίζαμε κ όμως δεν σταμάτησε κανένας να πηγαίνει για δουλειά. Άλλοι προτίμησαν για τους δικούς τους και άκρως σεβαστούς λόγους να υπηρετήσουν κοντά στα σπίτια τους ή σε μεγάλα αστικά κέντρα και άλλοι για τους δικούς τους λόγους δεν φοβήθηκαν να βάλουν απομακρυσμένες περιοχές στη δήλωσή τους με αποτέλεσμα να βρεθούν σε δυσπρόσιτα σχολεία.
    Και για να κλέισω συνάδελφοι ας μη γελιόμαστε!! Έχω υπάρξει τα τελευταία χρόνια σε πρωτοβάθμιες δύσκολες όπως αυτή της Β΄Σάμου και των Δωδεκανήσων και έχω επισκεφτεί φίλους και συναδέλφους μου στο Καστελόριζο, στους Φούρνους, στους Αρκιούς και στη Θύμαινα!! Και οι συνάδελφοι αυτοί όχι διπλασιασμό αξίζουν αξίζουν αλλά αγάλματα και τιμές!! Γιαυτο πριν αρχίσουμε να κατηγορούμε γιατι ετσι μας συμφέρειας σκεφτούμε και κάποιον άλλον εκτος απο την πάρτη μας!!
    Αφου θέλουμε δικαιοσύνη τα μόρια πρέπει να προσμετρούνται το ίδιο για όλους!!! Διπλασιασμός στα δυσπρόσιτα για όλους!!

  • 19 Ιουνίου 2015, 19:15 | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

    Κατά τη γνώμη μου δίκαιη η ρύθμιση για την όχι διπλή μοριοδότηση των δυσπρόσιτων κατά τα έτη 2010-14.Θεωρώ ότι αν ήταν γνωστό σε όλους ότι τα μόρια θα προσμετρούνταν αναδρομικά θα έκαναν τελείως διαφορετικές επιλογές στην αίτηση-δήλωση που καθε χρόνο κάνουν στον κάθε νομό που προσλαμβάνονται.
    Επίσης, πιστεύω ότι πρέπει να γίνει μια εκ νέου μοριοδότηση σχολείων γιατί υπάρχουν περιπτώσεις σχολείων που είναι κοντά σε αστικά κέντρα να θεωρούνται δυσπρόσιτα και σχολεία που πραγματικά,προσεγγίζονται δύσκολα να μην θεωρούνται.

  • 19 Ιουνίου 2015, 19:13 | Ρούλα

    Θεωρω περα για περα αδικο να μην προσμετρηθει η προυπηρεσια στον πινακα γενικης απο την στιγμη που πριν το κλεισιμο των πινακων ισχυε το αντιθετο. Επιπλεον ολοι οι συναδελφοι ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 πετιουνται εξω απο την εκπαιδευση αφου αποκλειονται και απο τον πινακα γενικης και απο τον πινακα ειδικης καθως πλεον οι ΠΕ61-71 καθε χρονο θα μπαινουν απο πανω μας και συνεχεια θα κατεβαινουμε θεσεις στον πινακα. Αν δεν θελουν να προσμετραται η προυπηρεσια στον πινακα γενικης τοτε να μην πεφτουμε στον πινακα ειδικης, γιατι με αυτον τον τροπο ξεγραφομαστε απο παντου.

  • 19 Ιουνίου 2015, 19:12 | Ρούλα

    Θεωρώ πέρα για πέρα άδικο να μην προσμετρηθεί η προϋπηρεσία στον πίνακα γενικής από τη στιγμή που πριν το κλείσιμο των πινάκων ίσχυε το αντίθετο. Ακόμη, όλοι οι συνάδελφοι ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 πετιούνται έξω από την εκπαίδευση αφού αποκλείονται και από τον πίνακα γενικής και από τον πίνακα ειδικής αφού πλέον οι ΠΕ61-71 κάθε χρόνο θα μπαίνουν από πάνω μας και συνέχεια θα κατεβαίνουμε θέσεις στον πίνακα. Αν δεν θέλουν να προσμετράται η προϋπηρεσία στον πίνακα γενικής τότε να μην πέφτουμε στον πίνακα ειδικής, γιατί με αυτόν τον τρόπο ξεγραφόμαστε από παντού. Πέρα για πέρα άδικη ρύθμιση.

  • 19 Ιουνίου 2015, 19:10 | Δημήτρης Β.

    Είναι άδικη και άνιση η μη προσμέτρηση της διπλής προϋπηρεσίας όσων υπηρέτησαν σε δυσπρότιτα σχολεία μόνο για την χρονική περίοδο 2010-2014, αφού μετρούσαν πριν το 2009 αλλά και θα συνεχίσουν να μετρούν. Άλλωστε η έννοια της δυσπρόσιτης και της απομονωμένης περιοχής δεν καταργείται και δεν αναιρείται και μάλιστα επιλεκτικά από το 2010 μέχρι το 2014.

  • 19 Ιουνίου 2015, 19:05 | Πέλλη

    Η ρύθμιση της μη προσμέτρησης της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών με μεταπτυχιακά/διδακτορικά ειδικής αγωγής στην γενική αγωγή είναι κατάφορα άδικη. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί έχουν βασικό παιδαγωγικό πτυχίο και εξειδίκευση στην ειδική αγωγή, που τους καθιστά ικανούς να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις και τις πολιτικές της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Εδώ και χρόνια καλύπτουν κενά στην εδική αγωγή, κυρίως εντός των γενικών σχολείων (παράλληλη στήριξη ή τμήματα ένταξης) και είναι αδιανόητο η προϋπηρεσία τους αυτή να μην προσμετρηθεί τόσο στην γενική, όσο και στην εδική αγωγή (που κανονικά δεν θα έπρεπε να διαχωρίζονται!)

  • 19 Ιουνίου 2015, 19:05 | Α.Κ.

    Δεν μπορώ να κατανοήσω το διαχωρισμό της ειδικής με τη γενική εκπαίδευση σε θεσμικό επίπεδο. Όσο υφίσταται αυτή η διαφοροποίηση, τόσο η αντιμετώπιση όσο και η εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, θα λογίζεται σε διακριτό επίπεδο, διαιωνίζοντας με αυτό τον τρόπο στάσεις και αντιλήψεις που καταλήγουν να απομονώνουν αυτούς τους μαθητές.
    Είμαστε όλοι οι εκπαιδευτικοί των παιδιών, ανεξάρτητα από τις εκπαιδευτικές ανάγκες που τυχόν έχουν. Είναι απαράδεκτο να μη μετράει η προϋπηρεσία που προσφέρθηκε στην ειδική αγωγή και στον πίνακα της γενικής. Οι εκπαιδευτικοί γενικής που στελεχώνουν τόσα χρόνια την παράλληλη,ακόμη και θέσεις σε ειδικά σχολεία τι είναι;Αν δεν υπήρχαν οι συγκεκριμένοι συνάδελφοι τι θα γινόταν τα παιδιά που χρειαζόταν υποστήριξη;Ο νέος νόμος τιμωρεί αυτούς τους συναδέλφους με ανήθικο τρόπο.Θεωρείται έγκλημα που πρέπει να τιμωρηθεί το ότι κάποιοι έκαναν ένα μεταπτυχιακό, ακόμη και από το υστέρημά τους,που στο κάτω κάτω τους προσέφερε και επιπλέον γνώσεις που πλέον είναι απαραίτητες για κάθε σύγχρονο εκπαιδευτικό;Ο προηγούμενος νόμος αναγνωρίζει την προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή με οποιοδήποτε τρόπο αυτή προσφέρθηκε(μεταπτυχιακο κτλ.)και με βάση αυτόν το νόμο πολλοί συνάδελφοι επέλεγαν να εργαστούν στην ειδική αγωγή.Είναι ανήθικο ορισμένοι να ζητούν ακόμη και την αναδρομικότητα αυτής της νέας και απαράδεκτης ρύθμισης.

  • 19 Ιουνίου 2015, 19:05 | Θοδωρής

    Διαβάζοντας το παραπάνω άρθρο γίνεται σαφές πως το υπουργείο δεν θέλει να κάνουν σπουδές εξειδίκευσης οι εκπαιδευτικοί. Εαν όντως ισχύει αυτό καλό θα ήταν να μας ενημερώσει ο υπουργός, εαν όχι θα πρέπει άμεσα να αποσυρθεί η παράγραφος 4.
    Είναι αδιανόητο να μην παίρνουν καθόλου προϋπηρεσία οι εκπαιδευτικοί της ειδικής αγωγής. Γιατί η παράγραφος 4 αυτό αναφέρει, αφού δίνει προϋπηρεσία μόνο στον πίνακα ειδικής αγωγής ο οποίος σε λίγο καιρό δεν θα υφίσταται.

  • 19 Ιουνίου 2015, 19:04 | Α.Κ.

    Δεν μπορώ να κατανοήσω το διαχωρισμό της ειδικής με τη γενική εκπαίδευση σε θεσμικό επίπεδο. Όσο υφίσταται αυτή η διαφοροποίηση, τόσο η αντιμετώπιση όσο και η εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, θα λογίζεται σε διακριτό επίπεδο, διαιωνίζοντας με αυτό τον τρόπο στάσεις και αντιλήψεις που καταλήγουν να απομονώνουν αυτούς τους μαθητές.
    Οι όροι γενική και ειδική, μπροστά από την έννοια της εκπαίδευσης, οφείλουν να πάψουν τη λειτουργία τους. Είμαστε όλοι οι εκπαιδευτικοί των παιδιών, ανεξάρτητα από τις εκπαιδευτικές ανάγκες που τυχόν έχουν. Είναι απαράδεκτο να μη μετράει η προϋπηρεσία που προσφέρθηκε στην ειδική αγωγή και στον πίνακα της γενικής. Οι εκπαιδευτικοί γενικής που στελεχώνουν τόσα χρόνια τη παράλληλη, ακόμη και θέσεις σε ειδικά σχολεία είναι κορόιδα;Αν δεν υπήρχαν οι συγκεκριμένοι συνάδελφοι τι θα γινόταν τα παιδιά που χρειαζόταν υποστήριξη;Ο νέος νόμος τιμωρεί αυτούς τους συναδέλφους με ανήθικο τρόπο.Θεωρείται έγκλημα που πρέπει να τιμωρηθεί το ότι κάποιοι έκαναν ένα μεταπτυχιακό, ακόμη και απο το υστέρημά τους,που στο κάτω κάτω τους προσέφερε και επιπλέον γνώσεις που πλέον είναι απαραίτητες για κάθε σύγχρονο εκπαιδευτικό;Ο προηγούμενος νόμος αναγνωρίζει την προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή με οποιοδήποτε τρόπο αυτή προσφέρθηκε(μεταπτυχιακο κτλ.)και με βάση αυτόν το νόμο πολλοί συνάδελφοι επέλεγαν να εργαστούν στην ειδική αγωγή.Είναι ανήθικο ορισμένοι να ζητούν ακόμη και την αναδρομικότητα αυτής της νέας και απαράδεκτης ρύθμισης.

  • 19 Ιουνίου 2015, 19:03 | Ειρήνη

    Αν και δε θα έπρεπε να υπάρχει διαχωρισμός στη γενική και ειδική εκπαιδευση θεωρώ οτι, οι συνάδελφοι με τυπικά προσόντα όπως 400 ώρών, αμφίβολης ποιότητας, σεμινάρια δεν πληρουν τις προυποθέσεις για να ενταχθουν στους πίνακες της γενικής εκπαιδευσης. Αφού τους ενδιαφέρει τόσο πολύ ο ευαισθητος τομέας της ειδικής αγωγής γιατί ενδιαφέρονται τόσο για να προσμετρηθει η προυπηρεσία τους στους πίνακες της γενικής εκπαυδευσης;
    Μόνο οι πίνακες που έχουν καταρτιστεί μέσω ΑΣΕΠ θα έπρεπε να ισχύουν για τις προσλήψεις αναπληρωτών της γενικής παιδείας.

  • 19 Ιουνίου 2015, 19:02 | ελενη

    Ή ρύθμιση που διαχωρίζει την προϋπηρεσία της ειδικής εκπαίδευσης και της γενικής εκπαίδευσης είναι αναμφίβολα αδικη. Ή εκπαίδευση είναι ενιαία και ή προϋπηρεσία προσφέρεται σε δημόσια σχολεία.ποτέ δεν περίμενα από την κυβέρνηση της αριστεράς να οδηγήσει σε ανεργία τους συναδέρφους ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50. Τόσα χρόνια δουλεύουμε καλύπτοντας κενά ανά την Ελλάδα και τώρα μας πετάνε έξω από παντού.πρέπει όλοι να καταλάβουν ότι δεν έχουμε δικαιώματα στην ειδική αγωγη και με την πρόταξη των ΠΕ 61 και ΠΕ 71 οδηγούμαστε στην ανεργία.τι πιο ΤΡΑΓΙΚΟ όμως είναι ότι τιμωρουμαστε εμείς που πήγαμε αναπληρωτές για να ευνοηθουν οι συνάδελφοί της γενικής που εκμεταλλεύτηκαν το κλείδωμα του πίνακα για να μην πάνε αναπληρωτές. Εμεις φταίμε γι αυτές τους τις επιλογές;αυτή είναι ή δικαιοσύνη της αριστεράς;

  • 19 Ιουνίου 2015, 18:55 | ΧΡΥΣΑΝΘΗ

    Πρέπει να γίνει απολύτως σαφές και κατανοητό από όλους ότι οι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 ανήκουν στον κλάδο ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ και γι’ αυτό τον λόγο άλλωστε διαχωρίζονται από τους ΠΕ61 και ΠΕ71, οι οποίοι και προηγούνται στους πίνακες κατάταξης.
    Οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 καλύπτουν κενά στις δομές ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης τα οποία δεν μπορούν να καλύψουν στο σύνολο τους οι ΠΕ61 και ΠΕ71 αντίστοιχα.
    Συνεπώς η προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 στους πίνακες αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής δεν έχει ουσιαστικά κάποιο νόημα εφόσον δεν δικαιούνται διορισμό στην Ειδική Αγωγή.
    Ορθό είναι να προσμετρείται η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 στον πίνακα αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής ΜΟΝΟ για πρακτικούς λόγους ενώ για ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ θα πρέπει να προσμετρείται η προϋπηρεσία τους στον πίνακα αναπληρωτών Γενικής Αγωγής, στον κλάδο δηλαδή στον οποίο ανήκουν και δικαιούνται να εργάζονται και συνεπώς να διοριστούν.
    Κλείνοντας, θα ήθελα να ενημερώσω ΟΛΟΥΣ τους συνάδελφους αλλά και εσάς κύριε Υπουργέ ότι οι εκπαιδευτικοί ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 εργάζονται σε Σχολεία γενικής εκπαίδευσης, προσφέροντας την βοήθεια τους, τις γνώσεις τους, τις εμπειρίες τους και την αγάπη τους σε όλα τα παιδιά ανεξαιρέτως και όχι μόνο σε αυτά της παράλληλης στήριξης ή των τμημάτων ένταξης. Συνεργάζονται και αλληλεπιδρούν με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς και λειτουργούν ως ‘’ΕΝΑ’’.

    Αυτό πρεσβεύουμε εξάλλου «ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ».

    Και γι’ αυτό δεσμεύτηκε άλλωστε προεκλογικά και η πολιτική ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ.