Άρθρο 04 – Σειρά κατάταξης − Προσλήψεις

1. Οι υποψήφιοι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κατατάσσονται στους Κύριους και Επικουρικούς Πίνακες με βάση το σύνολο των μορίων σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 3 της παρούσης. Σε περίπτωση ισοβαθμίας η κατάταξη γίνεται βάσει του χρόνου κτήσης του πτυχίου.
2. Οι προσλήψεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ανά κλάδο πραγματοποιούνται από τους Κύριους Πίνακες και σε περίπτωση εξάντλησης αυτών πραγματοποιούνται από τους αντίστοιχους Συμπληρωματικούς Πίνακες. Σε περίπτωση εξάντλησης και των Συμπληρωματικών Πινάκων πραγματοποιούνται προσλήψεις από τους αντίστοιχους πίνακες κατάταξης αναπληρωτών εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης.
3. Οι κλάδοι ΠΕ61 και ΠΕ71 κατατάσσονται στους ίδιους πίνακες με τους κλάδους ΠΕ60 και ΠΕ70 αντιστοίχως.
4. Υποψήφιοι των κλάδων/ειδικοτήτων για τους οποίους, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, απαιτείται Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια, προτάσσονται στους πίνακες κατάταξης, εφόσον είναι κάτοχοι αυτής.
5. Οι εκπαιδευτικοί ΕΑΕ, οι οποίοι πιστοποιημένα έχουν επάρκεια στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) ή στην Ελληνική Γραφή Braille (ΕΓΒ), τοποθετούνται ως αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου ή ως ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί, κατά προτεραιότητα, σε σχολικές μονάδες κωφών ή τυφλών μαθητών ή/και για την εκπαίδευση μαθητών με προβλήματα όρασης ή για κωφούς και βαρήκοους μαθητές που φοιτούν σε σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας γενικής και επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Ειδικά για την εκπαίδευση μαθητών με προβλήματα όρασης και κώφωσης τοποθετούνται κατά προτεραιότητα εκπαιδευτικοί με επάρκεια στην ΕΝΓ και στην ΕΓΒ.
Για την πιστοποίηση επάρκειας της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (ΕΝΓ) ισχύουν οι βεβαιώσεις που χορηγούνται από την Ομοσπονδία Κωφών Ελλάδος και από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, μονάδας Αγωγής Κωφών, του Πανεπιστημίου Πατρών. Για την πιστοποίηση γνώσης της Ελληνικής Γραφής Braille (ΕΓΒ) ισχύουν οι βεβαιώσεις πιστοποίησης επάρκειας της γραφής Braille που χορηγούνται: α) από το Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών, β) από το Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, με τις οποίες πιστοποιείται η επιτυχής παρακολούθηση του μαθήματος «Εργαστήριο γραφής και ανάγνωσης στον κώδικα Braille» και γ) από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με κατεύθυνση εκπαίδευση ατόμων με ειδικές ανάγκες, με τις οποίες πιστοποιείται η επιτυχής παρακολούθηση του μαθήματος «Εργαστήριο Εκμάθησης της Braille.

  • 1 Απριλίου 2017, 21:09 | Γιαννης

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ

    Επιτελους και κατι που θα επιφερει την δικαιωση στον κλαδο της ειδικης αγωγης, τοσο ως προς τους μαθητες που θα δεχοναται τισ γνωσεις απο πεπειραμενους εκπαιδευτικους με προυπηρεσια και προσοντα παραπανω απο του βασικου πτυχιου

  • 1 Απριλίου 2017, 21:08 | Ρενια

    ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
    Η παρούσα τροπολογία δίνει τη δυνατότητα κάλυψης θέσεων στην ειδική αγωγή από μόνιμο προσωπικό χωρίς τυπικά προσόντα στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση, κατατίθεται σε άσχετο νομοσχέδιο και αποτελεί προκλητική και απαξιωτική ενέργεια προς το σύνολο των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής. Πέρα από την κατάργηση του βασικού πτυχίου και σε αντίθεση με τις ως τώρα διακηρύξεις του πρώην Υπουργού κ. Φίλη και της Κυβέρνησης, προαναγγέλλεται επίσης ότι δεν θα πραγματοποιηθούν διορισμοί στην εκπαίδευση τουλάχιστον ως το 2019.
    Οι επί 15 χρόνια αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ΠΕ61 και ΠΕ71 και οι μαθητές με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες δέχονται ένα τεράστιο πλήγμα εξαιτίας νομοθετικών αλλαγών ξεκάθαρα οικονομικού-δημοσιονομικού χαρακτήρα. Η αδιοριστία, η καταπάτηση των επαγγελματικών μας δικαιωμάτων, η κατάργηση του βασικού μας πτυχίου αλλά και η απαξίωση των δικαιωμάτων των μαθητών μας είναι πλέον φανερές επιδιώξεις των αρμοδίων.
    Πέρα από την καταπάτηση των βασικών δικαιωμάτων των εξειδικευμένων στην ειδικη αγωγη εκπαιδευτικων,ας σεβαστούμε και την αγωνία των γονιών των μαθητών με αναπηρια και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, των οποίων η εκπαίδευση αφήνεται στα χέρια ανειδίκευτου προσωπικού. 2 Χρόνια μεταπτυχιακού δεν εξισώνονται με τέσσερα Χρόνια σπουδών!! Οι ανάγκες των παιδιών με αναπηρία διαφοροποιούνται από αυτές των παιδιών τυπικής ανάπτυξης γι αυτό και είναι ΑΠΑΡΑΊΤΗΤΟ να υπάρχουν 2 ξεχωριστοί κλάδοι, ο καθένας με το δικό του εξειδικευμένο προσωπικό!

  • 1 Απριλίου 2017, 21:07 | Ελευθερία

    Aμεση απόσυρση της εν λόγω τροπολογίας η οποία δυναμιτίζει, για μία ακόμη φορά, τον ευαίσθητο και πολύπαθο χώρο της ΕΑΕ και θέτει εν αμφιβόλω την εύρυθμη και οργανωμένη λειτουργία της.
    Σε κανέναν άλλον κλάδο εκπαιδευτικών δεν αποτελεί προσόν ένταξης σε πίνακα Αναπληρωτών ένας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, ένα σεμινάριο ή μόνο η προϋπηρεσία χωρίς βασικό πτυχίο, όπως συμβαίνει στην ΕΑΕ, πόσο μάλλον να υπάρχει και εξίσωση αυτών των ακαδημαϊκών προσόντων με το βασικό πτυχίο. Τα επιχειρήματα της αιτιολογικής έκθεσης δεν αποτελούν ικανοποιητική δικαιολογία για την έκπτωση που μεθοδεύεται μέσω αποσπασματικών τροπολογιών στην παρεχόμενη εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.Με την τροπολογία αυτή: Αποδεικνύεται η αδιαφορία της Κυβέρνησης για ουσιαστική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
    Αποκαλύπτεται ο εμπαιγμός και η αναλγησία της Κυβέρνησης απέναντι στους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71, που υπηρετούν ως αναπληρωτές εδώ και 15 χρόνια στις δομές ΕΑΕ, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες.

  • 1 Απριλίου 2017, 21:07 | Τασος

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ

    Επιτελους και κατι που θα επιφερει την δικαιωση στον κλαδο της ειδικης αγωγης, τοσο ως προς τους μαθητες που θα δεχοναται τισ γνωσεις απο πεπειραμενους εκπαιδευτικους με προυπηρεσια και προσοντα παραπανω απο του βασικου πτυχιου.

  • 1 Απριλίου 2017, 21:06 | ΓΕΩΡΓΙΑ

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!
    ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ!!
    ΠΡΟΤΑΞΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΧΩΡΙΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ!!!
    ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ

  • 1 Απριλίου 2017, 21:01 | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!
    ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ!!
    ΠΡΟΤΑΞΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΧΩΡΙΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ!!!
    ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ
    ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΣΕ ΚΕΝΤΡΟ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΞΥΜΝΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΨΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ!

  • 1 Απριλίου 2017, 20:59 | Θανασης

    Επιτελους μια τροπολογια που επιφερει την δικαοσυνη. Πως ειναι δυνατον ενας με μηδενικη προυπηρεσια στην ειδικη αγωγη και με απλα 4 χρονια στα χαρτια να θεωρειται ικανοτερος και να προτασσεται απο εναν που εχει διδακτορικο/μεταπτυχιακο και προυπηρεσια. Φαινεται ποιος ενδιαφερεται πραγματικα για το καλο των μαθητών και ποιος οχι. Μονο στην Ελλαδα εχουμε δει τα διδακτορικα να παραγκωνιζονται καθε χρονο και να πηγαινουν τελευταια στη σειρα.

  • 1 Απριλίου 2017, 20:56 | ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ!

    Οι εκπαιευικοί ήταν οι πρώτοι που τήριξν την ειδική αγωγή! Είναι διορισμένοι και είναι πετυχημένοι στον τομέα τους. Γιατί εάς μς πετάξε έξω! κανείς δεν το αντιλαμβάνεται! ΈΧΟΥΜΕ ΕΠΙΜΟΡΦΩΘΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣΤΕ ΕΔΩ!

  • 1 Απριλίου 2017, 20:53 | ΠΑΠΑΔΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

    ΥΠΕΡ ΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    ΕΊΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ! ΟΛΟΙ ΠΡΟΠΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΜΕ!

  • 1 Απριλίου 2017, 20:50 | ΠΑΠΑΔΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

    ΥΠΕΡ ΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Καιρός ήταν. Αποκατάταση της κατάφωρης αδικίας. Ισοτιμία μεταξύ όλων των αναπληρωτών παιδαγωγών ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.\

    ΕΊΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ!

  • 1 Απριλίου 2017, 20:49 | Κωστας Κ.

    ΝΑΙ στην τροπολογια!

  • 1 Απριλίου 2017, 20:47 | ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΠ.

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ!Καιρός ήταν. Αποκατάταση της κατάφωρης αδικίας. Ισοτιμία μεταξύ όλων των αναπληρωτών παιδαγωγών ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 20:44 | Παναγιώτης

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Απο που και ως που οι 71 διαλεξαν εξαρχής ειδική αγωγή επειδη την αγαπουσαν;; Το μεγαλύτερο ποσοστό δεν έπιασαν τις βάσεις για γενική αγωγή για αυτό πήγαν εκει. Ολοι οι 71 διαλεξαν ειδικη επειδη αγαπουσαν τα παιδια ενω οι 70.50 ειμαστε καιροσκοποι και νοιαζομαστε μονο για τα λεφτα;;;Αποκλειεται δηλαδη να υπαρχουν 71 που επελεξαν την ειδικη επειδη ηξεραν οτι θα δουλεψουν η 70.50 που αγαπουν να δουλευουν και στις ειδικες δομες;;;;;

  • 1 Απριλίου 2017, 20:41 | ΜΑΡΙΑ

    ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ!
    -Ισότητα και αναγνώριση του ΒΑΣΙΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ σπουδών όπως συμβαίνει σε όλους τους κλάδους για την πρόσληψη αναπληρωτών.Αυτό είναι το ΝΟΜΙΜΟ και ΗΘΙΚΟ.
    -Για την ειδική αγωγή χρειάζονται γνώσεις που αποκτούνται με 4ετή φοίτηση στα δύο εγκεκριμένα πανεπιστημιακά τμήματα της χώρας και όχι εξ’αποστάσεως στα αμφιβόλου αν μη τι άλλο λεγόμενα μεταπτυχιακά ειδικής αγωγής. ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΝΟΥΝ.
    -Οι δάσκαλοι ειδικής αγωγής επέλεξαν τις υψηλόβαθμες σχολές τους και καθημερινά δίνουν την ψυχή τους για τους μαθητές τους.Κανένας ημιμαθής και αμαθής δεν έχει το δικαίωμα να πάρει τις θέσεις από τους δασκάλους ειδικής αγωγής που έχουν τα κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα.
    -ΤΕΡΜΑ ΣΤΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    -ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Ή ΚΑΙ/ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
    -ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΝ ΕΝΑ ΓΟΛΓΟΘΑ
    -ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ
    -ΑΜΕΣΟΙ ΚΑΙ ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
    -ΕΞΙΣΩΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΩΝ ΜΟΝΙΜΩΝ

  • 1 Απριλίου 2017, 20:40 | Βασιλης

    Aμεση απόσυρση της εν λόγω τροπολογίας η οποία δυναμιτίζει, για μία ακόμη φορά, τον ευαίσθητο και πολύπαθο χώρο της ΕΑΕ και θέτει εν αμφιβόλω την εύρυθμη και οργανωμένη λειτουργία της.
    Σε κανέναν άλλον κλάδο εκπαιδευτικών δεν αποτελεί προσόν ένταξης σε πίνακα Αναπληρωτών ένας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, ένα σεμινάριο ή μόνο η προϋπηρεσία χωρίς βασικό πτυχίο, όπως συμβαίνει στην ΕΑΕ, πόσο μάλλον να υπάρχει και εξίσωση αυτών των ακαδημαϊκών προσόντων με το βασικό πτυχίο. Τα επιχειρήματα της αιτιολογικής έκθεσης δεν αποτελούν ικανοποιητική δικαιολογία για την έκπτωση που μεθοδεύεται μέσω αποσπασματικών τροπολογιών στην παρεχόμενη εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.Με την τροπολογία αυτή: Αποδεικνύεται η αδιαφορία της Κυβέρνησης για ουσιαστική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
    Αποκαλύπτεται ο εμπαιγμός και η αναλγησία της Κυβέρνησης απέναντι στους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71, που υπηρετούν ως αναπληρωτές εδώ και 15 χρόνια στις δομές ΕΑΕ, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
    Αμφισβητούνται και απαξιώνονται τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το βασικό πτυχίο και εισάγεται η λογική των «προσόντων» με αρχή τις προσλήψεις Αναπληρωτών στην ΕΑΕ.Η Ειδική Αγωγή δεν είναι χώρος για πειραματισμούς, βρίσκεται εδώ και πολλά χρόνια στο περιθώριο και οι δομές της υποστελεχώνονται και υποβαθμίζονται διαρκώς.

  • 1 Απριλίου 2017, 20:39 | Σωτηρης

    αΜόνιμος ΣύνδεσμοςΚΑΤΑΦΩΡΗ ΑΔΙΚΙΑ!!! Υποβαθμίζονται σπουδές τεσσάρων χρόνων και προτάσσονται μεταπτυχιακα αμφιβόλου ποιότητας, πράγμα το οποίο έχει αποδεχτεί και η κυβέρνηση χωρίς να έχει προχωρήσει στον περαιτέρω έλεγχο. Εκπαιδευτικοι που επειδή υπάρχουν ελλείψεις στο χωρο της ειδικής αγωγής πηγαίνουν εκεί που υπάρχει «ψωμί», μία ελπίδα να δουλέψουν χωρίς να έχουν εκπαιδευτεί κατάλληλα και χωρίς να διαθέτουν τα κατάλληλα εφόδια, πολλές φορές και χωρίς την απαραίτητη αγάπη για το επάγγελμα. Ποιος ο λόγος τότε να υπάρχουν τα τμήματα ειδικής αγωγής αν στο μοναδικό πίνακα που σχετίζεται με την ειδικότητα υποβιβάζονται; Πρόταξ

  • 1 Απριλίου 2017, 20:34 | ΣΟΦΙΑ Π.

    ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ!!!!
    Δυστυχώς με τη συγκεκριμένη τροπολογία αναιρείται η αξία του βασικού πτυχίου των ΠΕ71. Αδικία να μην ισχύει στους ΠΕ71 ό,τι ισχύει και στους υπόλοιπους κλάδους εκπαιδευτικών (κριτήριο πρόσληψης βασικό πτυχίο και προϋπηρεσία)και να πρέπει να αποδείξουν την εγκυρότητα του πτυχίου τους και να κυνηγούν ΄΄μόρια΄΄… Υπάρχουν πάγιες ανάγκες στα σχολεία και θα πρέπει να γίνουν μαζικοί διορισμοί.

  • 1 Απριλίου 2017, 20:33 | Βασιλης

    Να αποσυρθεί η τροπολογία…
    Το ζήτημα ειναι φλέγον!Για ποιο λογο να υπάρχει το τμήμα ειδικής αγωγής αν το πτυχίο του έχει την ιδια αξια με το μεταπτυχιακό των δημοτικής και προσχολικής?Γιατί λοιπον ολοι εσεις δεν κατανοείται οτι αύριο μεθαυριο και τα δικα σας παιδια δεν θα μπορέσουν να εργαστούν και αναφέρομαι κυριως σε φοιτητές του παιδαγωγικού τμήματος Βόλο και στους φοιτητές του ΠΑΜΑΚ οι οποιοι απο τους 28000 που διορίστηκαν πέρισυ αντιπροσώπευαν μονο τους 6000…Είναι φανερό πως το κράτος θελει σιγα σιγα να κλεισει ενα τμημα που μολις πριν λιγα χρονια δημιούργησε το ιδιο.Ολοιεξαλλοθ γνωρίζουμε πως πρόκειται για ενα τμημα με πολυ μεγαλη ειδίκευση απεναντι σε ατομα αμέ ειδικές ανάγκες του οποίου την θεση θελουν να παρουν άτομα με σεμινάρια λίγων ωρών.Και ομως υπάρχουν ανθρωποι που επικρατούν αυτη την απόφαση…ΑΡΑΓΕ…ειναι επαρκές αυτο για την εκπαίδευση των ΑΜΕΑ;Εχει αραγε κανεις σκεφτει πως αυτόματα το μεταπτυχιακό θα ανέβει; ποιος γονέας μπορει να στηρίξει κι αλλο οικονομικά το παιδι του σε μια χωρα που τρώει τα ιδια της τα παιδια?

  • 1 Απριλίου 2017, 20:26 | ΕΛΕΝΗ

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ

    Πρόκειται για μια τροπολογία δικαίωση! Είμαστε παιδαγωγοί όλοι μας με ίσα δικαιώματα και ευκαιρίες. Έχoυμε επιμορφωθεί και επιμορφωνόμαστε συνεχώς για το καλό των παιδιών μας. Δεν θέλουμε τίποτα παραπάνω από αυτό που μας αξίζει.

  • 1 Απριλίου 2017, 20:21 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ

    Πρόκειται για μια τροπολογία δικαίωση! Είμαστε παιδαγωγοί όλοι μας με ίσα δικαιώματα και ευκαιρίες. Έχoυμε επιμορφωθεί και επιμορφωνόμαστε συνεχώς για το καλό των παιδιών μας. Δεν θέλουμε τίποτα παραπάνω από αυτό που μας αξίζει.

  • 1 Απριλίου 2017, 20:19 | μαιρη

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ!!

    Είναι τουλάχιστον θλιβερές οι παρασκηνιακές συντεχνιακές και συνδικαλιστικές συμμαχίες, μόνο και μόνο για την άσκηση αντιπολιτευτικού λόγου. Ισότιμη αναγνώριση της προσφορά όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ. Μπράβο στο υπουργείο για την αποκατάσταση της κατάφωρης αδικίας και τη δημιουργία πλαισίου που τερματίζει τις συγκρούσεις με την πρόταξη είτε της μιας, είτε της άλλης ομάδας αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 20:19 | Κατερινα

    ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    Τέλος η αδικία!! Ζητάμε ισοτιμία!! Πόσο δίκαιο και ηθικό είναι αυτό για μια κοινωνία? Να σπαταλάς χρόνια από την ζωή σου, να εξειδικεύεσαι διαρκώς, να προσπαθείς να γίνεις καλύτερος επαγγελματίας, να μην επαναπαύεσαι να δουλεύεις για χρόνια στην ειδική αγωγή και κάποια στιγμή να έρχονται κάποιοι και να επιδιώκουν να σου βάλουν μια ετικέτα με ημερομηνία λήξεις και να σου λένε σας ευχαριστούμε για την προσφορά των τόσων χρόνων. Τότε κακός κάναμε τόσες σπουδές? Θέλω να πιστεύω πως όχι γιατί θα ματαιώνονταν πολλά …. Καθώς πόσο δίκαιο είναι να ματαιώνουν την προϋπηρεσία σου και τους κόπους μιας ζωής … πόσο δίκαιο είναι να ματαιώνουν τα πτυχία σου που είναι πάνω από 5 χρόνια, την εξειδίκευση σου σε χώρους του Δημόσιου Πανεπιστήμιου. Μα εγώ αυτό αγαπώ!! Και γι αυτό θα προσπαθώ γιατί απλά με κάνει ευτυχισμένη η δουλειά μου!

  • 1 Απριλίου 2017, 20:16 | Θεοδώρα

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ

    Πρόκειται για μια τροπολογία δικαίωση! Είμαστε παιδαγωγοί όλοι μας με ίσα δικαιώματα και ευκαιρίες. Δεν θέλουμε τίποτα παραπάνω από αυτό που μας αξίζει.

  • 1 Απριλίου 2017, 20:13 | Γιωτα

    ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ
    Επειδή η ΕΑΕ δεν θα έπρεπε να γίνεται χώρος δημιουργίας εντυπώσεων, θέλω να τονίσω πως είναι τουλάχιστον αστείο να εμπλέκει διαρκώς συγκεκριμένος σύλλογος αναπληρωτών ΕΑΕ, τον ζήλο και την αγάπη που μπορεί να επιδείξει κάποιος εκπαιδευτικός στη δουλειά του, που είναι πρωτιστως θεμα χαρακτηρα και ευσυνειδησίας , με τις επιλογές του σε επίπεδο σπουδών, που διαχρονικά και σε όλους τους κλάδους παίζει ρόλο εκτός των άλλων και η σχέση προσφοράς-ζήτησης (βλ. ξαφνική αύξηση βάσεων των ΠΤΕΑ τα τελευταία χρόνια και όχι μόνο των μεταπτυχιακών στην ΕΑΕ). Επιτέλους δικαίωση και αναγνώριση της προσφοράς του συνόλου των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 20:12 | κατερινα

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ

    Η παράλληλη στήριξη είναι συνεκπαίδευση καθώς γίνεται εναλλαγή ρόλων νηπιαγωγού γενικής και ειδικής αγωγής. Το να εργάζεται σαν νηπιαγωγός παράλληλης στήριξης προϋποθέτει την κατάκτηση και των δύο αντικειμένων. Πώς λοιπόν οι πε61 θα σταθούν ως νηπιαγωγοί γενικής όταν θα κληθούν να αναλάβουν να παραδώσουν μάθημα μέσα στη τάξη;; Γιατί λοιπόν να θεωρούνται ικανότεροι στη παράλληλη στήριξη και να προτάσσονται τόσο καιρό από τους πε6050;;;

  • 1 Απριλίου 2017, 20:02 | dimitris

    Χαιρετίζουμε και ΕΠΙΚΡΟΤΟΥΜΕ την νέα τροπολογία που αφορά την πρόσληψη αναπληρωτών ΕΑΕ, η οποία κατατέθηκε προς ψήφιση για τις 29/03/2017. Επιτέλους η νομοθεσία που ισχύει για τους μονίμους συναδέλφους μας θα εφαρμόζεται πλέον και στο σύνολο των αναπληρωτών της ειδικής αγωγής χωρίς διακρίσεις. Οι πίνακες μας μετά από αυτή την Τροπολογία θα διαμορφώνονται με κριτήρια αντίστοιχα με εκείνα που ισχύουν στις μεταθέσεις των μονίμων! Όλοι οι εργαζόμενοι στην ειδική εκπαίδευση αντιμετωπίζονται ισότιμα από την παρούσα ηγεσία του ΥΠΕΘ και όχι ως προϊόντα με ημερομηνία λήξης όπως έπραξε η παρελθούσα ηγεσία το 2014 προς ικανοποίηση συντεχνιών.

  • 1 Απριλίου 2017, 20:00 | dimitra

    Χαιρετίζουμε και ΕΠΙΚΡΟΤΟΥΜΕ την νέα τροπολογία που αφορά την πρόσληψη αναπληρωτών ΕΑΕ, η οποία κατατέθηκε προς ψήφιση για τις 29/03/2017. Επιτέλους η νομοθεσία που ισχύει για τους μονίμους συναδέλφους μας θα εφαρμόζεται πλέον και στο σύνολο των αναπληρωτών της ειδικής αγωγής χωρίς διακρίσεις. Οι πίνακες μας μετά από αυτή την Τροπολογία θα διαμορφώνονται με κριτήρια αντίστοιχα με εκείνα που ισχύουν στις μεταθέσεις των μονίμων! Όλοι οι εργαζόμενοι στην ειδική εκπαίδευση αντιμετωπίζονται ισότιμα από την παρούσα ηγεσία του ΥΠΕΘ και όχι ως προϊόντα με ημερομηνία λήξης όπως έπραξε η παρελθούσα ηγεσία το 2014 προς ικανοποίηση συντεχνιών.

  • 1 Απριλίου 2017, 19:53 | Μαρία

    ΌΧΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ-ΌΧΙ ΣΤΗΝ ΑΔΙΚΊΑ
    Άμεση απόσυρση της τροπολογίας η οποία
    1) υποβαθμίζει το βασικό πτυχίο 4 χρονων σπουδών
    2) προωθεί την ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης, αφού αναγκαία καθίσταται η απόκτηση μεταπτυχιακών
    3) καταπατά τα βασικά δικαιώματα των εκπαιδευτικών ειδικής Αγωγής, καθώς προτασσεται στον πίνακα κατάταξης μη εξειδικευμένο προσωπικό
    4) καταπατά τα βασικά δικαιώματα των παιδιών με αναπηρία τα οποία ΑΞΊΖΟΥΝ και ΈΧΟΥΝ ΑΝΆΓΚΗ από εκπαιδευτικους κατάλληλα καταρτισμενους και εξειδικευμενους, για την άμεση παροχή βοήθειας!

  • 1 Απριλίου 2017, 19:52 | Γιώργος

    ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ,ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ !!!ΑΔΙΚΟ ,ΑΝΗΘΙΚΟ,ΑΝΕΝΤΙΜΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΣΤΟΥΣ ΠΕ71,ΠΕ61.ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΕΡΓΟΙ!!ΑΔΙΚΟΙ,ΑΝΕΝΤΙΜΟΙ ΚΑΙ ΑΝΗΘΙΚΟΙ ΟΙ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ ΟΣΩΝ ΕΠΙΚΡΟΤΟΥΝ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ.ΕΙΝΑΙ ΑΝΗΘΙΚΟ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΟΤΑΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΣΟΥ ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΕΝΤΙΜΟ ΤΡΟΠΟ.ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ.ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ(ΠΑΡΑΠΛΗΣΙΕΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ) ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Ή ΣΤΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΝΕΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥ Ή ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΜΕ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.ΑΥΤΟ ΑΡΑΓΕ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΝΟΜΙΑ;ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΟΣΤΗΜΕΝΗ ΜΠΙΖΝΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ,ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΘΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ.ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΕΤΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ,ΚΑΙ ΑΝ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΑΡΑΓΕ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥ;ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΞΙΟΤΙΜΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ!!!!

  • 1 Απριλίου 2017, 19:44 | ΜΑΡΙΝΑ

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ

    Έπρεπε κάποια στιγμή να αναγνωριστεί η αξία μας! Δεν είμαστε δάσκαλοι με ημερομηνία λήξης.Έχουμε αποδείξη ότι μπορούμε να προσφέρουμε πολλά στην συμπεριληπτική εκπαίδευση.

  • 1 Απριλίου 2017, 19:43 | Ανριαννα

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    ΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ.

    Ισοτιμία μεταξύ όλων των αναπληρωτών παιδαγωγών ΕΑΕ.

  • 1 Απριλίου 2017, 19:41 | maria

    Χαιρετίζουμε και ΕΠΙΚΡΟΤΟΥΜΕ την νέα τροπολογία που αφορά την πρόσληψη αναπληρωτών ΕΑΕ, η οποία κατατέθηκε προς ψήφιση για τις 29/03/2017. Επιτέλους η νομοθεσία που ισχύει για τους μονίμους συναδέλφους μας θα εφαρμόζεται πλέον και στο σύνολο των αναπληρωτών της ειδικής αγωγής χωρίς διακρίσεις. Οι πίνακες μας μετά από αυτή την Τροπολογία θα διαμορφώνονται με κριτήρια αντίστοιχα με εκείνα που ισχύουν στις μεταθέσεις των μονίμων! Όλοι οι εργαζόμενοι στην ειδική εκπαίδευση αντιμετωπίζονται ισότιμα από την παρούσα ηγεσία του ΥΠΕΘ και όχι ως προϊόντα με ημερομηνία λήξης όπως έπραξε η παρελθούσα ηγεσία το 2014 προς ικανοποίηση συντεχνιών.

  • 1 Απριλίου 2017, 19:37 | Απόστολος

    ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΝΑΛΟΓΕΙ.
    • ΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ.
    • ΑΠΟΛΥΤΗ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ 71/61 ΚΑΙ 70.50/60.50.
    • ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΑΜΕΣΑ.

    Δικαιώνονται άνθρωποι που έχουν: A) τέσσερα χρόνια παιδαγωγικών σπουδών, B) δυο χρόνια μεταπτυχιακών σπουδών στην ειδική αγωγή, Γ) ενα χρόνο εξειδίκευσης (στο πανεπιστήμιο Ιωαννίνων με τους ιδίους καθηγητές που έχουν και οι προπτυχιακοί και θεωρούν ότι είναι ικανοί να εξειδικεύσουν αυτούς αλλά όχι τους υπόλοιπους) Δ) και με πολλά χρόνια προϋπηρεσίας στην ειδική αγωγή, προϋπηρεσία που φτάνει και τα 10 χρόνια.

    Να σταματήσει η απαξίωση των αναπληρωτών Δασκάλων και Νηπιαγωγών Ειδικής Αγωγής με μεταπτυχιακή εξειδίκευση στην ΕΑΕ. Απαξιώνοντας εμάς και τις σπουδές μας στην Παιδαγωγική Επιστήμη), απαξιώνετε και τους αντίστοιχους μόνιμους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ της χώρας, που υπηρετούν σε όλες τις δομές και από όλα τα πόστα την ΕΑΕ από την ίδρυση της μέχρι σήμερα. Ισοτιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. δικαιοσύνη και ισότιμη αναγνώριση της προσφοράς μας τώρα, όπως στους μόνιμους 60,50.

  • 1 Απριλίου 2017, 19:36 | Gianna

    Υπέρ της τροπολογίας!

    Είμαι δασκάλα και αναγνωρίζω την ανάγκη μετεκπαίδευσης. Έχω μεταπτυχιακό και τώρα εκπονώ το διδακορικό μου. Από τη στιγμή που μας θεωρεί το κράτος ικανούς να διδάξουμε, είναι πολύ άσχημο να σε πετάει έξω μετά από 3 χρόνια σην ειδική αγωγή μετά από τόση εκπιμόρφωση και προυπηρεσία. Είμαστε όλοι ισάξιοι παιδιά..

  • 1 Απριλίου 2017, 19:24 | Βλασης Τ.

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!

    Καιρός ήταν.
    Αποκατάσταση της κατάφωρης αδικίας. Ισοτιμία μεταξύ όλων των αναπληρωτών παιδαγωγών ΕΑΕ.
    Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 19:15 | Δάφνη Μαυροπούλου

    ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Η ΝΕΑ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    Ισότιμη αναγνώριση της προσφορά όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ. Μπράβο στο υπουργείο για την αποκατάσταση της κατάφωρης αδικίας και τη δημιουργία πλαισίου που τερματίζει τις συγκρούσεις με την πρόταξη είτε της μιας, είτε της άλλης ομάδας αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 19:14 | Λιαννα

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ!!!
    ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΠΟΥ ΒΙΩΝΑΝ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΟΙ ΠΕ 70.50!

  • 1 Απριλίου 2017, 19:11 | Βουζα Σοφια

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!

    Καιρός ήταν.
    Αποκατάσταση της κατάφωρης αδικίας. Ισοτιμία μεταξύ όλων των αναπληρωτών παιδαγωγών ΕΑΕ.
    Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 19:09 | ΓΙΩΡΓΟΣ

    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΙΣΗΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

    Στη σωστή κατεύθυνση η μοριοδότηση. Θα πρέπει πράγματι να τερματιστεί η λογική της πρόταξης των 71/61 που ισχύει τώρα.. Άλλωστε κάθε απόφοιτος Παιδαγωγικών σχολών ΠΤΔΕ/ΤΕΕΠΗ με ανώτερες μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές στην ΕΑΕ,αποκτούσε και αποκτά ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ και την ιδιότητα του ειδικού παιδαγωγού συνθήκη με την οποία έχουμε εργασιακά δικαιώματα σε Γενική και Ειδική σε όλες τις χώρες του κόσμου. Μπράβο στο υπουργείο και τη διεύθυνση ΕΑΕ. Ισοτιμία ανάμεσα σε όλους τους εκπαιδευτικούς. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 19:05 | Αγγελος

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!

    Επειδή η ΕΑΕ δεν θα έπρεπε να γίνεται χώρος δημιουργίας εντυπώσεων, θέλω να τονίσω πως είναι τουλάχιστον αστείο να εμπλέκει διαρκώς συγκεκριμένος σύλλογος αναπληρωτών ΕΑΕ, τον ζήλο και την αγάπη που μπορεί να επιδείξει κάποιος εκπαιδευτικός στη δουλειά του, που είναι πρωτίστως θέμα χαρακτήρα και ευσυνειδησίας , με τις επιλογές του σε επίπεδο σπουδών, που διαχρονικά και σε όλους τους κλάδους παίζει ρόλο εκτός των άλλων και η σχέση προσφοράς-ζήτησης (βλ. ξαφνική αύξηση βάσεων των ΠΤΕΑ τα τελευταία χρόνια και όχι μόνο των μεταπτυχιακών στην ΕΑΕ). Επιτέλους δικαίωση και αναγνώριση της προσφοράς του συνόλου των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 19:01 | Αδαμαντία

    ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    Η ειδική αγωγή διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της γενικής αγωγής έχουμε συνολικά 5(συν) χρόνια σπουδών. Ζητούμαι Ισονομία και δικαιοσύνη. Εξάλλου όλοι οι Καθηγητές Πανεπιστημίου που τώρα διδάσκουν Ειδικοί Αγωγή στα Πανεπιστήμια της Χώρας από πού ξεκίνησαν τις σπουδές? Από την γενική αγωγή και μετέπειτα ακολούθησαν Μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές.
    Η προσφορά μας τόσα χρόνια αναγνωρίζετε από τους γονείς βλέποντας τα παιδιά τους να προοδεύουν και να εξελίσσονται. Διεκδικούμε απλά την ισότιμη αναγνώριση της προσφοράς μας στην ΕΑΕ, όπως άλλωστε ισχύει και για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ. Διότι αμφισβητώντας την προσφορά μας, τα προσόντα μας, είναι σαν να αμφισβητούμε τους ήδη μόνιμους συναδέλφους (ΠΕ60,50) στα σχολεία, είναι σαν να αμφισβητούμε τα στελέχη εκπαίδευση ειδικής αγωγής (όπως, τους διευθυντές, και τους σχολικούς συμβούλους).
    Δεν μπορεί να υφίστανται η απόλυτη πρόταξη του βασικού πτυχίου όταν οι απόφοιτοι αυτών των σχολών δεν επαρκούν για να καλύψουν καν το 50% των πραγματικών κενών και καν στο προσεχές μέλλον δεν υφίσταται προοπτική πλήρωσης του 100% .
    Αξίζει να σημειωθεί ότι τα μεταπτυχιακά μας είναι αξιόλογα είτε πρόκειται για μεταπτυχιακά εσωτερικού είτε εξωτερικού είτε δια ζώσης ή εξ αποστάσεως, καθότι πέρασαν από τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναγνώρισης και ισοτιμίας του ΔΟΑΤΑΠ της Χώρας μας. Δεν δεχόμαστε την οποιαδήποτε συκοφαντία περί εξαγοράς πτυχίων διότι διαβάσαμε και πληρώσαμε τα προβλεπόμενε δίδακτρά που απαιτούνταν, όπως άλλωστε γίνετε και στα δημοσία Πανεπιστήμια της Ελλάδας. Και όσους έχουν αυτή την ψευδαίσθηση, τότε ας τολμήσουν να κάνουν επώνυμα καταγγελία.

  • 1 Απριλίου 2017, 19:00 | Κατερίνα Μπ.

    ΝΑΙ στην τροπολογία!

    Επιτέλους, πρυτανεύει η κοινή λογική. Πλήρη και ισότιμα εργασιακά δικαιώματα σε βασικό πτυχίο και ειδίκευση για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς 70,5-60,5, ακριβώς όπως ισχύει στους μονιμους 70,5/60,5. Αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, χωρίς διακρίσεις και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 18:59 | Κατερίνα Μπ.

    ΝΑΙ στην τροπολογία!

    Επιτέλους, πρυτανεύει η κοινή λογική. Πλήρη και ισότιμα εργασιακά δικαιώματα σε βασικό πτυχίο και ειδίκευση για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς 70,5-60,5, ακριβώς όπως ισχύει στους μονιμους 70,5/60,5. Αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, χωρίς διακρίσεις και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 18:57 | Ειρηνη Σειταριδου

    ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
    Τα πτυχια εχουν αξια που απορρεει απο το προγραμμα σπουδων της καθε σχολης κ κατοχυρωνει επαγγελματικα δικαιωματα. Το να καταρριπτεται αυτο ανοιγει τον ασκο του αιολου για ολους τους κλαδους περαν των εκπαιδευτικων. Η παιδεια δεν ειναι χωρος πειραματισμων κ ποσο μαλλον ο ευαισθητος χωρος της ειδικης αγωγης. Δημιουργησατε εναν κλαδο .50 μονο κ μονο για να καλυψετε οπως οι ιδιοι ισχυριζοσασταν αμεσες αναγκες, αντι να προχωρησετε σε μονιμους διορισμους εδω κ 15 χρονια, αντι να ιδρυσετε σχολες για επαγγελματιες στην ειδικη αγωγη περαν των δυο υφισταμενων τμηματων. Δεν υλοποιησατε ποτε ΑΣΕΠ οπως ειχατε δεσμευτει. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ενισχυεται τη φαμπρικα των μεταπτυχιακων εκμεταλλευομενοι την αναγκη συναδελφων δασκαλων να δουλεψουν. Κ τωρα για αλλη μια φορα ακολουθειται την γνωστη πολιτικη σας του διαιρει κ βασιλευε. Ανοιγεται την κερκοπορτα για καταρριψει δικαιωματων που απορρεουν απο το βασικο πτυχιο. Η ατσαλοσυνη σας κ η προχειρολογια σας θα καταρριφθει με καθε νομινο μεσο.

  • 1 Απριλίου 2017, 18:55 | ΑΦΡΟΔΙΤΗ

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    Αμφισβητώντας ή υποβιβάζοντας την προσφορά και τις υπηρεσίες των αναπληρωτών ΠΕ70,5/60,5 στις δομές της ΕΑΕ, όπως συνέβη με την Υ.Α. της προηγούμενης κυβέρνησης, είναι σαν να αμφισβητούν και την κατάρτιση των μονιμων συναδέλφων (70,50/60,50) και την κατάρτιση τους στα σχολεία, τα στελέχη εκπαίδευσης ειδικής αγωγής (διευθυντές, σχολικούς συμβούλους), μέχρι και τους ίδιους τους πανεπιστημιακούς δασκάλους ειδικής αγωγής. Απαιτούμε ισοτιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Όπως και να’χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 18:50 | ΑΦΡΟΔΙΤΗ

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    Αμφισβητώντας ή υποβιβάζοντας την προσφορά και τις υπηρεσίες των αναπληρωτών ΠΕ70,5/60,5 στις δομές της ΕΑΕ, όπως συνέβη με την Υ.Α. της προηγούμενης κυβέρνησης, είναι σαν να αμφισβητούν και την κατάρτιση των μονιμων συναδέλφων (70,50/60,50) και την κατάρτιση τους στα σχολεία, τα στελέχη εκπαίδευσης ειδικής αγωγής (διευθυντές, σχολικούς συμβούλους), μέχρι και τους ίδιους τους πανεπιστημιακούς δασκάλους ειδικής αγωγής. Απαιτούμε ισοτιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Όπως και να’χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 18:49 | Ελένη Γ.

    ΝΑΙ στην τροπολογία

    Η μοριοδότηση και ο τερματισμός της λογικής της πρόταξης κινούνται στη σωστή κατεύθυνση. Ό,τι ισχύει για τους μόνιμους δασκάλους-νηπιαγωγούς με ειδικευση στην ΕΑΕ (70,5-60,5) να ισχύει και στους αναπληρωτές. Ισοτιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας για όλους τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς εαε. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 18:48 | Μαρία Σ.

    ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    Η μοριοδότηση κινείται στη σωστή κατεύθυνση. Όμως να σας υπενθυμίσω πως στην ειδική αγωγή που διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της γενικής αγωγής έχουμε συνολικά 5(++) χρόνια σπουδών. Βασικό πτυχίο του ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ-ΔΑΣΚΑΛΟΥ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ της χώρας, πυλώνες της ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ, καθώς και μεταπτυχιακή/διδακτορική εξειδίκευση την Ειδική Αγωγή. Οι εξειδικευμένες γνώσεις μας στην Παιδαγωγική Επιστήμη συνολικά, μας καθιστούν ως τους πλέον ικανούς στο μοντέλο της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Όπως και να’ χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 18:45 | Ανδρέας

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    Αμφισβητώντας ή υποβιβάζοντας την προσφορά και τις υπηρεσίες των αναπληρωτών ΠΕ70,5/60,5 στις δομές της ΕΑΕ, όπως συνέβη με την Υ.Α. της προηγούμενης κυβέρνησης, είναι σαν να αμφισβητούν και την κατάρτιση των μονιμων συναδέλφων (70,50/60,50) και την κατάρτιση τους στα σχολεία, τα στελέχη εκπαίδευσης ειδικής αγωγής (διευθυντές, σχολικούς συμβούλους), μέχρι και τους ίδιους τους πανεπιστημιακούς δασκάλους ειδικής αγωγής. Απαιτούμε ισοτιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Όπως και να’χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 1 Απριλίου 2017, 17:42 | Ελενη Καρακωνσταντακη

    Το πτυχίο θα πρέπει να ειναι το βασικό κριτήριο επιλογής και επιπλέον μόρια να προστίθενται εφόσον προκύπτουν από έγκυρους δημόσιους φορείς. Στην ειδική αγωγή χρειάζονται πρωτίστως ειδικοί παιδαγωγοί. Διαφορετικά θα προκύψουν σοβαρές ανεπάρκειες που θα επηρεάσουν τη λειτουργικότητατων σχολείων και την πρόοδο των παιδιών, θα τεθεί θέμα αναξιοκρατίας και θα τροφοδοτηθει η » αγορά» με αμφίβολης ποιότητας προγράμματα ειδικης αγωγής, όπως έχει ήδη αρχίσει να γίνεται.