Η παράγραφος 3 του άρθρου 19 του ν. 4027/2011 τροποποιείται ως εξής: «Για έκτακτες περιοδικές ανάγκες των γραφείων των συντονιστών εκπαίδευσης και των σχολείων των οποίων φορέας είναι οι Ελληνικές διπλωματικές ή προξενικές αρχές, είναι δυνατόν να προσλαμβάνεται εκπαιδευτικό-διδακτικό ή διοικητικό προσωπικό με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου η διάρκεια της οποίας θα είναι ίση με το διάστημα που διαρκεί η ανάγκη και σε καμία περίπτωση θα υπερβαίνει την αντίστοιχη σχολική περίοδο σύμφωνα με το πρόγραμμα του σχολείου. Αποκλείεται η αναγνώριση των συμβάσεων αυτών ως αορίστου χρόνου. Επιπροσθέτως και πάντοτε προκειμένου να καλυφθούν έκτακτες περιοδικές ανάγκες, επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί εκπαιδευτικό-διδακτικό ή διοικητικό προσωπικό που επιθυμεί να προσφέρει εθελοντικά τις υπηρεσίες του χωρίς αμοιβή, καθώς και ωρομίσθιο εκπαιδευτικό προσωπικό, μετά από απόφαση του Συντονιστή Εκπαίδευσης. Σε κάθε περίπτωση, το προσωπικό που θα προσφέρει κατά τα ανωτέρω το εκπαιδευτικό, διδακτικό ή διοικητικό έργο, θα πρέπει να έχει τα τυπικά προσόντα που απαιτούνται για την πλήρωση των θέσεων που καταλαμβάνονται».
Αρχική Οργάνωση Λειτουργία Ιδρύματος Νεολαίας-Εθνικός Οργανισμός ΠιστοποίησηςΆρθρο 33: Προσωπικό σχολικών μονάδων ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης εξωτερικού
Άρθρο 33: Προσωπικό σχολικών μονάδων ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης εξωτερικού
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 01:Νομική μορφή-Έδρα του Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 02: Σκοπός-Αρμοδιότητες ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 03: Όργανα Διοίκησης ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 04: Διοικητικό Συμβούλιο ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 05: Πόροι και περιουσία του ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 06: Οικονομική Διαχείριση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07: Κανονισμός Λειτουργίας ΙΝΕΔΙΒΙΜΆρθρο 07: Κανονισμός Λειτουργίας ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08: Κανονισμοί Οικονομικής Διαχείρισης και Προμηθειών του ΙΝΕΔΙΒΙΜΆρθρο 08: Κανονισμοί Οικονομικής Διαχείρισης και Προμηθειών του ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 09: Προσωπικό
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 10: Εσωτερική διάρθρωση/ Οργανωτική δομή ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 11:Οργανικές Θέσεις ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 12: Αντιμετώπιση οικονομικών ζητημάτων από τη μεταφορά αρμοδιοτήτων προς Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας.
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 13: Νομική μορφή-Έδρα του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΟΠΠΕΠ)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 14: Σκοπός και αρμοδιότητες του ΕΟΠΠΕΠ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15: Όργανα Διοίκησης ΕΟΠΠΕΠ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 16:Διοικητικό Συμβούλιο ΕΟΠΠΕΠ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 17: Πρόεδρος
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18: Διευθύνων Σύμβουλος
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 19: Έλεγχος – Πιστοποίηση Αξιολόγηση – Έγκριση – Εποπτεία Φορέων και Προσώπων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 20: Ανταποδοτικά Τέλη και Τέλη Εποπτείας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 21: Μητρώα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22: Κυρώσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23: Πόροι και Περιουσία του ΕΟΠΠΕΠΆρθρο 23: Πόροι και Περιουσία του ΕΟΠΠΕΠ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24: Οικονομική Διαχείριση ΕΟΠΠΕΠΆρθρο 24: Οικονομική Διαχείριση ΕΟΠΠΕΠ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 25: Κανονισμός Λειτουργίας ΕΟΠΠΕΠ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 26: Κανονισμοί Οικονομικής Διαχείρισης και Προμηθειών του ΕΟΠΠΕΠ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27: Προσωπικό ΕΟΠΠΕΠΆρθρο 27: Προσωπικό ΕΟΠΠΕΠ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 28: Οργανισμός
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 29: Οργανικές θέσεις Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30: Θέματα του Ιδρύματος Ποιμαντικής ΕπιμορφώσεωςΆρθρο 30: Θέματα του Ιδρύματος Ποιμαντικής Επιμορφώσεως
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 31: Επάρκεια Ελληνικής γλώσσας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 32: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 33: Προσωπικό σχολικών μονάδων ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης εξωτερικού
- 73 ΣχόλιαΆρθρο 34: Θέματα ΑΕΙ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 35: Αναγνώριση μαθημάτων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 36: Θέματα Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 37: Θέματα Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Τεχνολογίας
- 67 ΣχόλιαΆρθρο 38: Επιβραβεύσεις διακριθέντων αθλητών
- 90 ΣχόλιαΆρθρο 39: Θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40: Ρύθμιση υπηρεσιακής κατάστασης παλαιών υπαλλήλωνΆρθρο 40: Ρύθμιση υπηρεσιακής κατάστασης παλαιών υπαλλήλων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41:Έδρα Εθνικής Ολυμπιακής Ακαδημίας («ΕΘΝ.Ο.Α»)Άρθρο 41:Έδρα Εθνικής Ολυμπιακής Ακαδημίας («ΕΘΝ.Ο.Α»)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42: Θέματα Αρχής Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη ΕκπαίδευσηΆρθρο 42: Θέματα Αρχής Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43: Θέματα καταργηθέντος Ο.Ε.Δ.ΒΆρθρο 43: Θέματα καταργηθέντος Ο.Ε.Δ.Β
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44:Γενικές Διευθύνσεις Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α.Άρθρο 44:Γενικές Διευθύνσεις Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45: Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46: Τροποποιούμενες και καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 46: Τροποποιούμενες και καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 47: ΙσχύςΆρθρο 47: Ισχύς
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
19 Νοεμβρίου 2012, 12:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
26 Νοεμβρίου 2012, 15:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΝόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
3 Σχόλια 384 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Μονάχου και περιχώρων.
Α.Σ VR-8543
c/o Christos Theodosiadis Tel: 01729138965
Marianne-Brandt str. 20 80807 MÜNCHEN
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΒΑΥΑΡΙΑΣ
Krikis Athanassios, Dachauerstr. 481, 80993 München
Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
ο σύλλογος και η Ομοσπονδία εκφράζει την απόλυτη αντίθεσή του στην επικείμενη τροποποίηση της παρ.19 του άρθρου 33 του Ν.4027/11 που αφορά στηνπρόσληψη εκπαιδευτικού προσωπικού.
Αρχικά και σε πρώτη ανάγνωση γίνεται σαφής η έλλειψη προγραμματισμού του Υπουργείου για την Ελληνόγλωσση εκπαίδευση, αφού υιοθετεί προτάσεις οι οποίες έγιναν σε στιγμή πραγματικά έκτατης ανάγκης και έχουν μόνο προσωρινά και πυροσβεστικά χαρακτηριστικά, έτσι ώστε να καλυθφούν τα εκπαιδευτικά κενά που προκάλεσε η ανικανότητα των αρμοδίων και επ΄ουδενί λόγω φανερώνει μια πρόταση μακροπρόθεσμου σχεδιασμού.
Περαιτέρω, αποκαλύπτει την υποβάθμιση που επιχειρείται στα σχολεία του εξωτερικού με την προχειρότητα που τα αντιμετωπίζουν οι υπεύθυνοι, ζητήματα που έχουν να κάνουν με την ίδια την παροχή γνώσεων αλλά και την απαξιωτική στάση τους απέναντι στους ανθρώπους που καλούνται να προσφέρουν σ’αυτό το επίπεδο, σε καθεστώς αβεβαιότητας.
Είναι επίσης κατάπτυστο αλλά και καθ΄όλα ύποπτο το γεγονός ότι, σε μια συντεταγμένη υποτίθεται πολιτεία, ζητείται η παροχή της εκπαίδευσης να γίνεται σε εθελοντική βάση, με δεδομένες τις αδυναμίες της διοίκησης να εφαρμόσει στην πράξη αυτή την επιλογή, η οποία υποκρύπτει και άλλους μεγαλύτερους κινδύνους σε σχέση με την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
Φανταστείτε κάτι αντίστοιχο στην Βουλή των Ελλήνων, στην Δικαστική ή ακόμα στην εκτελεστική εξουσία. Ανάλογες προτάσεις για την αντικατάσταση των πιο πάνω δημοσίων λειτουργών, με εθελοντές αστυνομικούς για παράδειγμα, κακοπληρωμένους δικαστικούς, έχουν κατατεθεί περιέργως από νεοαναδυόμενες, εξτρεμιστικές φωνές στο κοινοβούλιο αλλά και στην πολιτική ζωή της χώρας, ανοίγοντας έτσι την όρεξη σε αυτούς οι οποίοι επιθυμούν την διάβρωση και την αποδόμηση του δημοκρατικού μας πολιτεύματος.
Εκπαιδευτικούς λοιπόν „ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ„ οι οποίοι θα εκτελούν διατεταγμένη υπηρεσία και με πρόφαση την εξοικονόμηση πόρων να εξυπηρετούν άλλους σκοπούς σε ένα τόσο ευαίσθητο κομμάτι όπως η παιδεία μας. Αυτή η πρόταση εάν δεν είναι κακόβουλη είναι σε κάθε περίπτωση αφελής.
Με βάση τα παραπάνω γίνεται σαφές ότι ο στόχος, ορισμένων κύκλων, της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας εξακολουθεί να είναι η σταδιακή υποβάθμιση των σχολείων ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στο εξωτερικό και αφού προηγουμένως τα αποδομήσει σε όλα τα επίπεδα προβεί στην οριστική κατάργησή τους.
Εμείς ως γονείς και κηδεμόνες Δεν θα συναινέσουμε σ΄αυτό με ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ
και προτείνουμε οι θέσεις τακτικού προσωπικού να συνεχίζονται να καλύπτονται από επιτόπιο προσωπικό με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου καθώς και αποσπασμένων εκπαιδευτικών μετά βέβαια από αξιολόγηση διδακτικού έργου και προσόντων.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Η Γραμματεας Πρόεδρος
Θεοδοσιάδης Χρήστος Αικατερίνη Δοικα
Για την Ομοσπονδία Γονέων και Κηδεμόνων
Ο Πρόεδρος
Κρίκης Αθανάσιος
Eρώτηση ? ‘Οταν η σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου δεν έχει διάρκεια η οποία θα είναι ίση με το διάστημα που διαρκεί η ανάγκη και υπερβαίνει την αντίστοιχη σχολική περίοδο σύμφωνα με το πρόγραμμα του σχολείου δηλαδή έχει συνολική διάρκεια 4 συνεχόμενα σχολικά έτη χωρίς διακοπή δεν ορίζεται βάσει ελληνικού δικαίου ως σύμβαση αορίστου χρόνου??? Γιατί λοιπόν είμαστε αναγκασμένοι οι ομογενείς συμβασιούχοι εκπαιδευτικοί όταν επί 4 συνεχόμενα έτη προσφέραμε έργο στα σχολεία μας , στα παιδιά μας να προσφεύγουμε στα εργατοδικεία για να κριθεί το αυτονόητο??? Δεν καλύψαμε έκτακτες περιοδικές ανάγκες αλλά πάγιες και συνεχόμενες. Δεν κριθήκαμε ακατάλληλοι αλλά αντιθέτως άκρως κατάλληλοι! Γιατί λοιπόν αυτή η ρατσιστική αντιμετώπιση όταν έχουμε ισότιμα και ισάξια πτυχία με τους συναδέλφους αποσπασμένους όταν μάλιστα σε αυτήν την δυσοίωνη οικονομική κατάσταση που βρίσκεται η πατρίδα μπορούσε το Υπουργείο να καλύψει τουλάχιστον ένα μέρος των θέσεων στα σχολεία με μονόμισθους εκπαιδευτικούς??
΄Αλλωστε ο ν.4027 προβλέπει ότι τα Λύκεια θα καταργηθούν ουσιαστικά σε λίγα χρόνια,γιατί λοιπόν να μην υπήρχε ανανέωση των συμβάσεων σε τελική ανάλυση για όσα έτη θα υφίστανται αυτά τα σχολεία ακόμη?
τα θερμα μου συγχαρητηρια!! η οριστικη καταργηση της ελληνικης εκπαιδευσης στο εξωτερικο συνετελεσθη. πλεον δεν χρειαζονται διορισμενοι εκπαιδευτικοι απο την ελλαδα. τελος. λεφτα υπαρχουν μονο για τους υπολοιπους υπαλληλους εξωτερικου, διπλωματικους, αστυνομικους κτλ, ητοι, αγραμματους εν γενει. απο δω και στο εξης το ονειρο των παραγοντων της ομογενειας που καμωνονται τους ηρακλεις της εκπαιδευσης γινεται παραγματικοτητα. θα διδασκουν τα δικα τους τα παιδια τα παιδια του ελληνισμου. πως; τι πως; με ενα πτυχιακι συν μια πιστοποιησουλα απο το προγραμμα για μικρα παιδια «διαδρομες» του κεγ. οι πρωτοι που θα διδαξουν, ειμαι σιγουρος, θα ειναι οι συνδικαλιστες της ομογενειας με το απυθμενο θρασος και τη βαθια αγραμματοσυνη. αληθεια, σε τι γλωσσα θα διδασκουν; σε απταιστη γερμανοελληνικη με απειρους βαρβαροσολοικισμους. θα εχουν επιτελους την τιμη απο το ελληνικο κρατος, που τοσο τους πληγωνει και το βριζουν, να αναγορευθουν σε εκπαιδευτικους. δεν θα ναι δα οι πρωτοι ουτε κι οι τελευταιοι.
την ιδια στιγμη, το αγρυπνο υπουργικο ματι επιττρεπει τους παχυλους μισθους 3000 ευρω σε καθηγητες της γερμανικης, ελληνες, μη διορισμενους, μη αξιολογημενους. τους πληρωνει με το γερμανικο δικαιο. ακουσον, ακουσον, εν μεσω της οικονομικης καχεξιας. τα συγχαρητηρια μου και παλι. για τους λιγους εναπομειναντες εκπαιδευτικους, κανονικους και αξιολογημενους, που προσφερουν υπερωριακα στα σχολεια του εξωτερικου, φτανουν και περισσευουν τα ψιχουλα του ελλαδικου μισθου χωρις επιμισθιο. αληθεια, τους αγραμματους που θα προσλαμβανετε ως αναπληρωτες και ωρομισθιους, ποιος θα τους πληρωνει;