Αρχική Σχολικός ΑθλητισμόςΠοιες είναι κατά τη γνώμη σας οι εκπαιδευτικές, προπονητικές και αθλητικές προτεραιότητες πρέπει να ληφθούν υπ’ όψη στη διαδικασία κατάρτισης του Προγράμματος Σπουδών των Πρότυπων Αθλητικών Σχολείων και των ΤΕΠΥ;
Ποιες είναι κατά τη γνώμη σας οι εκπαιδευτικές, προπονητικές και αθλητικές προτεραιότητες πρέπει να ληφθούν υπ’ όψη στη διαδικασία κατάρτισης του Προγράμματος Σπουδών των Πρότυπων Αθλητικών Σχολείων και των ΤΕΠΥ;
- 79 ΣχόλιαΠοια είναι κατά τη γνώμη σας η αποτίμηση σήμερα του Σχολικού Αθλητισμού και της μορφής της Αθλητικής Διευκόλυνσης (ΤΑΔ / ΕΤΑΔ) με έμφαση στην αγωνιστική και εκπαιδευτική τους καταλληλότητα και τη σχέση κόστους/αθλητικοπαιδαγωγικής αποτελεσματικότητας, εντοπισμός σημείων που χρήζουν αναθεώρησης, βελτίωσης ή κατάργησης ;
- 41 ΣχόλιαΠοιες είναι κατά τη γνώμη σας οι καινοτόμες πολιτικές και οι μέθοδοι στήριξης του Σχολικού Αθλητισμού με ιδιαίτερη έμφαση στις συνεργασίες ανάμεσα σε όλους τους εκπαιδευτικούς, αθλητικούς και αυτοδιοικητικούς θεσμούς ;
- 9 ΣχόλιαΠοιες είναι κατά τη γνώμη σας οι διαδικασίες υλοποίησης των υποβαλλόμενων προτάσεων για τον Σχολικό Αθλητισμό με έμφαση στις μορφές και πηγές χρηματοδότησης για την υλοποίησή τους, καθώς και στις διοικητικές απαιτήσεις για την εφαρμογή τους ;
- 18 ΣχόλιαΠοιες είναι κατά τη γνώμη σας οι εκπαιδευτικές, προπονητικές και αθλητικές ανάγκες μπορούν να ικανοποιηθούν από την ίδρυση και λειτουργία των Πρότυπων Αθλητικών Σχολείων και των ΤΕΠΥ;
- 31 ΣχόλιαΠοια είναι κατά τη γνώμη σας τα εκπαιδευτικά και αθλητικά κριτήρια επιλογής προσωπικού και μαθητών στα Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία και τα ΤΕΠΥ;
- 13 ΣχόλιαΠοιες είναι κατά τη γνώμη σας οι εκπαιδευτικές, προπονητικές και αθλητικές προτεραιότητες πρέπει να ληφθούν υπ’ όψη στη διαδικασία κατάρτισης του Προγράμματος Σπουδών των Πρότυπων Αθλητικών Σχολείων και των ΤΕΠΥ;
- 16 ΣχόλιαΜέσω ποιων διαδικασιών και με τη συνεργασία ποιων φορέων θα καταστεί λειτουργικότερος ο θεσμός των Πρότυπων Αθλητικών Σχολείων και των ΤΕΠΥ;
- 27 ΣχόλιαΠοια κριτική, ποιες επισημάνσεις και τι συστάσεις μπορούν να εκφραστούν πάνω στις κατατεθειμένες προς διαβούλευση προτάσεις του παρόντος κειμένου για τον σχολικό αθλητισμό και την εκπαιδευτική υποστήριξη και αθλητική διευκόλυνση των μαθητών-τριών/ αθλητών-τριών υψηλών επιδόσεων;
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
6 Ιουλίου 2011, 18:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
14 Ιουλίου 2011, 23:59
Σχετικό Υλικό
Κείμενο Διαβούλευσης Σχολικός Αθλητισμός & Αθλητική ΔιευκόλυνσηΑναμόρφωση Αθλητικής Διευκόλυνσης - ΠροτάσειςΑναμόρφωση Σχολικού Αθλητισμού - ΠροτάσειςΈκθεση Δημόσιας ΔιαβούλευσηςΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
13 Σχόλια 234 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Στοιχειώδης αποτίμηση της σημερινής κατάστασης του ελληνικού αθλητισμού, του σχολικού αθλητισμού αλλά και του εκπαιδευτικού συστήματος οδηγούν σε αναγκαίες και καινοτόμες τομές.
Το μοντέλο του «διεφθαρμένου» ημί- και επαγγελματικού σπορ, είτε αυτό είναι το ποδόσφαιρο είτε άλλο άθλημα, με τα κρούσματα βίας, το ντοπάρισμα, το παράνομο στοίχημα και τα παράκεντρα λήψης αποφάσεων θα πρέπει να μείνουν μακριά από το σχολείο.
Η σημερινή κρίση ας αποτελέσει το εφαλτήριο για αλλαγές και υποστήριξη αθλημάτων που δεν διακρίνονται από τέτοια χαρακτηριστικά.
Το σκάκι, ως πνευματικό άθλημα, με ελάχιστο κόστος μπορεί να αποτελέσει μιά τέτοια επιλογή.
Τα χαρακτηριστικά του είναι αναγνωρισμένα τόσο από τους μαθητές όσο και από τους γονείς: αναπτύσει την αντικειμενική κρίση, τον σχεδιασμό, τη φαντασία και την προσοχή, την αυτογνωσία και φυσικά στερείται παντελώς της τύχης.
Τόσο μελέτες όσο και προγράμματα που εφαρμόστηκαν σε πολλές χώρες έχουν καταδείξει την πολλαπλή εκπαιδευτική του αξία και τα πολλαπλασιαστικά θετικά αποτελέσματα που είχε στις επιδόσεις των μαθητών σε μαθήματα όπως τα μαθηματικά ή οι ξένες γλώσσες.
Οι τοπικές κοινωνίες, διά μέσου των Δήμων, υποστηρίζουν, εδώ και πολλά χρόνια, το σκάκι, αναγνωρίζοντας έτσι έμπρακτα την πολύπλευρη σημασία του.
Ας κάνει το υπουργείο Παιδείας το πρώτο βήμα για την ανάδειξη του σκακιού ως εθνικού σπορ για το 2020.
Ενδεικτική βιβλιογραφία:
1) Dextreit&Engel: Jeu d’ echecs et sciences humaines, Payot 1981
2) Milletto & others: I Bambini e gli Scacchi, Armando editore, 2005
3) Garrido: Educando desde el ajedrez, Editorial Paidotrivo, 2001
4) Πρότυπο σχολικό πρόγραμμα «Κίνηση Σκακιού» του δήμου Θεσσαλονίκης, το 1984 (περιοδικό Diva Caissa, 7/Οκτώβριος 1986)
5) Chess in schools, Βελιγράδι, 1980
6) Bosch&Giddins: The chess instructor, New in Chess, 2008
7) Moreno: Teaching life skills through chess, American L.P., 2002
8) πρακτικά 1ου διεθνούς σεμιναρίου (Curitiba, Brazil, 11/1993): On chess in Schools, Σκακιστική Ομοσπονδία Βραζιλίας, 1993)
Η παροχή κινήτρων προς τα παιδιά είναι ο βασικός πυλώνας ανάπτυξης αυτών των Πρότυπων Αθλητικών Σχολείων και ΤΕΠΥ.
Θα πρέπει να γίνει προσπάθεια για μακροχρόνια ποιοτική αθλητική προπόνηση των παιδιών που θα φοιτούν εκεί.
Η στήριξη του σχολικού αθλητισμού και η συμμετοχή των παιδιών αυτών σε τουρνουά με μέριμνα της οικείας Ομοσπονδίας π.χ. Ε.Ο.ΠΕ είναι σημαντικός παράγοντας παραμονής των παιδιών αυτών σε αυτά τα σχολεία.
Τα παιδιά θα πρέπει να είναι σε θέση να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους σε πραγματικές συνθήκες σε μεταβαλλόμενα αθλητικά περιβάλλοντα (π.χ. αγωνιζόμενοι απέναντι σε ισάξιους ή καλύτερους αντιπάλους).
Γενικά πιστεύω ότι ο τρόπος που «μοιράζονταν» οι ώρες εκπαίδευσης
και προπόνησης στα ΤΑΔ ήταν σωστός. Πρωί προπόνηση, στη συνέχεια μάθημα. Αλλά να γίνονται όλα ΣΩΣΤΑ !!!!
Η εκπαίδευση δεν πρέπει να διαφέρει από τα άλλα σχολεία, απλά
να υπάρχουν τρόποι να γίνεται περισσότερο κατανοητό το μάθημα στην
τάξη, λόγω έλλειψης χρόνου των παιδιών-αθλητών στο σπίτι.
Η πρόσθετη διδακτική στήριξη για τα παιδιά αυτά, σε συνέχεια των ωρών μαθήματος, θα είναι σημαντική. Κάτι σαν «ΜΕΛΕΤΗ» ή «ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ» μόνο για τις ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ μαθητικές ανάγκες των μαθητών των Αθλητικών Σχολείων
Πρέπει η βασική εκπαίδευση να έχει σημαντική θέση στη ζωή των παιδιών αυτών, χωρίς να τους πιέζει ιδιαίτερα, έτσι ώστε να έχουν μαθητικό επίπεδο πολύ καλό.
Η προπόνησή τους, θα πρέπει να γίνεται σωστά και με σοβαρότητα, έτσι ώστε να συμπληρώνει τις ώρες προπόνησης εκτός σχολείου.
Όσον αφορά τις Αθλητικές τους ενδοσχολικές δραστηριότητες, πιστεύω ότι είναι απαραίτητο να λαβαίνουν μέρος όλα τα Αθλητικά Σχολεία υποχρεωτικά σε ανάλογους αγώνες, έτσι ώστε να υπάρχει κίνητρο για ένα
καλό αποτέλεσμα.
Π.χ. «ΠΑΝΣΧΟΛΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ» !!!!!!!!!!!
θα είναι ενδιαφέρον ….
Ευχριστώ,
• Βλέπουμε πρώτα τον άνθρωπο – μαθητή και σε δεύτερη θέση τον μαθητή – αθλητή. Άρα, εξασφαλίζουμε πρώτα την εκπαίδευσή του. Αν μπορεί να ανταπεξέλθει και στην προπονητική διαδικασία, πιθανά να γίνει και αθλητής. Όποιος δεν μπορεί να ακολουθήσει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, εξαιτίας της προπόνησης, αποβάλλεται από το σχολείο.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΝΑ ΜΗ ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΛΛΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΟ ΕΥΕΛΙΚΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΠΧ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΠΡΙΝ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Ή ΜΕΤΑ.ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ ΕΞΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΥΨΗΛΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
Κάθε χρόνο σε όλα τα σχολεία της χώρας θα πρέπει να διεξάγονται αγώνες στα βασικά αθλήματα στίβου όπως (άλμα εις ύψος ,άλμα εις μήκος ,εκατοστάρι)από όπου θα επιλέγονται οι καλύτεροι. Στην συνέχεια θα διαγωνίζονται πανελλαδικά από όπου θα προκύπτουν αυτοί που θα φοιτήσουν στα αθλητικά σχολεία.
Το πρόγραμμα σπουδών ενός αθλητικού σχολειου θεωρώ πως θα πρέπει να καλύπτει αρχικά τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών περισσότερες ώρες στο γυμνάσιο και λιγότερες από τη δευτέρα λυκείου και έπειτα.Επίσης θεωρώ πως μέχρι το τέλος του γυμνασίου θα πρέπει να διδάσκονται οι μαθητές θεωρία αρχες και πράξη διαφόρων αθλημάτων ώστε να επιλέξουν αυτό που τους ενδιαφέρει και πηγαίνοντας στο λύκειο να έχουν λίγες ώρες γενικής εκπαίδευσης και έπειτα εξειδίκευση και προπόνηση του αθλήματος που τα ενδιαφέρει.
Επιπλέον όσον αφορά το πρόγραμμα σχετικά με την αθλητική εκπαίδευση θα πρέπει εκτός από τη θεωρία να προσφέρει πολλές ευκαιρίες για πράξη με πολλά εργαστήρια γυμναστήρια συμμετοχή και προετοιμασία σε τουρνουά εντος και εκτός Ελλάδος.
Εκπαιδευτικές προταιρεότητες.
1.Πολύπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του μαθητή.
2.Επαγγελματικό προσανατολισμό. ( Ο πρωταθλητισμός δεν κρατάει για πάντα).
3.Εξάλλειψη πιθανών γνωστικών και μορφωτικών κενών.
4.Αποφυγή της Σχολικής Αποτυχίας.
Προπονητικές Προταιρεότητες.
1.Σωστή και έγκαιρη προετοιμασία για τους αγώνες.
2.Διασφάλιση του επιπέδου της υγείας των αθλητών.
3.Αποφυγή της αθλητικής υπερεξειδίκευσης τουλάχιστον ώς το γυμνάσιο.
4.Παρακλούθηση της αθλητική και αγωνιστικής πορείας του αθλητή μέσα από Αρχείο που θα συνοδεύει τον -την Αθλητή – τρια μέχρι και την αποφοίτητση του.
5.Συνεργασία σχολικών προπονητών με Συλλογικούς και ομοσπονδιακούς προπονητές.
6.Εφαρμογή εννιοποιημένου προπονητικού προγράμματος εισαγωγής σε κάθε άθλημα.
Σε κάθε δήμο ένα πρότυπο αθλητικό σχολείο, όπου θα εγγράφονται μαθητές που αποδεδειγμένα έχουν τα προσόντα.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ,
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΧΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ, ΟΜΩΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΥΠΟΨΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΙΔΗ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΚΑΚΙ, ΔΙΟΤΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΘΛΗΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΟΗΘΑΕΙ ΣΤΗΝ ΟΞΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ, ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ, ΣΤΗΝ ΜΝΗΜΗ, ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΠΙΕΣΗΣ, ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΜΙΚΟ ΑΘΛΗΜΑ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΣΟ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΗΤΤΑΣ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΑΘΛΗΜΑ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Το χρονοδιάγραμμα για αγώνες και οι ατομικές ικανότητες του κάθε αθλητή.
Προτεραιότητα στο σχολικό αθλητισμό είναι η δυνατότητα συμμετοχής όλων.
Σε ένα πρότυπο αθλητικό σχολείο όμως προτεραιότητα είναι η μεγιστοποίηση της απόδοσης χωρίς να αποβεί σε βάρος των εκπαιδευτικών δυνατοτήτων των παιδιών.
Για αυτό τον λόγο απαιτείται ένα ευέλικτο σε χρονική διάρκεια πρόγραμμα σπουδών που δεν θα συμβαδίζει απόλυτα στο πρόγραμμα των άλλων σχολείων αλλά λαμβάνει υπόψη τις ιδιαιτερότητες των μαθητών. Έτσι δεν χρειάζεται τα παιδιά και οι καθηγητές τους να κάνουν π.χ. τις χριστουγενιάτικες διακοπές τους αν πρέπει τον Μάρτιο να συμμετάσχουν σε σημαντικούς αγώνες. Αυτές τις διακοπές μπορούν να τις πάρουν-κάνουν κατά τη διάρκεια των αγώνων ώστε αφενός μεν να μην πάρουν απουσίες, να μπορούν οι καθηγητές-προπονητές να εφαρμόσουν τα προπονητικά πλάνα τους και αφετέρου δε να μην διαταράσσεται η εκπαιδευτική διαδικασία του σχολείου και των παιδιών.
ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ