Άρθρο 22: Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ΕΑΕ

1. Αν για οποιαδήποτε αιτία απουσιάζουν από ΣΜΕΑΕ Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εκπαιδευτικοί ή δημιουργηθούν έκτακτα λειτουργικά κενά κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, προσλαμβάνονται, με αίτησή τους, προσωρινοί αναπληρωτές εκπαιδευτικοί με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου. Αν οι προβλεπόμενες από το πρόγραμμα ώρες διδασκαλίας και ασκήσεων στο ίδιο σχολείο της ίδιας πόλης ή περιοχής μετάθεσης δεν δικαιολογούν την πρόσληψη αναπληρωτή πλήρους ωραρίου, προσλαμβάνονται αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου ή ωρομίσθιοι, σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία. Οι αποδοχές που καταβάλλονται στους προσλαμβανομένους ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς υπολογίζονται με το γινόμενο των μηνιαίων αποδοχών του εισαγωγικού κλιμακίου με το κλάσμα που έχει αριθμητή τις δεδουλευμένες ώρες και παρανομαστή τις ώρες του πρωτοδιόριστου του κλάδου τους. Η προϋπηρεσία αυτών υπολογίζεται με την αναγωγή του συνόλου των δεδουλευμένων ωρών σε έτη, μήνες, ημέρες.

2. Η πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών στις ΣΜΕΑΕ Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης γίνεται βάσει πινάκων κατάταξης, οι οποίοι συντάσσονται ανά κλάδο ή ειδικότητα για κάθε σχολικό έτος από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Οι ανωτέρω πίνακες συντάσσονται σύμφωνα με τη σειρά που έχουν οι εκπαιδευτικοί στους τελικούς πίνακες.

3. Για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΕΑΕ συντάσσεται ένας πίνακας υποψηφίων εκπαιδευτικών ΕΑΕ στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Στον πίνακα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ΕΑΕ προηγούνται οι εκπαιδευτικοί ΠΕ61 και ΠΕ71 κατατασσόμενοι και συγκρινόμενοι μεταξύ τους με την ημερομηνία κτήσης πτυχίου και την προϋπηρεσία. Σε περίπτωση ισοψηφίας λαμβάνεται υπόψη ο βαθμός του πτυχίου. Εν συνεχεία ακολουθούν οι ΠΕ60.50 και οι ΠΕ70.50 κατατασσόμενοι με τα παρακάτω κριτήρια.
Επίσης, οι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50». κατατάσσονται με τα ίδια παρακάτω κριτήρια.

i) Ακαδημαϊκά κριτήρια:

α) Ο βαθμός του πτυχίου: για πτυχία με βαθμολογική κλίμακα από ένα (1) έως δέκα (10) υπολογίζεται μια (1) μονάδα για κάθε βαθμό του πτυχίου πάνω από το βαθμό πέντε (5), καθώς και κλάσματα αυτής με αναγωγή στο δεύτερο δεκαδικό ψηφίο. Σε περίπτωση που η κλίμακα είναι διαφορετική, ο βαθμός υπολογίζεται με αναγωγή στην κλίμακα αυτή.
β) είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος στην ΕΑΕ, έξι (6) μονάδες
γ) είναι κάτοχοι τίτλου μεταπτυχιακών σπουδών στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία, τρεις (3) μονάδες
δ) είναι κάτοχοι δευτέρου μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην ΕΑΕ, διαφορετικού γνωστικού αντικειμένου από το πρώτο, δύο (2) μονάδα
ε) είναι κάτοχοι δευτέρου τίτλου σπουδών στην ΕΑΕ, διαφορετικού γνωστικού αντικειμένου από το πρώτο, μιάμιση (1,5) μονάδα
στ) είναι κάτοχοι τίτλου διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ στα Διδασκαλεία της ημεδαπής ή ισότιμου τρεις (3) μονάδες
ζ) είναι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης πιστοποιημένης ετήσιας επιμόρφωσης στην ΕΑΕ που υλοποιείται από Πανεπιστήμια μιάμιση (1,5) μονάδα.
η) είναι κάτοχοι δευτερεύουσας ειδικότητας στην Ειδική Φυσική Αγωγή για τους πτυχιούχους ΤΕΦΑΑ μία (1) μονάδα.

Για να είναι μια ετήσια επιμόρφωση στην ΕΑΕ πιστοποιημένη, θα πρέπει να ισχύουν τα εξής:
1) να λειτουργεί στο πανεπιστήμιο που θα υλοποιεί την ετήσια επιμόρφωση προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών απόλυτα σχετικό με την ΕΑΕ,
2) η επιμόρφωση να περιλαμβάνει 300 ώρες θεωρητικής κατάρτισης και 120 πρακτικής άσκησης σε δομές ΕΑΕ ή ΚΕΔΔΥ,
3) τουλάχιστον το 80% των μαθημάτων του προγράμματος να είναι απόλυτα σχετικό με την ΕΑΕ,
4) τουλάχιστον το 15% των μαθημάτων του προγράμματος να καλύπτει την περιοχή των Υποστηρικτικών Τεχνολογιών Πληροφορικής στην ΕΑΕ και στο προσβάσιμο εκπαιδευτικό υλικό και
5) τουλάχιστον το 70% των μαθημάτων του προγράμματος να διδάσκονται από μέλη ΔΕΠ ή διδάκτορες που το γνωστικό αντικείμενό τους ή το διδακτορικό τους (στην περίπτωση των διδακτόρων) είναι απόλυτα σχετικό με την ΕΑΕ, ενώ το υπόλοιπο 30% των μαθημάτων να διδάσκεται από αναγνωρισμένου κύρους επιστήμονες με ειδικά προσόντα και σχετικό δημοσιευμένο έργο ή από ή ειδικούς εκπαιδευτές (π.χ. πληροφορικοί Υποστηρικτικών Τεχνολογιών ΑμεΑ, δάσκαλοι κινητικότητας για τυφλούς…). Το ΙΕΠ θα εγκρίνει ή όχι τις προτεινόμενες για πιστοποίηση ετήσιες επιμορφώσεις ελέγχοντας την κάλυψη των παραπάνω απαιτήσεων.
Σεμινάρια αποδεδειγμένης ετήσιας διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών στην ΕΑΕ, που θα έχουν υλοποιηθεί μέχρι τις 30/08/2014, από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων μοριοδοτούνται με μία (1) μονάδα.
Στις περιπτώσεις που υποψήφιος είναι κάτοχος διδακτορικού και μεταπτυχιακού τίτλου στο ίδιο αντικείμενο, μοριοδοτείται μόνον ο διδακτορικός τίτλος.

ii) Πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία σε δομές ΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ
Η προϋπηρεσία για κάθε μήνα μοριοδοτείται με 0,20 μονάδες .
Υπολογίζεται το σύνολο της προϋπηρεσίας σε μήνες πολλαπλασιαζόμενο επί 0,20
Προϋπηρεσία μεγαλύτερη των δεκαπέντε (15) ημερών στρογγυλοποιείται σε μήνα. Προϋπηρεσία μικρότερη των δεκαπέντε (15) ημερών δεν υπολογίζεται.

iii) Κοινωνικά κριτήρια
− Η επ’ αόριστον αναπηρία σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%), σε μια μόνο αναπηρία και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εργασία (εκπαιδευτικό έργο), τρεις (3) μονάδες
− Η επ’ αόριστον αναπηρία εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω, σε μία μόνο αναπηρία τέκνου ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ σύμφωνα με όσα ορίζει ο ν. 3863/2010: δύο (2) μονάδες για το πρώτο, τρεις (3) μονάδες για το δεύτερο και πέντε μονάδες (5) για το τρίτο τέκνο.
− Η ύπαρξη περισσότερων των τριών τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν δυο (2) μονάδες.

Η σειρά κατάταξης των συμμετεχόντων στον τελικό πίνακα προσδιορίζεται από τις μονάδες που συγκέντρωσαν, από ακαδημαϊκά κριτήρια, από την προϋπηρεσία τους ως εκπαιδευτικοί και από κοινωνικά κριτήρια.

4. Εφόσον δεν καλύπτονται οι θέσεις με εκπαιδευτικούς με τα παραπάνω προσόντα προσλαμβάνονται εκπαιδευτικοί που έχουν προϋπηρεσία μεγαλύτερη των δέκα (10) μηνών διδακτικών, η οποία αποκτήθηκε από πρόσληψη στην ΕΑΕ μέσω του ενιαίου πίνακα αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης. Σε περίπτωση που εξακολουθούν να υπάρχουν κενές θέσεις των κλάδων ΠΕ71 και ΠΕ70.50 δασκάλων ΕΑΕ προσλαμβάνονται αναπληρωτές από τους πίνακες υποψήφιων αναπληρωτών ΕΑΕ των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ60.50 Νηπιαγωγών ΕΑΕ, αντίστοιχα, οι οποίοι: α) τοποθετούνται στην προκαταρκτική τάξη και στις τάξεις Α΄ και Β΄ των ειδικών δημοτικών σχολείων και β) παρέχουν παράλληλη στήριξη − συνεκπαίδευση σε μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των τάξεων Α΄ και Β΄ των λοιπών δημοτικών σχολείων. Η προϋπηρεσία των προσλαμβανομένων σύμφωνα με το προηγούμενο εδάφιο προσμετράται στους κλάδους και ΠΕ61 και ΠΕ60.50 Νηπιαγωγών ΕΑΕ, αντίστοιχα.

5. Στη πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση σε περίπτωση εξάντλησης των πινάκων κατά περιοχή πρόσληψης και εφόσον εξακολουθούν να υπάρχουν κενές θέσεις, αυτές καλύπτονται από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης.

6. Οι εκπαιδευτικοί ΕΑΕ οι οποίοι διαθέτουν επιπλέον εξειδίκευση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) και στην Ελληνική γραφή braille (ΕΓΒ), τοποθετούνται ως αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου ή ως ωρομίσθιοι κατά προτεραιότητα σε σχολικές μονάδες κωφών και τυφλών. Δημιουργούνται δύο (2) πίνακες. Ο ένας περιλαμβάνει αυτούς που έχουν επάρκεια στην ΕΝΓ και ο άλλος στην ΕΓΒ. H πιστοποίηση γίνεται με βάση την παράγραφο 3 του άρθρου 7 του παρόντος νόμου

  • 25 Απριλίου 2014, 17:13 | nansy

    Ζητουμε να ισχυει στην ειδικη αγωγη ο,τι ακριβως ισχυει και στη γενικη! Γιατι το βρισκετε τοσο παρολογο συναδελφοι της γενικης αγωγης; Γιατι υπονομευετε τα 4 χρόνια των σπουδων μας στα τμηματα ειδικης αγωγης; Δεν υπάρχουν τυχαία αυτα τα 2 τμηματα σε αυτή τη χωρα! Πρέπει επιτέλους να καταχυρωθούν τα δικαιώματά μας! ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ Η ΠΡΟΤΑΞΗ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΙΝΑΚΑ!

  • 25 Απριλίου 2014, 17:10 | Στέλλα

    Η διάταξη για όσους συμπληρώνουν 10 μήνες προϋπηρεσίας σε δομές ειδικής αγωγής χρειάζεται περαιτέρω διευκρίνηση.
    «4. Εφόσον δεν καλύπτονται οι θέσεις με εκπαιδευτικούς με τα παραπάνω προσόντα προσλαμβάνονται εκπαιδευτικοί που έχουν προϋπηρεσία μεγαλύτερη των δέκα (10) μηνών διδακτικών, η οποία αποκτήθηκε από πρόσληψη στην ΕΑΕ μέσω του ενιαίου πίνακα αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης. Σε περίπτωση που εξακολουθούν να υπάρχουν κενές θέσεις των κλάδων ΠΕ71 και ΠΕ70.50 δασκάλων ΕΑΕ προσλαμβάνονται αναπληρωτές από τους πίνακες υποψήφιων αναπληρωτών ΕΑΕ των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ60.50 Νηπιαγωγών ΕΑΕ, αντίστοιχα, οι οποίοι: α) τοποθετούνται στην προκαταρκτική τάξη και στις τάξεις Α΄ και Β΄ των ειδικών δημοτικών σχολείων και β) παρέχουν παράλληλη στήριξη − συνεκπαίδευση σε μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των τάξεων Α΄ και Β΄ των λοιπών δημοτικών σχολείων. Η προϋπηρεσία των προσλαμβανομένων σύμφωνα με το προηγούμενο εδάφιο προσμετράται στους κλάδους και ΠΕ61 και ΠΕ60.50 Νηπιαγωγών ΕΑΕ, αντίστοιχα.»
    Τί εννοεί; Ότι θα έπονται στον πίνακα χωρίς να προσμετρώνται τα άλλα προσόντα τους, όπως σεμινάριο ή τα μόρια του βασικού πτυχίου τους;
    Ότι θα καταρτιστεί διαφορετικός πίνακας μόνο με αυτούς; Ότι θα προηγούνται όσων ακολουθούν στους πίνακες γενικής;

  • 25 Απριλίου 2014, 16:51 | tom

    Ο ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΨΗΛΗ ΣΤΑΘΜΙΣΗ
    Η ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΑ ΠΤΥΧΙΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΠΕ61-71 ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΠΕ60.50-70.50.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΔΙΚΟ .ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ ΠΟΥ ΚΟΝΤΕΥΟΥΝ 50 ΧΡΟΝΩΝ ,ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ

  • 25 Απριλίου 2014, 16:47 | ΕΛΕΝΗ Κ.

    Η προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή εννοείται πως θα πρέπει να μετράει εξίσου και στην γενική αγωγή…δεν είναι ξεκομμένοι κλάδοι…

  • 25 Απριλίου 2014, 16:44 | thomas

    Γράφει παραπάνω:

    <>

    Γιατί για τουσ ΠΕ 60.50 και 70.50 δεν ισχύει το ίδιο και αλλάζει την όλη δομή της κατάταξης?Να συνυπολογισθούν και τα μεταπυυχιακά για όλουσ και να υπάρξει ίδια μοριοδότηση για όλους.

  • 25 Απριλίου 2014, 16:44 | Αναστασια

    ΕΝΝΟΕΙΑΤΑΙ πως θα πρεπει να προτασσονται οι πε 71 και 61! Συγγνωμη συναδελφοι αλλα οι πε 71 επελεξαν την ειδικη αγωγη δεν καταληξαν εκει επειδη ειδαν κλειστες τις πορτες του κλαδου τους! Ειναι αδικο να μην προτάσσονται στον δικό τους κλαδο! Στον κλαδο αναπληρωτων των πε 70 και 60 γιατι δεν υφισταται η προταξη μεταπτυχιακων και πρεπει να υφισταται στο κλαδο των πε71 και 61;

  • 25 Απριλίου 2014, 16:36 | ΒΑΣΙΛΗΣ

    ΠΡΟΣ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ.ΜΕΓΑΛΟ ΦΑΟΥΛ Η ΜΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΓΡΑΠΤΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ ΑΣΕΠ.ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΣΕΠ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΚΛΑΔΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΠΑΙΔΓΩΓΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΤΟΤΕ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ.ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΔΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗ ΔΕΟΥΣΑ ΠΡΟΣΟΧΗ.

  • 25 Απριλίου 2014, 16:15 | Μαγδα

    Ο ΔΟΑΤΑΠ είναι ΔΗΜΟΣΙΟΣ φορές το τονίζω και όχι ιδιωτικός.Για να αναγνωρίζει τα μεταπτυχιακά του εξωτερικού πάει να πει πώς πληρούν τις προυποθέσεις αναγνώρισης.Αντε γιατί γίνατε όλοι ΔΟΑΤΑΠ και κρίνετε. Βρείτε κανένα σοβαρό επιχειρήμα και αφήστε τους αρμόδιους να κρίνουν αν πρέπει να αναγνωρίζονται ή οχι..

  • 25 Απριλίου 2014, 15:31 | Δημήτριος Τσαρούχας

    Και εγώ συμφωνώ να ισχύσει η μοριοδότηση που προβλέπει ο Ν.3848/2010. Εναρμόνιση και με την γενική αγωγή μετά τον νέο γραπτό ΑΣΕΠ εκεί.
    Με αυτό τον τρόπο και οι έχοντες μεγάλη προϋπηρεσία θα ΄΄πιεστούν΄΄ και αυτοί για κάποια επιμόρφωση.

    − Η προϋπηρεσία από 0 έως και 8 μήνες: 0,10 μονάδες για κάθε μήνα
    − Η προϋπηρεσία από 8 έως και 16 μήνες: 0,15 μονάδες για κάθε μήνα
    − Η προϋπηρεσία από 16 έως και 24 μήνες: 0,20 μονάδες για κάθε μήνα
    − Η προϋπηρεσία από 24 έως και 32 μήνες: 0,30 μονάδες για κάθε μήνα
    − Η προϋπηρεσία από 32 έως και 40 μήνες: 0,35 μονάδες για κάθε μήνα
    − Η προϋπηρεσία από 40 έως και 60 μήνες: 0,40 μονάδες για κάθε μήνα

  • 25 Απριλίου 2014, 15:12 | Μαίρη Θ.

    Φυσικά και δεν πρέπει να προτάσσονται οι ΠΕ 61/71! Όλοι θα πρέπει να μοριοδοτούνται ισάξια με βάση τα ακαδημαϊκά τους προσόντα και την προϋπηρεσία. Θα μπορούσε κάποιος να μου εξηγήσει τί παραπάνω έχει κάποιος απόφοιτος σχολής ειδικής αγωγής που σπούδασε δύο χρόνια γενική και δύο χρόνια ειδική αγωγή από κάποιον απόφοιτο παιδαγωγικού τμήματος 4ετούς φοιτήσεως με δύο χρόνια εξειδίκευση στην ειδική αγωγή (διδασκαλείο, μεταπτυχιακό)και προϋπηρεσία σε γενικά και ειδικά σχολεία? Για να μη μιλήσω για τον διδάκτορα που εντρυφεί σε όλο το αντικείμενο της επιστήμης του και όχι μόνο στον τίτλο του διδακτορικού! Τέλος, απ΄ο,τι είδα με μία γρήγορη ματιά τα περισσότερα προπτυχιακά στην ε.α. παρέχονται από πανεπιστήμια χαμηλού επιπέδου, προφανώς για οικονομικούς λόγους! Με τη λογική λοιπόν αυτή,ας υποβιβάσουμε και το πτυχίο του πτεα, όπως κάποιοι εδώ βάζουν όλα τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά στο ίδιο επίπεδο.

  • 25 Απριλίου 2014, 15:11 | Βασιλική Μ.

    Ο νέος νόμος θα πρέπει να βασιστεί πάνω στους ίδιους συντελεστές του Ν. 3848/2010 όσο αφορά και την μοριοδότηση των πτυχίων και τη μοριοδότηση της προϋπηρεσίας, ώστε να ξεκινάμε από μια κοινή βάση. Είναι καιρός δημιουργώντας τους πίνακες της ειδικής αγωγής να ενεργοποιηθεί και ο νόμος 3848 για τους πίνακες της γενικής αγωγής. Πέντε σχολικά έτη μεταβατική περίοδος είναι πάρα πολλά.

  • 25 Απριλίου 2014, 15:02 | Τατιάνα

    Η μοριοδοτηση ασεπ της ειδικής να είναι ίδια με της γενικής.Επιτέλους εφαρμοζεται με αυτό το νομοσχέδιο η αρχή της ισότητας άλλα να προχωρήσει ως το τέλος. Δηλαδή,ένα μεταπτυχιακό στα παιδαγωγικά δεν θα μοριοδοτειται και θα μοριοδοτείται ένα σενάριο 400 ωρών?Εναρμόνιση της ειδικης και την γενικη και στον ΑΣΕΠ!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  • 25 Απριλίου 2014, 14:45 | ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

    Πιστεύω ότι πρέπει να προτάσσονται αυτοί που έχουν αναπηρία 67@ ,οι πολύτεκνοι και οι γονείς με παιδιά ΑΜΕΑ.
    Εξάλλου και το ίδιο το σύνταγμα (αν δεν γίνει αναθεώρηση ) θεωρεί ευπαθείς αυτές τις κοινωνικές ομάδες που χρίζουν την φροντίδα της πολιτείας.
    Πιστεύει κανένας ότι τω εν λόγω σχέδιο νόμου μεριμνά γι’αυτές τις κοινωνικές ομάδες δίνοντάς τους μόρια, που για τους περισσότερους τους θέτει εκτός ειδικής αγωγής;
    Πιστεύετε ότι έχουν άλλες εναλλακτικές λύσεις;
    Δεν προβλέπετε καν μεταβατικό στάδιο για να δούνε τι μπορούνε να κάνουν ώστε να συγκεντρώσουν τα μόρια που χρειάζονται.
    Πλήρης αιφνιδιασμός .
    Θα μου πείτε πότε αυτό το κράτος σεβάστηκε τους πολίτες του, αλλάζοντας μέσα σε μια νύκτα νόμους ανατρέποντας όνειρα, οικογενειακούς προγραμματισμούς κ.α.
    Το σχέδιο νόμου θέτει μόνο τα»ακαδημαϊκά» κριτήρια παραβλέποντας ή αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα τα κοινωνικά κριτήρια .
    Το πνεύμα του είναι αντίθετο στο σύνταγμα (για τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες)και θα καταπέσει νομικά.
    Σας ευχαριστώ για το βήμα που μου δίνετε να εκφράσω τις απόψεις μου.

    0

  • 25 Απριλίου 2014, 14:42 | mani

    1) Σε σωστή κατεύθυνση:α) Η κατάργηση του πίνακα Α
    β) Η κατάργηση της πρόταξης στον πίνακα των ν- τέκνων
    γ) Η μοριοδότηση με ο.2/μήνα (τουλάχιστον!!!) της προϋπηρεσίας
    δ) Η μοριοδότηση που προτείνεται για τον βαθμό πτυχίου
    2) Θα έπρεπε: α) Να λαμβάνεται υπόψιν και η χρονολογία κτήσης του πτυχίου
    β) Να δοθούν παραπάνω μόρια στο μεταπτυχιακό
    γ) Να μοριοδοτηθεί και το δεύτερο μεταπτυχιακό ανεξάρτητα με την συνάφεια
    3) Είναι παντελώς άδικο και παράλογο το θέμα της στρογγυλοποίησης των ημερών: 15+ να ισοδυναμεί με μήνα, ενώ 15- , τίποτα

  • 25 Απριλίου 2014, 14:42 | Κωνσταντίνα

    Ειλικρινά, αδυνατώ να καταλάβω το νόημα της συζήτησης για το αν θα πρέπει να προτάσσονται οι Π.Ε 71/61 ή αν όχι. Εφόσον το κράτος δημιούργησε τις συγκεκριμένες σχολές Ε.Α. είναι υποχρεωμένο να κατοχυρώσει τα επαγγελματικά τους δικαιώματα. Από τις εν λόγω σχολές με τα 60-70 μαθήματα (έναντι των 45 των Παιδαγωγικών Τμημάτων)αποφοιτούν άτομα καταρτισμένα στην ειδική αγωγή, έχοντας παρακολουθήσει παιδαγωγικά-κοινωνιολογικά μαθήματα, μαθήματα ψυχολογίας, γλωσσολογίας, θετικών επιστημών και φυσικά πλήθος μαθημάτων ειδικής αγωγής και έχουν κάνει πρακτική εξάσκηση σε γενικά δημοτικά και έπειτα σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. Επομένως, επιχειρήματα τύπου: δεν έχουν παιδαγωγική επάρκεια ή οι σχολές επιστημονικά δεν υφίστανται, είναι τουλάχιστον τραγελαφικά!! Επίσης, όσοι αναφέρονται σε πρωτοτυπία της χώρας μας να ιδρύσει τέτοιες σχολές, αρχικά θα έπρεπε να μάθουν ότι παγκοσμίως υπάρχουν και σε άλλες χώρες(π.χ Ιρλανδία, Ρουμανία κλπ) προπτυχιακές σχολές Ε.Α, καθώς επίσης, σαν παιδαγωγοί θα έπρεπε να ξέρουν ότι όταν θέλουμε να συγκρίνουμε το εκπαιδευτικό σύστημα μιας χώρας με το εκπαιδευτικό σύστημα άλλων, το συγκρίνουμε εξ ολοκλήρου και λαμβάνουμε υπόψη όλους τους παράγοντες. Οι μεμονωμένες συγκρίσεις δεν είναι ορθές. Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα απέχει παρασάγγας από άλλα διαφορετικών χωρών!Επιπροσθέτως, όσοι μιλάνε για διαχωρισμό ειδικής-γενικής, δεν καταλαβαίνω που βασίζουν το συλλογισμό τους, από τη στιγμή που οι Π.Ε 70.50 διαχωρίζονται από τους Π.Ε. 70 επειδή κρίθηκε απαραίτητο να εξειδικευτούν με επιπλέον σπουδές (μεταπτυχιακό/διδακτορικό)για να μπουν στην ειδική αγωγή! Είναι εύλογο, λοιπόν, να συμπεράνουμε ότι η πρόταξη των 71/61 είναι απόλυτα δίκαιη, διότι μπορούν να ανταπεξέλθουν σε όλες τις εκπαιδευτικές περιπτώσεις και όχι μόνο σε μία! Είμαι πραγματικά περίεργη να μάθω τι κάνει ένας Π.Ε 70.50 με εξειδίκευση στις μαθησιακές δυσκολίες, όταν πρέπει να διδάξει ένα παιδί με αυτισμό!!!Για να μην κάνω λόγο για το τι κάνουν οι Π.Ε. 70 της παράλληλης, επειδή συμπλήρωσαν ένα κουτάκι…!!!Αλλά ούτε λόγος γι’ αυτούς που δουλεύουν εις βάρος κάποιων μαθητών!Τα μεταπτυχιακά, αγαπητοί συνάδελφοι, τα κάνουμε για να γίνουμε καλύτεροι παιδαγωγοί και να προσφέρουμε περισσότερο στους μαθητές μας. Εξάλλου, οι περισσότεροι γενικοί παιδαγωγοί έχουν στην τάξη τους μαθητές με εκπαιδευτικές δυσκολίες, επομένως με ένα μεταπτυχιακό θα μπορούν να διαχειρίζονται τη γενική τάξη καλύτερα. Άρα δικαιολογίες όπως «τζάμπα σπουδάζαμε τόσα χρόνια» ή «καταδικάζεται η επιπλέον μόρφωση», δηλώνουν ευθαρσώς ότι τα μεταπτυχιακά δεν τα κάνατε από αγάπη και ευαισθησία για την ειδική αγωγή αλλά για να βρείτε δουλειά!Ας μην ξεχνάμε ότι τα ΠΜΣ έγιναν ευρέως γνωστά από τη στιγμή που άρχισαν να λιγοστεύουν οι θέσεις στη γενική αγωγή.Οι Π.Ε 71/61 επέλεξαν να ασχοληθούν με αυτό το αντικείμενο από τα 18 τους και ας γνώριζαν ότι οι συνθήκες ήταν αντίξοες, όσον αφορά τα επαγγελματικά δικαιώματα (το 2004, όταν εισήλθα στο ΠΤΕΑ, δεν είχαμε ούτε Π.Ε και μάλιστα γνωρίζαμε ότι θα δουλεύουμε μόνο ως αναπληρωτές). Τέλος, θα ήθελα να σημειώσω ότι κι εγώ παρακολουθώ ΠΜΣ, όπως και σεμινάρια που αφορούν την ειδική αγωγή, γιατί δίνω ιδιαίτερη σημασία στο απόφθεγμα «γηράσκω αεί διδασκόμενος». Αλλά, από τη στιγμή που ζητάμε να ισχύει στον κλάδο μας ότι ισχύει και στη γενική, τότε θα υποστηρίζω μέχρι τελικής πτώσεως η κατάταξη να γίνεται με βάση την προϋπηρεσία. Δεν πρέπει να κοιτάμε το προσωπικό μας συμφέρον!!Σαν παιδαγωγοί θα έπρεπε να δίνουμε το καλό παράδειγμα και όχι να προτρέπουμε τους πάντες να πατάνε επί πτωμάτων!

  • 25 Απριλίου 2014, 14:30 | Καίτη

    Συμφωνώ με όλους αυτούς που προτείνουν να ισχύσει η μοριοδότηση που προβλέπει ο Ν.3848/2010. Νομίζω είναι η πιο δίκαιη μοριοδότηση γιατί δεν έχει τον ίδιο συντελεστή για όλους τους μήνες, αλλά ξεκινάει από χαμηλά για όσους έχουν μικρή προϋπηρεσία και έτσι δεν απειλούν αυτούς που έχουν μεταπτυχιακό χωρίς προϋπηρεσία.

    − Η προϋπηρεσία από 0 έως και 8 μήνες: 0,10 μονάδες για κάθε μήνα
    − Η προϋπηρεσία από 8 έως και 16 μήνες: 0,15 μονάδες για κάθε μήνα
    − Η προϋπηρεσία από 16 έως και 24 μήνες: 0,20 μονάδες για κάθε μήνα
    − Η προϋπηρεσία από 24 έως και 32 μήνες: 0,30 μονάδες για κάθε μήνα
    − Η προϋπηρεσία από 32 έως και 40 μήνες: 0,35 μονάδες για κάθε μήνα
    − Η προϋπηρεσία από 40 έως και 60 μήνες: 0,40 μονάδες για κάθε μήνα

  • 25 Απριλίου 2014, 14:21 | Γιάννης_

    Για το θέμα των μεταπτυχιακών του εξωτερικού και επειδή μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά, το πιο δίκιο είναι να εξετάζονται οι ενδιαφερόμενοι στη γλώσσα που απέκτησαν το μεταπτυχιακό (βουλγάρικη, ιταλική, ταϊβανέζικη) σε ένα μικρό κείμενο με θέμα φυσικά την ΕΑΕ ή/και τη σχολική ψυχολογία. Ένα απλό κειμενάκι, δεν χρειάζονται πολλά, προκειμένου να δικαιωθούν για τις γνώσεις τους τόσο στη γλώσσα, όσο, κυρίως στα θέματα ΕΑΕ. Έτσι, κανείς δεν θα μπορεί πια να τους κατηγορεί για αστοιχείωτους.

  • 25 Απριλίου 2014, 14:00 | Σύλλογος Αναπληρωτών ΠΕ.04 Κορινθίας

    Άξιότιμε κύριε υπουργέ,

    πιστεύουμε οτι τα μέτρα στο νεο νομοσχέδιο κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση για την αποκατάσταση πολλών αδικιών του παρελθόντος. Διακρίνουμε όμως μια υποβάθμιση της αξίας των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών καθώς επίσης και τη μη προσμέτρηση των μορίων από ΑΣΕΠ γενικής αγωγής μέχρι τουλάχιστον να πραγματοποιηθεί ο πολυαναμενόμενος ΑΣΕΠ ειδικής αγωγής.
    Προτείνουμε λοιπόν:

    1) Την αύξηση της μοριοδότησης των μεταπτυχιακών ή τη μείωση της μοριοδότησης της προϋπηρεσίας στα 0,1μόρια/μήνα έτσι ώστε το μεταπτυχιακό να εξισώνεται με τουλάχιστον 3 χρόνια προϋπηρεσίας.
    2) Την προσμέτρηση των μορίων του ΑΣΕΠ γενικής αγωγής με μοριοδότηση όμοια με αυτή που θα αποφασίσετε για την προϋπηρεσία, δηλάδη 0,1 ή 0,2 μόρια για κάθε μονάδα πάνω από τη βαθμολογική βάση.

    Ευχαριστούμε για τον χώρο και τον χρόνο σας,
    με εκτίμηση
    ο σύλλογος αναπληρωτων ειδικής αγωγής ΠΕ.04 Ν.Κορινθίας.

  • 25 Απριλίου 2014, 13:34 | Ευσταθία Αισώπου

    Πιστεύω πως η μοριοδοτηση της προϋπηρεσιας πρεπει να είναι χαμηλωτερη, ας πουμε 0,1 ή το πολύ 0,15 μορια/μηνα. Κατα τα αλλα ολα καλα.

  • 25 Απριλίου 2014, 13:32 | Γιαννης Γ.

    Η μοριοδότηση της προϋπηρεσίας είναι απαραδεκτα υψηλή. Πιστεύω πως το δίκαιο είναι να μειωθεί στο 0,1 μόριο/μήνα και να αυξηθεί η μοριοδότηση του μεταπτυχιακού στα 4 με 5 μόρια.

  • 25 Απριλίου 2014, 13:18 | Σύλλογος εκπαιδευτικών τεχνολογων γεωπόνων πε18.12κ30

    Τα ετήσια σεμινάρια μέχρι το 2008 στην ΕΑΕ ήταν των 300 ωρών(του ΠΑΜΑΚ σίγουρα).
    Οι εγκύκλιοι πρόσληψης των αναπληρωτών μέχρι πρότινος έγραφαν
    στο ΜΕΡΟΣ Δ΄με θέμα ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ – ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ

    Σεμινάρια ετήσιας διάρκειας στην ΕΑΕ που έχουν υλοποιηθεί μέχρι την έναρξη ισχύος του ν. 3699/2008 (ΦΕΚ 199/τ. Α΄/2-10-2008) από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. αναγνωρίζονται ως ισότιμα με τα ανωτέρω σεμινάρια των τετρακοσίων (400) ωρών.
    Έτσι αναγνώριζε και τα ετήσια σεμινάρια των 300 ωρών που υλοποιήθηκαν μέχρι και το 2008 που άρχισε να ισχύει ο ν.3699.Τώρα όμως δεν αναφέρετε πουθενά. Σε αυτή την κατηγορία είναι τουλάχιστον 1500 και πάνω άτομα που υλοποίησαν αυτά τα σεμινάρια από το 2004-2008 και μέχρι τώρα αναγνωρίζονταν κανονικά.
    Θεωρούμε λοιπόν ότι θα πρέπει και αυτά να συμπεριλιφθούν στον νέο νόμο.:

  • 25 Απριλίου 2014, 13:16 | andriani

    Γεια σας,
    σχολιάζω και ταυτόχρονα προτάσσω κάποιες θέσεις για το νομοσχέδιο που θεωρώ ότι πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψη δεδομένου τη σοβαρότητα της κατάστασης, ότι αφορά εμάς που εργαζόμαστε με παιδιά με αναπηρία και ότι άρχονται και εκλογές:
    1) ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ καθόλου τα παλιά σεμινάρια και λόγω της ποιότητας γνώσεων που πρόσφεραν και λόγω ότι αυτοί που τα παρακολουθήσαν έχουν ήδη βγει κερδισμένοι από αυτά λόγω της υψηλής προϋπηρεσίας τους. Τα καινούρια να μοριοδοτουνται 0,5-1 το πολύ. Δεν γίνεται να έχουν τόσο ΥΨΗΛΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ σε σχέση με τα μεταπτυχακά.
    2) ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΤΆΣΣΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ!!!!!!! Αλλά να μοριοδοτούνται όλοι, ειναι δικαιο και δεν διαχωρίζεται με αυτόν τον τρόπο κανένας: Αυτοί που είναι από την ειδική αγωγή Βόλου 2 μονάδες επειδή πρόκειται για πτυχίο, αυτοί με μεταπτυχιακό 4 -εδώ φυσικά θα μπορούσε να γίνει ένας διαχωρισμός για του ενός έτος μεταπτυχιακά 3 μονάδες και για τα δύο έτη 4- και το διδακτορικό 7-8. Η βαθμολογία αυτή είναι δίκαιη με τα έτη σπουδών, τη δυσκολία που έχει κάθε επίπεδο σπουδών, δίνει κίνητρο για δια βίου μάθηση κ.λπ. Επίσης, οι απόφοιτοι του Βόλου που πραγματοποίησαν και μεταπτυχιακό στη ειδική αγωγή σαφώς και θα πρέπει να μοριοδοτηθούν με άλλες 2 μονάδες ή 1 αναλόγως τα έτη σπουδών του μεταπτυχιακού (δηλαδή γίνονται και αυτοί που λέμε πε60.50). Είναι άδικο να μην επιβραβεύεται η επιπλέον επιλογή τους για μόρφωση.
    3)Η τόση υψηλή μοριοδότηση της προυπηρεσίας ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ!!! Πολλοί μπήκαν στα σχολεία λόγω 400ωρων σεμιναρίων, που είναι λανθασμένος τρόπος άρα δεν πρέπει να τον πριμοδοτούμε ούτε να το συνεχίσουμε, πολλοί έχουν δουλέψει με παιδιά στην ειδική αγωγή και δεν τους αναγνωρίζεται η προυπηρεσία. Δεν θα πρέπει να προσμετράται όπως στην γενική αγωγή δεδομένου του λανθασμένου και άδικου τρόπου απόκτησης της προϋπηρεσίας που ανέφερα προηγουμένως, . Επίσης λόγω ότι κάποιος που έχει προυπηρεσία, θεωρεί τη θέση του δημοσίου ως δεδομένη και δεν έχει κίνητρο για περαιτέρω εκπαίδευση, πράγμα απαράδεκτο. Επιπλέον, αυτοί που επέλεξαν και επιλέγουν να μπουν με πιο ‘νόμιμο’ τρόπο στην ειδική αγωγή πάλι βλέπουν κλειστές τις πόρτες.Η προϋπηρεσία πρέπει να είναι στο ο,5-ο,1 το μήνα!!!
    4) Το Υπουργείο Παιδείας να προχωρήσει σε άμεση συνεννόηση με το Δοαταπ για τα μεταπτυχιακά της Βουλγαρίας και Ιταλίας και να σταματήσει η αναγνώρισή τους. Όντως αυτό φίλοι μου είναι απαράδεκτο που γίνεται (όσοι τα χουν κάνει να μοριοδοτούνται λιγότερο) όπως φίλοι μου είναι απαράδεκτο να μοριοδοτούνται, το ανέφερα και παραπάνω τα σεμινάρια τα παλιά και τα καινούρια τόσο πολύ. Είναι ο ίδιος τρόπος, ο εύκολος επιβραβεύουμε τον εύκολο τρόπο.

  • 25 Απριλίου 2014, 12:26 | Δημήτρης

    Στο νομοσχέδιο αυτό θα πρέπει να ΜΗΝ προσμετρηθεί στο σύνολο των μονάδων τους η προϋπηρεσία αυτών των εκπαιδευτικών που εμφάνισαν μεταπτυχιακό Ειδικής Αγωγής για πρώτη φορά στην κατάταξη του σχ. έτους 2013-14 και που εργάστηκαν ως αναπληρωτές στην ΕΑΕ μόνο μ’ αυτό το κριτήριο καθώς άρχισαν να δουλεύουν με ισχύ του νόμου που ΔΕΝ προέβλεπε την πρόταξη των μεταπτυχιακών έναντι της προϋπηρεσίας. Αποτέλεσμα; Πολλοί εκπαιδευτικοί με πολλά χρόνια προυπηρεσίας να μείνουν άνεργοι.

    Μπορεί να ήταν σε ισχύ ο προηγούμενος νόμος όταν έγινε η προκήρυξη αλλά ο καινούργιος νόμος μπορεί να έχει και αναδρομική ισχύ ο οποίος διορθώνει τις αδικίες του προηγούμενου. Πάγιο αίτημα εξάλλου όλων είναι η προσμέτρηση όλων των προσόντων (προϋπηρεσία + μεταπτυχιακά + άλλα κριτήρια). Απλά το Υπουργείο είχε αργήσει πολύ να στελεχώσει τα σχολεία και θα πήγαινε πολύ πίσω χρονικά το διδακτικό έτος και θα είχε τεράστιες αντιδράσεις από την κοινή γνώμη.

    Να προσμετρηθεί λοιπόν η προϋπηρεσία που απέκτησαν ως προς την μισθολογική τους εξέλιξη αλλά ΟΧΙ στο σύνολο των μονάδων τους στην κατάταξη για τους αναπληρωτές του σχολικού έτους 2014-15 καθώς και των επόμενων ετών.

  • 25 Απριλίου 2014, 12:21 | Αφροδίτη

    ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΑΣ.
    ΣΥΜΦΩΝΩ!!!!
    Είναι δυνατόν να γίνονται μεταπτυχιακά σε ιταλικά πανεπιστήμια στα ιταλικά και ο φοιτητής τότε να αρχίζει την εκμάθηση της ιταλικής γλώσσας σε φροντιστήριο της Πάτρας!!!!!
    Είναι δυνατόν σε Βουλγάρικο Πανεπιστήμιο να υπόσχεται μεσάζοντας ότι δεν θα χρειαστεί να παρακολουθήσεις ΚΑΘΟΛΟΥ μαθήματα ενώ το μπτ αυτό έχει υποχρεωτική παρακολούθηση!!!!!!!
    Αυτά πρέπει να φτάσουν στα ΑΥΤΙΑ της ΗΓΕΣΙΑΣ!!!
    ΕΛΕΟΣ πια με αυτά το μπτ της Βουλγαρίας και της Ιταλίας που ακόμα και τώρα παίρνουν αναγνώριση στο ΔΟΑΤΑΠ!!!

  • 25 Απριλίου 2014, 11:21 | ΠΕΡΙΒΟΛΑΚΗ ΝΑΥΣΙΚΑ

    Ειναι απαραδεκτο επειδη καποιοι ειχαν προυπηρεσια καποιοι προλαβαν να κανουν τα σεμιναρια και να δουλεψουν στην ειδικη αγωγη να παιρνουν με την προυπηρεσια τους εξειδικευμενους ανθρωπους στην ειδικη αγωγη.οπως απαραδεκτο ηταν να μετραει ο Ασεπ γενικης αγωγης στον πινακα ειδικης αγωγης.

  • 25 Απριλίου 2014, 10:48 | ΣΠΥΡΟΣ

    ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΑΣ! ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ ΝΑ ΤΡΩΝΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ! ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΙΣΟΥ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΝΑ «ΤΡΩΝΕ» ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΛΛΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΛΟΥΘΗΣΑΝ, ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΕΙΤΕ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΧΡΗΜΑΤΑ! ΑΠΟΡΩ, ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ, ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΔΙΕΤΟΥΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ, ΜΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ, ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ, ΔΕ ΘΙΓΟΝΤΑΙ;;; ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ ΑΜΕΣΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ!

  • 25 Απριλίου 2014, 10:30 | Γιάννης

    Συμφωνώ και επαυξάνω ++++++++++++++

    24 Απριλίου 2014, 23:19 | panos
    «Αρκετά με τα δήθεν και καλοπληρωμένα μεταπτυχιακά. Τα μεταπτυχιακά της Βουλγαρίας ολοκληρώνονται μέσα σε 7 Σαββατοκύριακα, τα μεταπτυχιακά της Ιταλίας γίνονται με φυσική παρουσία την δεύτερη εβδομάδα των διακοπών των Χριστουγέννων και του Πάσχα. Αν ελέγξουμε την πραγματική παιδαγωγική επάρκεια αυτών οι περισσότεροι πρέπει να μην μπουν καν στον πίνακα και το κράτος πρέπει κάποτε να κάνει ένα σωστό έλεγχο. Συνάδελφος πέρυσι ενώ δούλευε ως αναπληρωτής έκανε ταυτόχρονα και μεταπτυχιακό στην Βουλγαρία. Θα πρέπει να μοριοδοτηθεί η προϋπηρεσία και κάτω των τριάντα μηνών σε άτομα που είναι κάτοχοι σεμιναρίου γιατί προσφέραμε το έργο μας σε κάθε απομακρυσμένη γωνιά της Ελλάδας και μακριά από την οικογένειά μας.»

  • 25 Απριλίου 2014, 10:27 | Κατερίνα

    Την εμπειρία ετών, την τεχνογνωσία (όπως θέλετε πείτε το…), τη διδασκαλία (σε διαφορετικά κάθε χρόνο σχολεία και σε διαφορετικές πόλεις) με πολύ αντίξοες συνθήκες (χωρίς εξοπλισμό, σε ακατάλληλα κτίρια, με ελλείψεις προσωπικού και πολλά άλλα), την παράλληλη βοήθεια που προσέφερε κάποιος εκτός των καθηκόντων του (από το να κουβαλάει θρανία και καρέκλες, μέχρι να ψάχνει για χορηγούς, να επισκευάζει πράγματα και να κάνει και διοικητική δουλειά), δεν είναι δυνατόν να την πετάς στα σκουπίδια επειδή πολλοί απέκτησαν μεταπτυχιακά από Βουλγαρία και Ιταλία χωρίς να γνωρίζουν τη γλώσσα (!!!) και χωρίς να κάνουν εμπειρικές ερευνητικές διπλωματικές εργασίες επιπέδου πραγματικού master και όχι μαϊμού…!!! Τέτοιο μένος που βγάζουν οι περισσότεροι για τη μοριοδότηση της προϋπηρεσίας είναι πρωτοφανές!!!

  • 25 Απριλίου 2014, 09:35 | Αφροδίτη

    Πολύ μικρή η μοριοδότηση της προυπηρεσίας!!!!
    Γιατί πρέπει να μοριοδοτείται διαφορετικά η προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή!!!!
    Θα πρέπει
    − Η προϋπηρεσία από 0 έως και 8 μήνες: 0,10 μονάδες για κάθε μήνα
    − Η προϋπηρεσία από 8 έως και 16 μήνες: 0,15 μονάδες για κάθε μήνα
    − Η προϋπηρεσία από 16 έως και 24 μήνες: 0,20 μονάδες για κάθε μήνα
    − Η προϋπηρεσία από 24 έως και 32 μήνες: 0,30 μονάδες για κάθε μήνα
    − Η προϋπηρεσία από 32 έως και 40 μήνες: 0,35 μονάδες για κάθε μήνα
    − Η προϋπηρεσία από 40 έως και 60 μήνες: 0,40 μονάδες για κάθε μήνα

  • 25 Απριλίου 2014, 09:29 | georgia

    ΠΙΝΑΚΑΣ Α’

    Είναι άδικο και απάνθρωπο προς τα άτομα με αναπηρία η κατάργηση του πίνακα Α’.
    Ήταν μια μεγάλη ευκαιρία να ενταχθούμε ομαλά στην κοινωνία και να δουλέψουμε με αξιοπρέπεια, παρ’ όλες τις δυσκολίες που βιώνουμε λόγω της αναπηρίας μας. Αυτή τη στιγμή οι περισσότεροι από εμάς θα βρεθούμε χαμηλά στους πίνακες και έτσι, αν προσληφθούμε, θα μας στείλουν κάπου μακριά από τα σπίτια μας. Ας μας ρωτήσουν λοιπόν όλους εμάς,αν μποούμε να ζήσουμε μακρια από τους δικούς μας χωρίς καμία βοήθεια, μακριά από τους γιατρούς μας και όλους αυτούς που καθημερινά μας είναι απαραίτητοι και δίνοντάς μας για μισθό 870 ευρω!! Δεν πρέπει να καταργηθεί ο πίνακας Α’.

  • 25 Απριλίου 2014, 08:50 | βασω

    θεωρώ απαράδεκτο να μην προσμετράται η προυπηρεσία της γενικής εκπαίδευσης στην ειδική ,ειδικά σήμερα που η παγκόσμια τάση είναι η συνεκπαίδευση, στα όρια βέβαια του εφικτού.Ο διαχωρισμός ιδιαίτερα στη ββαθμια εκπαίδευση σε ειδικούς και μη ειδικούς θεωρώ ότι οδηγεί καταλυτικά σε πισωγύρισμα διοτι

    α)ο εκπαιδευτικός που δεν έχει διδάξει σε τάξη τυπικής εκπαίδευσης δεν έχει «πλοηγό»(σαφέστατα όχι με την έννοια να διδάξει με γνώμονα την τυπική τάξη αλλα να ξέρει ο ίδιος που βαδίζει,που πατάει)

    β)σκεφτείτε πόσο σημαντικά λειτουργικό θα ήταν εαν στην τεράστια εμπειρία κάποιου προστεθούν μεταπτυχιακά,διδακτορικά, σεμινάρια γνώσεις που εμπλουτίζουν, κριτικά όμως πάντα κάποιον με το ήδη χτισμένο διδασκαλικό υπόβαθρο.

    γ)η διαφορετικότητα είναι πλούτος ,που όμως καταργείται όταν τη διαχωρίσεις

    Συμφωνώ επίσης με την προσμέτρηση του ΑΣΕΠ όπως επισημαίνουν και άλλοι συνάδελφοι.

  • 25 Απριλίου 2014, 05:33 | Γιάννης

    Θα ήθελα να ρωτήσω για όποιον ξέρει σίγουρα,τι γίνεται με τους πολύτεκνους και τι για τους τρίτεκνους;;;ισχύει παλι ποσόστωση στους τρίτεκνους όπως γίνεται τώρα;

  • 25 Απριλίου 2014, 01:39 | thomas

    Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ.ΟΥΤΕ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ (ΔΙΕΤΟΥΣ-ΤΕΤΑΡΤΟΕΤΟΥΣ) ΟΥΤΕ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΙΔΙΕΣ

  • 25 Απριλίου 2014, 01:33 | ΣΟΦΙΑ

    ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΤΡΑΝΕ ΣΤΟΥΣ ΠΕ 61-71 ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ?ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ 2 ΚΑΙ 3 ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΤΥΧΙΑ ΣΠΟΥΔΑΖΟΝΤΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΔΙΚΟ

  • 25 Απριλίου 2014, 01:28 | ΣΟΦΙΑ

    Να ισχύσει η μοριοδότηση που προβλέπει ο Ν.3848/2010 για τη γενική εκπαίδευση. Γιατί πρέπει να μοριοδοτείται διαφορετικά η προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή;
    − Η προϋπηρεσία από 0 έως και 8 μήνες: 0,10 μονάδες
    για κάθε μήνα
    − Η προϋπηρεσία από 8 έως και 16 μήνες: 0,15 μονάδες
    για κάθε μήνα
    − Η προϋπηρεσία από 16 έως και 24 μήνες: 0,20 μονά−
    δες για κάθε μήνα
    − Η προϋπηρεσία από 24 έως και 32 μήνες: 0,30 μο−
    νάδες για κάθε μήνα
    − Η προϋπηρεσία από 32 έως και 40 μήνες: 0,35 μο−
    νάδες για κάθε μήνα
    − Η προϋπηρεσία από 40 έως και 60 μήνες: 0,40 μο−
    νάδες για κάθε μήνα

  • 25 Απριλίου 2014, 01:26 | Ελένη ΑΡ

    Εναλλακτικά σε συνέχεια προηγούμενου μου σχολίου, με δεδομένο ότι ουσιαστικά η μοριοδότηση που αναφέρεται στο άρθρο 22 αποτελεί μια τροποποίηση του άρθρου 2 του 3848/2010 και συμφωνώντας με την κα Κατερίνα Π (24 Απριλίου 2014, 14:35) «γιατί να λειτουργούμε πάντα με δύο μέτρα και δύο σταθμά», μία πρόταση θα ήταν κατά το δυνατό πιστότερη εφαρμογή του νόμου 3848 και στην ειδική αγωγή.
    3848/2010 άρθρο 2 : Πρόταση μοριοδότησης με «ελάχιστες προσαρμογές» λόγω ειδικής αγωγής(εισαγωγικά).
    (β) Ακαδημαϊκά κριτήρια:
    Ο βαθμός του πτυχίου: (1)μονάδα για κάθε βαθμό του πτυχίου πάνω από το βαθμόπέντε (5),
    Η γλωσσομάθεια: δύο (2) για την άριστη (1,50) για την πολύ καλή (1) μονάδα για την καλή
    Η πιστοποιημένη γνώση χειρισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή, όπως αποδεικνύεται σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν για το προσοντολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων: μία (1) μονάδα.
    Η κατοχή δεύτερου πτυχίου στις επιστήμες της αγωγής ή σε γνωστικό αντικείμενο σχετικό με τα μαθήματα που διδάσκονται στην ίδια βαθμίδα εκπαίδευσης: δυόμιση (2,50) μονάδες.
    Η κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ενός τουλάχιστον ακαδημαϊκού έτους στο γνωστικό αντικείμενο του κλάδου «ή στη διδακτική της ειδικότητας ή στις επιστήμες της αγωγής»: δύο (2) μονάδες.
    Η κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ενός τουλάχιστον ακαδημαϊκού έτους «στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία»: δυόμιση (2,50) μονάδες.
    Η κατοχή διδακτορικού διπλώματος στο γνωστικό αντικείμενο του κλάδου «ή στη διδακτική της ειδικότητας ή στις επιστήμες της αγωγής:» τρεις (3) μονάδες.
    Η κατοχή διδακτορικού διπλώματος «στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία»: πέντε (5) μονάδες.
    Σε περίπτωση υποψηφίου που έχει διδακτορικό και μεταπτυχιακό τίτλο στο ίδιο επιστημονικό αντικείμενο, μοριοδοτείται μόνο το διδακτορικό δίπλωμα.

    (γ) Πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία σε δομές ΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ:
    − Η προϋπηρεσία από 0 έως και 8 μήνες: 0,10 μονάδες για κάθε μήνα
    − Η προϋπηρεσία από 8 έως και 16 μήνες: 0,15 μονάδες για κάθε μήνα
    − Η προϋπηρεσία από 16 έως και 24 μήνες: 0,20 μονάδες για κάθε μήνα
    − Η προϋπηρεσία από 24 έως και 32 μήνες: 0,30 μονάδες για κάθε μήνα
    − Η προϋπηρεσία από 32 έως και 40 μήνες: 0,35 μονάδες για κάθε μήνα
    − Η προϋπηρεσία από 40 έως και 60 μήνες: 0,40 μονάδες για κάθε μήνα
    Το ανώτατο συνολικό όριο μονάδων από προϋπηρεσία είναι 16,80 μονάδες.
    (δ) Κοινωνικά κριτήρια:
    − Η μόνιμη αναπηρία 67% και άνω ή η πάθηση από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία ή η σκλήρυνση κατά πλάκας ή η μικροδρεπανοκυτταρική αναιμία: επτά (7) μονάδες
    − Η μόνιμη αναπηρία 67% και άνω τέκνου: πέντε (5) μονάδες
    − Η ύπαρξη περισσότερων των τριών τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν: δέκα (10) μονάδες
    − Η ύπαρξη περισσότερων των δύο τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή
    σπουδάζουν: πέντε (5) μονάδες.

  • 25 Απριλίου 2014, 01:25 | ΣΟΦΙΑ

    Δηλαδή ένας που τελειώνει το Βόλο και χωρίς προϋπηρεσία, θα μπαίνει μπροστά από έναν με μεταπτυχιακό και 6 χρόνια προύπηρεσία?Απαράδεκτο !!!!

  • 25 Απριλίου 2014, 01:13 | ΣΟΦΙΑ

    Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ.
    ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΕ 61-71.ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΡΟΤΑΣΟΝΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΑ ΠΤΥΧΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ

  • 25 Απριλίου 2014, 01:09 | ntina

    Γιατι οι ΠΕ 61 με μηδενική προυπηρεσία να μπαίνουν μπροστά και εμεισ οι 60.50 που δουλεύουμε τόσα χρόνια να είμαστε πάντα απο πίσω?Εχουμε κάνει και εμείσ μαθήματα στισ σχολέσ μας πάνω στη ειδική αγωγή.

  • 25 Απριλίου 2014, 00:58 | Γεωργίου Ν.

    1. Nα υπάρχει πίνακας Α με απορρόφηση όχι στο 20% αλλά στο ποσοστό που αυτός εκπροσωπεί στο σύνολο των εγγεγραμμένων, δηλ. Α και Β. Μέχρι τώρα είχαμε πίνακα Α που ήταν το 3% του συνόλου στον κλάδο και είχε απορρόφηση 20%!!!!!! Τώρα κινδυνεύουμε να πάει όλος ο παλιός πίνακας Α πάνω από τον παλιό Β!!!!!
    2. Όλα τα σεμινάρια είτε παλιά είτε νέα μοριοδότηση με 1 μόριο. Τι θα πει 1 και 1,5????? δηλαδή όσοι έχουν παλιά θα πρέπει να πάνε να κάνουν στο γνωστό καθηγητή και το καινούργιο για να πάρουν 1,5 και μάλιστα να αθροιστούν στο 2,5? δηλαδή σχεδόν μεταπτυχιακό???????
    3. το δεύτερο βασικό πτυχίο 1,5 μόριο????????δηλ. όσο το σεμινάριο?????? Ε! δεν είμαστε καλά!!!!
    4. η μετεκπαίδευση των δασκάλων 3 μόρια????? δηλ. σαν μεταπτυχιακό???
    5. μοριοδότηση δεύτερου μεταπτυχιακού στην Ε.Α.Ε. με 2 μόρια??? μόνο????και γιατί πάλι στην ΕΑΕ κι όχι στο γνωστικό του βασικού πτυχίου??? να ανοίξει και άλλη φάμπρικα δηλ. μεταπτυχιακών Ε.Α.Ε. Με λίγα λόγια πηγαίνετε και από Ιταλία και απο Βουλγαρία!!!!!

    Λίγο σύνεση δεν βλάπτει!

  • 25 Απριλίου 2014, 00:56 | ntina

    Να μοριοδοτείται το ίδιο ο βασικόσ τιτλος σπουδών και να μην προτάσονται οι ΠΕ 61 και ΠΕ 71 (γιατί μην ξεχνάμε οτι όλοι δουλεύουμε στα ίδια σχολεια γενικής ή ειδικής και είμαστε στον ίδιο πίνακα).Να προηγείται η προυπηρεσία -παλαιότητα πτυχίου όπως ακριβώς γίνεται σε όλουσ τουσ κλάδους.Γιατί θα έχουμε ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.Θα μπαίνουν μπροστά οι ΠΕ61 και 71 με μηδενική προυπηρεσία και οι υπολοιποι 60.50 με 6 χρόνια προυπηρεσία θα ακολουθουν απο πίσω.Δηαδή ότι γινόταν με τα μεταπτυχιακά που προτάσσονταν με μηδενική προυπηρεσία θα γίνεται με τους ΠΕ61-71.

  • 25 Απριλίου 2014, 00:48 | Ελένη ΑΡ

    Η μοριοδότηση της προϋπηρεσίας είναι υπερμεγέθης, γιατί ακυρώνει ουσιαστικά τα ακαδημαϊκά και κοινωνικά κριτήρια, π.χ. κάποιος που έχει 70 μήνες προϋπηρεσία δεν έχει κανένα κίνητρο για επιπλέον επιμόρφωση (δια βίου μάθηση??) εφόσον εξασφαλίζει (δια βίου μία θέση???) ψηλά στον πίνακα. Συγχρόνως αυτή η υψηλή μοριοδότηση αφήνει τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες ουσιαστικά εκτός αγοράς εργασίας. Μία λύση θα ήταν 0,1/μήνα και (ή) ίσως ένα μέγιστο όριο μορίων που μπορεί να λάβει κανείς από την προϋπηρεσία (όπως συμβαίνει με τη μοριοδότηση προϋπηρεσίας ΑΣΕΠ δημοσίων υπαλλήλων,ή 3848/10 κλπ)
    Να μην μοριοδοτούνται τα «παλιά» σεμινάρια, δεν αποτελούν τυπικό προσόν πλέον και έδωσαν ήδη μεγάλες προϋπηρεσίες!
    Στα ακαδημαϊκά κριτήρια έχει αγνοηθεί πλήρως το γνωστικό, το οποίο ουσιαστικά εξακολουθούμε να διδάσκουμε. θα μπορούσαν να προστεθούν ενδεικτικά τα παρακάτω, όπως σχεδόν αναφέρονται στον 3848/10.
    Η κατοχή δεύτερου πτυχίου στις επιστήμες της αγωγής ή σε γνωστικό αντικείμενο σχετικό με τα μαθήματα που διδάσκονται στην ίδια βαθμίδα εκπαίδευσης: δυόμιση (2,50) μονάδες.
    Η κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ενός τουλάχιστον ακαδημαϊκού έτους στο γνωστικό αντικείμενο του κλάδου «ή στη διδακτική της ειδικότητας ή στις επιστήμες της αγωγής»: δύο (2) μονάδες.

    Επιπλέον για την παιδαγωγική επάρκεια πρέπει να ισχύσουν οι κείμενες διατάξεις..»Για τους κλάδους και τις ειδικότητες στους οποίους ορίζεται ως τυπικό προσόν η κατοχή πτυχίου παιδαγωγικών σπουδών ή βεβαίωσης τρίμηνης παιδαγωγικής επιμόρφωσης της ΑΣΠΑΙΤΕ διευκρινίζονται τα εξής Για την πρόσληψη αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών των συγκεκριμένων κλάδων και ειδικοτήτων δεν είναι απαραίτητη η κατοχή πτυχίου ή βεβαίωσης παιδαγωγικών σπουδών της ΑΣΠΑΙΤΕ ή άλλων ισοδύναμων πτυχίων (όπως αυτά αναφέρονται στις
    διατάξεις της παρ.4 του άρθρου 6 του Ν.2525/1997-ΦΕΚ 188Α΄). Πλην όμως, κατά τους διορισμούς και τις προσλήψεις προηγούνται
    στον οικείο πίνακα οι εκπαιδευτικοί που έχουν τα πλήρη προσόντα διορισμού, δηλαδή έχουν και παιδαγωγική επιμόρφωση»

  • 25 Απριλίου 2014, 00:16 | ΝΙΚΟΣ

    Απέκτησαν αδίκως προυπηρεσία με τα σεμινάρια και τώρα εμείς με μεταπτυχιακά μένουμε πίσω.

  • 25 Απριλίου 2014, 00:15 | ΝΙΚΟΣ

    AΛΛΟ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΑΛΛΟ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
    ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΟΛΟΥΣ Η ΜΠΑΛΑ?????
    ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΘΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ
    ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΣΕ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
    Η μοριοδότηση για την προϋπηρεσία να ειναι 0,1. Δεν μπορεί αυτός που επιλέγει να κάνει ένα μεταπτυχιακο 2 χρόνια για να αυξήσει τις γνώσεις του να παίρνει λιγότερα μόρια απο αυτόν που επέλεξε να δουλεύει αυτα τα 2 χρόνια.
    Κατάργηση οποιασδήποτε μοριοδότησης για τα σεμιναρια με ταυτόχρονη κατάργησης της διάταξης που λέει οτι μπορείς να κανεις αίτηση αν έχεις πάνω απο 10 μήνες προϋπηρεσία απο πρόσληψη απο πίνακα της γενικής

  • 25 Απριλίου 2014, 00:15 | ΑΧΙΛΛΕΑΣ

    Γιατί στους γονείς με παιδιά με ποσοστό αναπηρία να χρειάζεται χαρτί από το ΚΕΠΑ ενώ έχουμε χαρτί απεριόριστης διάρκειας από επιτροπές του ΙΚΑ. Το ίδιο ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ για τους καθηγητές που έχουν οι ίδιοι ποσοστό αναπηρίας

  • 25 Απριλίου 2014, 00:03 | Τσιομλεκτσής Αλέξανδρος

    Καλησπέρα σας και χρόνια πολλά!
    Είναι ενθαρρυντικό που ένα τόσο κρίσιμο σχέδιο νόμου τίθεται σε δημόσια διαβούλευση.Ελπίζω να διαβαστεί το σύνολο των σχολίων,από όπου και αν αυτά προέρχονται. Ανήκω στο χώρο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και για αυτόν θα τοποθετηθώ. Σίγουρα, με κάθε επικείμενη αλλαγή, κάποιοι ευνοούνται και κάποιοι όχι. Αυτό συμβαίνει δυστυχώς, όταν κάθε λίγο έρχεται προς ψήφιση ένας νόμος ο οποίος αλλάζει τα δεδομένα που διαμόρφωσε ο αμέσως προηγούμενος.Αυτός ο νόμος, τείνει να αλλάξει τη βαρύτητα και τη δυναμική των μεταπτυχιακών σπουδών στην ειδική αγωγή.Από την απόλυτη πρόταξη κινούμαστε σε μια λιτή μοριοδότηση η οποία αντιστοιχεί σε λιγότερα απο δυο χρόνια πλήρους αναπλήρωσης. Αυτή η κίνηση διαταράσει την υπάρχουσα κατάσταση,ματαιώνει ίσως τις προσπάθειες πολλών και αποθαρρύνει κάποιους που σκέφτονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους, πέραν του βασικού πτυχίου. Θεωρώ μικρή τη μοριοδότηση του μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών σε σχέση με αυτή της προυπηρεσίας. Για το λόγο αυτό νομίζω θα είναι πιο δίκαια μια μοριοδότηση της προυπηρεσίας με 0,1 μόριο ανά μήνα. Επίσης θεωρώντας δεδομένη τη μοριοδότηση του βαθμού πτυχίου, ίσως θα έπρεπε να ενσωματωθεί και μια μοριοδότηση μεταπτυχιακών σπουδών που είναι σε άμεση συνάφεια με το βασικό πτυχίο. Είναι λίγο οξύμωρο να πριμοδοτείς κάποιον για την προσπάθεια που κατέβαλε σε προπτυχιακό και όχι για αυτήν που κατέβαλε σε μεταπτυχιακό επίπεδο.
    Εύχομαι η διαβούλευση να επιφέρει βελτιώσεις και προσθήκες αξιοκρατικές, προς όφελος των μαθητών και της εκπαίδευσης γενικότερα.

  • 24 Απριλίου 2014, 23:23 | panos

    Αρκετά με τα δήθεν και καλοπληρωμένα μεταπτυχιακά. Τα μεταπτυχιακά της Βουλγαρίας ολοκληρώνονται μέσα σε 7 Σαββατοκύριακα, τα μεταπτυχιακά της Ιταλίας γίνονται με φυσική παρουσία την δεύτερη εβδομάδα των διακοπών των Χριστουγέννων και του Πάσχα. Αν ελέγξουμε την πραγματική παιδαγωγική επάρκεια αυτών οι περισσότεροι πρέπει να μην μπουν καν στον πίνακα και το κράτος πρέπει κάποτε να κάνει ένα σωστό έλεγχο. Συνάδελφος πέρυσι ενώ δούλευε ως αναπληρωτής έκανε ταυτόχρονα και μεταπτυχιακό στην Βουλγαρία. Θα πρέπει να μοριοδοτηθεί η προϋπηρεσία και κάτω των τριάντα μηνών σε άτομα που είναι κάτοχοι σεμιναρίου γιατί προσφέραμε το έργο μας σε κάθε απομακρυσμένη γωνιά της Ελλάδας και μακριά από την οικογένειά μας.

  • 24 Απριλίου 2014, 22:50 | ΣΤΕΛΛΑ

    Δεν έχουν προλάβει όλοι οι ΠΕ 71-61 να καταθέσουν τα μεταπτυχιακά τους. Σε κάθε περίπτωση το λογικό είναι να μοριοδοτηθούν.

  • 24 Απριλίου 2014, 22:31 | ΚΙΤΣΑΚΗ ΣΤΑΜΑΤΙΑ

    Σχετικά με το άρθρο 22, για την πρόσληψη αναπληρωτών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα ήθελα να προστεθεί στα ακαδημαϊκά κριτήρια και η κατοχή δεύτερου πτυχίου ψυχολογίας με κατεύθυνση τη σχολική ψυχολογία.Ενώ είμαι κάτοχος δύο πτυχίων και μπορώ να προσφέρω πολλά δεν λαμβάνεται υπ’ όψιν το δεύτερο πτυχίο, ενώ αντίθετα κάποιος που έχει διετή μετεκπαίδευση στο διδασκαλείο ή έχει παρακολουθήσει κάποιο σεμινάριο προηγείται σε σχέση με εμένα παρόλο που έχω 2 πτυχία

  • 24 Απριλίου 2014, 21:34 | ΣΤΕΛΛΑ

    ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΕ 71-61 ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΤΟΥΣ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΑΠ΄ΟΣΟ ΓΝΩΡΙΖΩ.ΑΠΟΡΩ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΗΔΗ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΤΟΥΣ.