1. ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

1.1. Η πρόσκληση απευθύνεται σε :

α) Κάθε είδους συλλόγους1 και σωματεία νέων (με προτεραιότητα σε εκείνους τους φορείς που λειτουργούν τουλάχιστον τα δύο τελευταία χρόνια), των οποίων η πλειονότητα των μελών είναι νέοι ηλικίας μέχρι 30 ετών, όπως προκύπτει από τα υποβαλλόμενα στοιχεία τους. Στην κατηγορία αυτή υπάγονται ενδεικτικά αλλά όχι αποκλειστικά, πολιτιστικοί, τοπικοί, φοιτητικοί και σπουδαστικοί σύλλογοι, εθελοντικές, κοινωνικές οργανώσεις νέων, κλπ. Φορείς με λιγότερο χρόνο λειτουργίας προτρέπονται να συμμετάσχουν στην πρόσκληση, με αιτήματα που διαμορφώνονται μέσα από συμπράξεις.

β) Τοπικά Συμβούλια Νέων2 ή/και άτυπες ομάδες νέων (από 5 μέλη και πάνω) των οποίων η πλειονότητα των μελών είναι νέοι ηλικίας μέχρι 30 ετών έχουν δικαίωμα υποβολής μόνο σε σύμπραξη με άλλο φορέα της επιλογής τους, ο οποίος πρέπει να αποτελεί νομικό πρόσωπο και να μην εμπίπτει σε καμμία από τις κατηγορίες φορέων που αναφέρονται στην παράγραφο 1.2 της παρούσας.

γ) Αστικές μη κερδοσκοπικές εταιρείες, οι οποίες όπως προκύπτει από τα υποβαλλόμενα στοιχεία τους, έχουν τουλάχιστον διετή λειτουργία και των οποίων η πλειονότητα των εταίρων είναι πρόσωπα ηλικίας μέχρι 30 ετών.

1.2. Επισημαίνεται ότι δεν επιχορηγούνται:

α) Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου και Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου του ευρύτερου δημόσιου τομέα

β) Συνδικαλιστικές οργανώσεις και εμπορικά επιμελητήρια

γ) Πολιτικά κόμματα και οργανώσεις νέων συνδεόμενες με αυτά

δ) Εταιρίες του εμπορικού δικαίου, κερδοσκοπικού χαρακτήρα νομικά πρόσωπα κλπ

ε) Αθλητικά σωματεία

1.3. Δεν επιχορηγούνται προτάσεις που αφορούν αποκλειστικά (ή κατά το μεγαλύτερο μέρος) σε ένα από τα κατωτέρω:

α) Συμπόσια, συνέδρια, ημερίδες

β) Αμοιβές φυσικών ή νομικών προσώπων

γ) Εκδόσεις ή αγορές βιβλίων

δ) Εκδρομές ταξίδια

ε) Έρευνες, μελέτες

στ) Λειτουργικά έξοδα (λογαριασμοί ενοικίου, ΔΕΚΟ, αναλώσιμα, γραφική ύλη κτλ)

1.4. Ο κάθε φορέας μπορεί να υποβάλει κατ’ ανώτατο όριο μία αυτόνομη πρόταση και μία σε συνεργασία με άλλο φορέα.

[1]  Κατ’ εξαίρεση, δικαίωμα υποβολής προτάσεων έχουν και οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων.

[2] Δικαίωμα υποβολής προτάσεων έχουν τα Τοπικά Συμβούλια Νέων, μόνο εφόσον έχουν αποστείλει αντίγραφο του πρακτικού εκλογής τους, αντίγραφο των πρακτικών της τελευταίας κατά το τρέχον έτος συνέλευσης τους καθώς και αντίγραφο των πρακτικών των τελευταίων κατά το τρέχον έτος συνεδριάσεων τους στη Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς. 

 

  • 23 Απριλίου 2010, 20:43 | G. GONTZOS

    Οι αρμόδιοι της Πολιτείας πρώτα από όλα έπρεπε να θέτουν υπόψη των νέων και εν γένει των ενδιαφερομένων, την ισχύουσα νομοθεσία, η οποία στη συγκεκριμένη περίπτωση προβλέπει:
    ΑΡΘΡΟ 20 του Ν. 2074/1992
    (περί Απλοποίησης διαδικασίας διαθέσεως σε φορείς των οικονομικών ενισχύσεων από πιστώσεις της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς)
    «Οι εγγεγραμμένες στον ετήσιο προϋπολογισμό της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς πιστώσεις διατίθενται για τους σκοπούς και τα προγράμματά της μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται και επιχορηγήσεις ή χρηματοδοτήσεις σε κάθε είδους και μορφής μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα νομικά πρόσωπα σε οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης, σε αστικές εταιρίες του άρθρου 784 Α.Κ., σε κοινωνικές οργανώσεις, σε επαγγελματικά επιμελητήρια, σε συλλόγους, σωματεία και ιδρύματα που εκτελούν ή συμμετέχουν στην εκτέλεση προγραμμάτων της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς και στην αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου της νεολαίας, καθώς και προγραμμάτων που συγχρηματοδοτούνται από την Ε.Ο.Κ. (νυν Ε.Ε) και άλλους διεθνείς οργανισμούς. Το ύψος των οικονομικών αυτών ενισχύσεων στους ανωτέρω φορείς καθορίζεται με τις αποφάσεις επιχορήγησης, που εκδίδονται για το σκοπό αυτόν κάθε φορά από τον Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων ή των υπό τούτου εξουσιοδοτημένων οργάνων καταργούμενης κάθε αντίθετης σχετικής διάταξης»
    Από τις ανωτέρω διατάξεις φαίνεται καθαρά ότι οι συντάκτες του λεγόμενου «Προγράμματος Υποστήριξης Πρωτοβουλιών για Νέους 2010 της ΓΓΝΓ», επανέρχονται σε πρακτικές του 2000 (βλ. ΕΠΥΠΝ) και εκτός των άλλων κάνουν επιλεκτική χρήση των ανωτέρω ισχυουσών διατάξεων του νόμου 2074/92 (άρθρο 20).
    Για παράδειγμα:
    1. Ο νόμος (άρθρο 20, ν. 2074/92) δεν βάζει κριτήριο αποκλεισμού, εφόσον ο φορέας δεν έχει τουλάχιστον διετή λειτουργία, αφού αυτό προσκρούει στους κανόνες ίσης μεταχείρισης των νεοϊδρυθέντων φορέων (το κριτήριο αυτό θα μπορούσε να αποτελεί επιμέρους όρο στο στάδιο της βαθμολόγησης της εμπειρίας, όχι στοιχείο αποκλεισμού)
    2. Ο νόμος δεν βάζει ηλικιακό περιορισμό των συμμετεχόντων φορέων, αλλά ορίζει σκοπούς και προγράμματα σε κάθε είδους και μορφής μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα νομικά πρόσωπα σε οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης, σε αστικές εταιρίες του άρθρου 784 Α.Κ., σε κοινωνικές οργανώσεις, σε επαγγελματικά επιμελητήρια, σε συλλόγους, σωματεία και ιδρύματα (ο ηλικιακός προσδιορισμός των διοργανωτών θα μπορούσε να αποτελεί επιμέρους κριτήριο στο στάδιο της βαθμολόγησης των προτάσεων). Επιβεβαίωση των ανωτέρω αποτελεί και η κατ’ εξαίρεση δυνατότητα υποβολής αίτησης – προτάσεων από Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων, κατά την παρ. [1]
    3. Στην παράγραφο 1.2. της προτεινόμενης διαβούλευσης αναφέρεται ότι δεν επιχορηγούνται περιπτώσεις που όμως οι διατάξεις του ισχύοντος νόμου επιτρέπουν (π.χ. χαρακτηριστικές περιπτώσεις 1.2.α, 1.2.β).
    4. Στην παράγραφο 1.3. της προτεινόμενης διαβούλευσης αναφέρεται ότι δεν επιχορηγούνται περιπτώσεις που όμως οι διατάξεις του ισχύοντος νόμου επιτρέπουν (π.χ. χαρακτηριστικές περιπτώσεις 1.3.α, 1.3.β, 1.3.δ, 1.3.ε).
    Ενδεχομένως βέβαια να απαιτείται αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου, δηλαδή του άρθρου 20 του Ν. 2074/92, του Π.Δ. 274/89, του Ν. 3443/06, κλπ, δεδομένου άλλωστε ότι (μάλλον) δεν προβλέπεται και η απευθείας χρηματοδότηση των Τοπικών Συμβουλίων Νέων (βλ. διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 8 του Ν. 3443/06)
    Η ως άνω επαναφερόμενη εξαγγελία είναι δημοσιονομικά πρόχειρη και επαναλαμβάνει τις ίδιες ατέλειες όπως και το 2000, με πελατειακά κριτήρια και χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι εμφανισθείσες τότε παραλειτουργίες, αν και από 5.1.1994 η Πολιτεία (τότε Υπουργείο Προεδρίας της Κυβέρνησης), έχει εγκρίνει συγκεκριμένο (κατ’ άρθρο) σχέδιο νομοθετικού πλαισίου που αναφερόταν στο «Σύστημα χρηματοδότησης των φορέων νεολαίας και οργανισμών παροχής υπηρεσιών για νέους» (Ενταγμένο σε γενικότερη μελέτη με αντικείμενο: ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ, ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΩΝ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ) – Έγγραφο υπ’ αριθ. πρωτ: ΔΙΑΔΠ/Α5/800/5.1.1994 του τότε Υπουργού Προεδρίας, κ. Α. Πεπονή, που προφανή συμφέροντα δεν άφησαν να υλοποιηθεί.
    Ερώτημα υπάρχει και σε ότι αφορά την αναγνώριση «άτυπων ομάδων νέων», ως δικαιούχων μέσω «σύμπραξης με άλλον φορέα της επιλογής τους, ο οποίος πρέπει να αποτελεί νομικό πρόσωπο», αφού η οποιαδήποτε δημόσια χρηματοδότηση δεν μπορεί να αφορά μη νομικό πρόσωπο, ενώ η προτεινόμενη λύση καταβολής της μέσω επιλεγμένου φορέα, συνιστά παρότρυνση για τεχνάσματα παράκαμψης του δημόσιου λογιστικού. Μέθοδοι που είναι αδιανόητο να προτείνονται από δημόσιες αρχές, αν και η ΓΓΝΓ έχει προϊστορία σε μεθόδους παράκαμψης του δημόσιου λογιστικού, σύμφωνα με τις παρατηρήσεις Οικονομικών Επιθεωρητών, στη σελίδα 45 της υπ’ αριθ. 7372/8.12.2006 Πορισματικής τους Έκθεσης και αναφερόμενες αντικανονικές – μη σύννομες δαπάνες, που εντόπισε ο έλεγχος του Ελεγκτικού Συνεδρίου (περίπτωση που αναφέρεται σε ετήσια Έκθεση – βλ. σελ. 23334 του ΦΕΚ: 1706/Β/2005)

  • Η διαφθορά στους ενδιάμεσους και λοιπούς φορείς υλοποίησης είναι εκτεταμένη σε τέτοιο βαθμό που οποιαδήποτε πρωτοβουλία καταλήγει αντικείμενο εκμετάλλευσης και κάθε άλλο παρά τους στόχους της επιδιώκει.

    Πρώτα πρέπει να γίνει μία εκκαθάριση όλων όσων κατά καιρούς έχουν εμπλακεί σε παρατυπίες και παρανομίες. Ειδάλλως καμμία προοδευτική και υγιής δύναμη αυτού του τόπου θα αξιοποιηθεί ή θα συμμετέχει σε οποιαδήποτε πρωτοβουλία, αφού πρώτα οι διεφθαρμένοι θα φροντίσουν να απομακρύνουν κάθε τέτοια από την υλοποίηση των προγραμμάτων γιατί τους «χαλάει την πιάτσα».

    Με εκτίμηση,

    Παρασκευόπουλος Σπύρος.

  • Γενικά:
    1. Να δοθεί σημασία στη διαδικασία αυτοαξιολόγησης που κάνει ένας φορέας. Τι συμπεράσματα βγήκαν από το πρόγραμμα που υλοποιήθηκε, από όσα έχει μεχρι τώρα κάνει;
    Ενα μείζον θέμα στη χωρα μας είναι ότι συμβαίνουν πράγματα που δεν αφήνουν βάσεις για ένα επόμενο βήμα. Συχνά χρηματοδοτουνται εκδηλώσεις που δεν αξιολογήθηκαν ποτέ από ΚΑΝΕΝΑΝ!

    2. Πρωτοβουλία της επιτροπής για να αξιοποιηθούν οι δυνατότηες διαφορετικών φορέων που κάνουν αίτηση σε περίπτωση που μια δραση μπορεί να έχει συνδιαστικές υποδράσεις από φορείς που χρηματοδοτούνται. Αυτό μπορεί να είναι αποτελεσματικό, όχι αν επιβληθεί εκ τω άνω, τυφλά, αλλά άν στην αρχή γίνει μια συναντηση γνωριμίας των εν λόγω φορέων και ένα δημιουργικό και εργονομικό brainstorming.

    3. Ηλεκτρονική υποβολή προτάσεων.

    4. Η δυνατότητα συνέχειας δράσεων είναι σημαντική. Το να κάνεις μια μικρή δράση για μια χρονιά είναι συχνά λίγο.

  • 23 Απριλίου 2010, 14:37 | Very Special Arts Hellas

    Το θέμα της ηλικίας διαφέρει σε φορείς που εξυπηρετούν ανθρώπους με διανοητικές αναπηρίες και καλό είναι αυτό να λαμβάνεται υπόψη.

  • Οι αστικές μη κερδοσκοπικές εταιρείες που διοργανώνουν και ασχολούνται αποκλειστικά με θέματα νέων( σεμινάρια,φεστιβάλ κ.λ.π) με δράση πάνω από 2 χρόνια, αποκλείονται από τη χρηματοδότηση;

  • 22 Απριλίου 2010, 14:39 | Kostas

    Είναι κρίμα και άδικο ο θεσμός των ΤΟ.ΣΥ.Ν. να δέχεται τέτοια ταπείνωση και απαξίωση. Εδώ και δύο χρόνια το μόνο που δεν μπορέσαμε τελικά ούτε στιγμή να κάνουμε ήταν να δράσουμε ελεύθερα!

    Μόνιμα εγκλωβισμένοι στα στενά καλούπια των Δήμων, στο τέρας της γραφειοκρατίας που τα χαρακτηρίζει, αλλά και στις ορέξεις των Δημοτικών αρχών.

    Ξεκινήσαμε δυναμικά με όνειρα και φιλοδοξίες. Με διάθεση για προσφορά στην κοινωνία και στήριξη της νεολαίας, ώστε οι νέοι να αποκτήσουν ρόλο ουσιαστικό βγαίνοντας δυναμικά στο προσκήνιο. Μείναμε μόνοι μας, χωρίς υποδομή, χωρίς στήριξη, χωρίς… σεβασμό…

    Ελπίζουμε και ευελπιστούμε στη στήριξη του θεσμού όσο υπάρχει ακόμα πνεύμα ανησυχίας, δημιουργίας και ανάγκης για καινοτομία και πρωτοβουλία στην ζωή μας. Είναι ότι μας έχει απομείνει…

  • 20 Απριλίου 2010, 22:38 | matthaios

    Το κριτήριο θα έπρεπε να είναι το σε ποιον απευθύνεται μια πρόταση και όχι κατ΄ ανάγκη αν υποβάλλεται από οργάνωση-ομάδα με μέλη πάνω ή κάτω από 30-35. Σημασία έχει να αξιολογηθούν οι προτάσεις και από το περιεχόμενο τους και όχι απλά να κριθούν φορμαλιστικά με βάση την ηλικία αυτών που την υποβάλουν.

    Διότι μια δράση που προτείνεται και υλοποιείται με αποδέκτες παιδιά και νέους δεν μπορεί να μένει απ΄εξω. Φαντάζομαι στη λογική αυτή είναι επιλέξιμες προτάσεις από τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων. Στην ίδια λογική θα πρέπει να γίνονται δεκτές προτάσεις και από κάθε φορέα που έχει δράση που απευθύνεται σε νέους και παιδιά ανεξάρτητα από την ηλικία των νομίμων εκπροσώπων τους.

  • 20 Απριλίου 2010, 22:12 | tasos

    Προσπαθηστε λιγο να ξεμπλεξετε το πλαισιο των ΤΟ.ΣΥ.Ν. δινοντας μια πιο ευκολη δυνατοτητα υποβολησ αιτηματων και οχι μονο με τουσ Δημους…
    Οι Δημοι ας εμπλεκονται οταν και εαν εκγρινετε η καθε προταση!
    Δωστε λιγο δυναμη σε αυτον τον θεσμο, γιατι εχει ΄΄πεσει΄΄ και δυστυχως η αποψη μας οτι δημιουργηθηκε για προεκλογικους και κομματικους λογους επιβραβευτικε!
    Αλλαξτε την και δωστε ωθηση στις κοινωνιες να γινουν πραγματα…
    Λιγοι ασχολουμαστε ακομα! Οι περισσοτεροι λογω της απαξιωσης του θεσμου τα παρατησαν.

  • 20 Απριλίου 2010, 15:34 | Νίκος Κουτσογιάννης

    Αναφορικά με τις προϋποθέσεις συμμετοχής θα ήταν χρήσιμο να γίνουν κάποιες βελτιώσεις σε ζητήματα που αφορούν τον χρόνο λειτουργίας του φορέα και το ποιοι λογίζονται ως μέλη του φορέα.

    Σχετικά με τον χρόνο λειτουργίας δεν θα πρέπει αφενός να λειτουργεί η διετία περιοριστικά και αφετέρου οι φορείς που έχουν μικρότερο χρόνο λειτουργίας να οδηγούνται αναγκαστικά σε συμπράξεις. Ενδεικτικά, θα μπορούσαν να λαμβάνονται υπ’ όψιν για τους φορείς που δεν πληρούν το κριτήριο της διετίας στοιχεία όπως η εμπειρία των στελεχών του φορέα, η επιτυχής υλοποίηση προηγούμενων εκδηλώσεων και το έργο που έχει επιτευχθεί, η πιθανή μετεξέλιξη τους από προϋπάρχοντα νομικά πρόσωπα, καθώς και οι πιθανές πιστοποιήσεις (πιστοποιητικά ποιότητας, ISO, κοκ.) καλής λειτουργίας των φορέων.

    Αναφορικά με το δεύτερο ζήτημα που αφορά το ποιοι λογίζονται ως μέλη αυτό θα ήταν καλό να μην περιορίζεται σε εκείνα που εμφανίζονται ως μέλη στα νομιμοποιητικά έγγραφα, αλλά να συνυπολογίζονται και όσοι εργάζονται για την υλοποίηση των δράσεων που σχεδιάζουν οι φορείς. Η απασχόληση νέων και η υλοποίηση των δράσεων από νέους ανθρώπους εγγυάται σε πολλές περιπτώσεις την επιτυχή ολοκλήρωση των δράσεων και την μεγαλύτερη συμμετοχή των νέων που προκύπτει από τη σύμπτωση ιδεών και απόψεων μεταξύ διοργανωτών και κοινού.

  • Η εμπειρία των διοργανωτών δεν είναι παράλογο να αξιολογηθεί αρνητικά, αν αυτοί είναι πάνω από 30 ετών αλλά η εκδήλωση που προτείνουν απευθύνεται σε νεανικό κοινό;
    Συμφωνώ με τον Βασίλη Κασιμάτη ότι πρέπει να γίνει αναφορά σε οργανώσεις που μπορεί τα μέλη τους να υπερβαίνουν τα 30 έτη αλλά οι δράσεις τους απευθύνονται σε νέους.

  • 18 Απριλίου 2010, 18:52 | nikolaos

    Σχετικά με τα Το.Συ.Ν πρέπει να βρεθεί μια φόρμουλα για τον πως θα γίνεται η χρηματοδότηση, ώστε να είναι εύκολη και άμεση η άντληση του χρηματικού ποσού, καθώς στην παρούσα φάση δεν διατίθεται αφμ στα ΤοΣυΝ.

  • Αν η ιδέα, αφορά σε νέους, στηρίζεται σε νέους, αλλά δεν την έχει συλλάβει ο ηλικιακά νέος -όπως προσδιορίζεται η έννοια του νέου στην παρούσα-, παύει η ιδέα να είναι και να αφορά νέο;
    Πώς θα μπορούσε αυτό να διευρυνθεί και να αφορά σε δραστηριότητα νέων ακόμα και αν η ιδέα δεν είναι νέου; Αν αφορά σε ιδιαίτερες ομάδες, όπως παραπάνω αναφέρει η Βασίλης Κασιμάτης, είναι πάντα εφικτό μια ομάδα ΑΜΕΑ να έχει και την ιδέα και την πρόσβαση πάντα να την καταθέσει; Eιδικά στην δραστηριότητά μου, κάτι τέτοιο θα ήταν ένα σχέδιο με προοπτική, όραμα και κοινωνική ευθύνη με αντίκρυσμα.

  • 16 Απριλίου 2010, 23:29 | Yiannis Savvidis

    Θα πρέπει να δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχουν και οργανώσεις που δεν έχουν στην πλειονότητά τους μέλη κάτω των 30, εφ΄όσον καταθέσουν αξιόπιστες προτάσεις ΣΕ συνεργασία με κάποια οργάνωση νέων. Ο πήχυς όμως θα πρέπει να ανεβεί στα 35.

  • 16 Απριλίου 2010, 23:19 | Yiannis Savvidis

    Ο περιορισμός δημιουργεί πρόβλημα. Ίσως θα έπρεπε να προβλεφθεί ότι οι οργανώσεις που θα επιχορηγούνται θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον 30% των μελών τους κάτω των 35. Επίσης, η διετία ως προϋπηρεσία για να είναι επιλέξιμη μια οργάνωση δεν είναι σωστή επιλογή, καθώς αποκλείει σημαντικές οργανώσεις που ιδρύθηκσνσ τη τελευταία 2ετία.

  • 16 Απριλίου 2010, 20:18 | Βασίλης Κασιμάτης

    Θα πρέπει να γίνεται αναφορά επίσης για οργανώσεις που μπορεί τα μέλη της να υπερβαίνουν τα 30 έτη αλλά οι δράσεις τους απευθύνονται σε νέους.

    Επίσης ιδιάιτερη αναφορά πρέπει να γίνει σε οργανώσεις με νέους με αναπηρία και γενικότερα με λιγότερες ευκαιρίες.

  • Με χαρά βλέπω ένα νέο Πρόγραμμα να σχεδιάζεται από τη ΓΓΝΓ, χαίρομε και εύχομε καλή επιτυχία στην ιδέα.
    Πιστεύω όμως ότι θα μπορούσαν να συμμετέχουν και άλοι φορείς οι οποίοι υποστηρίζουν τη Νεολαία, π.χ. ένας Ναυτικός Όμιλος έχει μέλη όχι νέους αλλά δραστηριοποιείται στο 80% με τους νέους αθλήτες κ.λπ. θα μπορούσε να υποβάλει πρόταση στον τομέα Περιβάλλον.
    Σαν παράδειγμα αυτό υπάρχουν και άλλα, έτσι και αλλοιώς είναι καλοδεχούμενο. Θα πρέπει να υπάρξει και αξιολόγηση τωνπροτάσεων αλλά κύρια των αποτελεσμάτων για να μην πάει χαμένο.
    Καλή επιτυχία….