Αρχική Σχολικός ΑθλητισμόςΠοιες είναι κατά τη γνώμη σας οι εκπαιδευτικές, προπονητικές και αθλητικές ανάγκες μπορούν να ικανοποιηθούν από την ίδρυση και λειτουργία των Πρότυπων Αθλητικών Σχολείων και των ΤΕΠΥ;
Ποιες είναι κατά τη γνώμη σας οι εκπαιδευτικές, προπονητικές και αθλητικές ανάγκες μπορούν να ικανοποιηθούν από την ίδρυση και λειτουργία των Πρότυπων Αθλητικών Σχολείων και των ΤΕΠΥ;
- 79 ΣχόλιαΠοια είναι κατά τη γνώμη σας η αποτίμηση σήμερα του Σχολικού Αθλητισμού και της μορφής της Αθλητικής Διευκόλυνσης (ΤΑΔ / ΕΤΑΔ) με έμφαση στην αγωνιστική και εκπαιδευτική τους καταλληλότητα και τη σχέση κόστους/αθλητικοπαιδαγωγικής αποτελεσματικότητας, εντοπισμός σημείων που χρήζουν αναθεώρησης, βελτίωσης ή κατάργησης ;
- 41 ΣχόλιαΠοιες είναι κατά τη γνώμη σας οι καινοτόμες πολιτικές και οι μέθοδοι στήριξης του Σχολικού Αθλητισμού με ιδιαίτερη έμφαση στις συνεργασίες ανάμεσα σε όλους τους εκπαιδευτικούς, αθλητικούς και αυτοδιοικητικούς θεσμούς ;
- 9 ΣχόλιαΠοιες είναι κατά τη γνώμη σας οι διαδικασίες υλοποίησης των υποβαλλόμενων προτάσεων για τον Σχολικό Αθλητισμό με έμφαση στις μορφές και πηγές χρηματοδότησης για την υλοποίησή τους, καθώς και στις διοικητικές απαιτήσεις για την εφαρμογή τους ;
- 18 ΣχόλιαΠοιες είναι κατά τη γνώμη σας οι εκπαιδευτικές, προπονητικές και αθλητικές ανάγκες μπορούν να ικανοποιηθούν από την ίδρυση και λειτουργία των Πρότυπων Αθλητικών Σχολείων και των ΤΕΠΥ;
- 31 ΣχόλιαΠοια είναι κατά τη γνώμη σας τα εκπαιδευτικά και αθλητικά κριτήρια επιλογής προσωπικού και μαθητών στα Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία και τα ΤΕΠΥ;
- 13 ΣχόλιαΠοιες είναι κατά τη γνώμη σας οι εκπαιδευτικές, προπονητικές και αθλητικές προτεραιότητες πρέπει να ληφθούν υπ’ όψη στη διαδικασία κατάρτισης του Προγράμματος Σπουδών των Πρότυπων Αθλητικών Σχολείων και των ΤΕΠΥ;
- 16 ΣχόλιαΜέσω ποιων διαδικασιών και με τη συνεργασία ποιων φορέων θα καταστεί λειτουργικότερος ο θεσμός των Πρότυπων Αθλητικών Σχολείων και των ΤΕΠΥ;
- 27 ΣχόλιαΠοια κριτική, ποιες επισημάνσεις και τι συστάσεις μπορούν να εκφραστούν πάνω στις κατατεθειμένες προς διαβούλευση προτάσεις του παρόντος κειμένου για τον σχολικό αθλητισμό και την εκπαιδευτική υποστήριξη και αθλητική διευκόλυνση των μαθητών-τριών/ αθλητών-τριών υψηλών επιδόσεων;
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
6 Ιουλίου 2011, 18:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
14 Ιουλίου 2011, 23:59
Σχετικό Υλικό
Κείμενο Διαβούλευσης Σχολικός Αθλητισμός & Αθλητική ΔιευκόλυνσηΑναμόρφωση Αθλητικής Διευκόλυνσης - ΠροτάσειςΑναμόρφωση Σχολικού Αθλητισμού - ΠροτάσειςΈκθεση Δημόσιας ΔιαβούλευσηςΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
18 Σχόλια 234 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Οι αθλητές – μαθητές έχουν πολύ βεβαρημένο ωράριο, μέσα στην ημέρα τους.
Πρέπει να αποδίδουν καλά στο σχολείο, στην ξένη γλώσσα και στο άθλημά τους.
Θα πρέπει λοιπόν, η προπόνηση στο Αθλητικό να γίνεται με τέτοιον τρόπο, ώστε να συμπληρώνει την προπόνηση στο Σύλλογο και να συμβάλλει στην βελτίωση του επιπέδου του Αθλητή.
Επίσης να δοθεί και κάποια βαρύτητα στην ξένη γλώσσα, Αγγλικά θα επρότεινα, γιατί ήδη επιβαρύνονται με εκμάθηση ξένης γλώσσας εκτός σχολείου τα παιδιά, οπότε θα μπορούσαν να βοηθηθούν και μέσα στο σχολείο με την εκμάθησή της.
Δηλαδή, θα πρέπει το Αθλητικό, να βοηθάει τα παιδιά να μαθαίνουν ΣΤΟ Σχολείο πολύ περισσότερα, απ΄ότι το απλό σχολείο διότι δεν έχουν χρόνο για πολύ διάβασμα στο σπίτι.
Προπονητικά, δεν θα χρειάζεται πχ να αφιερώνουν 4 ώρες προπόνησης μετά το σχολείο, εφ΄όσον θα έχουν κάνει το πρωί μέσα σε αυτό μιάμισυ ώρα περίπου.
Βελτιώνοντας με την σωστή προπόνηση την Αθλητική τους επίδοση, γίνονται καλύτεροι αθλητές, με αξιώσεις και έχει ήδη παραχθεί έργο εντός του Αθλητικού Σχολείου.
Ευχαριστώ,
Η ανάγκη των μαθητών – αθλητών για περισσότερες προπονήσεις και κατά συνέπεια η αύξηση των αθλητικών τους επιδόσεων.
Τα αθλητικά σχολεία επιτελούν πολλαπλό και πολυδιάστατο έργο.Ως φορείς εκπαίδευσης διδάσκουν αθλητικά ιδεώδη και ήθος.Ως φορείς αθλητικής κουλτούρας διαμορφώνουν νέους με πείσμα και αγωνιστικό ενδιαφέρουν , παιδιά και εφήβους ,ικανούς να συμμετέχουν σε αγώνες και να μας κάνουν υπερήφανους.Σε προπονητικό επίπεδο προάγουν υψηλού επιπέδου έργο, γιατί εργάζονται οι καλύτεροι με εξειδικευμένες γνώσεις και οι αθλητικές- μαθητές ξεχωρίζουν για τις επιδόσεις τους, το ήθος τους- και αποτελούν πρότυπα για νέα παιδιά και σύμβολο υγιών συμπεριφορών στη σημερινή «ανθυγιεινή»κοινωνία.
ΤΑ ΤΑΔ ΚΑΙ ΤΑ ΕΤΑΔ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΚΑΛΥΠΤΑΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΤΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΟΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΑΝ ΣΩΣΤΑ .(ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΕ ΛΙΓΑ ΜΕΡΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.)ΟΜΩΣ ΔΙΝΟΤΑΝ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΡΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ,ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΔΙΠΛΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ.ΑΡΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΝ ΠΛΗΡΩΣ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΑΜΕΡΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΘΕΣΜΟ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ.ΤΕΛΟΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ.
Έχοντας εργαστεί 6 χρόνια στα ΤΑΔ (Γυμνάσιο) τολμώ να πω ότι υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη δημιουργίας ΤΑΔ στο Λύκειο.
Στην ηλικία αυτή έχει οριστικοποιηθεί ο αθλητικός προσανατολισμός (άθλημα – αγώνισμα) και η επιλογή για πρωταθλητισμό ή όχι.
Να βρεθεί τρόπος εντός του σχολικού ωραρίου, σε όλα τα σχολεία, για όλους τους μαθητές-τριές να επιλέγουν το άθλημα που θέλουν και ανάλογα με το επίπεδό τους (επιδόσεις-διακρίσεις) να χωρίζονται σε ομάδες δυναμικότητας (Πχ. ομάδα επίλεκτων, ομάδα αθλητών συλλόγων, ομάδα απλής ενασχόλησης με το άθλημα).
Στο Γυμνάσιο πρέπει να υπάρχει πολυπλευρικότητα (γενική και ειδική).Επιλογή αθλήματος από τους μαθητές-τριές (η δοκιμασίες επιλογής να είναι «το βοήθημα» και όχι υποχρεωτική πορεία για ένα άθλημα).Ανεξάρτητα από την επιλογή αθλήματος ενασχόληση με όλα τα αθλήματα βάση συγκεκριμένου προγραμματισμού.
ΥΓ. Η προτάσεις μου αφορούν ΟΛΟΥΣ-ΕΣ τους μαθητές-τριές και όχι μόνο τους ήδη αθλητές-τριες ή «ταλέντα».Μόνο έτσι έχουμε πιθανότητες για πραγματική ενασχόληση, δια βίου άσκηση, και δημιουργία φιλάθλων και όχι οπαδών.
Η ύπαρξη αθλητικών γυμνασίων-λυκείων στην Γαλλία έχει προσφέρει πολλούς και μεγάλους αθλητές σε ΟΛΑ τα αγωνίσματα του Ολυμπιακού προγράμματος. Προτείνω την αξιοποίηση σχολαζουσών Ολυμπιακών εγκαταστάσεων (ιδιοκτησίας ολυμπιακών ακινήτων) όπως και την αξιοποίηση ακινήτων όπως η Αναργύρειος-Κοργιαλένειος Σχολή Σπετσών -που σήμερα υπολειτουργεί μετά την κατάργηση των ΤΕΙ – και αντίστοιχων κτιρίων στην Ελληνική περιφέρεια για την δημιουργία Αθλητικών Γυμνασίων-Λυκείων.
Οι προτάσεις κινούνται σε θετική κατεύθυνση, αρκεί να μην μείνουν στα χαρτιά. Η δημιουργία Προτύπων Αθλητικών Γυμνασίων – Λυκείων και ΤΕΠΥ, «όπου η προπονητική διαδικασία δεν αποτελεί μέρος του ωρολογίου προγράμματος» – αλλά είναι ευθύνη των φορέων του αγωνιστικού/υψηλού αθλητισμού , απελευθερώνει αυτά τα σχολεία και τα κατευθύνει στην εκπαιδευτική υποστήριξη των πραγματικών μαθητών υψηλών επιδόσεων
Ο τρόπος λειτουργίας τους – ταχύρυθμα μαθήματα, μειωμένη ύλη, διδασκαλία εξ αποστάσεως, ατομικά ή και ιδιαίτερα μαθήματα ανάλογα με το αγωνιστικό πρόγραμμα, δυνατότητες εξετάσεων σε περισσότερες ημερομηνίες κλπ. μπορεί να αποφασιστεί σε συνεργασία Σχολείου – Ομοσπονδίας – Γονέων. Ένα σημαντικό ζήτημα είναι η αναπλήρωση των απουσιών μέσω διδασκαλίας εξ αποστάσεως, όπως σε πολλές ευρωπαϊκές και άλλες (Αυστραλία, ΗΠΑ) χώρες. Επίσης είναι χρήσιμο οι καθηγητές να είναι φίλαθλοι και να θέλουν να βοηθήσουν την μόρφωση των ταλαντούχων αθλητών.
Η δημόσια υποστήριξη του αθλητισμού αποτελεί συνταγματική υποχρέωση. Δυνατότητα ‘επαγγελματικής καριέρας’ υπάρχει σε ελάχιστα αθλήματα και μόνο για ελάχιστους/ες. Αντίθετα η υποχρέωση για στήριξη της προσπάθειας για ‘διπλή διάκριση’ και στον αθλητισμό και στην εκπαίδευση πρέπει να παρέχεται σε όλους όσους την αξίζουν. Αυτό άλλωστε είναι το βαθύτερο νόημα του Αθλητισμού για όλους (αθλητισμός για όλες τις ικανότητες). Παρόμοια προγράμματα στήριξης της εκπαίδευσης ταλαντούχων μαθητών επιβάλλεται να δημιουργηθούν πιθανά και σε άλλους τομείς, όπως μουσική θέατρο ζωγραφική κλπ.
Άλλωστε ο Αθλητισμός κάθε μορφής (σχολικός, μαζικός, αγωνιστικός) έχει τεράστιο προωθητικό όφελος από την επίτευξη (καθαρών) αθλητικών διακρίσεων, αρκεί οι υπεύθυνοι να μπορούν να τις αξιοποιήσουν και η Πολιτεία να στηρίζει κάθε μορφή Αθλητισμού, ενώ παράλληλα να εξασφαλίζει ελεύθερο χρόνο (απλοποιείστε την εισαγωγή στα ΑΕΙ). Τα παραδείγματα της Κομανέντσι, του Γκάλη (και του Παγδατή στην Κύπρο) είναι χαρακτηριστικά. Αλήθεια φαντάζεστε την ποσότητα και την ποιότητα του σχολικού αθλητισμό χωρίς τους αθλητές των ακαδημιών και των αγωνιστικών τμημάτων των αθλητικών σωματείων;
Μια παρόμοια πρωτοβουλία μπορεί ακόμη να αποτελέσει το πρώτο βήμα για την «δημιουργία κέντρων κατάρτισης που θα προασπίζουν τα ηθικά, εκπαιδευτικά και επαγγελματικά δικαιώματα των αθλητών» καθώς και «την επανένταξη τους στην αγορά εργασίας μετά το τέλος της αθλητικής τους σταδιοδρομίας», όπως σημειώνουν ανάλογες αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.
Ο αθλητισμός υψηλών επιδόσεων πρέπει να απαγκιστρωθεί από το σχολείο.
Υπάρχουν οι ομοσπονδίες για αυτά τα θέματα. Η σημερινή πραγματικότητα είναι ότι στους σχολικούς αγώνες συμμετέχουν οι ίδιοι που συμμετέχουν και στις διοργανώσεις των ομοσπονδιών. Έλεος πια!
Όλοι θα ωφεληθούν από την αύξηση της συμμετοχής στα αθλητικά δρώμενα. Ακόμα και τα σωματεία και οι ομοσπονδίες. Δε γίνεται να διοργανώνεται ανώμαλος δρόμος δημοτικών σε αστικές πόλεις και να συμμετέχουν 25-30 μαθητές. Ή να γίνεται πρωτάθλημα βόλεϊ και συμμετέχουν οι 20-25 αθλητές των σωματείων, άντε και 10 επιπλέον.
Δε θέλουμε άλλα ΤΑΔ ή όπως αλλιώς θέλετε να τα πείτε. Οι εκπαιδευτικοί των σχολείων έχουν τις δυνατότητες να αναπτύξουν τον αθλητισμό, αρκεί να δώσουμε τα εχέγγυα για να δουλέψουν. Περισσότερη ώρα γυμναστική, βελτίωση των υποδομών, επιμόρφωση και κυρίως ΟΡΑΜΑ. Ας δώσουμε κίνητρο για δουλειά, ΟΡΑΜΑ!
Η συνέχεια ….
Γιατί Πρότυπο Αθλητικό σχολείο;Απλα αθλητικό σχολείο δεν σου κάνει ή μήπως με αυτό τον βαρύγδουπο τίτλο έχεις κρυμμένη χρηματοδότηση ΕΣΠΑ ή άλλη;Το αθλητικό σχολείο που έκλεισες και ξανα ανοίγεις έχει όλες τις ανάγκες των ΑΕΙΜΝΉΣΤΩΝ ΤΑΔ-ΕΤΑΔ συν ψηφιακές ανάγκες συν εξ αποστάσεως μάθημα ,αφού οι μαθητές λόγω αθλητικών υποχρεώσεων δεν θα είναι στο σχολείο αλλά και δεν θα χάνουν και μάθημα συν εκπαιδευτικούς πρώην πρωταθλητές που να αγαπούν τον πρωταθλητισμό και τους πρωταθλητές μαθητές τους και να συνεργάζωνται με τους γονείς. Η συνέχεια..
Βασίκή ανάγκη που μπορούν να καλύψουν τέτοιου είδους εξειδικευμένα σχολεία θα πρέπει να είναι.
1. Η κάλυψη των κενών γνώσης που δημιουργούνται στα παιδιά αθλητές εξαιτάς της ενασχόλησης τους με την συστηματική προπόνηση.
2. Η προσπάθεια διευκρίνησης και στοχευμένης καθοδήγησης του αθλητικού ταλέντου των μαθητών -τριών Αθλητών.
3.Η συνεργασία και παρακολούθηση των συγκεκριμένων μαθητών από κλιμάκια των αντίστοιχων ομοσπονδιών σε συνενόηση τόσο με τους προπονητές σε επίπεδο αθλητικού συλλόγου αλλά και επίπεδο σχολικής μονάδας.
4.Η επιστημονική παρακολούθηση των μαθητών-τριών αθλητών με κύριο γνώμονα την υγεία τους.
5. Η παροχή δυνατότητας επιλογής αθλήματος ή αλλάγής κατεύθυνσης και συμμετοχής σε αγώνες για απόκτηση αγωνιστικής εμπειρίας.
ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕΣ, ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΘΕΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΟΣΟ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.ΕΧΟΥΜΕ ΒΓΕΙ ΠΡΩΤΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΑΥΤΟ; ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΑΘΛΟΥΝΤΑΙ, ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ, ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΚΙΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΤΑ ΤΑ ΜΕΤΑΘΕΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΣΑΝ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ.ΩΣΤΟΣΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΧΑΛΑΡΩΝΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΚΤΟΝΩΝΟΝΤΑΙ, ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΚΑΝΟΝΕΣ, ΑΞΙΕΣ,ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΝ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΘΩς ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΚΑΙ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ;ΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΝΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΕΣ, ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ.. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΘΕΣΜΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.
ΕΛΠΙΖΩ ΣΕ Ο,ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!
ΗΡΩ
Αν ο σκοπός μας είναι να βγάλουμε πρωταθλητές, τότε να κανουμε και ειδικά πρότυπα σχολεία κι ότι άλλο χρειάζεται. Ο κύριος σκοπός μας όμως είναι να γυμνάζουμε τους μαθητές. Να εκτονώνουμε την πίεση που τους ασκείται με έντονα μαθησιακά πρότυπα και τις ανάγκες για επαγγελατική αποκατάσταση. Τα ταλέντα θα λάμψουν από μόνα τους και θα πρέπει να έχουμε εκεί τους επαγγελματιές που θα τα εντοπίσουν και θα τα αναδείξουν. Θεσμοί και νόμοι υπάρχουν δεν θέλουμε άλλους. Σωστούς επαγγελματίες γυμναστές χρειαζόμαστε.
Θα σας παρουσιάσω μια προσωπική εμπειρία και σας ζητώ συγγνώμη προκαταβολικά για το μέγεθος του σχολίου μου.
Από την 1η Γυμνασίου γνώριζα ότι ήθελα να ασχοληθώ με τον αθλητισμό.Είμαι κάτοικος Χαλκιδικής και πηγαινοερχόμουν Θεσσαλονίκη για να ασχοληθώ με τον στίβο.Αυτό συνέβαινε 2 φορές την εβδομάδα καθημερινές και το Σαββατοκύριακο,με αποτέλεσμα χάνοντας τουλάχιστο 4 ώρες από τα μαθήματά μου και χρήματα γιατί πηγαινοερχόμουν με ταξί (ο πατέρας μου δεν οδηγεί).Στο σχολείο δεν υπήρχαν μαθήματα που θα ήθελα να διδάσκομαι και τα οποία να έχουν σχέση με τον αθλητισμό.Απλά έπρεπε να ήμουν καλή και να γράψω στις πανελλαδικές για να περάσω γυμναστική ακαδημία,επιλέγοντας την 4η δέσμη (Ιστορία Κοινωνιολογία Μαθηματικά και Έκθεση).Πάντα έλεγα ότι στην Γυμναστική Ακαδημία θα έπρεπε να μπαίνουν παιδιά που ασχολούντε με τον αθλητισμό και όχι κάποιοι που έχουν τον χρόνο να διαβάσουν περισσότερο από τους αθλητές.Δεν πέτυχα στις εξετάσεις και δεν μπόρεσα ποτέ να ικανοποιηθώ όσον αφορά την επιλογή της εργασίας μου.Έμαθα να ζω στα γήπεδα και μεγάλωσα μέσα σε αυτά.
Αυτό συνέβει το 1993.Εύχομαι αυτό που στερήθηκα εγώ να μην το στερηθεί κανένα παιδί.
Να συνεχίσουν να υπάρχουν σχολεία που μπορούν να συνδυάζουν τα παιδιά τα ταλέντα τους και τα θέλω τους με τα πρέπει της κοινωνίας.
Δεν μπορούμε να αναπληρώσουμε την απουσία του κράτους με την υπερεργασία μικρών παιδιών καλλιεργώντας τους ψεύτικες ελπίδες. Από το θέλω μέχρι το μπορώ, υπάρχει τεράστια απόσταση. Όλοι αυτοί οι θεσμοί υπάρχουν στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τυγχάνουν χρηματοδότησης γιατί εκεί οι κοινωνίες είναι εξελιγμένες και έχουν περάσει όλα τα στάδια οικονομικής και κοινωνικής εξέλιξης. Η χώρα μας πιέστηκε μέσα σε δύο γενιές(Επιτέλους η γενιά έχει διάρκεια 33 και όχι λιγότερα χρόνια)να βρεθεί στο οικονομικό επίπεδο των Ευρωπαίων που χρειάστηκαν 300 χρόνια γιά να φτάσουν εκεί που έφτασαν. Δε συμφωνώ ούτε με το ένα ούτε με το άλλο είδος σχολείου. Κάπως έτσι ιδρύθηκαν και τα Μουσικά Σχολεία πριν από είκοσι χρόνια και απέτυχαν. Πριν από 12 χρόνια ο γιός μου πήγε υποχρεωτικά σε δημόσιο νηπιαγωγείο με βάρδια πρωί απόγευμα και μάλιστα επί ΠΑΣΟΚ. Και τότε κάποιοι έλεγαν μεγάλα λόγια γιά πρωινά γιά ολοήμερα κλπ σχολεία. Η πραγματικότητα όμως ήταν όχι μόνο διαφορετική αλλά και αποκαρδιωτική. Τώρα σταμάτησα να ονειρεύομαι. Θέλω λίγα και χειροπιαστά. Όχι μεγαλεπήβολα σχέδια γιά Πρότυπα Αθλητικά ή Μουσικά ή Καλλιτεχνικά Σχολεία, γιατί γνωρίζω ότι δε θα τηρηθεί τίποτα. Θα δουλεύουν με ωρομίσθιους και θα στηρίζονται στην εκμετάλλευση αφελών εφήβων. Το σχολείο υπάρχει γιά να μαθαίνει γράμματα και αριθμούς στα παιδιά. Όταν απομακρύνεται από τους βασικούς του στόχους, αρχίζουν τα πάσης φύσεως μπόνους 10%, 8% τα οποία άπαξ και δόθηκαν σε κάποιους, αρχίζουν να ζητούνται από όλους.
Γιατί να υπάρχουν αθλητικά σχολεία ? Ο στόχος είναι ο μαζικός μαθητικός αθλητισμός. Ο πρωταθλητισμός είναι κάτι που αφορά τις ομάδες. Αν το σχολείο σεβαστεί την προσπάθεια του αθλητή και αν οι μαθητές βάλουν σαν στόχο την μάθηση και όχι το πρωτάθλημα, αν οι προπονητές των ομάδων και οι ομοσπονδίες σεβαστούν την προτεραιότητα των νέων για γνώση τότε όλα μπορούν να συνυπάξουν ομαλά.
Με τον νέο τρόπο οργάνωσης των αθλητικών σχολείων θα αυξηθούν οι θέσεις εργασίας οι εξειδικεύσεις, διότι οι ανάγκες των αθλητών είναι περισσότερες αφού εκπονούνται περισσότερες εργασίες και απαιτούνται περισσότερη άσκηση και πρακτική.
Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΥΞΗΘΕΙ. ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ. ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΡΩΤΗΣΕΙ ΓΙΑΤΙ !!! ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΩΝΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ ΟΠΟΥ Η ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΣΚΟΠΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΑΝΑΤΑΣΗ ΠΑΡΑ ΣΤΗΝ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΚΟΠΩΣΗ. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΗΛΙΚΙΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ. ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΩΡΩΝ ΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΩΡΩΝ ΑΛΛΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ.-
ΝΑ ΚΑΡΑΡΓΗΘΟΥΝ