Άρθρο 01

Πρόσληψη αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
1. Αν για οποιαδήποτε αιτία απουσιάζουν από Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, από Τμήματα Ένταξης σχολείων Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, από Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ), από τα προγράμματα Παράλληλης Στήριξης εκπαιδευτικοί ή δημιουργηθούν έκτακτα λειτουργικά κενά κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, προσλαμβάνονται, με αίτηση τους, αναπληρωτές με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου. Αν οι προβλεπόμενες από το πρόγραμμα ώρες διδασκαλίας και ασκήσεων στο ίδιο σχολείο της ίδιας πόλης ή περιοχής μετάθεσης δεν δικαιολογούν την πρόσληψη αναπληρωτή πλήρους ωραρίου, προσλαμβάνονται αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου ή ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί.
2. Η πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών στις ΣΜΕΑΕ, στα Τμήματα Ένταξης, στα ΚΕΔΔΥ και στα προγράμματα Παράλληλης Στήριξης γίνεται από πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών ΕΑΕ, οι οποίοι συντάσσονται ανά κλάδο ή ειδικότητα σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στα επόμενα άρθρα.

  • 1 Απριλίου 2017, 19:02 | Αγγελος

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!

    Επειδή η ΕΑΕ δεν θα έπρεπε να γίνεται χώρος δημιουργίας εντυπώσεων, θέλω να τονίσω πως είναι τουλάχιστον αστείο να εμπλέκει διαρκώς συγκεκριμένος σύλλογος αναπληρωτών ΕΑΕ, τον ζήλο και την αγάπη που μπορεί να επιδείξει κάποιος εκπαιδευτικός στη δουλειά του, που είναι πρωτίστως θέμα χαρακτήρα και ευσυνειδησίας , με τις επιλογές του σε επίπεδο σπουδών, που διαχρονικά και σε όλους τους κλάδους παίζει ρόλο εκτός των άλλων και η σχέση προσφοράς-ζήτησης (βλ. ξαφνική αύξηση βάσεων των ΠΤΕΑ τα τελευταία χρόνια και όχι μόνο των μεταπτυχιακών στην ΕΑΕ). Επιτέλους δικαίωση και αναγνώριση της προσφοράς του συνόλου των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 18:53 | Ρούλα

    Η διαβούλευση αυτή είναι προσχηματική και υποκριτική. Διότι με την πρακτική της αιφνιδιαστικής τροπολογίας σε άσχετο νομοσχέδιο, χωρίς προηγούμενη συζήτηση με την εκπαιδευτική κοινότητα, χωρίς διαβούλευση στη διαύγεια, χωρίς την απαιτούμενη συζήτηση στην επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων και μέσα σε ελάχιστο χρόνο άλλαξαν ξαφνικά τα ισχύοντα στην ΕΑΕ και προκαθορίστηκε σε σημαντικό βαθμό το περιεχόμενο της Υ.Α.

    Η προτεινόμενη Υ.Α. πάσχει διότι πάσχει η τροπολογία στην οποία βασίζεται. Ειδικότερα βασίζεται σε μια αυθαίρετη, αναπόδεικτη και εν τέλει εσφαλμένη προϋπόθεση περί «ιδιαίτερων συνθηκών στην ΕΑΕ». Συνεπεία αυτού, ενώ προπαγανδίζεται η εναρμόνιση με τα ισχύοντα στη γενική εκπαίδευση, προωθούνται αδικαιολόγητες αποκλίσεις απ’ ό,τι ισχύει στις προσλήψεις αναπληρωτών στη γενική εκπαίδευση (π.χ. υποβάθμιση βασικού πτυχίου, υπέρμετρη μοριοδότηση προϋπηρεσίας).

    Επιπλέον, βασίζεται στην προϋπόθεση ότι υπάρχει αδυναμία μόνιμων διορισμών, την ίδια ώρα που προωθούνται πολυάριθμοι διορισμοί σε άλλους κλάδους του δημοσίου και 3 περίπου μήνες μετά τη δήλωση του Υπουργού Επικρατείας ότι την «ερχόμενη εβδομάδα» θα έβγαινε προκήρυξη για μαζικούς διορισμούς στην εκπαίδευση, αρχής γενομένης από το 2018. Το ΥΠΕΘ δυστυχώς έχει βολευτεί με το ΕΣΠΑ και την ελαστική εργασία, αδιαφορώντας για τις ολέθριες επιπτώσεις στο μαθησιακό αποτέλεσμα. Ο συνδυασμός των προτεινόμενων ρυθμίσεων με την αναφορά στην τροπολογία για αδυναμία διορισμών εγείρει υποψίες για χαριστικές ρυθμίσεις προς όφελος συγκεκριμένων πανεπιστημιακών καθηγητών, καθώς όσο δεν γίνονται μόνιμοι διορισμοί, τόσο αυτοί μπορούν να πλουτίζουν με μεταπτυχιακά και σεμινάρια. Ας εξηγήσει ο νομοθέτης, τι σημαίνει η φράση: «Αν για οποιαδήποτε αιτία απουσιάζουν (…) εκπαιδευτικοί»; Μήπως η αιτία των «απουσιών» είναι η διαχρονική απροθυμία του Υπουργείου για μόνιμους διορισμούς, προς όφελος συγκεκριμένων πανεπιστημιακών;

    Και, τέλος, είναι υποκριτική η διαβούλευση διότι, ενώ προπαγανδίζεται το ενδιαφέρον για την ΕΑΕ και η «βελτίωση των υπηρεσιών του κράτους» (έκθεση αξιολόγησης συνεπειών της τροπολογίας), έχει θεσπιστεί και εφαρμόζεται η στήριξη μαθητών από 3 ή ακόμα και 4 εκπαιδευτικούς, που ούτε καν μπορούν να συνεννοούνται μεταξύ τους, γιατί υπηρετούν σε διάφορα σχολεία και σε διαφορετικές ώρες.

    Οι διαχρονικές επιλογές του Υπουργείου Παιδείας έχουν μετατρέψει την ΕΑΕ αφενός σε πεδίο ατέλειωτης κατασπατάλησης κονδυλίων ΕΣΠΑ, με πενιχρά μαθησιακά αποτελέσματα, και αφετέρου σε πεδίο εύκολου πλουτισμού για συγκεκριμένους πανεπιστημιακούς. Οι προτεινόμενες ρυθμίσεις δυστυχώς δεν ξεφεύγουν από αυτόν τον κανόνα.

    Η πραγματική αναβάθμιση της ΕΑΕ και η ισότιμη μεταχείριση των εκπαιδευτικών απαιτούν:
    1. Χιλιάδες μόνιμους διορισμούς, ώστε η λειτουργία των δομών και η εκπαίδευση των μαθητών να ξεκινούν από την αρχή της χρονιάς, με σταθερό ει δυνατόν εκπαιδευτικό.
    2. Κάλυψη λειτουργικών μόνο κενών με αναπληρωτές από ξεχωριστούς πίνακες ΠΕ61, ΠΕ71, με βάση το βασικό πτυχίο, την εξεταστική περίοδο και το βαθμό, όπως συμβαίνει στις υπόλοιπες προσλήψεις αναπληρωτών στη γενική εκπαίδευση.
    3. Κάλυψη των κενών στη Δ/βάθμια και πιθανών επιπλέον λειτουργικών κενών στην Α/βάθμια με βάση τη σειρά καθενός στον πίνακα γενικής εκπαίδευσης όπου είναι εγγεγραμμένος. Π.χ. αν κάποιος εκπαιδευτικός έχει γνώση γραφής Braille ή/και νοηματικής, να προσλαμβάνεται όχι μέσω ξεχωριστών πινάκων, αλλά μέσω του κανονικού πίνακα γενικής εκπαίδευσης, προσπερνώντας στη συγκεκριμένη φάση πρόσληψης όσους δεν έχουν το συγκεκριμένο προσόν.
    4. Κατάργηση της πρόβλεψης για στήριξη μαθητών από 4 διαφορετικούς εκπαιδευτικούς.

  • 1 Απριλίου 2017, 18:52 | ΑΦΡΟΔΙΤΗ

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    Αμφισβητώντας ή υποβιβάζοντας την προσφορά και τις υπηρεσίες των αναπληρωτών ΠΕ70,5/60,5 στις δομές της ΕΑΕ, όπως συνέβη με την Υ.Α. της προηγούμενης κυβέρνησης, είναι σαν να αμφισβητούν και την κατάρτιση των μονιμων συναδέλφων (70,50/60,50) και την κατάρτιση τους στα σχολεία, τα στελέχη εκπαίδευσης ειδικής αγωγής (διευθυντές, σχολικούς συμβούλους), μέχρι και τους ίδιους τους πανεπιστημιακούς δασκάλους ειδικής αγωγής. Απαιτούμε ισοτιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Όπως και να’χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 18:49 | Γιώργος

    ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ,ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ.ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ.ΟΙ ΠΕ71,ΠΕ61 ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ!!!!ΠΟΛΥ ΑΔΙΚΗ ,ΑΝΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΕΝΤΙΜΗ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕ71,ΠΕ61 !ΑΔΙΚΟΙ ΑΝΗΘΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΝΕΝΤΙΜΟΙ ΟΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ ΟΣΩΝ ΕΠΙΚΡΟΤΟΥΝ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΤΟΥΣ.ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΠΩΣ ΟΙ ΠΕ71,ΠΕ61 ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΕΡΓΟΙ!!ΠΟΛΥ ΑΔΙΚΟ!!ΑΝ ΙΣΧΥΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΑΠΛΗΣΙΕΣ (ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ)ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ Ή ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΚΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΘΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥΣ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ;ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΠΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΕΡΓΟΙ ΟΙ ΠΕ71 ΚΑΙ ΠΕ61 ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΣΛΗΦΘΟΥΝ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥ;ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ.ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΣΤΗΘΕΙ ΚΑΛΟΣΤΗΜΕΝΗ ΜΠΙΖΝΑ,ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ,ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ.

  • 1 Απριλίου 2017, 18:48 | ΑΦΡΟΔΙΤΗ

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    Αμφισβητώντας ή υποβιβάζοντας την προσφορά και τις υπηρεσίες των αναπληρωτών ΠΕ70,5/60,5 στις δομές της ΕΑΕ, όπως συνέβη με την Υ.Α. της προηγούμενης κυβέρνησης, είναι σαν να αμφισβητούν και την κατάρτιση των μονιμων συναδέλφων (70,50/60,50) και την κατάρτιση τους στα σχολεία, τα στελέχη εκπαίδευσης ειδικής αγωγής (διευθυντές, σχολικούς συμβούλους), μέχρι και τους ίδιους τους πανεπιστημιακούς δασκάλους ειδικής αγωγής. Απαιτούμε ισοτιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Όπως και να’χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 18:43 | Ανδρέας

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    Αμφισβητώντας ή υποβιβάζοντας την προσφορά και τις υπηρεσίες των αναπληρωτών ΠΕ70,5/60,5 στις δομές της ΕΑΕ, όπως συνέβη με την Υ.Α. της προηγούμενης κυβέρνησης, είναι σαν να αμφισβητούν και την κατάρτιση των μονιμων συναδέλφων (70,50/60,50) και την κατάρτιση τους στα σχολεία, τα στελέχη εκπαίδευσης ειδικής αγωγής (διευθυντές, σχολικούς συμβούλους), μέχρι και τους ίδιους τους πανεπιστημιακούς δασκάλους ειδικής αγωγής. Απαιτούμε ισοτιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Όπως και να’χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 18:26 | Θωμας

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ!

    Επιτελους. Στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 18:04 | Ειρηνη

    ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ!! ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΤΥΧΙΟ!!!

  • 1 Απριλίου 2017, 17:59 | ΕΙΡΗΝΗ Σ.

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

  • 1 Απριλίου 2017, 17:58 | ΕΙΡΗΝΗ Σ.

    ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ!! Είναι δυνατόν να εξισώνεται το βασικό πτυχίο τεσσάρων ετών με μεταπτυχιακά, διδακτορικά και σεμινάρια 400 ωρών; είστε σοβαροί; λέτε ότι η αγωγή είναι μια και δεν ξέρετε να διαχειριστείτε τα παιδιά με αναπηρία! Έλεος! ποιο είναι το δίκαιο για εσάς; το να μην εκπαιδεύονται σωστά οι μαθητές με αναπηρία από ανειδίκευτους εκπαιδευτικούς ή να πάρετε τις θέσεις ειδικών για να βολευτείτε εσείς χωρίς να έχετε καμία ευαισθησία και εμπειρία στα παιδιά με ειδικές ανάγκες; απαιτούμε την άμεση απόσυρση της τροπολογίας!

  • 1 Απριλίου 2017, 17:22 | Αθανασία

    Κατά της τροπολογίας
    Πρόταξη του βασικού τίτλου σπουδών.

  • 1 Απριλίου 2017, 17:19 | Ελευθερία

    Αποσυρση της τροπολογιας

  • 1 Απριλίου 2017, 17:18 | Μάνος

    Απόσυρση της τροπολογίας

  • 1 Απριλίου 2017, 16:42 | πππππφφφφ

    Όσοι από εσάς αναφέρετε τα ίσα επαγγελματικά δικαιώματα μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί το μεταπτυχιακό μετράει μόνο για τους εκπαιδευτικούς γενικής αγωγής και όχι για τους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής;
    Είναι ντροπή να μιλάτε για οποιουδήποτε είδους ισότητα.

  • 1 Απριλίου 2017, 16:26 | ΓΕΩΡΓΙΑ

    ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
    Ζητώ την απόσυρση της τροπολογίας. Η Ειδική Αγωγή και εκπαίδευση ήδη πλήττεται τόσα χρόνια από την έλλειψη υποδομών, ευκαιριών και φυσικά μόνιμων εκπαιδευτικών. Η συγκεκριμένη τροπολογία θα δημιουργήσει ένα ακόμη πλήγμα.
    »Καθαροί» πίνακες και να ισχύσει ό,τι και στους πίνακες των υπολοίπων. Κριτήριο πρόσληψης το ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ και η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΊΑ.

  • 1 Απριλίου 2017, 15:31 | Ζωή

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!
    Σε κανέναν άλλον κλάδο εκπαιδευτικών δεν αποτελεί προσόν ένταξης σε πίνακα Αναπληρωτών ένας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, ένα σεμινάριο ή μόνο η προϋπηρεσία χωρίς βασικό πτυχίο, όπως συμβαίνει στην ΕΑΕ, πόσο μάλλον να υπάρχει και εξίσωση αυτών των ακαδημαϊκών προσόντων με το βασικό πτυχίο. Τα επιχειρήματα της αιτιολογικής έκθεσης δεν αποτελούν ικανοποιητική δικαιολογία για την έκπτωση που μεθοδεύεται μέσω αποσπασματικών τροπολογιών στην παρεχόμενη εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
    Με την τροπολογία αυτή:
    Αποδεικνύεται η αδιαφορία της Κυβέρνησης για ουσιαστική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
    Αποκαλύπτεται ο εμπαιγμός και η αναλγησία της Κυβέρνησης απέναντι στους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71, που υπηρετούν ως αναπληρωτές εδώ και 15 χρόνια στις δομές ΕΑΕ, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
    Αμφισβητούνται και απαξιώνονται τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το βασικό πτυχίο και εισάγεται η λογική των «προσόντων» με αρχή τις προσλήψεις Αναπληρωτών στην ΕΑΕ.
    Απαιτούμε μόνιμους διορισμούς των εκπαιδευτικών!! Ποιον αναπληρώνουμε τόσα χρόνια;;; Τους εαυτούς μας;;;;

  • 1 Απριλίου 2017, 15:17 | Μαρία

    ΚΑΤΆΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
    με αυτήν την τροπολογία ακυρώνονται τα πτυχία αποφοίτων από δύο σχολές ειδικής αγωγής. Τα παιδιά με αναπηρία θα έχουν αντί για κατάρτισμενο προσωπικό ένα αμορφωτο στον τομέα της ειδικής αγωγής προσωπικό. Με αυτόν τον τρόπο η αναπηρία τους θα χειρότερευει! Χρειάζονται την κατάλληλη εκπαίδευση από τους κατάλληλους ανθρώπους. Με την ίδια λογική οι απόφοιτοι των τμημάτων ειδικής αγωγής να προηγούνται ως δάσκαλοι γενικής αγωγής στον πίνακα του ΑΣΕΠ από τους απόφοιτους των παιδαγωγικων τμημάτων.Ελλαδα καταστρέφεις τα παιδιά σου και ιδίως τα παιδιά με αναπηρία!

  • 1 Απριλίου 2017, 15:16 | ΣΤΕΡΓΙΟΣ

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!
    Σε κανέναν άλλον κλάδο εκπαιδευτικών δεν αποτελεί προσόν ένταξης σε πίνακα Αναπληρωτών ένας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, ένα σεμινάριο ή μόνο η προϋπηρεσία χωρίς βασικό πτυχίο, όπως συμβαίνει στην ΕΑΕ, πόσο μάλλον να υπάρχει και εξίσωση αυτών των ακαδημαϊκών προσόντων με το βασικό πτυχίο. Τα επιχειρήματα της αιτιολογικής έκθεσης δεν αποτελούν ικανοποιητική δικαιολογία για την έκπτωση που μεθοδεύεται μέσω αποσπασματικών τροπολογιών στην παρεχόμενη εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
    Με την τροπολογία αυτή:
    Αποδεικνύεται η αδιαφορία της Κυβέρνησης για ουσιαστική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
    Αποκαλύπτεται ο εμπαιγμός και η αναλγησία της Κυβέρνησης απέναντι στους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71, που υπηρετούν ως αναπληρωτές εδώ και 15 χρόνια στις δομές ΕΑΕ, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
    Αμφισβητούνται και απαξιώνονται τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το βασικό πτυχίο και εισάγεται η λογική των «προσόντων» με αρχή τις προσλήψεις Αναπληρωτών στην ΕΑΕ.
    Απαιτούμε μόνιμους διορισμούς των εκπαιδευτικών!! Ποιον αναπληρώνουμε τόσα χρόνια;;; Τους εαυτούς μας;;;;

  • 1 Απριλίου 2017, 15:16 | Φοιτητρια Εκπαιδευτικής και κοινωνικής πολιτικής

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!!
    Η ειδική αγωγή χρειάζεται στελέχωση από ανθρώπους ειδικά εκπαιδευμένους και καταρτισμένους, ανθρώπους που έχουν αφιερώσει τη ζωή τους σ αυτόν τον τομέα. Χρειάζεται στελέχωση από αποφοίτους τμημάτων ειδικής αγωγής. Ένα μεταπτυχιακο δεν κατοχυρώνει επαγγελματικά δικαιωματα, είναι τουλάχιστον αντισυνταγματικό όλο αυτό!!! Ντροπή που υποβιβάζετε μ αυτόν τον τρόπο την ειδική αγωγή και υποτιμάτε τα άτομα με ειδικές ανάγκες!!!!! Στην ειδική αγωγή πρέπει να υποστηρίζεται το ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ περισσότερο από κάθε τι άλλο!!!!! Είμαστε ο μόνος κλάδος στον οποίο υποβιβάζονται τα επαγγελματικά δικαιώματα του βασικού τίτλου σπουδών και προτάσσεται ένα άλλο πτυχίο (απλό παιδαγωγική στην προκειμένη περίπτωση) με μεταπτυχιακό στην εαε!

  • 1 Απριλίου 2017, 15:13 | Μαριανθη Μ

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!!
    Η ειδική αγωγή χρειάζεται στελέχωση από ανθρώπους ειδικά εκπαιδευμένους και καταρτισμένους, ανθρώπους που έχουν αφιερώσει τη ζωή τους σ αυτόν τον τομέα. Χρειάζεται στελέχωση από αποφοίτους τμημάτων ειδικής αγωγής. Ένα μεταπτυχιακο δεν κατοχυρώνει επαγγελματικά δικαιωματα, είναι τουλάχιστον αντισυνταγματικό όλο αυτό!!! Ντροπή που υποβιβάζετε μ αυτόν τον τρόπο την ειδική αγωγή και υποτιμάτε τα άτομα με ειδικές ανάγκες!!!!! Στην ειδική αγωγή πρέπει να υποστηρίζεται το ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ περισσότερο από κάθε τι άλλο!!!!! Είμαστε ο μόνος κλάδος στον οποίο υποβιβάζονται τα επαγγελματικά δικαιώματα του βασικού τίτλου σπουδών και προτάσσεται ένα άλλο πτυχίο (απλό παιδαγωγική στην προκειμένη περίπτωση) με μεταπτυχιακό στην εαε!

  • 1 Απριλίου 2017, 14:37 | ΘΑΝΑΣΗΣ

    ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
    ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ

    ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ, ΟΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ
    ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ-ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ-ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ-ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ.
    ΔΕΝ ΠΗΡΑΜΕ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΜΟΡΙΑ.
    -ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΥΝΗΓΙ “ΜΟΡΙΩΝ” ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ
    ΕΛΑΣΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    Σε ποιον άλλον κλάδο εκπαιδευτικών αποτελεί προσόν ένταξης σε πίνακα Αναπληρωτών ένας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, ένα σεμινάριο ή μόνο η προϋπηρεσία χωρίς βασικό πτυχίο, όπως συμβαίνει στην ΕΑΕ, πόσο μάλλον να υπάρχει και εξίσωση αυτών των ακαδημαϊκών προσόντων με το βασικό πτυχίο???

    ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΑΙ και ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ το ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ κάτι το οποίο δε συμβαίνει σε ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ ΚΛΑΔΟ.
    ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
    ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ

  • 1 Απριλίου 2017, 14:33 | ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!!!!
    Επικαλείστε την ισονομία και την εναρμόνιση των προσλήψεων της Ειδικής Αγωγής με τα ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση. Σε ποιον κλάδο της Γενικής Εκπαίδευσης αντί να προτάσσεται ο βασικός τίτλος σπουδών ως κριτήριο πρόσληψης, μοριοδοτούνται κριτήρια τύπου ΑΣΕΠ;;; Από πότε μια επιμόρφωση ή η γονιμότητα αποτελούν κριτήρια διδακτικής καταλληλότητας και ικανότητας;;;

    Υποβαθμίζετε τα ελληνικά πανεπιστήμια που το ίδιο το κράτος δημιούργησε και τις σπουδές 4 χρόνων στην Ειδική Αγωγή.

    Απαιτούμε πίνακες με βασικό προσόν το πτυχίο και την προϋπηρεσία!!!

    Ό,τι ισχύει για όλους τους εκπαιδευτικούς να ισχύει και για τους ΠΕ 61/71!!

    Απαιτούμε μόνιμους διορισμούς ΟΛΩΝ των εκπαιδευτικών!!

  • 1 Απριλίου 2017, 14:32 | ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ

    Άμεση απόσυρση της εν λόγω τροπολογίας η οποία δυναμιτίζει, για μία ακόμη φορά, τον ευαίσθητο και πολύπαθο χώρο της ΕΑΕ και θέτει εν αμφιβόλω την εύρυθμη και οργανωμένη λειτουργία της.
    Σε κανέναν άλλον κλάδο εκπαιδευτικών δεν αποτελεί προσόν ένταξης σε πίνακα Αναπληρωτών ένας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, ένα σεμινάριο ή μόνο η προϋπηρεσία χωρίς βασικό πτυχίο, όπως συμβαίνει στην ΕΑΕ, πόσο μάλλον να υπάρχει και εξίσωση αυτών των ακαδημαϊκών προσόντων με το βασικό πτυχίο. Τα επιχειρήματα της αιτιολογικής έκθεσης δεν αποτελούν ικανοποιητική δικαιολογία για την έκπτωση που μεθοδεύεται μέσω αποσπασματικών τροπολογιών στην παρεχόμενη εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

    Με την τροπολογία αυτή:

    Αποδεικνύεται η αδιαφορία της Κυβέρνησης για ουσιαστική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

    Αποκαλύπτεται ο εμπαιγμός και η αναλγησία της Κυβέρνησης απέναντι στους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71, που υπηρετούν ως αναπληρωτές εδώ και 15 χρόνια στις δομές ΕΑΕ, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
    Αμφισβητούνται και απαξιώνονται τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το βασικό πτυχίο και εισάγεται η λογική των «προσόντων» με αρχή τις προσλήψεις Αναπληρωτών στην ΕΑΕ.

    Η Ειδική Αγωγή δεν είναι χώρος για πειραματισμούς, βρίσκεται εδώ και πολλά χρόνια στο περιθώριο και οι δομές της υποστελεχώνονται και υποβαθμίζονται διαρκώς.

  • 1 Απριλίου 2017, 14:18 | ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΚΟΡΤΕΖΗ

    ΟΧΙ ΣΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!

    1) Μετά από τόσα χρόνια αναπλήρωσης μακριά από τα σπίτια μας και τις οικογένειες μας αντί για μόνιμους διορισμούς βλέπουμε τις τετραετής σπουδές μας να εξισώνονται με πληρωμένα διετή μεταπτυχιακά τα οποία αποκτήθηκαν χωρίς καν πρακτική εργασία.
    2) Είμαστε ο μοναδικός κλάδος που καταπατούνται τα επαγγελματικά του δικαιώματα. Θέλουμε να ισχύει ότι και στους υπόλοιπους πίνακες αναπληρωτών, δηλαδή η κατάταξη σύμφωνα με το βασικό πτυχίο. Πουθενά αλλού δεν μετράνε τα μεταπτυχιακά για κατάταξη σε πίνακες αναπληρωτών! Με αυτό τον τρόπο ενισχύεται το κυνήγι και εμπόριο των μεταπτυχιακών ειδικής αγωγής.
    3) Σύμφωνα με αυτή την τροπολογία ένας νέος απόφοιτος τμήματος ειδικής αγωγής δεν θα έχει τη δυνατότητα να δουλέψει αφού θα τον περάσουν απόφοιτοι γενικής με 2ετή μεταπτυχιακά.
    4) Η ειδική αγωγή για ακόμη μία φορά είναι θύμα της οικονομικής λιτότητας με τους μόνιμους να επιμορφώνονται μέσα σε 2 ημέρες!! Αλήθεια μία επιμόρφωση 2 ημερών ή και εβδομάδων μπορεί να προσφέρει τις γνώσεις 4 ετών; Μπορεί να προσφέρει την ίδια ποιότητα διδασκαλίας σε ένα παιδί με ειδικές αναγκές; Οι μόνιμοι πρέπει να επιμορφωθούν για να μπορούν να ανιχνεύσουν τις δυσκολίες των μαθητών τους αλλά για την διδασκαλία αυτών υπάρχει επιστημονικά καταρτισμένο προσωπικό, οι ΠΕ71/61!
    5) να υπάρξει διάλογος με τους συλλόγους γονέων ΑΜΕΑ. Να μπορέσουν να εκφράσουν την άποψη τους και εάν επιθυμούν να διδάξουν στα παιδιά τους εκπαιδευτικοί καταρτισμένοιμε 4 ετη σπουδές ή εκπαιδευτικοί γενικής με μεταπτυχιακά.
    Τέλος, διαλέξαμε τον ευαίσθητο χώρο της ειδικής αγωγής επειδή τον αγαπάμε και όχι επειδή μας προσφέρει δουλειά
    Το αίτημα μας είναι ένα : ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ

  • 1 Απριλίου 2017, 14:17 | ΤΑΡΑΡΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 14:17 | ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΥΛΜΕΖΗΣ

    ΟΧΙ ΣΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!

    1) Μετά από τόσα χρόνια αναπλήρωσης μακριά από τα σπίτια μας και τις οικογένειες μας αντί για μόνιμους διορισμούς βλέπουμε τις τετραετής σπουδές μας να εξισώνονται με πληρωμένα διετή μεταπτυχιακά τα οποία αποκτήθηκαν χωρίς καν πρακτική εργασία.
    2) Είμαστε ο μοναδικός κλάδος που καταπατούνται τα επαγγελματικά του δικαιώματα. Θέλουμε να ισχύει ότι και στους υπόλοιπους πίνακες αναπληρωτών, δηλαδή η κατάταξη σύμφωνα με το βασικό πτυχίο. Πουθενά αλλού δεν μετράνε τα μεταπτυχιακά για κατάταξη σε πίνακες αναπληρωτών! Με αυτό τον τρόπο ενισχύεται το κυνήγι και εμπόριο των μεταπτυχιακών ειδικής αγωγής.
    3) Σύμφωνα με αυτή την τροπολογία ένας νέος απόφοιτος τμήματος ειδικής αγωγής δεν θα έχει τη δυνατότητα να δουλέψει αφού θα τον περάσουν απόφοιτοι γενικής με 2ετή μεταπτυχιακά.
    4) Η ειδική αγωγή για ακόμη μία φορά είναι θύμα της οικονομικής λιτότητας με τους μόνιμους να επιμορφώνονται μέσα σε 2 ημέρες!! Αλήθεια μία επιμόρφωση 2 ημερών ή και εβδομάδων μπορεί να προσφέρει τις γνώσεις 4 ετών; Μπορεί να προσφέρει την ίδια ποιότητα διδασκαλίας σε ένα παιδί με ειδικές αναγκές; Οι μόνιμοι πρέπει να επιμορφωθούν για να μπορούν να ανιχνεύσουν τις δυσκολίες των μαθητών τους αλλά για την διδασκαλία αυτών υπάρχει επιστημονικά καταρτισμένο προσωπικό, οι ΠΕ71/61!
    5) να υπάρξει διάλογος με τους συλλόγους γονέων ΑΜΕΑ. Να μπορέσουν να εκφράσουν την άποψη τους και εάν επιθυμούν να διδάξουν στα παιδιά τους εκπαιδευτικοί καταρτισμένοιμε 4 ετη σπουδές ή εκπαιδευτικοί γενικής με μεταπτυχιακά.
    Τέλος, διαλέξαμε τον ευαίσθητο χώρο της ειδικής αγωγής επειδή τον αγαπάμε και όχι επειδή μας προσφέρει δουλειά
    Το αίτημα μας είναι ένα : ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ

  • 1 Απριλίου 2017, 14:16 | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΟΥΡΤΕΣΗΣ

    ΟΧΙ ΣΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!

    1) Μετά από τόσα χρόνια αναπλήρωσης μακριά από τα σπίτια μας και τις οικογένειες μας αντί για μόνιμους διορισμούς βλέπουμε τις τετραετής σπουδές μας να εξισώνονται με πληρωμένα διετή μεταπτυχιακά τα οποία αποκτήθηκαν χωρίς καν πρακτική εργασία.
    2) Είμαστε ο μοναδικός κλάδος που καταπατούνται τα επαγγελματικά του δικαιώματα. Θέλουμε να ισχύει ότι και στους υπόλοιπους πίνακες αναπληρωτών, δηλαδή η κατάταξη σύμφωνα με το βασικό πτυχίο. Πουθενά αλλού δεν μετράνε τα μεταπτυχιακά για κατάταξη σε πίνακες αναπληρωτών! Με αυτό τον τρόπο ενισχύεται το κυνήγι και εμπόριο των μεταπτυχιακών ειδικής αγωγής.
    3) Σύμφωνα με αυτή την τροπολογία ένας νέος απόφοιτος τμήματος ειδικής αγωγής δεν θα έχει τη δυνατότητα να δουλέψει αφού θα τον περάσουν απόφοιτοι γενικής με 2ετή μεταπτυχιακά.
    4) Η ειδική αγωγή για ακόμη μία φορά είναι θύμα της οικονομικής λιτότητας με τους μόνιμους να επιμορφώνονται μέσα σε 2 ημέρες!! Αλήθεια μία επιμόρφωση 2 ημερών ή και εβδομάδων μπορεί να προσφέρει τις γνώσεις 4 ετών; Μπορεί να προσφέρει την ίδια ποιότητα διδασκαλίας σε ένα παιδί με ειδικές αναγκές; Οι μόνιμοι πρέπει να επιμορφωθούν για να μπορούν να ανιχνεύσουν τις δυσκολίες των μαθητών τους αλλά για την διδασκαλία αυτών υπάρχει επιστημονικά καταρτισμένο προσωπικό, οι ΠΕ71/61!
    5) να υπάρξει διάλογος με τους συλλόγους γονέων ΑΜΕΑ. Να μπορέσουν να εκφράσουν την άποψη τους και εάν επιθυμούν να διδάξουν στα παιδιά τους εκπαιδευτικοί καταρτισμένοιμε 4 ετη σπουδές ή εκπαιδευτικοί γενικής με μεταπτυχιακά.
    Τέλος, διαλέξαμε τον ευαίσθητο χώρο της ειδικής αγωγής επειδή τον αγαπάμε και όχι επειδή μας προσφέρει δουλειά
    Το αίτημα μας είναι ένα : ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ

  • 1 Απριλίου 2017, 14:15 | ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΟΥΛΙΟΥ

    ΟΧΙ ΣΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!

    1) Μετά από τόσα χρόνια αναπλήρωσης μακριά από τα σπίτια μας και τις οικογένειες μας αντί για μόνιμους διορισμούς βλέπουμε τις τετραετής σπουδές μας να εξισώνονται με πληρωμένα διετή μεταπτυχιακά τα οποία αποκτήθηκαν χωρίς καν πρακτική εργασία.
    2) Είμαστε ο μοναδικός κλάδος που καταπατούνται τα επαγγελματικά του δικαιώματα. Θέλουμε να ισχύει ότι και στους υπόλοιπους πίνακες αναπληρωτών, δηλαδή η κατάταξη σύμφωνα με το βασικό πτυχίο. Πουθενά αλλού δεν μετράνε τα μεταπτυχιακά για κατάταξη σε πίνακες αναπληρωτών! Με αυτό τον τρόπο ενισχύεται το κυνήγι και εμπόριο των μεταπτυχιακών ειδικής αγωγής.
    3) Σύμφωνα με αυτή την τροπολογία ένας νέος απόφοιτος τμήματος ειδικής αγωγής δεν θα έχει τη δυνατότητα να δουλέψει αφού θα τον περάσουν απόφοιτοι γενικής με 2ετή μεταπτυχιακά.
    4) Η ειδική αγωγή για ακόμη μία φορά είναι θύμα της οικονομικής λιτότητας με τους μόνιμους να επιμορφώνονται μέσα σε 2 ημέρες!! Αλήθεια μία επιμόρφωση 2 ημερών ή και εβδομάδων μπορεί να προσφέρει τις γνώσεις 4 ετών; Μπορεί να προσφέρει την ίδια ποιότητα διδασκαλίας σε ένα παιδί με ειδικές αναγκές; Οι μόνιμοι πρέπει να επιμορφωθούν για να μπορούν να ανιχνεύσουν τις δυσκολίες των μαθητών τους αλλά για την διδασκαλία αυτών υπάρχει επιστημονικά καταρτισμένο προσωπικό, οι ΠΕ71/61!
    5) να υπάρξει διάλογος με τους συλλόγους γονέων ΑΜΕΑ. Να μπορέσουν να εκφράσουν την άποψη τους και εάν επιθυμούν να διδάξουν στα παιδιά τους εκπαιδευτικοί καταρτισμένοιμε 4 ετη σπουδές ή εκπαιδευτικοί γενικής με μεταπτυχιακά.
    Τέλος, διαλέξαμε τον ευαίσθητο χώρο της ειδικής αγωγής επειδή τον αγαπάμε και όχι επειδή μας προσφέρει δουλειά
    Το αίτημα μας είναι ένα : ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ

  • 1 Απριλίου 2017, 14:14 | ΠΑΣΧΑΛΙΑ ΚΟΥΡΤΕΣΗ

    ΟΧΙ ΣΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!

    1) Μετά από τόσα χρόνια αναπλήρωσης μακριά από τα σπίτια μας και τις οικογένειες μας αντί για μόνιμους διορισμούς βλέπουμε τις τετραετής σπουδές μας να εξισώνονται με πληρωμένα διετή μεταπτυχιακά τα οποία αποκτήθηκαν χωρίς καν πρακτική εργασία.
    2) Είμαστε ο μοναδικός κλάδος που καταπατούνται τα επαγγελματικά του δικαιώματα. Θέλουμε να ισχύει ότι και στους υπόλοιπους πίνακες αναπληρωτών, δηλαδή η κατάταξη σύμφωνα με το βασικό πτυχίο. Πουθενά αλλού δεν μετράνε τα μεταπτυχιακά για κατάταξη σε πίνακες αναπληρωτών! Με αυτό τον τρόπο ενισχύεται το κυνήγι και εμπόριο των μεταπτυχιακών ειδικής αγωγής.
    3) Σύμφωνα με αυτή την τροπολογία ένας νέος απόφοιτος τμήματος ειδικής αγωγής δεν θα έχει τη δυνατότητα να δουλέψει αφού θα τον περάσουν απόφοιτοι γενικής με 2ετή μεταπτυχιακά.
    4) Η ειδική αγωγή για ακόμη μία φορά είναι θύμα της οικονομικής λιτότητας με τους μόνιμους να επιμορφώνονται μέσα σε 2 ημέρες!! Αλήθεια μία επιμόρφωση 2 ημερών ή και εβδομάδων μπορεί να προσφέρει τις γνώσεις 4 ετών; Μπορεί να προσφέρει την ίδια ποιότητα διδασκαλίας σε ένα παιδί με ειδικές αναγκές; Οι μόνιμοι πρέπει να επιμορφωθούν για να μπορούν να ανιχνεύσουν τις δυσκολίες των μαθητών τους αλλά για την διδασκαλία αυτών υπάρχει επιστημονικά καταρτισμένο προσωπικό, οι ΠΕ71/61!
    5) να υπάρξει διάλογος με τους συλλόγους γονέων ΑΜΕΑ. Να μπορέσουν να εκφράσουν την άποψη τους και εάν επιθυμούν να διδάξουν στα παιδιά τους εκπαιδευτικοί καταρτισμένοιμε 4 ετη σπουδές ή εκπαιδευτικοί γενικής με μεταπτυχιακά.
    Τέλος, διαλέξαμε τον ευαίσθητο χώρο της ειδικής αγωγής επειδή τον αγαπάμε και όχι επειδή μας προσφέρει δουλειά
    Το αίτημα μας είναι ένα : ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ

  • 1 Απριλίου 2017, 14:13 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΛΙΓΚΑΤΣΗ

    ΟΧΙ ΣΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!

    1) Μετά από τόσα χρόνια αναπλήρωσης μακριά από τα σπίτια μας και τις οικογένειες μας αντί για μόνιμους διορισμούς βλέπουμε τις τετραετής σπουδές μας να εξισώνονται με πληρωμένα διετή μεταπτυχιακά τα οποία αποκτήθηκαν χωρίς καν πρακτική εργασία.
    2) Είμαστε ο μοναδικός κλάδος που καταπατούνται τα επαγγελματικά του δικαιώματα. Θέλουμε να ισχύει ότι και στους υπόλοιπους πίνακες αναπληρωτών, δηλαδή η κατάταξη σύμφωνα με το βασικό πτυχίο. Πουθενά αλλού δεν μετράνε τα μεταπτυχιακά για κατάταξη σε πίνακες αναπληρωτών! Με αυτό τον τρόπο ενισχύεται το κυνήγι και εμπόριο των μεταπτυχιακών ειδικής αγωγής.
    3) Σύμφωνα με αυτή την τροπολογία ένας νέος απόφοιτος τμήματος ειδικής αγωγής δεν θα έχει τη δυνατότητα να δουλέψει αφού θα τον περάσουν απόφοιτοι γενικής με 2ετή μεταπτυχιακά.
    4) Η ειδική αγωγή για ακόμη μία φορά είναι θύμα της οικονομικής λιτότητας με τους μόνιμους να επιμορφώνονται μέσα σε 2 ημέρες!! Αλήθεια μία επιμόρφωση 2 ημερών ή και εβδομάδων μπορεί να προσφέρει τις γνώσεις 4 ετών; Μπορεί να προσφέρει την ίδια ποιότητα διδασκαλίας σε ένα παιδί με ειδικές αναγκές; Οι μόνιμοι πρέπει να επιμορφωθούν για να μπορούν να ανιχνεύσουν τις δυσκολίες των μαθητών τους αλλά για την διδασκαλία αυτών υπάρχει επιστημονικά καταρτισμένο προσωπικό, οι ΠΕ71/61!
    5) να υπάρξει διάλογος με τους συλλόγους γονέων ΑΜΕΑ. Να μπορέσουν να εκφράσουν την άποψη τους και εάν επιθυμούν να διδάξουν στα παιδιά τους εκπαιδευτικοί καταρτισμένοιμε 4 ετη σπουδές ή εκπαιδευτικοί γενικής με μεταπτυχιακά.
    Τέλος, διαλέξαμε τον ευαίσθητο χώρο της ειδικής αγωγής επειδή τον αγαπάμε και όχι επειδή μας προσφέρει δουλειά
    Το αίτημα μας είναι ένα : ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ

  • 1 Απριλίου 2017, 14:12 | ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΕΡΖΗΣ

    ΟΧΙ ΣΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!

    1) Μετά από τόσα χρόνια αναπλήρωσης μακριά από τα σπίτια μας και τις οικογένειες μας αντί για μόνιμους διορισμούς βλέπουμε τις τετραετής σπουδές μας να εξισώνονται με πληρωμένα διετή μεταπτυχιακά τα οποία αποκτήθηκαν χωρίς καν πρακτική εργασία.
    2) Είμαστε ο μοναδικός κλάδος που καταπατούνται τα επαγγελματικά του δικαιώματα. Θέλουμε να ισχύει ότι και στους υπόλοιπους πίνακες αναπληρωτών, δηλαδή η κατάταξη σύμφωνα με το βασικό πτυχίο. Πουθενά αλλού δεν μετράνε τα μεταπτυχιακά για κατάταξη σε πίνακες αναπληρωτών! Με αυτό τον τρόπο ενισχύεται το κυνήγι και εμπόριο των μεταπτυχιακών ειδικής αγωγής.
    3) Σύμφωνα με αυτή την τροπολογία ένας νέος απόφοιτος τμήματος ειδικής αγωγής δεν θα έχει τη δυνατότητα να δουλέψει αφού θα τον περάσουν απόφοιτοι γενικής με 2ετή μεταπτυχιακά.
    4) Η ειδική αγωγή για ακόμη μία φορά είναι θύμα της οικονομικής λιτότητας με τους μόνιμους να επιμορφώνονται μέσα σε 2 ημέρες!! Αλήθεια μία επιμόρφωση 2 ημερών ή και εβδομάδων μπορεί να προσφέρει τις γνώσεις 4 ετών; Μπορεί να προσφέρει την ίδια ποιότητα διδασκαλίας σε ένα παιδί με ειδικές αναγκές; Οι μόνιμοι πρέπει να επιμορφωθούν για να μπορούν να ανιχνεύσουν τις δυσκολίες των μαθητών τους αλλά για την διδασκαλία αυτών υπάρχει επιστημονικά καταρτισμένο προσωπικό, οι ΠΕ71/61!
    5) να υπάρξει διάλογος με τους συλλόγους γονέων ΑΜΕΑ. Να μπορέσουν να εκφράσουν την άποψη τους και εάν επιθυμούν να διδάξουν στα παιδιά τους εκπαιδευτικοί καταρτισμένοιμε 4 ετη σπουδές ή εκπαιδευτικοί γενικής με μεταπτυχιακά.
    Τέλος, διαλέξαμε τον ευαίσθητο χώρο της ειδικής αγωγής επειδή τον αγαπάμε και όχι επειδή μας προσφέρει δουλειά
    Το αίτημα μας είναι ένα : ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ

  • 1 Απριλίου 2017, 14:11 | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΛΙΓΚΑΤΣΗΣ

    ΟΧΙ ΣΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!

    1) Μετά από τόσα χρόνια αναπλήρωσης μακριά από τα σπίτια μας και τις οικογένειες μας αντί για μόνιμους διορισμούς βλέπουμε τις τετραετής σπουδές μας να εξισώνονται με πληρωμένα διετή μεταπτυχιακά τα οποία αποκτήθηκαν χωρίς καν πρακτική εργασία.
    2) Είμαστε ο μοναδικός κλάδος που καταπατούνται τα επαγγελματικά του δικαιώματα. Θέλουμε να ισχύει ότι και στους υπόλοιπους πίνακες αναπληρωτών, δηλαδή η κατάταξη σύμφωνα με το βασικό πτυχίο. Πουθενά αλλού δεν μετράνε τα μεταπτυχιακά για κατάταξη σε πίνακες αναπληρωτών! Με αυτό τον τρόπο ενισχύεται το κυνήγι και εμπόριο των μεταπτυχιακών ειδικής αγωγής.
    3) Σύμφωνα με αυτή την τροπολογία ένας νέος απόφοιτος τμήματος ειδικής αγωγής δεν θα έχει τη δυνατότητα να δουλέψει αφού θα τον περάσουν απόφοιτοι γενικής με 2ετή μεταπτυχιακά.
    4) Η ειδική αγωγή για ακόμη μία φορά είναι θύμα της οικονομικής λιτότητας με τους μόνιμους να επιμορφώνονται μέσα σε 2 ημέρες!! Αλήθεια μία επιμόρφωση 2 ημερών ή και εβδομάδων μπορεί να προσφέρει τις γνώσεις 4 ετών; Μπορεί να προσφέρει την ίδια ποιότητα διδασκαλίας σε ένα παιδί με ειδικές αναγκές; Οι μόνιμοι πρέπει να επιμορφωθούν για να μπορούν να ανιχνεύσουν τις δυσκολίες των μαθητών τους αλλά για την διδασκαλία αυτών υπάρχει επιστημονικά καταρτισμένο προσωπικό, οι ΠΕ71/61!
    5) να υπάρξει διάλογος με τους συλλόγους γονέων ΑΜΕΑ. Να μπορέσουν να εκφράσουν την άποψη τους και εάν επιθυμούν να διδάξουν στα παιδιά τους εκπαιδευτικοί καταρτισμένοιμε 4 ετη σπουδές ή εκπαιδευτικοί γενικής με μεταπτυχιακά.
    Τέλος, διαλέξαμε τον ευαίσθητο χώρο της ειδικής αγωγής επειδή τον αγαπάμε και όχι επειδή μας προσφέρει δουλειά
    Το αίτημα μας είναι ένα : ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ

  • 1 Απριλίου 2017, 14:10 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΥΡΤΕΣΗΣ

    ΟΧΙ ΣΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!

    1) Μετά από τόσα χρόνια αναπλήρωσης μακριά από τα σπίτια μας και τις οικογένειες μας αντί για μόνιμους διορισμούς βλέπουμε τις τετραετής σπουδές μας να εξισώνονται με πληρωμένα διετή μεταπτυχιακά τα οποία αποκτήθηκαν χωρίς καν πρακτική εργασία.
    2) Είμαστε ο μοναδικός κλάδος που καταπατούνται τα επαγγελματικά του δικαιώματα. Θέλουμε να ισχύει ότι και στους υπόλοιπους πίνακες αναπληρωτών, δηλαδή η κατάταξη σύμφωνα με το βασικό πτυχίο. Πουθενά αλλού δεν μετράνε τα μεταπτυχιακά για κατάταξη σε πίνακες αναπληρωτών! Με αυτό τον τρόπο ενισχύεται το κυνήγι και εμπόριο των μεταπτυχιακών ειδικής αγωγής.
    3) Σύμφωνα με αυτή την τροπολογία ένας νέος απόφοιτος τμήματος ειδικής αγωγής δεν θα έχει τη δυνατότητα να δουλέψει αφού θα τον περάσουν απόφοιτοι γενικής με 2ετή μεταπτυχιακά.
    4) Η ειδική αγωγή για ακόμη μία φορά είναι θύμα της οικονομικής λιτότητας με τους μόνιμους να επιμορφώνονται μέσα σε 2 ημέρες!! Αλήθεια μία επιμόρφωση 2 ημερών ή και εβδομάδων μπορεί να προσφέρει τις γνώσεις 4 ετών; Μπορεί να προσφέρει την ίδια ποιότητα διδασκαλίας σε ένα παιδί με ειδικές αναγκές; Οι μόνιμοι πρέπει να επιμορφωθούν για να μπορούν να ανιχνεύσουν τις δυσκολίες των μαθητών τους αλλά για την διδασκαλία αυτών υπάρχει επιστημονικά καταρτισμένο προσωπικό, οι ΠΕ71/61!
    5) να υπάρξει διάλογος με τους συλλόγους γονέων ΑΜΕΑ. Να μπορέσουν να εκφράσουν την άποψη τους και εάν επιθυμούν να διδάξουν στα παιδιά τους εκπαιδευτικοί καταρτισμένοιμε 4 ετη σπουδές ή εκπαιδευτικοί γενικής με μεταπτυχιακά.
    Τέλος, διαλέξαμε τον ευαίσθητο χώρο της ειδικής αγωγής επειδή τον αγαπάμε και όχι επειδή μας προσφέρει δουλειά
    Το αίτημα μας είναι ένα : ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ

  • 1 Απριλίου 2017, 14:03 | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΠΟ

    ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
    ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ

    Σε ποιον άλλον κλάδο εκπαιδευτικών αποτελεί προσόν ένταξης σε πίνακα Αναπληρωτών ένας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, ένα σεμινάριο ή μόνο η προϋπηρεσία χωρίς βασικό πτυχίο, όπως συμβαίνει στην ΕΑΕ, πόσο μάλλον να υπάρχει και εξίσωση αυτών των ακαδημαϊκών προσόντων με το βασικό πτυχίο???
    Απαξιώνεται και υποβαθμίζεται το βασικό πτυχίο κάτι το οποίο δε συμβαίνει σε κανέναν άλλον κλάδο. Η Ειδική Αγωγή βρίσκεται εδώ και χρόνια στο περιθώριο και οι δομές της υποστελεχώνονται και υποβαθμίζονται διαρκώς. Δεν είναι χώρος για πειραματισμούς.
    Πήραμε ένα πτυχίο μετά από 4 χρόνια σπουδών, για να πάρουμε….4 μόρια (!) και όχι δικαίωμα διορισμού και πρόσληψης στον κλάδο μας, όπως συμβαίνει με κάθε άλλο πτυχίο εκπαιδευτικού???ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΗ ΑΔΙΚΙΑ!
    Είναι ολοφάνερο ότι σκοπεύουν να υποβαθμίσουν την εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
    Με αυτήν την τροπολογία τίθενται ταξικοί φραγμοί στο ποιοι εκπαιδευτικοί μπορούν να εργάζονται και που. Η εκπαίδευση είναι για τους λίγους, αυτούς που θα έχουν χρήματα να πληρώσουν για να αποκτήσουν τα προσόντα και τα μόρια. Άλλωστε το πτυχίο που απέκτησες -δημόσια και δωρεάν- από πανεπιστήμιο αξίζει…4 μόρια… Όλα αυτά μόνο για το συγκεκριμενο κλάδο ???
    Απαιτούμε να μην λειτουργεί η στελέχωση στην Ειδική Αγωγή σε ένα καθεστώς “εξαίρεσης” σε σχέση με το τι συμβαίνει με κάθε άλλο κλάδο/πίνακα εκπαιδευτικών.
    ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ .
    Δημιουργείτε νέο κύμα μεταπτυχιακών σπουδών 1 ή 2 χρόνων, πως όσοι έχουν τα χρήματα για να τα διαθέσουν, μπορούν να πάρουν τη θέση ενός εκπαιδευτικού που σπούδασε 4 χρόνια σε ένα από τα δύο πανεπιστήμια . Θεωρείτε πώς αυτό είναι ισονομία;Θεωρείται πως αυτό δεν είναι εμπορευματοποίηση;;;
    ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ, ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ

    ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
    ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ

  • 1 Απριλίου 2017, 13:39 | Κοσμάς

    Εντάξει είναι πιο δίκαιο το σύστημα έτσι όπως και να το κάνουμε. Όμως οι απόφοιτοι 71 του Βόλου να παίρνουν πιο πολλά μόρια από τους 71 του ΠΑΜΑΚ που δεν είχαν καν Παιδαγωγική Επάρκεια.

  • 1 Απριλίου 2017, 12:55 | Giannis

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ!

    παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα

  • 1 Απριλίου 2017, 12:53 | ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΣΤΙ

    Συγχαρητήρια στο υπουργείο και τη διεύθυνση ΕΑΕ. Μπαίνει ένα τέρμα στην παραλογία και αναγωρίζονται οι κόποι και η συνεισφορά όλων των εκπαιδευτικών ΕΑΕ μετά την προκλητικότατη ΥΑ του κ. Λοβέρδου και της προηγούμενης πολιτικής ηγεσίας.

    Άλλωστε:
    Από πότε ο απόφοιτος Παιδαγωγικού/ΤΕΕΠΗ (ΠΕ70, ΠΕ60) με πρόσθετες μάλιστα μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές στην ΕΑΕ δεν μπορεί να δουλέψει στις δομές ΕΑΕ; Τί κάνουν τότε όλοι οι μόνιμοι ΠΕ70,5/60,5, οι διευθυντές, σχολικοί σύμβουλοι ειδικής, Πανεπιστημιακοί καθηγητές Ειδικής που είναι δάσκαλοι-νηπιαγωγοί Γενικής με μεταπτυχιακές διδακτορικές σπουδές στην ΕΑΕ; Μήπως να εκτοπιστούν και αυτοί όπως οι αναπληρωτές 70,5-60,5? Είναι ημιμαθείς; Να απολυθούν; Να αποσπαστούν;

    Από την άλλη από πότε βαφτίστηκαν υπερ-δάσκαλοι απόφοιτοι τμημάτων, η παιδαγωγική επάρκεια των οποίων έχει αμφισβητηθεί και το πτυχίο τους δεν αναγνωρίζεται σε χώρες εξωτερικού;

    Επιτέλους αντιμετωπίζεται με σοβαρότητα ο χώρος της ΕΑΕ
    Δικαίωση!

  • 1 Απριλίου 2017, 12:51 | Mina

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ!

    παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα

  • 1 Απριλίου 2017, 12:49 | ΓΙΩΡΓΟΣ

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΣΗ! Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε στις προσλήψεις αναπληρωτών ο απόφοιτος ΠΕ71/61 να έχει πρόταξη ακόμη και από τον πανεπιστημιακό του δάσκαλο ΠΕ70,5/60,5. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 12:48 | Μάρκος

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ!

    παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα

  • 1 Απριλίου 2017, 12:47 | Βάσω

    Άμεση απόσυρση της άδικης τροπολογίας που απαξιώνει το βασικό πτυχίο ειδικής αγωγής και τις σπουδές 4 ετών και ευνοεί άτομα που πλήρωσαν για σεμινάρια και μεταπτυχιακά. Τότε ποιος ο σκοπός ύπαρξης των 2 σχολών ειδικής αγωγής; Όταν το πρόγραμμα σπουδών ειδικής αγωγής του ΠΑΜΑΚ περιλαμβάνει 60 μαθήματα για τη λήψη πτυχίου και σε ένα μεταπτυχιακό παρακολουθείς μόνο 9 μαθήματα και συχνά χωρίς πρακτική άσκηση, πώς είναι δυνατόν να γίνεσαι ειδικός παιδαγωγός; Με την ίδια λογική να διορίζουν κι εμάς στην γενική αγωγή. Επιλέξαμε την ειδική αγωγή ενσυνείδητα και δεν ήταν μια λύση ανάγκης, μόνο και μόνο για να διοριστούμε.

  • 1 Απριλίου 2017, 12:41 | ΜΑΡΙΑ Μ.

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΣΗ! Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε στις προσλήψεις αναπληρωτών ο απόφοιτος ΠΕ71/61 να έχει πρόταξη ακόμη και από τον πανεπιστημιακό του δάσκαλο ΠΕ70,5/60,5. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 12:37 | ΜΑΡΙΑ Μ.

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΣΗ! Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε στις προσλήψεις αναπληρωτών ο απόφοιτος ΠΕ71/61 να έχει πρόταξη ακόμη και από τον πανεπιστημιακό του δάσκαλο ΠΕ70,5/60,5. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 12:32 | Γιάννης

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣΗ!

    παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα

  • 1 Απριλίου 2017, 12:29 | ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΣΗ! Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε στις προσλήψεις αναπληρωτών ο απόφοιτος ΠΕ71/61 να έχει πρόταξη ακόμη και από τον πανεπιστημιακό του δάσκαλο ΠΕ70,5/60,5. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 11:33 | Ελεονώρα

    ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ

    1. Με αυτήν την τροπολογία καταργείται το βασικό πτυχίο στην Ειδική Αγωγή και κατ’ επέκταση γίνεται κατάργηση των γνώσεων που δίνουν οι δύο πανεπιστημιακές σχολές της Θεσσαλίας και του ΠΑ.ΜΑΚ.
    2. Φέρατε τον κλάδο των ΠΕ71,ΠΕ61 σε ευθεία σύγκρουση με τους συναδέλφους τους ΠΕ70,50 και ΠΕ60,50 με σκοπό να τους αποπροσανατολίσετε από τα κύρια προβλήματά τους που είναι η αδιοριστία τους. Εάν είχατε κάνει τις προσλήψεις που είχατε υποσχεθεί ως κυβέρνηση στους δύο κλάδους (20.000) τώρα δεν θα υπήρχε κανένα θέμα σύγκρουσης ούτε και διαβούλευσης.
    3. Δημιουργείτε νέο κύμα μεταπτυχιακών σπουδών, πως όσοι έχουν τα χρήματα για να τα διαθέσουν, μπορούν να πάρουν τη θέση ενός εκπαιδευτικού που σπούδασε 4 χρόνια σε ένα από τα δύο πανεπιστήμια της Ελλάδας. Θεωρείτε πώς είναι αυτό ισονομία;
    4. Να ζητήσετε ποια είναι η άποψη των δύο πανεπιστημιακών σχολών της Ελλάδος
    που εκπαιδεύουν για 4 χρόνια σπουδαστές της Ειδικής Αγωγής. Και τέλος
    5. Να ζητήσετε και να λάβετε σοβαρά υπόψη σας, ποια είναι η γνώμη των γονιών που τα παιδιά τους έχουν ειδικές ανάγκες ή ιδιαιτερότητες, από τους συλλόγους τους. Θέλουν δάσκαλο Ειδικής Αγωγής ή ένα δάσκαλο μεταπτυχιακό;

  • 1 Απριλίου 2017, 11:22 | Στέλλα

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΑΕ!

    Επιτέλους δικαίωση. Κανένας δεν θέλει να απαξιώσει την προσφορά των ΠΕ71/61 στον χώρο, όμως δυστυχώς ο σύλλογος τους και κάποια από τα μέλη του, αποδεικνύουν πως πέρα από εξειδίκευση στην ΕΑΕ με το βασικο πτυχιο που διαθέτουν, κατέχουν όπως φαίνεται και διδακτορική εξειδίκευση στη δημιουργία εντυπώσεων με συκοφαντίες που επι χρόνια αναπαράγουν, στον ευαίσθητο χώρο της ΕΑΕ. Συγκεκριμένα, προσπαθούν επι χρόνια να περάσουν την εικόνα των αλεξιπτωτιστών στην ΕΑΕ σε ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΣ με ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ (ΠΤΔΕ/ΤΕΕΠΗ-master/phd ειδικής), παρουσιάζοντας τους ως άσχετους ή ημιμαθείς. Η συγκεκριμένη στάση είναι τουλάχιστον προκλητική αν όχι αντισυναδελφική. Επειδή όμως η νέα πολιτική ηγεσία και η διιεύθυνση ΕΑΕ γνωρίζει επακριβώς τι ισχύει, θέλω να σας συγχαρώ για τον τερματισμό της αδικίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 10:16 | Κυριάκος Κ.

    Είναι δυνατόν η πολυτεκνία και η αναπηρία να μετρούν περισσότερο από ένα διδακτορικό??? Είναι εξωφρενικό!! Έτσι δείχνει το κράτος το κοινωνικό του πρόσωπο?? Δώστε επιδόματα και διευκολύνσεις, όχι να στέλνετε στην ανεργία ανθρώπους που σπούδαζαν μια δεκαετία. Είναι πιο κατάλληλος ο πολύτεκνος για την ΕΑΕ από τον διδάκτορα?? Τι μας λέτε τώρα δηλαδή? Ότι κακώς σπουδάζαμε και έπρεπε να κάνουμε παιδιά? Αυτή είναι η ισότητα και η αξιοκρατία?

  • 1 Απριλίου 2017, 10:11 | Παύλος Π.

    ΝΑΙ ΣΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ, ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟ ΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ, ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΕ ΕΚΕΙΝΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΤΗΣ ΕΑΕ. Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΑΕ, ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΑΣΦΑΛΩΣ ΜΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΑΛΛΩΝ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΤΟΥΣ.ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ, ΛΟΙΠΟΝ, Η ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ. Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΟΥ ΙΣΧΥΑΝ ΤΑ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΑΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.

  • 1 Απριλίου 2017, 07:55 | ΜΑΡΙΑ

    ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
    ‘Aμεση απόσυρση της εν λόγω τροπολογίας η οποία δυναμιτίζει, για μία ακόμη φορά, τον ευαίσθητο και πολύπαθο χώρο της ΕΑΕ και θέτει εν αμφιβόλω την εύρυθμη και οργανωμένη λειτουργία της.
    Σε κανέναν άλλον κλάδο εκπαιδευτικών δεν αποτελεί προσόν ένταξης σε πίνακα Αναπληρωτών ένας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, ένα σεμινάριο ή μόνο η προϋπηρεσία χωρίς βασικό πτυχίο, όπως συμβαίνει στην ΕΑΕ.
    Διορισμοί των «μόνιμων» αναπληρωτών ΠΕ61/71 ΤΩΡΑ!