Άρθρο 04 – Σειρά κατάταξης − Προσλήψεις

1. Οι υποψήφιοι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κατατάσσονται στους Κύριους και Επικουρικούς Πίνακες με βάση το σύνολο των μορίων σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 3 της παρούσης. Σε περίπτωση ισοβαθμίας η κατάταξη γίνεται βάσει του χρόνου κτήσης του πτυχίου.
2. Οι προσλήψεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ανά κλάδο πραγματοποιούνται από τους Κύριους Πίνακες και σε περίπτωση εξάντλησης αυτών πραγματοποιούνται από τους αντίστοιχους Συμπληρωματικούς Πίνακες. Σε περίπτωση εξάντλησης και των Συμπληρωματικών Πινάκων πραγματοποιούνται προσλήψεις από τους αντίστοιχους πίνακες κατάταξης αναπληρωτών εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης.
3. Οι κλάδοι ΠΕ61 και ΠΕ71 κατατάσσονται στους ίδιους πίνακες με τους κλάδους ΠΕ60 και ΠΕ70 αντιστοίχως.
4. Υποψήφιοι των κλάδων/ειδικοτήτων για τους οποίους, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, απαιτείται Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια, προτάσσονται στους πίνακες κατάταξης, εφόσον είναι κάτοχοι αυτής.
5. Οι εκπαιδευτικοί ΕΑΕ, οι οποίοι πιστοποιημένα έχουν επάρκεια στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) ή στην Ελληνική Γραφή Braille (ΕΓΒ), τοποθετούνται ως αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου ή ως ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί, κατά προτεραιότητα, σε σχολικές μονάδες κωφών ή τυφλών μαθητών ή/και για την εκπαίδευση μαθητών με προβλήματα όρασης ή για κωφούς και βαρήκοους μαθητές που φοιτούν σε σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας γενικής και επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Ειδικά για την εκπαίδευση μαθητών με προβλήματα όρασης και κώφωσης τοποθετούνται κατά προτεραιότητα εκπαιδευτικοί με επάρκεια στην ΕΝΓ και στην ΕΓΒ.
Για την πιστοποίηση επάρκειας της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (ΕΝΓ) ισχύουν οι βεβαιώσεις που χορηγούνται από την Ομοσπονδία Κωφών Ελλάδος και από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, μονάδας Αγωγής Κωφών, του Πανεπιστημίου Πατρών. Για την πιστοποίηση γνώσης της Ελληνικής Γραφής Braille (ΕΓΒ) ισχύουν οι βεβαιώσεις πιστοποίησης επάρκειας της γραφής Braille που χορηγούνται: α) από το Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών, β) από το Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, με τις οποίες πιστοποιείται η επιτυχής παρακολούθηση του μαθήματος «Εργαστήριο γραφής και ανάγνωσης στον κώδικα Braille» και γ) από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με κατεύθυνση εκπαίδευση ατόμων με ειδικές ανάγκες, με τις οποίες πιστοποιείται η επιτυχής παρακολούθηση του μαθήματος «Εργαστήριο Εκμάθησης της Braille.

  • 1 Απριλίου 2017, 17:37 | ΡΟΥΛΑ Κ.

    Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΟΕ Να αποσυρθεί τώρα η τροπολογία του Υπουργείου Παιδείας για τις προσλήψεις αναπληρωτώνΠρόγραμμα αγωνιστικής δράσης για την πραγματοποίηση μαζικών μόνιμων διορισμώνΜε την προσφιλή της τακτική των τροπολογιών σε νομοσχέδια άλλων Υπουργείων, με τη μορφή του κατεπείγοντος χωρίς να προηγηθεί κανένας απολύτως διάλογος με τους εμπλεκόμενους φορείς, εν μέσω «διαπραγματεύσεων» με τους θεσμούς για τη 2η αξιολόγηση, κυβέρνησηκαι πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας επιβάλλουν μηδενικούς διορισμούς στην εκπαίδευση για τα έτη 2017-2018 και 2018-2019.Με τον πιο σαφή τρόπο δηλώνεται ρητά, στην αιτιολογική έκθεση της τροπολογίας για την πρόσληψη αναπληρωτών και την Ειδική Αγωγή που «στριμώχτηκε» στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Οικονομικών, ότι «οι ισχύοντες δημοσιονομικοί περιορισμοί καθιστούν αδύνατο κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα τον διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση».Οι «προσωρινές» – για το διάστημα, ουσιαστικά, 2016-2019(!) – ρυθμίσεις σχετικά με την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών, αποτελούν ομολογία της παντελούς απουσίας πρόθεσης και σχεδιασμού για την πραγματοποίηση των χιλιάδων μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών που έχει απόλυτη ανάγκη η δημόσια εκπαίδευση.Στο περιβάλλον αυτό των μηδενικών μόνιμων διορισμών η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας,στηριγμένη στις απαράδεκτες ρυθμίσεις του Ν.4415/2016, εξισώνει, ουσιαστικά, τον βασικό τίτλο σπουδών στην Ειδική Αγωγή με μεταπτυχιακές ή/και διδακτορικές σπουδές στην Ειδική Αγωγή αφού δημιουργεί δύο πίνακες, έναν κύριο στον οποίο συμπεριλαμβάνονται και αναπληρωτές με διδακτορικό/μεταπτυχιακό/μόνο προϋπηρεσία χωρίς σπουδές στην ΕΑΕ, και έναν επικουρικό στον οποίο εντάσσονται αναπληρωτές με σεμινάριο 400ωρών, προϋπηρεσία σε ΕΑΕ ενός διδακτικού έτους καθώς και οι γονείς παιδιών με 67% χωρίς σπουδές στην Ε.Α.Ε. Εξαιρετικά ανησυχητικό είναι ότι τόσο ο κύριος πίνακας όσο και ο επικουρικός θα προσδιοριστούν σε όλα τα σημεία τους με απόφαση Υπουργού και κατόπιν εισήγησης της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής ελέω «ιδιαίτερων συνθηκών» στην Ε.Α.Ε. Με τον τρόπο αυτό: Απαξιώνει πλήρως τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το βασικό πτυχίο.
    Αποκαλύπτεται ο εμπαιγμός και η αναλγησία της Κυβέρνησης απέναντι στους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71, που υπηρετούν ως αναπληρωτές εδώ και 15 χρόνια στις δομές ειδικής αγωγής, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
    Αποκαλύπτεται η αδιαφορία της Κυβέρνησης για ουσιαστική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.Η Ειδική Αγωγή δεν είναι χώρος για πειραματισμούς. Βρίσκεται εδώ και πολλά χρόνια στο περιθώριο και οι δομές της υποστελεχώνονται και υποβαθμίζονται διαρκώς.Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., στηρίζεται στις αποφάσεις της 84ης Γενικής Συνέλευσης του κλάδου για «Ενιαίο πλαίσιο διορισμών και προσλήψεων αναπληρωτών με βάση τα ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση. Προσλήψεις αναπληρωτών με το βασικό πτυχίο σπουδών και την προϋπηρεσία. Απόσυρση της διάταξης που επιτρέπει στον εκάστοτε παράγοντα του Υπουργείου Παιδείας να δίνει τη δυνατότητα ποσόστωσης στους πίνακες αναπληρωτών για τις προσλήψεις της Ειδικής Αγωγής», και απαιτεί: Την άμεση απόσυρση της εν λόγω τροπολογίας η οποία δυναμιτίζει, για μία ακόμη φορά, τον ευαίσθητο και πολύπαθο χώρο της ειδικής αγωγής και θέτει εν αμφιβόλω την εύρυθμη και οργανωμένη λειτουργία της.
    Μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών για την κάλυψη των χιλιάδων κενών που υπάρχουν στην εκπαίδευση.
    Πλήρη στελέχωση όλων των δομών ειδικής αγωγής.Μόνιμο διορισμό των αναπληρωτών ειδικής αγωγής ΠΕ71 & ΠΕ61 με το ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ!

  • 1 Απριλίου 2017, 17:01 | ΠΕΤΡΟΣ

    Ναι στην τροπολογια!
    Επειδη συνεχως μιλανε για ελλειψη σεβασμου απεναντι στα παιδια με ειδικες αναγκες, ειναι νροπη να χρησιμοποιουμε τα παιδια για να περασουμε συντεχνιακα συμφεροντα.Εκπαιδευτικοι εξειδικευμενοι στην ειδικη αγωγη αγαπουν και στηριζουν τοσα χρονια αυτα τα παιδια.Απο που διαφαινεται η ελλειψη σεβασμου? Επιτελους λιγη αξιοπρεπεια!Στηριζω την τροπολογια!

  • 1 Απριλίου 2017, 16:56 | Dimitris

    Στηριζω την τροπολογια!
    Επιτελους δικαιωση!

  • 1 Απριλίου 2017, 16:54 | EFI

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!
    Απο το 2002 και μετα η Ειδικη Αγωγη στηριζεται αποκλειστικα στους ΠΕ70 και ΠΕ60.Εμεις εδραιωσαμε την Ειδικη Αγωγη, εμεις την στηριξαμε τοσα χρονια, εκπαιδευτικοι με εξειδικευση!!Επιτελους να σταματησει αυτοι η αδικια!!!6 χρονια σπουδων δλδ δεν μπορουν να εξισωθουν με ενα βασικο πτυχιο 4 ετων?
    ελεος πια…Ναι στην τροπολογια.

  • 1 Απριλίου 2017, 16:34 | Αθανασία

    Όχι στην τροπολογία. Όχι στην απαξίωση βασικού πτυχίου ειδικής αγωγής. Το μεταπτυχιακό δεν είναι ίσο με το βασικό πτυχίο. Γιατί αυτό να συμβαίνει μόνο στην ειδική αγωγή; Μην την απαξιώνετε. Γιατί υπάρχουν 2 πανεπιστημιακές σχολές ειδικής αγωγής;

  • 1 Απριλίου 2017, 15:24 | Dora tsi

    Συμφωνώ και στηρίζω την υπουργική απόφαση, καθώς εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και ίσης μεταχείρισης. Επίσης, συμφωνώ με την κατάργηση της μοριοδότησης του βαθμού πτυχίου και προσμέτρηση του χρόνου κτήσης πτυχίου σε περίπτωση ισοβαθμίας.

  • 1 Απριλίου 2017, 15:17 | Μαριάνθη Μ

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!!
    Η ειδική αγωγή χρειάζεται στελέχωση από ανθρώπους ειδικά εκπαιδευμένους και καταρτισμένους, ανθρώπους που έχουν αφιερώσει τη ζωή τους σ αυτόν τον τομέα. Χρειάζεται στελέχωση από αποφοίτους τμημάτων ειδικής αγωγής. Ένα μεταπτυχιακο δεν κατοχυρώνει επαγγελματικά δικαιωματα, είναι τουλάχιστον αντισυνταγματικό όλο αυτό!!! Ντροπή που υποβιβάζετε μ αυτόν τον τρόπο την ειδική αγωγή και υποτιμάτε τα άτομα με ειδικές ανάγκες!!!!! Στην ειδική αγωγή πρέπει να υποστηρίζεται το ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ περισσότερο από κάθε τι άλλο!!!!! Είμαστε ο μόνος κλάδος στον οποίο υποβιβάζονται τα επαγγελματικά δικαιώματα του βασικού τίτλου σπουδών και προτάσσεται ένα άλλο πτυχίο (απλό παιδαγωγική στην προκειμένη περίπτωση) με μεταπτυχιακό στην εαε!

  • 1 Απριλίου 2017, 15:16 | Φοιτητρια Εκπαιδευτικής και κοινωνικής πολιτικής

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!!
    Η ειδική αγωγή χρειάζεται στελέχωση από ανθρώπους ειδικά εκπαιδευμένους και καταρτισμένους, ανθρώπους που έχουν αφιερώσει τη ζωή τους σ αυτόν τον τομέα. Χρειάζεται στελέχωση από αποφοίτους τμημάτων ειδικής αγωγής. Ένα μεταπτυχιακο δεν κατοχυρώνει επαγγελματικά δικαιωματα, είναι τουλάχιστον αντισυνταγματικό όλο αυτό!!! Ντροπή που υποβιβάζετε μ αυτόν τον τρόπο την ειδική αγωγή και υποτιμάτε τα άτομα με ειδικές ανάγκες!!!!! Στην ειδική αγωγή πρέπει να υποστηρίζεται το ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ περισσότερο από κάθε τι άλλο!!!!! Είμαστε ο μόνος κλάδος στον οποίο υποβιβάζονται τα επαγγελματικά δικαιώματα του βασικού τίτλου σπουδών και προτάσσεται ένα άλλο πτυχίο (απλό παιδαγωγική στην προκειμένη περίπτωση) με μεταπτυχιακό στην εαε!

  • 1 Απριλίου 2017, 15:08 | EΥΗ ΚΑΛΑΝ.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!
    Σε κανέναν άλλον κλάδο εκπαιδευτικών δεν αποτελεί προσόν ένταξης σε πίνακα Αναπληρωτών ένας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, ένα σεμινάριο ή μόνο η προϋπηρεσία χωρίς βασικό πτυχίο, όπως συμβαίνει στην ΕΑΕ, πόσο μάλλον να υπάρχει και εξίσωση αυτών των ακαδημαϊκών προσόντων με το βασικό πτυχίο. Τα επιχειρήματα της αιτιολογικής έκθεσης δεν αποτελούν ικανοποιητική δικαιολογία για την έκπτωση που μεθοδεύεται μέσω αποσπασματικών τροπολογιών στην παρεχόμενη εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
    Με την τροπολογία αυτή:
    Αποδεικνύεται η αδιαφορία της Κυβέρνησης για ουσιαστική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
    Αποκαλύπτεται ο εμπαιγμός και η αναλγησία της Κυβέρνησης απέναντι στους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71, που υπηρετούν ως αναπληρωτές εδώ και 15 χρόνια στις δομές ΕΑΕ, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
    Αμφισβητούνται και απαξιώνονται τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το βασικό πτυχίο και εισάγεται η λογική των «προσόντων» με αρχή τις προσλήψεις Αναπληρωτών στην ΕΑΕ.

    Απαιτούμε μόνιμους διορισμούς των εκπαιδευτικών!!Ποιον αναπληρώνουμε κύριε Υπουργέ 15 χρόνια;;;;;;;;;;;

  • 1 Απριλίου 2017, 14:54 | Πέτρος

    ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ!
    Ποιος μπορεί να φανταστεί πρόταξη παραϊατρικού επαγγέλματος έναντι ιατρικού λόγω μεταπτυχιακού;
    Ποιος μπορεί να φανταστεί κάποιον να προτιμάει τον εξειδικευμένο σε ένα τμήμα ενός επαγγέλματος που συμπίπτει έναντι του πλήρως καταρτισμένου;
    Ποιος είναι αυτός που θα προτιμήσει την εξειδίκευση, η οποία αποτελεί επιπλέον γνώση ενός παραπλήσιου κλάδου, έναντι του βασικού τετραετούς πτυχίου;
    Πως είναι δυνατόν να προτάσσονται και να συγχέονται σπουδές πλήρους φοίτησης με ειδική ενασχόληση συνήθως διετής σε ΕΝΑ θέμα ως ισάξιες και καλύτερες;

    Το βασικό πτυχίο πρέπει να είναι αδιαπραγμάτευτα σε πρόταξη διότι προσκρούει στην ύπαρξη ενός ολόκληρου κλάδου, ο οποίος πλέον δεν είναι νεοσύστατος, αλλά ούτε και πρωτοτυπία, όπως ίσως μερικοί νομίζουν.
    Σήμερα είναι η Ειδική αγωγή αύριο τι;
    Η πρόταξη της οικονομικής υπερσυμπίεσης είναι αντιεπιστημονική, αυταρχική και προάγγελος νέων μαγειρεμάτων, όπως αυτός της ειδικής αγωγής που δεν είναι ο πρώτος (βλέπε δεύτερες αναθέσεις), που παραβιάζουν τα παιδαγωγικά καταρχήν και τα εργασιακά και κοινωνικό – εκπαιδευτικά θεμελιώδη δικαιώματα της κοινωνίας και εν προκειμένω των ατόμων με αναπηρία και των γονέων και οργανώσεών τους.

    Ας μην επιχαίρουν οι συνάδερφοι 70,5 και 60,5, διότι η τροπολογία δεν εξυπηρετεί αυτούς, αλλά την μείωση του κόστους στην εκπαίδευση, η οποία από μόνη της είναι εγκληματική. Αύριο μπορεί να είναι αυτοί που θα θίγονται για αλλότριους λόγους.
    Άλλωστε η αντίδραση είναι πλέον συλλογική και όχι μονομερής των πτυχιούχων βασικών πτυχίων ειδικής αγωγής.
    ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.

  • 1 Απριλίου 2017, 14:40 | ΘΑΝΑΣΗΣ

    ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
    ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ

    ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ, ΟΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ
    ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ-ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ-ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ-ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ.
    ΔΕΝ ΠΗΡΑΜΕ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΜΟΡΙΑ.
    -ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΥΝΗΓΙ “ΜΟΡΙΩΝ” ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ
    ΕΛΑΣΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    Σε ποιον άλλον κλάδο εκπαιδευτικών αποτελεί προσόν ένταξης σε πίνακα Αναπληρωτών ένας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, ένα σεμινάριο ή μόνο η προϋπηρεσία χωρίς βασικό πτυχίο, όπως συμβαίνει στην ΕΑΕ, πόσο μάλλον να υπάρχει και εξίσωση αυτών των ακαδημαϊκών προσόντων με το βασικό πτυχίο???

    ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΑΙ και ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ το ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ κάτι το οποίο δε συμβαίνει σε ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ ΚΛΑΔΟ.
    ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
    ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ

  • 1 Απριλίου 2017, 14:40 | ΔΗΜΗΤΡΑ Τ.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!
    Σε κανέναν άλλον κλάδο εκπαιδευτικών δεν αποτελεί προσόν ένταξης σε πίνακα Αναπληρωτών ένας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, ένα σεμινάριο ή μόνο η προϋπηρεσία χωρίς βασικό πτυχίο, όπως συμβαίνει στην ΕΑΕ, πόσο μάλλον να υπάρχει και εξίσωση αυτών των ακαδημαϊκών προσόντων με το βασικό πτυχίο. Τα επιχειρήματα της αιτιολογικής έκθεσης δεν αποτελούν ικανοποιητική δικαιολογία για την έκπτωση που μεθοδεύεται μέσω αποσπασματικών τροπολογιών στην παρεχόμενη εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

    Με την τροπολογία αυτή:

    Αποδεικνύεται η αδιαφορία της Κυβέρνησης για ουσιαστική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

    Αποκαλύπτεται ο εμπαιγμός και η αναλγησία της Κυβέρνησης απέναντι στους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71, που υπηρετούν ως αναπληρωτές εδώ και 15 χρόνια στις δομές ΕΑΕ, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες.

    Αμφισβητούνται και απαξιώνονται τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το βασικό πτυχίο και εισάγεται η λογική των «προσόντων» με αρχή τις προσλήψεις Αναπληρωτών στην ΕΑΕ.

    Απαιτούμε μόνιμους διορισμούς και να σταματήσει επιτέλους το παιχνίδι της ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗΣ!!

  • 1 Απριλίου 2017, 14:35 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΙΩΝ.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!!!!
    Επικαλείστε την ισονομία και την εναρμόνιση των προσλήψεων της Ειδικής Αγωγής με τα ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση. Σε ποιον κλάδο της Γενικής Εκπαίδευσης αντί να προτάσσεται ο βασικός τίτλος σπουδών ως κριτήριο πρόσληψης, μοριοδοτούνται κριτήρια τύπου ΑΣΕΠ;;; Από πότε μια επιμόρφωση ή η γονιμότητα αποτελούν κριτήρια διδακτικής καταλληλότητας και ικανότητας;;;
    Υποβαθμίζετε τα ελληνικά πανεπιστήμια που το ίδιο το κράτος δημιούργησε και τις σπουδές 4 χρόνων στην Ειδική Αγωγή.

    Απαιτούμε πίνακες με βασικό προσόν το πτυχίο και την προϋπηρεσία!!!

    Ό,τι ισχύει για όλους τους εκπαιδευτικούς να ισχύει και για τους ΠΕ 61/71!!

    Απαιτούμε μόνιμους διορισμούς ΟΛΩΝ των εκπαιδευτικών!!

  • 1 Απριλίου 2017, 14:23 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΥΡΤΕΣΗΣ

    ΟΧΙ ΣΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!

    1) Μετά από τόσα χρόνια αναπλήρωσης μακριά από τα σπίτια μας και τις οικογένειες μας αντί για μόνιμους διορισμούς βλέπουμε τις τετραετής σπουδές μας να εξισώνονται με πληρωμένα διετή μεταπτυχιακά τα οποία αποκτήθηκαν χωρίς καν πρακτική εργασία.
    2) Είμαστε ο μοναδικός κλάδος που καταπατούνται τα επαγγελματικά του δικαιώματα. Θέλουμε να ισχύει ότι και στους υπόλοιπους πίνακες αναπληρωτών, δηλαδή η κατάταξη σύμφωνα με το βασικό πτυχίο. Πουθενά αλλού δεν μετράνε τα μεταπτυχιακά για κατάταξη σε πίνακες αναπληρωτών! Με αυτό τον τρόπο ενισχύεται το κυνήγι και εμπόριο των μεταπτυχιακών ειδικής αγωγής.
    3) Σύμφωνα με αυτή την τροπολογία ένας νέος απόφοιτος τμήματος ειδικής αγωγής δεν θα έχει τη δυνατότητα να δουλέψει αφού θα τον περάσουν απόφοιτοι γενικής με 2ετή μεταπτυχιακά.
    4) Η ειδική αγωγή για ακόμη μία φορά είναι θύμα της οικονομικής λιτότητας με τους μόνιμους να επιμορφώνονται μέσα σε 2 ημέρες!! Αλήθεια μία επιμόρφωση 2 ημερών ή και εβδομάδων μπορεί να προσφέρει τις γνώσεις 4 ετών; Μπορεί να προσφέρει την ίδια ποιότητα διδασκαλίας σε ένα παιδί με ειδικές αναγκές; Οι μόνιμοι πρέπει να επιμορφωθούν για να μπορούν να ανιχνεύσουν τις δυσκολίες των μαθητών τους αλλά για την διδασκαλία αυτών υπάρχει επιστημονικά καταρτισμένο προσωπικό, οι ΠΕ71/61!
    5) να υπάρξει διάλογος με τους συλλόγους γονέων ΑΜΕΑ. Να μπορέσουν να εκφράσουν την άποψη τους και εάν επιθυμούν να διδάξουν στα παιδιά τους εκπαιδευτικοί καταρτισμένοιμε 4 ετη σπουδές ή εκπαιδευτικοί γενικής με μεταπτυχιακά.
    Τέλος, διαλέξαμε τον ευαίσθητο χώρο της ειδικής αγωγής επειδή τον αγαπάμε και όχι επειδή μας προσφέρει δουλειά
    Το αίτημα μας είναι ένα : ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ

  • 1 Απριλίου 2017, 14:22 | Χριστίνα Καλ.

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    Ισοτιμία μεταξύ όλων των αναπληρωτών παιδαγωγών ΕΑΕ.
    Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 14:21 | ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Τ.

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 13:55 | Μαρία

    ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΕΙΔΙΚΗΣ – ΔΙΚΑΙΩΣΗ – ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ
    Θέλουμε όλοι οι εκπαιδευτικοί, αναπληρωτές δάσκαλοι και νηπιαγωγοί με πρόσθετες μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές στην Ειδική Αγωγή/Σχολική Ψυχολογία, να συγχαρούμε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και τη διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, που με τη νέα τροπολογία, που αφορά την πρόσληψη αναπληρωτών ΕΑΕ, θα εφαρμοστεί και θα επεκταθεί επιτέλους η νομοθεσία, στο σύνολο του εκπαιδευτικού προσωπικού ειδικής αγωγής, χωρίς διακρίσεις, με κοινά κριτήρια, σε μόνιμους και αναπληρωτές. Θα αποκατασταθεί έτσι η δικαιοσύνη, τρία χρόνια μετά την κατάφωρη αδικία που δημιούργησε στον χώρο η προηγούμενη συγκυβέρνηση, αφού καθιερώνει πλέον με όρους αξιοκρατικούς, που δεν επιδέχονται αμφισβήτησης, ένα πλαίσιο ισοτιμίας μεταξύ όλων των αναπληρωτών Ειδικών Παιδαγωγών της χώρας που προσφέρουν επί σειρά ετών της υπηρεσίες τους.
    Συνθήκη 1) Την ιδιότητα του Ειδικού Παιδαγωγού (πρωτοβάθμιας) παγκοσμίως την αποκτά κάποιος αποκτώντας το 4ετες βασικό πτυχίο Γενικής Αγωγής (δάσκαλοιΠΕ70 και νηπιαγωγοί ΠΕ60) και προχωρώντας στη συνέχεια σε πρόσθετες ανώτερες μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές (ή μετεκπαίδευση παλαιότερα) στην Ειδική Αγωγή (δάσκαλοι ειδικής ΠΕ70.50 και νηπιαγωγοί ειδικής ΠΕ60,50), χώρος που διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της Γενικής Αγωγής.
    Συνθήκη 2) Στην Ελλάδα καθιερώθηκε πριν 15 περίπου χρόνια και ένας δεύτερος, παράδοξος δρόμος απόκτησης της ιδιότητας του Ειδικού Παιδαγωγού, που διεθνώς δεν προκρίνεται, με τη δημιουργία 2 προπτυχιακών τμημάτων Ειδικής Αγωγής που προετοιμάζουν απευθείας ειδικούς Παιδαγωγούς (δασκάλους ειδικής ΠΕ71 και νηπιαγωγούς ειδικής ΠΕ61). Απορία θα προκαλεί ενδεχομένως σε άλλους χώρους, πώς είναι δυνατόν να γίνεται κάποιος απευθείας ποινικολόγος, χωρίς να σπουδάσει πρώτα Νομική, ή να γίνει κάποιος Παιδίατρος, χωρίς πρώτα να έχει το πτυχίο της Γενικής Ιατρικής
    ΤΙ ΙΣΧΥΕ
    Στην κατάταξη προσλήψεων μεταξύ των δύο αυτών κατηγοριών Ειδικών Παιδαγωγών της χώρας, μέχρι την εξαιρετικά μεροληπτική και άδικη υπουργική απόφαση του 2014, η νομοθεσία που ίσχυε και συνεπώς ήξεραν ή όφειλαν να ξέρουν, φοιτητές και απόφοιτοι των σχολών Παιδαγωγικών Τμημάτων (Γενικής και Ειδικής), ως προς τα εργασιακά δικαιώματα, προέβλεπε πρόταξη των μεταπτυχιακών/διδακτορικών Ειδικών Παιδαγωγών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5) και ακολουθούσαν οι Ειδικοί Παιδαγωγοί της συνθήκης 2(ΠΕ71-61).
    ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ
    Με την Υπουργική Απόφαση του 2014, ανατράπηκε το εργασιακό πλαίσιο με το οποίο πορεύτηκαν όλοι επί χρόνια, και καθιερώθηκε η πρόταξη των εκπαιδευτικών της συνθήκης 2 (ΠΕ71-61) έναντι των εκπαιδευτικών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5).
    Η ΤΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
    Η Υ.Α. του 2014, που είναι σε ισχύ, πρακτικά, οδηγεί στον εκτοπισμό και τελικά τον αφανισμό όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5) (τη στιγμή που οι αντίστοιχοι μόνιμοι ΠΕ70,50-60,50 κατέχουν θέσεις Ειδικής σε όλες τις δομές) από την Ειδική Αγωγή, όπως ενδεχομένως θα συνέβαινε και με τους εκπαιδευτικούς της συνθήκης 2 (ΠΕ71-61), πριν από αυτήν.
    ΤΑ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ
    Η τροπολογία που προωθείται από τη σημερινή πολιτική ηγεσία βάζει επιτέλους το πλαίσιο για να δοθεί ένα τέλος στον όρο πρόταξη, που μόνο συγκρούσεις έχει φέρει όλα αυτά τα χρόνια μεταξύ των ομάδων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής στον χώρο και οφείλει να συνδυαστεί με ισότιμη και αξιοκρατική κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας και κριτηρίων, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής της χώρας.
    Για όλα τα παραπάνω και επειδή ο ευαίσθητος χώρος της Ειδικής Αγωγής, είναι το τελευταίο μέρος για δημιουργία εντυπώσεων και συντεχνιακά παιχνίδια, καλούμε τους βουλευτές να ψηφίσουν άμεσα την τροπολογία και να προχωρήσει η Πολιτική Ηγεσία σε ισοτιμία μεταξύ των αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής, όπως ακριβώς συμβαίνει με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ, ώστε να δοθεί βαρύτητα στη συνέχεια στα πραγματικά μεγάλα και κρίσιμα προβλήματα του χώρου.
    ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ/ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ/ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

  • 1 Απριλίου 2017, 13:52 | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΠΟ

    ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
    ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ

    Σε ποιον άλλον κλάδο εκπαιδευτικών αποτελεί προσόν ένταξης σε πίνακα Αναπληρωτών ένας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, ένα σεμινάριο ή μόνο η προϋπηρεσία χωρίς βασικό πτυχίο, όπως συμβαίνει στην ΕΑΕ, πόσο μάλλον να υπάρχει και εξίσωση αυτών των ακαδημαϊκών προσόντων με το βασικό πτυχίο???
    Απαξιώνεται και υποβαθμίζεται το βασικό πτυχίο κάτι το οποίο δε συμβαίνει σε κανέναν άλλον κλάδο.Η Ειδική Αγωγή βρίσκεται εδώ και χρόνια στο περιθώριο και οι δομές της υποστελεχώνονται και υποβαθμίζονται διαρκώς. Δεν είναι χώρος για πειραματισμούς.
    Πήραμε ένα πτυχίο μετά από 4 χρόνια σπουδών, για να πάρουμε….4 μόρια (!) και όχι δικαίωμα διορισμού και πρόσληψης στον κλάδο μας, όπως συμβαίνει με κάθε άλλο πτυχίο εκπαιδευτικού???ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΗ ΑΔΙΚΙΑ!
    Είναι ολοφάνερο ότι σκοπεύουν να υποβαθμίσουν την εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
    Με αυτήν την τροπολογία τίθενται ταξικοί φραγμοί στο ποιοι εκπαιδευτικοί μπορούν να εργάζονται και που. Η εκπαίδευση είναι για τους λίγους, αυτούς που θα έχουν χρήματα να πληρώσουν για να αποκτήσουν τα προσόντα και τα μόρια. Άλλωστε το πτυχίο που απέκτησες -δημόσια και δωρεάν- από πανεπιστήμιο αξίζει…4 μόρια… Όλα αυτά μόνο για το συγκεκριμενο κλάδο ???
    Απαιτούμε να μην λειτουργεί η στελέχωση στην Ειδική Αγωγή σε ένα καθεστώς “εξαίρεσης” σε σχέση με το τι συμβαίνει με κάθε άλλο κλάδο/πίνακα εκπαιδευτικών.
    ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ .
    ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ, ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ
    – ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ
    ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
    ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ

  • 1 Απριλίου 2017, 13:40 | Κοσμάς

    Εντάξει είναι πιο δίκαιο το σύστημα έτσι όπως και να το κάνουμε. Όμως οι απόφοιτοι 71 του Βόλου να παίρνουν πιο πολλά μόρια από τους 71 του ΠΑΜΑΚ που δεν είχαν καν Παιδαγωγική Επάρκεια.

  • 1 Απριλίου 2017, 13:29 | ΕΛΕΝΗ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ

    KATA TΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ Δεν είναι δυνατόν η αριστερή κυβέρνηση να θέσπισε ένα τόσο άδικο νόμο.ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑΤΙΚΟ ΨΕΜΑ.30 χρόνια στην εκπαίδευση έχω κ θεωρώ παράλογο κάθε χρόνο ν’αλλάζουν τα δεδομένα στην πρόσληψη ΠΕ71.Το πτυχίο 4 μορίων δεν πρέπει να περάσει.Το βασικό πτυχίο πρέπει να δίνει το εργασιακό δικαίωμα,έτσι όπως γίνεται σε όλους τους τομείς.Το αντίθετο υποβαθμίζει 2 πανεπιστημιακές σχολές κ μειώνει το κύρος του.Καλά κάνουν οι ΠΕ70-50 κ προσπαθούν να μπουν στο μεροκάματο.Αύριο όμως μπορεί να κριθεί το δικό τους πτυχίο ανεπαρκές.Να υπάρχει μόνιμη κ ξεκάθαρη πολιτική διορισμών στην ειδική αγωγή με κριτήριο τις βασικές σπουδές.

  • 1 Απριλίου 2017, 13:08 | Δασκαλα

    Ναι στην τροπολογία που προάγει την ισότητα και την ισονομία ανθρώπων με μεταπτυχιακά και διδακτορικά που κόπιασαν περισσότερο…!!!ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ…!!!!

  • 1 Απριλίου 2017, 12:58 | ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΣΤΙ

    Συγχαρητήρια στο υπουργείο και τη διεύθυνση ΕΑΕ. Μπαίνει ένα τέρμα στην παραλογία και αναγωρίζονται οι κόποι και η συνεισφορά όλων των εκπαιδευτικών ΕΑΕ μετά την προκλητικότατη ΥΑ του κ. Λοβέρδου και της προηγούμενης πολιτικής ηγεσίας.

    Άλλωστε:
    Από πότε ο απόφοιτος Παιδαγωγικού/ΤΕΕΠΗ (ΠΕ70, ΠΕ60) με πρόσθετες μάλιστα μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές στην ΕΑΕ δεν μπορεί να δουλέψει στις δομές ΕΑΕ; Τί κάνουν τότε όλοι οι μόνιμοι ΠΕ70,5/60,5, οι διευθυντές, σχολικοί σύμβουλοι ειδικής, Πανεπιστημιακοί καθηγητές Ειδικής που είναι δάσκαλοι-νηπιαγωγοί Γενικής με μεταπτυχιακές διδακτορικές σπουδές στην ΕΑΕ; Μήπως να εκτοπιστούν και αυτοί όπως οι αναπληρωτές 70,5-60,5? Είναι ημιμαθείς; Να απολυθούν; Να αποσπαστούν;

    Από την άλλη από πότε βαφτίστηκαν υπερ-δάσκαλοι απόφοιτοι τμημάτων, η παιδαγωγική επάρκεια των οποίων έχει αμφισβητηθεί και το πτυχίο τους δεν αναγνωρίζεται σε χώρες εξωτερικού;

    Επιτέλους αντιμετωπίζεται με σοβαρότητα ο χώρος της ΕΑΕ
    Δικαίωση!

  • 1 Απριλίου 2017, 12:56 | Giannis

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ!

    H παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα

  • 1 Απριλίου 2017, 12:56 | Βάσω

    Άμεση απόσυρση της άδικης τροπολογίας που απαξιώνει το βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή και τις σπουδές 4 ετών, ενώ ευνοεί άτομα που πλήρωσαν για μεταπτυχιακά και σεμινάρια. Τότε ποιος ο σκοπός ύπαρξης των δύο τμημάτων ειδικής αγωγής(Βόλου και ΠΑΜΑΚ); Όταν το πρόγραμμα σπουδών ειδικής αγωγής του ΠΑΜΑΚ περιλαμβάνει 60 μαθήματα για τη λήψη πτυχίου και σε 1 μεταπτυχιακό παρακολουθείς ελάχιστα μαθήματα και συχνά χωρίς πρακτική άσκηση, πώς είναι δυνατόν να γίνεσαι ειδικός παιδαγωγός; Με την ίδια λογική να διορίζουν κι εμάς στη γενική αγωγή. Επιλέξαμε την ειδική αγωγή ενσυνείδητα και δεν ήταν μια λύση ανάγκης, μόνο και μόνο για να διοριστούμε.

  • 1 Απριλίου 2017, 12:52 | Mina

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ!

    παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα

  • 1 Απριλίου 2017, 12:48 | ΓΙΩΡΓΟΣ

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΣΗ! Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε στις προσλήψεις αναπληρωτών ο απόφοιτος ΠΕ71/61 να έχει πρόταξη ακόμη και από τον πανεπιστημιακό του δάσκαλο ΠΕ70,5/60,5. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 12:47 | Μάρκος

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ!

    παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα

  • 1 Απριλίου 2017, 12:43 | ΜΑΡΙΑ Μ.

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΣΗ! Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε στις προσλήψεις αναπληρωτών ο απόφοιτος ΠΕ71/61 να έχει πρόταξη ακόμη και από τον πανεπιστημιακό του δάσκαλο ΠΕ70,5/60,5. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 12:40 | Νικος

    απαράδεκτη ΥΑ Λοβέρδου «Η υπογραφή της ΥΑ θα επαναφέρει την ομαλότητα στις σχέσεις μεταξύ των αναπληρωτών εκπαιδευτικών εαε κάτι οποίο είχε διαταραχτεί με τις νομοθετικές ρυθμίσεις για την εαε των προηγούμενων πολιτικών ηγεσιών»
    Ισοτιμία στα εργασιακά μας δικαιώματα. Συγχαρητήρια στον υπουργό παιδείας που αντιλήφθηκε αυτή την αδικία και επαναφέρει την κατάσταση όπως θα έπρεπε.

  • 1 Απριλίου 2017, 12:38 | ΜΑΡΙΑ Μ.

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΣΗ! Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε στις προσλήψεις αναπληρωτών ο απόφοιτος ΠΕ71/61 να έχει πρόταξη ακόμη και από τον πανεπιστημιακό του δάσκαλο ΠΕ70,5/60,5. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 12:33 | Γιάννης

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣΗ!

    παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα

  • 1 Απριλίου 2017, 12:31 | ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΣΗ! Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε στις προσλήψεις αναπληρωτών ο απόφοιτος ΠΕ71/61 να έχει πρόταξη ακόμη και από τον πανεπιστημιακό του δάσκαλο ΠΕ70,5/60,5. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 12:15 | Τάκης Π.

    Όλες οι προκηρύξεις για πρόσληψη αναπληρωτών/ωρομισθίων (Γενικής Παιδείας, Μουσικών, Μειονοτικά σχολεία, Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας) προβλέπουν τον διπλασιασμό των μορίων προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα σχολεία. Όλες, εκτός από αυτή της Ειδικής Αγωγής. Παρατηρείται λοιπόν το φαινόμενο να εργάζεται ένας εκπαιδευτικός σε δυσπρόσιτο και να λαμβάνει διπλά μόρια στον πίνακα Γενικής Παιδείας, ενώ για τον εκπαιδευτικό Ειδικής Αγωγής που εργάζεται στο ίδιο δυσπρόσιτο να μην γίνεται ο διπλασιασμός των μορίων στον πίνακα Ειδικής Αγωγής. Το θέμα το γνωρίζει διαχρονικά η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας (τόσο τα πολιτικά πρόσωπα όσο και τα διοικητικά) από το 2010 και έχουμε προσφύγει δικαστικά. Για το θέμα αυτό είναι ενήμεροι και οι περισσότεροι βουλευτές όλων των κομμάτων και ειδικότερα αυτοί που διατέλεσαν μέλη της επιτροπής μορφωτικών υποθέσεων τα τελευταία χρόνια. Η υπόθεση εκδικάστηκε πριν λίγες ημέρες (Μάρτιος 2017) και αναμένουμε την απόφαση. Ο συντάκτης της Υ.Α. με θέμα «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ» φαίνεται να αγνοεί επιδεικτικά την υπάρχουσα κατάσταση ή γνωρίζει ήδη την απόφαση του δικαστηρίου (με ότι σημαίνει αυτό για τη δικαιοσύνη και το ρόλο της). Για το θέμα έχουν εκδώσει πρόσφατα ανακοινώσεις που τάσσονται υπέρ του διπλασιασμού των μορίων από δυσπρόσιτα η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ. Τέτοιες ανακοινώσεις έχουν βγει τα τελευταία χρόνια από πάρα πολλούς συλλόγους εκπαιδευτικών (πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας) και από βουλευτές πολιτικών κομμάτων (συμπεριλαμβανομένων και νυν κυβερνητικών βουλευτών).

  • 1 Απριλίου 2017, 12:06 | ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Κ

    ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΛΕΜΕ ΝΑΙ!!!

    ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΙΩΝΕΣ ΤΩΡΑ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΩΣ ΜΙΑ..ΞΑΦΝΙΚΑ ΟΙ «ΦΟΡΕΙΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ» ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ! ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΑΝΩΤΕΡΟ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ.
    ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΤΕΛΕΧΩΝΟΥΝ ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΘΕΣΜΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ! ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΜΕ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ.!

  • 1 Απριλίου 2017, 11:57 | Ελεονώρα

    Aμεση απόσυρση της εν λόγω τροπολογίας η οποία δυναμιτίζει, για μία ακόμη φορά, τον ευαίσθητο και πολύπαθο χώρο της ΕΑΕ και θέτει εν αμφιβόλω την εύρυθμη και οργανωμένη λειτουργία της.
    Σε κανέναν άλλον κλάδο εκπαιδευτικών δεν αποτελεί προσόν ένταξης σε πίνακα Αναπληρωτών ένας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, ένα σεμινάριο ή μόνο η προϋπηρεσία χωρίς βασικό πτυχίο, όπως συμβαίνει στην ΕΑΕ, πόσο μάλλον να υπάρχει και εξίσωση αυτών των ακαδημαϊκών προσόντων με το βασικό πτυχίο. Τα επιχειρήματα της αιτιολογικής έκθεσης δεν αποτελούν ικανοποιητική δικαιολογία για την έκπτωση που μεθοδεύεται μέσω αποσπασματικών τροπολογιών στην παρεχόμενη εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.Με την τροπολογία αυτή: Αποδεικνύεται η αδιαφορία της Κυβέρνησης για ουσιαστική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
    Αποκαλύπτεται ο εμπαιγμός και η αναλγησία της Κυβέρνησης απέναντι στους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71, που υπηρετούν ως αναπληρωτές εδώ και 15 χρόνια στις δομές ΕΑΕ, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
    Αμφισβητούνται και απαξιώνονται τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το βασικό πτυχίο και εισάγεται η λογική των «προσόντων» με αρχή τις προσλήψεις Αναπληρωτών στην ΕΑΕ.Η Ειδική Αγωγή δεν είναι χώρος για πειραματισμούς, βρίσκεται εδώ και πολλά χρόνια στο περιθώριο και οι δομές της υποστελεχώνονται και υποβαθμίζονται διαρκώς.

  • 1 Απριλίου 2017, 11:26 | Στέλλα

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΑΕ!

    Επιτέλους δικαίωση. Κανένας δεν θέλει να απαξιώσει την προσφορά των ΠΕ71/61 στον χώρο, όμως δυστυχώς ο σύλλογος τους και κάποια από τα μέλη του, αποδεικνύουν πως πέρα από εξειδίκευση στην ΕΑΕ με το βασικο πτυχιο που διαθέτουν, κατέχουν όπως φαίνεται και διδακτορική εξειδίκευση στη δημιουργία εντυπώσεων με συκοφαντίες που επι χρόνια αναπαράγουν, στον ευαίσθητο χώρο της ΕΑΕ. Συγκεκριμένα, προσπαθούν επι χρόνια να περάσουν την εικόνα των αλεξιπτωτιστών στην ΕΑΕ σε ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΣ με ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ (ΠΤΔΕ/ΤΕΕΠΗ-master/phd ειδικής), παρουσιάζοντας τους ως άσχετους ή ημιμαθείς. Η συγκεκριμένη στάση είναι τουλάχιστον προκλητική αν όχι αντισυναδελφική. Επειδή όμως η νέα πολιτική ηγεσία και η διεύθυνση ΕΑΕ γνωρίζει επακριβώς τι ισχύει, θέλω να σας συγχαρώ για τον τερματισμό της αδικίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 10:38 | Κωστας Κ.

    Υπερ τροπολογιας
    Επιτελους δικαιωση!

  • 1 Απριλίου 2017, 10:10 | Παύλος Π.

    ΝΑΙ ΣΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ, ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟ ΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ, ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΕ ΕΚΕΙΝΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΤΗΣ ΕΑΕ. Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΑΕ, ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΑΣΦΑΛΩΣ ΜΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΑΛΛΩΝ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΤΟΥΣ.ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ, ΛΟΙΠΟΝ, Η ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ. Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΟΥ ΙΣΧΥΑΝ ΤΑ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΑΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.

  • 1 Απριλίου 2017, 09:46 | ΝΑΝΣΥ

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 09:12 | Μάριος

    H μοριοδότηση με 7 μονάδες των εκπαιδευτικών με προβλήματα υγείας, των τρίτεκνων και των πολύτεκνων ισοπεδώνει τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς που ενώ έχουν περισσότερα ακαδημαικά προσόντα και προυπηρεσία χρόνων κινδυνεύουν να βρεθούν χωρίς εργασία. Θα έπρεπε να υπάρχει πρόνοια με καλύτερα επιδόματα και ποσόστωση στις προσλήψεις για τις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες, αλλά για τους πολύτεκνους και για τους τρίτεκνους θα έπρεπε να υπάρχουν εισοδηματικά κριτήρια. Τα παιδιά δεν αποτελούν προσόν για εργασία.

  • 1 Απριλίου 2017, 08:11 | ΜΑΡΙΑ

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ
    ΠΡΟΤΑΞΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ
    ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΠΕ61/71

  • 1 Απριλίου 2017, 03:11 | Παπαδόπουλος Ν.

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ

    Μπράβο στο υπουργείο! Επιτέλους δικαίωση 3 χρόνια μετά την κατάφωρη αδικία της προηγούμενης κυβέρνησης.

    Αυτή η καραμέλα περι μεταπτυχιακών ειδικής, λες και είναι ουρανοκατέβατα και δεν ακολουθούν μετά από το 4ετες πτυχιο του ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ (ΠΤΔΕ/ΤΕΕΠΗ και όχι κάποιας άσχετης ειδικότητας, όπως εσκεμμένα προσπαθούν να περάσουν προς τα έξω), είναι η χειρότερη προπαγάνδα των σατεα.

    Μεταξύ Ειδικων Παιδαγωγών και Παιδαγωγών Ειδικής λοιπόν, η πρόταση του υπουργείου είναι η πλέον δίκαιη και τερματίζει τις προστριβές που δημιουργούσε η πρόταξη της μιας ή της αλλης πλευράς πιο παλιά. Σέβεται την πολυετή προσφορά όλων των αναπληρωτών ΕΑΕ στον χώρο και μοριοδοτεί με δίκαιο και αξιοκρατικό τρόπο τα τυπικά προσόντα του καθενός.

  • 1 Απριλίου 2017, 02:13 | Κώστας

    Υπέρ της Τροπολογίας

    Tα επιχειρήματα που χρησιμοποιούν οι ΠΕ61 δεν έχουν καμία υπόσταση!! Επιτέλους να σταματήσει εδώ και τώρα η διάκριση των ΠΕ61 με ΠΕ60.50 αλλά και η απαξίωση των μεταπτυχιακών που είναι ανώτερες σπουδές ενός προπτυχιακού λαμβάνοντας υπόψη πως η ειδική αγωγή αποτελεί προέκταση της γενικής αγωγής. Διότι με αυτό τον τρόπο απαξιώνετε και τους αντίστοιχους μόνιμους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ της χώρας, που υπηρετούν σε όλες τις δομές που μπορεί να προέρχονται και από διαφορές ειδικότητες στην ΕΑΕ μέχρι σήμερα.

  • 1 Απριλίου 2017, 02:07 | ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝ.

    Αποτελεί κοινό μυστικό πως είναι κάπως πιο δίκαιο το σύστημα που προτείνεται για όλους. Ωστόσο θα έπρεπε να δίνεται μεγαλύτερη μοριοδότηση στο τμήμα του Βόλου έναντι αυτού του ΠΑΜΑΚ που έβγαζε ΠΕ71 χωρίς καν Παιδαγωγική Κατάρτιση.

  • 1 Απριλίου 2017, 01:55 | Χρήστος

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και όχι πρόταξη!!

  • 1 Απριλίου 2017, 01:46 | Εφη

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ

    Είναι απαράδεκτο οι ΠΕ61 να απαξιώνουν τις μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές. Τα μεταπτυχιακά (όπως της Κύπρου, της Ιταλίας, της Ελλάδας κ.λ.π.) δεν μπορούν να συγκριθούν σε επίπεδο απαιτήσεων με ένα προπτυχιακό στο οποίο επιμένουν στην απλή αποστήθιση. Δεν είναι τυχαίο πως «3000 μόνιμοι ΠΕ 60/70 στήριξαν και στηρίζουν την ειδική αγωγή»χρόνια τώρα.

  • 1 Απριλίου 2017, 01:41 | ΚΩΣΤΑΣ

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Είμαι φοιτητής Παιδαγωγικού Δημοτικής Εκπαίδευσης ΠΕ70. Όταν έκανα το μηχανογραφικό μου για Πανελλήνιες εξετάσεις το 2014, ήξερα ότι ολοκληρώνοντας το βασικό μου πτυχίο και προχωρώντας στη συνέχεια σε μεταπτυχιακές σπουδές στην ΕΑΕ (ΠΕ70,50), θα είχα εργασιακα δικαιώματα τόσο στη Γενική όσο και στην Ειδική και μάλιστα με πρόταξη στην Ειδική έναντι των αποφοιτων Βολου και ΠΑΜΑΚ (ΠΕ71). Η κατάφωρη αδικία που έφερε η ΥΑ του κ. Λοβέρδου, πολύ απλά κατέστρεψε τον προγραμματισμό που έκανα στη ζωή μου και τις επιλογές που είχα πάρει σε επίπεδο σπουδών με την αιφνίδια αντιστροφή της πρόταξης ως προς τις προσλήψεις αναπληρωτών ΕΑΕ.

    Ο τερματισμός της πρόταξης πλέον, είτε της μιας είτε της άλλης ομάδας επομένως και η στάθμιση της μοριοδότησης που προτείνεται σαφώς και είναι η πιο δίκαιη και έντιμη λύση.

  • 1 Απριλίου 2017, 01:38 | Δημήτρης Κ.

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
    Το μεταπτυχιακό θεωρείται ανώτερο προσόν παγκοσμίως έναντι ενός βασικού πτυχίου είναι αυτονόητο. Ισότιμη αναγνώριση των ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50

  • 1 Απριλίου 2017, 01:35 | Πανος

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ
    Ισοτιμία και αναγνώριση της προσφοράς των ΠΕ60.50 – ΠΕ70.50 στην ΕΑΕ!! Είναι η πιο δίκαιη λύση!! Η ειδική αγωγή θεωρείται εξειδίκευση και σίγουρα κομμάτι της γενικής αγωγής όχι άλλο στην άνιση μεταχείριση..

  • 1 Απριλίου 2017, 01:11 | Νίκος Παπαθεμελής

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Μπαίνει ένα τέλος στις συγκρούσεις που έφερνε η πρόταξη είτε της μιας, είτε της αλλης ομάδας αναπληρωτών εκπαιδευτικών, με σεβασμό τόσο στο βασικό πτυχιο ειδικού παιδαγωγού, όσο και στο βασικό πτυχίο παιδαγωγού με πρόσθετη μεταπτυχιακή/διδακτορική ειδικευση στην Ειδική Αγωγή.

    Αναγνωρίζεται η προσφορά όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ με αξιοκρατικό και δίκαιο τρόπο μοριοδότησης.

    Μπράβο στο υπουργείο!