Αρχική Σχολικός ΑθλητισμόςΠοια είναι κατά τη γνώμη σας τα εκπαιδευτικά και αθλητικά κριτήρια επιλογής προσωπικού και μαθητών στα Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία και τα ΤΕΠΥ;
Ποια είναι κατά τη γνώμη σας τα εκπαιδευτικά και αθλητικά κριτήρια επιλογής προσωπικού και μαθητών στα Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία και τα ΤΕΠΥ;
- 79 ΣχόλιαΠοια είναι κατά τη γνώμη σας η αποτίμηση σήμερα του Σχολικού Αθλητισμού και της μορφής της Αθλητικής Διευκόλυνσης (ΤΑΔ / ΕΤΑΔ) με έμφαση στην αγωνιστική και εκπαιδευτική τους καταλληλότητα και τη σχέση κόστους/αθλητικοπαιδαγωγικής αποτελεσματικότητας, εντοπισμός σημείων που χρήζουν αναθεώρησης, βελτίωσης ή κατάργησης ;
- 41 ΣχόλιαΠοιες είναι κατά τη γνώμη σας οι καινοτόμες πολιτικές και οι μέθοδοι στήριξης του Σχολικού Αθλητισμού με ιδιαίτερη έμφαση στις συνεργασίες ανάμεσα σε όλους τους εκπαιδευτικούς, αθλητικούς και αυτοδιοικητικούς θεσμούς ;
- 9 ΣχόλιαΠοιες είναι κατά τη γνώμη σας οι διαδικασίες υλοποίησης των υποβαλλόμενων προτάσεων για τον Σχολικό Αθλητισμό με έμφαση στις μορφές και πηγές χρηματοδότησης για την υλοποίησή τους, καθώς και στις διοικητικές απαιτήσεις για την εφαρμογή τους ;
- 18 ΣχόλιαΠοιες είναι κατά τη γνώμη σας οι εκπαιδευτικές, προπονητικές και αθλητικές ανάγκες μπορούν να ικανοποιηθούν από την ίδρυση και λειτουργία των Πρότυπων Αθλητικών Σχολείων και των ΤΕΠΥ;
- 31 ΣχόλιαΠοια είναι κατά τη γνώμη σας τα εκπαιδευτικά και αθλητικά κριτήρια επιλογής προσωπικού και μαθητών στα Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία και τα ΤΕΠΥ;
- 13 ΣχόλιαΠοιες είναι κατά τη γνώμη σας οι εκπαιδευτικές, προπονητικές και αθλητικές προτεραιότητες πρέπει να ληφθούν υπ’ όψη στη διαδικασία κατάρτισης του Προγράμματος Σπουδών των Πρότυπων Αθλητικών Σχολείων και των ΤΕΠΥ;
- 16 ΣχόλιαΜέσω ποιων διαδικασιών και με τη συνεργασία ποιων φορέων θα καταστεί λειτουργικότερος ο θεσμός των Πρότυπων Αθλητικών Σχολείων και των ΤΕΠΥ;
- 27 ΣχόλιαΠοια κριτική, ποιες επισημάνσεις και τι συστάσεις μπορούν να εκφραστούν πάνω στις κατατεθειμένες προς διαβούλευση προτάσεις του παρόντος κειμένου για τον σχολικό αθλητισμό και την εκπαιδευτική υποστήριξη και αθλητική διευκόλυνση των μαθητών-τριών/ αθλητών-τριών υψηλών επιδόσεων;
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
6 Ιουλίου 2011, 18:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
14 Ιουλίου 2011, 23:59
Σχετικό Υλικό
Κείμενο Διαβούλευσης Σχολικός Αθλητισμός & Αθλητική ΔιευκόλυνσηΑναμόρφωση Αθλητικής Διευκόλυνσης - ΠροτάσειςΑναμόρφωση Σχολικού Αθλητισμού - ΠροτάσειςΈκθεση Δημόσιας ΔιαβούλευσηςΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
31 Σχόλια 234 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Τα κριτήρια που πρέπει να χρησιμοποιηθούν για το προσωπικό είναι αυτά που έχει θεσπίσει το ΑΣΕΠ σε συνεργασία με την οικεία Ομοσπονδία π.χ. Ε.Ο.ΠΕ που θα λαμβάνει υπόψη τις ιδιαιτερότηττες του αθλήματος.
Η Ομοσπονδία θα παρέχει και τα εξειδεικευμένα τεστ που απαιτούνται για την επιλογή των μαθητών/τριων που θα φοιτήσουν στα Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία και τα ΤΕΠΥ.
Ο σχολικός αθλητισμός που θα προωθείται μέσα στα Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία και τα ΤΕΠΥ θα πρέπει να είναι το προστάδιο της συγκέντρωσης επίλεκτων στελεχών των εθνικών ομάδων.
Για να γίνει αυτό απαιτείται η συνεργασία της οικείας Ομοσπονδίας π.χ. Ε.Ο.ΠΕ με το ΥΠΕΠΘ, ΔΝΣΗ Αθμιας και Βθμιας εκπαίδευσης και την τοπική αυτοδιοίκηση.
Μια επιτροπή αποτελούμενη από εκπροσώπους των παραπάνω αναφερόμενων φορέων μπορούν να επεξεργαστούν στρατηγικά σχέδια για την προώθηση των δραστηριοτήτων και την μεγιστοποίhση των ωφελειών στις τοπικές κοινωνίες.
Η μεγαλύτερη προσπάθεια που πρέπει να γίνει είναι να ανακαλύπτονται τα ταλέντα μέσα από τα σχολεία!
Για την επιλογή προσωπικού:
Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι.
Ερ: Τα Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία αποτελούν μέρος της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ή είναι κάτι ξεχωριστό;;;
Εάν θεωρείτε οτι είναι κάτι ξεχωριστό απ την υπόλοιπη Εκπαίδευση, ας επιλέγονται οι καθηγητές με βάση (προπονητική εμπειρία,αθλητικές διακρίσεις κ.α..). Όμως, απο τη στιγμή που έχουν επιλεχθεί με βάση τα παραπάνω κριτήρια δεν θα πρέπει να έχουν κανένα δικαίωμα να διεκδικήσουν καμία θέση ως καθηγητές Φυσικής Αγωγής στην υπόλοιπη Πρωτοβάθμια κ Δευεροβάθμια Εκπαίδευση.Διότι στην Πρωτ. κ Δευτ. Εκπαιδ. οι υπόλοιποι Γυμναστές όπως όλοι οι κλάδοι (γνωρίζετε οτι)θα επιλέγονται και θα προσλαμβάνονται απο τον ενιαίο πίνακα του ΑΣΕΠ.
Δεν είναι δυνατόν αυτοί που έχουν δουλέψει στα αθλητικά σχολεία κ που έχουν επιλεγεί με άλλα κριτήρια εκτός του ΑΣΕΠ, με την προυπηρεσία που απέκτησαν σε αυτά, να έχουν δικαίωμα να διοριστούν στην Π. και Δ. Εκπαίδευση κι έτσι να προσπερνούν με πλάγιο τρόπο τους υπόλοιπους καθηγητές Φυσικής Αγωγής που το μοναδικό κριτήριο για την πρόσληψη τους στα σχολεία είναι ο Ενιαίος Πίνακας του ΑΣΕΠ.
Όλοι είμαστε Γυμναστές με αντίστοιχες ειδικότητες προπονητικής σε αθλήματα. Όλοι θα πρέπει να επιλέγονται απ τον Ενιαίο Πίνακα του ΑΣΕΠ.
Το ΤΑΔ Πόμπιας κλείνοντας 10 χρόνια λειτουργίας προτείνει:
Να παραμείνει το ΤΑΔ Πόμπιας ως έχει. Σας γνωρίζουμε ότι ο πληθυσμός της Μεσσαράς Ηρακλείου Κρήτης είναι 35.000 περίπου. Υπάρχει κλειστό γυμναστήριο και κολυμβητήριο ολυμπιακών διαστάσεων. Προτεινόμενα τμήματα:(για αρχή) α) Ομαδικά: Ποδόσφαιρο, Βόλεϊ, Μπάσκετ, Χαντμπολ.
β)Ατομικά: Στίβος, Ξιφασκία, Τένις, Πάλη.
΄Οσον αφορά τα εκπαιδευτικά κριτήρια , κατά τη γνώμη μου δεν πρέπει να εμπλακούν καθόλου οιμΟμοσπονδίες στην επιλογή προπονητών.Η παλαιότερη πρακτική έχει δείξει ότι όποιος ηταν προσκολυόμενος και τα είχε καλά με τις ομοσπονδίες προτεινόταν ώς προπονητής .Κατά τη γνώμη μου ο κάθε υποψήφιος για θέση προπονητή στα Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία θα πρέπει να καταθέτει πλήρη φάκελο με όλα τα προσόντα του , να εξετασθεί απο ειδική επιτροπή εμπειρογνωμόνων και μετά να γίνεται η επιλογή .Επίσης για να μπορεί να αξιολογηθεί το έργο του , εφόσον επιλεχθεί , να δουλεύει για τρία συνεχόμενα έτη στο συγκεκριμένο σχολείο και στη συνέχεια , μετά την αξιολόγηση να συνεχίζει η να φεύγει απο Πρότυπο Αθλητικό Σχολείο .Όσον αφορά τους μαθητές θα πρέπει να φταχτεί ένα πλαίσιο απο νόρμες οι οποίες να δείχνουν γενικά και ειδικά στοιχεία για το κάθε άθλημα , και όχι αυτό το αστείο σύνολο τεστ που γινόταν μέχρι τώρα .
Επειδή τα ΤΑΔ / ΕΤΑΔ θα στελεχωθούν με μόνιμους Καθηγητές – προπονητές Φυσικής Αγωγής είναι πιθανόν κάποια τμήματα να μην μπορέσουν να λειτουργήσουν λόγω έλλειψης μόνιμου ΚΦΑ αντίστοιχης ειδικότητας προπονητή. Γι αυτό προτείνουμε: 1) Να δοθεί η δυνατότητα δεύτερης ειδικότητας και σε άλλους ΚΦΑ οι οποίοι έχουν εξειδικευθεί ως προπονητές σε άλλο άθλημα από αυτό που έχουν λάβει με το αρχικό πτυχίο των ΤΕΦΑΑ. Πχ ΚΦΑ με δίπλωμα ειδικότητας αντισφαίρισης είναι τώρα ενεργός προπονητής ποδοσφαίρου. 2) Σε ιδιαίτερες περιπτώσεις που δεν υπάρχουν μόνιμοι ΚΦΑ για τη στελέχωση των τμημάτων, προκειμένου να μην κλείσουν να προσλαμβάνονται κατ’ εξαίρεση αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι.
Όσον αφορά τους μαθητές πριν την εγγραφή τους στα αθλητικά σχολεία ή στα ΤΕΠΥ θα πρέπει να προσκομίζουν έγγραφα που να αποδεικνύουν τη συμμετοχή τους σε πρόσφατους αγώνες.
• 1. Υπάρχει έντονος προβληματισμός για την είσοδο μαθητών – αθλητών ομαδικών αθλημάτων (πρέπει να λυθεί το πρόβλημα της αγωνιστικής συμμετοχής). 2. Για την επιλογή του εκπαιδευτικού και προπονητικού προσωπικού, απαιτείται προηγούμενη εμπειρία ενασχόλησης με αυτές τις ηλικίες.
Επιλογή καθηγητών.
Να γνωρίζουν από Αθλητική Ψυχολογία και
Να έχουν διδάξει ξανά σε ΤΑΔ.
Όσον αφορά τους προπονητές, να έχουν επίσης
ξαναδιδάξει σε ΤΑΔ αλλά να ξέρουν ότι αυτήν
τη φορά θα πρέπει να εργαστούν σωστά και όχι
χαλαρά, με απαιτήσεις ως προς το έργο τους, για
όσους ήταν χαλαροί πριν, είναι το σχόλιό μου.
Επιλογή Αθλητών – Μαθητών.
Σαφώς Αθλητές με Δελτία και κάποιο επίπεδο, συμμετοχές
σε Πανελλήνιους Αγώνες και αξιολόγηση της Αθλητικής
τους εμπειρίας έως τώρα.
Εδώ θα πρέπει να γίνεται ίσως όχι μόνον αθλητική
αλλά και μαθητική αξιολόγηση,δίνοντας στα παιδιά
κίνητρα και ευκαιρίες να γίνονται καλύτεροι αθλητές
και αν μπορούν και καλύτεροι μαθητές διότι είναι
σχετικά δύσκολο να είναι άριστοι και στα δύο.
Όσοι έχουν κάποια μαθητική δυσκολία να τους βοηθήσουμε
με τμήματα ένταξης, όπως πολυ αποδοτικά γινόντα σε
ΤΑΔ όπως γνωρίζω.
Η ουσία είναι ότι πρέπει ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΕΡΓΟ ΣΕ ΟΛΑ
ΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.
Πριν παραγόταν έργο ανάλογα με τον Διευθυντή και τον
ζήλο του κάθε Αθλητικού Σχολείου και τους μαθητές Αθλητές
που φοιτούσαν σε αυτό.
Ευχαριστώ,
Αυτό το θέμα νομίζω ότι είναι το πιο «πολύπλοκο» και αυτό που μπορεί να φέρει τις μεγαλύτερες διαφωνίες και προστριβές.
Ακόμα και αν όλοι συμφωνήσουμε στο τι Φυσική Αγωγή, Σχολικό Αθλητισμό και ΤΑΔ (ή ΤΕΠΥ)θέλουμε, θα υπάρξουν «χίλιες γνώμες» στο ποιοί θα υλοποιήσουν το όποιο πρόγραμμα.
Μόνιμοι ή αναπληρωτές ? Παλιοί ή νέοι ? ΑΣΕΠ ή Ειδικότητα ? Προπονητές συλλόγων ή «προποπνητές σχολείου» ? Πρώην Πρωταθλητές ή Μεταπτυχιακά ? …. και τελειωμό δεν έχει….
Κανείς δεν είναι καλός ή κακός πριν δοκιμαστεί και αυτό ισχύει και για τους διορισμούς. Πχ, καλή η εμπειρία αλλά πως θα την αποκτήσει κάποιος αν δεν δουλέψει? Καλό το Μεταπτυχιακό αλλά αν δεν έχεις αγωνιστεί ποτέ, τι να τις κάνουμε τις θεωρίες ? Καλός ο ΑΣΕΠ αλλά η επαφή με τα παιδιά είναι 4 ώρες εξέταση ? κτλ, κτλ….
Η θέση μου : Μιά κατά το δυνατόν «ορθολογική» προσέγγιση σε όλα τα παραπάνω, χωρίς αποκλεισμούς, και μείωση των «διαβλητών κριτηρίων» αλλά ταυτόχρονα αντικειμενική και «μετρήσιμη» αξιολόγηση (από ποιούς και πως είναι μεγάλο θέμα….)
ΥΓ. Το ξέρω πως η θέση μου είναι γενική και αόριστη.Δεν μπορώ όμως να είμαι πιο συγκεκριμένος αφού δεν ξέρουμε ακριβώς τι είδους «πρόγραμμα» θα έχουμε.
ΥΓ 1. Η αξιολόγηση είναι ένα θέμα από μόνη της. Όσοι είμαστε και στον ιδιωτικό τομέα (προπονητές συλλόγων) δε νομίζω ότι μας απασχολεί αρκεί να υπάρχει προκαθορισμένο πλαίσιο….
Κάθε χρόνο σε όλα τα σχολεία της χώρας θα πρέπει να διεξάγονται αγώνες στα βασικά αθλήματα στίβου όπως (άλμα εις ύψος ,άλμα εις μήκος ,εκατοστάρι)από όπου θα επιλέγονται οι καλύτεροι. Στην συνέχεια θα διαγωνίζονται πανελλαδικά από όπου θα προκύπτουν αυτοί που θα φοιτήσουν στα αθλητικά σχολε
Θα πρέπει στα νεοσχεδιαζόμενα Πρότυπα Αθλητικά Γυμνάσια και Λύκεια καθώς και τα ΤΕΠΥ ένα από τα στοιχεία αξιολόγησης τους να είναι ως ικανή και αναγκαία συνθήκη επιβίωσης και διατήρησης των σχολείων ή των τμημάτων αυτών οι επιτυχίες των μαθητών στο Πανεπιστήμιο ώστε να μην παρατηρείται το φαινόμενο των παλαιών αθλητικών σχολείων που είχαν τις χειρότερες επιδόσεις στις Πανελλαδικές εξετάσεις .
Λογω κρίσης και λόγω της ύπαρξης υπεράριθμων και για την ευρυθμη οργάνωση-λειτουγρία των σχολικών μονάδων, οι μόνιμοι θα αποσπώνται για τις ανάγκες της υπηρεσίας ή θα μετατίθενται εφόσον αναφέρουν στην απόσπαση ή μετάθεση τους ότι επιθυμούν να αποσπαστούν ή να μετατεθούν στα ΤΑΔ κατατέθοντας και τα αντίστοιχα δικαιολογητικά.
Δικαίωμα μετάθεσης στα ΤΑΔ , ΕΤΑΔ να έχουν και οι μόνιμοι που δεν κατοχυρώνουν δικαίωμα μετάθεσης, εφόσον στην περιοχή που εδρεύει το ΤΑΔ,ΕΤΑΔ δεν υπάρχει διαθέσιμος εκπαιδευτικός με την απαιτουμένη ειδικότητα, ή άδεια ασκήσεως επαγγέλματος για να τοποθετηθεί στο ΤΑΔ, ΕΤΑΔ
Για Διδάσκοντες – Εκπαιδευτικούς Φ.Α.
1. Οργανικές θέσεις τόσο για τα ΤΑΔ όσο και για τα ΕΤΑΔ ώστε τα σχολεία να λειτουργούν με την έναρξη της σχολικής χρονιάς .
2.Άδεια ασκήσεως επαγγέλματος Προπονητή. Δεν είναι δυνατόν να διδάξω κωπηλασία εφόσον ποτέ δεν είχα επαφή με το αντικείμενο αυτό. όπως δε μπορώ να διδαξω μαθηματικά παρότι τα διδάχτηκα 12 χρόνια.
3. Για μη διαδεδομένα αθλήματα όπου δεν υπάρχει ειδικότητα και συνεπώς δεν υπάρχει δυνατότητα έκδοσης άδειας ασκήσεως επαγγέλματος, και κατά συνέπεια προπονητικής εμπειρίας, βεβαίωση από το σωματείο ότι είναι βοηθός του κύριου προπονητή υπογεγραμμένη και από τον προπονητή. Απαραίτητη προϋπόθεση θα πρέπει να είναι και η μη υλοποίηση αντίστοιχης σχολής προπονητών από την ΓΓΑ την τελευταία πενταετία.
4..Η κατηγορία του διπλώματος προπονητή δεν παίζει ρόλο.
5..Μεταπτυχιακός Τίτλος με συνάφεια στην επιστήμη Φ.Α & Αθλητισμού.
6. Προπονητική εμπειρία το σύνολο των ετών που είναι προπονητής.
7. Έτος κτήσης πτυχίου.
Θα προηγούνται οι προπονητές και θα έπονται οι βοηθοί προπονητών.
Για το έτος κτήσης πτυχίου να δοθεί επιπλέον μοριοδότηση.
ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΩΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ,ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑ ΧΡΕΙΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΕΙ ΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΜΕ ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΑΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΗΛΟΙ, ΕΝΩ ΕΧΟΥΝ ΠΤΥΧΙΟ ΤΕΦΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ (ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΛΠ,)ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΘΕΣΗ ΓΥΜΝΑΣΤΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ.ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΕΡΔΟΣ ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΤΟΥ,ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΕΡΔΟΣ ΓΙΤΙ ΘΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΤΟΥΣ,ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΙ ΑΦΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΓΑΠΟΥΝ.ΟΤΑΝ ΑΘΛΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΕ ΑΙΣΘΗΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΟΤΙ ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟ.ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ.
Ως προς την επιλογή μαθητών θεωρώ πως δεν θα πρέπει να υπάρξουν κριτήρια το κάθε παιδί ακόμη και αυτό που δεν έχει ποτέ ξανά γυμναστεί θα πρέπει να μπορεί να εγγραφεί στα σχολεία αυτά.Επίσης τα αθλητικά σχολεία θα πρέπει να έχουν ανοιχτή την πόρτα τους και στους αμεα έτσι ωστε να δημιουργηθεί και ένα φυτώριο αθλητών αμεα οι οποιοι θα μπορουν να λαμβάνουν μέρος και αυτοι σε τουρνουα και μεγάλες αθλητικές συναντήσεις.
Τα κριτήρια επιλογής των εκπαιδευτικών πρέπει να είναι η απόλυτη σειρά στον ενιαίο πίνακα σε συνδυασμό με την αντίστοιχη ειδικότητα. Η προυπηρεσία και η προπονητική εμπειρία είναι άδικα κριτήρια, μπορεί να είναι ψευδή και αποτέλεσμα γνωριμιών, συνδέουν απόλυτα τον αθλητικό σύλλογο με το σχολείο και χάνεται η παιδαγωγική αξία, ευνοούν τους γυμναστές της περιφέρειας και αδικούν αυτούς των μεγάλων πόλεων, είναι το παράθυρο για να βγαίνουν κάποιοι μπροστά στον ενιαίο και να προηγούνται αναξιοκρατικά στους διορισμούς.
Η συνέχεια..
Εισαγωγή όλων όσοι θέλουν να φοιτήσουν στο αθλητικό σχολείο και στο πρώτο τετράμηνο σειρά προκρίσεων για κατάταξη σε επίπεδα όχι μόνο αθλητικά αλλά και μαθησιακά για να έχεις αθλητή υψηλών αθλητικών και μαθησιακών επιδόσεων. Με κάποιες μικροαλλαγές το προσωπικό(δεν στα λέω όλα γιατί θα τα ξεχάσεις).Θυμίσου τον ειδικό σύμβουλο σχολικού αθλητισμού(Μη βάλεις επόπτη τόχασες το αθλητικό) και όχι τον σχολικό σύμβουλο Φυσικής Αγωγής. συνέχεια..
Για Διδάσκοντες – Εκπαιδευτικούς Φ.Α.
1.Μόνιμος Εκπαιδευτικός Π.Ε 11 ύστερα απο αίτηση του και αξιοκρατική αξιολόγηση και συνέντευξη.
2.Επιτυχία σε Α.Σ.Ε.Π.
3.Τουλάχιστον 5ετή προπονητική εμπειρία
4.Άδεια ασκήσεως επαγγελματος Προπονητή.
5.Η κατηγορία του διπλώματος προπονητή να είναι τουλάχιστον Β!
6.Μεταπτυχιακός Τίτλος με συνάφεια στην επιστήμη Φ.Α & Αθλητισμού.
7.Τουλάχιστον πολύ καλή ικανότητα στη κατανόηση Αγγλικής.
8.Βαθμός ειδικότητας.
9.Βαθμός Πτυχίου.
10.Βιογραφικό – Επιμόρφωση.
Για τους Μαθητές -τριες.
1.Δέσμη αξιολόγησης Γενικών Ικανοτήτων Φυσικής Κατάστασης και Επιδεξιότητας(κοινή για όλη την Ελλάδα – ).
2.Επίπεδο Σχολικής Επίδοσης ( με σαφώς καθορισμένα όρια )
3.Αριθμό επιτυχιών:
α.Σε Ενδοσχολικούς Αγώνες
β.Σε Διασυλλογικούς Αγώνες
γ.Σε Πανελλήνιους ή τοπικούς Αγώνες.
Αν πάρουμε ως παράδειγμα ιδιωτικά σχολεία που προσπαθούν ή θεωρούν πως τα έχουν καταφέρει ήδη, διαφημίζοντας επιδόσεις μαθητών τους στο αθλητικό κομμάτι, καταλήγουμε εύκολα στο συμπέρασμα πως δημιουργούν μαθητές δύο ταχυτήτων.
Δυστυχώς, ενώ οι ομάδες τέτοιων σχολείων έχουν καταφέρει μία πανελλαδική διάκριση, από τους απόφοιτους- αθλητές αυτής της ομάδας, ελάχιστοι είναι αυτοί που θα συνεχίσουν και που μπορεί να κάνουν καριέρα στο άθλημα με το οποίο ασχολήθηκαν. Οι υπόλοιποι απόφοιτοι-αθλητές, προκειμένου να κερδίσει η ομάδα τους τη διάκριση, αποφοιτούν χωρίς να έχουν λάβει στοιχειώδη μόρφωση και κανείς φυσικά δεν αναρωτήθηκε που βρίσκονται σήμερα αυτά τα παιδιά.
Η πρώτη πρόταση λοιπόν σε ότι αφορά το προσωπικό έχει να κάνει με όλα τα παραπάνω. Δεν μπορεί ο εκπαιδευτικός(όχι ο γυμναστής) να παραγκωνίζει και να παραβλέπει την επίδοση και μόρφωση του μαθητή-αθλητή υπέρ της αθλητικής δραστηριότητας.
Θα πρέπει σίγουρα να αξιολογηθεί ανάμεσα σε κάποιους άλλους, να δώσει αδιάβλητες εξετάσεις.
Υπάρχουν καταξιωμένοι προπονητές και προπονητική βιβλιογραφία που μπορούν να καθορίσουν τα κριτήρια-προσόντα του κάθε υποψήφιου προπονητή για το κάθε άθλημα, αυτό είναι κάτι που δεν μπορεί να βγει μέσα από δημόσια διαβούλευση.
Σε ότι αφορά την επιλογή των μαθητών, προκειμένου και αυτή να είναι αδιάβλητη, γιατί όλοι μας πολύ καλά γνωρίζουμε τι γίνεται στο χώρο του αθλητισμού σήμερα τόσο σε τοπικό όσο και σε εθνικό επίπεδο(γνωριμίες, τα μεγάλα μέσα, χρηματισμός, προώθηση ενός αθλητή σε βάρος των υπολοίπων προκειμένου αργότερα να τον μοσχοπουλήσουμε…), θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερα μεγάλη βαρύτητα. Μέσα στα σχολειά πλην ελαχίστων εξαιρέσεων δεν γίνεται απολύτως τίποτα για το κομμάτι του αθλητισμού. Κυριαρχεί ή η γνωστή νοοτροπία του δημοσίου υπαλλήλου ή ακόμα κι εκεί που υπάρχει η διάθεση δεν υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές. Ποιες είναι λοιπόν οι υποδομές σήμερα που θα οδηγήσουν στην επιλογή των μαθητών που θα μπορέσουν να φοιτήσουν στα αθλητικά σχολειά; Ανύπαρκτες!!!! Αν δεν υπάρξουν οι υποδομές δεν δίνεται η δυνατότητα να ξεδιπλωθεί το τυχόν ταλέντο σε κάποιο παιδί. Θα πρέπει το παιδί να είναι ιδιαίτερα χαρισματικό προκειμένου να προχωρήσει και να επιλεγεί.Δυστυχώς όταν μιλάμε για υποδομές (τα κατάλληλα όργανα, το κατάλληλο γήπεδο ή γυμναστήριο….) μιλάμε για λεφτά και λεφτά ΔΕΝ υπάρχουν. Υπάρχουν όμως τα διάφορα τουρνουά, οι αθλητικές συναντήσεις, τα σχολικά πρωταθλήματα…. εκεί θα πρέπει να οριστούν οι κατάλληλοι άνθρωποι που θα έχουν τη γνώση και την πείρα προκειμένου να επιλέξουν τους μαθητές. Επιλογή-παρακολούθηση και κάλεσμα για περαιτέρω αξιολόγηση που θα πρέπει να γίνεται αρκετές φορές το χρόνο (μπορεί κανείς να δει ως παράδειγμα, το αναπτυξιακό πρόγραμμα της Ε.Ο. Καλαθοσφαίρισης το οποίο όμως δεν εφαρμόζεται).
Το βασικότερο όλων είναι ο έλεγχος, η αξιολόγηση αυτών που κρίνουν και επιλέγουν, ο αδιάβλητος ελεγκτικός μηχανισμός αυτής της διαδικασίας επιλογής προσωπικού και μαθητών.
Οι προπονητές που θα απασχολούνται με τα αθλητικά νέα σχολεία χρειάζεται να μοριοδοτούνται επιπλέον στους νέους πίνακες των αναπληρωτών διότι θα είναι μια μορφή επιβράβευσης για το σημαντικό έργο τους. Τα σχολεία μας έχουν ανάγκη από γυμναστές με εμπειρία από τον αθλητισμό. Είναι το λιγότερο που μπορεί να κάνει το κράτος για τους προπονητές που πέρασαν τη ζωή τους στον αγνό αθλητισμό. Αυτοί πρέπει να γαλουχήσουν τα παιδιά μας και όχι άσχετοι προς τον αθλητισμό γυμναστές που έτυχε να διαλέξουν αυτή τη σχολή… Επιπλέον λοιπόν μοριοδήτηση και ώθηση ουσιαστική στους πραγματικούς γυμναστές λοιπόν για πλήρη δικαιοσύνη!
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΟΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ.
Από την επιλογή να αφαιρεθεί ότι είναι μπορεί να είναι διάτρητο όπως π.χ η προπονητική εμπειρία. Μπορεί να είναι άδικο για τους πολλόυς που εργάζονται χρόνια σε αθλητικά σωματεία, αλλά δεν είναι και λίγοι αυτοί που δούλεψαν τα προηγούμενα χρόνια με εικονικά συμβόλαι και φύλλα αγώνα. Να δωθεί έμφαση στα ΠΛΗΡΩΣ αντικειμενικά κριτήρια, όπως η ειδικότητα, τα μεταπτυχιακά και ο ΑΣΕΠ.
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΑ ΠΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΠΥ
1) επιλογή γυμναστών από τους μόνιμα διορισμένους στην άθμια η ΄β θμια εκπαίδευση μετά από δική τους προσωπική αίτηση με σειρά που θα καθορίζεται από την υπάρχουσα σειρά μορίων μετάθεσης.
2) ανάλογα με τις ειδικότητες που θα ζητηθούν στα ΠΑΣ και ΤΕΠΥ (πχ 56ώρες καλαθοσφαίριση, 113ώρες κολύμβηση) να δημιουργηθούν τόσοι αξιολογικοί πίνακες όσες και οι ειδικότητες πάντα με την αξιολογική σειρά που αναφέρω στην προηγούμενη παράγραφο.
3) αν δεν καλυφθούν όλες οι θέσεις από τους μόνιμους τότε το Υπουργείο μπορεί να προχωρήσει σε προσλήψεις-διορισμούς αδιορίστων. Το θέμα αυτό όμως είναι ιδιαίτερα λεπτό και απαιτεί προσοχή.
Αν το Υπουργείο προχωρήσει στον μόνιμο διορισμό αδιορίστων γυμναστών στα σχολεία αυτά θα προκαλέσει αναξιοκρατία στις προσλήψεις στην Φυσική Αγωγή της χώρας διότι η ανάγκη για γυμναστές διαφορετικών ειδικοτήτων θα προκαλέσει παράκαμψη της αξιολογική σειρά τους στον Νέο Πίνακα Αξιολόγησης που θα ισχύει συμφωνα με τον Νόμο 3848 από τον επόμενο ΑΣΕΠ και μετά.
Γυμναστής που θα βρίσκεται Πχ στην 125η θέση του Νέου Πίνακα Προσλήψεων με κύρια ειδικότητα το Πόλο μπορεί να παραμείνει αδιόριστος όταν συναδελφός του με κύρια ειδικότητα το ποδόσφαιρο θα διορίζεται άσχετα αν βρίσκεται αξιολογικά σε χειρότερη θέση πχ 126ος η και χαμηλότερα, διότι το ποδόσφαιρο είναι δημοφιλέστερο και επομένως οι ώρες που θα απαιτηθούν για κάλυψη περισσότερες σε σχέση με το πόλο.
Το ίδιο πρόβλημα καταπάτησης του Νέου Πίνακα κατάταξης των εκπαιδευτικών θα δημιουργηθεί όπως καταλαβαίνετε και με την πρόσληψη αναπληρωτών.
Αν ισχύσει το παλιό σύστημα προσλήψεων που ίσχυε στα ΤΑΔ-ΕΤΑΔ με την δημιουργία ανεξάρτητου πίνακα κατάταξης σε σχέση με τον βασικό Ενιαίο Πίνακα που ακολουθούν όλοι οι εκπαιδευτικοί και πάλι θα έχουμε αναξιοκρατία διότι:
α) ορισμένοι γυμναστές θα χρησιμοποιούν τα ΠΑΣ και ΤΕΠΥ σαν παράθυρο πρόσληψης-διορισμού στο δημόσιο σχολείο όταν όλοι οι άλλοι γυμναστές θα ακολουθούν το σύστημα του Ενιαίου Πίνακα.
β) ορισμένοι γυμναστές θα χρησιμοποιούν τα ΠΑΣ και ΤΕΠΥ σαν παράθυρο βελτίωσης της θέσης τους στον Νέο Πίνακα του 3848 μεταφέροντας την προϋπηρεσία του αναπληρωτή σε αυτόν τον οποίο όμως θα είχαν πρώτα παρακάμψει για να προσληφθούν .
Υπάρχει παράθυρο στον 3848 (τουλάχιστον για τα ΤΑΔ-ΕΤΑΔ) που το επιτρέπει ακόμα και τώρα αυτό. άρθρο 9 παρ. 7 όπου κάνει δεκτή την εξαίρεση της περίπτωσης ιδ΄ της υποπαραγράφου α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν. 3027/2002, όπως ισχύει.
γ) ο νόμος δίνει το δικαίωμα σε άτομα που δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο στα σχολεία στα οποία προσλήφθησαν να συμπληρώνουν το ωράριό τους στα σχολεία άλλων βαθμίδων. Νόμος 3475/2006 ΦΕΚ 146 τ. Α΄. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι θα μπορεί ένας γυμναστής των ΠΑΣ-ΤΕΠΥ να δουλεύει πχ 8 ώρες στα σχολεία αυτά και τις υπόλοιπες 10-12 ώρες παρότι δεν θα προσλαμβάνεται όπως ανέφερα από τον Ενιαίο Πίνακα του 3848 να τις δουλεύει στα κανονικά δημόσια όπου οι προσλήψεις γίνονται σύμφωνα με τον νόμο 3848 μόνο από τον Ενιαίο Πίνακα που αυτοί θα παρακάμπτουν για να προσληφθούν στα ΠΑΣ-ΤΕΠΥ . (Το παράδοξο της κακής νομοθεσίας)
Συμπερασματικά ο διορισμός-πρόσληψη στα ΠΑΣ-ΤΕΠΥ αδιόριστων γυμναστών κρύβει μεγάλες παγίδες αναξιοκρατίας. Σαν λύσεις στο θέμα αυτό προτείνω:
1) την κάλυψη των θέσεων στα ΠΑΣ-ΤΕΠΥ από τους μόνιμους.
2) αν υπάρξει απόφαση για πρόσληψη -διορισμό αδιόριστων να προτιμηθεί αποκλειστικά και μόνο η πρόσληψη αναπληρωτών οι οποίοι όμως α)θα προέρχονται από δικό τους αξιολογικό πίνακα που θα ισχύει μόνο για τα ΠΑΣ-ΤΕΠΥ ένας για κάθε ειδικότητα, β) η σειρά στον πίνακα αυτον να καθορίζεται με βάση τα κρητήρια που θα ισχύουν στον Ενιαίο Πίνακα διορισμών του Υπουργείου (ασεπ, προϋπηρεσία, κοινωνικά κριτήρια, ακαδημαϊκή μόρφωση), γ)να μην έχουν το δικαίωμα να μεταφέρουν την προϋπηρεσία τους που απόκτησαν στα ΠΑΣ-ΤΕΠΥ στον Ενιαίο Πίνακα του 3848 δηλαδή εξαίρεσή τους από την περίπτωση ιδ΄ της υποπαραγράφου α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν. 3027/2002, όπως ισχύει.
, δ)να μην μπορούν να συμπληρώνουν το ωράριό τους σε άλλα σχολεία εκτός από τα ΠΑΣ-ΤΕΠΥ, δηλαδή εξαίρεσή τους από την παρ 5 του άρθρου 21 του νόμου 3475/2006 (ΦΕΚ 146 τ. Α΄ ) και ε) να έχουν το δικαίωμα ταυτόχρονα να κάνουν αίτηση πρόσληψης αναπληρωτών και στα κανονικά σχολεία από τον Ενιαίο Πίνακα ΤΟΥ 3848 αλλά να επιλέγονται μόνο σε ένα από τα δύο η κανονικό σχολείο ή ΠΑΣ-ΤΕΠΥ.
1)Η ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ (ΧΡΟΝΙΑ),2)Η ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΑΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ(ΑΘΛΛΗΤΕΣ ΣΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ-ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥΣ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟΥΣ-ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΘΛΗΤΩΝ ΤΟΥ Κ.Λ.Π),3)ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΑΘΛΗΜΑ,4)ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ.ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΤΗΡΙΟ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΡΟΣΛΣΜΒΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΗ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΣΤ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΑΘΛΗΜΑ
ΓΙΑ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ(ΕΠΙΛΕΚΤΟΙ)
ΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΑΥΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Τα προσόντα των Γυμναστων πρέπει να είναι τα αυτονόητα όπως σε όλον το πολιτισμένο κόσμο.. Προπονητική εμπειρία σε ομοσπονδιες η γνωστούς συλλόγους. Μόνον η προπονητική γνώση θα δώσει ώθηση στο νέο θεσμό και φυσικά θα είναι προϋπόθεση για την επιλογή.
Για την επιλογή του προσωπικού θα πρέπει κυρίως να λαμβάνεται υπόψη η επιτυχία ή επιτυχίες στον ΑΣΕΠ, σύμφωνα με το νέο ενιαίο πινακα που θα καταρτιστεί και όπως θα ισχύσει για όλα τα Σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ είναι ο μόνος αξιοκρατικός τρόπος για να στελεχωθούν τα Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία κι έτσι να εξαλειφθούν και τα διάφορα παραθυράκια…
ατα ταδ εταδ μπορουν να διδαξουν ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΑΦΟΥ ΣΤΑ ΤΕΦΑΑ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΚΡΙΘΗΚΑΜΕ ΑΞΙΟΙ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΜΕ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗ ΜΑΣ. το μονο σιγουρο στις προσληψεις των εκπαιδευτικων στα ταδ θα πρεπει να ειναι η ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ και οι ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ για ολους δηλαδη επιτελους να δουλευουν ολοι μεσα απο τον ενιαιο πινακα αναπληρωτων. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ.
τα ταδ οπως λειτουργουσαν τα προηγουμενα χρονια απετυχαν σε ολα τα επιπεδα. τα ταδ αντι να λειτουργησουν προς οφελος του μαθητη αθλητη λειτουργουν ως δουρειος ιππος για να παρακαμψει καποιος τον ασεπ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΝΙΑΙΟ ΠΙΝΑΚΑ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ. ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΑ ΤΑΔ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΗΚΑΝ ΕΧΘΡΙΚΑ ΑΠΟ ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΡΙΔΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΟΥ ΕΔΙΝΑΝ ΚΑΘΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΩΝΑΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.
το να ηταν καποιος αθλητης στο παρελθον ειναι θεμιτο αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ειναι και καλυτερος για την διδασκαλια αφου η φυσικη αγωγη και οι αθλητικη γνωση συνεχως βρισκεται σε εξελιξη! επομενως το σημαντικοτερο ειναι ο εκπαιδευτικος να ενημερωνεται συνεχως για την εξελιξη της φυσικης αγωγης και παντα να ειναι ΑΝΗΣΙΧΩ πνευμα,παντα να ψαχνει την γνωση. ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ Η ΠΟΛΙΕΙΑ ΕΧΕΙ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΤΟ ΕΛΕΓΧΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙ ΤΑΚΤΙΚΑ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΟΣ ΕΙΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!
Επίδοση, οξυδέρκεια, πείσμα , αγωνιστικότητα, επιμονή, αντοχή και καλό πολιτισμικό υπόβαθρο.Αξιολογώ ότι τα κριτήρια επιλογής.
Για το προσωπικο: Θα πρέπει υποχρεωτικά να λαμβάνεται υπόψη μια ποσοτική (χρόνια εμπειρίας, προπονητική ηλικία, προπονητικές επιτυχίες στο συγκεκριμένο άθλημα)και ποιοτική (ακαδημαικά προσόντα) αξιολόγηση των προσόντων των εκαπιδευτικών που θα διδάξουν έχοντας οι Ομοσπονδίες συμβουλευτικό ρόλο. Διευθυντής και υποδιευθυντής υποχρεωτικά του κλάδου ΠΕ11 επειδή γνωρίζουν τις ανάγκες και τις ειδικές συνθήκες.
Για τους μαθητές: τα αθλητικά τεστ που ισχύουν παγκοσμίως να εφαρμόζονται επίσης απαρέγκλιτα για την επιλογή των μαθητών μακριά από κομματικά κριτήρια και τοπικές-τοπικιστικές ακόμγη και πελατειακές βουλευτικές επιρροές.
Κριτήρια για καθηγητές: κοινωνικοί, ενημερωμένοι για ότι συμβαίνει σε ανάλογους τομείς, με μεταπτυχιακές σπουδές, να έχουν υπάρξει αθλητές σε κάποια φάση της ζωής τους ίδιοι, ή να συμμετείχαν σε αθλητικές δραστηριότητες.
Κριτήρια για μαθητές: συνδυαστικά η συμμετοχή τους σε αθλητικές δραστηριότητες, η κοινωνική συμπεριφορά και ο αλτρουισμός.
ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ