Για την κατάταξη των εκπαιδευτικών ΕΑΕ της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καταρτίζονται Κύριοι και Επικουρικοί πίνακες κατάταξης, στους οποίους εντάσσονται οι εκπαιδευτικοί όλων των προβλεπομένων από τις ισχύουσες διατάξεις κλάδων, με τα παρακάτω κριτήρια :
1. Κριτήρια ένταξης στους Κύριους πίνακες :
α) Διδακτορικό δίπλωμα στην ΕΑΕ ή στη Σχολική Ψυχολογία, με βασικές σπουδές σε Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής
β) Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην ΕΑΕ ή στη Σχολική Ψυχολογία, με βασικές σπουδές σε Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής
γ) Ειδικά για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71, πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής ή Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση την εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή ειδικές ανάγκες,
δ) Πτυχίο διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ των Διδασκαλείων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής, με βασικές σπουδές σε Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής,
ε) Ειδικά για τον κλάδο ΠΕ11, πέραν των όσων ορίζονται στις περ. α και β, κύρια ειδικότητα της υποπερίπτωσης εε, της περ. β, της παρ. 1, του άρθρου 16 του ν. 3699/2008, όπως έχει αντικατασταθεί με την παρ. 2 του άρθρου 48, του ν.4415/2016 (Α΄ 159)
στ) Πτυχίο Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής με τουλάχιστον πενταετή αποδεδειγμένη προϋπηρεσία (50 μήνες) στην ΕΑΕ.
2. Κριτήρια ένταξης στους Επικουρικούς πίνακες :
α) Πιστοποιητικό παρακολούθησης σεμιναρίων ετήσιας επιμόρφωσης – εξειδίκευσης στην ΕΑΕ από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών.
β) Προϋπηρεσία τουλάχιστον ενός διδακτικού έτους (10 μήνες) σε δομές και προγράμματα ΕΑΕ.
γ) Γονείς παιδιών με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω.
ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ, ΟΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ-ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ-ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ-ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ.
ΔΕΝ ΠΗΡΑΜΕ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΜΟΡΙΑ.
-ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΥΝΗΓΙ “ΜΟΡΙΩΝ” ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ
ΕΛΑΣΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Σε ποιον άλλον κλάδο εκπαιδευτικών αποτελεί προσόν ένταξης σε πίνακα Αναπληρωτών ένας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, ένα σεμινάριο ή μόνο η προϋπηρεσία χωρίς βασικό πτυχίο, όπως συμβαίνει στην ΕΑΕ, πόσο μάλλον να υπάρχει και εξίσωση αυτών των ακαδημαϊκών προσόντων με το βασικό πτυχίο???
ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΑΙ και ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ το ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ κάτι το οποίο δε συμβαίνει σε ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ ΚΛΑΔΟ.
ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
ΟΧΙ ΣΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!
ΟΧΙ ΣΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!
ΟΧΙ ΣΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!
ΟΧΙ ΣΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!
AΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!!
ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ!!
ΑΠΑΞΙΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΕΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ!!!
ΔΕ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ!!!
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ. Ο,ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.
ΟΧΙ ΣΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!
ΟΧΙ ΣΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!
ΟΧΙ ΣΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!
ΟΧΙ ΣΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!
ΟΧΙ ΣΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!
Καλησπερα σας. Χαιρομαι που το ζητημα της ειδικης αγωγης εχει τεθει στην βουλη. Προτεινω να εχουν προτεραιοτητα οι εκπαιδευτικοι πε 61 και πε 71, καθως εχουν 4ετη εξειδικευση πανω στην ειδικη αγωγη και εκπαίδευση, πραγμα που κατα τη γνωμη μου υπερτερει της ενος χρονου η δυο χρονων, μεταπτυχιακης εξειδικευσης πανω στην ειδικη αγωγη. Δεδομένου οτι υπάρχει πληθώρα μεταπτυχιακών ειδικής, ατην Ελλάδα και στο εξωτερικό, αλλα αξιολογα και αλλα λιγοτερο αξιολογα (αναφέρομαι στα μεταπτυχιακα ειδικης αγωγης ππυ ειναι ενος ετους, που δεν εχουν πρακτική άσκηση και που ειναι εξ αποστασεως), τα μεταπτυχιακα προτεινω να μην ειναι κριτηριο για τη σειρα του πινακα, αλλα πρωτα το βασικο πτυχιο στην ειδική αγωγη και μετά τα μεταπτυχιακα. Επισης θα ηθελα να θεσω σε προβληματισμό δυο πραγματα. Πρωτον, αν μια δασκαλα πε 71 εχει ημερομηνία κτησης πτυχιου τον ιουνιο του 2017, με μηδενικη προϋπηρεσία, τοτε, υποθετω οτι η σειρα της στον πινακα Α θα ειναι προς το τελος.Λαμβανοντας υποψη την τεραστια αύξηση των ατομων που εισάγονται καθε χρονο στον πινακα, ενα τετοιο ατομο δε θα μπορει να προσληφθει. Ετσι αποκοβεται απο τη δυνατοτητα προσληψης ενα ατομο 4ετους φοιτησης! Τα ατομα αυτα, δεν εχουν τη δυνατοτητα να μπουν σε αλλο πινακα, εν αντιθεση με μια πε 70.50 η οποια κατατασσεται σε πινακα και γενικης και ειδικης αγωγης, μαλιστα με διπλη μοριοδοτηση! Δευτερο ζητημα ππυ θα ηθελα να σας προβληματισει. Ας υποθεσουμε αυτη την πε 71 με ημερομηνια κτησης πτυχίου 2017 (η οποία αν λαβουμε υποψη της αλλαγες που προκειται να γινουν με προτεραιοτητα σε προσληψεις εκαιδευτικων πε 70.50, δε θα μπορεσει να προσληφθεί ποτε, καθως ολο και περισσοτεροι εκπαιδευτικοι πε 70 θα κανουν τετοια μεταπτυχιακα γ ν εχουν προτεραιοτητα. Οι εκπαιδευτικοι ομως πε 70.50 εχουν ημερομηνια κτησης πτυχιου, την ημερομηνια του βασικου πτυχιου τους, οχι του μεταπτυχιακου. Δηλαδη μια πε 70 με ημερομηνια κτήσης πτυχιου 2010 και μεταπτυχιακου ημερομηνια κτησης 2017,για παραδειγμα, θα χει και παλι προτεραιότητα σε σχεση με την πε 71 που πηρε πτυχιο το 2017. Αρα ποτε θα προσληφθούν οι νεοι πε 71 και πε 61; η συγκεκριμένη πε 70.50 με ημερομηνια κτησης πτυχίου 2010 (αναφερομαι σε υποθετικες ημερομηνιες και ατομα χωρις να εχω καποιο συγκεκριμενο στο νου μου), εφοσον προσληφθει, με τη διπλη μοριοδοτηση της και την τοποθετηση της για 3 χρονια σε δομες ειδικης αγωγης, θα μπορεί να μαζεψει μορια για τη γενικη και να δουλεψει οποτε επιθυμησει στην γενική αγωγή. Η εκπαιδευτικος πε 71 τι θα κανει; Με αυτον τον τροπο καταργειται η δικαιοσυνη. Καταργουνται δυο ολοκληρα τμηματα πανεπιστημιων (εκπαιδευτικης και κοινωνικης πολιτικης στο Παμακ και παιδαγωγικο τμημα ειδικης αγωγης του Βόλου.) Για να υπαρχει λοιπόν μια δικαιοσυνη, προτείνω να ειναι προτεραιοτητα το βασικο πτυχιο και μετα τα διδακτορικα η μεταπτυχιακα! Και φυσικα, να υπαρχει διπλη μοριοδοτηση για τους εκπαιδευτικούς πε 60.50 και πε 70.50, για να εχουν κινητρο να κανουν μεταπτυχιακα.Σας ευχαριστώ πολυ
ΟΧΙ ΣΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!
1) Μετά από τόσα χρόνια αναπλήρωσης μακριά από τα σπίτια μας και τις οικογένειες μας αντί για μόνιμους διορισμούς βλέπουμε τις τετραετής σπουδές μας να εξισώνονται με πληρωμένα διετή μεταπτυχιακά τα οποία αποκτήθηκαν χωρίς καν πρακτική εργασία.
2) Είμαστε ο μοναδικός κλάδος που καταπατούνται τα επαγγελματικά του δικαιώματα. Θέλουμε να ισχύει ότι και στους υπόλοιπους πίνακες αναπληρωτών, δηλαδή η κατάταξη σύμφωνα με το βασικό πτυχίο. Πουθενά αλλού δεν μετράνε τα μεταπτυχιακά για κατάταξη σε πίνακες αναπληρωτών! Με αυτό τον τρόπο ενισχύεται το κυνήγι και εμπόριο των μεταπτυχιακών ειδικής αγωγής.
3) Σύμφωνα με αυτή την τροπολογία ένας νέος απόφοιτος τμήματος ειδικής αγωγής δεν θα έχει τη δυνατότητα να δουλέψει αφού θα τον περάσουν απόφοιτοι γενικής με 2ετή μεταπτυχιακά.
4) Η ειδική αγωγή για ακόμη μία φορά είναι θύμα της οικονομικής λιτότητας με τους μόνιμους να επιμορφώνονται μέσα σε 2 ημέρες!! Αλήθεια μία επιμόρφωση 2 ημερών ή και εβδομάδων μπορεί να προσφέρει τις γνώσεις 4 ετών; Μπορεί να προσφέρει την ίδια ποιότητα διδασκαλίας σε ένα παιδί με ειδικές αναγκές; Οι μόνιμοι πρέπει να επιμορφωθούν για να μπορούν να ανιχνεύσουν τις δυσκολίες των μαθητών τους αλλά για την διδασκαλία αυτών υπάρχει επιστημονικά καταρτισμένο προσωπικό, οι ΠΕ71/61!
5) να υπάρξει διάλογος με τους συλλόγους γονέων ΑΜΕΑ. Να μπορέσουν να εκφράσουν την άποψη τους και εάν επιθυμούν να διδάξουν στα παιδιά τους εκπαιδευτικοί καταρτισμένοιμε 4 ετη σπουδές ή εκπαιδευτικοί γενικής με μεταπτυχιακά.
Τέλος, διαλέξαμε τον ευαίσθητο χώρο της ειδικής αγωγής επειδή τον αγαπάμε και όχι επειδή μας προσφέρει δουλειά
Το αίτημα μας είναι ένα : ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ
Καλησπερα σας. Χαιρομαι που το ζητημα της ειδικης αγωγης εχει τεθει στην βουλη. Προτεινω να εχουν προτεραιοτητα οι εκπαιδευτικοι πε 61 και πε 71, καθως εχουν 4ετη εξειδικευση πανω στην ειδικη αγωγη και εκπαίδευση, πραγμα που κατα τη γνωμη μου υπερτερει της ενος χρονου η δυο χρονων, μεταπτυχιακης εξειδικευσης πανω στην ειδικη αγωγη. Δεδομένου οτι υπάρχει πληθώρα μεταπτυχιακών ειδικής, ατην Ελλάδα και στο εξωτερικό, αλλα αξιολογα και αλλα λιγοτερο αξιολογα (αναφέρομαι στα μεταπτυχιακα ειδικης αγωγης ππυ ειναι ενος ετους, που δεν εχουν πρακτική άσκηση και που ειναι εξ αποστασεως), τα μεταπτυχιακα προτεινω να μην ειναι κριτηριο για τη σειρα του πινακα, αλλα πρωτα το βασικο πτυχιο στην ειδική αγωγη και μετά τα μεταπτυχιακα. Επισης θα ηθελα να θεσω σε προβληματισμό δυο πραγματα. Πρωτον, αν μια δασκαλα πε 71 εχει ημερομηνία κτησης πτυχιου τον ιουνιο του 2017, με μηδενικη προϋπηρεσία, τοτε, υποθετω οτι η σειρα της στον πινακα Α θα ειναι προς το τελος.Λαμβανοντας υποψη την τεραστια αύξηση των ατομων που εισάγονται καθε χρονο στον πινακα, ενα τετοιο ατομο δε θα μπορει να προσληφθει. Ετσι αποκοβεται απο τη δυνατοτητα προσληψης ενα ατομο 4ετους φοιτησης! Τα ατομα αυτα, δεν εχουν τη δυνατοτητα να μπουν σε αλλο πινακα, εν αντιθεση με μια πε 70.50 η οποια κατατασσεται σε πινακα και γενικης και ειδικης αγωγης, μαλιστα με διπλη μοριοδοτηση! Δευτερο ζητημα ππυ θα ηθελα να σας προβληματισει. Ας υποθεσουμε αυτη την πε 71 με ημερομηνια κτησης πτυχίου 2017 (η οποία αν λαβουμε υποψη της αλλαγες που προκειται να γινουν με προτεραιοτητα σε προσληψεις εκαιδευτικων πε 70.50, δε θα μπορεσει να προσληφθεί ποτε, καθως ολο και περισσοτεροι εκπαιδευτικοι πε 70 θα κανουν τετοια μεταπτυχιακα γ ν εχουν προτεραιοτητα. Οι εκπαιδευτικοι ομως πε 70.50 εχουν ημερομηνια κτησης πτυχιου, την ημερομηνια του βασικου πτυχιου τους, οχι του μεταπτυχιακου. Δηλαδη μια πε 70 με ημερομηνια κτήσης πτυχιου 2010 και μεταπτυχιακου ημερομηνια κτησης 2017,για παραδειγμα, θα χει και παλι προτεραιότητα σε σχεση με την πε 71 που πηρε πτυχιο το 2017. Αρα ποτε θα προσληφθούν οι νεοι πε 71 και πε 61; η συγκεκριμένη πε 70.50 με ημερομηνια κτησης πτυχίου 2010 (αναφερομαι σε υποθετικες ημερομηνιες και ατομα χωρις να εχω καποιο συγκεκριμενο στο νου μου), εφοσον προσληφθει, με τη διπλη μοριοδοτηση της και την τοποθετηση της για 3 χρονια σε δομες ειδικης αγωγης, θα μπορεί να μαζεψει μορια για τη γενικη και να δουλεψει οποτε επιθυμησει στην γενική αγωγή. Η εκπαιδευτικος πε 71 τι θα κανει; Με αυτον τον τροπο καταργειται η δικαιοσυνη. Καταργουνται δυο ολοκληρα τμηματα πανεπιστημιων (εκπαιδευτικης και κοινωνικης πολιτικης στο Παμακ και παιδαγωγικο τμημα ειδικης αγωγης του Βόλου.) Για να υπαρχει λοιπόν μια δικαιοσυνη, προτείνω να ειναι προτεραιοτητα το βασικο πτυχιο και μετα τα διδακτορικα η μεταπτυχιακα! Και φυσικα, να υπαρχει διπλη μοριοδοτηση για τους εκπαιδευτικούς πε 60.50 και πε 70.50, για να εχουν κινητρο να κανουν μεταπτυχιακα.Σας ευχαριστώ πολυ
Καλησπερα σας. Χαιρομαι που το ζητημα της ειδικης αγωγης εχει τεθει στην βουλη. Προτεινω να εχουν προτεραιοτητα οι εκπαιδευτικοι πε 61 και πε 71, καθως εχουν 4ετη εξειδικευση πανω στην ειδικη αγωγη και εκπαίδευση, πραγμα που κατα τη γνωμη μου υπερτερει της ενος χρονου η δυο χρονων, μεταπτυχιακης εξειδικευσης πανω στην ειδικη αγωγη. Δεδομένου οτι υπάρχει πληθώρα μεταπτυχιακών ειδικής, ατην Ελλάδα και στο εξωτερικό, αλλα αξιολογα και αλλα λιγοτερο αξιολογα (αναφέρομαι στα μεταπτυχιακα ειδικης αγωγης ππυ ειναι ενος ετους, που δεν εχουν πρακτική άσκηση και που ειναι εξ αποστασεως), τα μεταπτυχιακα προτεινω να μην ειναι κριτηριο για τη σειρα του πινακα, αλλα πρωτα το βασικο πτυχιο στην ειδική αγωγη και μετά τα μεταπτυχιακα. Επισης θα ηθελα να θεσω σε προβληματισμό δυο πραγματα. Πρωτον, αν μια δασκαλα πε 71 εχει ημερομηνία κτησης πτυχιου τον ιουνιο του 2017, με μηδενικη προϋπηρεσία, τοτε, υποθετω οτι η σειρα της στον πινακα Α θα ειναι προς το τελος.Λαμβανοντας υποψη την τεραστια αύξηση των ατομων που εισάγονται καθε χρονο στον πινακα, ενα τετοιο ατομο δε θα μπορει να προσληφθει. Ετσι αποκοβεται απο τη δυνατοτητα προσληψης ενα ατομο 4ετους φοιτησης! Τα ατομα αυτα, δεν εχουν τη δυνατοτητα να μπουν σε αλλο πινακα, εν αντιθεση με μια πε 70.50 η οποια κατατασσεται σε πινακα και γενικης και ειδικης αγωγης, μαλιστα με διπλη μοριοδοτηση! Δευτερο ζητημα ππυ θα ηθελα να σας προβληματισει. Ας υποθεσουμε αυτη την πε 71 με ημερομηνια κτησης πτυχίου 2017 (η οποία αν λαβουμε υποψη της αλλαγες που προκειται να γινουν με προτεραιοτητα σε προσληψεις εκαιδευτικων πε 70.50, δε θα μπορεσει να προσληφθεί ποτε, καθως ολο και περισσοτεροι εκπαιδευτικοι πε 70 θα κανουν τετοια μεταπτυχιακα γ ν εχουν προτεραιοτητα. Οι εκπαιδευτικοι ομως πε 70.50 εχουν ημερομηνια κτησης πτυχιου, την ημερομηνια του βασικου πτυχιου τους, οχι του μεταπτυχιακου. Δηλαδη μια πε 70 με ημερομηνια κτήσης πτυχιου 2010 και μεταπτυχιακου ημερομηνια κτησης 2017,για παραδειγμα, θα χει και παλι προτεραιότητα σε σχεση με την πε 71 που πηρε πτυχιο το 2017. Αρα ποτε θα προσληφθούν οι νεοι πε 71 και πε 61; η συγκεκριμένη πε 70.50 με ημερομηνια κτησης πτυχίου 2010 (αναφερομαι σε υποθετικες ημερομηνιες και ατομα χωρις να εχω καποιο συγκεκριμενο στο νου μου), εφοσον προσληφθει, με τη διπλη μοριοδοτηση της και την τοποθετηση της για 3 χρονια σε δομες ειδικης αγωγης, θα μπορεί να μαζεψει μορια για τη γενικη και να δουλεψει οποτε επιθυμησει στην γενική αγωγή. Η εκπαιδευτικος πε 71 τι θα κανει; Με αυτον τον τροπο καταργειται η δικαιοσυνη. Καταργουνται δυο ολοκληρα τμηματα πανεπιστημιων (εκπαιδευτικης και κοινωνικης πολιτικης στο Παμακ και παιδαγωγικο τμημα ειδικης αγωγης του Βόλου.) Για να υπαρχει λοιπόν μια δικαιοσυνη, προτείνω να ειναι προτεραιοτητα το βασικο πτυχιο και μετα τα διδακτορικα η μεταπτυχιακα! Και φυσικα, να υπαρχει διπλη μοριοδοτηση για τους εκπαιδευτικούς πε 60.50 και πε 70.50, για να εχουν κινητρο να κανουν μεταπτυχιακα.Σας ευχαριστώ πολυ
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
ΟΧΙ ΣΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!
1) Μετά από τόσα χρόνια αναπλήρωσης μακριά από τα σπίτια μας και τις οικογένειες μας αντί για μόνιμους διορισμούς βλέπουμε τις τετραετής σπουδές μας να εξισώνονται με πληρωμένα διετή μεταπτυχιακά τα οποία αποκτήθηκαν χωρίς καν πρακτική εργασία.
2) Είμαστε ο μοναδικός κλάδος που καταπατούνται τα επαγγελματικά του δικαιώματα. Θέλουμε να ισχύει ότι και στους υπόλοιπους πίνακες αναπληρωτών, δηλαδή η κατάταξη σύμφωνα με το βασικό πτυχίο. Πουθενά αλλού δεν μετράνε τα μεταπτυχιακά για κατάταξη σε πίνακες αναπληρωτών! Με αυτό τον τρόπο ενισχύεται το κυνήγι και εμπόριο των μεταπτυχιακών ειδικής αγωγής.
3) Σύμφωνα με αυτή την τροπολογία ένας νέος απόφοιτος τμήματος ειδικής αγωγής δεν θα έχει τη δυνατότητα να δουλέψει αφού θα τον περάσουν απόφοιτοι γενικής με 2ετή μεταπτυχιακά.
4) Η ειδική αγωγή για ακόμη μία φορά είναι θύμα της οικονομικής λιτότητας με τους μόνιμους να επιμορφώνονται μέσα σε 2 ημέρες!! Αλήθεια μία επιμόρφωση 2 ημερών ή και εβδομάδων μπορεί να προσφέρει τις γνώσεις 4 ετών; Μπορεί να προσφέρει την ίδια ποιότητα διδασκαλίας σε ένα παιδί με ειδικές αναγκές; Οι μόνιμοι πρέπει να επιμορφωθούν για να μπορούν να ανιχνεύσουν τις δυσκολίες των μαθητών τους αλλά για την διδασκαλία αυτών υπάρχει επιστημονικά καταρτισμένο προσωπικό, οι ΠΕ71/61!
5) να υπάρξει διάλογος με τους συλλόγους γονέων ΑΜΕΑ. Να μπορέσουν να εκφράσουν την άποψη τους και εάν επιθυμούν να διδάξουν στα παιδιά τους εκπαιδευτικοί καταρτισμένοιμε 4 ετη σπουδές ή εκπαιδευτικοί γενικής με μεταπτυχιακά.
Τέλος, διαλέξαμε τον ευαίσθητο χώρο της ειδικής αγωγής επειδή τον αγαπάμε και όχι επειδή μας προσφέρει δουλειά
Το αίτημα μας είναι ένα : ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ
Όχι στην Τροπολογία.
Είναι άδικο ανήθικο και παράλογο βασικά πτυχία να εξισώνονται με εξειδικεύσεις και να υποβαθμίζονται νέοι πτυχιούχοι και ήδη εργαζόμενοι σε σχέση με αμφιβόλου ποιότητας μεταπτυχιακά. Επίσης είναι άδικο και παράλογο για τους ίδιους τους δασκάλους γενικής το γεγονός πως οι μεταπτυχιακοί με προϋπηρεσία στην ειδική να μεταφέρουν την προϋπηρεσία στους πίνακες της γενικής.
Ευτυχώς η ΔΟΕ βλέπει την κατάσταση επιστημονικά και στηρίζει της θέσεις των πτυχιούχων από τα δυο τμήματα ειδικής αγωγής.
ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ!
Η συγκεκριμένη τροπολογία που επίκειται εμπεριέχει σημαντικά νομικά κενά και κινδυνεύει να οδηγήσει σε κινήσεις κατά αυτής στο ΣΤΕ και ίσως και στα αρμόδια Ευρωπαϊκά όργανα.
Μια προκήρυξη η οποία αφορά στελέχωση στην Ειδική Αγωγή θα έπρεπε να απευθύνεται πρώτα και κύρια στους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής. Αυτοί είναι οι εκπαιδευτικοί που έχουν ΒΑΣΙΚΟ πτυχίο στην ειδική αγωγή. Σε επόμενη φάση και εφόσον δεν πληρωθούν όλα τα κένα θα μπορούσαν να στελεχωθούν από εκπαιδευτικούς άλλων ειδικοτήτων όπως είναι η γενική παιδεία. Πρόκειται για δύο διαφορετικές ειδικότητες που πρέπει να βρίσκονται σε δύο ξεχωριστούς πίνακες. Λόγω ΕΛΛΕΙΨΗΣ επαρκούς αριθμού αποφοίτων ειδικής αγωγής τα προηγούμενα χρόνια τα κενά σε πολλές περιπτώσεις καλύφθηκαν από απόφοιτους γενικής παιδείας.
Εν κατακλείδι, ο κλάδος της ειδικής αγωγής απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής με τον ίδιο τρόπο που ο κλάδος γενικής παιδείας απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς γενικής παιδείας.
ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
Σε ποιον άλλον κλάδο εκπαιδευτικών αποτελεί προσόν ένταξης σε πίνακα Αναπληρωτών ένας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, ένα σεμινάριο ή μόνο η προϋπηρεσία χωρίς βασικό πτυχίο, όπως συμβαίνει στην ΕΑΕ, πόσο μάλλον να υπάρχει και εξίσωση αυτών των ακαδημαϊκών προσόντων με το βασικό πτυχίο???
Απαξιώνεται και υποβαθμίζεται το βασικό πτυχίο κάτι το οποίο δε συμβαίνει σε κανέναν άλλον κλάδο. Η Ειδική Αγωγή βρίσκεται εδώ και χρόνια στο περιθώριο και οι δομές της υποστελεχώνονται και υποβαθμίζονται διαρκώς. Δεν είναι χώρος για πειραματισμούς.
Πήραμε ένα πτυχίο μετά από 4 χρόνια σπουδών, για να πάρουμε….4 μόρια (!) και όχι δικαίωμα διορισμού και πρόσληψης στον κλάδο μας, όπως συμβαίνει με κάθε άλλο πτυχίο εκπαιδευτικού???ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΗ ΑΔΙΚΙΑ!
Είναι ολοφάνερο ότι σκοπεύουν να υποβαθμίσουν την εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Με αυτήν την τροπολογία τίθενται ταξικοί φραγμοί στο ποιοι εκπαιδευτικοί μπορούν να εργάζονται και που. Η εκπαίδευση είναι για τους λίγους, αυτούς που θα έχουν χρήματα να πληρώσουν για να αποκτήσουν τα προσόντα και τα μόρια. Άλλωστε το πτυχίο που απέκτησες -δημόσια και δωρεάν- από πανεπιστήμιο αξίζει…4 μόρια… Όλα αυτά μόνο για το συγκεκριμενο κλάδο ???
Απαιτούμε να μην λειτουργεί η στελέχωση στην Ειδική Αγωγή σε ένα καθεστώς “εξαίρεσης” σε σχέση με το τι συμβαίνει με κάθε άλλο κλάδο/πίνακα εκπαιδευτικών.
ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ .
ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ, ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ .
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ
Εντάξει είναι πιο δίκαιο το σύστημα έτσι όπως και να το κάνουμε. Όμως οι απόφοιτοι 71 του Βόλου να παίρνουν πιο πολλά μόρια από τους 71 του ΠΑΜΑΚ που δεν είχαν καν Παιδαγωγική Επάρκεια.
Απαράδεκτη η νέα τροπολογία για την ΕΑΕ. Υποβάθμιση των βασικών πτυχίων συνεπάγεται υποβάθμιση της Ειδικής Αγωγής. Θα θέσω ένα βασικό ερώτημα: Πόσοι από τους 70,50 θα γυρίσουν στην Ειδική Αγωγή μόλις εξασφαλίσουν τα απαραίτητα μόρια για να διεκδικήσουν μια καλή θέση στους πίνακες της Γενικής Εκπαίδευσης; Αρκεί αυτό το επιχείρημα για να κατανοήσουμε την καιροσκοπική εκμετάλλευση της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Πρόταξη των ΠΕ71 και ΠΕ 61 ΤΩΡΑ!!
Ναι στην τροπολογία που προάγει την ισότητα και ισονομία ανθρώπων με προσόντα…συμφωνώ απόλυτα με την τροπολογία..!!!
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ!
παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα
Συγχαρητήρια στο υπουργείο και τη διεύθυνση ΕΑΕ. Μπαίνει ένα τέρμα στην παραλογία και αναγωρίζονται οι κόποι και η συνεισφορά όλων των εκπαιδευτικών ΕΑΕ μετά την προκλητικότατη ΥΑ του κ. Λοβέρδου και της προηγούμενης πολιτικής ηγεσίας.
Άλλωστε:
Από πότε ο απόφοιτος Παιδαγωγικού/ΤΕΕΠΗ (ΠΕ70, ΠΕ60) με πρόσθετες μάλιστα μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές στην ΕΑΕ δεν μπορεί να δουλέψει στις δομές ΕΑΕ; Τί κάνουν τότε όλοι οι μόνιμοι ΠΕ70,5/60,5, οι διευθυντές, σχολικοί σύμβουλοι ειδικής, Πανεπιστημιακοί καθηγητές Ειδικής που είναι δάσκαλοι-νηπιαγωγοί Γενικής με μεταπτυχιακές διδακτορικές σπουδές στην ΕΑΕ; Μήπως να εκτοπιστούν και αυτοί όπως οι αναπληρωτές 70,5-60,5? Είναι ημιμαθείς; Να απολυθούν; Να αποσπαστούν;
Από την άλλη από πότε βαφτίστηκαν υπερ-δάσκαλοι απόφοιτοι τμημάτων, η παιδαγωγική επάρκεια των οποίων έχει αμφισβητηθεί και το πτυχίο τους δεν αναγνωρίζεται σε χώρες εξωτερικού;
Επιτέλους αντιμετωπίζεται με σοβαρότητα ο χώρος της ΕΑΕ
Δικαίωση!
Άμεση απόσυρση της άδικης τροπολογίας που απαξιώνει το βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή και τις σπουδές 4 ετών, ενώ ευνοεί άτομα που πλήρωσαν για μεταπτυχιακά και σεμινάρια. Τότε ποιος ο σκοπός ύπαρξης των δύο τμημάτων ειδικής αγωγής(Βόλου και ΠΑΜΑΚ); Όταν το πρόγραμμα σπουδών ειδικής αγωγής του ΠΑΜΑΚ περιλαμβάνει 60 μαθήματα για τη λήψη πτυχίου και σε 1 μεταπτυχιακό παρακολουθείς ελάχιστα μαθήματα και συχνά χωρίς πρακτική άσκηση, πώς είναι δυνατόν να γίνεσαι ειδικός παιδαγωγός; Με την ίδια λογική να διορίζουν κι εμάς στη γενική αγωγή. Επιλέξαμε την ειδική αγωγή ενσυνείδητα και δεν ήταν μια λύση ανάγκης, μόνο και μόνο για να διοριστούμε.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ!
παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΣΗ! Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε στις προσλήψεις αναπληρωτών ο απόφοιτος ΠΕ71/61 να έχει πρόταξη ακόμη και από τον πανεπιστημιακό του δάσκαλο ΠΕ70,5/60,5. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ!
παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΣΗ! Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε στις προσλήψεις αναπληρωτών ο απόφοιτος ΠΕ71/61 να έχει πρόταξη ακόμη και από τον πανεπιστημιακό του δάσκαλο ΠΕ70,5/60,5. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΣΗ! Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε στις προσλήψεις αναπληρωτών ο απόφοιτος ΠΕ71/61 να έχει πρόταξη ακόμη και από τον πανεπιστημιακό του δάσκαλο ΠΕ70,5/60,5. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣΗ!
παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΣΗ! Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε στις προσλήψεις αναπληρωτών ο απόφοιτος ΠΕ71/61 να έχει πρόταξη ακόμη και από τον πανεπιστημιακό του δάσκαλο ΠΕ70,5/60,5. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
Απαράδεκτη η νέα τροπολογία για την ΕΑΕ. Υποβάθμιση των βασικών πτυχίων συνεπάγεται υποβάθμιση της Ειδικής Αγωγής. Θα θέσω ένα βασικό ερώτημα: Πόσοι από τους 70,50 θα γυρίσουν στην Ειδική Αγωγή μόλις εξασφαλίσουν τα απαραίτητα μόρια για να διεκδικήσουν μια καλή θέση στους πίνακες της Γενικής Εκπαίδευσης; Αρκεί αυτό το επιχείρημα για να κατανοήσουμε την καιροσκοπική εκμετάλλευση της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Πρόταξη των ΠΕ71 και ΠΕ 61 ΤΩΡΑ!!
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!
ΞΑΦΝΙΚΑ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΓΙΝΑΝ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΑΙΔΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ.
ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ 20 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ!
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΟΤΑΝ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ;
ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΑΝΑΚΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΥΘΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
ΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ
ΑΠOΣΥΡΣΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ!!!!!!
Άμεση απόσυρση της εν λόγω τροπολογίας η οποία δυναμιτίζει, για μία ακόμη φορά, τον ευαίσθητο και πολύπαθο χώρο της ΕΑΕ και θέτει εν αμφιβόλω την εύρυθμη και οργανωμένη λειτουργία της.
Σε κανέναν άλλον κλάδο εκπαιδευτικών δεν αποτελεί προσόν ένταξης σε πίνακα Αναπληρωτών ένας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, ένα σεμινάριο ή μόνο η προϋπηρεσία χωρίς βασικό πτυχίο, όπως συμβαίνει στην ΕΑΕ, πόσο μάλλον να υπάρχει και εξίσωση αυτών των ακαδημαϊκών προσόντων με το βασικό πτυχίο. Τα επιχειρήματα της αιτιολογικής έκθεσης δεν αποτελούν ικανοποιητική δικαιολογία για την έκπτωση που μεθοδεύεται μέσω αποσπασματικών τροπολογιών στην παρεχόμενη εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Με την τροπολογία αυτή:
Αποδεικνύεται η αδιαφορία της Κυβέρνησης για ουσιαστική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Αποκαλύπτεται ο εμπαιγμός και η αναλγησία της Κυβέρνησης απέναντι στους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71, που υπηρετούν ως αναπληρωτές εδώ και 15 χρόνια στις δομές ΕΑΕ, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
Αμφισβητούνται και απαξιώνονται τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το βασικό πτυχίο και εισάγεται η λογική των «προσόντων» με αρχή τις προσλήψεις Αναπληρωτών στην ΕΑΕ.
Η Ειδική Αγωγή δεν είναι χώρος για πειραματισμούς, βρίσκεται εδώ και πολλά χρόνια στο περιθώριο και οι δομές της υποστελεχώνονται και υποβαθμίζονται διαρκώς.
Η Ειδική Αγωγή έχει ανάγκη από μόνιμους διορισμούς!!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΑΕ!
Επιτέλους δικαίωση. Κανένας δεν θέλει να απαξιώσει την προσφορά των ΠΕ71/61 στον χώρο, όμως δυστυχώς ο σύλλογος τους και κάποια από τα μέλη του, αποδεικνύουν πως πέρα από εξειδίκευση στην ΕΑΕ με το βασικο πτυχιο που διαθέτουν, κατέχουν όπως φαίνεται και διδακτορική εξειδίκευση στη δημιουργία εντυπώσεων με συκοφαντίες που επι χρόνια αναπαράγουν, στον ευαίσθητο χώρο της ΕΑΕ. Συγκεκριμένα, προσπαθούν επι χρόνια να περάσουν την εικόνα των αλεξιπτωτιστών στην ΕΑΕ σε ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΣ με ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ (ΠΤΔΕ/ΤΕΕΠΗ-master/phd ειδικής), παρουσιάζοντας τους ως άσχετους ή ημιμαθείς. Η συγκεκριμένη στάση είναι τουλάχιστον προκλητική αν όχι αντισυναδελφική. Επειδή όμως η νέα πολιτική ηγεσία και η διεύθυνση ΕΑΕ γνωρίζει επακριβώς τι ισχύει, θέλω να σας συγχαρώ για τον τερματισμό της αδικίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.
Στους πίνακες ΤΕ16 πρέπει να μπαίνουν με ίσα κριτήρια όλοι (σεμινάριο +προϋπηρεσία +παιδαγωγική επάρκεια ) αφού δεν μας δίνεται η δυνατότητα να αποκτήσουμε μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή .Είμαστε 68 άτομα με πολύ προϋπηρεσία μέχρι και 100 μήνες στην ειδική αγωγή που μπαίνουμε στον επικουρικό πίνακα και 30 άτομα που έχουν και άλλη ειδικότητα και σε αυτή έχουν αποκτήσει το μεταπτυχιακό θα το μεταφέρουν και στους πίνακες των ΤΕ16 , μπαίνοντας στον κύριο πίνακα με 0 προϋπηρεσία .ΙΣΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΕ16.
Απαράδεκτη η νέα τροπολογία για την ΕΑΕ. Υποβάθμιση των βασικών πτυχίων συνεπάγεται υποβάθμιση της Ειδικής Αγωγής. Θα θέσω ένα βασικό ερώτημα: Πόσοι από τους 70,50 θα γυρίσουν στην Ειδική Αγωγή μόλις εξασφαλίσουν τα απαραίτητα μόρια για να διεκδικήσουν μια καλή θέση στους πίνακες της Γενικής Εκπαίδευσης; Αρκεί αυτό το επιχείρημα για να κατανοήσουμε την καιροσκοπική εκμετάλλευση της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Πρόταξη των ΠΕ71 και ΠΕ 61 ΤΩΡΑ!!
Είναι δυνατόν η πολυτεκνία και η αναπηρία να μετρούν περισσότερο από ένα διδακτορικό??? Είναι εξωφρενικό!! Έτσι δείχνει το κράτος το κοινωνικό του πρόσωπο?? Δώστε επιδόματα και διευκολύνσεις, όχι να στέλνετε στην ανεργία ανθρώπους που σπούδαζαν μια δεκαετία. Είναι πιο κατάλληλος ο πολύτεκνος για την ΕΑΕ από τον διδάκτορα?? Τι μας λέτε τώρα δηλαδή? Ότι κακώς σπουδάζαμε και έπρεπε να κάνουμε παιδιά? Αυτή είναι η ισότητα και η αξιοκρατία?
ΝΑΙ ΣΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ, ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟ ΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ, ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΕ ΕΚΕΙΝΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΤΗΣ ΕΑΕ. Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΑΕ, ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΑΣΦΑΛΩΣ ΜΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΑΛΛΩΝ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΤΟΥΣ.ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ, ΛΟΙΠΟΝ, Η ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ. Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΟΥ ΙΣΧΥΑΝ ΤΑ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.
H μοριοδότηση με 7 μονάδες των εκπαιδευτικών με προβλήματα υγείας, των τρίτεκνων και των πολύτεκνων ισοπεδώνει τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς που ενώ έχουν περισσότερα ακαδημαικά προσόντα και προυπηρεσία χρόνων κινδυνεύουν να βρεθούν χωρίς εργασία. Θα έπρεπε να υπάρχει πρόνοια με καλύτερα επιδόματα και ποσόστωση στις προσλήψεις για τις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες, αλλά για τους πολύτεκνους και για τους τρίτεκνους θα έπρεπε να υπάρχουν εισοδηματικά κριτήρια. Τα παιδιά δεν αποτελούν προσόν για εργασία.
«Γονείς παιδιών με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω»
Σοβαρά; Μόνο γονείς;
λέγομαι Μαρία Γερούκη-Ζήση, ΑΦΜ 156454630,
Πρόσφατα αποφοίτησα από το Παιδαγωγικό Θεσσαλονίκης
Είμαι καρκινοπαθής με αναπηρία 67% πιστοποιημένη από το ΚΕΠΑ
Εγώ δεν δικαιούμαι τίποτα;
Μόνο οι γονείς μου;
!!!!!
Άμεση απόσυρση της τροπολογίας! Σοβαρή και υπεύθυνη αντιμετώπιση προς τους εκπαιδευτικούς που επί 15 συνεχόμενα χρόνια υπηρετούν ως αναπληρωτές την Ειδική αγωγή κι εκπαίδευση περιφερόμενοι σε όλη την Ελλάδα!
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ
Μπράβο στο υπουργείο! Επιτέλους δικαίωση 3 χρόνια μετά την κατάφωρη αδικία της προηγούμενης κυβέρνησης.
Αυτή η καραμέλα περι μεταπτυχιακών ειδικής, λες και είναι ουρανοκατέβατα και δεν ακολουθούν μετά από το 4ετες πτυχιο του ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ (ΠΤΔΕ/ΤΕΕΠΗ και όχι κάποιας άσχετης ειδικότητας, όπως εσκεμμένα προσπαθούν να περάσουν προς τα έξω), είναι η χειρότερη προπαγάνδα των σατεα.
Μεταξύ Ειδικων Παιδαγωγών και Παιδαγωγών Ειδικής λοιπόν, η πρόταση του υπουργείου είναι η πλέον δίκαιη και τερματίζει τις προστριβές που δημιουργούσε η πρόταξη της μιας ή της αλλης πλευράς πιο παλιά. Σέβεται την πολυετή προσφορά όλων των αναπληρωτών ΕΑΕ στον χώρο και μοριοδοτεί με δίκαιο και αξιοκρατικό τρόπο τα τυπικά προσόντα του καθενός.
Υπέρ της Τροπολογίας
Tα επιχειρήματα που χρησιμοποιούν οι ΠΕ61 δεν έχουν καμία υπόσταση!! Επιτέλους να σταματήσει εδώ και τώρα η διάκριση των ΠΕ61 με ΠΕ60.50 αλλά και η απαξίωση των μεταπτυχιακών που είναι ανώτερες σπουδές ενός προπτυχιακού λαμβάνοντας υπόψη πως η ειδική αγωγή αποτελεί προέκταση της γενικής αγωγής. Διότι με αυτό τον τρόπο απαξιώνετε και τους αντίστοιχους μόνιμους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ της χώρας, που υπηρετούν σε όλες τις δομές που μπορεί να προέρχονται και από διαφορές ειδικότητες στην ΕΑΕ μέχρι σήμερα.
Αποτελεί κοινό μυστικό ότι είναι κάπως πιο δίκαιο το σύστημα που προτείνεται για όλους. Ωστόσο θα έπρεπε να δίνεται μεγαλύτερη μοριοδότηση στο τμήμα του Βόλου έναντι αυτού του ΠΑΜΑΚ που έβγαζε ΠΕ71 χωρίς καν Παιδαγωγική Κατάρτιση.
ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
Είναι απαράδεκτο οι ΠΕ61 να απαξιώνουν τις μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές. Τα μεταπτυχιακά (όπως της Κύπρου, της Ιταλίας, της Ελλάδας κ.λ.π.) δεν μπορούν να συγκριθούν σε επίπεδο απαιτήσεων με ένα προπτυχιακό στο οποίο επιμένουν στην απλή αποστήθιση. Δεν είναι τυχαίο πως «3000 μόνιμοι ΠΕ 60/70 στήριξαν και στηρίζουν την ειδική αγωγή»χρόνια τώρα.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Είμαι φοιτητής Παιδαγωγικού Δημοτικής Εκπαίδευσης ΠΕ70. Όταν έκανα το μηχανογραφικό μου για Πανελλήνιες εξετάσεις το 2014, ήξερα ότι ολοκληρώνοντας το βασικό μου πτυχίο και προχωρώντας στη συνέχεια σε μεταπτυχιακές σπουδές στην ΕΑΕ (ΠΕ70,50), θα είχα εργασιακα δικαιώματα τόσο στη Γενική όσο και στην Ειδική και μάλιστα με πρόταξη στην Ειδική έναντι των αποφοιτων Βολου και ΠΑΜΑΚ (ΠΕ71). Η κατάφωρη αδικία που έφερε η ΥΑ του κ. Λοβέρδου, πολύ απλά κατέστρεψε τον προγραμματισμό που έκανα στη ζωή μου και τις επιλογές που είχα πάρει σε επίπεδο σπουδών με την αιφνίδια αντιστροφή της πρόταξης ως προς τις προσλήψεις αναπληρωτών ΕΑΕ.
Ο τερματισμός της πρόταξης πλέον, είτε της μιας είτε της άλλης ομάδας επομένως και η στάθμιση της μοριοδότησης που προτείνεται σαφώς και είναι η πιο δίκαιη και έντιμη λύση.
ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
Το μεταπτυχιακό θεωρείται ανώτερο προσόν παγκοσμίως έναντι ενός βασικού πτυχίου είναι αυτονόητο. Ισότιμη αναγνώριση των ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50