1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων εισάγεται πιλοτικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», η οποία συνίσταται στη δοκιμαστική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές. Με όμοια απόφαση ορίζονται η χρονική διάρκεια εφαρμογής της πιλοτικής δράσης, ο αριθμός, η διάρκεια και το περιεχόμενο των νέων θεματικών κύκλων και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων καθενός εξ αυτών, ο αριθμός και η γεωγραφική κατανομή των σχολικών μονάδων στις οποίες εισάγεται η πιλοτική δράση, το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων που εφαρμόζεται στις μονάδες αυτές, οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των νέων θεματικών κύκλων και ενοτήτων, ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών και ρυθμίζεται κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων.
2. Με την ολοκλήρωση της πιλοτικής δράσης της παρ. 1, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συντάσσει έκθεση αποτελεσμάτων και γνωμοδοτεί προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την εισαγωγή ή μη των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σε όλες τις σχολικές μονάδες Νηπιαγωγείου, Δημοτικού και Γυμνασίου, ή άλλως τη διενέργεια ή μη νέας πιλοτικής δράσης.
Άρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 2.885 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 927 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο
- 865 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά Σχολεία
- 501 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του Γυμνασίου
- 204 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Αναγραφή χαρακτηρισμού διαγωγής στους τίτλους σπουδών
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Προφορική βαθμολογία τετραμήνων στο Λύκειο
- 1.559 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού Λυκείου
- 48 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Μέσος όρος απόλυσης – προαγωγής μαθητών στο Γενικό Λύκειο
- 214 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Σκοποί
- 109 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Πρότυπα Σχολεία
- 62 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Πειραματικά Σχολεία
- 406 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Ίδρυση και διασύνδεση
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15 Περιφερειακή Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 16 Όργανα διοίκησης
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 17 Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο
- 1.638 ΣχόλιαΆρθρο 18 Επιλογή μαθητών
- 97 ΣχόλιαΆρθρο 19 Διδακτικό προσωπικό
- 190 ΣχόλιαΆρθρο 20 Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 21 Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 22 Συμβούλιο στήριξης σχολείου
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 23 Εφαρμογή της νομοθεσίας για τα σχολεία της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και χρηματοδότηση
- 16 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Άρθρο 24 Τροποποίηση του άρθρου 3 του ν. 4415/2016 (Α΄ 159, διόρθ. σφάλμ. Α΄ 165)
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 25 Τροποποιήσεις του άρθρου 4 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 26 Τροποποιήσεις του άρθρου 5 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 27 Τροποποίηση του άρθρου 11 του ν. 4415/2016
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 28 Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 4415/2016
- 92 ΣχόλιαΆρθρο 29 Τροποποιήσεις του άρθρου 16 του ν. 4415/2016
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 30 Τροποποίηση του άρθρου 17 του ν. 4415/2016
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 31 Τροποποίηση του άρθρου 18 του ν. 4415/2016
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 32 Τροποποίηση του άρθρου 26 του ν. 4415/2016
- 20 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 33 Αντικατάσταση του άρθρου 47 του ν. 4547/2018ΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 34 Προσθήκη άρθρου 47Α στον ν. 4547/2018
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προσθήκη άρθρου 47Β στον ν. 4547/2018
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 36 Αντικατάσταση του άρθρου 48 του ν. 4547/2018.
- 44 ΣχόλιαΆρθρο 37 Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων
- 216 ΣχόλιαΆρθρο 38 Εκπαιδευτικός Eμπιστοσύνης
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 39 Λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού
- 75 Σχόλια Άρθρο 40 Εγγραφή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μαθητών Λυκείων που διακρίθηκαν σε διεθνείς επιστημονικούς διαγωνισμούς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Τροποποίηση του άρθρου 13Δ του ν. 4186/2013
- 550 ΣχόλιαΆρθρο 42 Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 43 Θέματα διορισμού εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)
- 83 ΣχόλιαΆρθρο 44 Θέματα πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 45 Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη κενών θέσεων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 46 Χρηματοδότηση από το εθνικό σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την πληρωμή των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών
- 57 ΣχόλιαΆρθρο 47 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.).
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 48 Διορισμός μόνιμων εκπαιδευτικών, μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 935 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 50 Εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών παλαιοτέρων ετών στα εσπερινά ΕΠΑ.Λ. τριετούς φοίτησης
- 1.217 ΣχόλιαΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 238 ΣχόλιαΆρθρο 52 Ρυθμίσεις για την εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 53 Τροποποίηση του άρθρου 20 του ν. 2074/1992
- 73 ΣχόλιαΆρθρο 54 Εκπαιδευτές Επαγγελματικής Κατάρτισης -Μητρώο Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης
- 22 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Α΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 55 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 192 ΣχόλιαΆρθρο 56 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 57 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 58 Καταργούμενες διατάξεις
- 11 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ Ανάδειξη Πρυτανικών Αρχών Άρθρο 59 Πρυτάνεις και Αντιπρυτάνεις
- 45 ΣχόλιαΆρθρο 60 Δικαίωμα υποψηφιότητας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 61 Ασυμβίβαστα
- 225 ΣχόλιαΆρθρο 62 Σώμα εκλεκτόρων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 ΠροκήρυξηΆρθρο 63 Προκήρυξη
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 64 Εκλογική διαδικασία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και ΑντιπρυτάνεωνΆρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και Αντιπρυτάνεων
- 31 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ Μετεγγραφές φοιτητών Άρθρο 66 Ορισμοί
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 67 Δικαιούχοι μετεγγραφής – Προϋποθέσεις
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 68 Λόγοι αποκλεισμού
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 69 Μετεγγραφή βάσει οικονομικών και κοινωνικών κριτηρίων
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 70 Μετεγγραφή αδελφών προπτυχιακών φοιτητών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 71 Μετακίνηση σε Τμήμα του ιδίου επιστημονικού πεδίου
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 72 Μετεγγραφή ειδικών κατηγοριών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 73 Κατ’ εξαίρεση μετεγγραφή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74 ΕνστάσειςΆρθρο 74 Ενστάσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 18 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών Άρθρο 76 Ίδρυση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 77 Όργανα διοίκησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 78 Διδακτικό προσωπικό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79 Λοιπό προσωπικό
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 80 Πόροι
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικούΆρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 82 Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών διπλής ειδίκευσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 83 Διπλά Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 84 Θερινά προγράμματα σπουδών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 85 Συνεργασίες με Ιδρύματα της αλλοδαπής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 Ασφαλιστική κάλυψη αλλοδαπών φοιτητών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 88 Ταχεία διαδικασία χορήγησης αδειών διαμονής για λόγους σπουδών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 89 Λοιπές διατάξεις Ξ.Π.Σ.
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 90 Χρηματοδότηση Ε.Λ.Κ.Ε. για Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 91 Διαδικασία εκλογής Κοσμήτορα
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 92 Διαδικασία εκλογής Προέδρου και Αναπληρωτή Προέδρου Τμήματος
- 14 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Β΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 93 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 94 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 95 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 96 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 97 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 120 ΣχόλιαΆρθρο 98 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
22 Απριλίου 2020, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
6 Μαΐου 2020, 08:00
Σχετικό Υλικό
ΣΧ/Ν Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2.885 Σχόλια 14716 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Εντελώς απαράδεκτη η σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση νηπιων. Πονηρευει και αγριεύει αθώες ψυχουλες.
Εκεί που δεν υπάρχει πρόβλημα γιατί πάτε να δημιουργήσετε με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο;! Παρακαλώ όπως οι ενέργειες σας να ευσταθούν σε λογικά ψυχολογικά δεδομένα κατόπιν δημοκρατικής ή προσωπικής αποδοχής τους από τους γονείς! Πώς αναλαμβάνετε έστω και πιλοτικά την καταστροφή του αθώου τους κόσμου με τις δικές σας σκέψεις που έχετε ως ενήλικες; Προσπαθήστε να λύσετε προβλήματα και όχι να δημιουργείτε, παρακαλώ! Κάνετε το καθήκον σας ως υπεύθυνοι της δημιουργικής ελεύθερης διαπαιδαγώγησης των έξυπνων αθώων παιδιών μας! Οι απώλειες κάποιων ιδιοτήτων των παιδιών το γνωρίζετε ότι οφείλεται στο οικογενειακό περιβάλλον. Αν το θεωρείτε τόσο σημαντικό αυτό το θέμα, στοχευσετε να κάνετε ίσως προαιρετικά σεμινάρια σε ενήλικες, όπως πρέπει.
0 Φριξος βραβεύτηκε παγκοσμίως κι εδώ συζητούμε αν θα εφαρμοστεί το καλύτερο πρόγραμμα σεξουαλικής εκπαιδευσης του πλανήτη.
Να εφαρμοστεί, καιρός πια ειναι.
Επιστήμη Παπαδάκη. ΜΑ
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!
Λίγο ντροπή όχι μόνο στο αντιπαιδαγωγικο Υπουργείο Υγείας αλλα και Κράτος αλλα κι σε ολους μας που με την συνενοχή και την σιωπη μας φθασαμε σε αυτά τα αισχατα σημεία να συζητάμε τόσο χαμηλοτατου επιπέδου θέματα που ξεπερνάνε την διανοια μας. Και κάτι μου λέει οτι το λενε έτσι ωστε να τα περασουν στο δημοτικο.. Αίσχος.
Μνησθητι σου Κύριε και Θαυμαστα τα Εργα σου!
Διαφωνώ καθετα με τη σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση στα νηπια. Παρακαλω σταματηστε το!
Η εισαγωγή του Σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, ακόμη και πιλοτικά, είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ και αντιπαιδαγωγική. Ειδικά στο Νηπιαγωγείο και στο Γυμνάσιο. Αλλά και σε μεγαλύτερες τάξεις είναι απαράδεκτη όπως προωθείται, αποδομώντας δηλ. την οικογένεια και τον θεσμό του γάμου και προωθώντας τις ελεύθερες σχέσεις και τις εκτρώσεις. Οι μόνοι υπεύθυνοι και αρμόδιοι για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών τους είναι οι ΓΟΝΕΙΣ!
Διαφωνώ κάθετα με το μάθημα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε τόσο μικρή ηλικία
Διαφωνώ με την εισαγωγή στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης των θεματικών ενοτήτων σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και πρόληψη εξαρτήσεων διότι ως γονέας δεν θα μπορώ να γνωρίζω την ψυχική υγεία και τα πιστεύω του διδάσκοντος για ένα τόσο ευαίσθητο θέμα που δεν είναι απλώς θέμα γνώσεων αλλά άπτεται της ψυχικής υγείας των παιδιών αυτής της ηλικίας.
Επίσης ως εκπαιδευτικός έχω την δυνατότητα να γνωρίζω οτι τα θέματα αυτά θίγονται διαθεματικά και ειδικά στα μαθήματα της Βιολογίας και της Χριστιανικής Διδασκαλίας.
Τέλος ως πολίτης δεν έχω αντιληφθεί οτι, όπου εφαρμόζονται αντίστοιχα προγράμματα, υπάρχει πρόοδος και περιορισμός φαινομένων όπως η σεξουαλική βία και ευρύτερα η βία, η κατάθλιψη, και η εμπλοκή με εξαρτήσεις.
Ευχαριστώ
Το να θέλει κάποιος να «επιβάλλει» τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε παιδιά και μάλιστα στην τόσο ευαίσθητη ηλικία των 4-8 ετών, παρακάμπτοντας ουσιαστικά τούς φυσικούς, αλλά και ΝΟΜΙΚΑ υπευθύνους για τη διαπαιδαγώγηση των παιδιών, δηλαδή τους γονείς, και μάλιστα όταν πρόκειται για τη σεξουαλική τους διαπαιδαγώγηση, είναι όχι μόνο απαράδεκτο, αλλά και πνευματικά επικίνδυνο!
Αν τυχόν ένα μικρό παιδί, έχει κάποιες ερωτήσεις ή απορίες για τα τόσο λεπτά αυτά θέματα, οι γονείς του, γνωρίζοντας το παιδί τους καλύτερα από τον καθένα, μπορούν και πρέπει με διάκριση να του απαντούν, ανάλογα με την ωριμότητά του. Σε καμία περίπτωση όμως δεν πρέπει κανείς να του εξάπτει τη φαντασία και να του δημιουργεί επιπλέον ερωτήματα, πού ίσως δεν θα τα είχε καν σκεφτεί από μόνο του. Η ψυχή του παιδιού, πρέπει να διατηρείται αθώα και καθαρή, όσο περισσότερο γίνεται κι όχι αντίθετα να του δημιουργηθούν «πονηρές» σκέψεις, που δεν θα φανταζόταν καν αλλιώς από τόσο νωρίς. Είναι τουλάχιστον ανήθικο αλλά και αντιπαιδαγωγικό το να προσπαθείτε να εισάγετε τη σεξουαλική περιέργεια και πονηρία στις ψυχές των αθώων παιδιών μας, έστω και υπό το ψευτο- πρόσχημα της επιστήμης και για την δήθεν προστασία τους! Πλήθος καταγεγραμένων μελετών με τις αρνητικές συνέπειες της πρώιμης σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο Δημοτικό σχολείο σε άλλες «προοδευτικές» χώρες (αύξηση αριθμού εφήβων εγκύων, διαταραχή αντίληψης για το φύλο τους κτλ)! Δεν θα επιτρέψουμε να εισαγάγετε στην πρόωρη περιέργεια και να «σκανδαλίσετε» τις αθώες παιδικές ψυχές! ΑΠΟΣΥΡΣΗ του επαίσχυντου άρθρου ΤΩΡΑ!
Είναι απαράδεκτο να αποφασίζουν άλλοι για την διαπεδαγώγηση των ΔΙΚΏΝ ΜΑΣ παιδιών. Ο κάθε γονέας και η κάθε οικογένεια έχει την ευθύνη του τέκνου της και της ανάπτυξής του – τόσο της σωματικής όσο και της ψυχικής -. Εγώ προσωπικά ποτέ δεν θα επέτρεπα να διδαχθεί κάτι τέτοιο από τόσο μικρή ηλικία που είναι τόσο αθώα και αγνά,με όποιο κόστος!! Γιατί να εκπορνευσετε εσείς τα παιδιά μας;Αν πιστεύετε ότι είναι σωστό να ακολουθήσουμε πρότυπα εξωτερικού που χάνονται παιδιά στα δεκαπέντε τους από κρεπάλες, διδάξετε το ιδιωτικά στα ΔΙΚΆ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΆ, αφήστε εμάς να επιλέξουμε τι θα κάνουμε στα δικά μας! Ντροπή και αίσχος! Καταπατατε έτσι και το δικαίωμα της ανεξιθρησκίας. Εκμιδενιζετε τον Χριστιανισμό!! Δεν θα
Διαφωνώ κάθετα! Ντροπή και αίσχος!! Δηλητηριάζεται τα παιδιά! Ποιος σας έδωσε το δικαίωμα?
Χριστός Αληθώς Ανέστη!
Χαίρετε πάντοτε!
Εύχομαι ολόψυχα οι υπεύθυνοι για όλα αυτά τα επιμορφωτικά προγράμματα που βγαίνουν κατά καιρούς, να κοιτάξουν κάποτε πίσω με περισσότερη προσοχή και επιστημονικό ενδιαφέρον! Πίσω στον χωρίς τέλος Πλούτο της Ελληνικής μας παράδοσης και γραμματείας, που απλώνεται από τα Αρχαία έως και τα νεότερα χρόνια και να πάρουν τόσα και τόσα διαμάντια για να τα προσφέρουν στα παιδιά μας! Πλούτος υπάρχει, αλλά δεν τον αξιοποιούμε χρόνια τώρα είτε από αμέλεια, είτε εσκεμμένα!
Γιατί θέλουμε τόσο πολύ να αντιγράφουμε τα «μοντέρνα» προγράμματα και τις οδηγίες των χωρών της Ευρώπης? Λυπάμαι που έχουμε τέτοια σύνδρομα κατωτερότητας και δεν βλέπουμε ότι οι λύσεις για μια Παιδεία και Μόρφωση ΑΛΗΘΙΝΗ που προάγει την κριτική σκέψη και διαμορφώνει υγιείς και δυνατές προσωπικότητες, βρίσκεται σε τόσους και τόσους ταλαντούχους παιδαγωγούς αιώνων? Όμητος, Πλάτωνας, Αρχαίοι ποιητές και Παιδαγωγοί, Αριστοτέλης, Άγιοι Ιεράρχες της Εκκλησίας μας που κι αν δεν έγραψαν Τόμους για την Παιδαγωγική (Μέγας Βασίλειος, Ιωάννης ο Χρυσόστομος). Ποιητές και Πεζογράφοι όπως ο Κόντογλου, ο Σεφέρης, ο Ελύτης, Γρηγόριος Ξενόπουλος, Παπαδιαμάντης και τελειωμό δεν έχουνε!!).
Το μόνο που χρειάζεται είναι με τα κατάλληλα εργαλεία και την γνώση των νυν παιδαγωγών και άλλων επιστημόνων, να αξιοποιήσουμε αυτόν τον απύθμενο Πλούτο προσαρμόζοντάς τον στην κάθε ηλικιακή ομάδα..!
Σε κάθε περίπτωση – θα με συγχωρέσετε – αλλά σεξουαλική διαπαιδαγώγηση από το Νηπιαγωγείο (εάν τελικά ισχύσει αυτή η θεματική ενότητα στα εν λόγω Εργαστήρια) είναι τουλάχιστον Άκυρη Χρονικά (έως και επικίνδυνη) σε αυτήν την τόσο αγνή και τρυφερή ηλικία και με βρίσκει Κάθετα Αντίθετο.
Ευχαριστώ που μου δώσατε την δυνατότητα να εκφράσω την άποψή μου επί του θέματος.
Εύχομαι να ακούσετε τις παραπάνω απόψεις και να πράξετε αναλόγως κατά τα οριζόμενα σε Δημοκρατικά Πολιτεύματα.
Χριστός Αληθώς Ανέστη!
Με εκτίμηση
Χαράλαμπος
Σύμφωνα με τη νομοθεσία, οι γονείς είναι οι μοναδικοί υπεύθυνοι για το είδος της διαπαιδαγώγησης του παιδιού τους (και βεβαίως και της σεξουαλικής), ιδιαίτερα στην ευαίσθητη νηπιακή και παιδική του ηλικία. Το ορίζει και Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού (άρθρο 14, παρ. 1, 2), όπως και η Οικουμενική Διακήρυξη για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα «Οι γονείς έχουν, κατά προτεραιότητα, το δικαίωμα να επιλέγουν το είδος της παιδείας που θα δοθεί στα παιδιά τους» (άρθρο 26, παρ. 3). Αυτή λοιπόν η ευθύνη, το καθήκον και το δικαίωμα είναι των γονέων και ΔΕΝ πρέπει να μεταβιβαστεί στο Κράτος μέσα από αυτό το άρθρο ούτε καν πιλοτικά, για τους παρακάτω λόγους:
Δεν θα μπορεί ποτέ ο γονέας να είναι σίγουρος, πως η τόσο πρώιμη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση μέσω του σχολείου, δεν θα εξελιχθεί σε πληροφόρηση που θα μπερδέψει και θα σημαδέψει τα αθώα παιδιά. Αντίθετα, υπάρχει εκτεταμένη επιστημονική βιβλιογραφία που υποδεικνύει τις σωματικές και ψυχολογικές συνέπειες πάνω στα μικρά παιδιά λόγω αυτής της ακαίρου ενασχόλησής τους με τη σεξουαλικότητα (βλ. «προοδευτικές» χώρες που την εφάρμοσαν σε παιδιά Δημοτικού σχολείου!).
Το κάθε παιδί έχει τη δική του ιδιοσυγκρασία, το δικό του χαρακτήρα, τα δικά του ενδιαφέροντα και το δικό του βαθμό ωριμότητας. Πώς είναι λοιπόν δυνατόν, μέσω του σχολείου άνθρωποι να «απαντούν» (με τα δικά τους υποκειμενικά κριτήρια και χωρίς εξειδικευμένες γνώσεις γύρω από ένα θέμα τόσο λεπτό και ευαίσθητο) σε ερωτήματα, που τα ίδια τα παιδιά σε αυτήν την αθώα ηλικία, ΔΕΝ έχουν καν ακόμη σκεφτεί;; Γιατί να φορτώνουμε τα αθώα παιδάκια με γνώσεις, που άλλωστε σε αυτήν την ηλικία ΔΕΝ τις χρειάζονται καθόλου και όταν μάλιστα οι περιττές γνώσεις αυτές μπορούν να τα μπερδέψουν, με ότι αρνητικές συνέπειες ακολουθήσουν;
Αυτή η βεβιασμένη μετάδοση πληροφοριών για κάτι τόσο ευαίσθητο στα παιδιά από 4 ετών αλλά και στα παιδιά τάξεων Δημοτικού, αποτελεί βίαιη εισβολή στην αθωότητά τους! Τα παιδιά, ιδιαίτερα στη νηπιακή ηλικία, δεν μπορούν να αφομοιώσουν ορθά τις έννοιες αυτές, αντίθετα κινδυνεύουν να τραυματιστούν και να διαμορφώσουν στρεβλές εικόνες που θα τις ακολουθούν ασυνείδητα και στην μετέπειτα ζωή τους!
Είναι επιεικώς απαράδεκτο και αντιπαιδαγωγικό, η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, όπως αυτή προωθείται, να γίνεται σε αυτές τις τόσο ευαίσθητες ηλικίες, οριζόντια και ισοπεδωτικά. Δεν πρέπει επουδενεί να επιτραπεί αυτή η εισβολή στην παιδική αθωότητα μέσα από αυτό το επαίσχυντο νομοσχέδιο!
Απορώ κι εξίσταμαι με τις σκέψεις και τις αποφάσεις «αρμοδίων» για την σεξουαλική αγωγή στο νηπιαγωγείο. Είναι ποτέ δυνατόν να θεωρείται λογική η εκπόρνευση των ψυχών των παιδιών; Είναι ποτέ δυνατόν η εκπόρνευση αυτή να γίνεται μάθημα στο σχολείο;; Είναι ποτέ δυνατόν να θεωρηθεί ότι πράγματι αυτή η εκπόρνευση βοηθά την συναισθηματική και γνωστική ανάπτυξη των παιδιών;
Ως καθηγήτρια,αλλά κυρίως ως άνθρωπος που αγαπά ειλικρινά τα παιδιά,αρνούμαι να συμμετάσχω σε τέτοιου είδους προγράμματα και να συνδράμω στις πονηρές σκέψεις επιτήδειων!Είναι ΝΤΡΟΠΗ!Αν σας θυμίζει κάτι αυτή η λέξη!
Με αυτό το «Εργαστήριο δεξιοτήτων» τι θα διδάσκουν ακριβώς τα παιδιά;
Να αντιστέκονται στη σεξουαλική παρενόχληση; Αυτό τους το υπαγορεύει και μόνη της η συνείδησή τους που ακόμα είναι καθαρή. Να ενημερώνουν τους μεγαλυτέρους αν δεχτούν σεξουαλική παρενόχληση; Αν δεν έχουν υγιή σχέση με τους γονείς τους ή τον εκπαιδευτικό θα τους μάθει κάποιο μάθημα;
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να εισαχθεί τέτοιο «μάθημα».
ΟΧΙ λοιπόν και πάλι ΟΧΙ.
Ως εκπαιδευτικός διαφωνώ με την εισαγωγή του μαθήματος της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο νηπιαγωγείο. Θα πρέπει οι τροποποιήσεις στα σχολικά προγράμματα να εξετάζονται και να αποφασίζονται με μεγαλύτερη προσοχή και σύνεση.
Θετική η δράση «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στη θεωρία, στην πράξη ωστόσο θα πρέπει να γίνει πολύ πιο συγκεκριμένη και να υλοποιηθεί με ιδιαίτερη προσοχή. Κεντρικός στόχος της δράσης είναι οι μαθητές να εφοδιαστούν με δεξιότητες ζωής, ήπιες δεξιότητες και δεξιότητες ψηφιακού γραμματισμού (δεξιότητες του 21ου αιώνα). Γιατί γίνεται πιλοτικά και όχι καθολικά; Υπάρχει κάποια αμφιβολία για το αν οι δεξιότητες αυτές είναι απαραίτητες για όλους τους μαθητές; Και φυσικά για να καλλιεργηθούν αυτές οι δεξιότητες θα πρέπει να διδάσκονται από εκπαιδευτικούς που τις κατέχουν και είναι επαγγελματικά και επιστημονικά καταρτισμένοι σε αυτές .Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 44192/26-02-20θα καλλιεργούνται δεξιότητες ζωής (life skills), ήπιες δεξιότητες (soft skills) και δεξιότητες τεχνολογίας και επιστήμης και θα τις διδάσκουν εκπαιδευτικοί που έχουν ολοκληρώσει την εκάστοτε επιμόρφωση. Στο νηπιαγωγείο ο/η νηπιαγωγός. Στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο το ΙΕΠ θα ορίσει προτεραιότητες στις ειδικότητες, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται κανένας εκπαιδευτικός, εφόσον επιθυμεί να συμμετάσχει. Πως λοιπόν με μια επιμόρφωση (θα είναι τύπου voucher;)θα κατορθώσουν να διδάξουν αυτές τις δεξιότητες ειδικότητες χωρίς καμία επιστημονική κατάρτιση σε αυτές; Με βάση ποια λογική θα υπάρχει ορισμός προτεραιοτήτων καταπατώντας τα επαγγελματικά δικαιώματα κλάδων; Γιατί δεν εντάσσεται η ανάπτυξη των δεξιοτήτων στο αντίστοιχο γνωστικό αντικείμενο και μάθημα αναδιαμορφώνοντας το εκάστοτε πρόγραμμα σπουδών; ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ η ανάπτυξη και μάθηση δεξιοτήτων τεχνολογίας και ψηφιακού γραμματισμού των μαθητών να γίνεται από ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ καθώς είναι αυτοί που έχουν το απαραίτητο και αδιαμφισβήτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο για να τις διδάξουν.
Είναι λάθος να εισαχθεί η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα Νηπιαγωγεία.
Θα αλλοιώσουμε και τις πιο τρυφερές ηλικίες. Δηλαδή έχουν μάθει όλα τα υπόλοιπα που χρειάζονται και περνάμε σε μια τέτοιου είδους γνώση χωρίς καν να έχει ολοκληρωθεί η ανάπτυξή τους;
Διαφωνώ κάθετα!
Διαφωνώ πλήρως με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και τον τρόπο που έχει μπει σαν απαραίτητη και αναγκαία σε τόσο μικρές ηλικίες. Υπάρχουν τόσα ωφέλιμα για τις ψυχές των παιδιών, πράγματα που δεν γίνονται από πλευρά σας και το μόνο που σκέφτεστε να προσφέρετε σε ένα παιδί είναι η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση. Αυτό τους λείπει; Θα παρακαλούσα να ανατρέξετε στα παλαιά αναγνωστικά και βιβλία που διδασκόμασταν πριν 50 χρόνια. Πόσο ωραία εμφανίζονται και τονίζονται οι αρετές που περνιούνται σε ένα παιδί.Αυτά δεν τα βάζετε σήμερα στα βιβλία ούτε τα προσφέρετε στα παιδιά. Η αγάπη για την οικογένεια, για το Θεό, για την Πατρίδα.Η συναναστροφή, υπομονή, σεβασμός για τους γύρω μας και τους μεγαλύτερους,η ελπίδα,η χαρά μέσα από την προσφορά. Που τα τονίζετε αυτά και με ποιο τρόπο;
Ακόμα και οι αρχαίοι μας Έλληνες της προ Χριστού εποχής τέτοια παιδεία δεν είχανε…Είναι ντροπή.
Διαφωνώ με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και ιδιαίτερα από μικρή ηλικία. Τα παιδιά έχουν ανάγκη λήψης άλλων βασικών γνώσεων, ανάπτυξης κοινωνικής και ψυχικής. Εάν πραγματικά ενδιαφέρεστε για τα παιδιά μας πρέπει να αποσυρθεί. Αφήστε τα παιδιά να ζήσουν την παιδικοτητά τους. Σκεφτείτε, αισθανθείτε και θυμηθείτε όταν ήσασταν παιδιά ποιές ήταν οι ανάγκες σας και θα καταλάβετε.
Ο ρόλος της Νηπιαγωγού είναι καθοριστικός και αυτή είναι αναμφίβολα το πρόσωπο αναφοράς στο Νηπιαγωγείο. Είναι όμως καιρός η Νηπιαγωγός να ενισχυθεί από την συμμετοχή ειδικών επιστημόνων που θα εμπλουτίσουν το καθημερινό πρόγραμμα των νηπίων χωρίς να αλλοιώσουν καθόλου τον ολιστικό χαρακτήρα της παιδαγωγικής. Ο ρόλος της φυσικής δραστηριότητας στη διαμόρφωση της προσωπικότητας των παιδιών, αλλά και στη μελλοντική τους υγεία είναι αδιαμφισβήτητα και πλήρως τεκμηριωμένα. Η συμμετοχή του ΚΦΑ στον προγραμματισμό του Νηπιαγωγείου ωστόσο, είναι επιτακτική αν θέλουμε να αλλάξουμε το μέλλον των παιδιών μας και να ξεφύγουμε από τον φαύλο κύκλο που οδηγεί στην υποκινητικότητα, την παχυσαρκία, τα προβλήματα συμπεριφοράς κ.α. Είναι προς το καλό των παιδιών να μην υπάρξει σύγκρουση, αν όμως χρειαστεί, είμαστε εδώ για να τεκμηριώσουμε σήμερα, το 2020, αυτά που στις σοβαρές χώρες ισχύουν εδώ και πολλά χρόνια. Σε αυτές που μετράει η λογική και η τεκμηρίωση.Ειδικοτερα ο καθηγητής ειδικής φυσικής αγωγής ειναι ο πλέον καταρτισμένος με τις απαραίτητες γνώσεις για τη συμμετοχή των παιδιών με ή και χωρις αναπηρία στις φυσικές δραστηριότητες και για την αξιολόγηση της κίνησης σε ολα τα στάδια για τα παιδιά.Θελουμε λοιπόν να ειμαστε βοηθοί σε αυτο το εγχείρημα και να συμβαδισουμε στην κατάλληλη διαπαιδαγώγηση των παιδιών.Θελουμε να ειμαστε δίπλα και οχι απέναντι!
Είμαι κάθετα αντίθετος στην εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε οποιοδήποτε στάδιο της εκπαίδευσης πόσο μάλλον στις τάξεις νηπιαγωγίου ακόμη και δημοτικού.
Διαφωνώ κάθετα με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και ιδιαίτερα από μικρή ηλικία. Τα παιδιά στις μικρές ηλικίες το μόνο που τους νοιάζει ειναι το παιχνίδι και μόνο αυτο. Βλέπουν τα πράγματα με τα δικά τους αθώα μάτια και οχι οπως τα δικά μας. Ας αφήσουμε τα παιδιά στην αθωότητα τους και να μην τα «χαλάσουμε» με τον δήθεν «εκσυγχρονισμό» μας. Ας σκεφτούν πάρα πολύ καλά οι «ειδικοί» και οι υπεύθυνοι τι θα πάνε να περάσουν, κάτι το οποίο θα επηρεάσει τις ζωές μας και τις επόμενες γενιές.
Διαφωνώ και απαιτώ να αποσυρθεί
Είδαμε και στο εξωτερικό πώς έχουν προκόψει με την διαπαιδαγώγιση των παιδιών στο σεξ!!! Δεν προλαβαίνουν τους βιασμούς!! Τι να πω…. Επικροτούμε την ανηθικότητα και προωθούμε την ανισορροπία για φυσιολογικό!! Να στηρίξετε προγράμματα διάπλασης των νέων στο πνεύμα και την ψυχή!! Την διαπαιδαγώγιση στο σεξ να το αφήσετε σε εμάς!! Δεν είναι κρέατα τα παιδιά ούτε αριθμοί!!
Ο σοφός λαός μας λέει «κάθε πράγμα στον καιρό του κι ο κολιός τον Αύγουστο». Το να θέλει κανείς να διαπαιδαγωγήσει σεξουαλικά ένα νήπιο το οποίο καλά καλά δεν γνωρίζει το ίδιο του το σώμα ακόμα, και μάλιστα θέτοντας το στο πλαίσιο μιας «δεξιότητας», η οποία είναι αδύνατο να αναπτυχθεί σε μια τέτοια ηλικία (πόσο μάλλον από μη έμπειρο κι εξειδικευμένο παιδαγωγικό προσωπικό), μόνο σύγχυση μπορεί να επιφέρει. Εάν επιθυμείτε υγιείς (εν σώματι και πνεύματι) πολίτες οφείλετε να διαφυλάξετε αυτή την υγεία κι ανάπτυξη και όχι να την «μπολιάζετε» με επιβλαβή κι άκαιρα συστατικά. Εκτός εάν επιθυμείτε «μεταλλαγμένους» πολίτες και μας θέλετε σαν τις ολοχρονικές γεμάτες ουσίες άνοστες και άγευστες τομάτες που οπτικά μπορεί να φαίνονται λαχταριστές, η γεύση τους όμως απέχει παρασάγγας από τη φυσική νοστιμιά της καλοκαιρινής τομάτας. Η ασφαλέστερη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση είναι αυτή που προτείνεται από τις θρησκευτικές μας καταβολές, ότι δηλαδή η ένωση των σωμάτων πρέπει να είναι συνδεδεμένη με την ένωση των ψυχών που πραγματοποιείται με το μυστήριο του γάμου. Η σεξουαλική πράξη είναι πράξη ολοκλήρωσης και όχι στιγμιαία ηδονή. Αν στρέψετε τις προσπάθειες σας προς αυτή την κατεύθυνση θα έχει σαν επακόλουθο και την από όλους επιθυμητή μείωση του τρομακτικού αριθμού των εκτρώσεων στη χώρα μας, με ότι ψυχοσωματικές αρνητικές συνέπειες επιφέρουν αυτές. Ότι γίνεται νόμιμο δεν γίνεται και ηθικό.
Η σεξουαλική αγωγή είναι απαράδεκτη για την νηπιακή ηλικία.Ειδικά όταν υπάρχει τόσο εκτεταμένη επιστημονική βιβλιογραφία που μας υποδεικνύει τις σωματικές και ψυχολογικές συνέπειες πάνω στα νήπια, αυτής της πρώιμης και άκαιρης ενασχόλησής τους με τη σεξουαλικότητα.Το να αγνοείτε τις απόψεις διαπρεπών επιστημόνων όπου αναφέρουν το τραύμα που μπορεί να δημιουργήσει στα παιδιά νηπιακής ηλικίας η βίαιη σεξουαλική ενημέρωση τους, «γιατί μόνο βίαιη μπορεί να είναι η ενημέρωση σε θέματα που δεν τους απασχολούν», μόνο σε σκέψεις μπορεί να μας βάλει για δόλο στην όλη διαδικασία.
Είναι επιεικώς απαράδεκτο να μπει κάτι τέτοιο στα νηπιαγωγεία. Είναι μικρά και αθώα παιδιά που δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να γίνει απο αυτή την ηλικία οποιαδήποτε αναφορά για την σεξουαλικότητα. Διατηρειστε τα παιδικά Χρόνια αθώα όπως ήταν… Δεν ξέρετε τι να κάνετε και τα κάνετε χειρότερα απο πριν
Διαφωνώ κάθετα στην εισαγωγή της ενότητας της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης απο το νηπιαγωγείο! Πρόκειται για αθώες ψυχές σε ηλικία νηπιακή είτε δημοτικής εκπαίδευσης ακομη, που έχουν σύμφωνα με τη διακήρυξη των δικαιωμάτων των παιδιών, ανάγκη να ζουν την ηλικία τους χωρίς φόβο, έγνοιες, μαθαίνοντας να σέβονται ολους τους συνανθρώπους και να προστατεύουν τον εαυτό τους. Είναι ευθύνη των ενηλίκων γονέων και εκπαιδευτικών ανάλογα με το νοητικο δυναμικό και την ωριμότητα να εισάγουν τα παιδιά Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο σοβαρό αυτό κομμάτι της διαπαιδαγώγησης. Θεωρώ ακόμη ανήθικο και αντιπαιδαγωγικό να την επιβάλλουμε στα παιδιά. Τέλος να σημειώσω πως αντιτίθεται στις προσωπικές και ορθόδοξες θρησκευτικές μου πεποιθήσεις.
Παρακαλώ να μην βάλετε την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε τόσο μικρή ηλικία. Δεν έχετε το δικαίωμα να παίζετε με τις ψυχές των παιδιών μας και να τις καταστρέφετε.
Διαφωνώ με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση απο το νηπιαγωγείο. Δέν είναι δυνατόν η πολιτεία να θεωρεί τους γονείς ανεπαρκείς και να προσπαθεί να τους υποκαταστήσει. Σε τελική ανάλυση η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ εχει την ευθύνη και την απόφαση για τον τρόπο διαπαιδαγώγησης των παιδιών της, ΟΧΙ το κράτος. Επιπλέον η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση οφείλει να γίνεται σε ηλικία που είναι κατανοητοί όροι ανατομίας, για παράδειγμα η ηλικία της προ-εφηβίας ή της εφηβίας όταν και αρχίζει η έμμηνος ρύση στα κορίτσια.
Διαφωνώ κατηγορηματικά με τη σεξουαλική αγωγή σε αυτήν την ηλικία και δεν θεωρώ κανέναν αρμόδιο για αυτό, παρά μόνο τους γονείς του παιδιού.
αυτο το αρθρο με κανει να ανησυχω πραγματικα γιατι θα πρεπει τα μικρα παιδακια που ειναι αγνες ψυχουλες να μπουν σε αυτη τη διαδικασια τα παιδια πρεπει να χαιρονται την παιδικη τους ηλικια θα μεγαλωσουν και με τη βοηθεια των γονιων τους θα μπορουν να μαθουν ολα αυτα που πρεπει να γνωριζουν με τη σωστη σειρα και τη σωστη ηλικια οχι φυσικα απο το νηπιαγωγειο και οχι στο σχολειο υπαρχει χρονος για ολα γιατι να μπουν αυτες οι παιδικες ψυχουλες να μπουν στη διαδικασια να μεγαλωσουν τοσο γρηγορα αφηστε τα παιδια να μεγαλωσουν
Ως εκπαιδευτικός και μητέρα,διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο νηπιαγωγείο! Είναι εντελώς ανάρμοστη για την τρυφερή νηπιακή ηλικία και μόνο κακό και μπέρδεμα μπορεί να προκαλέσει στις αγνές ψυχές των μικρών παιδιών. Αφήστε τα παιδιά μας να χαρούν την αθωότητα της ηλικίας τους και όλα τα σχολεία μας να τους παρέχουν ωφέλιμες γνώσεις και ηθικές αξίες που κινδυνεύουν να εκλείψουν από την κοινωνία μας!!!!!!!
Όχι στην Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό. Μην προσπαθείτε να καταστρέψετε την αθωώτητα με την πονηριά σας.
Θεωρώ απαράδεκτη την σεξουαλική αγωγή στα νηπιαγωγεία.Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση βασίζεται σε προγράμματα ολιστικού τύπου σεξουαλικής εκπαίδευσης όπου ενθαρρύνουν σχεδόν εμμονικά την σεξουαλική ικανοποίηση των εφήβων με άτομα ιδίου και διαφορετικού φύλου, είναι φανατικά υπέρ των εκτρώσεων, δείχνουν την αναπαραγωγική πράξη σε φωτογραφίες σε παιδιά νηπιαγωγείου, κάνουν λόγο στα παιδιά για την σεξουαλική αυτοϊκανοποίηση, περνά το μήνυμα πως το φύλο είναι ρευστό σε παιδιά νηπιαγωγείου και δημοτικού και μπορούν να διαλέξουν τι φύλο θέλουν να έχουν,δείχνουν την χρήση του προφυλακτικού σε μαθητές δημοτικού. Για αυτούς τους απαράδεκτους λόγους (που και η επιστημονική ιατρική έρευνα έχει αποδομήσει) επιβάλλεται να καταργηθεί από το άρθρο η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση για μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως ακατάλληλα.
Είμαι κάθετα αντίθετος
στην επιχειρούμενη με
τα σεξουλικά θέματα
εκμαύλιση, του αγνού
παιδικού νου και μαλιστα
του νου των νηπίων!
η σεξουαλική αγωγή είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας των υπευθύνων για την νηπιακή ηλικία. είναι δε απορίας άξιο επάνω σε ποίες επιστημονικές μελέτες στηρίχθηκε η άποψη και αν έγινε αξιολόγηση σωστή και αμερόληπτη εφόσον η απόφαση πάρθηκε με τα άνωθεν κριτήρια.
ποιοι φορείς παιδαγωγικοι – επιστημονικοί καλέστηκαν σε διαβούλευση κυρία Υπουργέ;
ήδη εγείρονται ΠΟΛΛΑ ερωτηματικά σχετικά με την απόφαση αυτή ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΕΛΏς ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ
Η προσπάθεια εισαγωγής νέων «μοντέρνων» προτύπων είναι ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ καθώς η πλειοψηφία δεν συμφωνεί με αυτά και ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ καθώς το άρθρο 16 αναφέρει:
«2. H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.»
Όχι στην αποδόμηση των θρησκευτικών προτύπων μας.
Απαράδεκτες οι προτασεις του υπουργείου. Ποιος παιδαγωγός προτείνει σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση σε νήπια, που ακόμα δεν έχουν συναίσθηση αυτών των θεμάτων. Και ποιος είναι περισσότερο υπεύθυνος από την ίδια την οικογένεια να διαπαιδαγωγησει τα παιδιά της με την αγάπη της και την πληρη γνώση των προσωπικοτητων τους;;
Διαφωνώ κάθετα με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση. Αυτοί που χρειάζονται σεξουαλική διαπαιδαγώγηση είναι οι γονείς και όχι τα παιδιά, γιατί τα παιδιά μαθαίνουν από τους γονείς. Δεν έχετε καμία δουλειά να ασχολείστε με τέτοια θέματα, ακόμα και με παιδιά γυμνασίου ή λυκείου πόσο μάλλον για δημοτικού και νηπιαγωγείου.
Δεν καταλαβαίνετε ότι πάτε να δημιουργήσετε παιδιά εξαρτημένα από τη φιληδονία, τη διαστρέβλωση του εγώ, την σεξουαλική ικανοποίηση;
Δηλαδή αν κάνουν αυτό το πρόγραμμα λύνονται όλα τα προβλήματα της κοινωνίας;
Εκτός αν αυτό επιδιώκετε. Θα έπρεπε τουλάχιστον να ντρέπεστε και μόνο που το θέσατε στο τραπέζι. Η ιστορία γράφεται και θα είστε πρωταγωνιστές στην αηδία.
Έπρεπε να υπάρχουν επιμορφωτικά προγράμματα για τους γονείς που βλέπουν ένα σωρό σκουπίδια στην τηλεόραση και το ίντερνετ και έχουν αποβλακωθεί.
ΕΙΜΑΙ ΚΑΘΕΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ,
ΣΤΗΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΝΟΥ ΝΟΥ
ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ
ΜΕ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ.
Ως εκπαιδευτικός αυτός ο νόμος για την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση του παιδιού από τόσο πρώιμη ηλικία μου φαίνεται τελείως αντιπαιδαγωγικός. Παρακαλώ να μην εφαρμοσθεί ο νόμος αυτός.
Αφηστε τα παιδια να ζήσουν την ηλικια τους, αφηστε τη φυση να φερει απο μονη της, την εξελιξη τους, για ονομα Του Θεου, που εχουμε φτασει;;;; Εχω 3 μικρα παιδια, 3 μεγαλα ΟΧΙ!!! ΟΧΙ σ αυτο το νομοσχεδιο που παραβιαζει καθε εννοια παιδικης ταυτοτητας!!!!! Αρκετα τα εχουμε στρεσσαρει κ φορτωσει με τον ψευτοπολιτισμο μας κ με την δηθεν εξελιξη ευρωπαικων προτυπων… Τα παιδια ειναι αγγελοι κ στους αγγελους ανηκει ο Παραδεισος!! ΜΗΝ ΤΑ ΒΡΟΜΙΖΕΤΕ!!!!
Διαφωνώ κάθετα με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα νηπιαγωγεία.
Διαφωνώ για την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση από το δημοτικό. Έχω να εξομολογηθώ και κάτι πάνω σε αυτό. Ο πατέρας μου όχι ενώ ήμουν νηπειαγωγίο αλλά τρίτη ή τετάρτη δημοτικού μου μίλησε για τον αυνανισμό και μου έδειξε μία τσόντα. Όχι μόνο αηδίασα αλλά για λίγο δεν τον έβλεπα πατέρα μου. Χάθηκε ο θαυμασμός που του είχα. Αν το κάνετε αυτό με πολύ λύπη σας λέω ότι θα χαθούν οικογένειες και παιδιά.
Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση δεν απασχολεί ούτε προβληματίζει παιδιά αυτής της ηλικίας.
Ειναι άκαιρη και θα προκαλέσει σύγχυση στο νου των νηπίων. Ως μάνα δεν θα το δεχθώ για το παιδί μου.
Διαφωνώ κάθετα. Τα παιδιά θα πρέπει να παραμείνουν παιδιά. Να γνωρίσουν τον κόσμο και κάποιες υψηλές αξίες.
Σας γράφω να εκφράσω την αντίθεση μου για την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης έστω και πιλοτικά στα νηπιαγωγεία. Ως μητέρα δυο παιδιών προσχολικής ηλικίας και με την ιδιότητα του ιατρού πρωτοβάθμιας φροντίδας αδυνατώ να συλλάβω την χρησιμότητα του εγχειρήματος σε αυτή την τρυφερή ηλικία.. Το κρίνω απαράδεκτο και επικίνδυνο! Τα παιδιά μας, όπως ξέρετε καλύτερα και από μας, δεν μπορούν να επεξεργαστούν τέτοιου είδους γνώση για την οποία δεν έχουν αναρωτηθεί καν. Αναρωτιέμαι επομένως τι έχει να τους προσφέρει η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση παραπάνω από τη γνωριμία με το ανθρώπινο σώμα και τη διάκριση των δυο φύλλων που ήδη διδάσκονται στα νηπιαγωγεία. Είναι λοιπόν κρίμα να τραυματίζουμε τις παιδικές ψυχούλες έστω και πιλοτικά. Προσωπικά πιστεύω είναι καλύτερα να τους μάθετε να έχουν Θεό στη ζωή τους, υγιή πρότυπα, ήθος και αρχές όπως πασχίζουμε και μεις οι γονείς μέσα στη νοσηρή κοινωνίας που ζούμε. Επιτέλους έχουμε ανάγκη από συγκροτημένα, χαρούμενα υγιή παιδιά και όχι από αυριανούς σαρκολάγνες ενήλικες με ψυχοπαθολογία. Τέλος παίρνω το θάρρος που μου δίνει το δικαίωμα του γονέα να σας ενημερώσω οτι δεν θα επιτρέψω τέτοιου είδους πειραματισμού στα παιδιά μου, που είναι ότι πολυτιμότερο μου χάρισε ο Θεός. καλή δύναμη και καλή φώτιση στο δύσκολο έργο σας. Με εκτίμηση.
Διαφωνώ με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και ιδιαίτερα από μικρή ηλικία. Τα παιδιά έχουν ανάγκη λήψης άλλων βασικών γνώσεων, ανάπτυξης κοινωνικής και ψυχικής. Εάν πραγματικά ενδιαφέρεστε για τα παιδιά μας πρέπει να αποσυρθεί. Αφήστε τα παιδιά να ζήσουν την παιδικοτητά τους. Σκεφτείτε, αισθανθείτε και θυμηθείτε όταν ήσασταν παιδιά ποιές ήταν οι ανάγκες σας και θα καταλάβετε. Μιλάμε για παιδία. Προφανώς οι εισηγητές του θέματος έχουν παντελώς ξεχάσει πως ήταν κάποτε παιδία. Πραγματικά λυπάμαι και ντρέπομαι για το που οδηγούμε τα παιδιά μας. Έχουμε ευθύνη απέναντί τους και θα κληθούμε να λογοδοτήσουμε.