Άρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών

1. Σε κάθε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αποσπάται με τριετή θητεία, ύστερα από επιλογή σύμφωνα με την υπουργική απόφαση της περίπτ. ε΄ της παρ. 1 του άρθρου 18, ένας εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ 86, με οργανική θέση στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, ως Υπεύθυνος Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών, για την τεχνική υποστήριξη και την εφαρμογή της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών στις σχολικές μονάδες και Ε.Κ. Στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας, Β΄ Αθήνας, Γ΄ Αθήνας, Δ΄ Αθήνας, Ανατολικής Αττικής, Πειραιά, Αχαΐας, Ανατολικής Θεσσαλονίκης και Δυτικής Θεσσαλονίκης αποσπώνται σύμφωνα με το παρόν δύο εκπαιδευτικοί.
2. Υποψήφιοι για τις θέσεις των Υπευθύνων μπορούν να είναι εκπαιδευτικοί με επταετή τουλάχιστον εκπαιδευτική υπηρεσία στην πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι οποίοι έχουν ασκήσει διδακτικά καθήκοντα σε σχολικές μονάδες ή Ε.Κ. για πέντε τουλάχιστον έτη.
3. Οι Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών τοποθετούνται στα Τμήματα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών των οικείων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, υπάγονται διοικητικά στους προϊσταμένους των Τμημάτων αυτών και καθοδηγούνται για την άσκηση του εκπαιδευτικού και επιστημονικού τους έργου από τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου του κλάδου ΠΕ 86 του οικείου ΠΕ.Κ.Ε.Σ.

  • 22 Μαρτίου 2018, 08:55 | ΖΑΛΟΚΩΣΤΑΣ ΗΛΙΑΣ

    Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο !!!!!!!!!!!

  • 22 Μαρτίου 2018, 08:54 | ΧΡΥΣΑ-ΧΡΙΣΤΙΝΑ

    Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΚΕΠΛΗΝΕΤ ΕΙΝΑΙ ΖΩΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ.ΜΑΣ ΕΛΥΣΑΝ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΣΥΝΤΟΜΟ ΧΡΟΝΟ,ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ.ΑΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΙΝΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΟΧΙ ΚΑΛΗ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΑΥΤΟΙ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΚΙ ΟΧΙ ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ ΤΟΥΣ!!ΓΙ ΑΥΤΟ Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΩΝ ΚΕΠΛΗΝΕΤ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΘΕΙ ΚΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ.ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥΣ.

  • 22 Μαρτίου 2018, 08:54 | ΚΥΡΙΣΚΟΖΟΓΛΟΥ ΟΥΡΑΝΙΑ

    Πιστεύω πως η προσφορά του ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι πολύπλευρη και σημαντικότατη στην υποστήριξη και βοήθεια προς τα σχολεία, αλλά και υποστήριξη εκπαιδευτικών, διευθυντών.Είναι μία δομή που οπωσδήποτε πρέπει να διατηρηθεί και να ενισχυθεί, και ιδιαίτερα τώρα που οικονομική κρίση δυσχεραίνει την λειτουργία των σχολείων.

  • 22 Μαρτίου 2018, 08:53 | ΚΑΙΤΗ ΠΕΠΟΥΔΗ

    Είναι μεγάλο λάθος να καταργηθεί ο θεσμός των ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Το έργο τους και η στήριξη τόσο σε επίπεδο Δ/νσης όσο και σε επίπεδο σχολείων είναι μεγάλη!Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί ΠΕ19-20 για να συμπληρώσουν ωράριο μοιράζονται σε 4 με 5 σχολεία πολλές φορές και είναι αδύνατον να έχουν την υποστήριξη του εργαστηρίου πληροφορικής. Ένας υπεύθυνος ανά Δ/νση για όλα τα σχολεία και για την υποστήριξη της ΔΔΕ είναι αδύνατον να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις τεχνικής υποστήριξης.

  • 22 Μαρτίου 2018, 08:52 | Αντώνης Β.

    Μετά την κατάργηση του 3ωρου για τους υπεύθυνους εργαστηρίων, οι οποίοι συντηρούν από τα σχολικά εργαστήρια Πληροφορικης μέχρι τις λάμπες του σχολείου, τώρα να καταργηθεί ουσιαστικά και το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ για να καταρρεύσει εντελώς το σύστημα.

    Σε συνδυασμό μάλιστα με τον «αρχαίο» εξοπλισμό (Η/Υ κτλ) των σχολικών εργαστηρίων, είμαστε σε πάρα πολύ καλό δρόμο για το νέο κόσμο, στον οποίο η Πληροφορία είναι το πιο πολύτιμο αγαθό.

    Μπράβο… Πάνω απ’ όλα τα παιδιά μας!

    Αντώνης Βουλγαρέλης, MEng.
    Διπλωματούχος Ηλεκτ. Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ.

  • 22 Μαρτίου 2018, 08:44 | Αντώνης

    Ο θεσμός και η δομή των ΠΛΗΝΕΤ αποτελεί έναν από τους ακρογωνιαίους λίθους στη διοικητική αλλά και εκπαιδευτική λειτουργία των σχολείων και των διεθύνσεων. Η κατάργησή τους θα οδηγήσει σε αύξηση του κόστους και ελαχιστοποίηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών. Πρέπει να είναι ανεξάρτητη δομή απευθείας εξαρτώμενη από τον διευθυντή εκπαίδευσης και να αναβαθμιστεί, με συνεχή σεμινάρια και μετεκπαιδεύσεις. Αν αναλογιστείτε πόσα σχολεία εξυπηρετεί κάθε ΠΛΗΝΕΤ και σε πόσο διαφορετικές αποστάσεις είναι απαράδεκτο κάθε προσπάθεια αλλαγής και κατάργησης.

  • 22 Μαρτίου 2018, 08:41 | Βατρικάς Αναστάσιος

    Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ προσφέρουν σημαντικό έργο στις σχολικές μονάδες αρμοδιότητός τους και τις Διευθύνσεις.
    Η «αντικατάστασή» τους από την προτεινόμενη δομή και μάλιστα με ελάχιστα άτομα θα δημιουργήσει μεγάλα προβλήματα στην τεχνική υποστήριξη των σχολείων. Και να υπογραμμίσουμε ότι πρέπει να αυξηθεί η στελέχωσή τους. Ειδάλλως θα επιβαρυνθούν οι σχολικές μονάδες με μεγάλα κόστη συντήρησης του πάσης φύσεως υπολογιστικού εξοπλισμού.

  • 22 Μαρτίου 2018, 08:36 | ΣΑΒΒΑΣ ΚΕΦΑΛΙΔΗΣ

    Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΩΝ ΚΕΠΛΗΝΕΤ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΗ

  • 22 Μαρτίου 2018, 08:32 | Έμυ

    Αν δεν είχαμε τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ ειλικρινά δεν ξέρω τι θα κάναμε όλοι εμείς οι εκπαιδευτικοί. Η βοήθεια και η υποστήριξη που μας παρέχουν είναι πολύτιμη και οι άνθρωποι που τα στελεχώνουν κοπιάζουν πολύ ώστε να καλύψουν τις ανάγκες ολόκληρης της περιφέρειας αρμοδιότητάς τους και μάλιστα δαπανώντας έξτρα χρόνο και χρήματα. Ειδικά στα σχολεία, όπου δεν επαρκούν τα έσοδα και μαζεύουμε ακόμα και τα υπολείμματα των χαρτονιών για οικονομία, η δωρεάν τεχνική τους συνδρομή είναι σημαντική και απαραίτητη.

    ΟΧΙ στην κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ!

  • 22 Μαρτίου 2018, 08:32 | gpapan

    Ένα σχέδιο νόμου έχει (ή πρέπει να έχει) ως στόχο τη βελτίωση της υφιστάμενης κατάστασης και την απάλειψη τυχόν στρεβλώσεων. Φοβάμαι όμως ότι στο θέμα της λειτουργίας των ΠΛΗΝΕΤ άθελά σας κ. Υπουργέ (ίσως για λόγους μιας κακώς θεωρούμενης οικονομίας) αφήνετε εντελώς ξεκρέμαστα τα σχολεία από ανθρώπους που έδιναν λύσεις και δε σε τρέλαιναν στη θεωρία τι λέει ο Piaget και τι λέει ο Vygotsky… Είναι οι άνθρωποι που είναι γνώστες, που διορθώνουν τα παμπάλαια εργαστήρια και τους «αρχαίους» στην πλειοψηφία τους Η/Υ με τους οποίους είναι «εξοπλισμένες» οι σχολικές μονάδες της Α/θμιας, που ανήκω εγώ.
    Για τον λόγο αυτό κ. Υπουργέ δείτε πάλι αυτό το λάθος και διορθώστε το. Τα ΠΛΗΝΕΤ θέλουν περισσότερο κόσμο και υποδομές όχι κλείσιμο.

  • 22 Μαρτίου 2018, 08:29 | Ευαγγελία Αλεξοπούλου

    Αξιότιμοι κύριοι,
    τη στιγμή που η υποστήριξη και οι τεχνικές παροχές του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου ψυχορραγούν και παύουν λόγω έλλειψης κονδυλίων ή προγραμμάτων προς ένταξη, οι δομές υποστήριξης των σχολείων σε διάφορα επίπεδα θα πρέπει να ενισχύονται. Στο νομό Σερρών η δομή ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ λειτουργεί πυρετωδώς και αποτελεσματικά εδώ και χρόνια καθώς οι υπεύθυνοι ανταποκρίνονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στα διάφορα προβλήματα και ερωτήματα που προκύπτουν. Καθημερινά υποστηρίζουν το υλικό και τη δομή του τεχνικού εξοπλισμού διαφόρων σχολείων του νομού με επισκέψεις, εγκαταστάσεις δικτύων, εγκαταστάσεις εργαστηρίων με λογισμικό ανοιχτού λογισμικού, διοργάνωση ενημερωτικών συναντήσεων και επιμορφωτικών σεμιναρίων.
    Είναι λυπηρό εδώ και χρόνια να απομακρύνονται οι νέες τεχνολογίες και της πληροφορικής ως επιστήμη από την εκπαίδευση. Υποβιβάζονται δομές υποστήριξης των νέων τεχνολογιών ενώ την ίδια στιγμή διαφημίζεται το άνοιγμα της παιδείας στις νέες τεχνολογίες και τις καινοτόμες δράσεις.

  • 22 Μαρτίου 2018, 08:22 | Αποστολος Μαβίδης

    Υπητερώ αρκετά χρόνια στο ΚΕΠΛΗΝΕΤ Δυτ. Θεσσαλονίκης. Είναι περιττό να τονίσω την αναγκαιότητα τεχνικής στήριξης για τα σχολεία η οποία πρακτικά καταργείται, αρχικά με την κατάργηση του 3ωρου για την απασχόληση στο εργαστήριο και τώρα με την προτεινόμενη εξέλιξη στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ.
    Όλο αυτό εντάσεται σε μια γενικότερη υποβάθμιση της πληροφορικής παιδείας και στην λογική «τι κάνουν αυτοί εκεί; δεν τους γνωρίζουμε, ας τους καταργήσουμε».
    Όμως στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ επιτυγχάνεται έργο σε πολλά επίπεδα:
    – Τεχνικής στήριξης
    – Δράσεων επιμόρφωσης
    – Συντονισμού δράσεων (πχ. μαθητικό συνέδριο, ή συνέδριο καθηγητών πληροφορικής)
    – Δράσεις Παιδαγωδικού ενδιαφέροντος

    Σε αντίθεση με άλλες υπηρεσίες του δημοσίου (παραδείγματα πολλά) τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ ολα αυτά τα χρόνια προσέφεραν τις υπηρεσίες τους
    – ΣΕ ΑΜΜΕΣΟ ΧΡΟΝΟ,
    – ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ,
    – ΜΕ ΕΛΕΙΠΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ουσιασικά καμία τα τελευταία χρόνια

    Οργανώσαμε σε συνεργασία με τις σχολικές μονάδες τα ανύπαρκτα εργαστήρια, ειδικά των Δημοτικών σχολείων.

    Τι άλλο χρειάζεται για να αντιληφθεί κανείς ότι ο θεσμός είναι εκπαιδευτικός και απαιτεί ενίσχυση και όχι μετάλλαξη προς μια δικοικητικής φύσης υπηρεσία.

    Ζητούμε:
    – Την στελέχωση με τουλάχιστον 2 άτομα με καθεστώς θητείας όπως γίνοταν έως τώρα. Αυτό θα επιτρέψει τα πλέον έμπειρα στελέχη να επανατοποθετηθούν εφόσον το θελήσουν.
    – Την ενίσχυση της υπηρεσίας με κονδύλια για την επαρκή στήριξη
    – Την έναρξη επιμορφωτικών δράσεων σε όλα τα επίπεδα
    – Την δυνατότητά τους να ενεργούν αυτόνομα ώστε να υλοποιούνται άμεσα επιμορφώσεις και συνεργασίες με σχολικές μονάδες.
    – Την διατήρηση της υπαγωγής τους στον Δ/ντη της Βθμιας Εκπαίδευσης και όχι στον διοικητικό υπάλληλο της διεύθυνσης που σε ορισμένες περιπτώσεις ΔΕΝ είναι πτυχιούχος πληροφορικής.

    Με την ελπίδα να εισακουσθούν οι επισημάνσεις μας,
    Απόστολος Μαβίδης.

  • 22 Μαρτίου 2018, 08:07 | Κωνσταντίνος Δρούγκας

    Προφανώς οι υπεύθυνοι του υπουργείου δεν ενδιαφέρονται για την εκπαίδευση και την υποστήριξή της από υπεύθυνους και καταρτισμένους εκπαιδευτικούς.Ενδιαφέρεται μόνο για τη μείωση των θέσεων εργασίας για αυτό το λόγο θέλουν να καταργήσουν τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ που προσφέρουν πολύ σημαντικό έργο και μειώνουν και το κόστος συντήρησης των εργαστηρίων και του τεχνολογικού εξοπλισμού.Ντροπή!!!!!!

  • 22 Μαρτίου 2018, 07:51 | Ιωάννης Mp

    Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ πρσφέρουν σημαντικό έργο στα σχολεία και στις Διευθύνσεις. Νομίζω ότι ο θεσμός αυτός πρέπει να διατηρηθεί στη σημερινή του μορφή και να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο σε προσωπικό και τεχνογνωσία. ΜΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ ΟΤΙ ΒΡΕΘΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ.

  • 22 Μαρτίου 2018, 07:51 | Δέσποινα Κουλουμπού

    Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ μας βοήθησαν από την αρχή της λειτουργίας τους να λειτουργήσουμε τα σχολικά εργαστήρια, να αντιμετωπίσουμε και να λύσουμε προβλήματα με τον ψηφιακό εξοπλισμό μας και να ανταποκριθούμε στις ανάγκες της ψηφιακής εποχής. Είναι κρίμα να καταργηθεί ένας τόσο πετυχημένος θεσμός, που βοήθησε και βοηθάει σημαντικά στη λειτουργία των σχολείων. Στόχος θα πρέπει να είναι η αναβάθμιση τέτοιων υποστηρικτικών δομών κι όχι η υποβάθμισή τους, αν θέλουμε να έχουμε ένα σχολείο που θα ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις και θα συναγωνίζεται τα σχολεία του εξωτερικού.

  • 22 Μαρτίου 2018, 07:50 | Γιαννης Ρ.

    Το ερώτημα είναι ένα και βασικό.
    Γιατί αυτή η υστερία από το υπουργείο με τη χωρίς λόγω υποβάθμιση της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών;
    Ποιοι είναι αυτοί που σκέφτονται και σχεδιάζουν οπισθοδρομικά στην εποχή της κοινωνίας της πληροφορίας και των επικοινωνιών;
    Ο θεσμός των ΚΕΠΛΗΝΕΤ πρέπει να ενισχυθεί και όχι να υποβαθμιστεί.Απαιτούνται τουλάχιστον 4 τεχνικοί ανά νομό και ένας υπεύθυνος.
    Ξαναδείτε πιο σοβαρά το άρθρο 14

    Την ίδια ώρα που με τα οργανογράμματα σε Δ/νσεις Αθμιας και Β/θμιας Εκπ/σης με προϊσταμένους τμημάτων που θα παίρνουν επιδόματα ως διοικητικοί υπάλληλοι καταργούνται δομές όπως τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ που προσφέρουν υποστήριξη και υπηρεσίες σε όλα τα σχολεία του νομού ευθύνης τους και στις Διευθύνσεις χωρίς κόστος για την Πολιτεία.

  • 22 Μαρτίου 2018, 07:45 | KΩΣΤΟΥΛΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    Απαράδεκτη η κατάργηση ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Προσφέρουν σημαντικό έργο σε Διευθύνσεις και Σχολεία.Αν έφτασαν τα σχολεία έφτασαν σε άριστο επίπεδο μηχανοργάνωσης και ηλεκτρονικού εξοπλισμού είναι από την παροχή υπηρεσιών από το ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Είναι το βασικό στήριγμα των διευθύνων και των σχολείων. Η κατάργησή τους θα είναι τραγικό λάθος και τα σχολεία θα έρθουν 30 χρόνια πίσω.

  • 22 Μαρτίου 2018, 07:44 | ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΠΑΣ

    ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΟ ΚΕΠΛΗΝΕΤ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΗ
    ΜΑΝΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΝΙΧΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΟΥΝ. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΗΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥΣ

  • 22 Μαρτίου 2018, 07:37 | Ριτας Γιαννης

    Πρέπει το Κε.Πλη.Νε.Τ.:

    να παραμείνει με την προηγούμενη μορφή του (υποστήριξη Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης), αποκεντρωμένη δομή, με επιλογή στελεχών από την Περιφέρεια και τα στελέχη του να ανήκουν στην Περιφερειακή Διεύθυνση

    διοικητικά να βρίσκονται κάτω από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης

    να ενισχυθεί και να αναβαθμιστεί με προσωπικό και τεχνογνωσία

  • 22 Μαρτίου 2018, 07:36 | Αλτιντασιώτης Αχιλέας

    Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ προσφέρουν ένα ουσιαστικό έργο και εξαιρετικά σημαντική βοήθεια στη λειτουργία των σχολείων. Ο ρόλος τους θα έπρεπε να ενισχυθεί και να στελεχωθούν με περισσότερο προσωπικό για να εξυπηρετούν ακόμη πιο άμεσα τα σχολεία που βρίσκουν ουσιαστική βοήθεια στη δομή αυτή.
    Τα σχολεία εξοικονομούν σημαντικούς πόρους αξιοποιώντας τις παροχές του ΚΕΠΛΗΝΕΤ.
    Ελπίζουμε στην ενίσχυση της δομής κι όχι στην αποδυνάμωσή της.

  • 22 Μαρτίου 2018, 07:32 | Φίλιππος

    Δεν θα πρέπεινα καταργηθούν τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ που προσφέρουν τεράστια βοήθεια στα σχολεία. Υα υπάρχουν πολλά προβλήματα τα οποία δεν θα μπορούν να αντιμετωπιστούν άμεσα και το κόστος θα είναι πολύ μεγαλύτερο.

  • 22 Μαρτίου 2018, 07:20 | Τσιριγώτη Γεωργία

    Την εποχή της ταχύτατης τεχνολογικής ανάπτυξης και της εισαγωγής της πληροφορικής σε όλους τους τομείς της σύγχρονης ζωής, το υπουργείο θέλει να καταργήσει τη μοναδική υποστηρικτική δομή των δημόσιων σχολείων. Προφανώς ξεχνά ότι καταργήθηκε πλέον και η θέση του πληροφορικού ανά σχολική μονάδα, αφού συνήθως ένας εκπαιδευτικός μοιράζεται σε δυο ή τρία σχολεία, ότι ο εξοπλισμός των εργαστηρίων φθάνει την εικοσαετία πλέον, ότι κανονικά τα σχολεία πρέπει να εξοπλίζονται με καινούρια μηχανήματα τεχνολογίας και ότι η εκπαιδευτική επιμόρφωση των συναδέλφων σε εργαλεία πληροφορικής γίνεται αποκλειστικά από τα μαθήματα εξ αποστάσεως που διοργανώνουν διάφοροι συνάδελφοι των ΚΕΠΛΗΝΕΤ σε όλη τη χώρα.
    Η αντιπρόταση:ενίσχυση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ, να θεμελιωθεί ο ρόλος τους σε επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις νέες τεχνολογίες και να στελεχωθεί με άτομα που θα διαχειρίζονται κονδύλια της ευρωπαϊκής ένωσης στις νέες τεχνολογίες ώστε το STEM και η ρομποτική να μπει σε κάθε σχολείο.
    Τα βήματα πρέπει να γίνονται προς τα μπρος όχι προς την κατεύθυνση της υποβάθμισης των δημόσιων σχολείων και της ανάδειξης των ιδιωτικών που επενδύουν στον τομέα αυτό.

  • 22 Μαρτίου 2018, 07:00 | Ευγενία Σεiζη

    Η λειτουργία των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι απαραίτητη και θα έπρεπε να ενισχυθεί. Θα έπρεπε να επανδρωθούν με περισσότερους τεχνικούς και όχι να μείνει ένας μόνο για κάθε διεύθυνση. Η παλαιότητα των σχολικών εργαστηρίων είναι ένας από τους λόγους που το επιβάλλει.

  • 22 Μαρτίου 2018, 06:50 | Γιώργος Μαντάς

    Διαφωνώ με την κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ και την αντικατάστασή τους από ένα άτομο στη διεύθυνση. Συμμετέχω ως επιμορφούμενος στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση που διοργανώνει το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ Κυκλάδων και θεωρώ ότι τέτοιες αξιόλογες δράσεις διά βίου μάθησης και επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, ιδιαίτερα στον ταχέως αναπτυσσόμενο κλάδο των ΤΠΕ, πρέπει να έχουν την αμέριστη στήριξη του Υπουργείου Παιδείας.
    Ενίσχυση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ, αντί για κατάργησή τους.

  • 22 Μαρτίου 2018, 00:58 | Ηλίας Β

    Επιθυμώ κι εγώ να εκφράσω την δυσαρέσκεια και απογοήτευσή μου για την ενδεχόμενη κατάργηση των δομών ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Ίσως από τους πλέον επιτυχημένους θεσμούς στη διοίκηση της εκπαίδευσης.

    Προφανώς δεν γνωρίζετε τι (πραγματικά) κάνουν τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ.

    Θα είναι μεγάλο πλήγμα για τη δημόσια εκπαίδευση, τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς, η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ.

    Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ αποτελούν και πρέπει να αποτελούν αυτόνομες, καλά στελεχωμένες υπηρεσίες, που θα συνεχίσουν να προσφέρουν λύσεις, τεχνογνωσία, ιδέες και επιμόρφωση.

    Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ αποτελεί το παρόν και το μέλλον στην εκπαίδευση.
 Στοιχειώδης γνώση των αλλαγών που έρχονται αβίαστα οδηγούν στην πρόταση για: 
Αύξηση των αρμοδιοτήτων και επέκταση του ρόλου του ΚΕΠΛΗΝΕΤ.

    Είναι λυπηρό εδώ και χρόνια οι ηγεσίες του υπουργείου παιδείας να είναι πολέμιοι των νέων τεχνολογιών και της πληροφορικής ως επιστήμη.

  • 22 Μαρτίου 2018, 00:33 | Κώστας Κ

    Αλήθεια, χρειαζόταν να γραφτεί 400 φορές ότι ο θεσμός ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι επιτυχημένος;
    Ή μήπως υπάρχει η ελπίδα να αυξηθούν οι θέσεις σχελεχών ΚΕΠΛΗΝΕΤ; Αυτοί οι 400 σχολιαστές διάβασαν ολόκληρο τον νόμο και μόνο αυτό το άρθρο σχολίασαν; Ή μήπως είναι μια συντεχνιακά οργανωμένη πίεση από το καλύτερο ηλεκτρονικά οργανωμένο κομμάτι των εκπαιδευτικών;(εδώ στάζω και εγώ το δηλητήριό μου. Δεν μπορεί για τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ -που είμαι αναφανδόν υπέρ- να υπάρχουν 400 σχόλια και για τα υπόλοιπα 50 άρθρα σχεδόν τα μισά).
    Κάτι δεν πάει καλά στη Δημοκρατία του διαδικτύου.
    Τα υπόλοιπα άρθρα δηλαδή, βρίσκουν σύμφωνους όλους τους Πληροφορικούς;
    Το παρόν σχόλιο μόνο ανώνυμα θα τολμούσα να το διατυπώσω.
    Κάποτε ειπώθηκε επώνυμα κάτι αντίστοιχο και το μετάνιωσε ο υπογράφων.

    Ελπίζω ο διαχειριστής -που θα είναι και αυτός Πληροφορικός- να μην λογοκρίνει την παρέμβασή μου. Άλλωστε έχει τα στοιχεία μου και γνωρίζει ποιος είμαι!

  • 22 Μαρτίου 2018, 00:05 | Αναστάσιος Κλείσας

    Οι ανάγκες των σχολείων για τεχνική υποστήριξη συνεχώς αυξάνονται, ενώ την ίδια στιγμή τα κονδύλια που έχουν στην διάθεσή τους μειώνονται συνέχεια. Υποβαθμίζοντας και καταργώντας θεσμούς όπως το ΚΕΠΛΗΝΕΤ, με δεδομένη την εξάρτηση των σχολείων από εφαρμογές όπως το myschool ουσιαστικά οδηγούμε σε πληροφορική ασφυξία. Σε λίγο δεν θα δουλεύει τίποτα και θα λέμε πως συνέβει αυτό. Η γνώση που έχει συσσωρεύσει το προσωπικό των ΚΕΠΛΗΝΕΤ δεν γίνεται να αντικατασταθεί από τον ιδιωτικό τομέα και ένα άτομο δεν θα προλαβαίνει να κάνει τίποτα. Πολύ πρόχειρη η απόφαση.

  • 22 Μαρτίου 2018, 00:01 | Αναστασία Ασημακοπούλου

    Στόχος ήταν να εισαγάγουμε την τεχνολογία στο σχολείο και να παρέχουμε κίνητρα στους μαθητές προκειμένου να ενδιαφερθούν για τη μάθηση. Στο πλαίσιο αυτό:
    Δεν επιτρέπεται να επιστρέψουμε στον μαυροπίνακα και τον δασκαλοκεντρισμό.
    Αποτελεί ευθύνη και υποχρέωση του σχολείου να προωθήσει τα θετικά του υπολογιστή διότι στην αντίθετη περίπτωση το μεγαλύτερο μέρος των παιδιών θα περιοριστεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
    Το σύνολο των ειδικοτήτων των καθηγητών χρειάζεται τους «ειδικούς» προκειμένου να αντεπεξέλθουν στις σύγχρονες απαιτήσεις.
    Μέχρι πότε θα στρέφουμε την πλάτη στα δεδομένα της εποχής και αντί να προοδεύουμε θα οδηγούμαστε στην αποτελμάτωση;

  • 21 Μαρτίου 2018, 23:59 | Αλέξανδρος

    Είναι μεγάλη αστοχία η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Εδώ και πολλά χρόνια οι υπεύθυνοι και οι τεχνικοί των ΚΕΠΛΗΝΕΤ υποστηρίζουν σχολεία, εκπαιδευτικούς και διευθυντές και προσφέρουν ιδιαίτερα σημαντικό έργο. Πρέπει να ενισχυθεί και ν’ αναβαθμιστεί ο ρόλος τους και όχι να καταργηθούν.

  • 21 Μαρτίου 2018, 23:50 | ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΓΙΟΥΦΚΑΣ

    Τραγικό λάθος η κατάργηση. Αστείο το κόστος ύπαρξης, υπερπολιτιμη η βοήθεια στους συναδέλφους

  • 21 Μαρτίου 2018, 23:44 | ΒΑΡΒΑΡΑ ΖΑΝΤΡΑΒΕΛΗ

    Η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ αποτελεί τραγικό λάθος . Η υποστήριξη που παρέχουν στις σχολικές μονάδες είναι μοναδική και αναντικατάστατη. Προστρέχουν και μας υποστηρίζουν σε κάθε τεχνικό πρόβλημα και πέραν καμιά φορά του υποχρεωτικού τους ωραρίου , κάνουν ημερίδες ενημέρωσης σε μαθητές και γονείς , υποστηρίζουν στην πράξη το ‘ασφαλές διαδίκτυο’. Η όποια απόπειρα αντικατάστασης τους μόνο εκχώρηση σε ιδιώτες των αντίστοιχων αρμοδιοτήτων μπορεί να χαρακτηριστεί και δεν συνάδει νομίζω με το πνεύμα της παρούσας κυβέρνησης.

  • 21 Μαρτίου 2018, 23:28 | Αρετή Ζησίμου

    Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι ο μόνος φορέας που στηρίζει την απαρχαιωμένη υπολογιστική υποδομή των σχολείων προσφέροντας λύσεις χαμηλού κόστους είτε σε επίπεδο software (πχ λογισμικό για thin clients αντί για αγορά εργαστηρίου κόστους αρκετών χιλιάδων ευρώ) είτε επιδιορθώνωντας υπολογιστές για τα σχολεία ΔΩΡΕΑΝ, ποσό που τώρα θα βαρύνει τον κρατικό προυπολογισμό, αφού οι επισκευές αυτές θα πρέπει να γίνονται απο ιδιώτες.Επίσης πολλά ΚΕΠΛΗΝΕΤ διοργανώνουν και υποστηρίζουν διαδικτυακά σεμινάρια νέων τεχνολογιών επιμορφώνοντας έτσι ΔΩΡΕΑΝ εκπαιδευτικούς και στα πιο απομακρυσμένα νησιά. Φωτεινό παράδειγμα το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων.Οι παραπάνω λόγοι είναι κάποιοι απο τους ελάχιστους για τους οποίους οχι απλά δεν πρέπει να καταργηθούν τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ, αλλά να αναβαθμιστεί ο ρόλος τους και να στελεχωθούν περαιτέρω.
    Ο θεσμός των Κεπληνετ στο σύγχρονο σχολείο πρέπει να ενισχυθεί και όχι να αποδυναμωθεί. Οι εργαζόμενοι τους είναι απαραίτητοι. Πρέπει να αυξηθούν οι τεχνικοί ανα Νομό και να διοργανώνονται ακόμη πιο πολλά σεμινάρια ωγια τους εκπαιδευτικούς όχι μόνο των μεγάλων αστικών κέντρων αλλά όλης της Ελλάδας.

  • 21 Μαρτίου 2018, 23:14 | Ελένη Μαργαρίτη

    Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ προσφέρουν σπουδαίες υπηρεσίες σε όλους τους εκπαιδευτικούς ,ιδιαίτερα αυτούς που υπηρετούν σε απομακρυσμένες περιοχές.Επίσης σπουδαίο είναι το έργο τους σε ότι αφορά την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα ΤΠΕ αλλά και στα ευρωπαϊκά προγράμματα όπως το e-Twinning!
    Εύχομαι να συνεχιστεί η παρουσία τους γιατί συμβάλλουν στην αναπτυξιακή πρόοδο της εκπαίδευσης.
    Με εκτίμηση,
    Ελένη Μαργαρίτη
    Νηπιαγωγός

  • 21 Μαρτίου 2018, 23:13 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΣ

    Το σωστό είναι το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.:
    – να παραμείνει με την προηγούμενη μορφή του (υποστήριξη Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης), αποκεντρωμένη δομή, με επιλογή στελεχών από την Περιφέρεια και τα στελέχη του να ανήκουν στην Περιφερειακή Διεύθυνση
    – διοικητικά να βρίσκονται κάτω από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης
    – να ενισχυθεί και να αναβαθμιστεί με προσωπικό και τεχνογνωσία

  • 21 Μαρτίου 2018, 23:07 | Κώστας Ανδρίκος

    Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ πρόσφεραν, προσφέρουν και μπορούν να προσφέρουν ουσιαστική και αναντικατάστατη στήριξη στη διοίκηση και στις σχολικές μονάδες της εκπαίδευσης. Μεγάλη και ακούραστη η συνδρομή τους, στην εγκατάσταση νέων εργαστηρίων Η/Υ, δικτύων Η/Υ, μεμονωμένων Η/Υ, διαρκής τεχνική υποστήριξη μερικές φορές υπερβαίνοντας το υπηρεσιακό τους ωράριο. Όπως ένας κεντρικός Η/Υ εξυπηρετητής, σ’ ένα δίκτυο Η/Υ, ασκεί επιτελικό και συντονιστικό ρόλο στη λειτουργία του δικτύου, έτσι και το ΚΕΠΛΗΝΕΤ παίζει οργανωτικό και ελεγκτικό ρόλο στον εξοπλισμό που διατίθεται σε όλες τις υπηρεσίες της εκπαίδευσης. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αποφεύγονται οι σπατάλες στις δημόσιες δαπάνες για την ανανέωση, συντήρηση και υποστήριξη του ηλεκτρονικού τεχνικού εξοπλισμού της εκπαίδευσης.
    Αυτά συνοψίζω, επιγραμματικά, από όλη τη διάρκεια της συνεργασίας μου με τους τεχνικούς τους, σ΄ αυτή την 22 χρόνων υπηρεσία μου στην εκπαίδευση.
    Γι’ αυτούς τους λόγους, δε θα συνιστούσα την κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ, αλλά, τουναντίον, την αναβάθμισή τους και ενίσχυσή τους.

  • 21 Μαρτίου 2018, 23:04 | nikos

    Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ προσφέρουν σημαντικό έργο σε Διευθύνσεις και Σχολεία.
    Η κατάργησή τους είναι τραγικό λάθος.
    Τα προβλήματα θα αντιμετωπίζονται με αυξημένο κόστος (επισκέψεις εξωτερικών τεχνικών κ.λπ.)

  • 21 Μαρτίου 2018, 23:01 | Έλενα Τσίκιζα

    Συμφωνώ απόλυτα με το παρακάτω σκεπτικό για τη μη κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ:

    α)1 ή 2 άτομα ανά Διεύθυνση δεν μπορούν να κάνουν τεχνική υποστήριξη
    β)υπήρχαν 10 Τεχνικοί Υπεύθυνοι και ένας Υπεύθυνος για περίπου 600 σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Α΄ Αθήνας και με βάση το σχέδιο νόμου γίνονται μόλις 4
    γ)με την κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. ουσιαστικά καταργείται η υποστήριξη στις σχολικές μονάδες (κάτι που ξεκίνησε με την κατάργηση του 3ώρου των Υπευθύνων Εργαστηρίων Η/Υ
    δ)το κόστος θα είναι απίστευτα μεγαλύτερο στον ιδιωτικό τομέα, μόνο να λάβουμε υπόψη τι γίνεται με την υποστήριξη των πανελληνίων εξετάσεων.

  • 21 Μαρτίου 2018, 22:58 | Αλέξανδρος

    Αν είναι δυνατόν, τι άλλο θα διαβάσουμε…
    Το έργο των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι κάτι παραπάνω από σημαντικό!
    Τα περισσότερα σχολεία έχουν παλιά εργαστήρια. Έχει αναρωτηθεί κανείς πόσο θα κοστίζει η επίσκεψη και η επίλυση προβλημάτων από ιδιώτες; Θα οδηγηθούμε, επειδή χρήματα δεν υπάρχουν, στο να κάθονται 3 ή 4 μαθητές σε κάθε υπολογιστή…
    Ξανασκεφθείτε το και ενισχύστε τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ!

  • 21 Μαρτίου 2018, 22:47 | Λια

    Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ παρεχουν σημαντικη υποστηριξη και τη μοναδικη δυνατοτητα για εξ αποστασεως επιμορφωση σε απομακρυσμενες περιοχες,οπως τα νησια.Οποτε δε θα πρεπει να καταργηθουν αλλα να αναβαθμιστουν.

  • 21 Μαρτίου 2018, 22:40 | Γεωργία Λυμπεροπούλου

    Θεωρώ απαράδεκτη την κατάργηση ενός θεσμού όπως τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ και επιτακτική την ενίσχυσή τους. Αν μη τι άλλο στον αιώνα της πληροφορικής και της τεχνολογίας, όταν μία από τις προτεραιότητες των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα είναι οι ψηφιακές , δεν επιτρέπεται να καταργείται θεσμούς σαν αυτόν που τις προωθούν στα σχολεία, στο προσωπικό τους και κατ’ επέκταση στους μαθητές. Είναι επίσης απαράδεκτο να τινάζεται στον αέρα σεμινάριο σε εξέλιξη (online / e-twinning και παρεχόμενο δωρεάν)που έχει τόσο ανεβασμένο επίπεδο και προσφέρει πραγματικά πολύτιμες γνώσεις σε όλους μας που συμμετέχουμε. Πραγματικά δεν μπορώ να διανοηθώ ποιοι είναι οι απώτεροι στόχοι τέτοιων μέτρων. Μην μας στερείτε τη – μοναδική σχεδόν – ουσιαστική επιμόρφωση και δωρεάν ενίσχυση.

  • 21 Μαρτίου 2018, 22:37 | Ζωή Βλάχου

    Να αναβαθμιστούν τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ και να στελεχωθούν με μόνιμο προσωπικό που να επαρκεί για να εξυπηρετήσει όλες τις σχολικές μονάδες. Μην ξεχνάμε ότι 1 με 2 άτομα υποστηρίζουν τεχνικά όλα τα σχολεία Α/θμιας και Β/θμιας και τις αντίστοιχες Διευθύνσεις ενός νομού. Να μην αναφερθούμε στις επιμορφώσεις και τις ημερίδες των καθηγητών Πληροφορικής, και όχι μόνο, δια ζώσης ή εξ αποστάσεως, που γίνονται σχεδόν αποκλειστικά από τους υπευθύνους των ΚΕΠΛΗΝΕΤ και χωρίς κονδύλια. Ο θεσμός είναι απαραίτητος και θα πρέπει να παραμείνει, κάτι το οποίο καταλαβαίνει όποιος έχει υπηρετήσει σε σχολείο από οποιαδήποτε θέση και όχι να καταργηθεί για λόγους εξοικονόμησης πόρων. Άλλωστε πιστεύω ότι θα επιβαρυνθεί πολύ περισσότερο οικονομικά μια σχολική μονάδα, όταν θα πρέπει να πληρώνει κάποιον ιδιώτη τεχνικό για επιδιόρθωση βλαβών που είναι συχνές, λόγω πεπαλαιωμένου εξοπλισμού!

  • 21 Μαρτίου 2018, 22:32 | Δήμητρα

    τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ ΔΕΝ πρέπει σε καμία περίπτωση να καταργηθούν! Εκτός από την τεράστια υποστήριξη που προσφέρουν στα σχολεία, προσφέρουν συχνά πολύ καλά σεμινάρια πληροφορικής…από δική τους πρωτοβουλία…μιλάω γνωρίζοντας το έργο των ΚΕΠΛΗΝΕΤ Αχαίας και Κυκλάδων.
    Έχει σκοπό το κράτος να δώσει την τεχνική υποστήριξη των σχολείων σε εξωτερικούς συνεργάτες και να «φαγωθούν» πάλι λεφτά?

  • 21 Μαρτίου 2018, 22:30 | Βεντούρης Στυλιανός

    Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ προσφέρουν σημαντικό έργο σε Διευθύνσεις και Σχολεία.
    Η κατάργησή τους είναι τραγικό λάθος. Θα πρέπει να δαπανάτε μεγάλο χρηματικό ποσό για τη συντήρηση του απαρχαιωμένου εξοπλισμού των σχολείων

  • 21 Μαρτίου 2018, 22:25 | Θεοδώρα Τ.

    Οι συνάδελφοι που στελεχώνουν τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. με πολύ κόπο και πενιχρά μέσα προσπαθούν να διατηρήσουν ζωντανές τις (απαρχαιωμένες στην πλειοψηφία τους) ψηφιακές υποδομές Γυμνασίων, Λυκείων, Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και πρόσφατα όλων των Δημοτικών σχολείων και Νηπιαγωγείων. Ταυτόχρονα, αναλαμβάνουν την διοργάνωση επιμορφώσεων, ημερίδων, φεστιβάλ κλπ.
    Παρόλο το φόρτο δουλειάς, είναι πάντα πρόθυμοι να βοηθήσουν και να στηρίξουν εκτός από τις σχολικές μονάδες και τους εκπαιδευτικούς ακόμη και εκτός ωραρίου εργασίας.
    Αντί λοιπόν να αναγνωριστεί η προσφορά των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. στην εκπαίδευση και να ενισχυθούν με επιπλέον πόρους και προσωπικό, καταργούνται!
    Οι υπεύθυνοι ας το ξανασκεφτούν! Πώς θα προχωρήσει το ελληνικό σχολείο στη νέα ψηφιακή εποχή όταν συνεχώς γίνονται βήματα προς τα πίσω;

  • 21 Μαρτίου 2018, 22:16 | Χαρά Γερογιάννη

    Η μοναδική τεχνική υποστήριξη για τα εργαστήρια πληροφορικής είναι το ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Ο υπεύθυνος του ΚΕΠΛΗΝΕΤ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ χρησιμοποιώντας το λειτουργικό σύστημα Ubuntu LTSP κατάφερε να λειτουργήσει το εργαστήρι του σχολείου μας με πολύ παλαιά μηχανήματα χρονολογίας 1998, που διαφορετικά ήταν εκτός λειτουργίας. Σε κάθε μας πρόβλημα λόγω παλαιότητας των Η/Υ – όχι μόνο του εργαστηρίου αλλά και της γραμματείας – δίνει λύση και βοήθεια. Θα ήταν ατόπημα η κατάργηση του θεσμού.

  • 21 Μαρτίου 2018, 22:12 | Κ. Αγγελιδης

    (Κατάργηση δομης ΚΕΠΛΗΝΕΤ)
    Είναι προκλητικό να σου ζητούν να καταθέσεις επιχειρήματα για το αυτονόητο, αυτονοητο κύριοι…
    Αυτη τη στιγμη θα έπρεπε να συζητιέται η αναβάθμιση και το πλήθος των αρμοδιοτήτων της δομής και όχι η κατάργηση της.

    «Καληνύχτα Ελλάδα πέσε κοιμήσου σε κυβερνούν οι Έλα μωρέ και Δε βαριέσαι…»

  • 21 Μαρτίου 2018, 22:10 | Κάππας Κωνσταντίνος

    Θα πω απλά τα εξής:
    Εδώ και 20 σχεδόν έτη οι υπηρεσίες των ΚΕΠΛΗΝΕΤ ήταν σημαντικές και ουσιαστικές. Στο σχολείο που υπηρετώ (7ο ΓΕΛ Αθηνών) δεν είχαν μέχρι τώρα απλώς ένα ρόλο στήριξης, αλλά ήταν και είναι η δύναμη που κράτησε τα εργαστήρια πληροφορικής σε λειτουργία όλα τα χρόνια και κυρίως τα τελευταία που τα μηχανήματα έχουν παλαιώσει.
    Οι συνάδελφοι του ΚΕΠΛΗΝΕΤ ανταποκρίθηκαν όλοι με ζήλο, επιμονή και σχετικά άμεσα, ακόμα και στις πιο δύσκολες προκλήσεις για επισκευή, αναβάθμιση, δικτυακή και διαδικτυακή σύνδεση , εγκατάσταση λογισμικών κ.λ.π. Εντύπωση πάντα μου έκανε που είναι λίγοι σε σχέση με το πλήθος των σχολείων – εργαστηρίων σε όλη την Αθήνα, πως μπορούσαν να ανταποκρίνονται σε ικανοποιητικό χρονικό διάστημα.
    Πιστεύω πως με το νέο νομοσχέδιο, ότι πρέπει να αναβαθμιστεί ο ρόλος τους και να αυξηθεί ο αριθμός των συναδέλφων που υπηρετούν στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ.
    Η υπηρεσίες τους είναι αναγκαίες ακόμη και όταν τα μηχανήματα αντικατασταθούν από καινούργια, διότι όλοι γνωρίζουμε ότι σχεδόν πάντα τα υπολογιστικά συστήματα χρειάζονται κάποια επιδιόρθωση ή επιμέρους αλλαγή ή γενικά συντήρηση.
    Τα προαναφερθέντα αποδεικνύονται από το αποτέλεσμα και όχι από τα λόγια.
    Ελπίζω στο νέο νομοσχέδιο να ληφθεί υπόψη η σημασία των ΚΕΠΛΗΝΕΤ και γίνει ουσιαστική αναβάθμιση του ρόλου και των υπηρεσιών τους προς τα σχολεία, γνωρίζοντας την σημαντική και ουσιαστική προσφορά τους όλα αυτά τα έτη που πέρασαν.
    Με εκτίμηση
    Κάππας Κων/νος

  • 21 Μαρτίου 2018, 22:08 | Μάρθα Τσίκα

    ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να καταργηθούν! Αντίθετα πρέπει να αναβαθμιστεί ο ρόλος τους και να ενισχυθεί ο αριθμός των εκπαιδευτικών που απασχολούνται σε αυτά. Ένας νομός επί παραδείγματι, όπως η Αιτωλοακαρνανία , με 89 σχολικές μονάδες δευτεροβάθμιας και την γνωστή έκταση με τον εξίσου γνωστό δύσκολο δρόμο μετάβασης απο τη μία στην άλλη, δεν μπορεί εκ των πραγμάτων να εξυπηρετηθεί από ένα και μόνο άτομο. Δουλεύοντας δε στη διοίκηση της εκπαίδευσης, ήτοι στη Δ/νση Δ/μιας εκεί έχω ιδίοις όμμασι διαπιστώσει τόσο την αναγκαιότητά τους όσο και την ταχύτητα απόκρισης και επίλυσης των όποιων προβλημάτων προκύψουν.
    Θεωρω επίσης πως το όριο της διδακτικής υπηρεσίας δεν πρέπει να ειναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη στελέχωσή τους δεδομένου ότι αυτές οι δομές χρειάζονται εξειδικευμένες γνώσεις μηχανικής των υπολογιστών και άρα αυτά τα προσόντα πρέπει να προτάσσονται έναντι της διδακτικής υπηρεσίας- δεδομένου μάλιστα ότι οι υπεύθυνοι ΚΕΠΛΗΝΕΤ δεν παράγουν αμιγώς διδακτικό έργο αλλά βοηθούν αποφασιστικά την ποιότητά του.
    Ευελπιστώ και προσβλέπω στην διαγραφή της εν λόγω διάταξης. Είναι μία δομή που λειτουργεί σωστά και είναι απαραίτητη σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα!

  • 21 Μαρτίου 2018, 22:05 | Μιχαηλίδης Βασίλειος

    Ο θεσμός των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναιένας από τους πιο πετυχημένους θεσμούς με πολύ μεγάλο φόρτο εργασίας. Μετά την «κατάργηση» του υπεύθυνου εργαστηρίου Πληροφορικής από τα σχολεία της ΔΕ, έγινε πιο έντονη η χρησιμότητά των ΚΕΠΛΗΝΕΤ, τα οποία κλήθηκαν να υποστηρίξουν και να βελτιώσουν τα σχολικά εργαστήρια Πληροφορικής με ελάχιστα διαθέσιμα χρήματα, αλλά με πολλή μεράκι και αξιόλογη δουλειά.Παράλληλα το ελληνικό κράτος εξοικονόμησε σεβαστά χρηματικά ποσά, μιας και οι τεχνικοί υπεύθυνοι των ΚΕΠΛΗΝΕΤ κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν σωρεία καθημερινών προβλημάτων σε μη σύγχρονο εξοπλισμό.Προβλήματα που για αντιμετωπισθούν θα έπρεπε να χρησιμοποιηθεί ιδιώτης επαγγελματίας Πληροφορικής(=οικονομική επιβάρυνση).Με την τεχνογνωσία και την συνεχή ενασχόληση των υπευθύνων ΚΕΠΛΗΝΕΤ, εξοπλισμός 15+ χρόνων χρησιμοποιήθηκε σε εργαστήρια πληροφορικής με λογισμικό Linux. Να μια ιδέα για εξοικονόμηση χρημάτων και πόρων στην παρούσα οικονομική κατάσταση που διανύει η χώρα μας.(https://smartcities.ellak.gr/2016/09/20/i-poli-tis-vernis-xekina-tin-pilotiki-metavasi-sto-anichto-logismiko/, https://opensource.ellak.gr/2018/02/01/to-libreoffice-6-0-ine-diathesimo-me-simantikes-veltiosis/, https://creativecommons.ellak.gr/2016/12/28/i-anichti-prosvasi-epitachini-tin-epistimoniki-proodo/ κ.α.)Όλα τα παραπάνω λοιπόν και πολλά ακόμη συντελούν στο γεγονός πως είναι επιβεβλημένη η συνέχιση του θεσμού αλλά και η ενίσχυσή του.

  • 21 Μαρτίου 2018, 21:39 | Σταυρούλα

    Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ προσφέρουν σημαντικό έργο σε Διευθύνσεις και Σχολεία.
    Η κατάργησή τους είναι τραγικό λάθος.
    Τα προβλήματα θα αντιμετωπίζονται με αυξημένο κόστος (επισκέψεις εξωτερικών τεχνικών κ.λπ.) και όλο αυτό θα δημιουργήσει συνθήκες αναρχίας στις σχολικές μονάδες.