ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ ΜΕΡΟΥΣ ΜΕΡΟΥΣ Ε΄ | |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΜΕΡΟΥΣ Α’ | |
Άρθρο 336 | Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Β’ |
Άρθρο 337 | Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ’ |
Άρθρο 338 | Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου ΙΕ’ |
Άρθρο 339 | Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου ΙΣΤ’ |
Άρθρο 340 | Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίων ΚΔ’ και ΚΖ΄ |
Άρθρο 341 | Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου ΚΘ’ |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΜΕΡΟΥΣ Β’ | |
Άρθρο 342 | Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίων Α’ – Γ’ |
ΜΕΡΟΣ Ε’
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΜΕΡΟΥΣ Α’
Άρθρο 336
Μεταβατικές Διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
1. Τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.) που η θητεία των υπηρετούντων Πρυτανικών Αρχών λήγει την 31η.8.2022 και η διάρκεια της οποίας παρατείνεται έως την ανάδειξη των νέων Πρυτανικών Αρχών και το αργότερο έως την 31η.12.2022 δυνάμει του εξηκοστού άρθρου του ν. 4917/2022 (Α΄ 67) υποχρεούνται να συγκροτήσουν το Συμβούλιο Διοίκησης του άρθρου 8 το αργότερο έως την 30ή.10.2022. Με επιμέλεια του Πρύτανη του Α.Ε.Ι., κατά παρέκκλιση του άρθρου 9 η προκήρυξη για την ανάδειξη των εσωτερικών μελών και η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την επιλογή των εξωτερικών μελών του Συμβουλίου Διοίκησης εκδίδονται εντός αποκλειστικής προθεσμίας τριάντα (30) ημερών από την έναρξη ισχύος του παρόντος.
2. Κατ’ εξαίρεση σε όσα Α.Ε.Ι. λήγει η θητεία των υπηρετούντων Πρυτανικών Αρχών την 31η.8.2022, η διάρκεια της οποίας παρατείνεται έως την ανάδειξη των νέων Πρυτανικών Αρχών και το αργότερο έως την 31η.12.2022 δυνάμει του εξηκοστού άρθρου του ν. 4917/2022 (Α΄ 67), η πρώτη προκηρυσσόμενη θητεία του Συμβουλίου Διοίκησης και του Πρύτανη λήγει την 31η.8.2026.
3. Τα Α.Ε.Ι. των οποίων η θητεία των υπηρετούντων Πρυτανικών Αρχών λήγει την 31η.8.2023 ή την 31η. 8.2024 υποχρεούνται να συγκροτήσουν το Συμβούλιο Διοίκησης και να αναδείξουν τον Πρύτανη και τους Αντιπρυτάνεις σύμφωνα με τα άρθρα 9 έως 11 και εντός των προθεσμιών που τίθενται στα άρθρα αυτά.
4. Η θητεία της Διοικούσας Επιτροπής του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος παρατείνεται για ένα (1) έτος από την ημερομηνία λήξης της, ήτοι έως 31.8.2023. Το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος υποχρεούνται όπως συγκροτήσει το Συμβούλιο Διοίκησης και τη Σύγκλητο σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος το αργότερο έως την 31η.8.2023.
5. Έως τη συγκρότηση του Συμβουλίου Διοίκησης ανά Α.Ε.Ι. και την ανάληψη των καθηκόντων του οι αρμοδιότητες του άρθρου 14, πλην των περ. κβ) και της παρ. 3 του άρθρου 14 ασκούνται από το Πρυτανικό Συμβούλιο του Α.Ε.Ι.
Άρθρο 337
Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ’
1. Στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.) που η θητεία των υπηρετούντων Πρυτανικών Αρχών λήγει την 31η.8.2022 και παράλληλα λήγει η θητεία των υπηρετούντων Κοσμητόρων των Σχολών του Α.Ε.Ι. την 31η.8.2022, η διάρκεια της οποίας δύναται να παρατείνεται δυνάμει του εξηκοστού άρθρου του ν. 4917/2022 (Α΄ 67) έως την ανάδειξη των νέων Κοσμητόρων, η διαδικασία ανάδειξη των νέων Κοσμητόρων πραγματοποιείται σύμφωνα με το άρθρο 24 του παρόντος. Η προκήρυξη πραγματοποιείται από τον υπηρετούντα Πρύτανη του Α.Ε.Ι. εντός ενός (1) μήνα από τη δημοσίευση του παρόντος. Εντός της ίδιας προθεσμίας συγκροτείται και η Επιτροπή Αξιολόγησης του άρθρου 24. Κατ’ εξαίρεση η διάρκεια της προκηρυσσόμενης θητείας είναι μικρότερη των τριών (3) ακαδημαϊκών ετών και λήγει την 31η.8.2025. Η αξιολόγηση των υποψηφίων πραγματοποιείται το αργότερο εντός δεκαπέντε (15) ημερών από τη συγκρότηση του Συμβουλίου Διοίκησης του Α.Ε.Ι.
2. Στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.) που η θητεία των υπηρετούντων Πρυτανικών Αρχών λήγει την 31η.8.2023 και η θητεία υπηρετούντων Κοσμητόρων Σχολών του Α.Ε.Ι. λήγει την 31η.8.2022, παρατείνεται η θητεία των υπηρετούντων Κοσμητόρων από την ημερομηνία λήξης της έως τη συγκρότηση του πρώτου Συμβουλίου Διοίκησης και την ολοκλήρωση της διαδικασίας ανάδειξης του νέου Κοσμήτορα, και για χρονικό διάστημα που δεν δύναται να υπερβαίνει της 31ης.10.2023. Κατ’ εξαίρεση η διάρκεια της επόμενης θητείας του Κοσμήτορα είναι μικρότερη των τριών (3) ακαδημαϊκών ετών και λήγει την 31η.8.2026. Ειδικά για τα Α.Ε.Ι. που η θητεία των υπηρετούντων Πρυτανικών Αρχών λήγει την 31η.8.2023, η προκηρυσσόμενη θητεία του Κοσμήτορα είναι έως 31.8.2023.
3. Στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.) που η θητεία των υπηρετούντων Πρυτανικών Αρχών λήγει την 31η.8.2024 και παράλληλα λήγει η θητεία των υπηρετούντων Κοσμητόρων Σχολών του Α.Ε.Ι. την 31η.8.2022 και η διάρκειά της δύναται να παρατείνεται δυνάμει του εξηκοστού άρθρου του ν. 4917/2022 (Α΄ 67) έως την ανάδειξη των νέων Κοσμητόρων, η ανάδειξη των Κοσμητόρων πραγματοποιείται σύμφωνα με το άρθρο 19 του ν. 4485/2017. Κατ’ εξαίρεση η διάρκεια της προκηρυσσόμενης θητείας είναι μικρότερη των τριών (3) ακαδημαϊκών ετών και λήγει την 31η.10.2024.
Άρθρο 338
Μεταβατικές Διατάξεις Κεφαλαίου ΙΕ’
1. Πανεπιστημιακά Ερευνητικά Κέντρα (Π.Ε.Κ.) των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.), που έχουν ιδρυθεί και λειτουργούν δυνάμει των άρθρων 4, 15, 26, 37, 47, 62 του ν. 4610/2019 (A’ 70), του άρθρου 7 του ν. 4559/2018 (Α΄142) και των άρθρων 17 και 23 του ν. 4589/2019 (Α’ 13), μετατρέπονται σε Πανεπιστημιακά Κέντρα Έρευνας και Καινοτομίας (ΠΑ.Κ.Ε.Κ.) του Κεφαλαίου ΙΕ΄ με απόφαση της Συγκλήτου του Α.Ε.Ι., η οποία εκδίδεται εντός τριών (3) μηνών από την έναρξη ισχύος του παρόντος και κοινοποιείται στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Εάν τα υφιστάμενα Π.Ε.Κ. δεν μετατραπούν σε ΠΑ.Κ.Ε.Κ. του παρόντος Κεφαλαίου, εντός τριών (3) μηνών από την έναρξη ισχύος του παρόντος, καταργούνται αυτοδικαίως.
2. Πανεπιστημιακά Ερευνητικά Κέντρα (Π.Ε.Κ.) των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.) που έχουν ιδρυθεί και λειτουργούν ως αυτοτελή νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου (Ν.Π.Ι.Δ.) των Α.Ε.Ι., καταργούνται ως αυτοτελή νομικά πρόσωπα, απορροφώνται από το Α.Ε.Ι. που ανήκουν και μετατρέπονται σε Πανεπιστημιακά Κέντρα Έρευνας και Καινοτομίας (ΠΑ.Κ.Ε.Κ.) του παρόντος κεφαλαίου σύμφωνα με την παρ. 1. Για την ένταξή τους απαιτείται η έκδοση διαπιστωτικής απόφασης του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, κατόπιν απόφασης της Συγκλήτου. Εάν τα Α.Ε.Ι. στα οποία λειτουργούν Π.Ε.Κ. ως αυτοτελή νομικά πρόσωπα, δεν αποφασίσουν την μετατροπή τους σε ΠΑ.Κ.Ε.Κ. του Κεφαλαίου ΙΕ΄ και παρέλθει άπρακτη η προθεσμία των τριών (3) μηνών από την έναρξη ισχύος του παρόντος, τα Π.Ε.Κ. καταργούνται αυτοδικαίως. Για την κατάργησή τους απαιτείται η έκδοση διαπιστωτικής απόφασης του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων. Τα Α.Ε.Ι. που απορροφούν Π.Ε.Κ. υπεισέρχονται αυτοδικαίως και χωρίς άλλη διατύπωση σε όλα τα ενοχικά και εμπράγματα δικαιώματα και σε όλες τις υποχρεώσεις τους, ως οιονεί καθολικοί διάδοχοί τους, χωρίς την υποχρέωση καταβολής φόρου, τέλους ή άλλου δικαιώματος υπέρ του Δημοσίου ή των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) ή άλλων νομικών προσώπων, τηρουμένων των διατυπώσεων δημοσιότητας για τα ακίνητα. Εκκρεμείς δίκες με Π.Ε.Κ. συνεχίζονται από το Α.Ε.Ι., στο οποίο εντάχθηκε, χωρίς διακοπή της δίκης.
3. Ερευνητικά Πανεπιστημιακά Ινστιτούτα (Ε.Π.Ι.) των Α.Ε.Ι., που έχουν ιδρυθεί και λειτουργούν κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος, δύνανται να μετατρέπονται σε Ερευνητικά Ινστιτούτα (Ε.Ι.) του ΠΑ.Κ.Ε.Κ. του Α.Ε.Ι. , κατόπιν απόφασης της Συγκλήτου, και σύμφωνης γνώμης του Διοικητικού Συμβουλίου του Ε.Π.Ι., που εκδίδεται εντός αποκλειστικής προθεσμίας έξι (6) μηνών από την έναρξη ισχύος του παρόντος και κοινοποιείται στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Για την ένταξή τους και την κατάργηση ως αυτοτελών νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου απαιτείται η έκδοση διαπιστωτικής απόφασης του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων. Τα Α.Ε.Ι. που απορροφούν Ε.Π.Ι. υπεισέρχονται αυτοδικαίως και χωρίς άλλη διατύπωση σε όλα τα ενοχικά και εμπράγματα δικαιώματα και σε όλες τις υποχρεώσεις τους, ως οιονεί καθολικοί διάδοχοί τους, χωρίς την υποχρέωση καταβολής φόρου, τέλους ή άλλου δικαιώματος υπέρ του Δημοσίου ή των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) ή άλλων νομικών προσώπων, τηρουμένων των διατυπώσεων δημοσιότητας για τα ακίνητα. Εκκρεμείς δίκες με Π.Ε.Κ. συνεχίζονται από το Α.Ε.Ι., στο οποίο εντάχθηκε, χωρίς διακοπή της δίκης.
Άρθρο 339
Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου ΙΣΤ’
1. Η διαδικασία κατάρτισης των μητρώων γνωστικών αντικειμένων του άρθρου 144 των Τμημάτων των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.) ολοκληρώνεται το αργότερο έως την 31η.12.2022 και τα μητρώα αναρτώνται στο ηλεκτρονικό σύστημα ολοκληρωμένης διαχείρισης εκλογής και εξέλιξης μελών Διδακτικού Ερευνητικού Προσωπικού (Δ.Ε.Π.) του άρθρου 142.
2. Η διαδικασία κατάρτισης των μητρώων εσωτερικών και εξωτερικών εκλεκτόρων των Τμημάτων των Α.Ε.Ι. ολοκληρώνεται το αργότερο έως την 31η.1.2023 και τα μητρώα αναρτώνται στο ηλεκτρονικό σύστημα ολοκληρωμένης διαχείρισης εκλογής και εξέλιξης μελών Δ.Ε.Π. του άρθρου 142. Κατ’ εξαίρεση η ισχύς των πρώτων μητρώων εσωτερικών και εξωτερικών εκλεκτόρων αρχίζει από την ημερομηνία έγκρισής τους και την ανάρτησή τους στο ηλεκτρονικό σύστημα ολοκληρωμένης διαχείρισης του άρθρου 142 και τα μητρώα αυτά ισχύουν έως την 31η.12.2023.
3. Η διαδικασία εκλογής και εξέλιξης των μελών Δ.Ε.Π. σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος Κεφαλαίου ΙΣΤ’ εφαρμόζεται κατά τη διαδικασία εκλογής ή εξέλιξης μελών Δ.Ε.Π. που προκηρύσσονται από την 1η.2.2023 και εξής. Διαδικασίες για την εκλογή ή εξέλιξη μελών Δ.Ε.Π. που έχουν προκηρυχτεί ή προκηρύσσονται το αργότερο έως την 31η.1.2023 ολοκληρώνονται σύμφωνα με τις διατάξεις για την εκλογή και εξέλιξη μελών Δ.Ε.Π. που ισχύουν έως την έναρξη ισχύος του παρόντος και ολοκληρώνονται το αργότερο έως την 30.06.2023.
Άρθρο 340
Μεταβατικές Διατάξεις των Κεφαλαίων ΚΔ’ και ΚΖ΄
1. Η υποβολή των προτάσεων των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.) για την έκδοση των Οργανισμών του άρθρου 206 πραγματοποιείται εντός έξι (6) μηνών από την έναρξη ισχύος του παρόντος. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, η προθεσμία της παρούσας δύναται να παρατείνεται για χρονικό διάστημα που δεν υπερβαίνει τους έξι (6) μήνες.
2. Οργανικές Μονάδες των Α.Ε.Ι. που έχουν συσταθεί με απόφαση της Συγκλήτου του Α.Ε.Ι. δυνάμει ειδικών διατάξεων, συνεχίζουν και λειτουργούν νομίμως έως την έναρξη ισχύος του Οργανισμού του Α.Ε.Ι. Εάν οι εν λόγω Μονάδες δεν συμπεριληφθούν στον Οργανισμό παύουν να υφίστανται και να λειτουργούν νομίμως.
3. Οι διατάξεις του Κεφαλαίου ΚΖ’, πλην του άρθρου 257, εφαρμόζονται στους Ειδικούς Λογαριασμούς Κονδυλίων Έρευνας (Ε.Λ.Κ.Ε.) των ερευνητικών κέντρων – ινστιτούτων και των τεχνολογικών φορέων του αρ. 13Α του ν. 4310/2014 (Α’ 258). Οι Ε.Λ.Κ.Ε., οι οποίοι έχουν συσταθεί και λειτουργούν στους εν λόγω φορείς, σύμφωνα με τις κοινές υπουργικές αποφάσεις 5439/1985 (Β΄ 298) και 120/1/837/1988 (Β΄ 696) εξακολουθούν να υφίστανται και διέπονται από τις διατάξεις του ν. 4310/2014 (Α’ 258). Οι αρμοδιότητες της Επιτροπής Ερευνών του άρθρου 232, καθώς και οι αρμοδιότητες του Συμβουλίου Διοίκησης του Α.Ε.Ι. που σχετίζονται με τη διαχείριση πόρων των Ε.Λ.Κ.Ε. ασκούνται από το Διοικητικό Συμβούλιο του ερευνητικού κέντρου – ινστιτούτου ή τεχνολογικού φορέα του άρθρου 13 Α του ν. 4310/2014 (Α’ 258). Οι αρμοδιότητες του άρθρου 233 ασκούνται από τον Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου του οικείου φορέα.
Άρθρο 341
Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου ΚΘ’
1. Τα Ερευνητικά Πανεπιστημιακά Ινστιτούτα (Ε.Π.Ι.) που υφίστανται κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος αξιολογούνται υποχρεωτικά από την Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε). Για τον σκοπό αυτό υποβάλλουν φάκελο αξιολόγησης προς την ΕΘ.Α.Α.Ε. το αργότερο εντός οκτώ (8) μηνών από την έναρξη ισχύος του παρόντος.
2. Τα Ε.Π.Ι. που δεν αξιολογούνται επιτυχώς ή δεν έχουν υποβάλει φάκελο για την αξιολόγησή τους, από τη λήξη της προθεσμίας της παρ. 1 καταργούνται ως αυτοτελή νομικά πρόσωπα και απορροφώνται από τους Ειδικούς Λογαριασμούς Κονδυλίων Έρευνας (Ε.Λ.Κ.Ε.) των οικείων Α.Ε.Ι. Οι Ε.Λ.Κ.Ε. υποκαθίστανται αυτοδικαίως και χωρίς καμία άλλη διατύπωση σε όλα τα δικαιώματα, υποχρεώσεις και έννομες σχέσεις των Ε.Π.Ι. που εντάσσονται και η ένταξη αυτή εξομοιώνεται με καθολική διαδοχή, οι δε δίκες των νομικών προσώπων που εντάσσονται συνεχίζονται από τον Ε.Λ.Κ.Ε. χωρίς καμία άλλη διατύπωση και χωρίς να επέρχεται βίαιη διακοπή τους, λόγω της ένταξης. Τα εντασσόμενα νομικά πρόσωπα λύονται χωρίς να ακολουθήσει εκκαθάριση και το σύνολο της περιουσίας τους, ενεργητικό και παθητικό, μεταβιβάζεται στον Ε.Λ.Κ.Ε., ο οποίος καθίσταται αποκλειστικός κύριος, νομέας, κάτοχος και δικαιούχος κάθε κινητής και ακίνητης περιουσίας, καθώς και κάθε άλλου περιουσιακού στοιχείου των εντασσόμενων νομικών προσώπων, με την επιφύλαξη των διατάξεων για δωρεές, κληρονομίες και κληροδοσίες και των διατυπώσεων δημοσιότητας για τα ακίνητα. Το προσωπικό των Ε.Π.Ι. μεταφέρεται αυτοδικαίως με την ίδια σχέση εργασίας στον Ε.Λ.Κ.Ε., διατηρώντας τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που απορρέουν από τη σχέση εργασίας που ισχύουν κατά τον χρόνο συγχώνευσης. Για τη μεταφορά του προσωπικού απαιτείται η έκδοση διαπιστωτικής απόφασης του Πρύτανη του Α.Ε.Ι.
3. Για την κατάργηση των Ε.Π.Ι. ως αυτοτελή νομικά πρόσωπα και την απορρόφησή τους από τους Ε.Λ.Κ.Ε. των Α.Ε.Ι. σύμφωνα με την παρ. 2, εκδίδεται διαπιστωτική απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΜΕΡΟΥΣ Β’
Άρθρο 342
Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίων Α’ – Γ’
1. Ο Πρόεδρος, οι Αντιπρόεδροι και τα μέλη του Δ.Σ. που υπηρετούν κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος συνεχίζουν να ασκούν τα καθήκοντά τους το αργότερο έως την 30ή.9.2022. Μέχρι το αργότερο την ημερομηνία αυτή ολοκληρώνονται οι διαδικασίες επιλογής νέου Προέδρου, Αντιπροέδρου και μελών του Δ.Σ. σύμφωνα με το παρόντα. Με τη δημοσίευση της πράξης ορισμού των προσώπων του προηγούμενου εδαφίου λήγει αυτοδικαίως και αζημίως η θητεία των προσώπων του πρώτου εδαφίου. Έως την επιλογή Εκτελεστικού Διευθυντή σύμφωνα με το παρόν, ο Εκτελεστικός Διευθυντής ορίζεται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων.
2. Εκκρεμείς δίκες του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π συνεχίζονται από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. χωρίς διακοπή της δίκης.
3. Τα στοιχεία των καταλόγων των ομοταγών ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων της αλλοδαπής και των τίτλων που απονέμουν, οι οποίοι τηρούνται στον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π., εντάσσονται αντίστοιχα στο Εθνικό Μητρώο αναγνωρισμένων ιδρυμάτων της αλλοδαπής και το Εθνικό Μητρώο τίτλων σπουδών αναγνωρισμένων ιδρυμάτων της αλλοδαπής, με απόφαση του Δ.Σ. σύμφωνα με το παρόν.
4. Για τις ανάγκες του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. συστήνονται πέντε (5) θέσεις κατηγορίας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ) ή Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΤΕ).
5. Οι δέκα τέσσερις (14) οργανικές θέσεις των Ειδικών Εισηγητών του άρθρου 10 του ν. 3328/2005 (Α’ 80) μετατρέπονται σε οργανικές θέσεις ΠΕ. Οι θέσεις αυτές καταλαμβάνονται από τους υπηρετούντες κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος ως Ειδικοί Εισηγητές οι οποίοι μετατάσσονται στην κατηγορία ΠΕ με την ίδια σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου και κατατάσσονται με κοινή απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων και του Υπουργού Εσωτερικών σε ίδιο βαθμό και μισθολογικό κλιμάκιο (ΜΚ.)
6. α) Εκκρεμείς αιτήσεις κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος προς τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. για την αναγνώριση ισοτιμίας βασικού τίτλου σπουδών της αλλοδαπής σύμφωνα με τον ν. 3328/2005, που σκοπούν στις περιπτώσεις της παρ. 4 του άρθρου 293, καθίστανται άνευ αντικειμένου και το καταβληθέν παράβολο επιστρέφεται από τη δημοσίευση των Εθνικών Μητρώων του άρθρου 293 του παρόντος κατόπιν αίτησης του ενδιαφερόμενου, εντός προθεσμίας ενός (1) έτους.
β) Εκκρεμείς αιτήσεις κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος προς τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. που σκοπούν στην αναγνώριση ισοτιμίας και αντιστοιχίας εξετάζονται από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. σύμφωνα με το παρόν. Ο Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. δύναται να ζητήσει πρόσθετα δικαιολογητικά από τον ενδιαφερόμενο. Η αίτηση δεν εξετάζεται αν ο ενδιαφερόμενος δηλώσει, εντός προθεσμίας ενός (1) έτους, ότι δεν επιθυμεί την εξέταση της εκκρεμούς αίτησής του από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. και το καταβληθέν παράβολο επιστρέφεται.
γ) Εκκρεμείς αιτήσεις κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος προς τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. που σκοπούν στην αναγνώριση ισοτιμίας και αντιστοιχίας με συνεκτίμηση μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών εξετάζονται από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. σύμφωνα με το παρόν, όπως ορίζεται στην προηγούμενη περίπτωση. Ο Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. κατά την εξέταση της αίτησης δεν συνεκτιμά τον μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών.
δ) Εκκρεμείς αιτήσεις κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος προς τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. για την αναγνώριση ισοτιμίας μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου που σκοπούν στις περιπτώσεις της παρ. 4 του άρθρου 293 καθίστανται άνευ αντικειμένου με τη δημοσίευση των Εθνικών Μητρώων του άρθρου 293 και το καταβληθέν παράβολο επιστρέφεται κατόπιν αίτησης του ενδιαφερόμενου, εντός προθεσμίας ενός (1) έτους. Σε περίπτωση που οι αιτήσεις αυτές σκοπούν στην αναγνώριση ακαδημαϊκού τίτλου σπουδών εξετάζονται από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. σύμφωνα με το παρόν. Ο Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. δύναται να ζητήσει πρόσθετα δικαιολογητικά από τον ενδιαφερόμενο. Η αίτηση δεν εξετάζεται αν ο ενδιαφερόμενος δηλώσει, εντός προθεσμίας ενός (1) έτους, ότι δεν επιθυμεί την εξέταση της εκκρεμούς αίτησής του από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. και το καταβληθέν παράβολο επιστρέφεται.
7. Εκκρεμείς αιτήσεις επανεξέτασης στον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. καταργούνται και επιστρέφεται το παράβολο. Με την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου εκκινεί η νόμιμη προθεσμία άσκησης του ενδίκου βοηθήματος της αίτησης ακύρωσης.
Σε όσες περιπτώσεις δεν έχει παρέλθει το διάστημα άσκησης αίτησης επανεξέτασης στον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. καταργείται το δικαίωμα άσκησης αίτησης επανεξέτασης. Από τη δημοσίευση του παρόντος νόμου εκκινεί η νόμιμη προθεσμία άσκησης του ενδίκου βοηθήματος της αίτησης ακύρωσης.
8. Όπου στον νόμο αναφέρεται αναγνώριση ακαδημαϊκής ισοτιμίας και αντιστοιχίας από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π., εφεξής νοείται και η απόφαση αναγνώρισης ακαδημαϊκού τίτλου σπουδών του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.
9. Δεν δύναται να υποβληθεί αίτηση αναγνώρισης ακαδημαϊκής ισοδυναμίας που απορρέει από τίτλο σπουδών ανώτατης εκπαίδευσης εφόσον ο τίτλος αυτός έχει συνεκτιμηθεί για «ισοτιμία ή «ισοτιμία και αντιστοιχία» από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. σύμφωνα με προγενέστερες διατάξεις.
Δημόσιοι Υπάλληλοι, Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, με Διδακτορικό θα πρέπει επιτέλους να αναγνωρίζονται και να αντιμετωπίζονται σε κάθε επίπεδο ως ΠΕ. Τα διδακτορικά δεν διακρίνονται σε ΤΕ ή ΠΕ και για το γνωσιακό υπόβαθρο ούτε λόγος! Άμεσα ισοτιμία, λοιπόν, με τους ΠΕ.
Παρακαλώ όπως προβείτε στην αντιστοίχηση των πτυχίων ΑΤΕΙ/ΤΕΙ με τα αντίστοιχα τμήματα των νεων πανεπιστημίων, ορίζοντας τις διαδικασίες που απαιτούνται. Είναι το δίκαιο και πρέπει να υπαρξει μέριμνα.
Παρακαλούμε όπως, στο παρόν σχέδιο νόμου, ενσωματωθούν διατάξεις οι οποίες να καθορίζουν τις διαδικασίες αντιστοίχισης/εξομοίωσης των πτυχίων των Α.Ε.Ι. Τ.Τ. με τα πτυχία των νέων ακαδημαϊκών δομών που προέκυψαν από τους νόμους 4521/2018, 4559/2018, 4589/2019 και 4610/2019.
Παρακαλώ όπως προβείτε στην αντιστοίχηση των πτυχίων ΑΤΕΙ/ΤΕΙ. Είμαι πτυχιούχος Νοσηλευτής ΤΕΙ και πιστεύω πως ειναι ηθικά και επαγγελματικά δίκαιο.
Παρακαλούμε για άμεση ΕΞΙΣΩΣΗ των πτυχίων ΑΕΙ ΤΤ με τα πανεπιστημιακά πτυχία ΑΕΙ, ισότιμα ηδη στο εξωτερικό.
Παρακαλούμε όπως, στο παρόν σχέδιο νόμου, ενσωματωθούν διατάξεις οι οποίες να καθορίζουν τις διαδικασίες αντιστοίχισης/εξομοίωσης των πτυχίων των ΑΕΙ Τεχνολογικού Τομέα με τα πτυχία των νέων ακαδημαϊκών δομών που προέκυψαν από τους νόμους 4521/2018, 4559/2018, 4589/2019 και 4610/2019.
Να ενσωματωθεί στο παρόν νόμο η αντιστοίχηση των ΑΕΙ ΤΤ με Τραγγανιδα νέα πτυχία όπως αντίστοιχα έγινε με άλλες σχολές στο παρελθόν.Το παδα με τον σύλλογο αποφοίτων και τον πρύτανη του Πανεπιστημίου έχει καταθέσει πρόταση που ζητούμε την ενσωμάτωση της.
Αμφιβόλου συνταγματικότητας η μεταβατική διάταξη άρθρου 342 παρ. 7 του Νομοσχεδίου (και) για τον ΔΟΑΤΑΠ
Καταργεί όλες τις εκκρεμείς «αιτήσεις επανεξέτασης», καθώς επίσης και το δικαίωμα υποβολής τέτοιας ένστασης για όσους δεν έχει παρέλθει ακόμη η σχετική ετήσια προθεσμία επανεξέτασης απόφασης (δυσμενούς γι’ αυτούς) που έχει εκδοθεί από τον Πρόεδρο Δ.Σ. του ΔΟΑΤΑΠ!
Ως «επανόρθωση» αυτής της κατάργησης προβλέπεται από το υπόψη Σχέδιο Νόμου η δυνατότητα των στερουμένων αυτού του δικαιώματος πολιτών να ασκήσουν αίτηση ακυρώσεως ενώπιον του αρμόδιου διοικητικού Δικαστηρίου …
Πλην όμως, αυτή η υποχρεωτική «ανταλλαγή» νομικών δυνατοτήτων των – ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΩΝ αριθμητικά – δικαιούμενων ένστασης επανεξέτασης ήδη εκδοθείσας απόφασης με τον έως τώρα ισχύοντα Νόμο ελέγχεται ως εμφανώς ΔΥΣΜΕΝΕΣΤΕΡΗ γι’ αυτούς, από πολλές πλευρές εξεταζόμενη, όπως μεταξύ άλλων:
1. Από ΧΡΟΝΙΚΗΣ πλευράς – με την έννοια ότι κατ’ αυτό τον τρόπο ΤΡΙΠΛΑΣΙΑΖΕΤΑΙ τουλάχιστον η καθυστέρηση εισόδου στην αγορά εργασίας των, κατά κανόνα, νέων σε ηλικία αποφοίτων ομοταγών αλλοδαπών Πανεπιστημίων, που προφανώς αποτελεί και την επαχθέστερη γι’ αυτούς επίπτωση από την πιο πάνω – υπό ψήφιση – νομοθετική ρύθμιση.
Συγκεκριμένα, αντί του ΕΝΟΣ έτους το πολύ που διαρκούσε συνήθως η διαδικασία επανεξέτασης εντός ΔΟΑΤΑΠ, πλέον η υποχρεωτική αυτή δικαστική χρονοτριβή τους εκτείνεται σε, τουλάχιστον, ΤΡΙΑ ΕΤΗ (μόνο σε α’ βαθμό, μάλιστα) – μέχρι να εκδοθεί, δηλ, η σχετική απόφαση του αρμόδιου ακυρωτικού Δικαστηρίου και να «αναπεμφθεί» η αντίστοιχη υπόθεση στον ΔΟΑΤΑΠ για ΝΕΑ (νόμιμη, αυτή τη φορά) κρίση του σύμφωνα με το σκεπτικό της εκδοθείσας δικαστικής απόφασης.
2. Από πλευράς ΕΞΟΔΩΝ που θα πρέπει να επωμισθούν οι – κατ’ ανάγκη – αντιδικούντες με τον ΔΟΑΤΑΠ που, μάλιστα, εν προκειμένω έχουμε να κάνουμε με ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟ πληρωτέων ποσών, σε σύγκριση με το παράβολο 230 ευρώ της αίτησης επανεξέτασης, η οποία καταργείται πλέον γι’ αυτούς τους νέους επιστήμονες μας.
Ειδικότερα, ένα μέσο κόστος για την υποβολή της προβλεπόμενης αίτησης ακυρώσεως και την εκδίκαση της σε 1ο βαθμό από το αρμόδιο Διοικητικό Εφετείο ανέρχεται, επιεικώς, στο ποσό των 1.500 ευρώ (Σημειωτέον εδώ, ως γνωστόν, το κόστος αυτό δεν οφείλεται μόνο στο γεγονός της υποχρεωτικής εκπροσώπησης από Δικηγόρο των προσφευγόντων δικαστικά πολιτών, αλλά και στο ότι η ίδια η Πολιτεία επιβάλλει σε αυτούς υψηλότατα «διαπύλια τέλη» για την πρόσβαση στη … δωρεάν, κατά τα λοιπά, ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ τους).
Εξ άλλου, η πρόβλεψη του ΣχΝ. για επιστροφή του ήδη καταβεβλημένου παραβόλου 230 ευρώ για την υποβληθείσα αίτηση επανεξέτασης, εκτός του ότι υπολείπεται ουσιωδέστατα του προαναφερόμενου δικαστικού κόστους, επιπρόσθετα αυτή η επιστροφή ελέγχεται και ως έωλη. Κι’ αυτό, γιατί – ενώ στο Νομοσχέδιο αυτή προβλέπεται να πραγματοποιηθεί «εντός προθεσμίας 1 έτους», αντιθέτως η υποχρέωση των ενδιαφερόμενων να ασκήσουν αίτηση ακυρώσεως προβλέπεται να έχει συντελεσθεί (μετά των αναλόγων δαπανών & αμοιβών, προφανώς) εντός 60 ημερών από τη δημοσίευση του ψηφισθέντος Νόμου!
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΩ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ
Συγκεκριμένα, προτείνουμε να ισχύσει εν προκειμένω ό,τι ακριβώς προβλέπεται στο υπόψη Νομοσχέδιο (στο άρθρο 342 παρ. 6 περιπτ. β’, ειδικότερα) – να εξετάζονται και οι εκκρεμείς αιτήσεις επανεξέτασης όπως οι εκκρεμείς αρχικές αιτήσεις προς τον ΔΟΑΤΑΠ, δηλ. σύμφωνα με τις προϋποθέσεις αναγνώρισης ακαδημαϊκών τίτλων σπουδών του νέου Νόμου.
Ακολουθεί μια ενδεικτική νομοτεχνική επαναδιατύπωσης της προκείμενης παρ. 7 :
“Εκκρεμείς αιτήσεις επανεξέτασης εξετάζονται από τον ΔΟΑΤΑΠ σύμφωνα με τον παρόντα Νόμο.
Σε όσες περιπτώσεις δεν έχει παρέλθει το διάστημα άσκησης αίτησης επανεξέτασης, το δικαίωμα αυτό ασκείται υποχρεωτικά εντός εξήντα (60) ημερών από την έναρξη ισχύος του παρόντος.
Οι ασκούμενες ως άνω αιτήσεις επανεξέτασης εξετάζονται από τον ΔΟΑΤΑΠ σύμφωνα με τον παρόντα”.
Γιάννης Ζαρκωτός, σ. ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
Πρόεδρος Ινστιτούτου για την Αναγνώριση Τίτλων Σπουδών Εξωτερικού – ‘ΙΑΤίΣΕ’
Παρακαλούμε όπως, στο παρόν σχέδιο νόμου, ενσωματωθούν διατάξεις οι οποίες να καθορίζουν τις διαδικασίες αντιστοίχισης/εξομοίωσης των πτυχίων των Α.Ε.Ι. Τ.Τ. με τα πτυχία των νέων ακαδημαϊκών δομών που προέκυψαν από τους νόμους 4521/2018, 4559/2018, 4589/2019 και 4610/2019.
Παρακαλούμε όπως, στο παρόν σχέδιο νόμου, ενσωματωθούν διατάξεις οι οποίες να καθορίζουν τις διαδικασίες αντιστοίχισης/εξομοίωσης των πτυχίων των Α.Ε.Ι. Τ.Τ. με τα πτυχία των νέων ακαδημαϊκών δομών που προέκυψαν από τους νόμους 4521/2018, 4559/2018, 4589/2019 και 4610/2019.
Είναι πραγματικά λυπηρή η αντιμετώπιση στο ζήτημα της ισότιμης των πτυχίων ΤΕΙ με τα σημερινά ΑΕΙ. Υποχρεώνεται σε υποβάθμιση χωρις καμια διαδικασια,εκατοντάδες χιλιάδες αποφοιτους που έχουν στηρίξει επί πολλά έτη το σύστημα, ιδιωτικό και δημόσιο. Είμαστε όλοι καθιερωμένου στους εργασιακους μας χώρους και στηρίζουμε μέσα από αυτά τα πτυχία την χώρα και τις οικογένειες μας. Εσείς δεν στηρίζετε με τις επιλογές σας κανένα από τα δύο, ούτε τις οικογένειες μας, ούτε τη χώρα. Κρίμα. Λυπάμαι. Μας αγνοείτε επιδεικτικά, το ίδιο θα κάνουμε εμείς και οι οικογένειες μας.
Να ευχαριστήσουμε την κυρία υπουργό για το νομοσχέδιο, που παρέλειψε να αναφέρει οποιασδήποτε διαδικασία αντιστοίχησης πτυχιούχων ΑΤΕΙ. Στο εξωτερικό μια χαρά μας αναγνωρίζουν, αλλά στην Ελλάδα ζουμε την γελοιότητα του διεφθαρμένου κράτους και των συντεχνιών
Παρακαλούμε όπως, στο παρόν σχέδιο νόμου, ενσωματωθούν διατάξεις οι οποίες να καθορίζουν τις διαδικασίες αντιστοίχισης/εξομοίωσης των πτυχίων των Α.Ε.Ι. Τ.Τ. με τα πτυχία των νέων ακαδημαϊκών δομών που προέκυψαν από τους νόμους 4521/2018, 4559/2018, 4589/2019 και 4610/2019.
Άμεση λύση και στους υπαλλήλους ΤΕ του Δημοσίου Τομέα οι οποίοι μάλιστα έχουν κάνει και Διδακτορικά σε Πανεπιστήμια! Άμεση μισθολογική και χωρίς όρους ισοτίμιση με τους ΠΕ. Από τη στιγμή μάλιστα που οι απόφοιτοί των νέων Πανεπιστημίων που προέρχονται από τα πρώην ΤΕΙ, εργάζονται με τα επαγγελματικά δικαιώματα των ΤΕΙ (σε όσα βέβαια έχουν!!!). Επιτέλους επουλώστε την παιδεία και μην ανοίγετε και άλλες πληγές πέρα από αυτές που άνοιξε ο Νόμος Γαμβρόγλου! Ανήκουν και οι 2 στην ανώτατη εκπαίδευση ή όχι? Άρα γιατί αμείβονται λιγότερο? Δεν είναι 4ετους φοίτησης? Τι δεν καλύπτουν και τους έχετε πάνω από 2 δεκαετίες με χαμηλότερο μισθό ενώ εάν προσληφθούν ως εκπαιδευτικοί θα έπαιρναν τον ίδιο μισθό με τους ΠΕ και πολλοί με το ίδιο πτυχία έχουν γίνει στο ΠΑΔΑ και μέλη ΔΕΠ του ίδιου Πανεπιστημίου; Παραλογισμός σε όλο του το μεγαλείο. Μπορείτε να τα διορθώσετε αλλά απ’ ότι φαίνεται και από το παρόν Νομοσχέδιο δεν θέλετε. Τα κολέγια πάντως μια χαρά τα φτιάξατε… Γιατί άραγε;;; Εδώ θα φανεί εάν θέλετε να κάνετε κάτι για το θέμα ή όχι. Προσοχή έρχεται και προεκλογική περίοδος και εκλογές σκεφτείτε το!
Παρακαλούμε όπως, στο παρόν σχέδιο νόμου, ενσωματωθούν διατάξεις οι οποίες να καθορίζουν τις διαδικασίες αντιστοίχισης/εξομοίωσης των πτυχίων των Α.Ε.Ι. Τ.Τ. με τα πτυχία των νέων ακαδημαϊκών δομών που προέκυψαν από τους νόμους 4521/2018, 4559/2018, 4589/2019 και 4610/2019.
Παρακαλούμε όπως, στο παρόν σχέδιο νόμου, ενσωματωθούν διατάξεις οι οποίες να καθορίζουν τις διαδικασίες αντιστοίχισης/εξομοίωσης των πτυχίων των Α.Ε.Ι. Τ.Τ. με τα πτυχία των νέων ακαδημαϊκών δομών που προέκυψαν από τους νόμους 4521/2018, 4559/2018, 4589/2019 και 4610/2019.
ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ ΚΑ ΥΠΟΥΡΓΕ, ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΕΥΘΙΞΙΑ
Κυρία υπουργέ δεν ζητάμε τίποτα απο εσάς παρα την ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΣΑΣ. Ειμαστε ψηφοφοροι της ΝΔ μελη ΝΟΔΕ Β4
παραβήκατε το προεκλογικό πρόγραμμα της ΝΔ υπερ πολύ κατώτερων σχολών απο τα πιστοποιημένα ΙΕΚ παρόλο που οι συντεχνίες τα ενέταξαν στην τριτοβαθμια.
ΜΟΝΟ Η ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΣΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΨΗΦΊΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΝΔ και να στρώσουμε το χαλί στην αντιπολίτευση
Ο πρόεδρος αν το βλέπει αυτό πρέπει να σας δείξει την έξοδο χτες
ΜΟΝΟ ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΑΥΤΟ ΘΑ ΜΑΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΙ
Κυρία Υπουργέ είμαι και εγώ ένας απόφοιτος ΙΕΚ λογιστικής. Μας φάγατε τρία ολόκληρα χρόνια απο την ζωή μας με τις ψευδοαναβαθμίσεις σας
καταστρέψατε οικογένειες και ενώ περιμέναμε να βγεί η ΝΔ για να μπορέσουμνε να δουλέψουμε να ζήσουμε τα παιδιά μας εσεις μας κανατε θεματικες των βοηθων του βοηθού.
επειδη είσαστε ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ βάσει του δικαιώματος μας στην επαγγελματική ζωή.
Επειδή μας κλέψατε τις ψήφους και μετατρέψατε τα ΙΕΚ σε συνοδους βουνου μπαρμεν και ότι άλλη ανοησία μπορεί να σκεφτεί ο ανθρώπινος νούς
Αν είχατε εστω την παραμικρη ντροπή θα ειχατε παραιτηθεί
ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΙΕΚ ΔΕΝ ΖΗΤΆΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ.
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ
Θα πρέπει να ενσωματωθούν διατάξεις οι οποίες να καθορίζουν τις διαδικασίες αντιστοίχισης/εξομοίωσης των πτυχίων των Α.Ε.Ι. Τ.Τ. με τα πτυχία των νέων ακαδημαϊκών δομών που προέκυψαν από τους νόμους 4521/2018, 4559/2018, 4589/2019 και 4610/2019.
Παρακαλώ πολύ όπως προβείτε άμεσα σε αντιστοίχιση των πτυχίων ΑΤΕΙ με τα ΑΕΙ.
Οκ, οπότε μέσα στα πανεπιστήμια που διαχρονικά διδάσκουν εφαρμοσμένες επιστήμες (π.χ. μηχανικοί), θα ιδρυθούν άλλα πανεπιστήμια που θα ονομάζονται πανεπιστήμια εφαρμοσμένων επιστημών, και θα είναι πάνω στο ίδιο γνωστικό αντικείμενο;
Ήθελα και να ξέρα πιο τζιμάνι το σκέφτηκε αυτό; Δηλαδή π.χ. μέχρι τώρα οι πολιτικοί μηχανικοί και οι μηχανολόγοι ήταν στις ανεφάρμοστες επιστήμες, αλλά τώρα εσείς βρήκατε τη λύση για το πρόβλημα. Μήπως τα έχετε μπερδέψει με τα ΙΕΚ.
Κάντε όλα τα πανεπιστήμια 3ετή με υποχρεωτικό 2ετές μεταπτυχιακό, όπως ισχύει έξω και αφήστε τους πειραματισμούς στις ζωές των ανθρώπων.
Επιπλέον ως δια μαγείας, ξεχάσατε την διαδικασία αντιστοίχησης των παλαιών αποφοίτων. Φαντάζομαι για να μην στενοχωρήσετε τα επιμελητήρια και τις συντεχνίες που έλεγε και ο Γαβρόγλου.
Σας υπουργός όμως, προχθές πήγατε να παίξετε μήλα στο σχολείο…για να βλέπει κανείς τις προτεραιότητες σας μετά από 3 χρόνια στο υπουργείο.
Για τα κολέγια ξέρετε να τρέχετε όμως και να λέτε πως γίναμε Ευρώπη!
Οντας πτυχιουχος Πολιτικος μηχανικος ΤΕ με μεταπτυχιακο, προτεινω οπως κανουν και οι υπολοιποι συναδελφοι την λυση στα επαγγελματικα μας δικαιωματα. Με την εξισωση των πτυχιων απο τα νεα ιδρυματα με τα υφισταμενα πτυχια μας. Ειμαστε πτυχιουχοι 4ετους φοιτησης το οποιο αναγνωριζεται ως bachelor και κατηγορια προσοντων 6, αλλα το κρατος με δικη του ευθυνη τοσα χρονια δεν μας εχει αναγνωρισει επαγγελματικα δικαιωματα δημιουργωντας κοινωνικες διακρισεις μεταξυ των ιδρυματων που το ιδιο εχει ιδρυσει.
Παρακαλούμε όπως, στο παρόν σχέδιο νόμου, ενσωματωθούν διατάξεις οι οποίες να καθορίζουν τις διαδικασίες αντιστοίχισης/εξομοίωσης των πτυχίων των Α.Ε.Ι. Τ.Τ. με τα πτυχία των νέων ακαδημαϊκών δομών που προέκυψαν από τους νόμους 4521/2018, 4559/2018, 4589/2019 και 4610/2019.
Παρακαλούμε άμεση αντιστοίχηση των ΤΕΙ με τα ΑΕΙ.
Είναι δίκαιο και πρέπει να γίνει πράξη.
Παρακαλούμε όπως, στο παρόν σχέδιο νόμου, ενσωματωθούν διατάξεις οι οποίες να καθορίζουν τις διαδικασίες αντιστοίχισης/εξομοίωσης των πτυχίων των Α.Ε.Ι. Τ.Τ. με τα πτυχία των νέων ακαδημαϊκών δομών που προέκυψαν από τους νόμους 4521/2018, 4559/2018, 4589/2019 και 4610/2019.
Παρακαλούμε όπως, στο παρόν σχέδιο νόμου, ενσωματωθούν διατάξεις οι οποίες να καθορίζουν τις διαδικασίες αντιστοίχισης/εξομοίωσης των πτυχίων των Α.Ε.Ι. Τ.Τ. με τα πτυχία των νέων ακαδημαϊκών δομών που προέκυψαν από τους νόμους 4521/2018, 4559/2018, 4589/2019 και 4610/2019.
Άμεση λύση και στους υπαλλήλους ΤΕ του Δημοσίου τομέα! Άμεση μισθολογική ισοτίμηση με τους ΠΕ. Ανήκουν και οι 2 στην ανώτατη εκπαίδευση ή οχι? Άρα γιατί αμείβονται λιγότερο? Δεν είναι 4ετους φοίτησης? Τι δεν καλύπτουν και τους έχετε πάνω από 2 δεκαετίες με χαμηλότερο μισθό ενώ εάν προσληφθούν ως εκπαιδευτικοί θα έπαιρναν τον ίδιο μισθό με τους ΠΕ. Παραλογισμός σε όλο του το μεγαλείο. Μπορείτε να τα διορθώσετε αλλά θέλετε? Εδώ θα φανεί και θα χρειαστεί να απολογηθείτε (όταν ζητήσετε την ψήφο μας) εάν δεν κάνετε κάτι.
Τι θα γίνει με τις δύο Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης (Ρόδου και Κρήτης) του Υπουργείου Τουρισμού; Θα τις εντάξετε στο Υπ.Παιδείας; Θα τις αντιστοιχίσετε με όλες τις τριτοβάθμιες σχολές; Τα έχετε τρελάνει τα παιδια!
Που είναι η υποστήριξή σας στην εκπαίδευση στον Τουρισμό που αποτελεί τη μεγαλύτερη πηγή εσόδων στην χώρα μας?
Παρακαλούμε όπως, στο παρόν σχέδιο νόμου, ενσωματωθούν διατάξεις οι οποίες να καθορίζουν τις διαδικασίες αντιστοίχισης/εξομοίωσης των πτυχίων των Α.Ε.Ι. Τεχνολογικού Τομέα (Τ.Ε.Ι.) με τα πτυχία των νέων ακαδημαϊκών δομών που προέκυψαν από τους νόμους 4521/2018, 4559/2018, 4589/2019 και 4610/2019.
Παρακαλούμε όπως, στο παρόν σχέδιο νόμου, ενσωματωθούν διατάξεις οι οποίες να καθορίζουν τις διαδικασίες αντιστοίχισης/εξομοίωσης των πτυχίων των ΑΕΙ Τεχνολογικού Τομέα με τα πτυχία των νέων ακαδημαϊκών δομών που προέκυψαν από τους νόμους 4521/2018, 4559/2018, 4589/2019 και 4610/2019
Έχουν εξαντληθεί τα περιθώρια υπομονής μας ..
Παρακαλούμε όπως, στο παρόν σχέδιο νόμου, ενσωματωθούν διατάξεις οι οποίες να καθορίζουν τις διαδικασίες αντιστοίχισης/εξομοίωσης των πτυχίων των Α.Ε.Ι. Τ.Τ. με τα πτυχία των νέων ακαδημαϊκών δομών που προέκυψαν από τους νόμους 4521/2018, 4559/2018, 4589/2019 και 4610/2019.
αρακαλούμε όπως, στο παρόν σχέδιο νόμου, ενσωματωθούν διατάξεις οι οποίες να καθορίζουν τις διαδικασίες αντιστοίχισης/εξομοίωσης των πτυχίων των Α.Ε.Ι. Τ.Τ. με τα πτυχία των νέων ακαδημαϊκών δομών που προέκυψαν από τους νόμους 4521/2018, 4559/2018, 4589/2019 και 4610/2019.
Παρακαλούμε όπως, στο παρόν σχέδιο νόμου, ενσωματωθούν διατάξεις οι οποίες να καθορίζουν τις διαδικασίες αντιστοίχισης/εξομοίωσης των πτυχίων των Α.Ε.Ι. Τ.Τ. με τα πτυχία των νέων ακαδημαϊκών δομών που προέκυψαν από τους νόμους 4521/2018, 4559/2018, 4589/2019 και 4610/2019.
επι τρία χρόνια η σημερινή κυβέρνηση, θεωρητικά Φιλελεύθερη και υπέρμαχος του επιχειρείν
έχει επιδοθεί σε ένα ξέφρενο κλείσιμο επαγγελμάτων ή διατηρεί τα ήδη παρανόμως κλειστά για να εξυπηρετήσει συντεχνιακά συμφέροντα επιμελητηρίων , επαγγελματικών συλλόγων κτλ
Σας υπενθυμίζω οτι το 2014 το ΔΝΤ αποχώρησε απο το πρόγραμμα επι εποχής Σαμαρά διότι η τότε Κυβέρνηση τους κορόιδευε.
Δεν άνοιγε τα κλειστά επαγγέλματα. Εχουμε ομολογία ενός εκ των υπεύθυνων τότε υπουργών που ομολόγησε ότι όντως προσπαθήσαμε να τους κοροιδέψουμε. ( Το ΔΝΤ)
Απο την ιστοσελίδα του δείτε εδώ
https://www.mitarakis.gr/press/83-web/462-synenteyksi-mitaraki-sto-taxheavengr-gia-epaggelma-logistwn
«Το Ο.Ε.Ε. στην πιο πρόσφατη επιστολή του προτείνει να ενταχθούν στη Β’ τάξη. Με την έως τώρα ισχύουσα νομοθεσία, οι Λογιστές Φοροτεχνικοί της Γ ειδικής τάξης είχαν ήδη το δικαίωμα, παρότι δεν είναι πτυχιούχοι,* να τηρούν διπλογραφικά βιβλία. Δηλαδή με την υπάρχουσα νομοθεσία είχαμε αποδεχθεί περισσότερα δικαιώματα σε μη πτυχιούχους, σε σχέση με τον νόμο του 2013. Και μόνο το γεγονός αυτό καταδεικνύει ότι είναι άδικη η πρόσφατη κριτική. Αναζητούμε τώρα την πιο δίκαιη λύση, την οποία θα καταθέσουμε άμεσα στην Βουλή.»
* Ο υπουργός αναφέρεται σε πτυχιούχους πανεπιστημίων. Ειτε με πτυχία εμπορίας διαφήμισης,είτε ναυτιλιακα, είτε πληροφορικής, είτε ασφαλιστικης που όσο είχαν αυτοί σχέση με λογιστική είχαμε εμείς με την ιατρική.
Τι μας λέει ο Υπουργός ευθαρσώς,
οχι μόνο δεν άνοιξαν το επάγγελμα του λογιστή ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ!!.
«Δηλαδή με την υπάρχουσα νομοθεσία είχαμε αποδεχθεί περισσότερα δικαιώματα σε μη πτυχιούχους, σε σχέση με τον νόμο του 2013.»
Η σημερινή Κυβέρνηση συνεχίζει ένα τρελό παραλήρημα υπέρ συντεχνιών βάζοντας εμπόδια σε Ελληνες πολίτες με εξειδίκευση.
Παρά τις συνεχείς οχλήσεις μου προς κυβερνητικούς βουλευτές ότι αυτή η πολιτική ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΔΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΌ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΝΔ αυτοί με αγνοούσαν.
Αποστείλαμε καταγγελίες στην Ευρωπαική επιτροπή επώνυμα, για Αντισυνταγματικές πρακτικές συγκεκριμένων υπουργών υπό την έγκριση του Πρωθυπουργού.
Συνάμα καταγγείλαμε τις αθέμιτες πρακτικές της κυβέρνησης ενάντια στο Ενωσιακό αλλά και εγχώριο δίκαιο,
και του δικαιώματος μας στην επαγγελματική ελευθερία.
Η κυβέρνηση συνεχίζει να παραβιάζει το συνταγματικό μας δικαίωμα να ζήσουμε τα παιδιά μας.
Η Ε.Ε. εγκαλεί την Ελλάδα λόγω μη ορθής εφαρμογής των ενωσιακών κανόνων σχετικά με τον έλεγχο αναλογικότητας πριν από τη θέσπιση νέας νομοθετικής κατοχύρωσης των επαγγελμάτων
Η Υπουργός στο ίδιο μήκος κύματος με την ψευδοαναβάθμιση της Κατάρτισης, αλήθεια οι κατατακτήριες 3 χρόνο και ακόμα δεν ισχύουν.
Ολα αυτά δείχνουν την σοβαρότητα της διοίκησης του Υπουργείου. Ο Λαός θα σας ανταμέψει. Οι απόφοιτοι ΙΕΚ 500.000 περίπου σίγουρα
Παρακαλούμε όπως, στο παρόν σχέδιο νόμου, ενσωματωθούν διατάξεις οι οποίες να καθορίζουν τις διαδικασίες αντιστοίχισης/εξομοίωσης των πτυχίων των Α.Ε.Ι. Τ.Τ. με τα πτυχία των νέων ακαδημαϊκών δομών που προέκυψαν από τους νόμους 4521/2018, 4559/2018, 4589/2019 και 4610/2019.
Παρακαλούμε όπως, στο παρόν σχέδιο νόμου, ενσωματωθούν διατάξεις οι οποίες να καθορίζουν τις διαδικασίες αντιστοίχισης/εξομοίωσης των πτυχίων των Α.Ε.Ι. Τ.Τ. με τα πτυχία των νέων ακαδημαϊκών δομών που προέκυψαν από τους νόμους 4521/2018, 4559/2018, 4589/2019 και 4610/2019.
Παρακαλώ πολύ όπως προβείτε άμεσα σε αντιστοίχιση των πτυχίων ΑΤΕΙ με τα ΑΕΙ.
Παρακαλούμε όπως, στο παρόν σχέδιο νόμου, ενσωματωθούν διατάξεις οι οποίες να καθορίζουν τις διαδικασίες αντιστοίχισης/εξομοίωσης των πτυχίων των Α.Τ.Ε.Ι. με τα πτυχία των νέων ακαδημαϊκών δομών που προέκυψαν από τους νόμους 4521/2018, 4559/2018, 4589/2019 και 4610/2019.
Για την Παρακαλούμε όπως, στο παρόν σχέδιο νόμου, ενσωματωθούν διατάξεις οι οποίες να καθορίζουν τις διαδικασίες αντιστοίχισης/εξομοίωσης των πτυχίων των ΑΕΙ Τεχνολογικού Τομέα με τα πτυχία των νέων ακαδημαϊκών δομών που προέκυψαν από τους νόμους 4521/2018, 4559/2018, 4589/2019 και 4610/2019.
Παρακαλούμε όπως, στο παρόν σχέδιο νόμου, ενσωματωθούν διατάξεις οι οποίες να καθορίζουν τις διαδικασίες αντιστοίχισης/εξομοίωσης των πτυχίων των Α.Ε.Ι. Τ.Τ. με τα πτυχία των νέων ακαδημαϊκών δομών που προέκυψαν από τους νόμους 4521/2018, 4559/2018, 4589/2019 και 4610/2019.
Παρακαλούμε όπως, στο παρόν σχέδιο νόμου, ενσωματωθούν διατάξεις οι οποίες να καθορίζουν τις διαδικασίες αντιστοίχισης/εξομοίωσης των πτυχίων των ΑΕΙ Τεχνολογικού Τομέα με τα πτυχία των νέων ακαδημαϊκών δομών που προέκυψαν από τους νόμους 4521/2018, 4559/2018, 4589/2019 και 4610/2019.
Είναι απαράδεκτο και πρωτοφανές στα χρονικά,να μη δίνεται λύση σε ένα τόσο καίριο ζήτημα και η χώρα να συνεχίζει να δημιουργεί πτυχιούχους χωρις δικαίωμα στην εργασία
Παρακαλούμε να υπάρξει μέριμνα όπως, στο παρόν σχέδιο νόμου, ενσωματωθούν διατάξεις οι οποίες να καθορίζουν τις διαδικασίες αντιστοίχισης/εξομοίωσης των πτυχίων των Α.Ε.Ι. Τ.Τ. με τα πτυχία των νέων ακαδημαϊκών δομών που προέκυψαν από τους νόμους 4521/2018, 4559/2018, 4589/2019 και 4610/2019.
Παρακαλούμε όπως, στο παρόν σχέδιο νόμου, ενσωματωθούν διατάξεις οι οποίες να καθορίζουν τις διαδικασίες αντιστοίχισης/εξομοίωσης των πτυχίων των ΑΕΙ Τεχνολογικού Τομέα με τα πτυχία των νέων ακαδημαϊκών δομών που προέκυψαν από τους νόμους 4521/2018, 4559/2018, 4589/2019 και 4610/2019.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Για την διευκόλυνση όλων όσων θέλουν να συμμετάσχουν στη δημόσια διαβούλευση του σχεδίου νόμου για την ανώτατη εκπαίδευση, σχολιάζοντας υπέρ της αντιστοίχισης/εξομοίωσης των πτυχίων μας με τα πτυχία των νέων ακαδημαϊκών δομών, μπορούν να εισέλθουν στην πλατφόρμα του Υπουργείου μέσω του παρακάτω συνδέσμου και να αντιγράψουν το ΕΞΗΣ ΚΕΙΜΕΝΟ:
Παρακαλούμε όπως, στο παρόν σχέδιο νόμου, ενσωματωθούν διατάξεις οι οποίες να καθορίζουν τις διαδικασίες αντιστοίχισης/εξομοίωσης των πτυχίων των Α.Ε.Ι. Τ.Τ. με τα πτυχία των νέων ακαδημαϊκών δομών που προέκυψαν από τους νόμους 4521/2018, 4559/2018, 4589/2019 και 4610/2019.
Παρακαλούμε όπως, στο παρόν σχέδιο νόμου, ενσωματωθούν διατάξεις οι οποίες να καθορίζουν τις διαδικασίες αντιστοίχισης/εξομοίωσης των πτυχίων των Α.Ε.Ι. Τ.Τ. με τα πτυχία των νέων ακαδημαϊκών δομών που προέκυψαν από τους νόμους 4521/2018, 4559/2018, 4589/2019 και 4610/2019.
Παρακαλούμε όπως, στο παρόν σχέδιο νόμου, ενσωματωθούν διατάξεις οι οποίες να καθορίζουν τις διαδικασίες αντιστοίχισης/εξομοίωσης των πτυχίων των Α.Ε.Ι. Τ.Τ. με τα πτυχία των νέων ακαδημαϊκών δομών που προέκυψαν από τους νόμους 4521/2018, 4559/2018, 4589/2019 και 4610/2019
Παρακαλούμε όπως, στο παρόν σχέδιο νόμου, ενσωματωθούν διατάξεις οι οποίες να καθορίζουν τις διαδικασίες αντιστοίχισης/εξομοίωσης των πτυχίων των Α.Τ.Ε.Ι. με τα πτυχία των νέων ακαδημαϊκών δομών που προέκυψαν από τους νόμους 4521/2018, 4559/2018, 4589/2019 και 4610/2019.
Παρακαλούμε όπως, στο παρόν σχέδιο νόμου, ενσωματωθούν διατάξεις οι οποίες να καθορίζουν τις διαδικασίες αντιστοίχισης/εξομοίωσης των πτυχίων των Α.Ε.Ι. Τ.Τ. με τα πτυχία των νέων ακαδημαϊκών δομών που προέκυψαν από τους νόμους 4521/2018, 4559/2018, 4589/2019 και 4610/2019.
Παρακαλούμε όπως, στο παρόν σχέδιο νόμου, ενσωματωθούν διατάξεις οι οποίες να καθορίζουν τις διαδικασίες αντιστοίχισης/εξομοίωσης των πτυχίων των Α.Ε.Ι. Τ.Τ. με τα πτυχία των νέων ακαδημαϊκών δομών που προέκυψαν από τους νόμους 4521/2018, 4559/2018, 4589/2019 και 4610/2019.
Παρακαλούμε όπως, στο παρόν σχέδιο νόμου, ενσωματωθούν διατάξεις οι οποίες να καθορίζουν τις διαδικασίες αντιστοίχισης/εξομοίωσης των πτυχίων των Α.Ε.Ι. Τ.Τ. με τα πτυχία των νέων ακαδημαϊκών δομών που προέκυψαν από τους νόμους 4521/2018, 4559/2018, 4589/2019 και 4610/2019.
Nα ενσωματωθεί η αντιστοίχιση των πτυχίων των Α.Ε.Ι. Τ.Τ. με τα πτυχία των νέων ακαδημαϊκών δομών που προέκυψαν από τους νόμους 4521/2018, 4559/2018, 4589/2019 και 4610/2019.