Άρθρο 42 Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας

 

Η περ. β΄ του άρθρου 57 του ν. 4589/2019 αντικαθίσταται ως εξής:

«β) Εκπαιδευτική προϋπηρεσία ανά κλάδο: εκατόν είκοσι (120) μονάδες κατ΄ ανώτατο όριο, οι οποίες αναλύονται ως εξής:

αα) μία (1) μονάδα ανά μήνα πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας έως κατ` ανώτατο όριο εκατόν είκοσι (120) μήνες,

ββ) δύο (2) μονάδες ανά μήνα πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπως καθορίζονται στην περ. Β της υπ’ αρ. 133529/ΓΔ4/7.8.2018 απόφασης του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (Β΄ 3941),  καθώς και σε σχολικές μονάδες που λειτουργούν σε καταστήματα κράτησης έως κατ΄ ανώτατο όριο εξήντα (60) μήνες.»

  • 5 Μαΐου 2020, 16:58 | Σταυρούλα

    * Η αναδρομικότητα της διπλής μοριοδότησης είναι επιτακτικής ανάγκης. Ο νομοθέτης πρέπει να λάβει υπόψη την περίπτωση των δασκάλων και των καθηγητών που πήγαν σε αυτά τα σχολεία τα προηγούμενα χρόνια και να θέσει σε ισχύ την αναδρομικότητα των διπλών μορίων. Το νομοσχέδιο πρέπει να αποδώσει δικαιοσύνη για όλους και να είναι ευέλικτο και όχι μόνο από τον προσεχή Σεπτέμβρη. Εμείς όλοι που έχουμε κάνει τόσα χρόνια σε δυσπρόσιτα γιατί να χάσουμε τα μόρια μας;

  • 5 Μαΐου 2020, 16:56 | Ειρήνη

    Η διπλή μοριοδότηση να έχει αναδρομική ισχύ. Οι δύσκολες συνθήκες ήταν πέρισυ και θα είναι και του χρόνου.

  • 5 Μαΐου 2020, 16:38 | Ζωή

    Το ζήτημα της μοριοδότησης των δυσπρόσιτων ήταν ανέκαθεν ιδιαίτερο, ειδικά τώρα με την ενδεχόμενη περίπτωση του διπλασιασμού της προϋπηρεσίας. Το πνεύμα της διπλής μοριοδότησης βάσει της τοποθεσίας είναι κατανοητό. Προκύπτει όμως μεγάλη διαφορά μεταξύ των περιοχών που θεωρούνται δυσπρόσιτα και όλων των υπολοίπων. Δεδομένου ακριβώς αυτού του πνεύματος, η πιο λογική και δίκαιη διαδικασία πιστεύω πως θα ήταν μία διαβάθμιση στη μοριοδότηση ανάλογα με την περιοχή εντός του κάθε νομού, από την δυσπρόσιτη έως την πιο «κεντρική» και εύκολα προσβάσιμη. Διαφορετικά, με έναν διπλασιασμό, το χάσμα που θα δημιουργηθεί, θα είναι μεγάλο, αδικώντας τελικά το μεγαλύτερο μέρος των εκπαιδευτικών. Μία αναδρομική ισχύ της διπλής μοριοδότησης οφείλει να συνοδεύεται και από μία αναδρομική μοριοδότηση όλων των υπόλοιπων εκπαιδευτικών στη βάση της λογικής που ανέπτυξα.

    Η παραπάνω άποψη σχετίζεται με τον διπλασιασμό της προϋπηρεσίας στον πίνακα των αναπληρωτών και όχι στους διορισμούς. Στους διορισμούς μετριέται μόνο η πραγματική προϋπηρεσία, αυτό είναι το νόμιμο, το αξιοκρατικό, το συνταγματικά και ηθικά σωστό, αυτό ίσχυε ανέκαθεν. Στην αντίθετη περίπτωση, οι αδικίες θα είναι πολύ μεγαλύτερες από την αδικία της μη προσμέτρησης της διπλής μοριοδότησης τόσο μεταξύ όσων επίκειται να διοριστούν όσο και μεταξύ αυτών και των διορισμένων σε προηγούμενα έτη. Ταυτόχρονα προκύπτουν και ζητήματα συνταξιοδοτικά και μισθολογικά.

  • 5 Μαΐου 2020, 16:17 | ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΗΛΙΟΥ

    Είναι απαράδεκτη η επαναφορά των μορίων δυσπρόσιτων μονάδων.
    Δε γίνεται κάθε 2 χρόνια μια να μετρούν τα διπλά μόρια σε δυσπρόσιτα, μετά να καταργούνται και μετά να ξαναμετρούν. Αυτό είναι εμπαιγμός και κοροιδια ως προς τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς και κυρίως αυτούς που οργώνουν χρόνια τα νησιά και μετά από τόσα χρόνια ανεβοκατεβαίνουν στον πίνακα των μορίων και ζουν στην ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ και το ΑΓΧΟΣ.
    Από τη στιγμή που ψηφίστηκε ο Νόμος Κου Γαβρόγλου πρέπει να ισχύσει για κάποια χρόνια ώστε να υπάρχει μια ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ στη μοριοδότηση των εκπαιδευτικών.

  • 5 Μαΐου 2020, 16:11 | Κατερίνα

    Με την προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση της
    εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει
    τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην
    Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν
    αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61
    (νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
    Ακόμη, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων
    εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική
    προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στα δημόσια ελληνικά σχολεία. Πάγιο αίτημα
    οι “καθαροί πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71 με βάση το πτυχίο
    και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς.

  • 5 Μαΐου 2020, 16:08 | Μαριος

    Eντοπιότητα στους αναπληρωτές, αμεταθετο στους μονιμους και η θέση να ανήκει στο σχολείο και το δήμο ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.Οποιος θέλει να φύγει από το νησι, να φύγει αλλά να πρέπει να παραιτηθεί! Καθε χρονο τα ίδια! Τώρα πάλι τα ίδια!Ολοι οι μονιμοι ειναι με αποσπαση στην Αθηνα!!Ηρθαν πάλι άλλοι αναπληρωτές οι οποιοι το μονο που θέλουν ειναι να φεύγουν και εχουν εξφανιστει απο τις 11/3!! Τωρα πάλι ΔΕΝ θελουν να έρθουν!!ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΝΗΣΙΩΤΙΚΙΑ???Β’ κατηγοριας? ΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ???Το παιδάκι στη Σκωτια εχει κάθε χρονο αλλο δάσκαλο γιατι ο μονιμος γουστάρει Λονδίνο???

  • 5 Μαΐου 2020, 16:02 | Δημήτρης Κ.

    Η προσμέτρηση διπλής προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα για μόνιμο διορισμό είναι άδικη, διότι η εμπειρία των προηγούμενων χρόνων μάς έδειξε με ποιους τρόπους γίνονταν οι τοποθετήσεις σε αυτά. Το πιο δίκαιο είναι η καθαρή προϋπηρεσία που διανύθηκε.
    Επίσης, η εκπαιδευτική προϋπηρεσία, σύμφωνα και με το ΣτΕ, είναι ενιαία και αδιαίρετη για όλη την εκπαίδευση και πρέπει να μεταφέρεται. Ένας εκπαιδευτικός που έχει εργαστεί σε διάφορους κλάδους και δομές της εκπαίδευσης διαθέτει πλέον πλούσια εκπαιδευτική εμπειρία. Είναι και ένας τρόπος να αναγνωριστούν και τα προσόντα του. Η κυβέρνηση που είναι υπέρ των προσόντων και της αριστείας θα πρέπει να δικαιώνει και να επιβραβεύει τους ανθρώπους που κατέχουν πτυχία και όχι να τους τιμωρεί.

  • 5 Μαΐου 2020, 15:58 | ΕΛΕΝΗ

    Τα Δυσπρόσιτα σχολεία δεν γίνεται τη μια χρονιά να έχουν διπλή μοριοδότηση και την άλλη όχι. Οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε αυτά πήγαν και θα συνεχίσουν να πηγαίνουν αν υπάρχει η διπλή μοριοδότηση ως κίνητρο για να αποκτήσουν προυπηρεσία. Αλλά όταν ένα κράτος είναι ανακόλουθο και δεν μετράει αναδρομικά την ισχύ της μοριοδότησης κάθε φορά που αλλάζει ο υπουργός παιδείας και δέχεται από αλλόυ πιέσεις τότε θα αντικρίσει και πάλι σχολεια κενά στα νησιά. Ένα κράτος πρέπει να έχει συνέπεια απέναντι στους πολίτες του και διαφάνεια.

  • 5 Μαΐου 2020, 15:50 | ΕΛΕΝΗ

    Η προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση της
    εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται να διευκρινυστεί διότι δεν προβλέπει τη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην
    Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν
    αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61
    (νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
    Ακόμη, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων
    εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική
    προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών ετών.
    Πάγιο αίτημα οι “καθαροί πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71 με βάση το πτυχίο και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς Όπως αυτοί ορίζονται και στην παρ. 2 του άρθρου 29 του ν. 4521/2018, στην οποία αναφέρονται ρητά ως ξεχωριστοί οι κλάδοι ΠΕ 60/70 από τους κλάδους ΠΕ 61/71.

  • 5 Μαΐου 2020, 15:49 | Ναυσικά Μακρυγιάννη

    Συμφωνώ με τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ, επιπλέον, η προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61 (νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
    Ακόμη, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στα δημόσια ελληνικά σχολεία. Πάγιο αίτημα οι “καθαροί πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71 με βάση το πτυχίο και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς.

  • 5 Μαΐου 2020, 15:24 | ΝΤΙΝΑ

    Η εκπαιδευτική προϋπηρεσία ανά κλάδο θα πρέπει να διαχωρίζεται μόνο αν οι δύο κλάδοι είναι άσχετοι μεταξύ τους. Πώς είναι δυνατόν άνθρωποι που σπούδασαν και επικαιροποίησαν τις γνώσεις τους για να είναι καλύτεροι στη διδασκαλία να τιμωρούνται έτσι, επειδή έχουν την εμπειρία διδασκαλίας σε δημοτικό και παράλληλα σε γυμνάσιο-λύκειο και σε αντικείμενα που δεν είναι τόσο και διαφορετικά; Εσείς αν είχατε ιδιωτικό σχολείο και έρχονταν για εργασία ένας δάσκαλος κι ένας που ήταν και φιλόλογος και δάσκαλος. Ποιον θα προσλαμβάνατε και γιατί;

  • 5 Μαΐου 2020, 15:10 | Ντίνα

    Η διπλή μοριοδότηση στις δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες δεν πρέπει να ισχύσει, γιατί εκ των πραγμάτων οι άνθρωποι που έχουν οικογένειες δεν μπορούν να ξεσπιτωθούν ούτε να τις εγκαταλείψουν…φτάνει που κάνουν καθημερινά τόσα χιλιόμετρα με κίνδυνο της ζωής τους…τι μας λέτε τώρα ότι πρέπει να είμαστε μόνοι στη ζωή για να διδάξουμε ή ότι πρέπει να δοθεί προτεραιότητα σε όσους συναδέλφους δεν έχουν οικογενειακές υποχρεώσεις και μπορούν οι γονείς τους να τους στηρίξουν οικονομικά για να μπορέσουν να πάνε σε δυσπρόσιτες περιοχές;
    Ναι, συμφωνώ να δοθούν κίνητρα (οικονομικά, στέγασης,σίτισης) όχι όμως εις βάρος κάποιων άλλων που δεν έχουν τη δυνατότητα, επειδή δεν θέλουν να αφήσουν τα δικά τους παιδιά για να διδάξουν σε άλλα. Πώς θα το εκλάμβαναν αυτό τα δικά σας παιδιά;

  • 5 Μαΐου 2020, 15:01 | Χρυσαυγή Β

    Τα μόρια όσων εκπαιδευτικών δούλεψαν σε δυσπρόσιτα σχολεία μέχρι φέτος είναι ήδη περασμένα διπλά στον ΟΠΣΥΔ, γεγονός που φανερώνει ότι οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας-Δευτεροβάθμιας και το πληροφοριακό σύστημα αναγνωρίζει την προϋπηρεσία αυτή ως διπλή. Άρα πρέπει η συγκεκριμένη διάταξη να μην εφαρμοστεί μόνο από του χρόνου αλλά να έχει αναδρομική ισχύ.

    Θέλω να πιστεύω πως η μη αναφορά στην αναδρομικότητα έγινε όχι σκόπιμα αλλά λόγω παράλειψης. Οι νομοθέτες, λοιπόν, πρέπει να λάβουν υπόψη τα σχόλια και τις προτάσεις που μιλούν για αναδρομικότητα. Ίσως είναι μία πλευρά στην οποία δεν έδωσαν βάση ή τους διέφυγε.

    Το νομοσχέδιο επαναφέρει αυτό που καταργήθηκε άδικα με τον Νόμο Γαβρόγλου. Η τωρινή ηγεσία είναι ανάγκη να τροποποιήσει την παρούσα διάταξη και να θεσπίσει την αναδρομική ισχύ του μέτρου. Σε διαφορετική περίπτωση θα προκληθεί αδικία εις βάρος των συναδέλφων που εργάστηκαν με τόσες θυσίες και δήλωσαν συνειδητά αυτά τα μέρη μέχρι φέτος.

  • 5 Μαΐου 2020, 14:40 | Εφη

    Να τροποποιηθεί το άρθρο ώστε να εννοείται ξεκάθαρα οτι η μεταφορά δεν θα ισχύει μεταξύ πρωτοβάθμιας γενικής και ειδικής αγωγής και θα προσμετράται μόνο αυτή που προσφέρθηκε σε δομές ειδικής αγωγής. Αν δεν σταματήσει η άκριτη μεταφορά αδικούνται οι εργαζόμενοι πε71/πε61 και πε70/πε60 που εργάζονται μόνο στην ειδική αγωγή επί χρόνια.

  • 5 Μαΐου 2020, 14:06 | ΦΙΛΙΠΠΟΣ

    Η διάταξη για επαναφορά της διπλής προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα σχολεία πρέπει να έχει αναδρομική ισχύ. Εφόσον υπάρχει πρόβλεψη από του χρόνου, γιατί δεν συνέβη το ίδιο και για τα σχολικά έτη ως σήμερα;
    Τα σχολεία αυτά δεν χαρακτηρίζονταν ως δυσπρόσιτα τόσα χρόνια και μάλιστα ως ΙΑ,ΙΒ,ΙΓ ;

    ΠΡΟΤΑΣΗ:
    >> Εφόσον υπάρχει ΠΛΑΦΟΝ 120 ΜΗΝΕΣ για την προϋπηρεσία γενικά, 60 ΜΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ για τα δυσπρόσιτα, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΣΠΙΣΤΕΙ ΕΙΔΙΚΟ ΠΛΑΦΟΝ (ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕΙΩΜΕΝΟ) ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ;
    >>Εναλλακτικά, γιατί δεν ΡΙΧΝΕΤΕ ΤΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΟΡΙΟ κάτω από 60 μήνες και να ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΕΤΕ και τα μόρια αναδρομικά;

  • 5 Μαΐου 2020, 13:54 | Χρύσα

    Τα δυσπρόσιτα πρέπει να ισχύσουν μόνο με αναδρομική ισχύ! Δεν μπορείτε να καταργήτε το νόμο Λοβέρδου αναδρομικά. Οι αναπληρωτές που τα επέλεξαν έκαναν τεράστιες θυσίες από την προσωπική τους ζωή προκειμένου να υπηρετήσουν σε αυτές τις περιοχές. Θα πρέπει να δικαιωθούν οι κόποι τους!! Διαφορετικά δε θα υπάρξει καμία εμπιστοσύνη και θα δυσκολευτούν πολύ να ξαναπάνε όταν αλλάζουν τους νόμους κάθε τόσο και μάλιστα όταν τους καταργούν με αναδρομική ισχύ.

  • 5 Μαΐου 2020, 13:51 | Τασούλα Κ.

    Σωστή η αλλαγή που κάνετε για μη προσμετρηση προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο και από γενικη σε ειδική .δεν έχει λογική να μεταφέρεται. Ένας εκπαιδευτικός ειδικής δε μπορεί να κάνει την ίδια δουλειά με έναν της Γενικής. Ας διαχωριστούν επιτέλους τα πράγματα και ας επιλέξει ο καθένας που σε ποιόν κλάδο επιθυμεί να εργαστεί.

  • 5 Μαΐου 2020, 13:49 | Ευτυχία Μητροπούλου

    Λυπάμαι πραγματικά διαβάζοντας τη διάταξη για τη διπλή μοριοδότηση των δυσπρόσιτων.Επαναφορά ενός μέτρου επιλεκτικά; Όσοι δηλαδή υπηρετήσαμε στο παρελθόν σε τέτοια σχολεία, γιατί το κάναμε; Για να μας στερήσουν τώρα τα μόρια;
    Η διπλή μοριοδότηση των δυσπρόσιτων είναι σωστή ΜΟΝΟ αν ισχύσει αναδρομικά. Το μέτρο οφείλει να ωφελεί όλους τους εκπ/κους το ίδιο.

  • 5 Μαΐου 2020, 13:42 | Όλγα Μπολτσή

    Για μια ακόμη φορά αισθάνομαι ότι είμαι κορόιδο ! Δεν μπορεί ένα μέτρο να ισχύει όποτε θέλει ο κάθε υπουργός.Από τη στιγμή που ακόμη δεν βγήκε ο νέος πίνακας να υπολογιστούν τα μόρια μας με διπλή μοριοδότηση για όσα χρόνια υπηρετήσαμε σε δυσπρόσιτες περιοχές.Βέβαια με αυτήν την αντισυνταγματική ρύθμιση ανοίγεται δρόμος για προσφυγή στα δικαστήρια και δικαίωσή μας στην περίπτωση που δε διοριστούμε. Χρονοβόρος μεν ο δρόμος αλλά υπαρκτός.

  • 5 Μαΐου 2020, 13:37 | Φανή

    “Η προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση της
    εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει
    τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην
    Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν
    αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61
    (νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
    Ακόμη, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων
    εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική
    προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στα δημόσια ελληνικά σχολεία. Πάγιο αίτημα
    οι “καθαροί πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71 με βάση το πτυχίο
    και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς.”

  • 5 Μαΐου 2020, 13:35 | Φωτεινή

    “Η προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση της
    εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει
    τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην
    Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν
    αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61
    (νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
    Ακόμη, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων
    εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική
    προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στα δημόσια ελληνικά σχολεία. Πάγιο αίτημα
    οι “καθαροί πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71 με βάση το πτυχίο
    και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς.”

  • 5 Μαΐου 2020, 13:27 | Νίκη Δ.

    Κατάργηση της μεταφοράς προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο και από Γενική σε Ειδική και στους επικείμενους διορισμούς της Ειδικής Αγωγής. Είναι άδικο κάποιοι διοριστούν με αυτή την αλλαγή και να χάσουν τον διορισμό άτομα που έχουν στηρίζει την ΕΑΕ. Αν δεν γίνει στους διορισμούς, δεν υπάρχει λόγος να γίνει μετά. Θα είναι διπλά άδικο κάποιοι να ωφεληθούν με μόνιμο διορισμό από αυτό και κάποιοι άλλοι να μην μπορέσουν να το κάνουν. Αν τους διορίσετε με αυτή την συνθήκη, ποιος ο λόγος να το πάρετε πίσω πάλι. Πόσες αδικίες θέλει να κάνει η κυβέρνησή σας;
    Να μην ισχύει η διπλή μοριοδότηση γιατί δημιουργεί σοβαρή καταστρατήγηση στους πίνακες. Κάποιοι ζουν σε δυσπρόσιτα μέρη. Αν ισχύσει να ισχύει ΜΟΝΟ για αναπληρωτές και ΌΧΙ για μόνιμο διορισμό.
    ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΙΑ!

  • 5 Μαΐου 2020, 13:26 | Τασουλα

    ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!!ΔΙΚΑΙΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΟΠΟΥΣ ΜΑΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!

  • 5 Μαΐου 2020, 13:25 | Ελένη Ζ

    Πόσο άδικη ρύθμιση η συγκεκριμένη.
    Εφόσον πλέον θα υπάρχει ο νέος πίνακας,μια κοινή δεξαμενή από την οποία θα γίνονται οι προσλήψεις και των αναπληρωτών αλλά και των μόνιμων διορισμών (αν και όποτε), πως είναι δυνατόν να ισχύει κάτι τέτοιο;
    Στο παρελθόν ήταν ξεκάθαρο πως η διπλή μοριοδότηση ίσχυε μόνο για τον πίνακα των αναπληρωτών,αλλά τώρα θα είναι άδικο τελείως αν θα ισχύσει εκ νέου.
    Θεωρώ πως θα πρέπει να αποσυρθεί άμεσα και να δοθούν άλλου είδους κίνητρα για να καλυφθούν τα κενά στις δυσπρόσιτες περιοχές.
    Ευχαριστώ

  • 5 Μαΐου 2020, 13:25 | Ιωάννης

    ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!!Ποια είναι η λογική του να δίνετε κίνητρο διπλασιασμού μορίων από τον Σεπτέμβρη του 2020 καταργώντας την ίδια στιγμή τις προσπάθειες και τις θυσίες όλων των παιδιών που τρέξανε για να στελεχώσουν αυτά τα σχολεία τα προηγούμενα χρόνια;;

  • 5 Μαΐου 2020, 13:19 | Μαίρη Σ.

    Κατάργηση της μεταφοράς προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο και από Γενική σε Ειδική και στους επικείμενους διορισμούς της Ειδικής Αγωγής. Είναι άδικο κάποιοι διοριστούν με αυτή την αλλαγή και να χάσουν τον διορισμό άτομα που έχουν στηρίζει την ΕΑΕ. Αν δεν γίνει στους διορισμούς, δεν υπάρχει λόγος να γίνει μετά. Θα είναι διπλά άδικο κάποιοι να ωφεληθούν με μόνιμο διορισμό από αυτό και κάποιοι άλλοι να μην μπορέσουν να το κάνουν. Αν τους διορίσετε με αυτή την συνθήκη, ποιος ο λόγος να το πάρετε πίσω πάλι. Πόσες αδικίες θέλει να κάνει η κυβέρνησή σας;
    Να μην ισχύει η διπλή μοριοδότηση γιατί δημιουργεί σοβαρή καταστρατήγηση στους πίνακες. Κάποιοι ζουν σε δυσπρόσιτα μέρη.
    ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΙΑ!

  • 5 Μαΐου 2020, 13:17 | Νατάσα Α.

    Κατάργηση της μεταφοράς προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο και από Γενική σε Ειδική και στους επικείμενους διορισμούς της Ειδικής Αγωγής. Είναι άδικο κάποιοι διοριστούν με αυτή την αλλαγή και να χάσουν τον διορισμό άτομα που έχουν στηρίζει την ΕΑΕ. Αν δεν γίνει στους διορισμούς, δεν υπάρχει λόγος να γίνει μετά. Θα είναι διπλά άδικο κάποιοι να ωφεληθούν με μόνιμο διορισμό από αυτό και κάποιοι άλλοι να μην μπορέσουν να το κάνουν. Αν τους διορίσετε με αυτή την συνθήκη, ποιος ο λόγος να το πάρετε πίσω πάλι. Πόσες αδικίες θέλει να κάνει η κυβέρνησή σας;
    Να μην ισχύει η διπλή μοριοδότηση γιατί δημιουργεί σοβαρή καταστρατήγηση στους πίνακες. Κάποιοι ζουν σε δυσπρόσιτα μέρη.
    ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΙΑ!

  • 5 Μαΐου 2020, 13:12 | Νίκη

    Η προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση της
    εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει
    τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην
    Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν
    αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61
    (νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
    Ακόμη, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων
    εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική
    προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στα δημόσια ελληνικά σχολεία. Πάγιο αίτημα
    οι “ΚΑΘΑΡΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71 με βάση το ΠΤΥΧΙΟ
    και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς.

  • 5 Μαΐου 2020, 13:08 | Αλεξάνδρα

    Η προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” θεωρώ πως χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει και δεν γίνεται καμία αναφορά στη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην Πρωτοβάθμια ΕΑΕ.
    Βασικό αίτημα να υπάρχουν πίνακες για τους κλάδους ΠΕ71 και ΠΕ61 με βάση το πτυχίο και την συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς.

  • 5 Μαΐου 2020, 12:51 | ΒΑΣΙΛΗΣ

    όταν υπάρχουν οι δεύτερες και τρίτες αναθέσεις (μαθήματα άλλων κλάδων) ζητάμε αν η εκπαιδευτική εμπειρία μεταφέρετε από κλάδο σε κλάδο. Μόνο προβλήματα δημιουργεί. Ποια είναι η σκοπιμότητα;
    Αν κάποιος είναι μαθηματικός (ΠΕ03) και πληροφορικός(ΠΕ86). Διορίζεται ως μαθηματικός και διδάσκει πληροφορική ως β ανάθεση η προϋπηρεσία του λαμβάνεται στο ΠΕ03 ή στο ΠΕ86;

    Απάντηση με το νόμο Κεραμεως ως ΠΕ03 χαχαχαχαχαχαχαχαχα. ΜΟΝΟ ΓΕΛΙΟ (Υπάρχουν άπειροι τέτοιοι συνδυασμοί). ΜΟΝΟ ΓΕΛΙΟ μπορεί να προκαλεί ο νέος νομός

  • 5 Μαΐου 2020, 12:44 | Δήμητρα Τόκα

    Όταν λέτε «προϋπηρεσία ανά κλάδο» θέλω να πιστεύω πως επιτέλους θα σταματήσει η μεταφορά προϋπηρεσίας από την γενική εκπαίδευση στην ειδική, τουλάχιστον στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, στην οποία υπάρχουν οι κλάδοι ΠΕ71 και ΠΕ61. Θα αποτελέσει κατάφωρη αδικία η συνέχεια της ένταξης εκπαιδευτικών ΠΕ70 στους πίνακες ειδικής αγωγής (αφού είναι άλλος κλάδος), και ειδικά η μεταφορά προϋπηρεσίας που δεν αποκτήθηκε σε δομές ειδικής αγωγής.

  • 5 Μαΐου 2020, 12:33 | Σπυράκου

    1) ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΙΠΛΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ.ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΕ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΕΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΝΑ ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΠΑΛΙΩΝ. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΕΝΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΠΙΔΟΜΑ ΣΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ, ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΟΣΟ.

    2) ΝΑΙ ΣΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ, ΟΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ. ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ,ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΕΤΕ ΩΣΤΕ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ, ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟΙ ΤΗΣ ΠΡΩΤΒΑΘΜΙΑΣ(πΕ 60-70) ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ. ΟΧΙ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ,ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ , ΟΧΙ ΑΝΑΜΑΣΗΜΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ. ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ

  • 5 Μαΐου 2020, 12:24 | Μ Κουνέλης

    Τα δυσπρόσιτα των περασμένων ετών καταργούνται, ενώ θα προσμετρούνται αυτά που θα αποκτηθούν από το 2021 και μετά . Ποιο είναι το σκεπτικό αυτής της πρότασης; Τα δυσπρόσιτα που απέκτησαν οι αναπληρωτές τα προηγούμενα χρόνια σε τι διαφέρουν σε αξία από αυτά που θα αποκτηθούν από δω και μπρος; Μήπως για να τα αποκτήσουν δε θυσίασαν τον ίδιο κόπο, χρόνο, χρήμα , ενώ το ψυχικό κόστος είναι ανυπολόγιστο. Γνωρίζει το υπουργείο τα οικογενειακά δράματα που κρύβουν αυτά τα μόρια ειδικά, όταν πρόκειται για μητέρες που αφήνουν το ένα παιδί στη μαμά, το άλλο στη θεία και παίρνουν το τρίτο μαζί τους; Και αυτό όχι για μια χρονιά αλλά και άλλη και άλλη και άλλη.
    Σε άλλη περίπτωση , αναπληρωτές που ξεκίνησαν νέοι το ταξίδι των δυσπρόσιτων προσφέροντας σε κάθε νησάκι με την ελπίδα ότι οι κόποι τους θα αναγνωριστούν και θα αμειφθούν. Και μια δεκαετία μετά φτάνουν οι περισσότεροι χωρίς οικογένεια , γιατί δεν είναι δυνατόν να κάνει κανείς εύκολα οικογένεια και να μετακινείται κάθε χρόνο σαν νομάς. Και ξαφνικά όλα αυτά διαγράφονται. Γιατί ; Είναι μόρια αγορασμένα με θυσίες και χρήμα, δεν είναι χαρισμένα. Φάνηκε αυτό, όταν καταργήθηκαν και δεν καλύπτονταν τα κενά στα δυσπρόσιτα. Με ποιο σκεπτικό έρχεται ο υπουργός και τα καταργεί ή δεν τα αναγνωρίζει εκτός από το σκεπτικό ότι η δουλειά έγινε πλέον, δεν την έχουμε ανάγκη και οποίος την πάτησε, την πάτησε. Και με αυτό το σκεπτικό ,γιατί να μη σκεφτεί κάποιος ότι δε θα γίνει κάτι παρόμοιο και στο μέλλον. Αφού δελεάσει τους αναπληρωτές να πάνε στα δυσπρόσιτα, σε μια νύχτα ,νόμιμα πάντα, καταργεί και τα καινούργια. Γιατί μια φορά απατεώνας , πάντα απατεώνας. Και το υπουργείο τώρα φαίνεται αναξιόπιστο, αφού δε σέβεται τους νόμους που το ίδιο είχε εκδώσει και κρύβεται πίσω από νομικίστικα τεχνάσματα. Και θα πουν: Μα αν εφαρμοστούν τα παλιά δυσπρόσιτα οι νέοι έχουν λίγες ελπίδες. Δεν το ξέρω αυτό, αλλά εκείνο που ξέρω είναι ότι οι αναπληρωτές που γύριζαν τόσα χρόνια στα δυσπρόσιτα ανάλωσαν τη ζωή τους καλύπτοντας κενά μονίμων. Και καλύπτουν οι αναπληρωτές τα κενά μονίμων χωρίς να μπορεί να αρρωστήσει κάποιος, γιατί πρέπει να πληρώνει από την τσέπη του για να πάρει αναρρωτική. Είναι σωστό αυτό και δίκαιο; Και το μέγιστο, ξαφνικά σε μια νύχτα μπορεί να μείνουν άνεργοι. Και θα πει κάποιος: δεν έχουν καμία υποχρέωση να διοριστούν, αφού δουλεύουν με ετήσιες συμβάσεις. Όλα νόμιμα είναι. Είναι νόμιμα αλλά δεν είναι ηθικά. Εκτός κι αν ηθικό είναι ό,τι είναι νόμιμο. Αν το δεχτούμε αυτό, τότε κανείς να μην κατηγορεί τους πολίτες που μπορούν και εξαπατούν ή να κλέβουν ή δεν πειθαρχούν, όταν μπορούν να καλυφθούν πίσω από ένα νόμο. ¨Όταν η κρατική εξουσία είναι ο πρώτος αναξιόπιστος, δεν μπορεί να επικαλείται ούτε το φιλότιμο ,ούτε την εθελοντική προσφορά, ούτε τέτοια παρόμοια, γιατί τότε όλα αυτά καταντούν μια κοροϊδία . Τα διπλά μόρια είναι η πραγματική αμοιβή των αναπληρωτών που υπηρετούσαν τόσα χρόνια στα δυσπρόσιτα και η κατάργησή τους ισοδυναμεί με κλοπή της αμοιβής τους. Να μετρήσουν όπως και τα νέα. Κι αν δεν μπορεί να δώσει τα μόρια των δυσπρόσιτων αναδρομικά, μπορεί στο νομοσχέδιο να τα βάλει με κάποιο άλλο συντελεστή, Π χ με 1,3 ή με 1,5 για να αποδώσει κάποια δικαιοσύνη και αναγνώριση σε αυτούς πού πήγαν τα προηγούμενα χρόνια.

  • 5 Μαΐου 2020, 12:06 | Κυρίτση Βασιλική

    Η διπλή μοριοδότηση αποτελεί ως έναν βαθμό κίνητρο γα εκπαιδευτικούς να δηλώσουν κατά προτεραιότητα σχολεία αυτών των περιοχών. Δεδομένων των δύσκολων συνθηκών διαβίωσης σε πολλές περιπτώσεις η Πολιτεία πρέπει να αποφασίσει σταθερά-εφάπαξ για το αν θα τα προσμετρά ή όχι κι όχι να την αλλάζει ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Ο ατομικός και οικογενειακός προγραμματισμός των εκπαιδευτικών πρέπει να αντιμετωπίζεται με σεβασμό υπό αυτή την έννοια.
    Αναφορικά με την προσθήκη του όρου «ανά κλάδο» φαίνεται ότι παύει η μεταφορά προϋπηρεσίας από τον έναν κλάδο στον άλλον. Αυτό όμως δε φαίνεται να ισχύει και για τη μεταφορά της από τη Γενική Εκπ/ση στην ΕΑΕ και αντίστροφα. Προσωπικά, θεωρώ ότι πρέπει να κατοχυρωθεί η μη μεταφορά της στην Αθμια Εκπ/ση, καθώς για πολλοστή φορά συνεχίζεται η αδικία εις βάρος των ΠΕ71 και ΠΕ61. Στη συγκεκριμένη περίπτωση συμφωνώ με τη θέση του ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2020, 12:04 | Μ Κουνέλης

    Τα δυσπρόσιτα των περασμένων ετών καταργούνται, ενώ θα προσμετρούν αυτά που θα αποκτηθούν από το 2021 και μετά . Ποιο είναι το σκεπτικό αυτής της πρότασης; Τα δυσπρόσιτα που απέκτησαν οι αναπληρωτές τα προηγούμενα χρόνια σε τι διαφέρουν σε αξία από αυτά που θα αποκτηθούν από δω και μπρος; Μήπως για να τα αποκτήσουν δε θυσίασαν τον ίδιο κόπο, χρόνο, χρήμα , ενώ δε το ψυχικό κόστος είναι ανυπολόγιστο. Γνωρίζει το υπουργείο τα οικογενειακά δράματα που κρύβουν αυτά τα μόρια ειδικά, όταν πρόκειται για μητέρες που αφήνουν το ένα παιδί στη μαμά, το άλλο στη θεία και παίρνουν το τρίτο μαζί τους; Και αυτό όχι για μια χρονιά αλλά και άλλη και άλλη και άλλη.
    Σε άλλη περίπτωση , αναπληρωτές που ξεκίνησαν νέοι το ταξίδι των δυσπρόσιτων προσφέροντας σε κάθε νησάκι με την ελπίδα ότι οι κόποι τους θα αναγνωριστούν και θα αμειφθούν. Και μια δεκαετία μετά φτάνουν οι περισσότεροι χωρίς οικογένεια , γιατί δεν είναι δυνατόν να κάνει κανείς εύκολα οικογένεια και να μετακινείται κάθε χρόνο σαν νομάς. Και ξαφνικά όλα αυτά διαγράφονται. Γιατί ; Είναι μόρια αγορασμένα με θυσίες και χρήμα, δεν είναι χαρισμένα. Φάνηκε αυτό, όταν καταργήθηκαν και δεν καλύπτονταν τα κενά στα δυσπρόσιτα. Με ποιο σκεπτικό έρχεται ο υπουργός και τα καταργεί ή δεν τα αναγνωρίζει εκτός από το σκεπτικό ότι η δουλειά έγινε πλέον δεν την έχουμε ανάγκη και οποίος την πάτησε την πάτησε. Και με αυτό το σκεπτικό ,γιατί να μη σκεφτεί κάποιος ότι δε θα γίνει κάτι παρόμοιο και στο μέλλον. Αφού δελεάσει τους αναπληρωτές να πάνε στα δυσπρόσιτα σε μια νύχτα νόμιμα πάντα, καταργεί και τα καινούργια. Γιατί μια φορά απατεώνας , πάντα απατεώνας. Και το υπουργείο τώρα φαίνεται αναξιόπιστο, αφού δε σέβεται τους νόμους που το ίδιο είχε εκδώσει και κρύβεται πίσω από νομικίστικα τεχνάσματα. Και θα πουν: Μα αν εφαρμοστούν τα παλιά δυσπρόσιτα οι νέοι έχουν λίγες ελπίδες. Δεν το ξέρω αυτό, αλλά εκείνο πουν ξέρω είναι ότι οι αναπληρωτές που γύριζαν τόσα χρόνια στα δυσπρόσιτα ανάλωσαν τη ζωή τους καλύπτοντας κενά μονίμων. Και καλύπτουν οι αναπληρωτές τα κενά μονίμων χωρίς να μπορεί να αρρωστήσει κάποιος, γιατί πρέπει να πληρώνει από την τσέπη του για να πάρει αναρρωτική. Είναι σωστό αυτό και δίκαιο; Και το μέγιστο ξαφνικά σε μια νύχτα μπορεί να μείνουν άνεργοι. Και θα πει κάποιος: δεν έχουν καμία υποχρέωση να διοριστούν, αφού δουλεύουν με ετήσιες συμβάσεις. Όλα νόμιμα είναι. Είναι νόμιμα αλλά δεν είναι ηθικά. Εκτός κι αν ηθικό είναι ό,τι είναι νόμιμο. Αν το δεχτούμε αυτό τότε κανείς να μην κατηγορεί τους πολίτες που μπορούν και εξαπατούν ή να κλέβουν ή δεν πειθαρχούν, όταν μπορούν να καλυφθούν πίσω από ένα νόμο. ¨Όταν η κρατική εξουσία είναι ο πρώτος αναξιόπιστος δεν μπορεί να επικαλείται ούτε το φιλότιμο ,ούτε την εθελοντική προσφορά, ούτε τέτοια παρόμοια γιατί τότε όλα αυτά καταντούν μια κοροϊδία . Τα διπλά μόρια είναι η πραγματική αμοιβή των αναπληρωτών που υπηρετούσαν τόσα χρόνια στα δυσπρόσιτα και η κατάργησή τους ισοδυναμεί με κλοπή της αμοιβής τους. Να μετρήσουν όπως και τα νέα. Κι αν δεν μπορεί να δώσει τα μόρια των δυσπρόσιτων αναδρομικά, μπορεί στο νομοσχέδιο να τα βάλει με κάποιο άλλο συντελεστή, Π.χ. με 1,3 ή με 1,5 για να αποδώσει κάποια δικαιοσύνη και αναγνώριση σε αυτούς πού πήγαν τα προηγούμενα χρόνια.

  • 5 Μαΐου 2020, 11:58 | ΒΑΣΙΛΗΣ

    Η μη μεταφορά εκπαιδευτικής εμπειρίας από κλάδο σε κλάδο μόνο γραφειοκρατικά προβλήματα δημιουργεί και αδικεί αυτούς που έχουν δυο πτυχία.
    Δηλαδή εσείς μας λέτε ότι κάποιος που έχει δέκα χρόνια εκπαιδευτικής εμπειρίας σε ένα κλάδο πχ ΠΕ 87 σε έναν άλλο πχ ΠΕ80 είναι ανειδίκευτος . ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΤΑΞΗ. ΚΑΝΕΤΕ ΛΑΘΟΣ.
    Εσείς αν πάνε σε άλλο υπουργείο μετα απο 10 χρονια θα είστε έμπειρη ή άπειρη υπουργός;

  • 5 Μαΐου 2020, 11:50 | Ευμορφία Μ

    Η προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση της
    εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει
    τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην
    Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν
    αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61
    (νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
    Ακόμη, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων
    εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική
    προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στα δημόσια ελληνικά σχολεία. Πάγιο αίτημα
    οι “καθαροί πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71 με βάση το πτυχίο
    και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς.”

  • 5 Μαΐου 2020, 11:37 | ΒΑΣΙΛΗΣ

    Επειδή διδάσκεις σε απομακρυσμένο νησί δεν σημαίνει ότι αποκτάς διπλάσια εμπειρία από κάποιον που διδάσκει σε αστικό κέντρο. Το γεγονός ότι αντιμετωπίζεις περισσότερες δυσκολίες -μη εκπαιδευτικές- το δεχόμαστε και συμφωνούμε, να υπάρχει κάποιο οικονομικό επιπλέον κίνητρο .
    ΑΛΛΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΟΡΙΑ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΣΕ.

  • 5 Μαΐου 2020, 11:16 | Πολυξένη Γεωργούλια

    Λυπάμαι που για μία ακόμα φορά τα δυσπρόσιτα γίνονται θέμα προς συζήτηση. Θεωρώ απαράδεκτο το συγκεκριμένο άρθρο αφού δεν υπάρχει μέριμνα για όσους υπηρέτησαν ήδη σε αυτά τα σχολεία. Μας λέτε με απλά λόγια πως ό,τι κάνατε ως τώρα ξεχάστε το. Για μία ακόμα φορά μας αποδεικνύετε ότι το κράτος δεν έχει συνέχεια.
    Νομίζετε πως οι εκπαιδευτικοί θα πιστέψουν ότι ο επόμενος υπουργός Παιδείας δε θα τα καταργήσει και πάλι και μάλιστα αναδρομικά; Ποιος από μας μπορεί πια να εμπιστευτεί την οποιαδήποτε πολιτική ηγεσία αφού όταν οι νόμοι που εφαρμόζετε έχουν μονόδρομη αναδρομική ισχύ;
    Τέλος έχω ένα πρόβλημα προς λύση: Δουλεύετε και πληρώνεστε. Μετά από 5 χρόνια το κράτος θέλει να ψηφίσει νόμο που λέει ότι οι μισθοί των υπουργών μειώνονται κατά 50%, θα έχει αναδρομική ισχύ και θα πρέπει να καταθέσετε το ποσό που χρωστάτε σε μία δόση και άμεσα. Θα ψηφίζατε το νόμο; Έστω τώρα ότι πέρασε ο συγκεκριμένος νόμος και πληρώσατε. Έρχεται νέος που επαναφέρει τους μισθούς σας στο αρχικό ποσό αλλά όχι αναδρομικά. Αν σας ρωτούσαν να χαρακτηρίσετε με μια λέξη το όλο γεγονός, τι θα απαντούσατε;

  • 5 Μαΐου 2020, 11:03 | Ανδρέας

    Το συγκεκριμένο άρθρο μόνο ως τιμωρητικό μπορεί να εκληφθεί για τους έχοντες δύο τίτλους σπουδών. Έπειτα από την αιφνίδια υπομοριοδότηση του δεύτερου πτυχίου στο νομοσχέδιο Γαβρόγλου (από τα 16 μόρια που έπαιρνε στο προσχέδιο, μόλις στα 7 μόρια στο τελικό σχέδιο νόμου) έρχεστε τώρα να δώσετε το τελειωτικό χτύπημα στους ανθρώπους που ύστερα από κόπους και θυσίες 4 τουλάχιστον χρόνων κατόρθωσαν να διευρύνουν τις γνώσεις τους, να επιμορφωθούν και να αποκτήσουν τελικά μία δεύτερη ειδικότητα. Για ποιο λόγο ένας συνάδελφος που έχει εργαστεί τόσο ως νηπιαγωγός, όσο και ως δάσκαλος θα πρέπει να υπολείπεται των συναδέλφων του σε κάθε κλάδο, τη στιγμή που έχουν την ίδια συνολική εκπαιδευτική προϋπηρεσία; Από τη στιγμή που και στις δύο περιπτώσεις η ζητούμενη προϋπηρεσία έχει αποκτηθεί στις ίδιες δομές εκπαίδευσης και με το ίδιο καθεστώς (της αναπλήρωσης και της υπογραφής σύμβασης ορισμένου χρόνου, γιατί να γίνεται αυτή η διάκριση; Είναι σφάλμα του εκπαιδευτικού που βασιζόμενος σε όσα ψηφίστηκαν μόλις πριν έναν χρόνο αποφάσισε να υποβάλει αίτηση και στους δύο κλάδους και ενδεχομένως να «σπάσει» την προϋπηρεσία του; Για πιο λόγο να μας στερείτε τη δυνατότητα να υποβάλουμε αίτηση και στους δύο κλάδους – αυξάνοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο τις πιθανότητες πρόσληψής μας – από φόβο μήπως μας καλέσουν στο «λάθος κλάδο»; Ας μην ξεχνάμε, μάλιστα, πως η προσμέτρηση του συνόλου της προϋπηρεσίας είναι κατοχυρωμένη από το ΣτΕ, ενώ αποτελεί επιπρόσθετο «προσόν» για την υποβολή αίτησης αναπληρωτή, συνεπώς θα ήταν τουλάχιστον παράλογο να μην μοριοδοτείται στο σύνολό της. Τέλος, συνεχίζοντας το παράδειγμα που έδωσα παραπάνω, θεωρείται ότι η Διαθεματική προσέγγιση που χρησιμοποιείται κατά κύριο λόγο στο Νηπιαγωγείο δεν θα φαινόταν χρήσιμη σε έναν δάσκαλο που εκπονεί ένα project με τους μαθητές του ή προσπαθεί να εφαρμόσει εναλλακτικές μεθόδους διδασκαλίας; Το ίδιο φυσικά ισχύει και με την εμπειρία του δασκάλου, η οποία θα μπορούσε να φανεί εξαιρετικά χρήσιμη κατά την υποστήριξη των προμαθητικών δεξιοτήτων των νηπίων και του αναδυόμενου γραμματισμού.

    Για όλους τους παραπάνω λόγους, έρχομαι να συμφωνήσω με τους συναδέλφους που έχουν τοποθετηθεί ήδη και να υποστηρίξω την προσμέτρηση της ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας ανεξαρτήτως κλάδου, η οποία έχει αποκτηθεί μετά τον απαιτούμενο τίτλο σπουδών.

    Να αναφέρω επίσης ότι κατά την ερμηνεία του άρθρου προκύπτει ο εξής προβληματισμός: Από τη στιγμή που οι διατάξεις πολύ ορθώς δεν πρόκειται να έχουν αναδρομική ισχύ, θα προσμετράται το σύνολο της προϋπηρεσίας μας μέχρι και το σχολικό έτος 2019-2020 και από εκεί και πέρα μοναχά η προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στον αντίστοιχο κλάδο; Όπως καταλαβαίνετε κάτι τέτοιο θα ήταν παράλογο.

    Σας παρακαλούμε να αφουγκραστείτε την αγωνία μας, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψιν τα σχόλιά μας, διορθώνοντας πιθανώς λανθασμένες διατυπώσεις.

  • 5 Μαΐου 2020, 10:59 | Φωτεινή

    Διπλασιασμός μονο για αναπληρωτές, όχι για διορισμό, αν γίνει ποτέ…

  • 5 Μαΐου 2020, 10:42 | Γιώργος

    Η επαναφορά της διπλής μοριοδότησης στα δυσπρόσιτα σχολεία είναι ένα σωστό μέτρο, γιατί θα βοηθήσει στη στελέχωση αυτών των εκπαιδευτικών μονάδων. Το μέτρο ωστόσο πρέπει να ισχύσει ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ και για τα τελευταία σχολικά έτη. Όσοι συμφωνούν στη διαβούλευση με την επαναφορά του διπλασιασμού προκρίνουν την ανάγκη για αναδρομική εφαρμογή. Τα σχόλια και τα επιχειρήματα που καταθέτουν είναι βάσιμα. Σκοπός της διαβούλευσης είναι η κατάθεση προτάσεων και η συμπερίληψή κάποιων από αυτών στο νομοσχέδιο με στόχο τη διόρθωσή του και την δίκαιη εφαρμογή του. Η πρόταση υπάρχει. Είναι δίκαιη και λογική.

  • 5 Μαΐου 2020, 10:37 | Γιάννης

    «Η Φυσική είναι γραμμένη στη γλώσσα των Μαθηματικών» Γαλιλαίος

    «Ποτέ δεν σταματά να με εντυπωσιάζει η ομοιότητα μεταξύ του φυσικού κόσμου (Φυσική) με την φαντασία του ανθρώπου (Μαθηματικά)» Αϊνστάιν

    Τα λόγια των παραπάνω Επιστημόνων αποδεικνύουν την προφανή συνάφεια μεταξύ των Μαθηματικών και της Φυσικής.

    Τα Μαθηματικά αποτελούν Β ανάθεση της Φυσικής, η συνάφεια μεταξύ των δύο αυτών Θετικών Επιστημών θεσμοθετείται, δεν γίνεται η προϋπηρεσία μεταξύ δύο θεσμοθετημένα συναφών κλάδων να μην μεταφέρεται μεταξύ τους.
    Παρακαλώ να διαχωρίσετε διασαφηνίζοντας στο άρθρο 42 την περίπτωση που η προϋπηρεσία προσφέρεται σε θεσμοθετημένα συναφή κλάδο (Β,Γ ανάθεση). Ευχαριστώ που με ακούσατε.

  • 5 Μαΐου 2020, 10:30 | ΔΕΣΠΟΙΝΑ

    Ναι στον διπλασιασμό μορίων σε δυσπρόσιτα μόνο με αναδρομική ισχύ.

  • 5 Μαΐου 2020, 10:22 | Πολυξένη Γεωργούλια

    Λυπάμαι που για μία ακόμα φορά τα δυσπρόσιτα γίνονται θέμα προς συζήτηση. Θεωρώ απαράδεκτο το συγκεκριμένο άρθρο αφού δεν υπάρχει μέριμνα για όσους υπηρέτησαν ήδη σε αυτά τα σχολεία. Μας λέτε με απλά λόγια πως ό,τι κάνατε ως τώρα ξεχάστε το. Για μία ακόμα φορά μας αποδεικνύετε ότι το κράτος δεν έχει συνέχεια.
    Νομίζετε πως οι εκπαιδευτικοί θα πιστέψουν ότι ο επόμενος υπουργός Παιδείας δε θα τα καταργήσει και πάλι και μάλιστα αναδρομικά; Ποιος από μας μπορεί πια να εμπιστευτεί την οποιαδήποτε πολιτική ηγεσία αφού όταν οι νόμοι που εφαρμόζετε έχουν μονόδρομη αναδρομική ισχύ;
    Τέλος σας έχω ένα πρόβλημα προς λύση: Δουλεύετε και πληρώνεστε. Μετά από 5 χρόνια το κράτος θέλει να ψηφίσει νόμο που λέει ότι οι μισθοί των υπουργών μειώνονται κατά 50%, θα έχει αναδρομική ισχύ και θα πρέπει να καταθέσετε το ποσό που χρωστάτε σε μία δόση και άμεσα. Θα ψηφίζατε το νόμο; Έστω τώρα ότι πέρασε ο συγκεκριμένος νόμος και πληρώσατε. Έρχεται νέος που επαναφέρει τους μισθούς σας στο αρχικό ποσό αλλά όχι αναδρομικά. Αν σας ρωτούσαν να χαρακτηρίσετε με μια λέξη το όλο γεγονός είμαι σίγουρη ότι θα απαντούσατε ΕΞΑΠΆΤΗΣΗ.

  • 5 Μαΐου 2020, 09:42 | ΠαναγιώταG

    Η προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση της
    εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει
    τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην
    Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν
    αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61
    (νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
    Ακόμη, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων
    εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική
    προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στα δημόσια ελληνικά σχολεία. Πάγιο αίτημα
    οι “καθαροί πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71 με βάση το πτυχίο
    και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς.

  • 5 Μαΐου 2020, 09:15 | Δούδης Δημήτρης

    ΝΑΙ στην διπλή μοριοδότηση για πρόσληψη αναπληρωτών! Είναι δύσκολες περιοχές με αυξημένες αντικειμενικές δυσκολίες, άρα χρειάζεται επιπλέον κίνητρο. Αυτό τους ανεβάζει κάθε χρόνο και ψηλότερα στους πίνακες, άρα θα αυξάνει συνεχώς τις πιθανότητες η πρόσληψη να γίνεται νωρίτερα). Δημιουργεί, όμως, και στρεβλώσεις αφού δεν έχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί (ακόμα και αν το επιθυμούν) τη δυνατότητα, λόγω οικογενειακών ή/και άλλων συνθηκών, να το επιλέξουν.

    Αυτό με οδηγεί στο να λέω και παρακάτω:

    ΌΧΙ στη διπλή μοριοδότηση για μόνιμη πρόσληψη/διορισμό εκπαιδευτικών!

  • 5 Μαΐου 2020, 09:06 | ΓΕΩΡΓΙΑ

    ΣΩΣΤΟΣ Ο ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΚΑΘΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΙΝΗΤΡΟ ΓΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ;
    ΟΣΟΙ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝ ΗΔΗ ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ?
    ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΔΙΕΠΡΑΞΕ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΕΝ ΜΕΣΩ ΧΡΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΔΙΚΙΑ.

  • 5 Μαΐου 2020, 09:03 | ΕΛΕΝΗ

    Η ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥΣ ΤΟΥ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΗ. ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΜΕ.

  • 5 Μαΐου 2020, 09:01 | ΜΕΝΙΑ

    Η ισχυς του μέτρου θα πρέπει να είναι αναδρομική διότι είμαστε όλοι ίσοι.