1. Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.
2. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφοδοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.
3. Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».
4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.
5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.
6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμετοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσωτερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.
8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.
Ο διπλασιασμός των δυσπρόσιτων δεν καταργήθηκε ποτέ απλά με το πάγωμα του πίνακα των αναπληρωτών δεν μπορούσε να εφαρμοστεί. Το ότι κάποιοι δουλέψανε σε δυσπρόσιτα ήταν επιλογή τους καθώς γνωρίζανε ότι κάποια στιγμή θα ανοίξει ο πίνακας και θα διπλασιαστεί η προϋπηρεσία τους. Μπορούσαν να κάνουν βελτίωση τοποθέτησης αν δεν ήθελαν να μείνουν κάτι που σημαίνει ότι κανένας αναπληρωτής δε δούλεψε σε δυσπρόσιτο τυχαία όπως τυχαία δεν δούλεψαν και αναπληρωτές κάποιες χρονιές καθώς οι επιλογές τους ήταν περιορισμένες.Όλοι ξέρουμε πόσο αντίξοες είναι οι συνθήκες στα δυσπρόσιτα καθώς βρισκόμαστε μακριά από τον πολιτισμό ενώ πολλοί εκτέλεσαν και καθήκοντα προϊσταμένου. Είναι δίκαιο και νόμιμο να τροφοδοτηθεί ο πίνακας με τις διατάξεις που ίσχυαν πριν το κλείδωμα του πίνακα τόσο για τα δυσπρόσιτα όσο και για τους 60.50 και 70.50
Στην εποχή που η παγκόσμια επιστημονική κονότητα έχει αποδεχθεί την ενιαία εκπαίδευση (συνεκπαίδευση) ως την πιο αποτελεσματική για την παροχή ποιότητας στην εκπαίδευση σε ένα ενιαίο σχολείο χωρίς αποκλεισμούς και διακρίσεις, η παράγραφος 4 του υπόψη άρθρου διαχωρίζει την ειδική από την γενική εκπαίδευση και μας γυρίζει πολλά χρόνια πίσω. Οι εκπαιδευτικοί 60.50 και 70.50, νηπιαγωγοί και δάσκαλοι, μετά τις βασικές τους σπουδές, απέκτησαν πρόσθετα προσόντα, σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους και διατάξεις και εργάστηκαν για χρόνια στην ειδική και γενική αγωγή. Ειδικά στην περίπτωση της προσχολικής αγωγής οι νηπιαγωγοί 60.50 εδώ και δέκα χρόνια ήταν αυτοί που λόγω του πολύ μικρού αριθμού των ΠΕ.61 στήριξαν και λειτούργησαν όλες τις δομές ειδικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Η μη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας και στους δύο πίνακες (ειδικής και γενικής) ουσιαστικά θα οδηγήσει στον αποκλεισμό των εκπαιδευτικών 60.50 & 70.50 από την ειδική αγωγή, γεγονός που είναι άδικο αλλά και επιστημονικά λανθασμένο. Οι εκπαιδευτικοί 60.50, και 70.50 διαθέτουν εξειδίκευση μέσω μεταπτυχιακών σπουδών αναγνωρισμένων απο την ελληνική πολιτεία καθώς και πολύτιμη επαγγελματική εμπειρία η οποία δεν πρέπει να αμεληθεί.
Η παράγραφος 4, του 47 άρθρου ΔΕ με βρίσκει σύμφωνο. Το πιο λογικό, ορθό και δίκαιο είναι η κανονική ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ της δεδουλευμένης προϋπηρεσίας στον πίνακα γενικής αγωγής και η ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.
Απευθύνουμε έκκληση ως δάσκαλοι και νηπιαγωγοί στους αρμοδίους να μην υλοποιηθεί ο καταστροφικός διαχωρισμός της προυπηρεσιας, καθώς θα πληγεί η εκπαίδευση κι όσον αφορά το ουσιαστικό της περιεχόμενο, αλλά κι ως οικοδόμημα, αφού θα οδηγηθούμε σε συγκρούσεις και διαχωρισμούς, πράγμα απευκταίο γενικότερα και δη αυτήν την τόσο δύσκολη εποχή για τη χώρα. Είναι ντροπή να θέλουμε να λέμε ότι έχουμε να λέμε ότι έχουμε μια κυβέρνηση που έχει ως βασική αρχή την ισονομία και τη δικαιοσύνη απέναντι στιν εργαζόμενο και να ετοιμαζεται ο αφανισμός των 70.50/60.50. Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ! ΕΊΝΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΔΟΥΛΕΨΑΝ, ΔΕΝ ΤΑ ΕΚΛΕΨΑΝ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ! ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΌ ΤΗς ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ!
Η παράγραφος 4, του 47 αρθρου ΔΕ με βρίσκει σύμφωνο. Το πιο λογικό, ορθό και δίκαιο είναι η ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ της δεδουλευμένης προϋπηρεσίας στον πίνακα γενικής αγωγής και η ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.
Η προϋπηρεσία στα δυσπρόσιτα πρέπει να περαστεί διπλή σύμφωνα με τον νόμο, τον 3391/2005 όπως όλοι γνωρίζουμε και όσο για αυτούς που ισχυρίζονται πως δεν δήλωσαν τα δυσπρόσιτα γιατί δεν γνώριζαν για τη διπλή μοριοδότηση ή αγνοούσαν τον ισχύοντα νόμο ή απλά ψεύδονται.
Είναι απαράδεκτος ο διαχωρισμός της προϋπηρεσίας η εκπαίδευση είναι μία,ενιαία . Οι δομές ειδικής αγωγής είναι υπό την εποπτεία του Υπουργείου Παιδείας και μέσα σε γενικά σχολεία, για αυτό λοιπόν η ρύθμιση θα πρέπει να αποσυρθεί και όλοι οι εκπαιδευτικοί να συνεχίσουν να εργάζονται με την προϋπηρεσία τους να μετράει και στους δύο πίνακες αφού κλάδος ΠΕ60.50 ΠΕ70.50 δεν υφίσταται.Κάποιοι που ζητούν τη μη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας με αναδρομική ισχύ προσπαθούν απλά να ανέβουν στον πίνακα αναπληρωτών καταπατώντας τα δικαιώματα των συναδέρφων. Η αδικία που υποκινείται δεν είναι μόνο αντισυναδελφική αλλά και αντισυνταγματική.
Δουλέψαμε με βάση τον νόμο και δικαιούμαστε τα μόρια μας!Ζητάμε να προσμετράται μόνο ΕΝΑΣ ΑΣΕΠ για να αποφευχθούν μελλοντικές αδικίες και όχι να απαξιώνετε τη ΝΟΜΙΜΗ προϋπηρεσία και να διαχωρίζετε την ειδική από γενική αγωγή δημιουργώντας μελλοντικά προβλήματα στην κάλυψη των κενών ειδικά στην προσχολική αγωγή! Να αποσυρθεί από το νομοσχέδιο αυτή η ΑΔΙΚΙΑ!! Τον πλαίσιο της ειδικής αγωγής στηρίζεται επιστημονικά και ΔΕΝ διαχωρίζεται από την γενική αγωγή! Είναι πάνω από όλα ανήθικο αυτό που συμβαίνει!Ζητάμε την εφαρμογή του νόμου και την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας μας και στον πίνακα της γενικής αγωγής!Ζητάμε δικαιοσύνη!Ζητάμε εκπαίδευση ενιαία που δεν διαχωρίζει ούτε τους μαθητές, ούτε τους εκπαιδευτικούς!
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Μύρινα 25/5 /2015
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΛΗΜΝΟΥ Αριθμ. Πρωτ.:42
«ΑΡΓΥΡΙΟΣ ΜΟΣΧΙΔΗΣ»
ΤΗΛ:6938180514-2254022559
email: sepelimnou@gmail.com
2ο Δημοτικό Σχολείο Μύρινας
81400 Μύρινα Λήμνου
Προς
Το Υπουργείο Παιδείας
Κοινοποίηση
Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
ΔΣ της ΔΟΕ
Μέλη του Συλλόγου
Θέμα : Αναγνώριση προϋπηρεσίας αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50
Ο Σύλλογός μας μεταφέρει τις διαμαρτυρίες των αναπληρωτών συναδέλφων μας ειδικοτήτων ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 που έχουν υπηρετήσει μέχρι τώρα τόσο σε δομές της Γενικής Αγωγής, όσο και σε δομές της Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας.
Σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 5 στο υπό ψήφιση πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας, διαχωρίζεται και δεν αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία των αναπληρωτών ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 της Ειδικής αγωγής στη Γενική από το 2010 και μετά, για το διορισμό τους ως αναπληρωτές για τη νέα σχολική χρονιά.
Αυτό αποτελεί αδικία για τους συναδέλφους αναπληρωτές που κατέχουν πτυχίο της Γενικής Αγωγής και επιπλέον μεταπτυχιακό ή σεμινάριο, το οποίο χρησιμοποιήθηκε ως προσόν διορισμού σε σχολεία στην Ειδική Αγωγή. Καλέστηκαν να υπηρετήσουν και σε δομές της Ειδικής Αγωγής που είναι μέσα στα σχολεία Γενικής Αγωγής και υπό την εποπτεία του Υπουργείου Παιδείας, (π.χ. Παράλληλη Στήριξη, Τμήματα Ένταξης), καλύπτοντας κενά που δεν ήταν δυνατόν να καλυφθούν από άτομα της Ειδικής αγωγής ΠΕ71 και ΠΕ61 λόγω εξάντλησης των πινάκων. Με τη συγκεκριμένη τροπολογία δεν τους αναγνωρίζεται συνολικά η προϋπηρεσία τους στη Γενική Αγωγή.
Ζητούμε την απόσυρση της συγκεκριμένης παραγράφου που προβλέπει μάλιστα και αναδρομική ισχύ από το 2010.
Ζητούμε την αναγνώριση της προϋπηρεσίας των συναδέλφων αναπληρωτών στη Γενική Αγωγή συνολικά για όλα τα χρόνια που υπηρέτησαν από το 2010 μέχρι σήμερα.
Είναι ντροπή να απαξιώνουν εκπαιδευτικούς που έχουν επιπλέον προσόντα. Όταν το κράτος δεν μπορούσε να καλύψει τα κενά στην Ειδική Αγωγή και προαπαιτούσε μεταπτυχιακό και εξειδίκευση , τότε αυτοί οι εκπαιδευτικοί ήταν καλοί; Τώρα που δεν τους χρειάζονται άλλο, επιχειρούν τον αφανισμό τους από την εκπαίδευση. Η ποσόστωση είναι άδικη γιατί θα ωφελήσει μικρό αριθμό και θα παραγκωνίσει τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς. Απαιτούμε ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ της παραγράφου 4 στο άρθρο 47. Σεβασμός στα εργασιακά δικαιώματα.
ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4, ΑΡΘΡΟ 47
Είναι τρομερά άδικο, παράλογο και αντισυνταγματικό, έστω και ως σκέψη, το να μη προσμετράται η προϋπηρεσία των πε 70.50 στον πίνακα της γενικής αγωγής και μάλιστα αναδρομικά. Ποιος ο λόγος άλλωστε να υπάρχει προϋπηρεσία μόνο στον πίνακα ειδικής αγωγής, εφόσον δεν υπάρχει το ενδεχόμενο διορισμού σε αυτόν?? Είμαστε παιδαγωγοί γενικής αγωγής και εργαστήκαμε σε υποδομές γενικών σχολείων με βάση την ισχύουσα νομοθεσία. Με ποιο δικαίωμα απαξιώνετε εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς και τους οδηγείτε στην ανεργία? Η εκπαίδευση είναι ενιαία, ο κλάδος ένας, συνεπώς το ίδιο και η προϋπηρεσία.
Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ….
Σε απάντηση ανωτέρου σχολιασμού περι ισότητας της εκπαίδευσης καισε μη διαχωρισμό σε ειδικη και γενική, θα ήθελα να διευκρινήσω οτι πρόκειται για διαχωρισμό προσόντων και τρόπου αποκτηθέντων .Δηλάδη, πολλοί συνάδελφοι μου Νηπιαγωγοί έχουν δώσει τουλάχιστον 3 φορές ΑΣΕΠ,εγώ προσωπικά είμαι επιτυχούσα σε 5 ΑΣΕΠ. Δεν μπορεί λοιπόν, να μην προσμετρηθεί και να μην συνυπολογιστεί οτι εχω κριθεί επιτυχούσα από εξετάσεισ του ίδιου του κράτους πέντε φορές , σε αντίθεση με συναδέλφους που μπορεί να μην έχουν δώσει καμμία φορα ΑΣΕΠ,αλλά απλά έκαναν ενα σεμινάριο των 400 ωρών.
Εαν θυμαμαι επίσης καλά οι ίδιοι οι συνάδελφοι τησ ειδικής αγωγής επιδιωξαν να γίνει ενασ ξεχωριστός πίνακασ γι αυτούς, τί συμβαίνει τώρα και θέλουν αλλάγή του σκηνικού.
Εαν θέλουμε να μιλάμε για ευννομουμενο κράτος, οι νόμοι πρέπει να ισχυουν για όλους και οχι να υπάρχουν διαφορετικά μέτρα και σταθμά για κάθε κατηγορία. Το συμβούλιο του κράτουσ έχει αποφασίσει οτι η επιτυχία στον ΑΣΕΠ και μόνο είναι κριτήριο διορισμού.
Η ΔΟΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ(ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ-ΜΟΝΙΜΟΥΣ)ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ, ΑΣ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΧΑΡΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΙΑ ΑΦΥΠΝΙΣΤΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΜΕ ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ .
Σαφώς θα πρέπει να μετράει η προϋπηρεσία των ΠΕ 70.50 και 60.50 στη Γενική Αγωγή. Δεν ζητάμε κάτι που δεν μας ανήκει. Η προϋπηρεσία μετράει εκεί που υπάρχει το βασικό πτυχίο. Αυτό ορίζει ο νόμος, με βάση αυτό το δεδομένο κάναμε τις επιλογές μας. ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ της παραγράφου 4 του άρθρου 47.
Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΗ. ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΩ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ 2010-2014. ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΑΣ ΕΓΙΝΑΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΙΣΧΥΑΝ ΑΝ ΞΕΡΑΜΕ ΠΩΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΝΟΜΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΟΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΗΣΑΜΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΑΝΤΙΚΡΙΣΜΑ ΤΟΤΕ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΑΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
ΕΠΙΠΛΕΟΝ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΙΕΥΡΥΝΕΙ ΕΝΑ ΧΑΣΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΕΚΛΕΙΨΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ. Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΤΑΙ. ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΟΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΣΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΑΝ ΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΘΕΜΙΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΣΑ(ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ, ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ)
Το συγκεκριμένο άρθρο κινείται σίγουρα λάθος σε ότι αφορά την προϋπηρεσία που προσφέρθηκε σε δυσπρόσιτες σχ. μονάδες την περίοδο 2010-2014
Προφανώς δε διαφωνώ καθόλου με το διπλασιασμό των μορίων της προϋπηρεσίας από φέτος κι έπειτα, η διαφωνία μου έγκειται για το μη διπλασιασμό την περίοδο 2010-2014.
Άλλωστε ποιο είναι το νόημα του διπλασιασμού τον μορίων;
*Το κίνητρο για τους εκπαιδευτικούς να εργαστούν σε δυσπρόσιτα σχολεία και
*η επιβράβευσή τους για τις τρομερά δύσκολες συνθήκες από πολλές απόψεις που συναντούν εκεί.
Ποια είναι λοιπόν η επιβράβευση για τους εκπ/κούς που υπηρέτησαν σε αυτές τις σχ.μονάδες εκείνη την περίοδο; Απολύτως καμία.
Επίσης, θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη πως οι πίνακες αναπληρωτών εμπεριέχουν δύο στοιχεία
α) την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας και
β) τη διπλή μοριοδότηση των δυσπρόσιτων σχολικών μονάδων.
Εάν λοιπόν αλλάξει μόνο το ένα από τα δύο αυτά στοιχεία, τότε έχουμε παραβίαση και όχι ‘ξεκλείδωμα’ των πινάκων.
Ενδεικτικά, σε περίπτωση μη εφαρμογής της ως προταθείσας τροποποίησης μας θα δημιουργηθεί το φαινόμενο ένας αναπληρωτής εκπαιδευτικός που υπηρετεί τη φετινή σχολική χρονιά (2014-2015) σε δυσπρόσιτο σχολείο να ξεπεράσει στην κατάταξη του πίνακα αναπληρωτών τον αναπληρωτή εκπαιδευτικό που υπηρέτησε πέρυσι (2013-2014) στην ίδια σχολική μονάδα κάτι το οποίο αναντίρρητα αποτελεί κατάφωρη αδικία εις βάρος του δευτέρου και παραβιάζει την αρχή της ισότητας.
Επιτρέψτε μου να κάνω επίκληση στη λογική σας με ένα συγκριτικό παράδειγμα. Ο εκπαιδευτικός που δήλωνε συγκεκριμένες περιοχές την περίοδο 2010-2014 το έκανε με βάση το νόμο 3848, αφού αυτός προέβλεπε διορισμούς μέσω ΑΣΕΠ που θα γινόταν μετά από 2 χρόνια. Τώρα που ανοίγουν οι πίνακες, αυτός ο εκπαιδευτικός φωνάζει για παράνομη διαδικασία, αφού εκείνος λειτούργησε με βάση το νόμο που ίσχυε τότε. Με την ίδια λογική οι εκπαιδευτικοί που δε δήλωναν δυσπρόσιτα σχολεία την περίοδο 2010-2014 το έκαναν με βάση το νόμο που ίσχυε και φωνάζουν στο ενδεχόμενο να διπλασιαστούν τα μόρια. Πως λοιπόν κάποιος μπορεί να υποστηρίζει το ξεκλείδωμα των πινάκων, αλλά ταυτόχρονα να μην υποστηρίζει το διπλασιασμό των μορίων για τα δυσπρόσιτα σχολεία την περίοδο 2010-2014;
Φυσικά συμφωνώ με το άνοιγμα τον πινάκων, όμως με τους ίδιους όρους που υπήρχαν πριν αυτή κλείσουν (συμπεριλαμβανόμενης της διπλής προσμέτρησης). Αυτή ήταν και είναι άλλωστε και η θέση της ΔΟΕ και της τωρινής κυβέρνησης όταν ήταν αντιπολίτευση σε ότι αφορά το νόμο 3848/2010: Η συνολική κατάργησή του.
Αλλωστε ο νόμος 3391/2005 ποτέ δεν έπαψε να ισχύει! Απλά δεν είχε τη δυνατότητα εφαρμογής λόγω του 3848/2010! Το γεγονός ότι δε το γνώριζαν κάποιοι συνάδελφοι και επέλεξαν να τοποθετηθούν στις πρωτεύουσες των νομών δεν σημαίνει ότι αυτοί που επιλέξαμε να υπηρετήσουμε σε δυσπρόσιτα ή ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ και όχι τυχαία αποδεχθήκαμε την τοποθέτησή μας εκεί ώστε να μη έχουμε την διετή ποινή αποκλεισμού πρέπει να επωμιστούμε εκτός από τις δύσκολες καταστάσεις που συναντήσαμε εκεί και αυτήν την κατάφωρη αδικία με τη μη προσμέτρηση των διπλών μορίων.
Ειναι δικαιο οι αναπληρωτες που υπηρετουν σε δυσπροσιτα σχολεια να παρουν κανονικα τα μορια που τους αναλογουν!Φωτεινή
Κανείς δεν μιλά για διπλή προϋπηρεσία, μιλάμε για προϋπηρεσία στον πίνακα που έχει ο καθένας το βασικό του πτυχίο ( και ο οποίος δεν έχει ημερομηνία λήξης).
Να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 άμεσα.
Ζητώ τη διόρθωση της 2ης τροπολογίας.
2. Οι πίνακες πρέπει να ξεκλειδώσουν για τα σχολικά έτη 2012 και εξής και να προσμετρηθούν ΔΙΠΛΑ και τα μόρια των δυσπρόσιτων σχολείων αυτής της περιόδου. Είχε οριστεί ΑΣΕΠ το 2012, αλλά δεν έγινε, η προϋπόθεση του νόμου δεν είχε εκπληρωθεί, άρα τα δυσπρόσιτα θα υπολογίζονταν από το 2012 και εξής και αυτό οι συνάδελφοι που δεν δήλωσαν ή αρνήθηκαν να υπηρετήσουν σε δυσπρόσιτα έπρεπε να το γνωρίζουν. Όσοι υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτα από το 2012 και εξής, αδικούνται κατάφωρα με την εξομοίωση των μορίων. Είναι το ίδιο να υπηρετείς στο Μαρούσι Αθηνών και το ίδιο στο Αγαθονήσι Δωδεκανήσου;
Ζητώ την απόσυρση της 4ης τροπολογίας:
4. Βάσει της συμπερίληψης, διαχωρισμός σε γενική και ειδική εκπαίδευση δεν έπρεπε να υφίσταται. Επιπλέον, οι αναπληρωτές ειδικής εκπαίδευσης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δεν μπορούν να διοριστούν μόνιμοι, διότι δεν υπάρχουν οργανικές θέσεις. Επομένως, η προυπηρεσία πρέπει να υπάρχει ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ 2 ΠΙΝΑΚΕΣ, διαφορετικά, είναι ρατσιστικό απέναντι στους μαθητές με ειδικές ανάγκες και άδικο για τον διορισμό των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής. Πρέπει να εναρμονιστούμε με τα διεθνή πρότυπα «ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ»
Διαβάζοντας τα σχόλια σχετικά με την προϋπηρεσία στα δυσπρόσιτα διαπίστωσα τα εξής:
1. Όσοι δούλεψαν πέρυσι στα δυσπρόσιτα νιώθουν αδικημένοι..ξέχασαν τις αδικίες επί των αδικιών που έχουν γίνει όλα τα προηγούμενα χρόνια και κυρίως την τελευταία πενταετία..θυμούνται επιλεκτικά μόνο την αδικία που τους αφορά προσωπικά..
2. Θεωρούν αυτονόητο ότι πρέπει να προηγηθούν των άλλων οι οποίοι μπορεί να μην έχουν την «πολυτέλεια» να πηγαίνουν στα δυσπρόσιτα, ή να μην είναι στην κατάλληλη ηλικία ή να έχουν οικογένειες κ.α.
3. Ξεχνούν ότι απευθύνονται σε συναδέλφους τους και όχι σε ανταγωνιστές τους, οι οποίοι επίσης έχουν δουλέψει σε νησιά, σε βουνά, άλλες φορές κοντά και άλλες φορές άπειρα χιλιόμετρα μακρυά απ’τα σπίτια τους και όπου έτυχε τέλος πάντων και οι οποίοι έχουν αδικηθεί όχι μία αλλά άπειρες φορές στο πρόσφατο παρελθόν..
4. Μιλάνε για αντίξοες συνθήκες κλπ, απαξιώνοντας έμμεσα το ίδιο τους το επάγγελμα…Αν είναι αντίξοο να δουλεύουμε σ’ένα νησί της παραμεθορίου, τότε γιατί το κάνουμε; Εγώ προσωπικά δεν πέρασα και τόσο άσχημα στα διάφορα νησιά που δούλεψα ως αναπληρώτρια και πιστεύω και πολλοί άλλοι..
5. Το γεγονός ότι ανοίγουν οι πίνακες της προϋπηρεσίας δεν φαίνεται να ενθουσιάζει τους πάντες…οι διάφορες τροπολογίες που ευνοούσαν πότε τον ένα ή τον άλλο κλάδο προφανώς ήταν προτιμότερες από την δικαιοσύνη και την ίση μεταχείριση..
Η πρόταση μου για το θέμα είναι να υπάρξει ένα οικονομικό κίνητρο για τα δυσπρόσιτα και μόνο..Για τον απλό λόγο ότι η δουλειά του καθηγητή, από προσωπική εμπειρία, είναι πολύ πιο απλή στα δυσπρόσιτα με τα τμήματα των πέντε και δέκα μαθητών, σε σύγκριση με τη δουλειά στα αστικά κέντρα των 25 ή και παραπάνω παιδιών..
Το κόστος που μπορεί να έχει για τον καθένα στην προσωπική του ζωή μια επιλογή, δεν μπορεί να κατέχει τόσο μεγάλο μέρος στην παρούσα διαβούλευση..
Τα σημαντικά πρέπει να είναι η προϋπηρεσία να μετράει το ίδιο, για όλους και για πάντα, να σταματήσει η ταλαιπωρία των εκπαιδευτικών από τις διάφορες «αυθόρμητες» αποφάσεις των εκάστοτε υπουργών, να γνωστοποιούνται τα περισσότερα τουλάχιστον κενά και οι θέσεις στον πίνακα πριν τις αιτήσεις, να μην χωρίζονται τα ζευγάρια και οι οικογένειες και γενικά να επικρατήσει επιτέλους μια στοιχειώδης οργάνωση!!
Απόφαση ΓΣ για την προσμέτρηση προϋπηρεσίας σε γενική και ειδική αγωγή
Λίγες μόνο μέρες πριν την έκδοση εγκύκλιου για τους πίνακες των αναπληρωτών και πριν την ολοκλήρωση των εκλογικών διαδικασιών για τα συνέδρια των ομοσπονδιών ΔΟΕ-ΟΛΜΕ, είχαμε την ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΙΑ και τη δήλωση- πρόθεση του υπουργείου, μέσω στόματος κ. Κουράκη, να υπάρξει διαχωρισμός ως προς την προϋπηρεσία των αναπληρωτών που υπηρέτησαν σε δομές ειδικής εκπαίδευσης.
Έτσι η αναστάτωση στους εκπαιδευτικούς για μη αναγνώριση προϋπηρεσίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση διευρύνεται, «αγκαλιάζοντας» και όσους για χρόνια έχουν εργαστεί στην Ειδική Αγωγή. Οι δηλώσεις του υπουργείου δηλώνουν την πρόθεση της κυβέρνησης να μην αναγνωρίσει την προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών γενικής αγωγής που δούλεψαν υποστηρίζοντας με το θεσμό της παράλληλης στήριξης μαθητές, στα γενικά σχολεία.
Φαίνεται λοιπόν, ότι το κράτος έχει συνέχεια στην κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών, στην ανακύκλωση των ανέργων, στην εξυπηρέτηση μικροκομματικών συμφερόντων.
Μία τέτοια απαράδεκτη ρύθμιση:
-Θα επισημοποιήσει νομοθετικά το διαχωρισμό της ειδικής από τη γενική εκπαίδευση.
-Θα έχει ως αποτέλεσμα να απομακρύνεται ακόμα περισσότερο η προοπτική πρόσληψης γι’ αυτούς τους εκπαιδευτικούς που έχουν προϋπηρεσία, με δεδομένο ότι διορισμοί και προσλήψεις στην εκπαίδευση γίνονται με το «σταγονόμετρο», αντί να καλύπτονται οι πραγματικές ανάγκες.
-Θα ανοίξει προϋποθέσεις κατηγοριοποίησης των εκπαιδευτικών δομών, ακυρώνοντας τη βασική αρχή ότι η προϋπηρεσία είναι συνολική, σε όποια εκπαιδευτική δομή και αν αποκτήθηκε. Αν μάλιστα το κριτήριο αυτό επεκταθεί και στο χώρο του μόνιμου εκπαιδευτικού, τότε το τοπίο θα είναι τελείως διαφορετικό τα επόμενα χρόνια…
-Θα δημιουργήσει προϋποθέσεις πελατειακών σχέσεων ανάμεσα σε υποκατηγορίες εργαζομένων στο χώρο. Οι εκπαιδευτικοί της ειδικής εκπαίδευσης αποτέλεσαν διαχρονικά στόχο απατηλών υποσχέσεων από τη συνδικαλιστική γραφειοκρατία, υποσχέσεων που έκαναν φτερά μόλις έκλειναν οι όποιες… κάλπες…
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, την δημιουργία οργανικών θέσεων για κάθε γνωστικό αντικείμενο, τη δημιουργία οργανικών θέσεων στα ΕΑΕΠ, τη μείωση των μαθητών και νηπίων ανά τμήμα και την αύξηση των οργανικών θέσεων στα Σχολεία των δυσπρόσιτων περιοχών.
Οι συνάδελφοι να βρίσκονται σε πλήρη αγωνιστική ετοιμότητα για την αναγνώριση της προϋπηρεσίας καθώς και τη συνολικότερη διεκδίκη των παραπάνω αιτημάτων με βάση τις ανάγκες μας.
ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΤΗΣ ΓΣ
ΚΑΝΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΑΥΤΑ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΗΜΑΣΙΑ!!!!!!!!!!!!ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΑΓΙΑΣΜΟ Η ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ…ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣΛΑΒΑΝΟΝΤΑΙ ΩΣ ΑΒΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΤΕΛΗ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ-ΟΚΤΩΒΡΗ
Κύριοι,
θεωρω αδικο να συνυπολογίζεται ως κριτηριο προσληψης αναπληρωτών ειδικής αγωγής μεταπτυχιακό ή διδακτορικό,ενώ στη γενική αγωγή μεταπτυχιακά ή διδακτορικά συναφή ως προς την ειδικότητα να μην λαμβανονται υπ’όψιν.Παρακαλώ να εξετάσετε το ζήτημα.
«Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών.»
Άλλος ένας άδικος διαχωρισμός…. Η εκπαίδευση είναι ενιαία. Οι αναπληρωτές είναι και στις δυο πλευρές και τις στηρίζουν, άρα η προυπηρεσία αναπληρωτών συνολικά είναι εκπαιδευτική υπηρεσία γιατί να μην προσμετράται και στη Γενική και στην Ειδική. Ας σταματήσουν επιτέλους οι ανισοτητες και οι ξεκάθαροι διαχωρισμοί. Έλεος…
Φυσικά και πρέπει να προσμετράται η προυπηρεσία και στους δύο πίνακες. Έτσι και αλλιώς θα αφήσουν μια θέση κενή. Δεν θα καλύψουν και τις δύο. Είναι σαν να στιγματίζουμε μια ομάδα εκπαιδευτικών με αυτή την κίνηση και να τους οδηγούμε σε σίγουρη ανεργία. Όλοι να δουλέψουν θέλουν αλλά ας σκεφτούμε και λίγο στον συνάνθρωπό μας.Αν βρισκόμασταν εμείς στη θέση τους;
δεν είναι συνταγματικό να μην προσμετράτε η προϋπηρεσία όσων δούλεψαν και στην ειδικά από τη στιγμή που υπάρχουν άτομα που διορίστηκαν με τη χρήση αυτής της προϋπηρεσίας στη γενική….υπάρχουν και δικαστήρια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ!
Αυτος ο νομος ειναι καθαρος εμπαιγμος για οποιον εργαζεται στην ειδικη αγωγη.
Μας καταδικαζετε στην ανεργια, καθως οποιος μεινει και εργαστει στην ειδικη αγωγη απο το Σεπτέμβριο, θα ειναι ανεργος σε 2-3χρονια, και τα μορια που θα παίρνει στην ειδικη αγωγη δεν θα φαινονται πουθενα!
Δηλαδη ποια ηταν η δουλεια μας τοσα χρονια;; να κραταμε ζεστές τις θέσεις των 71/61 οι οποιοι ακομη σπουδαζουν;
Απαιτουμε μια δίκαιη μεταχείριση!
Δεν γίνεται να μας πετατε απο παντου, δεν γίνεται να απαξιωνεται ετσι η δουλειά μας!
Η προυπηρεσία των πε60.50 ΔΕΝ πρέπει να προσμετρηθεί στους πίνακες της γενικής!!!! η κάθε προυπηρεσία στον πίνακα που αποκτήθηκε!!!
Μόνο ως άδικος θα μπορούσε να χαρκτηρισθεί ο διαχωρισμός της γενικής απο την ειδική αγωγή! Είναι όλοι εκπαιδευτικοί ανεξάρτητα απο τις ανάγκες των παιδιών. Προς τι αυτή η ανισότητα;
Η προυπηρεσία των πε 60.50 ΔΕΝ πρέπει να προσμετρηθεί στους πίνακες της γενικής αγωγής, αφού αυτό αποτελεί κατάφορη αδικία κ καταδικάζει τους πε60 στην ανεργία!!!
Οι τελικές ρυθμίσεις του πολυνομοσχεδίου σε γενικές γραμμές κρίνονται θετικές.
Η παράγραφος 2 του παρόντος άρθρου με βρίσκει απολύτως σύμφωνη και για το άνοιγμα των πινάκων από το 2014 αλλά και ως προς το ΜΗ διπλασιασμό των μορίων για τοποθετηθέντες σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες για την περίοδο 2010-2014, αφού ο Νόμος 3848/2010 ήταν αυτός που καθόρισε τις αποφάσεις μας!!! ΜΗ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΜΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟ 2010-2014!!!
Η παράγραφος 4 του άρθρου 47 πολύ σωστά αναφέρεται στην προσμέτρηση της προσφερθείσας προϋπηρεσίας στον πίνακα στον οποίο προσφέρθηκε. Έτσι λοιπόν οι εκπαιδευτικοί ΠΕ60,50 προσέφεραν την προϋπηρεσία τους σε δομές ΕΑΕ!!! Στον πίνακα λοιπόν της Ειδικής Αγωγής θα πρέπει να προσμετρηθεί και μάλιστα αναδρομικά από το 2010!!! Γιατί και με ποιο σκεπτικό θα πρέπει να προσμετρηθεί η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50 στον πίνακα Γενικής; Επέλεξαν, για δικούς τους λόγους, να ασχοληθούν και να εξιδεικευτούν στον ευαίσθητο τομέα της Ειδικής Αγωγής μέσω σεμιναρίων, μεταπτυχιακών και διδακτορικών. Ήταν επιλογή τους και ως τέτοια πρέπει να την στηρίξουν. Αλλιώς να ενταχθούμε και εμείς στους πίνακες ειδικής αγωγής αφού πλέον ΟΛΟΙ μας στις τάξεις καλούμαστε να διαχειριστούμε ζητήματα που άπτονται της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.
Αναδρομικά λοιπόν από το 2010 η προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στις δομές που προσφέρθηκε!!! ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ 2010 ΛΟΙΠΟΝ Η ΕΙΔΙΚΗ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ Η ΓΕΝΙΚΗ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ!!!
«ΑΔΙΚΟΣ» ο διαχωρισμός ειδικής και γενικής!!! Οι 60.50 και 70.50 είναι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί! Πως είναι δυνατό να μην έχουν προυπηρεσία; Πρόκειται για βασικά πτυχία. Πώς γίνεται να αγνοήσουμε κάτι τέτοιο; Είναι εντέλως παράλογο, αντισυνταγματικό, αστείο και απαξιωτικό να ισχύσει κάτι τέτοιο!
Είναι απαράδεκτο να ισχύσει η παράγραφος 4 του άρθρου 47 γενικώς και πόσο μάλλον αναδρομικά, καθώς παραβιάζει της αρχές της δικαιοσύνης και της ισονομίας. Η εκπαίδευση είναι ενιαία όπως και η προϋπηρεσία.
Αυτός ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ της Ειδικής Αγωγής από την Γενική Αγωγή είναι πρωτάκουστος. Αντί να προχωράμε μπροστά και να δημιουργηθούν εννοϊκές συνθήκες για μία εννιαία εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς και περιΘωριοποίηση, υπάρχεια αντιπαλότητα και διχόνοια μεταξύ των εκπαιδευτικών.
Είναι ΑΔΙΚΟ και ΑΝΗΘΙΚΟ να μην προσμετριέται η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 στην γενική αγωγή. Πρέπει να κατανοήσουν οι υπόλοιποι συνάδελφοι ότι δεν θα υπάρχει κανένα μέλλον για μας με αυτή την ρύθμιση. Επίσης, είναι εντελώς χαζό η προϋπηρεσία των ΠΕ60 και ΠΕ70 που αναλαβάνουν καθήκοντα παράλληλης στήριξης ή ένταξης από τον πίνακα της γενικής να προσμετριέται η προϋπηρεσία τους, ενώ των ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 όχι.
ΕΙΝΑΙ ΓΕΛΟΙΟ ΟΛΟ ΑΥΤΟ… ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΟΝΤΑΙ.
Διαφωνώ με την παράγραφο 2 του άρθρου 47. Θεωρώ πως είναι άδικο να μην υπολογίζεται στο διπλάσιο η προϋπηρεσία στα δυσπρόσιτα σχολεία για τα έτη 2010-2014. Όσοι εκπαιδευτικοί υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτα σχολεία δε βρέθηκαν τυχαία εκεί και πρέπει να αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία τους με τον ίδιο τρόπο που υπολογίζεται για τους εκπαιδευτικούς πριν το 2010 και μετά το 2014.
Αναφορικά με τη παράγραφο 4 στο άρθρο 47, πιστεύω ότι πρέπει να προσμετράται η προϋπηρεσία στην Γενική Αγωγή και να μην δοθεί σε καμία περίπτωση αναδρομική ισχύ σε μια τόσο απαράδεκτη ρύθμιση που καταδικάζει τους αναπληρωτές με μεταπτυχιακό σε ανεργία.
Κύριοι Υπουργοί, η απογοήτευση που νιώθω ως εκπαιδευτικός, σκεπτόμενη και μόνο τον διαχωρισμό της ειδικής απο τη γενική αγωγή είναι τεράστια. Μια τέτοια ρύθμιση αποτελεί μεγάλη ΑΔΙΚΙΑ!Μπορεί άνετα να χαρακτηρισθεί αντισυνταγματική και παράνομη!Ποιός εκπαιδευτικός ασκεί έργο χωρίς να έχει πρυπηρεσία;Ποιός υπάρχει περίπτωση να δηλώσει παραπάνω απο μια περιοχές μόνο και μόνο για να πάρει τον μισθό τον οποίο και θα μοιράσει σε ενοίκια και βενζίνη και θα αποχωριστεί το σπίτι και την οικογένειά του ειδικά στις μέρες μας; Η απάντηση είναι ΚΑΝΕΙΣ και αυτο θα έχει ως αποτέλεσμα την ύπαρξη ακάλυπτων θέσεων και τη δημιούργια επιπρόσθετων προβλημάτων στα παιδιά που τους έχουν ανάγκη. Το .50 αποτελεί μόνο έναν συμβατικό κωδικό!Διαφορετικά θα μιλούσαμε για 61.50 ή για 71.50. Απο τη στιγμή που δεν υπάρχει κλάδος ανήκουν στην ιδιότητα που τους χαρακτηρίζει πριν το .50. Που ακριβώς θα τους χρησιμεύσει η προυπηρεσια στην ειδική αφού δεν έχουν τη δυνατότητα ούτε να διοριστούν ούτε να δώσουν ΑΣΕΠ σε περίπτωση που προκείψει διαγωνισμός; Ανήκουν στη γενική και εκεί είναι το φρόνιμο να πάρουν την προυπηρεσία τους.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ – ΑΛΙΜΟΥ- ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ
«Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ»
Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη
Πληροφ.: Αγγελονίδη Χριστίνα (2109922610/6945385686
Λώλης Κωνσταντίνος
(2109610234 / 6944395369)
email: syllogos.pe.thoukididis@gmail.com
Αργυρούπολη, 28-5-2015
Αρ. Πρωτ.: 117
Προς τα Μέλη του Συλλόγου
ΔΟΕ
Θέμα: Μη αναγνώριση προϋπηρεσίας στην Ειδική Αγωγή
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Η αναστάτωση στους εκπαιδευτικούς για μη αναγνώριση προϋπηρεσίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση συνεχίζεται. Αυτή τη φορά αφορά όσους ΠΕ70 για χρόνια έχουν εργαστεί στην Ειδική Αγωγή ως αναπληρωτές και ενδέχεται να μην αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία τους για πρόσληψη στη γενική εκπαίδευση με βάση το προτεινόμενο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας. Οι ανησυχίες έχουν βάση αφού σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 5, στο νομοσχέδιο που έχει δημοσιευτεί στο διαδίκτυο, διαχωρίζεται και δεν αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία των αναπληρωτών ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 της Ειδικής Αγωγής στη Γενική, για το διορισμό τους ως αναπληρωτών για τη νέα σχολική χρονιά.
Αυτό αποτελεί αδικία για τους εκπαιδευτικούς αναπληρωτές που κατέχουν πτυχίο της Γενικής Αγωγής και επιπλέον μεταπτυχιακό ή σεμινάριο, το οποίο χρησιμοποιήθηκε ως προσόν διορισμού σε σχολεία στην Ειδική Αγωγή ,ή σε δομές της Ειδικής Αγωγής μέσα στα σχολεία Γενικής Αγωγής και υπό την εποπτεία του υπουργείου Παιδείας, (π.χ. Παράλληλη Στήριξη, Τμήματα Ένταξης) ,καλύπτοντας κενά που δεν ήταν δυνατόν να καλυφθούν από άτομα της ειδικής αγωγής ΠΕ71 και ΠΕ61,λόγο εξάντλησης των πινάκων.
Μία τέτοια απαράδεκτη ρύθμιση, έχει ως αποτέλεσμα να απομακρύνεται ακόμα περισσότερο η προοπτική πρόσληψής τους είτε μόνιμα είτε ως αναπληρωτές γι’ αυτούς τους εκπαιδευτικούς (με προϋπηρεσία), δεδομένου ότι διορισμοί και προσλήψεις και στη γενική και στην ειδική εκπαίδευση γίνονται με το «σταγονόμετρο», αντί να καλύπτονται οι πραγματικές ανάγκες.
Το ΔΣ προτείνει να τροποποιηθεί η παράγραφος 2 του άρθρου 5 του νόμου ως εξής: Η διανυθείσα προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ 60 και ΠΕ 60.50, καθώς και ΠΕ 70 και ΠΕ 70.50 υπολογίζεται συνολικά στον Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών Γενικής Εκπαίδευσης.
Το σωματείο επαναφέρει την πάγια θέση του για μόνιμους διορισμούς δασκάλων και νηπιαγωγών, Ειδικής και Φυσικής Αγωγής, Ξένων Γλωσσών, Πληροφορικής, Θεατρικής Αγωγής, Μουσικής, Εικαστικών. Τη δημιουργία οργανικών θέσεων στα ΕΑΕΠ, τη μείωση των μαθητών και νηπίων ανά τμήμα και την αύξηση των οργανικών θέσεων στα Σχολεία των δυσπρόσιτων περιοχών. Οι συνάδελφοι να βρίσκονται σε πλήρη αγωνιστική ετοιμότητα για την αναγνώριση της προϋπηρεσίας καθώς και τη συνολικότερη διεκδίκηση των παραπάνω αιτημάτων με βάση τις ανάγκες μας.
ΤΟ ΔΣ
Πολύ άδικη η ρύθμιση της παραγράφου 4 του άρθρου 47 για την μη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στη Γενική Αγωγή. Ζητούμε από την κυβέρνηση του Σύριζα να την αποσύρει και φυσικά να μην υπάρχει αναδρομική ισχύ σε ενδεχόμενη εφαρμογή της.
Ο νόμος για τα δυσπρόσιτα και το διπλασιασμό της προσφερθείσας προϋπηρεσίας σε αυτά δεν είναι ο 3848/2010 αλλά ο 3391/2005. Επομένως όσοι πρεσβεύουν πως δε γνώριζαν για το διπλασιασμό των μορίων είτε ψεύδονται είτε αγνοούσαν το νόμο 3391/2005. Οι δύο αυτοί νόμοι είναι τελέιως διαφορετικοί. Ο Ν.3848/2010 (άρθρο 9, παρ.3) προέβλεπε την παύση τροφοδότησης των πινάκων προϋπηρεσίας με νέα στοιχεία από 1.9.2010 αλλά δεν καταργούσε το Ν.3391/2005 ο οποίος τελεί σε ισχύ αλλά στερούσε τη δυνατότητα εφαρμογής του. Επομένως πως είναι δυνατόν να μην εφαρμόζεται ένας νόμος από το υπουργείο ή ακόμα χειρότερα να εφαρμόζεται κατά το δοκούν; Πως γίνεται αντί να αμβλύνετε όλες τις αδικίες που δημιούργησαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις να δημιουργείτε νέες; Δημιουργείτε 3 κατηγορίες εκπαιδευτικών.Πριν το 10, 10-14 και 14 και μετά. Οι εκπαιδευτικοί που πήγαμε στα δυσπρόσιτα δεν πήγαμε τυχαία. Γνωρίζαμε οτι όταν ανοίξουν οι πίνακες θα συνέχιζε η εφαρμογη του νόμου 3391/2005 γιατί αυτός ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΠΟΤΕ. Άλλοι είναι που αγνοούν τους νόμους και προσπαθούν να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα τους στις πλάτες εκπαιδευτικών που όλα αυτά τα χρόνια αγωνίστηκαν στις εσχατιές της Ελλάδας βλέποντας τώρα όλους τους τους κόπους να πηγάινουν χαμένοι. Οι νέοι εκπαιδευτικοί είμαστε η πλέον αδικημένη γενιά.Πετσοκομμένοι μισθοί,πετσοκομμένα δικαιώματα. Το μόνο που μας έμεινε είναι η προϋπηρεσία μας και την απαιτούμε ΟΛΟΚΛΗΡΗ. ΕΝΑΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ….
Να αποσυρθεί η ρύθμιση που διαχωρίζει την προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών την παράλληλης στήριξης. Η πρόσληψη γίνεται κατά βάση με το βασικό πτυχίο γι αυτό και η προϋπηρεσία πρέπει να αναγνωρίζεται στον κλάδο μας που είναι ο ΠΕ70. Και να προσμετρηθούν τα δυσπρόσιτα. Μετράει αν επέλεξες ή έτυχε να προσφέρεις εκπαιδευτικό έργο σε τέτοιο μέρος? Οι συνθήκες και μόνο αξίζουν επιβράβευση με διπλά μόρια.
Υπηρέτησα σε δυσπρόσιτο με 900μ. υψόμετρο. Κινδύνεψα πολλές φορές ευτυχώς όχι σοβαρά, έκλαιγα καθε φορά που καταφερνα να κατέβω τον παγωμένο δρόμο..Γιατί να μην μου αναγνωρίσει αυτή την προσπάθεια, γιατί να μην πάρω ότι κουράστηκα να αποκτήσω;
Οι πίνακες ειδικής και γενικής αγωγής πρέπει να χωρίσουν αναδρομικά. Φαντάζομαι ότι όσοι πήγαν στην ειδική αγωγή πήγαν επειδή το ήθελαν και όχι να το χρησιμοποιήσουν ως δούρειο ίππο για να μπουν στην γενική αγωγή. Αν όλοι της ειδικής θελήσουν να μπουν στη γενική ποιος θα πάει στην ειδική; αυτός που θα μείνει στο τέλος του πίνακα χωρίς τα τυπικά προσόντα; (master – σεμινάρια);
Είναι απαράδεκτο να μιλάμε για άγνοια στο θέμα του διπλασιασμού των μορίων.Το ότι κάποιος δεν έψαξε για να ενημερωθεί πληρέστατα και όχι κατά το δοκουν τον νόμο 3391/2005 που υπήρχε και μέχρι το 2010 και κατά την περίοδο 2010-2014 και θα υπάρχει απο το 2014 και έπειτα δεν αποτελεί επιχείρημα σε μια δημόσια διαβούλευση.Ας μιλάμε με επιχειρήματα που άπτονται σε νόμους.Η κ.Διαμαντοπούλου στον νόμο 3848/2010 ουδέποτε στην παράγραφο για το κλείσιμο των πινάκων δεν ανέφερε την κατάργηση του διπλασιασμού των μορίων σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες.ΜΙΛΟΥΣΕ ΓΙΑ ΠΑΥΣΗ ΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΑΠΛΑ ΟΧΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 3391/2005 ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ.Η άγνοια είναι επιλογή.Ο ζητών ευρίσκει!Ας μην μιλάμε λοιπόν με άσχημα λόγια και δήθεν συμφέροντα για συναδέλφους που υπηρέτησαν στα δυσπρόσιτα το προηγούμενο χρονικό διαστημα για να αιτιολογούμε τις δικές μας ωφελιμιστικές μας απόψεις!Ξανατονίζω οτι η θέση μου στον πίνακα είναι πολύ καλή αλλά το δίκαιο να είναι μακριά απ’ το συμφέρον!Όταν εμείς επί 4 χρόνια είχαμε δυνατότητες επιλογής άλλοι έτρεχαν σε νησιά και βουνά!Τελικά το παράλογο κλείσιμο των πινάκων κατά όπως φαίνεται το μόνο που κατάφερε είναι να δημιουργήσει κάστα που εύκολα βολεύτηκε και γρήγορα ξέχασε πόσο και η ίδια δυσκολεύτηκε να φτάσει στην καλή της θέση στον πίνακα….Ας λέμε το ορθό και το δίκαιο μήπως αυτός ο τόπος προοδεύσει ποτέ!!!
Παρακαλώ το υπουργείο να αποκαταστήσει την αδικία που πάει να συντελεστεί με το άνοιγμα των πινάκων και να αναγνωρίσει στους συναδέλφους τα ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΑ αιτηματά τους σχετικά με τον διπλασιασμο της προϋπηρεσίας τους σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες κατά τα έτη 2010-2014.
Η ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΜΟ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ,ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥΣ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΔΗΛΩΝΑΝ.ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΗΝ ΙΣΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΣ,ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΧΥΟΥΣΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΟΤΙ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΔΕ ΘΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΘΕΙ.
Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ,ΚΑΘΩΣ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΠΕ 60,50 ΚΑΙ ΠΕ 70,50 ΩΣ ΚΑΤΟΧΟΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ.ΑΝ ΟΙ ΠΕ 61 ΚΑΙ ΠΕ 71 ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ,ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΘΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ???ΑΝ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΜΠΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΛΗΦΘΟΥΝ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ,ΤΟΤΕ Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΣΤΕΛΕΧΩΘΕΙ???ΑΠΟ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ???
Ζητω η ρυθμιση σχετικα με την προυπηρεσια των πε 60.50 και πε 70.50 να ΜΗΝ ΙΣΧΥΣΕΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ.
Για τον απλο λογο πως όταν καναμε δηλωσεις τον Αυγουστο, ξεραμε ότι η προυπηρεσια μας θα προσμετραται και στους δυο πινακες, γενικης και ειδικης.
Με βαση αυτό καναμε δηλωσεις και τωρα εχουμε μπει σε τετοιες περιπετειες.
Σε περιπτωση αναδρομικης ρυθμισης, μας αδικειτε και μας πετατε στην ανεργια!!!
Χρεοκοπία δεν είναι να ξεμένεις μόνο από λεφτά αλλά και από προσδοκία για κάτι καλύτερο. Ζητώ την απόσυρση της ρύθμισης που διαχωρίζει την προϋπηρεσία στην παράλληλη στήριξη σε γενική και ειδική ανάλογα με τα προσόντα του ανθρώπου.Πρόκειται για κατάφωρη καταπάτηση εργασιακών δικαιωμάτων η προϋπηρεσία να μετράει σε ένα πίνακα που δεν έχουμε δικαίωμα μόνιμου διορισμού. Για πάντα αναπληρωτές?
Συγχαρητήρια στο Υπουργείο για τη ρύθμιση για τα δυσπρόσιτα.Είναι άδικο να μετρήσουν ενώ δεν το ξέραμε….Για την ειδική αγωγή θα πρέπει η κάθε προϋπηρεσία να λογίζεται στον οικείο πίνακα.
Παρακαλώ σεβαστείτε την επιθυμία μας να δουλεύουμε στην Ειδική Εκπαίδευση χωρίς το φόβο του αποκλεισμού
Ζητάμε την αναγνώριση της προϋπηρεσίας μας , ως προϋπηρεσία Νηπιαγωγών που υπηρετήσαμε έπειτα από ΑΣΕΠ και εξειδίκευση σε όλες τις δομές της ειδικής εκπαίδευσης καθώς και την απόσυρση της ρύθμισης που θέλει να επιλέγουμε έναν από τους δύο πίνακες. Είμαστε νηπιαγωγοί με εξειδίκευση στην ειδική εκπαίδευση και δε πρέπει να μας αποκλείσετε από αυτή .Ο φόβος της περιθωριοποίησης θα μας απομακρύνει από την ειδική .Το δημόσιο σχολείο είναι ενιαίος οργανισμός που διαμορφώνει νέες και διαφοροποιημένες συνθήκες εργασίας. Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να δουλεύουμε ως εκπαιδευτικοί σε διάφορες δομές ανάλογα με τις ανάγκες της εκπαίδευσης έχοντας τα ίδια δικαιώματα.
Αναπληρώτρια Νηπιαγωγός ΠΕ60.50
Απαιτούμε να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 τελείως καθώς διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και φυσικά να ΜΗΝ έχει αναδρομική ισχύ….