1. Αν για οποιαδήποτε αιτία απουσιάζουν από ΣΜΕΕ Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εκπαιδευτικοί ή δημιουργηθούν έκτακτα λειτουργικά κενά κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, προσλαμβάνονται, με αίτησή τους, προσωρινοί αναπληρωτές εκπαιδευτικοί με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου , μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους. Αν οι προβλεπόμενες από το πρόγραμμα ώρες διδασκαλίας και ασκήσεων στο ίδιο σχολείο της ίδιας πόλης ή περιοχής μετάθεσης δεν δικαιολογούν την πρόσληψη αναπληρωτή πλήρους ωραρίου, προσλαμβάνονται αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου ή ωρομίσθιοι, σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία.
2. Η πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών στις ΣΜΕΕ Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης γίνεται βάσει των οριστικών πινάκων κατάταξης, οι οποίοι συντάσσονται ανά κλάδο ή ειδικότητα για κάθε σχολικό έτος από τις αρμόδιες διευθύνσεις προσωπικού του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
3.α. Για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας ΕΕ, συντάσσονται στην πρωτοβάθμια ΕΕ δυο πίνακες για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ71 και ΠΕ70.50 και δυο πίνακες για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ61 και ΠΕ60.50 και ένας πίνακας ανά κλάδο και ειδικότητα στη Δευτεροβάθμια ΕΕ στην Κεντρική Υπηρεσία από τις Διευθύνσεις Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αντίστοιχα, του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων .
β. Σε όλους τους πίνακες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας ΕΕ, σε κάθε φάση πρόσληψης προτάσσονται εκπαιδευτικοί με 67% και πάνω επ’ αόριστον αναπηρία ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ του ν.3863/2010 και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο, σύμφωνα με τα ισχύοντα κάθε φορά στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα, σε ποσοστό 10% ανά κλάδο και ειδικότητα και σε ποσοστό όχι παραπάνω από 15% σε κάθε σχολική μονάδα κατά την διαδικασία των τοποθετήσεων.
γ. Σε κάθε φάση πρόσληψης στην πρωτοβάθμια:
γα. Εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ-71 ΕΕ και σε ποσοστό 5% επί των προσλήψεων, θα γίνεται από τους εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ 70 που έχουν τα προσόντα του Άρθρου 20 παραγ 2.2 του παρόντος νόμου.
γβ. Εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ-61 ΕΕ και σε ποσοστό 30% για τους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ-60 που έχουν τα προσόντα του Άρθρου 20 παραγ.2.1 του παρόντος νόμου.
Τα παραπάνω ισχύουν μόνο για όσους είναι κάτοχοι διδακτορικού – μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών μέχρι και την δημοσίευση του παρόντος νόμου.
4α. Στους πίνακες της Πρωτοβάθμιας ΕΕ προτάσσονται στις προσλήψεις οι εκπαιδευτικοί ΠΕ61 και ΠΕ71 κατατασσόμενοι και συγκρινόμενοι μεταξύ τους με την προϋπηρεσία και με την σειρά επιτυχίας στον ΑΣΕΠ. Σε περίπτωση ισοβαθμίας η κατάταξη γίνεται σύμφωνα με τα εκάστοτε ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση.
β. Στη συνέχεια ακολουθούν οι έχοντες τα προσόντα του άρθρου 20 παράγ 2.1,2 του παρόντος νόμου κατατασσόμενοι με τα παρακάτω κριτήρια.
γ. Στον πίνακα της Β/θμιας Εκπ/σης ΕΕ κατατάσσονται οι έχοντες τα προσόντα του άρθρου 20 παρ.2.3 του παρόντος νόμου, εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων και των ειδικοτήτων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΕ) σύμφωνα με τα παρακάτω κριτήρια:
i) Ακαδημαϊκά κριτήρια:
α) Ο βαθμός του πτυχίου: για πτυχία με βαθμολογική κλίμακα από ένα (1) έως δέκα (10) υπολογίζεται μισή μονάδα (0,5) για κάθε βαθμό του πτυχίου πάνω από το βαθμό πέντε (5), καθώς και κλάσματα αυτής με αναγωγή στο δεύτερο δεκαδικό ψηφίο. Σε περίπτωση που η κλίμακα είναι διαφορετική, ο βαθμός υπολογίζεται με αναγωγή στην κλίμακα αυτή.β) είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος στην ΕΕ, ή στη σχολική ψυχολογία, έξι (6) μονάδες
γ) είναι κάτοχοι τίτλου μεταπτυχιακών σπουδών στην ΕΕ ή στη σχολική ψυχολογία, τέσσερις (4) μονάδες
δ) είναι κάτοχοι τίτλου διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΕ στα Διδασκαλεία της ημεδαπής ή ισότιμου της αλλοδαπής, τρεις (3) μονάδες.
ε) είναι κάτοχοι κύριας ειδικότητας στην Ειδική Φυσική Αγωγή για τους πτυχιούχους ΤΕΦΑΑ, δύο (2) μονάδες
στ) είναι κάτοχοι δευτερεύουσας ειδικότητας στην Ειδική Φυσική Αγωγή για τους πτυχιούχους ΤΕΦΑΑ, μία (1) μονάδα.
ζ) είναι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης πιστοποιημένης ετήσιας επιμόρφωσης στην Ε.Ε. που υλοποιείται από εποπτευόμενο ίδρυμα του ΥΠΑΙΘ (Πανεπιστήμιο ή ερευνητικό Κέντρο), μια (1) μονάδα.
Για να είναι μια ετήσια επιμόρφωση στην Ε.Ε. πιστοποιημένη, θα πρέπει να ισχύουν τα εξής:
– να λειτουργεί στο πανεπιστήμιο που θα υλοποιεί την ετήσια επιμόρφωση προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών απόλυτα σχετικό με την Ε.Ε. και αν πρόκειται για ερευνητικό κέντρο (εποπτευόμενο από το Υπουργείο Παιδείας), να έχει εμπειρία στην ΕΕ μέσα από την υλοποίηση σχετικών εκπαιδευτικών έργων και δημοσιεύσεων καθώς και διεθνή αναγνώριση,
– η επιμόρφωση να περιλαμβάνει 300 ώρες θεωρητικής κατάρτισης και 120 πρακτικής άσκησης σε δομές ΕΕ ή ΚΕΔΥ,
– τουλάχιστον το 80% των μαθημάτων του προγράμματος να είναι απόλυτα σχετικό με την ΕΕ, τουλάχιστον το 15% των μαθημάτων του προγράμματος να καλύπτει την περιοχή των Υποστηρικτικών Τεχνολογιών Πληροφορικής στην ΕΕ και στο προσβάσιμο εκπαιδευτικό υλικό και
– τουλάχιστον το 70% των μαθημάτων του προγράμματος να διδάσκονται από διδάκτορες που το γνωστικό αντικείμενό τους είναι απόλυτα σχετικό με την ΕΕ.
Το Δ.Σ. του ΙΕΠ θα εγκρίνει ή όχι τις προτεινόμενες για πιστοποίηση ετήσιες επιμορφώσεις ελέγχοντας την κάλυψη των παραπάνω απαιτήσεων κατόπιν εισήγησης του γραφείου Γ΄ ειδικής εκπαίδευσης.
η) Σεμινάρια αποδεδειγμένης ετήσιας διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών στην ΕΕ, που θα έχουν υλοποιηθεί μέχρι τις 30/08/2014, από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων μοριοδοτούνται με μισή (0,5) μονάδα.
Στις περιπτώσεις που υποψήφιος:
1) είναι κάτοχος διδακτορικού και μεταπτυχιακού τίτλου στο ίδιο αντικείμενο, μοριοδοτείται μόνον ο διδακτορικός τίτλος
2) είναι κάτοχος των κριτηρίων β),γ),δ),ε) και στ) δε μοριοδοτούνταιι το ζ) και η)
3) ο κάτοχος των κριτηρίων ζ) και η) μοριοδοτείται άπαξ μόνο για το ζ) του παρόντος άρθρου.
ii) Πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία σε δομές Ε.Ε. και ΚΕΔΥ
Η προϋπηρεσία για κάθε μήνα μοριοδοτείται με 0,20 μονάδες.
iii) Κοινωνικά κριτήρια
α. Οι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας με 67% επ’ αόριστον αναπηρία και μέχρι 80% ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ του ν.3863/2010 και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο, σύμφωνα με τα ισχύοντα κάθε φορά στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα, μοριοδοτούνται με τρεις (3) μονάδες.
β. Οι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας με 80% και άνω επ’ αόριστον αναπηρία ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ, και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο, σύμφωνα με τα ισχύοντα κάθε φορά στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα, μοριοδοτούνται με τέσσερις (4) μονάδες.
γ. Η επ’ αόριστον αναπηρία εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω, τέκνου ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ μοριοδοτείται με δύο (2) μονάδες για το πρώτο, τρεις (3) μονάδες για το δεύτερο και πέντε (5) μονάδες για το τρίτο τέκνο.
Βεβαιώσεις πιστοποίησης ποσοστού αναπηρίας, που έχουν εκδοθεί πριν την 01-09-2011 από τις Α/θμιες υγειονομικές επιτροπές των Νομαρχιών, της περιφέρειας ή των Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης και εφ’ όσον έχει υποβληθεί αίτηση στο ΚΕΠΑ, γίνονται δεκτές για επ’ αόριστον χρήση εφ’ όσον πρόκειται για επ’ αόριστον γνωματεύσεις ή αλλιώς μέχρι την ημερομηνία που λήγει η ισχύς τους.
Μόνο για τις προσλήψεις αναπληρωτών, τα οριζόμενα ποσοστά αναπηρίας του παρόντος άρθρου, μπορούν να μην χαρακτηρίζονται ως επ’ αόριστον.
δ. Η ύπαρξη περισσότερων των τριών τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν μοριοδοτείται με δύο (2) μονάδες.
ε. Η ύπαρξη τριών τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν μοριοδοτείται με μία (1) μονάδα.
Οι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας με 67% επ’ αόριστον αναπηρία και άνω, και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο, σύμφωνα με τα ισχύοντα στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα και όπως αυτός έχει τροποποιηθεί, τοποθετούνται ως αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου με σχέση ιδιωτικού δικαίου μόνο σε ΣΜΕΕ, Τ.Ε. και ΚΕΔΥ.
5. Επίσης εντάσσονται και κατατάσσονται στους παραπάνω πίνακες με προσόντα στην ΕΕ οι εκπαιδευτικοί που έχουν προϋπηρεσία μεγαλύτερη των δέκα (10) διδακτικών μηνών στην ΕΕ.
6. Η σειρά κατάταξης των συμμετεχόντων στον τελικό πίνακα με προσόντα στην ΕΕ προσδιορίζεται από τις μονάδες που συγκέντρωσαν, από ακαδημαϊκά κριτήρια, από την προϋπηρεσία τους ως εκπαιδευτικοί και από κοινωνικά κριτήρια.
7. Σε περίπτωση που εξακολουθούν να υπάρχουν κενές θέσεις των κλάδων ΠΕ71 ΕΕ και ΠΕ70 που έχουν τα προσόντα του Άρθρου 20 παραγ 2.2 του παρόντος νόμου, προσλαμβάνονται αναπληρωτές από τους πίνακες υποψήφιων αναπληρωτών των κλάδων ΠΕ61 ΕΕ και ΠΕ60 που έχουν τα προσόντα του Άρθρου 20 παραγ 2.1 του παρόντος νόμου οι οποίοι:
α) τοποθετούνται στην προκαταρκτική τάξη και στις τάξεις Α΄ και Β΄ των ειδικών δημοτικών σχολείων και
β) παρέχουν παράλληλη στήριξη − συνεκπαίδευση σε μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των τάξεων Α΄ και Β΄ των λοιπών δημοτικών σχολείων. Η προϋπηρεσία των προσλαμβανομένων σύμφωνα με το προηγούμενο εδάφιο προσμετράται στους κλάδους ΠΕ61 Ε.Ε και ΠΕ 60, που έχουν τα προσόντα του Άρθρου 20 παραγ 2.1 του παρόντος νόμου αντίστοιχα.
8. Στη πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση σε περίπτωση εξάντλησης των πινάκων κατά περιοχή πρόσληψης και εφόσον εξακολουθούν να υπάρχουν κενές θέσεις, αυτές καλύπτονται από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης.
Οι κλάδοι και οι ειδικότητες που διαθέτουν Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια σύμφωνα με την κάθε φορά ισχύουσα νομοθεσία, προτάσσονται στους πίνακες κατάταξης .
9. Οι εκπαιδευτικοί ΕΕ οι οποίοι διαθέτουν επιπλέον εξειδίκευση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) και στην Ελληνική γραφή Βraille (ΕΓΒ), τοποθετούνται ως αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου ή ως ωρομίσθιοι κατά προτεραιότητα σε σχολικές μονάδες κωφών και τυφλών. Δημιουργούνται δύο(2) πίνακες. Ο ένας περιλαμβάνει αυτούς που έχουν επάρκεια στην ΕΝΓ και ο άλλος στην ΕΓΒ. H πιστοποίηση γίνεται με βάση την παράγραφο 3 του άρθρου 7 του παρόντος νόμου γ).
Σε όλους τους πίνακες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας ΕΕ, σε κάθε φάση πρόσληψης προτάσσονται εκπαιδευτικοί με 67% και πάνω επ’ αόριστον αναπηρία ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ κτλ. Πως είναι όμως δυνατόν να προτάσσονται όταν δεν έχουν γνώσεις ειδικής εκπαίδευσης; Προσόν τους είναι η προσωπική/βιωματική αναπηρία; Είναι άραγε σε θέση όλοι τους να ανταπεξέλθουν σε δύσκολες καταστάσεις;; Πάνω απ όλα πρεπει να βάζουμε την ασφάλεια των παιδιών!
Το 30% που δόθηκε στους νηπιαγωγούς ΠΕ60.50 είναι ικανοποιητικό, πρέπει να αυξηθεί και το ποσοστό των δασκάλων ΠΕ70.50.
Όλα τα προσόντα θα έπρεπε να μοριοδοτούνται αθροιστικά, καθώς για να αποκτηθούν υπήρξε μεγάλη προσπάθεια. Αυτός που συνέχεια τρέχει και διαβάζει και πληρώνει και απο την τσέπη του πρέπει κάποια στιγμή να εκτιμηθεί!
Είναι άδικο ένα πτυχίο ειδικής αγωγής μη αυξημένων σπουδών, αμφιβόλου ποιότητας όπως λένε οι εξωτερικές αξιολογήσεις να προτάσσεται έναντι δασκάλων κ νηπιαγωγών με μεταπτυχιακά που το λιγότερο έχουν σπουδάσει 5,5 χρόνια. Πώς είναι δυνατόν οι απόφοιτοι 71,61 να προτάσσονται και μάλιστα στα γενικά σχολεία, στην παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση όταν δεν έχουν επάρκεια διδασκαλίας στα γενικά σχολεία;; Γιατί προτάσσονται στους πίνακες νοηματικής και braille; Έχουν και εκεί βασικό πτυχίο;; Όλοι ειδικότητα, επάρκεια, δεν έχουμε; Εύλογες απορίες που δυστυχώς δεν παίρνουν απάντηση…
Είναι αδικία που δίνονται τόσα μόρια στους πολύτεκνους και στους τρίτεκνους και συνεχίζεται η μακροχρόνια αδικία που υπήρχε με την πρόταξη των πολυτέκνων και το 20% στις προσλήψεις των τριτέκνων εις βάρος άλλων. Με αυτό το σκεπτικό να μοριοδοτηθούν και όσες κοπέλες δεν μπορούν να κάνουν παιδιά και έχουν κάνει εξωσωματικές αλλά δεν μπόρεσαν να αποκτήσουν.
Είναι ντροπή για τη χώρα μας να πετιούνται έξω από την εκπαίδευση εξειδικευμένα άτομα με προϋπηρεσία πολλών ετών για να τοποθετηθούν στη θέση τους 22χρονα παιδακια.
Σας παρακαλώ να εξετάσετε προσεκτικά τα παραπάνω.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!
Άρθρο 22, παράγραφος 3.γ.β αναφέρει ότι : η ποσόστωση ισχύει μόνο για όσους είναι κάτοχοι διδακτορικού – μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών μέχρι και την δημοσίευση του παρόντος νόμου. Αν τελικά η ποσόστωση ισχύσει ποια ημερομηνία θα λαμβάνεται ως ημερομηνία κτήσης των διδακτορικών – μεταπτυχιακών τίτλων ξένων πανεπιστημίων που χρήζουν αναγνώρισης από το Σ.Α.Ε.Π; α) η ημερομηνία κτήσης που δόθηκε από το πανεπιστήμιο του εξωτερικού; ή β) η ημερομηνία αναγνώρισης από το Σ.Α.Ε.Π; Εάν ισχύσει το δεύτερο τότε θα προκύψει αδικία σε πολλές περιπτώσεις διότι: ενώ σύμφωνα με το άρθρο 57 παρ.9 του Π.Δ. 38/2010 η διαδικασία εξέτασης αίτησης αναγνώρισης επαγγελματικών προσόντων από το Σ.Α.Ε.Π πρέπει να ολοκληρώνεται το συντομότερο δυνατόν και οπωσδήποτε εντός τριών μηνών από τη συμπλήρωση του φακέλου του αιτούντος με όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά, στις 28/02/ 2014 κατέθεσα στο Σ.Α.Ε.Π όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την αναγνώριση μεταπτυχιακού (με ημερομηνία κτήσης 04/10/2013 από το Αγγλικό Πανεπιστήμιο) δεν έχω λάβει ακόμα και σήμερα, δέκα μήνες μετά, την αναγνώριση. Απορίας άξιο το γεγονός ότι ορισμένα από τα άτομα με τα οποία φοιτούσαμε παράλληλα στο ίδιο μεταπτυχιακό τμήμα, κατέθεσαν τα δικαιολογητικά τους ένα μήνα αργότερα και έχουν πάρει την αναγνώριση από τον Αύγουστο του 2014. Συνεπώς εάν ως ημερομηνία κτήσης διδακτορικού-μεταπτυχιακού (για να προσληφθεί ένας αναπληρωτής με ποσόστωση) ληφθεί η ημερομηνία αναγνώρισης από το Σ.Α.Ε.Π τότε θα πρόκειται για πραγματική αδικία, διότι για την υπερβολική καθυστέρηση αναγνώρισης και για τη μη τήρηση της σειράς προτεραιότητας από το Σ.Α.Ε.Π, σίγουρα δεν ευθυνόμαστε εμείς.
Σε όλους τους πίνακες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας ΕΕ, σε κάθε φάση πρόσληψης προτάσσονται εκπαιδευτικοί με 67% και πάνω επ’ αόριστον αναπηρία ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ κτλ. Πως είναι όμως δυνατόν να προτάσσονται όταν δεν έχουν γνώσεις ειδικής εκπαίδευσης; Προσόν τους είναι η προσωπική/βιωματική αναπηρία; Είναι άραγε σε θέση όλοι τους να ανταπεξέλθουν σε δύσκολες καταστάσεις;; Πάνω απ όλα πρεπει να βάζουμε την ασφάλεια των παιδιών!
Το 30% που δόθηκε στους νηπιαγωγούς ΠΕ60.50 είναι ικανοποιητικό, πρέπει να αυξηθεί και το ποσοστό των δασκάλων ΠΕ70.50.
Όλα τα προσόντα θα έπρεπε να μοριοδοτούνται αθροιστικά, καθώς για να αποκτηθούν υπήρξε μεγάλη προσπάθεια. Αυτός που συνέχεια τρέχει και διαβάζει και πληρώνει και απο την τσέπη του πρέπει κάποια στιγμή να εκτιμηθεί!
Είναι άδικο ένα πτυχίο ειδικής αγωγής μη αυξημένων σπουδών, αμφιβόλου ποιότητας όπως λένε οι εξωτερικές αξιολογήσεις να προτάσσεται έναντι δασκάλων κ νηπιαγωγών με μεταπτυχιακά που το λιγότερο έχουν σπουδάσει 5,5 χρόνια. Πώς είναι δυνατόν οι απόφοιτοι 71,61 να προτάσσονται και μάλιστα στα γενικά σχολεία, στην παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση όταν δεν έχουν επάρκεια διδασκαλίας στα γενικά σχολεία;; Γιατί προτάσσονται στους πίνακες νοηματικής και braille; Έχουν και εκεί βασικό πτυχίο;; Όλοι ειδικότητα, επάρκεια, δεν έχουμε; Εύλογες απορίες που δυστυχώς δεν παίρνουν απάντηση…
Είναι αδικία που δίνονται τόσα μόρια στους πολύτεκνους και στους τρίτεκνους και συνεχίζεται η μακροχρόνια αδικία που υπήρχε με την πρόταξη των πολυτέκνων και το 20% στις προσλήψεις των τριτέκνων εις βάρος άλλων. Με αυτό το σκεπτικό να μοριοδοτηθούν και όσες κοπέλες δεν μπορούν να κάνουν παιδιά και έχουν κάνει εξωσωματικές αλλά δεν μπόρεσαν να αποκτήσουν.
Είναι ντροπή για τη χώρα μας να πετιούνται έξω από την εκπαίδευση εξειδικευμένα άτομα με προϋπηρεσία πολλών ετών για να τοποθετηθούν στη θέση τους 22παιδάκια!!
Σας παρακαλώ να εξετάσετε προσεκτικά τα παραπάνω.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
-Η δική μου πρόταση είναι ένας ενιαίος πίνακας ΠΕ 61, 60.50 και ΠΕ 71, 70.50, καθώς και μοριοδότηση όλων των τυπικών προσόντων. Δε γίνεται ένας που θα τελειώσει τον Ιούνιο του 2015, να προηγείται έναντι κάποιου με μεταπτυχιακό που έχει 4-5 χρόνια προυπηρεσία. Το ποιο μεταπτυχιακό είναι αξιόλογο και ποιο όχι, υπάρχει αρμόδιος φορέας του υπουργείου να το ελέγξει και μπορεί να απευθυνθεί κάποιος εκεί, όπως και το υπουργείο να πάρει ανάλογη θέση.
-Επιπλέον, αντί να τσακωνόμαστε το ποιος είναι καταλληλότερος εκπαιδευτικός , καλό θα ήταν εφόσον συμφωνούμε όλοι ότι η εκπαίδευση είναι ενιαία και όλα τα παιδιά μετέχουν του δικαιώματος εκπαίδευσης ( ένταξη,σύγκλιση, συνεκπαίδευση, παράλληλη στήριξη ή όπως αλλιώς το ονομάζει κανείς ) να μπορούν και οι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής να θεωρούνται ισότιμοι εκπαιδευτικοί και να χρησιμοποιούνται στις τάξεις γενικής εκπαίδευσης, αφού πρώτα κάνουν κάποια μετεκπαίδευση τύπου διδασκαλείου. Με αυτόν τον τρόπο θα αξιοποιούμαστε από κοινού χωρίς το εκάστοτε υπουργείο να μας εμπαίζει και να μας αναγκάζει να κατακερματιζόμαστε σε διάφορους συλλόγους.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.
Α)Στην μοριοδότηση πρόσληψης αναπληρωτών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όλων των κλάδων της Ειδικής Αγωγής δεν λαμβάνεται υπόψη (δεν μοριοδοτείται) ο βαθμός του Μεταπτυχιακού ή Διδακτορικού στην Ειδική Αγωγή, παρά μόνο αυτός του αρχικού πτυχίου. Εκτιμώ ότι θα πρέπει να μοριοδοτείται, αφού με το συγκεκριμένο τοποθετούνται στην κατηγορία αυτή.
Β) Εντάσσονται στον πίνακα άτομα που δεν έχουν την απαιτούμενη κατάρτιση ή εξειδίκευση αλλά 10 μήνες προϋπηρεσίας και άνω σε μονάδες ειδικής αγωγή. Ένας τέτοιος ευαίσθητος χώρος χρειάζεται σίγουρα άτομα κατάλληλα παιδαγωγικά και ακαδημαϊκά καταρτισμένα.
Γ). Όλα τα τυπικά προσόντα (πτυχίο, μεταπτυχιακό, διδακτορικό, ετήσια επιμόρφωση) πρέπει να προσμετρούνται και η μοριοδότηση να γίνεται αθροιστικά. Είναι θεμιτό να μετράνε τα προγράμματα ετήσιας επιμόρφωσης στην ΕΕ από τη στιγμή που έχουν μπει συγκεκριμένα κριτήρια στην υλοποίησή τους, ειδικά για τις ειδικότητες/κλάδους της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που δεν υπάρχει βασικό πτυχίο ειδικής αγωγής.
Σημειώνεται ότι η μοριοδότηση των συγκεκριμένων σεμιναρίων μέχρι το 2010 (όπου και πρόλαβαν να τα παρακολουθούν, όσοι τα «γνώριζαν») ήταν παράλογη. ΄Η θα πρέπει να μοριοδοτούνται όλα ή κανένα. Διότι η άδικη διάκριση είχε ως αποτέλεσμα τα άτομα αυτά να συγκεντρώσουν την προϋπηρεσία και να έχουν αποκλειστεί οι υπόλοιποι με περισσότερα ακαδημαϊκά προσόντα. Να προστεθεί ότι στο προσχέδιο του νόμου του Απριλίου της Ε.Ε. αναφέροταν ότι το σεμινάριο επιμόρφωσης μοριοδοτείται αθροιστικά, με αποτέλεσμα πολλοί εκπαιδευτικοί να στραφούν προς τα εκεί ξοδεύοντας χρόνο και χρήμα.
Σας ευχαριστώ.
Συμφωνώ με τις του ΣΑΤΕΑ!!!
Με ποιο επιστημονικό υπόβαθρο και με τι γνώσεις μπορούν οι κάτοχοι μεταπτυχιακού στην Ειδική Αγωγή ή τη Σχολική Ψυχολογία να υποστηρίξουν τις ανάγκες των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες; Οι προπτυχιακές σπουδές είναι αυτές που καθορίζουν το επάγγελμά μας και όχι οι μεταπτυχιακές. Ένας χρόνος εκπαίδευσης σε θέματα ειδικών αναγκών δεν μπορεί να καταρτίσει κανέναν επαρκώς και είναι κρίμα και άδικο για τους ίδιους τους μαθητές να μην έχουν εκπαιδευτικούς με άριστη γνώση περί των αναγκών τους και των στρατηγικών και μεθόδων που πρέπει να ακολουθήσουν για να τις ικανοποιήσουν. Επίσης, εμένα την ίδια, με πτυχίο στην ειδική αγωγή και μεταπτυχιακό στη σχολική ψυχολογία, δε μου αναγνωρίζεται το δικαίωμα να δουλέψω σαν σχολική ψυχολόγος. Επομένως, πείτε μου, γιατί οι κάτοχοι μεταπτυχιακού στην ειδική αγωγή ή την ψυχολογία μπορούν να δουλεύουν σε ΣΜΕΑ. Κανένας ειδικός παιδαγωγός δεν προσπάθησε να δουλέψει στη γενική αγωγή. Γιατί να γίνεται το αντίθετο; Δεν καταλαβαίνω πώς δίνεται το δικαίωμα σε ανθρώπους που ΔΕΝ γνωρίζουν επί της ουσίας για την ειδική αγωγή (πράγμα απολύτως φυσιολογικό, εφόσον δεν είναι απόφοιτοι τμημάτων ειδικής αγωγής) να δουλεύουν ως ειδικοί παιδαγωγοί. Το πρόγραμμα σπουδών των τμημάτων ειδικής αγωγής είναι τέτοιο, ώστε να εξασφαλίζεται η κατάρτιση των αποφοίτων σε θέματα ειδικών αναγκών και δε μπορεί να συγκριθεί με κανένα μεταπτυχιακό και καμία ειδίκευση. Με τον τρόπο αυτό το πτυχίο ειδικής αγωγής χάνει την αξία του. Θα μπορούσαμε να ζητήσουμε από δασκάλους να δουλέψουν ως λογοθεραπευτές; Όχι. Επομένως, πώς γίνεται να μπουν στους πίνακες ειδικής αγωγής και να δουλεύουν με μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες; Ένα μεταπτυχιακό στην ειδική είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ χρήσιμο για τους ΠΕ70, έτσι ώστε να μπορούν να υποστηρίζουν τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, όταν αυτοί βρίσκονται στην γενική τάξη και δεν έχουν παράλληλη στήριξη. Έχουμε ξεχάσει αυτό το κομμάτι τελείως. Οι μαθητές αυτοί χρειάζονται υποστήριξη ΚΑΙ στη γενική τάξη, από τον γενικό παιδαγωγό. Κλείνοντας, πιστεύω πως οι κάτοχοι μεταπτυχιακών στην ειδική αγωγή πρέπει να αξιοποιούν τις γνώσεις τους μέσα στη γενική τάξη, όπου τοποθετούνται με βάση το πτυχίο του παιδαγωγού δημοτικής εκπαίδευσης.
Επίσης, θεωρώ πως οι ΠΕ71 δεν έχουν τις απαιτούμενες γνώσεις για να δουλέψουν σε ΕΕΕΕΚ, καθώς ειδικεύονται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
1) Οι ΠΕ71 προτάσσονται στους πίνακες ακόμα και αν δεν έχουν προϋπηρεσία. Aπό την άλλη στον πίνακα των ΠΕ.70,50 συνυπολογίζονται αθροιστικά τα μόρια και δεν προτάσσονται εδώ οι έχοντες μεταπτυχιακό ή/και διδακτορικό (ακόμα κι αν έχουν διδακτική εμπειρία) γεγονός που υποτιμά την επιστημονική αξία των μεταπτυχιακών/διδακτορικών διπλωμάτων.
2) Επιπρόσθετα είναι αβάσιμο να μοριοδοτούνται μεταπτυχιακά ή διδακτορικά σχολικής ψυχολογίας και να μη μοριοδοτείται η κατοχή δεύτερου πτυχίου τετραετούς φοίτησης στην Ψυχολογία. Συγκεκριμένα είμαι δασκάλα με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή και δεύτερο πτυχίο στην Ψυχολογία το οποίο δε φαίνεται πουθενά. Παρακαλώ εξετάστε το συγκεκριμένο ζήτημα καθώς μπορεί να αφορά ένα μικρό μέρος συναδέλφων ωστόσο είναι άδικο και ισοπεδώνει σπουδές Ανώτατης Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης συναφούς αντικειμένου.
3)Αύξηση ποσόστωσης για τους ΠΕ.70,50
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηριζω τις θεσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Να καθιερωθεί το μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής ως τυπικό προσόν διορισμού για όλους τους αναπληρωτές και να συνυπολογίζεται στη μισθολογική τους εξέλιξη.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω απόλυτα τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α!!
Πολύ σωστά προτάσσονται στις προσλήψεις σε ποσοστό 10% οι εκπαιδευτικοί με 67% αναπηρία και άνω. Εφόσον όμως προτάσσονται δεν θα έπρεπε να λαμβάνουν και την εξτρά μοριοδότηση των 3 και 4 μορίων αντίστοιχα.
Συμφωνω με τις θεσεις του ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
Στηριζω τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!!
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!!
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.!!
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!!
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Για ποιο λογο καταργειται ο πινακας Α? Ηταν ο πιο δικαιος τροπος προσληψης ΑμεΑ για να βρισκονται κοντα στο σπιτι τους χωρις να ερχονται σε συγκρουση και με τους υπολοιπουςσυναδερφους. Η αναπηρια δεν ειναι προσον για να μοριοδοτειται.
Διατηρηση των δυο πινακων με το ιδιο συστημα μοριοδοτησης και προσληψη ΑμεΑ 20% του συνολου οπως ισχυε μεχρι τωρα.
Συνφωνώ με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!
Στηρίζω τις απόψεις του ΣΑΤΕΑ
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΑΤΕΑ.
Στηριζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
Eίμαι υπέρ των θέσεων του ΣΑΤΕΑ οι οποίες είναι άρτια τεκμηριωμένες και δε βρίθουν από ανακρίβειες…
Στηρίζω τις θέσεις του Σατεα.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!!
Συμφωνώ με τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
ΕΙΜΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!!!!
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΈΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ! !!!!!
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ