1. Σε κάθε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αποσπάται με τριετή θητεία, ύστερα από επιλογή σύμφωνα με την υπουργική απόφαση της περίπτ. ε΄ της παρ. 1 του άρθρου 18, ένας εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ 86, με οργανική θέση στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, ως Υπεύθυνος Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών, για την τεχνική υποστήριξη και την εφαρμογή της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών στις σχολικές μονάδες και Ε.Κ. Στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας, Β΄ Αθήνας, Γ΄ Αθήνας, Δ΄ Αθήνας, Ανατολικής Αττικής, Πειραιά, Αχαΐας, Ανατολικής Θεσσαλονίκης και Δυτικής Θεσσαλονίκης αποσπώνται σύμφωνα με το παρόν δύο εκπαιδευτικοί.
2. Υποψήφιοι για τις θέσεις των Υπευθύνων μπορούν να είναι εκπαιδευτικοί με επταετή τουλάχιστον εκπαιδευτική υπηρεσία στην πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι οποίοι έχουν ασκήσει διδακτικά καθήκοντα σε σχολικές μονάδες ή Ε.Κ. για πέντε τουλάχιστον έτη.
3. Οι Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών τοποθετούνται στα Τμήματα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών των οικείων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, υπάγονται διοικητικά στους προϊσταμένους των Τμημάτων αυτών και καθοδηγούνται για την άσκηση του εκπαιδευτικού και επιστημονικού τους έργου από τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου του κλάδου ΠΕ 86 του οικείου ΠΕ.Κ.Ε.Σ.
Ο υπουργός (και οι σύμβουλοι του) προφανώς έκριναν ότι τα σχολεία έχουν τελευταίας γενιάς Η/Υ, πλήρως λειτουργικούς και ενημερωμένους και ότι η δικυακή υποδομή των σχολείων δεν εμφανίζει συχνά προβλήματα. Για τον λόγο αυτό και επαρκεί ένας εκπαιδευτικός για την επίλυση προβλημάτων σε ~60 μικρές ή 30 μεγάλες σχολικές μονάδες.
Θα πρέπει να γνωρίζει όμως και ότι αυτές οι πράξεις του, -με την κατάργηση των ΠΛΗΝΕΤ-, θα έχει συνέπειες. Οι εκπαιδευτικοί αξιολογούν την κριση του υπουργού (και των συμβούλων του), και αντιλαμβάνονται τον βαθμό της αντίληψης που έχει σχετικά με την λειτουργία των σχολικών μονάδων.
Ο Υπουργός δυστυχώς με τέτοιες αποφάσεις και πρωτοβουλίες, αποδυκνύει ότι δεν χρησιμοποιεί τα κατάλληλα εργαλεία αξιολόγησης της λειτουργίας των σχολικών μονάδων, γιατί αν χρησιμοποιούσε τέτοια, σε καμιά περίπτωση δεν θα καταργούσε (υποστελέχωση ουσιαστικά σημαίνει κατάργηση) τον Θεσμό, αλλά θα τον ενίσχυε.
ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ την αναβάθμιση του ρόλου των ΚΕΠΛΗΝΕΤ, ΚΑΙ ΜΟΝΟ! Ένας θεσμός που στηρίζει στο έπακρο τα Εργαστήρια Πληροφορικής και τις υπόλοιπες δομές του σχολείου! Απαραίτητη η λειτουργία τους καθώς τα άτομα που τα στελεχώνουν ανταποκρίνονται άμεσα και σε οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί. Μετά την κατάργηση του 3ωρου υπευθύνων ΣΕΠΠΕΗΥ και την ενδεχόμενη κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ, πού θα ανατεθούν οι βλάβες των ΗΥ ;;;; Και με τι κόστος για το σχολείο ;;;;;;
Καταφανώς αντισυνταγματική διάταξη… Θητεία μπορεί να υφίσταται μόνο για τα πολιτικά, αιρετά πρόσωπα προκειμένου ώστε να ελαχιστοποιούνται φαινόμενα διαπλοκής τους… Στη Δημόσια Διοίκηση το δικαίωμα της επανάκρισης και της επαναξιολόγησης σε θέση στελέχους είναι ηθικά επιβεβλημένο και συνταγματικά κατοχυρωμένο, μιας και συνδέεται με το δικαίωμα της Δια βίου, διαρκούς κατάρτισης και επιμόρφωσης και με το δικαίωμα της υπηρεσιακής ανέλιξης, που σκοπό έχει την αρτιότερη προσφορά υπηρεσιών στην κοινωνία και στους πολίτες… Πουθενά στην υφήλιο δεν υφίστανται θητείες στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης όπου η εμπειρία των στελεχών της θεωρείται σημαντικό κεφάλαιο για την επιτυχία των στόχων και των σκοπών της. Ειδικά δε η καθιέρωση θητείας στις κρίσεις Διευθυντών ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ, θα αποδιοργανώσει τα μάλα τη Δημόσια Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, επειδή θα της στερήσει το σημαντικότερo ίσως κομμάτι από το έμπειρο εκπαιδευτικό στελεχικό δυναμικό της που διασυνδέει την ηγεσία της εκπαίδευσης με τη βάση. Εξάλλου οι Διευθυντές/-ντριες, σχολικών μονάδων ούτε χρήματα ούτε προσλήψεις ή τοποθετήσεις προσωπικού διαχειρίζονται… Οπότε τι είναι αυτό που προσπαθεί να διαφυλάξει η, αντισυνταγματική κατά τα άλλα, θέσπιση θητειών;;; Μήπως την υπηρεσιακή ανέλιξη των «μετρίων» ημετέρων;;;
Η διάταξη εάν περάσει θα καταπέσει στο
Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι απαραίτητο να συνεχίσουν να υπάρχουν!!! Εκτός από την τεχνική υποστήριξη που πάντα οι συνάδελφοι των ΚΕΠΛΗΝΕΤ έδιναν και δίνουν στις σχολικές μονάδες, παρέχουν πολύ υψηλού επιπέδου επιμόρφωση. Παρακολουθώ την επιμόρφωση από το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων και νομίζω πως η δουλειά που έχει γίνει είναι εξαιρετική. Είναι κρίμα να καταργούνται δομές δοκιμασμένες στην πράξη και με πολύ καλά αποτελέσματα!
Διαφωνώ με την κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ και την αντικατάστασή τους από ένα άτομο στη διεύθυνση. Η προσφορά τους στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών είναι σημαντική. Ας αναλογιστούν αφενός την συμμετοχή των εκπαιδευτικών κι αφετέρου την επίδραση των προγραμμάτων στα μαθησιακά αποτελέσματα πριν αποφασίσουν την κατάργηση τους
Θεωρώ ότι δεν πρέπει να καταργηθούν τα Κε.Πλη.Νε.Τ., ένας θεσμός που λειτουργεί από το 1995, και έχει στηρίξει όλα αυτά τα χρόνια ποικιλοτρόπως τις μονάδες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Αντίθετα θα πρέπει να αναβαθμιστεί με την απόσπαση περισσότερων εκπαιδευτικών και την εκσυγχρόνηση του υλικού που χρησιμοποιούν.
Το ΚΕΠΛΗΝΕΤ υπήρξε ο μόνος υποστηρικτικός θεσμός που όλα τα χρόνια που υπηρετώ στην Προσχολική εκπαίδευση, ένιωσα ότι στάθηκε δίπλα μου όταν τον χρειάστηκα και με βοήθησε με ουσιαστικό τρόπο. Η τεχνική υποστήριξη που πρόσφεραν όταν το ζητήσαμε κι οι ώρες που αφιέρωσαν στο Νηπιαγωγείο μας ήταν πολλές, διότι
οι Η/Υ που έχουμε είναι περασμένης τεχνολογίας και παρουσιάζουν προβλήματα.Οι Τεχνικοί της υπηρεσίας αυτής είχαν την τεχνογνωσία και πάντα έβρισκαν λύση στο αίτημα μας.
Νομίζω ότι ο θεσμός αυτός πρέπει να διατηρηθεί στη σημερινή του μορφή και να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο σε προσωπικό και τεχνογνωσία.
Με εκτίμηση
Η Προϊσταμένη
Σκαρλά Χρυσούλα
Η απαίτηση για 5ετή άσκηση καθηκόντων σε σχολεία είναι σε αντίθεση με τον νόμο των ΚΕΠΛΗΝΕΤ του 2012, που απαιτούσε 3 έτη διδακτικής και όριζε ότι η υπηρεσία στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ προσμετράται ως διδακτική. Διετής ή τριετής υπηρεσία αρκεί για την στελέχωση μιας θέσης που παρέχει κυρίως υπηρεσίες τεχνολογίας. Η επιμονή στην 5ετή υπηρεσία σε σχολεία θα αποκλείσει προσωπικό έμπειρο στην τεχνική στήριξη.
Επίσης, είναι σφάλμα η κατάργηση μιας επιτυχημένης δομής όπως είναι τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ, τα οποία αντίθετα θα έπρεπε να ενισχυθούν σε προσωπικό και ρόλο. Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ αντιμετωπίζουν με ενιαίο τρόπο τους εκπαιδευτικούς και τις μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίες άλλωστε αντιμετωπίζουν κοινά προβλήματα. Επίσης, αξιοποιούν το προσωπικό καλύτερα, ενώ συνεχίζουν να παρέχουν υπηρεσίες ακόμα και όταν είναι υποστελεχωμένα (πολλά ΚΕΠΛΗΝΕΤ βρέθηκαν ή βρίσκονται στελεχωμένα με ένα μόνο εκπαιδευτικό, ο οποίος εξυπηρετεί όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης).
Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι δύο Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών που προβλέπονται δεν θα αρκούν για να αντιμετωπίσουν τα αιτήματα. Επίσης αρκετές θέσεις στην Πρωτοβάθμια θα μείνουν χωρίς στελέχωση, καθώς είτε δεν θα υπάρχουν εκπαιδευτικοί ΠΕ86 είτε δεν θα πληρούν τα κριτήρια! (5ετής και 7ετής υπηρεσία). Και τότε ποιος θα στηρίξει τεχνικά τις σχολικές μονάδες;
Βερύκιος Άγγελος
Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Λευκάδας
Η υποστήριξη των σχολείων και των εκπαιδευτικών από τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι πολύτιμη. Επιπλέον διοργανώνονται σεμινάρια με ασύγχρονη διδασκαλία, πολλά από τα οποία βρίσκονται σε εξέλιξη. Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ πρέπει να συνεχίσουν την λειτουργία τους και το υποστηρικτικό τους έργο στην Α/βαθμια και Β/βαθμια εκπαίδευση.
Είναι παράλογο να υποβαθμίζεται ο θεσμός των ΚΕΠΛΗΝΕΤ την περίοδο όπου το μάθημα των ΤΠΕ έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα ακόμη και των ολιγοθέσιων Δημοτικών σχολείων. Εδώ και αρκετά χρόνια είναι ο μοναδικός φορέας που υποστηρίζει τεχνικά τα εργαστήρια Πληροφορικής δίνοντας λύση σε πολλά προβλήματα που οφείλονται στο παλαιό εξοπλισμό. Συγκεκριμένα μπορώ να αναφέρω το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Αιτ/νίας που χρησιμοποίησε το λειτουργικό σύστημα Ubuntu LTSP σε πολλά εργαστήρια καταφέρνοντας να λειτουργήσουν και να χρησιμοποιηθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία μηχανήματα που ήταν εκτός λειτουργίας.
Αξιότιμοι κύριοι,
τη στιγμή που η υποστήριξη και οι τεχνικές παροχές του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου ψυχορραγούν και παύουν λόγω έλλειψης κονδυλίων ή προγραμμάτων προς ένταξη, οι δομές υποστήριξης των σχολείων σε διάφορα επίπεδα θα πρέπει να ενισχύονται. Στο νομό Χαλκιδικής η δομή ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ λειτουργεί πυρετωδώς και αποτελεσματικά εδώ και χρόνια καθώς οι υπεύθυνοι ανταποκρίνονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στα διάφορα προβλήματα και ερωτήματα που προκύπτουν. Καθημερινά υποστηρίζουν το υλικό και τη δομή του τεχνικού εξοπλισμού διαφόρων σχολείων του νομού με επισκέψεις, εγκαταστάσεις δικτύων, εγκαταστάσεις εργαστηρίων με λογισμικό ανοιχτού λογισμικού, διοργάνωση ενημερωτικών συναντήσεων και επιμορφωτικών σεμιναρίων.
Είναι λυπηρό εδώ και χρόνια οι ηγεσίες του υπουργείου παιδείας να είναι πολέμιοι των νέων τεχνολογιών και της πληροφορικής ως επιστήμη, απομακρύονοντας εκπαιδευτικούς πληροφορικής με διάφορους τρόπους (μετατάξεις, αποσπάσεις, υποβιβάζοντας δομές υποστήριξης των νέων τεχνολογιών ενώ την ίδια στιγμή διαφημίζουν το άνοιγμα της παιδείας στις νέες τεχνολογίες και τις καινοτόμες δράσεις.
Ευχαριστώ
Λέττα Ελένη – Γενικό Λύκειο Αρναίας Εκπαιδευτικός Πληροφορικής – Μουσικής
Δεν καταλαβαίνω γιατί θεσμοί όπως τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ που αποδεδειγμένα λειτουργούν τόσα χρόνια με τεράστια επιτυχία, υποστηρίζοντας τόσο τις σχολικές μονάδες όσο και τους εκπαιδευτικούς πληροφορικής Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης, πρέπει να καταργηθούν.
Είμαι εκπαιδευτικός σε σχολείο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στις Κυκλάδες, ένας νομός στον οποίο όποιος δεν έχει υπηρετήσει δεν μπορεί να καταλάβει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει γενικά η εκπαίδευση, όσα και αν έχει ακούσει.
Από την αρχή ίδρυσης του θεσμού, το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων έχει επιμορφώσει χιλιάδες εκπαιδευτικούς στις νέες τεχνολογίες, όχι μόνο πληροφορικής, αλλά και δασκάλους, φιλολόγους, μαθηματικούς, κ.λ.π. μέσω της πλατφόρμας moodle και συνεχίζει μέχρι και σήμερα υποστηρίζοντας ταυτόχρονα και άλλους θεσμούς, όπως είναι οι Συμβουλευτικοί Σταθμοί Νέων, που και αυτοί οδεύουν προς κατάργηση.
Αυτές τις επιμορφώσεις ή θα έπρεπε να τις πραγματοποιήσει το ΥΠΠΕΘ, ως όφειλε, ή ο κάθε εκπαιδευτικός να πληρώσει για να τις κάνει. Αντί λοιπόν να επιβραβευθούν αυτές οι ενέργειες των ΚΕΠΛΗΝΕΤ και να αναβαθμιστούν ως θεσμοί, πάνε προς κατάργηση. Ας μας δώσει κάποιος μια λογική εξήγηση.
Ας μας πει επίσης κάποιος αρμόδιος, πώς θα υποστηρίζονται τεχνικά τα σχολεία και τα εργαστήρια πληροφορικής που διαθέτουν. Κάθε τόσο οι υπολογιστές των εργαστηρίων των σχολείων, αλλά και εκείνοι της γραμματειακής υποστήριξης, των εργαστηρίων Φυσικών Επιστημών χρειάζονται συντήρηση (Format, αναβάθμιση μνήμης, αλλαγή καρτών, κ.ά.), ειδικά Η/Υ με παλαιάς τεχνολογίας υλικό και λογισμικό.
Όλες αυτές οι ενέργειες που υποστηρίζονται από τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ, είναι καταγεγραμμένες στο Helpdesk του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, οπότε δεν μπορεί να ισχυριστεί κάποιος ότι όλα αυτά που αναφέρονται είναι λόγια του αέρα.
Και για να μην παρεξηγηθώ επειδή αναφέρθηκα για το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων, τις ίδιες και παρόμοιες δράσεις (από πληροφορίες που έχω) πραγματοποιούν και όλα τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ της χώρας.
Κλείνοντας, προτείνω όχι μόνο να μην καταργηθεί ο θεσμός των ΚΕΠΛΗΝΕΤ, αλλά να αναβαθμιστεί, να στελεχωθούν τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ με μόνιμο προσωπικό και να ενισχυθούν οικονομικά.
Εκτός αν επικρατεί και εδώ (όπως παντού) η λογική του καταργώ για να εξοικονομήσω πόρους και βλέπουμε.
Κατά την γνώμη μου, τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. θα πρέπει να αναβαθμιστούν. Να διατηρηθούν ως αποκεντρωμένη δομή (όπως και τα Ε.Κ.Φ.Ε.) με επιλογή στελεχών από την Περιφέρεια, και να ανήκουν στην Περιφερειακή Διεύθυνση αφού ο ρόλος τους αφορά την Α/θμια και την Β/θμια. Επίσης θα πρέπει να αναβαθμιστεί ο ρόλος τους ώστε να υποστηρίζουν και τα νεοσύστατα Κ.Ε.Σ.Υ. σε θέματα τηλεδιασκέψεων και επιμόρφωσης. Ακόμη και αν πρέπει να ανήκουν διοικητικά στο Τμήμα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών τότε θα πρέπει να ανήκουν στο αντίστοιχο τμήμα της Περιφερειακής Δ/νσης και να διατηρήσουν τον εξοπλισμένο χώρο τους. Ειδικότερα στην ευαίσθητη νησιωτική Περιφέρεια Ν. Αιγαίου που ο ρόλος τους είναι και επιμορφωτικός.
Το ερώτημα μου είναι ένα και βασικό…; Γιατί αυτή η υστερία από το υπουργείο μας με τη συνεχή και χωρίς λόγω υποβάθμιση της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών; Ποιοι είναι αυτοί που σκέφτονται και σχεδιάζουν οπισθοδρομικά στην εποχή της κοινωνίας της πληροφορίας και των επικοινωνιών;
Ο θεσμός των ΚΕΠΛΗΝΕΤ πρέπει να ενισχυθεί και όχι να υποβαθμιστεί.Απαιτούνται τουλάχιστον 2 τεχνικοί ανά νομό και ένας υπεύθυνος. Ξαναδείτε πιο σοβαρά το άρθρο 14…
Πρέπει να έχετε υπόψιν σας οτι η υποστήριξη των ΚΕΠΛΗΝΕΤ δεν ειναι μόνο τηλεφωνική αλλα και επιτόπια οπότε η υπηρεσία χρειάζεται να στελεχωθεί
με ΥΠ. ΠΛΗΝΕΤ. και με τεχνικούς ΠΛΗΝΕΤ.
Ο Θεσμός τόσα χρόνια εχει λειτουργήσει πολύ καλά.
Η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ σημαίνει στην ουσία
κατάργηση Σχολικών εργαστηρίων πληροφορικής αφου πλεον θα υπάρχουν πάρα πολλά προβλήματα,
κατάργηση συντήρησης και αναβάθμισης πεπαλαιωμένης δικτυακής υποδομής και τέλος πολλά ψηφιακά προβλήματα που παρουσιάζουνται στις σχολικές μονάδες δεν θα λύνονται.
Τέλος καταργείτε το έμπειρο ανθρώπινο εκπαιδευτικό προσωπικό που υπάρχει σήμερα σε αυτή την δομή.
Ελπίζω να ξαναδείτε το θέμα των ΚΕΠΛΗΝΕΤ και να πράξετε αυτό που ειναι σωστό για την ευρυθμη λειτουργία των Σχολείων τηςΠΔΕ και ΔΔΕ
Ευχαριστώ.
Την ίδια ώρα που στήνονται οργανογράμματα σε Δ/νσεις Πρωτ/θμιας και Δευτ/θμιας Εκπ/σης με προϊσταμένους τμημάτων που θα παίρνουν επιδόματα χωρίς να
υπάρχουν διοικητικοί υπαλλήλοι από κάτω τους, καταργούνται δομές όπως τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ που προσφέρουν υποστήριξη και υπηρεσίες επιμόρφωσεις σε όλα τα σχολεία του νομού ευθύνης τους (ειδικά με τις γεωγραφικές ιδιαιτερότητες των περισσότερων νομών με απομακρυσμένα χωριά και νησιά) και όχι μόνο. Μόνο απορία δημιουργούν τέτοιες αντικρουόμενες κινήσεις.
1. Ο θεσμός των ΚΕΠΛΗΝΕΤ πρέπει να ενισχυθεί σε ανθρώπινο δυναμικό και υλικούς πόρους.
2. Ο ένας ή οι δύο εκπαιδευτικοί ανά διεύθυνση θα είναι αδύνατον να υποστηρίξουν τα σχολεία αφού δεν θα φτάνουν ούτε για τις ανάγκες υποστήριξης της Περιφέρειας ή της Διεύθυνσης.
3. Ειδικά τα σχολεία της πρωτοβάθμιας που δεν είχαν διευρυμένο ωράριο (ΕΑΕΠ μέχρι πριν δύο χρόνια) έχουν τεράστιες ανάγκες σε υλικοτεχνική υποδομή και υποστήριξη. Πότε θα εξοπλιστούν σωστά αυτά τα εργαστήρια; Γνωρίζετε ότι οι γονείς στα περισσότερα σχολεία από αυτά αναγκάζονται και βάζουν πολλά χρήματα για την αγορά υπολογιστών.
5. Γνωρίζετε ότι τα περισσότερα εργαστήρια στην πρωτοβάθμια δεν είναι πιστοποιημένα; Γνωρίζετε ότι το μάθημα γίνετε σε πολλά από αυτά σε πολύ μικρές αίθουσες εντελώς ακατάλληλες.
6. Γνωρίζετε ότι οι πληροφορικοί στην πρωτοβάθμια αλλά και σε πολλά Λύκεια πηγαίνουν σε δύο σχολεία και υποστηρίζουν τα εργαστήρια τους αφιερώνοντας πολλές ώρες εκτός εργασιακού ωραρίου; Τώρα θα πρέπει να αφιερώνουν πολλές περισσότερες.
Ο θεσμός των ΚΕΠΛΗΝΕΤ χρειάζεται ενίσχυση και όχι κατάργηση!
Με τιμή
Πέτρος Τ.
Μεγάλο λάθος κατά τη γνώμη μου,η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ.
Θα έπρεπε να αναβαθμιστούν και να συνεχίσουν να είναι αρωγοί στο έργο μας και όχι να καταργηθούν.γιατί πραγματικά ήταν μεγάλοι αρωγοί στο εκπαιδευτικό μας έργο.
Η ανταπόκριση των υπεύθυνων συναδέλφων του ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ν.Πιερίας,ήταν άμεση και άψογη σε κάθε μας κάλεσμα.Οι άνθρωποι πρόσφεραν συνεχώς τις υπηρεσίες και τις γνώσεις τους,με αποτέλεσμα να κάνουν πιο εύκολο καιευχάριστο το εκπαιδευτικό μας έργο,αφού η διδασκαλία πλέον γίνεται με την χρήση των ΤΠΕ.
Ευχόμαστε πραγματικά, όλοι οι συνάδελφοι της σχολικής μας μονάδας,να μην καταργηθεί ο θεσμός αυτός και να συνεχίσει να λειτουργεί άψογα, όπως λειτουργούσε,μέχρι τώρα.
Ποιός θα μπορεί να καλύψει το οποιοδήποτε κόστος για αποκατάσταση ζημιών σε παλιούς και προβληματικούς υπολογιστές;Όποτε χρειαστήκαμε υποστήριξη η ανταπόκριση ήταν άμεση.
Τα Κε.Πλη.Νε.Τ. μεταξύ άλλων προσφέρουν δευτεροβάθμια τεχνική υποστήριξη σε όλα τα εργαστήρια των σχολείων της αρμοδιότητας της Διεύθυνσής τους. Είναι αδύνατο ένα άτομο να καλύπτει την τεχνική υποστήριξη (και μάλιστα σε δευτεροβάθμιο επίπεδο) όλων των εργαστηρίων. Δεν αρκεί να εγκαθιστούμε εργαστήρια στα σχολεία μας. Πρέπει να μπορούμε να τα διατηρούμε λειτουργικά!!!!
Είναι επιβεβλημένη η ενίσχυση, και σε καμιά περίπτωση η κατάργηση, των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. που στηρίζουν τεχνικά τις σχολικές μονάδες. Με την κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. ουσιαστικά καταργείται η υποστήριξη στις σχολικές μονάδες με αποτέλεσμα τα ήδη παλιά και προβληματικά εργαστήρια να σταματήσουν τη λειτουργία τους.
Η ουσιαστική κατάργηση του θεσμού των ΚΕΠΛΗΝΕΤ θα φέρει τεράστιο πλήγμα όχι μόνο στην στήριξη των υποδομών που υπάρχουν τώρα στα σχολεία και στην περαιτέρω βελτίωσή τους, αλλά και στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Δεν θα αναφερθώ στα δύο πρώτα που είναι προφανή. Θα αναφερθώ στο έργο που επιτελείται στο τρίτο και το οποίο, ίσως, να μην είναι τόσο γνωστό. Επί σειρά ετών ΚΕΠΛΗΝΕΤ, όπως εκείνο της Πάτρας και των Κυκλάδων, στήριξαν την επιμόρφωση και, μάλιστα, τις περισσότερες φορές επί εθελοντικής βάσης. Συγκεκριμένα, έδωσαν την ευκαιρία σε εκπαιδευτικούς που δεν είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν σεμινάρια Β΄επιπέδου για διάφορους λόγους (απομακρυσμένες περιοχές, έλλειψη επιμορφωτών κλπ.) να αποκτήσουν δεξιότητες στην χρήση των Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη που διαφορετικά δεν θα αποκτούσαν. Μ’ αυτό τον τρόπο προσπάθησαν να αναβαθμίσουν την παρεχόμενη εκπαίδευση σε όσο το δυνατόν περισσότερα σχολεία της χώρας εισάγοντας καινοτόμους τρόπους διδασκαλίας. Προσωπικά, θεωρώ επιεικώς απαράδεκτο να ακυρώνεται ένα τόσο σημαντικό έργο. Εύχομαι ο νομοθέτης να λάβει σοβαρά υπόψη του αυτές τις παραμέτρους και να ενισχύσει τις δομές αυτές.
Ο θεσμός των ΚΕ ΠΛΗ ΝΕΤ έχει περάσει από χίλια μύρια κύματα. Πλέον κρίνεται ως απολύτως ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ γιατί είναι η μοναδική δομή που υπάρχει στην δημόσια εκπαίδευση για ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης (Αθμια, Βθμια, Τεχνική Εκπαίδευση).
Το εύρος δραστηριοτήτων περιορίζεται μόνο από τον διαθέσιμο χρόνο των υπευθύνων και τεχνικών που δουλεύουν σε αυτά – αρκεί κάποιος να σκεφτεί τις υποδομές πληροφορικής και νέων τεχνολογιών που υπάρχουν σε κάθε σχολείο και που χρησιμοποιούνται καθημερινά.
Αν οι υπεύθυνοι του υπουργείου θεωρών ότι με την μείωση του προσωπικού θα μπορέσει να καλύψει τόσο τις υπάρχουσες ανάγκες όσο και τις μελλοντικές, νομίζω ότι με μια επίσκεψη σε όποιο ΚΕ ΠΛΗΝΕΤ είναι κοντά θα τους πείσει για το αντίθετο.
Το μόνο που θα επιτύχει η υποβάθμιση αυτή – θα είναι το απόλυτο χάος στα σχολεία μιας και το κενό που θα αφήσει θα πρέπει να καλυφθεί αναγκαστικά από τον ιδιωτικό τομέα το οποίο θα απαιτήσει χρήματα από το ταμείο του σχολείου (άρα θα γλιτώσει λεφτά το υπουργείο και θα χαλάει το σχολείο!) – ο οποίος όμως δεν έχει τις απαραίτητες τεχνικές γνώσεις για τις υποδομές του πανελλήνιου σχολικού δικτύου και ότι άλλο χρησιμοποιούμε με αποτέλεσμα την μειωμένη απόδοση!
Προσωπικά, λόγω τεχνικών γνώσεων προσπαθώ να μην επιβαρύνω το τοπικό ΚΕ ΠΛΗΝΕΤ, αλλά όποτε έχω απευθυνθεί για να πάρω οδηγίες – συμβουλές έχω λάβει άμεσα τις απαραίτητες οδηγίες – συμβουλές για την επίλυση των όποιων προβλημάτων έχουν προκύψει.
Ελπίζοντας ότι το σχόλιό μου θα συμβάλλει θετικά και ότι θα αντιστραφεί το όλο σχέδιο υποβάθμισης των ΚΕ ΠΛΗΝΕΤ.
Με τιμή,
Κομπορόζος Γεώργιος
Μηχανικός Πληροφορικής ΤΕ
MSc in Computer Graphics and Virtual Environments
Διευθυντής 2ου Γυμνασίου Αγρινίου «ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ»
Τα ΚΕ ΠΛΗΝΕΤ θέλουν υποστήριξη και ενίσχυση με τεχνικούς ΟΧΙ κατάργηση
Η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ θα υποβαθμίσει ουσιαστικά την ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου που παρέχεται στα ελληνικά σχολεία. Το σχέδιο νόμου πρέπει να αναθεωρηθεί και να διατηρηθεί ο θεσμός των ΚΕΠΛΗΝΕΤ ωστε να συνεχίσουν να παρέχουν τις υπηρεσίες τους.
Πρέπει να αφήνουμε τα υγιή τμήματα και κομμάτια της παιδείας να γίνονται φάροι, ώστε να βοηθούν τους εκπαιδευτικούς σε όποιες δυσκολίες αντιμετωπίζουν. Δεν πρέπει να συρρικνώνονται, αντιθέτως να ενισχύονται .
Η υποστήριξη που παρέχουν τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι υψίστης σημασίας. Είμαστε σε εποχή που ο εξοπλισμός μόνο απαρχαιώνεται και κάθε σχολείο παλεύει να βρει κονδύλια από δικές του «γνωριμίες». Το εγκατεστημένο λογισμικό είναι τουλάχιστο 10-15ετίας και φυσικά οι ΗΥ δεν μπορούν να τρέξουν κάτι πιο σύγχρονο. Η στήριξη των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ. Η κίνηση αυτή να συγχωνευτούν είναι τουλάχιστο απαράδεκτη.
Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να καταργηθεί η λειτουργία των ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Η παρουσία τους είναι απαραίτητη για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων.
Τα ανά την Ελλάδα ΚΕΠΛΗΝΕΤ επιτελούν ένα ιδιαίτερης βαρύτητας έργο επικουρώντας το εκπαιδευτικό έργο, τόσο σε ό,τι αφορά στην τεχνολογική/τεχνική υποστήριξη των σχολικών μονάδων όσο και στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών επί ευρείας θεματικής αντικειμένων.
Ιδιαίτερα στη νησιωτική Ελλάδα, και στην περίπτωσή μας στη λεγόμενη «Άγονη Γραμμή», αποτελεί -χωρίς υπερβολή- τον αποκλειστικό φορέα υλοποίησης εξ αποστάσεως δωρεάν επιμορφωτικών σεμιναρίων, τα οποία βρίσκουν αντίκρυσμα στη διδακτική πράξη.
Θερμή παράκληση να αναβαθμιστούν και σε καμία των περιπτώσεων να υποβαθμιστούν ή καταργηθούν.
Δεν μπορώ να καταλάβω πώς κάτι τέτοιο θα λειτουργήσει π.χ στο Νότιο Αιγαίο. Η ιδιαιτερότητα της περιφέρειας κατά την γνώμη μου απαιτεί διαφορετικό σχεδιασμό. Επίσης, οι υπηρεσίες που προσφέρουν τα ΠΛΗΝΕΤ κυρίως επιλύουν προβλήματα τεχνικής φύσης με ανάγκες αναλωσίμων και πρέπει να βρεθεί τρόπος κάλυψης δαπανών ή έστω να νομοθετηθεί η χρηματοδότηση & η διαδικασία. Κατά την γνώμη μου ένα άτομο δεν αρκεί. Συμφωνώ με την ανάγκη βελτίωσης της υφιστάμενης κατάστασης αλλά όχι διαλύοντας ότι έχει στηθεί.
Πιστεύω πως ε
Είναι ένα αψυχολόγητο σφάλμα που έγινε στα πλαίσια της «εξοικονόμησης» πόρων και ανθρώπινου δυναμικού. Είναι κρίμα να θέλουν να υποβαθμίσουν τόσο πολύ τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ τη στιγμή που όλη η εκπαιδευτική κοινότητα αναγνωρίζει την προσφορά τους. Ακόμα και με την ψυχρή λογιστική να το δει κανείς πάλι το ίδιο συμπέρασμα θα βγάλει, αφού τα χρήματα που θα ξοδέψει το δημόσιο σε ιδιώτες είναι πολλαπλάσια από αυτά που απαιτούνται για τη λειτουργία του θεσμού. Πρέπει με το ζόρι να καταστρέψουμε κάτι που λειτουργεί σωστά;
Εμείς περιμέναμε αναβάθμιση και όχι κατάργηση… Η βοήθειά τους υπήρξε πάντα άμεση, αποτελεσματική και ανθρώπινη … τα αποτελέσματα της κατάργησης τους θα είναι τόσο διοικητικά όσο και εκπαιδευτικά λόγω λιγότερο λειτουργικών εργαστηρίων. .. ας ελπίσουμε να ξανασκεφτούν το καλό τόσο του κλάδου όσο-και ακόμα περισσοτερο-των μαθητών μας…
Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι ένας βασικός θεσμός για την ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Υποστηρίζουν την λειτουργία του σχολείου και αναβαθμίζουν τις τεχνολογικές υποδομές. Θα έπρεπε να γίνει ενίσχυση τους για να συνεχίσουν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στις εκπαιδευτικές μονάδες.
Λυπάμαι που αντί να ενισχύονται οι λιγοστές δομές που στηρίζουν τη λειτουργία των σχολείων, αντίθετα απειλούνται με κατάργηση. Όσες φορές χρειαστήκαμε την υποστήριξη του ΚΕΠΛΗΝΕΤ για τα προβλήματα λειτουργίας του μοναδικού υπολογιστή που έχει η μονάδα μας, ήταν εκεί. Ειδικά στα νηπιαγωγεία που δεν εργάζονται συνάδελφοι ΠΕ19, το ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι το μόνο που πρόθυμα μας βοήθησε. Ενίσχυση χρειάζεται όχι κατάργηση!!!!
Μέγα λάθος η καταργησή τους έχουν προσφέρει πολλά και μπορούν ακόμη περισσότερα χρειάζεται αναβάθμιση του θεσμού και σε καμία περίπτωση κατάργηση τα σχολεία έχουν ανάγκη από τις υπηρεσίες τους.
Αν το Υπουργείο σχεδιάζει να καταργήσει τους υπολογιστές και τα πάσης φύσεως εργαστήρια Πληροφορικής στα σχολεία τότε ναι, δεν χρειάζονται τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ!
Επειδή όμως ΚΑΙ οι υπολογιστές είναι αναγκαίοι για τη διοίκηση και τη λειτουργία του σχολείου, ΚΑΙ τα πάσης φύσεως εργαστήρια Πληροφορικής είναι αναγκαία για τη διδασκαλία όχι μόνο των ΤΠΕ και της Πληροφορικής αλλά και για τη διδασκαλία όλων σχεδόν των μαθημάτων αναρωτιέμαι ποιος/α θα συντηρεί και επισκευάζει όλον αυτόν τον εξοπλισμό;
Οι “υπεύθυνοι εργαστηρίων” που μπορεί να είναι υπεύθυνοι για ένα και για δύο και για τρία φυσικά εργαστήρια; Με εξοπλισμό 10ετίας ή και 15ετίας που θα έπρεπε να είχε πάει στην ανακύκλωση;;; Αν δεχτούμε ότι οι “υπεύθυνοι εργαστηρίων” θα αφιερώσουν όλο το χρόνο τους και θα αντιμετωπίσουν τα προβλήματα που παρουσιάζονται πρέπει να παραδεχτούμε ότι η βοήθεια των συναδέλφων των ΚΕΠΛΗΝΕΤ ήταν πολλές φορές καθοριστική!
Τί θα γίνει όμως με τα εργαστήρια των σχολείων που δεν έχουν “υπεύθυνους εργαστηρίων”;
Τι θα γίνει με τους υπολογιστές που χρησιμοποιούνται για τη διοίκηση και τη λειτουργία του σχολείου;
Αν δεν θέλουμε να φτάσουμε στο σημείο να διδάσκουμε ΤΠΕ στον μαυροπίνακα και να επικοινωνούμε με ταχυδρομικά περιστέρια, τότε όχι μόνο ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΤΑ ΚΕΠΛΗΝΕΤ αλλά ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΘΟΥΝ !!!
Μεγάλο λάθος η κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ. Ο θεσμός θα πρέπει να ενισχυθεί. Υποστηρίζει άμεσα και αποτελεσματικά πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ένας εκπαιδευτικός ΔΕΝ αρκεί για να καλύψει την ζήτηση ανά νομό, ειδικά όσο οι νέες τεχνολογίες εισέρχονται με μεγαλύτερα ποσοστά στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Ευχαριστώ πολύ.
Η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι ένα μεγάλο και τραγικό λάθος. Οι βοήθειες που παρέχουν τόσο στα σχολεία όσο και στις διοικητικές μονάδες είναι πάρα πολύ σημαντικές και ουσιαστικές!
Λυπηρό γεγονός που αντί να ενισχύονται δομές χρήσιμες να οδεύουν σε κατάργηση – κατακερματισμό, χωρίς ουσιώδες σχέδιο. Ο τρόπος λειτουργίας των ΠΛΗΝΕΤ με την σημερινή μορφή ήταν αρκετά χρήσιμος. Έτυχε να παρακολουθήσω σεμινάριο και να αντλήσω γνώσεις που τις «κουβαλάω» έως σήμερα μαζί μου.
Εύχομαι από το πλήθος των μηνυμάτων οι ιθύνοντες και η ηγεσία να κατάλαβαν το λάθος που πάνε να κάνουν και να αφήσουν την λειτουργία της συγκεκριμένης δομής έως έχει στην ελάχιστη περίπτωση, αλλιώς να την ενισχύσουν.
Όσες φορές το νηπιαγωγείο στο οποίο εργάζομαι απευθύνθηκε στο ΚΕΠΛΗΝΕΤ για τεχνική υποστήριξη και συμβουλές, βρήκε άμεση ανταπόκριση στα αιτήματα, γνώση, εμπειρία, ευγένεια, υποστήριξη, σοβαρότητα και επαγγελματισμό. Και χωρίς κόστος, εκτός αν χρειάζεται κάποιο μικροποσό για ανταλλακτικά.
Τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. πρέπει να διατηρηθούν ως δομή και να ενισχυθούν, ώστε να συνεχίσουν το απολύτως επιτυχημένο έργο τους, δηλ. την τεχνική υποστήριξη των σχολικών μονάδων και την επιμορφωτική τους δράση. Η κατάργησή τους θα έχει άμεσο –αρνητικό- αντίκτυπο στη λειτουργία της σχολικής μονάδας.
Μέχρι στιγμής τα περισσότερα ΚΕΠΛΗΝΕΤ καταβάλλουν τεράστιες προσπάθειες (και με προσωπικά έξοδα των εργαζόμενων εκεί) προκειμένου να ανταποκριθούν στις ανάγκες ΟΛΩΝ των σχολείων για τεχνική υποστήριξη. Και είναι ένας φορέας τα αποτελέσματα του οποίου είναι μετρήσιμα.
Αναρωτιέμαι, τι σας κάνει να πιστεύετε ότι -στη νέα δομή- ένας (1) άνθρωπος θα μπορέσει να προσφέρει στα 261 νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία της Δ/νσης Π.Ε Εύβοιας όσα προανέφερα; Ή μήπως θα αναγκαστούμε να απευθυνθούμε σε ιδιώτη (με τι κόστος και ποιος θα το πληρώσει;);
Αναρωτιέμαι επίσης, γιατί επιλέγετε την κατάργηση μιας δομής –της μοναδικής ίσως- που λειτουργεί απολύτως υποστηρικτικά απέναντι στους εκπαιδευτικούς τόσο σε τεχνικό επίπεδο όσο και επιμορφωτικά. Έχετε υπόψη σας ότι είναι ο μοναδικός φορέας που παρέχει δωρεάν επιμόρφωση υψηλού επιπέδου σε θέματα καινοτόμα, καίρια και με άμεση εφαρμογή στη σχολική πράξη;
Παίρνω μέρος σε μια μεγάλης κλίμακας επιμόρφωση που διοργανώνεται από ΚΕΠΛΗΝΕΤ, είναι στοχευμένη, σοβαρή, επιστημονικά τεκμηριωμένη, εξ αποστάσεως και δωρεάν. Έχω επενδύσει χρόνο και κόπο σε αυτό (όπως και οι επιμορφωτές) και εσείς –μέσω της κατάργησης των ΚΕΠΛΗΝΕΤ- παρεμβαίνετε στην επιμόρφωσή μου και διακόπτετε την επαγγελματική μου πρόοδο. Δεν έχετε αυτό το δικαίωμα (ειδικά όταν δεν έχετε μια εξίσου σοβαρή και με τα ίδια χαρακτηριστικά αντιπρόταση).
Η ομαλή λειτουργία των σχολείων (διοικητικά και παιδαγωγικά) οφείλεται και στην τεχνική-συμβουλευτική-επιμορφωτική υποστήριξη των ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Η κατάργηση τους οδηγεί στην υποβάθμιση της σχολικής μονάδας και φέρνει ένα βήμα πιο κοντά στην διάλυσή της. Εκτός αν αυτό επιδιώκετε…
Μεγα λαθος η καταργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ.Αποτελούν σημαντική υποστηρικτική δομη για την πρωτοβαθμια και δευτεροβαθμια εκπαιδευση,όπου διδάσκω.
Μεγάλο λάθος η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Εδώ και αρκετά χρόνια είναι ο μοναδικός φορέας που μας υποστηρίζει τεχνικά αλλά και συμβουλευτικά σε όποιες δυσκολίες ή προβλήματα προκύπτουν στο χώρο του σχολείου.
Είναι μεγάλο λάθος η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Στο δημοτικό όπου εργάζομαι έχουμε διαρκή στήριξη από το αρμόδιο ΚΕΠΛΗΝΕΤ, η στήριξη που μας παρέχουν είναι άμεση και αποτελεσματική. Κάποτε ο σύλλογος γονέων έφερε έναν ιδιώτη να περάσει δίκτυο σε όλες τις τάξεις και καταλήξαμε να πληρώσουμε πολλά χρήματα και να έχουμε πολλά προβλήματα που καλέσαμε το ΚΕΠΛΗΝΕΤ να μας τα λύσει. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πάρθηκε τέτοια απόφαση για μια υπηρεσία που βοηθάει όλα τα σχολεία.
Είναι απαραίτητη η τεχνική υποστήριξη εκπαιδευτικών και σχολείων για την αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και τον εκσυγχρονισμό της σύμφωνα με άλλα θετικα εκπαιδευτικα πρότυπα!
Θεωρώ ότι είναι σκληρή και άδικη η κατάργηση της δομής των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ..
Τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. πρέπει να διατηρηθούν ως δομή και να συνεχίσουν την τεχνική υποστήριξη των σχολικών μονάδων, όπως επίσης και την επιμορφωτική τους δράση.
Η προσφορά τους είναι αναντικατάστατη και πολύτιμη.Η εκπαιδευτική κοινότητα
τους στηρίζουμε και τους υποστηρίζουμε καθώς είμαστε ευχαριστημένοι από τη λειτουργία τους.Οι υπεύθυνοι που παίρνουν αποφάσεις ας λάβουν σοβαρά υπόψην
τις γνώμες μας και να ξανασκεφτούν αυτό που σκέφτονται να πράξουν.
Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ έχουν προσφέρει πολλά στα σχολεία με την διαρκή υποστήριξη στα εργαστήρια ΗΥ και το δίκτυο των σχολείων αλλά και στους καθηγητές με σεμινάρια, ημερίδες κ.λ.π.
Φέτος μόνο «τρέχουν» 5 σεμινάρια των 120 ωρών χωρίς κανένα κόστος για το δημόσιο και δωρεάν για τους εκπαιδευτικούς.
Είναι θεσμός που πρέπει να ενισχυθεί και όχι να καταργηθεί.
Η κατάργηση του θεσμού των ΚΕΠΛΗΝΕΤ θα δημιουργήσει σοβαρό πρόβλημα στην υποστήριξη των σχολείων. Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ ΔΕΝ πρέπει να καταργηθούν αλλά να ενισχυθούν με εξοπλισμό , προσωπικό και μέσα.
Tα ΚΕΠΛΗΝΕΤ ικανοποιούν πάντα τις ανάγκες των σχολείων σε τεχνική υποστήριξη εξοικονομώντας παράλληλα δημόσιο χρήμα. Χρειάζεται η υποστήριξη και η ουσιαστική ενίσχυση τoυς κι όχι η κατάργησή τους.
Από τα γραφόμενα προκύπτει σαφώς πως έχει υποεκτιμηθεί, αφελώς ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο, ο ρόλος, η συνεισφορά και το μέγεθος του παραγόμενου έργου των Κε.Πλη.Νε.Τ.
Υποτιμάται, σκοπίμως ή μη, η προσπάθεια που απαιτείται για την ουσιαστική υποστήριξη των σχολικών μονάδων και παραβλέπεται πλήρως υπόμνημα σχετικό με το θέμα που έχει κατατεθεί από τα Κε.Πλη.Νε.Τ. στο Υπουργείο εδώ και πολύ καιρό.
Το παρακάτω κείμενο συνυπογράφεται από 105 συναδέλφους των Κε.Πλη.Νε.Τ., περιγράφει το έργο των Κε.Πλη.Νε.Τ. αλλά περιέχει και προτάσεις, με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον, για τη βελτίωση του ήδη παραγόμενου και προσφερόμενου έργου.
Παρακαλώ προς ενημέρωσή σας (πλήρες κείμενο) :
https://drive.google.com/open?id=0B9v00ImyD7XCSmhYTTIzLV9idWZTZllKUVBTczAyNTA3OHRN
Θεοδώρου Χρήστος
Τεχνικός Υπεύθυνος Κε.Πλη.Νε.Τ. Φθιώτιδας
Η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ μόνο προβλήματα θα δημιουργήσει καθώς οι σχολικές μονάδες θα χάσουν την υποστήρηξη που όλα αυτά τα χρόνια είχαν σε θέματα πληροφορικής.
Το κόστος θα είναι πολύ μεγαλύτερο αν για οποιοδήποτε θέμα θα πρέπει να απευθυνόμαστε σε ιδιώτες.
Χωρίς ΚΕΠΛΗΝΕΤ τα εργαστήρια των σχολείων θα σβήσουν σιγά σιγά και θα αραχνιάσουν. Είμαι δάσκαλος ΠΕ70 και χρειάστηκα αρκετές φορές τις υπηρεσίες του ΚΕΠΛΗΝΕΤ ως τώρα, οι οποίες ήταν πολύτιμες. Αναβάθμιση χρειάζεται το ΚΕΠΛΗΝΕΤ, όχι υποβάθμιση.