1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων εισάγεται πιλοτικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», η οποία συνίσταται στη δοκιμαστική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές. Με όμοια απόφαση ορίζονται η χρονική διάρκεια εφαρμογής της πιλοτικής δράσης, ο αριθμός, η διάρκεια και το περιεχόμενο των νέων θεματικών κύκλων και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων καθενός εξ αυτών, ο αριθμός και η γεωγραφική κατανομή των σχολικών μονάδων στις οποίες εισάγεται η πιλοτική δράση, το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων που εφαρμόζεται στις μονάδες αυτές, οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των νέων θεματικών κύκλων και ενοτήτων, ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών και ρυθμίζεται κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων.
2. Με την ολοκλήρωση της πιλοτικής δράσης της παρ. 1, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συντάσσει έκθεση αποτελεσμάτων και γνωμοδοτεί προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την εισαγωγή ή μη των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σε όλες τις σχολικές μονάδες Νηπιαγωγείου, Δημοτικού και Γυμνασίου, ή άλλως τη διενέργεια ή μη νέας πιλοτικής δράσης.
Άρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 2.885 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 927 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο
- 865 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά Σχολεία
- 501 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του Γυμνασίου
- 204 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Αναγραφή χαρακτηρισμού διαγωγής στους τίτλους σπουδών
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Προφορική βαθμολογία τετραμήνων στο Λύκειο
- 1.559 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού Λυκείου
- 48 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Μέσος όρος απόλυσης – προαγωγής μαθητών στο Γενικό Λύκειο
- 214 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Σκοποί
- 109 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Πρότυπα Σχολεία
- 62 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Πειραματικά Σχολεία
- 406 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Ίδρυση και διασύνδεση
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15 Περιφερειακή Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 16 Όργανα διοίκησης
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 17 Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο
- 1.638 ΣχόλιαΆρθρο 18 Επιλογή μαθητών
- 97 ΣχόλιαΆρθρο 19 Διδακτικό προσωπικό
- 190 ΣχόλιαΆρθρο 20 Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 21 Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 22 Συμβούλιο στήριξης σχολείου
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 23 Εφαρμογή της νομοθεσίας για τα σχολεία της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και χρηματοδότηση
- 16 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Άρθρο 24 Τροποποίηση του άρθρου 3 του ν. 4415/2016 (Α΄ 159, διόρθ. σφάλμ. Α΄ 165)
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 25 Τροποποιήσεις του άρθρου 4 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 26 Τροποποιήσεις του άρθρου 5 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 27 Τροποποίηση του άρθρου 11 του ν. 4415/2016
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 28 Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 4415/2016
- 92 ΣχόλιαΆρθρο 29 Τροποποιήσεις του άρθρου 16 του ν. 4415/2016
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 30 Τροποποίηση του άρθρου 17 του ν. 4415/2016
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 31 Τροποποίηση του άρθρου 18 του ν. 4415/2016
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 32 Τροποποίηση του άρθρου 26 του ν. 4415/2016
- 20 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 33 Αντικατάσταση του άρθρου 47 του ν. 4547/2018ΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 34 Προσθήκη άρθρου 47Α στον ν. 4547/2018
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προσθήκη άρθρου 47Β στον ν. 4547/2018
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 36 Αντικατάσταση του άρθρου 48 του ν. 4547/2018.
- 44 ΣχόλιαΆρθρο 37 Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων
- 216 ΣχόλιαΆρθρο 38 Εκπαιδευτικός Eμπιστοσύνης
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 39 Λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού
- 75 Σχόλια Άρθρο 40 Εγγραφή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μαθητών Λυκείων που διακρίθηκαν σε διεθνείς επιστημονικούς διαγωνισμούς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Τροποποίηση του άρθρου 13Δ του ν. 4186/2013
- 550 ΣχόλιαΆρθρο 42 Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 43 Θέματα διορισμού εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)
- 83 ΣχόλιαΆρθρο 44 Θέματα πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 45 Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη κενών θέσεων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 46 Χρηματοδότηση από το εθνικό σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την πληρωμή των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών
- 57 ΣχόλιαΆρθρο 47 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.).
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 48 Διορισμός μόνιμων εκπαιδευτικών, μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 935 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 50 Εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών παλαιοτέρων ετών στα εσπερινά ΕΠΑ.Λ. τριετούς φοίτησης
- 1.217 ΣχόλιαΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 238 ΣχόλιαΆρθρο 52 Ρυθμίσεις για την εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 53 Τροποποίηση του άρθρου 20 του ν. 2074/1992
- 73 ΣχόλιαΆρθρο 54 Εκπαιδευτές Επαγγελματικής Κατάρτισης -Μητρώο Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης
- 22 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Α΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 55 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 192 ΣχόλιαΆρθρο 56 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 57 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 58 Καταργούμενες διατάξεις
- 11 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ Ανάδειξη Πρυτανικών Αρχών Άρθρο 59 Πρυτάνεις και Αντιπρυτάνεις
- 45 ΣχόλιαΆρθρο 60 Δικαίωμα υποψηφιότητας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 61 Ασυμβίβαστα
- 225 ΣχόλιαΆρθρο 62 Σώμα εκλεκτόρων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 ΠροκήρυξηΆρθρο 63 Προκήρυξη
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 64 Εκλογική διαδικασία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και ΑντιπρυτάνεωνΆρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και Αντιπρυτάνεων
- 31 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ Μετεγγραφές φοιτητών Άρθρο 66 Ορισμοί
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 67 Δικαιούχοι μετεγγραφής – Προϋποθέσεις
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 68 Λόγοι αποκλεισμού
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 69 Μετεγγραφή βάσει οικονομικών και κοινωνικών κριτηρίων
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 70 Μετεγγραφή αδελφών προπτυχιακών φοιτητών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 71 Μετακίνηση σε Τμήμα του ιδίου επιστημονικού πεδίου
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 72 Μετεγγραφή ειδικών κατηγοριών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 73 Κατ’ εξαίρεση μετεγγραφή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74 ΕνστάσειςΆρθρο 74 Ενστάσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 18 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών Άρθρο 76 Ίδρυση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 77 Όργανα διοίκησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 78 Διδακτικό προσωπικό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79 Λοιπό προσωπικό
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 80 Πόροι
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικούΆρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 82 Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών διπλής ειδίκευσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 83 Διπλά Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 84 Θερινά προγράμματα σπουδών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 85 Συνεργασίες με Ιδρύματα της αλλοδαπής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 Ασφαλιστική κάλυψη αλλοδαπών φοιτητών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 88 Ταχεία διαδικασία χορήγησης αδειών διαμονής για λόγους σπουδών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 89 Λοιπές διατάξεις Ξ.Π.Σ.
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 90 Χρηματοδότηση Ε.Λ.Κ.Ε. για Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 91 Διαδικασία εκλογής Κοσμήτορα
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 92 Διαδικασία εκλογής Προέδρου και Αναπληρωτή Προέδρου Τμήματος
- 14 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Β΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 93 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 94 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 95 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 96 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 97 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 120 ΣχόλιαΆρθρο 98 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
22 Απριλίου 2020, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
6 Μαΐου 2020, 08:00
Σχετικό Υλικό
ΣΧ/Ν Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2.885 Σχόλια 14716 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Απαράδεκτο!!οχι
Ευτυχώς που δεν έχω παιδιά να τα παραδίδω καθημερινά στο έλεος σας .Πάρτε το χαμπάρι δεν σας έχουμε ανάγκη με αυτά πού προωθείτε . ΑΦΉΣΤΕ τα παιδιά στην ησυχία τους να αναπτυχθούν έτσι όπως ορίζει η φύση και ο Θεός .ΓΙΑΤΊ θέλετε όλα να τα καταστρέφετε;
Αυτό μόνο σας λέω: Μην τολμήσετε…
Οι γονείς ΔΕΝ είναι χαϊβάνια, όπως το Υπουργείο νομίζει.
Κρατήστε τους σεξολόγους για τα δικά σας δύστυχα βλαστάρια. Εμείς ξέρουμε πολύ καλά τι θα πούμε στα παιδιά μας.
το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης είναι εξ ορισμού λαθος να εισαχθεί στην εκπαιδευτική δραστηριότητα ανεξαρτήτως ηλικίας, αφού στοχεύει μόνο στις πληροφορίες και στις πρακτικές γυρω από την ερωτική πράξη, αποκόπτοντάς την εντελώς από τον έρωτα και την αγαπητική σχέση των προσώπων που αποτελούν την ουσία που νοηματοδοτεί την κοινωνία και την ένωσή τους, με κορύφωση την ψυχική και σωματική ένωση
Εκπαιδευτικός β/θμιας
Τα παιδιά δεν χρειάζονται σεξουαλική διαπαιδαγώγηση.Θα τα καταφέρουν όταν έρθει η ώρα να έχουν σχέσεις,όπως οι πρόγονοί τους που δεν χρειάστηκε να διδαχθούν τι θα κάνουν από κάποιο μάθημα.Άλλωστε υπάρχει λόγος να τα πονηρεύουν κάποιοι από αυτήν την τρυφερή ηλικία;Αφήστε τα παιδιά να είναι ΠΑΙΔΙΑ!!!
Θεωρώ ότι η σεξουαλική διαπαιδαγώγιση σε επίπεδο νηπιαγωγείου δεν θα ωφελήσει στη μείωση της παραβατικής σεξουαλικής συμπεριφοράς στο μέλλον του παιδιού.
Αντίθετα αυτό που θα βοηθήσει σε αυτήν την κατεύθυνση είναι η θεμελιώδης ηθική διαπαιδαγώγιση του παιδιού. Χτίζοντας στο παιδί ένα πυρήνα ηθικών αξιών θα μπορούμε σε μεγαλύτερη και πιο ώριμη ηλικία να χτίσουμε τις επιμέρους υγιείς κοινωνικές συμπεριφορές. Χωρίς όμως τα απαραίτητα θεμέλια οποιαδήποτε άλλη ενέργεια περισσότερη σύγχυση θα δημιουργήσει.
~Φοιτητής
Διαφωνώ με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών.Σκεφτείτε κάτι ωφέλιμο να διδάξετε στα παιδιά.Αυτό είναι άκαιρο και επικίνδυνο.
Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο και τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού, όπου το παιδί δεν έχει καν ολοκληρωμένη συνείδηση αυτών των πραγμάτων, μόνο αρνητικές συνέπειες μπορεί να επιφέρει στο παιδί και μόνο λόγοι προπαγάνδισης συγκεκριμένης σεξουαλικής συμπεριφοράς την δικαιολογούν, πράγμα αντιδημοκρατικό.
Για δε τις μεγαλύτερες τάξεις του δημοτικού, γυμνάσιο κλπ. η δικαιολογία περιορισμού των αμβλώσεων δεν μπορεί να οδηγήσει σε υποχρεωτική επιβολή ενός τέτοιου «μαθήματος» σε οικογένειες που ήδη καταφέρνουν αυτό το στόχο με άλλα μέσα, όπως διαπαιδαγωγώντας τα παιδιά τους με στόχο την αποχή από σεξουαλικές σχέσεις στην εφηβεία, πρακτική που συνιστούν άλλωστε και μονάδες εφηβικής υγείας. Στις περιπτώσεις αυτές το μάθημα θα φέρει αντίθετα αποτελέσματα, δημιουργώντας ανησυχίες στα παιδιά μας και θα έρθει και σε αντίθεση με τις θρησκευτικές πεποιθήσεις πολλών οικογενειών. Εάν το Υπουργείο θεωρεί ότι το μάθημα θα έχει κάποια χρησιμότητα σε ορισμένες οικογένειες, το λιγότερο που θα πρέπει να γίνει είναι να είναι προαιρετικό, ώστε να κρίνουν οι γονείς, που είναι και οι πλέον αρμόδιοι, κατά πόσο τα παιδιά τους έχουν ανάγκη κάτι τέτοιο.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΜΑΣ!
Διαφωνώ κάθετα με την σκοπούμενη ηθική κακοποίηση, εξαχρείωση και διατάραξη του ψυχικού κόσμου των μαθητών και μαθητριών των σχολικών μονάδων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (και ειδικά των νηπιαγωγείων), μέσω της εισαγωγής του λεγόμενου «μαθήματος» της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης.
Διαφωνώ ρητά και κατηγορηματικά με την επιβολή μαθήματος σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο νηπιαγωγείο!!! Ως μητέρα νηπίου και νομικός αντιδρώ εντόνως και διαμαρτύρομαι με την επιφύλαξη παντός δικαιώματός εμού και του νηπίου τέκνου μου, ζητώντας την μη εφαρμογή του ψηφισθέντος απαράδεκτου και επικίνδυνου για την ψυχοσωματική υγεία των παιδιών μας μέτρου! Παρακαλώ και προσκαλώ κάθε αρμόδιο να ανακαλέσει άμεσα την εφαρμογή του!
Δεν έχουν ανάγκη τα παιδιά καθοδήγηση σε αυτό το θέμα.Η φύση είναι ο καλύτερος σύμβουλος.Αφήστε τα παιδιά μακριά από τα πειράματά σας.Μιλάμε για αθώες ψυχούλες.Καμιά ευαισθησία πια;
Διαφωνώ ρητά και κατηγορηματικά με την επιβολή μαθήματος σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο νηπιαγωγείο!!! Ως μητέρα νηπίου και νομικός αντιδρώ εντόνως και διαμαρτύρομαι με την επιφύλαξη παντός δικαιώματός εμού και του νηπίου τέκνου μου, κατά παντός αρμοδίου και υπευθύνου ψηφίσαντος τέτοιου απαράδεκτου και επικίνδυνου για την ψυχοσωματική υγεία των παιδιών μας μέτρου! Παρακαλώ και προσκαλώ κάθε αρμόδιο να ανακαλέσει άμεσα την εφαρμογή του!
Για την εισαγωγή νέων δεξιοτήτων στο νηπιαγωγείων, η Πληροφορική, η Φυσική Αγωγή, η μουσική και η θεατρική αγωγή περιλαμβάνονται ήδη στο Αναλυτικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου και δεν αποτελούν νέα γνωστικά αντικείμενα. Εντάσσονται, λοιπόν, μέσα στο γενικότερο σχεδιασμό δραστηριοτήτων που έχουν νόημα για τα παιδιά, γι΄αυτό και δεν προτείνονται για αυτοτελή διδασκαλία. Η όλη εκπαιδευτική διαδικασία γίνεται με παιγνιώδη τρόπο και όχι με αυστηρά οργανωμένο πρόγραμμα που δεν συνδέεται με τα ενδιαφέροντα και τις ψυχοσωματικές ανάγκες των παιδιών. Θεωρώ, συνεπώς, πώς με την εισαγωγή άλλων ειδικοτήτων στην προσχολική εκπαίδευση, «καταργείται» και απαξιώνεται η ειδικότητα του νηπιαγωγού, ο οποίος έχει εκπαιδευτεί και εξειδικευτεί για να μπορεί να ανταποκριθεί στη διδασκαλία των παιδιών προσχολικής ηλικίας.
Η σεξουαλική αγωγή είναι απολύτως ανάρμοστη για την νηπιακή ηλικία.Υπάρχει εκτεταμένη επιστημονική βιβλιογραφία που υποδεικνύει τις σωματικές και ψυχολογικές συνέπειες πάνω στα παιδιά αυτής της πρώιμης και άκαιρης ενασχόλησής τους με τη σεξουαλικότητα.
Διαφωνώ απόλυτα με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση!
Γιατί αγνοείτε κύριες/κύριοι νομαθετούντες, τις απόψεις διαπρεπών επιστημόνων; Η νηπιακή ηλικία είναι πολύ αρνητικά ευάλωτη στην διαχείριση σεξουαλικών δεδομένων. ΔΙΑΦΩΝΩ ΕΝΤΟΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΗΠΙΑ.
Σχετικά με την εισαγωγή νέων δεξιοτήτων στο νηπιαγωγείων, η Πληροφορική και η Φυσική Αγωγή περιλαμβάνονται ήδη στο Αναλυτικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου και δεν αποτελούν νέα γνωστικά αντικείμενα. Εντάσσονται, λοιπόν, μέσα στο γενικότερο σχεδιασμό δραστηριοτήτων που έχουν νόημα για τα παιδιά, γι΄αυτό και δεν προτείνονται για αυτοτελή διδασκαλία. Η όλη εκπαιδευτική διαδικασία γίνεται με παιγνιώδη τρόπο και όχι με αυστηρά οργανωμένο πρόγραμμα που δεν συνδέεται με τα ενδιαφέροντα και τις ψυχοσωματικές ανάγκες των παιδιών. Θεωρώ, συνεπώς, πώς με την εισαγωγή άλλων ειδικοτήτων στην προσχολική εκπαίδευση, «καταργείται» και απαξιώνεται η ειδικότητα του νηπιαγωγού, ο οποίος έχει εκπαιδευτεί και εξειδικευτεί για να μπορεί να ανταποκριθεί στη διδασκαλία των παιδιών προσχολικής ηλικίας.
Αφηστε τις αθωες ψυχουλες στην αθωοτητα τους…ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ οποιαδηποτε «διαπεδαγωγηση»σεξουαλικου περιεχομενου σε αυτες τις ηλικιες….
Ντροπή και αισχος!!! Να αποσυρθεί
ΔΙΑΦΩΝΏ ΚΆΘΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΉ ΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΊΟ ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ
Αυτά δεν είναι έργα του Αγαθού αλλά του πονηρού.
Λυπάμαι πολύ γιατί εργαζόμουν πολλά χρόνια, πάνω στην σεξουαλικη κακοποίηση. Να ακούω τέτοιου είδους θέματα, να θέλουν ν διδακτουν σε αυτή την ηλικία. Είναι θέματα τα οποία ένα παιδί, δεν μπορεί ν διαχειριστεί κ μπορέσει ν κατανοήσει την χρησιμότητα του. Καθώς η σεξουαλικης διαπαιδαγωγηση είναι καθαρά θέμα υποκειμενικό, για το είναι σωστό κ τι λάθος σε κάθε οικογένειά. Δεν μπορεί ν ορίζετε από το υπουργείο, στο εξωτερικό είναι επιλογής κ όχι υποχρεωτικό.
Ειμαστε κάθετοι σε κάθε μορφής κακοποίησης κ αυτό που πάτε ν κάνετε είναι μορφή κακοιησης της ψυχικής υγείας των παιδιών. Αρνητικώς λοιπόν.
Λυπάμαι γιατί λόγω χρόνια εργασίας στον τομέα σεξουαλικης κακοποίησης , ακούω τέτοια θέματα να εντασωντε σε τόσο πρώιμη ηλικία. Θέματα τα οποία ένα παιδί τέτοιας ηλικίας δεν μπορεί ν διαχειριστεί.
Καθώς επίσης τα θέματα σεξουαλικου προσανατολισμου, είναι ένα θέμα τελείως υποκειμενικό για το σωστό κ λάθος της κάθε οικογένειάς. Δν μπορεί ν αποφασίζει το κράτος για το πως θέλουμε εμείς οι γονείς να αναπτύξουμε αυτό το θέμα. Είμαστε αρνητικοί.
Διαφωνώ καθετα την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης πριν το λύκειο. Οι συνέπειες θα είναι καταστροφικές για τα παιδιά μας.
Καλό ακούγεται η εισαγωγή νέων θεματικών κύκλων και ενοτήτων αλλά θα πρέπει να διασφαλιστεί ότι οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των θα είναι αυτές που είναι οι αρμόδιες και όχι οι διαθέσιμες για να διδάξουν.
Ευχομαι να λειτουργησουν οντως ως αναβαθμιση του σχολειου τα Εργαστηρια Δεξιοτητων. Κατι τετοιο βεβαια δεν μπορει να ισχυσει αν δηλητηριαστουν οι ψυχουλες των παιδιων μας με ερεθισματα που δεν μπορουν ακομα να διαχειριστουν οπως για παραδειγμα οτιδηποτε εχει να κανει με τη σεξουαλικοτητα. Συμφωνα και με τους ειδικους ειναι πιο αστοχο απο το να προσπαθησεις να διδαξεις πυρηνικη φυσικη σε μικρα παιδια και πιο καταστροφικο απο το να προκαλεσεις μονιμη φυσικη αναπηρια σε ανθρωπο. Εκφραζω την εντονη ανησυχια μου ως γονεας!
Διαφωνω με τη σεξουαλική αγωγή σ αυτήν την ηλικία και δεν θεωρώ κανέναν αρμόδιο για αυτό παρά μόνο τους γονείς.
Διαφωνώ απόλυτα με το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης. Σαν γονείς εμπιστευόμαστε μόνο τα λόγια Αγίων Πατέρων για το παιδί μας
Δεν Συμφωνώ,με τη σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση των παιδιών από τόσο ευαίσθητη ηλικία και όχι μόνο. Νιώθω θυμωμενη, αηδιασμενη και δεν πρόκειται σαν μητέρα και γενικότερα σαν γονείς να επιτρέψουμε σε κανέναν να κάνει τόσο μεγάλο κακό στο χαρακτήρα και την ψυχή του παιδιού μας και των παιδιών όλων των Ελλήνων. Ως χριστιανοί ορθόδοξοι θα ξεσηκωθουμε εναντίων όλων αυτών που νομίζουν ότι μπορούν να επιβάλουν κάθε είδους κακό. Σας εκλεξαμε να μας προστάτευτε και όχι να μας καταστρέψετε. ΟΘΕΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΦΩΤΊΣΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΉΣΕΤΕ ΕΓΚΑΙΡΩΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΥΠΆΡΞΕΙ ΜΕΓΆΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΉ ΚΑΤΑΚΡΑΥΓΉ ΕΝΑΝΤΊΟΝ ΣΑΣ. ΦΊΛΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΤΕΙΤΕ ΌΛΟΙ ΕΝΑΝΤΊΟΝ ΑΥΤΏΝ ΠΟΥ ΘΈΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΈΨΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!
Υπάρχουν πολλές επιστημονικές τοποθετήσεις που λένε καθαρά ότι δεν χρειάζεται η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ειδικά σε αυτή την ηλικία. Εδώ δεν γίνονται άλλα και άλλα που είναι πιο βασικά προγράμματα και θα γίνουν τέτοιου είδους; Απαράδεκτο! Διαφωνώ κάθετα.
Σε καμία περίπτωση δεν είμαστε διατεθιμενοι να επιτρέψουμε σε κανέναν και σε καμία δομή την διαπαιδαγωγηση αγνών ψυχών σε κάτι τόσο μη ομαλό και κάτι το οποίο δεν άπτεται της δικαιοδοσία κανενός μα κανενός άλλου πάρα μόνο των γονέων. Τα παιδιά, όλα τα παιδιά είναι ανεκτιμητα πλασματα και όχι αναλώσιμα πειραματόζωα.
Απαράδεκτη πιστεύω η προοπτική της σεξ. Διαπαιδαγώγησης. Έχετε χάσει κάθε εμπιστοσύνη.
Η εξαιρετικά αόριστη αναφορά σε εργαστήρια δεξιοτήτων, δυστυχώς μου φέρνει στο νου τα περίφημα κέντρα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, τις άπειρες περιβαλλοντικές «δράσεις» και όλους τους συναφείς διαγωνισμούς. Με το διαγωνισμό κατασκευής «ξύλινης φωλιάς για πουλιά» , έχουν φτάσει να συνταξιοδοτηθούν συνάδελφοι. Με την υποχρέωση ενασχόλησης – και καλά- με κάποιο πρόγραμμα γίνονται οι εκδρομές στα σχολεία. Τα παιδιά παριστάνουν ότι ενδιαφέρονται, οι συνάδελφοι ότι ασχολούνται και οι προϊστάμενοι ότι τους πιστεύουν για να μην χάνονται οι εκδρομές. Αν δεν υπάρχει πολύ συγκεκριμένο πρόγραμμα, που να αναφέρεται σε πραγματικά ενδιαφέροντα θέματα , που να παρακινούν όντως τους μαθητές και να έχουν τη λιγότερη δυνατή ανάγκη γραφειοκρατικής διεκπεραίωσης, θα φτιάξετε μια νέα τάξη «λουφαδόρων» που απλώς θα κάνουν copy-paste ή μετάφραση σε ήδη υπάρχουσες εργασίες. Επιπλέον, σε ποιες ώρες και στα πλαίσια ποιου ακριβώς μαθήματος θα γίνονται αυτά; Αν μιλάτε για απασχόληση εκτός σχολικού ωραρίου μαθητών ή/και εκπαιδευτικών, απλά ξεχάστε το. Αν πρόκειται για το ιστορικό ανέκδοτο της διαθεματικής προσέγγισης και της αειφόρου ανάπτυξης , επίσης ξεχάστε το.
Βρείτε ώρες, κόψτε από Θρησκευτικά (έλεος!!!!) , κόψτε από Αρχαία (οι τραγικοί μας ποιητές δεν ζουν για να γράψουν άλλα έργα) βάλτε στο ωρολόγιο πρόγραμμα κάτι νέο και ενδιαφέρον, επιτέλους!!!!
Διαφωνώ κάθετα με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο και γενικότερα σε όλες τις σχολικές μονάδες
Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση είναι αποκλειστικό θέμα της οικογένειας..όχι για κάνενα λόγο δν πρέπει να ενταχθεί στο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου….
Διαφωνώ κάθετα.Δεν είναι η κατάλληλη ηλικία για τέτοιου είδους ενημέρωση
Μαθήματα τέτοιου περιεχομένου θα βλάψουν τις ψυχές των παιδιών. Το κάθε παιδί είναι διαφορετικό. Δεν ξέρουμε τι εικόνες θα δημιουργήσει στο κεφαλάκι του.
Ο καθηγητής που θα διδάσκει το μάθημα αποκλείεται να μην προβάλλει και την δική του ιδεολογική προσέγγιση.
Ας σεβαστούμε λοιπόν την αγνότητα της παιδικής ηλικίας και ας αφήσουμε τους γονείς να κάνουμε τη δουλειά τους. Άλλωστε στην εποχή μας όλοι οι γονείς είναι ανοιχτοί και προετοιμασμένοι για συζητήσεις τέτοιου περιεχομένου.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ
Διαφωνώ κάθετα με τη σεξουαλικη διαπαιδαγωγιση τοσο στο νηπιαγωγείο, όσο και σε ολες της βαθμίδες εκπαίδευσης. Είναι καθαρα προσωπικό θέμα και αφορα την καθε οικογένεια ποτε και πως θα ενημερώσει τα παιδιά της επι τουτου. Είναι απαράδεκτο και ανήθικο.
Η σεξουαλιική (δήθεν) διαπαιδαγώγηση είναι ό,τι πιο αποτυχημένο έχει να δείξει το παγκόσμιο εκπαιδευτικό σύστημα. Δεν γνωρίζει το Υπουργείο ότι όπου υιοθετήθηκε αυξήθηκε ο αριθμός των εκτρώσεων στα ανήλικα κορίτσια; Δεν γνωρίζει το Υπουργείο ότι σε χώρες που το μάθημα ήταν υποχρεωτικό έγινε προαιρετικό; Σε τι υστερούν οι μαθητές ως σήμερα; Ποιες δεξιότητες των μαθητών θα αυξηθούν με την σεξουαλιική «διαπαιδαγώγηση»; Η Ελλάδα πρέπει πάντα να εισάγει αποτυχημένα παραδείγματα από το εξωτερικό; Τίποτα άλλο θετικό δεν βρήκαν να εφαρμόσουν; ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΟ ΓΚΡΕΜΙΣΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ.
Πραγματικά έχουν διδαχθεί τόσα πολλά τα παιδάκια που μας έμεινε η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση; έλεος . ήδη ο φόρτος της πληροφορίας που έχουν να διαχειριστούν τα μικρούλια είναι πολύ μεγάλος , προσθέστε και τον κορονα ιό . Τέτοιο φόρτο ούτε οι ενήλικες καλά καλά δεν αντέχουν . Και δεν είναι ζήτημα συγκυριών μόνο . Γιατί πρέπει να »πονηρευτούν» τα αθώα μυαλουδάκια και ψυχούλες ; θα τα μάθουν . ενσυναίσθηση και σεβασμό στους άλλους λείπει . και το να ασχολούνται οι γονείς με τα απιδιά τους . Η πραγματική Ορθόδοξη χριστιανική αλλά και κλασσική ελληνική παιδεία έχει να δώσει στοιχεία χρήσιμα . όσο για τις παραπομπές που ζητάτε ως τεκμηρίωση , απαντήσεις έχετε σε αρχαίους ¨Ελληνες φιλοσόφους και σεβαστούς ορθόδοξους γέροντες ( διδακτική Αγίου Παισίου και Πορφυρίου για οικογένεια και παιδιά , καθώς και Αγίου Ιωάννη του Χρυσοστόμου ).
εν κατακλείδι αντιτίθεμαι στο πρόγραμμα αυτό .(συγνώμη αν ξαναεστάλη)
Διαφωνώ με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης γιατί είναι ένα πολύ ευαίσθητο θέμα για το οποίο θα ήθελα εμείς οι γονείς να είμαστε υπεύθυνοι για αυτή σύμφωνα με τις αρχές της οικογένειας μας και όχι οποιοδήποτε εκπαιδευτικού.
Παρακαλώ να αποσυρθούν όλα τα νομοθετήματα και οι δράσεις που προσβάλουν τις Ελληνορθόδοξες Αξίες μας και εκφυλίζουν τις αθώες παιδικές ψυχές!
Είμαστε κάθετα αντίθετοι!
Απαράδεκτο!!!! Διαφωνώ κάθετα με τη σεξουαλική αγωγή!!!
Ως Νηπιαγωγός διαφωνώ καθετα την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο νηπιαγωγείο. Μαθαίνουμε ήδη στα παιδιά το σώμα τους μέσα από project κτλ. κ είναι αρκετό για την ηλικία τους. Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση βασίζεται σε προγράμματα ολιστικού τύπου σεξουαλικής εκπαίδευσης όπου ενθαρρύνουν σχεδόν εμμονικά την σεξουαλική ικανοποίηση των εφήβων με άτομα ιδίου και διαφορετικού φύλου, είναι φανατικά υπέρ των εκτρώσεων, δείχνουν την αναπαραγωγική πράξη σε φωτογραφίες σε παιδιά νηπιαγωγείου, κάνουν λόγο στα παιδιά για την σεξουαλική αυτοϊκανοποίηση, περνά το μήνυμα πως το φύλο είναι ρευστό σε παιδιά νηπιαγωγείου και δημοτικού και μπορούν να διαλέξουν τι φύλο θέλουν να έχουν,δείχνουν την χρήση του προφυλακτικού σε μαθητές δημοτικού. Για αυτούς τους απαράδεκτους λόγους (που και η επιστημονική ιατρική έρευνα έχει αποδομήσει) επιβάλλεται να καταργηθεί από το άρθρο η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση για μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως ακατάλληλα
Διαφωνώ κάθετα με σεξουαλική αγωγη
Αντίχριστη η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε αντίθεση με τα θρησκευτικά δικαιώματα του παιδιού και της οικογένειάς του!
Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο, ό,τι κι αν περιέχει, είναι απαράδεκτη. Αδυνατώ να φανταστώ έναν «υγειή» σκοπό για τη δραστηριότητα αυτή. Ως γονιός, δεν είμαι διατεθιμένη να επιτρέψω καμία παρέμβαση τέτοια στν ψυχικό κόσμο των παιδιών μου
Η σεξουαλική αγωγή είναι απολύτως ανάρμοστη για την νηπιακή ηλικία. Και μόνο που τίθεται το ζήτημα από την πλευρά του Υπουργείου εγείρονται ερωτήματα σχετικά με τα κίνητρα, τους στόχους και τους εμπνευστές. Αισχρό.
Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση είναι κάτι για το οποίο ευθύνεται η οικογένεια και μόνο και δεν θα ανεχτούμε σαν ορθόδοξοι χριστιανοί τα παιδιά μας να γίνουν βορά της διαπαιδαγώγησης που διώχνουν τα ορθόδοξα θρησκευτικά από τα σχολεία ως δήθεν μαθήματα κατήχησης και τα αντικαθιστούν με κατήχηση στο σεξ και σε όλες τις παραφυση ακατανομαστες πράξεις με τις οποίες θέλετε να μολύνετε τις ψυχές των παιδιών μας.Οχι κύριοι ούτε πιλοτικά ούτε καθόλου.Και φυσικά όλα αυτά πάτε να τα περάσετε την στιγμή που όλοι ασχολούνται με τον κορωνοιο για να μην υπάρχουν αντιδράσεις.Ελεος!
Παρακαλώ να αποσυρθεί το άρθρο για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση από το νηπιαγωγείο. Είναι απαράδεκτο να επηρεάζουμε αγνές ψυχές και να τις βομβαρδίζουμε με πληροφορίες που τους είναι αχρειαστες σε αυτή την ηλικία. Εδώ γιατί δεν συμβουλεύατε την γνώμη των ειδικών παιδοψυχολόγων αλλά πράττετε από μόνοι σας.
Διαφωνω καθετα!! Η σεξουαλική διαπαιδαγωγηση σε αυτες τις ηλικιες μονο λαθος μπορει να ειναι !!!!