Άρθρο 33: Προσωπικό σχολικών μονάδων ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης εξωτερικού

Η παράγραφος 3 του άρθρου 19 του ν. 4027/2011 τροποποιείται ως εξής: «Για έκτακτες περιοδικές ανάγκες των γραφείων των συντονιστών εκπαίδευσης και των σχολείων των οποίων φορέας είναι οι Ελληνικές διπλωματικές ή προξενικές αρχές, είναι δυνατόν να προσλαμβάνεται εκπαιδευτικό-διδακτικό ή διοικητικό προσωπικό με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου η διάρκεια της οποίας θα είναι ίση με το διάστημα που διαρκεί η ανάγκη και σε καμία περίπτωση θα υπερβαίνει την αντίστοιχη σχολική περίοδο σύμφωνα με το πρόγραμμα του σχολείου. Αποκλείεται η αναγνώριση των συμβάσεων αυτών ως αορίστου χρόνου. Επιπροσθέτως και πάντοτε προκειμένου να καλυφθούν έκτακτες περιοδικές ανάγκες, επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί εκπαιδευτικό-διδακτικό ή διοικητικό προσωπικό που επιθυμεί να προσφέρει εθελοντικά τις υπηρεσίες του χωρίς αμοιβή, καθώς και ωρομίσθιο εκπαιδευτικό προσωπικό, μετά από απόφαση του Συντονιστή Εκπαίδευσης. Σε κάθε περίπτωση, το προσωπικό που θα προσφέρει κατά τα ανωτέρω το εκπαιδευτικό, διδακτικό ή διοικητικό έργο, θα πρέπει να έχει τα τυπικά προσόντα που απαιτούνται για την πλήρωση των θέσεων που καταλαμβάνονται».

  • 26 Νοεμβρίου 2012, 12:17 | Συλλογος Γονεων και Κηδεμονων Μοναχου

    Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Μονάχου και περιχώρων.
    Α.Σ VR-8543
    c/o Christos Theodosiadis Tel: 01729138965
    Marianne-Brandt str. 20 80807 MÜNCHEN

    ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΒΑΥΑΡΙΑΣ
    Krikis Athanassios, Dachauerstr. 481, 80993 München

    Αξιότιμε κ. Υπουργέ,

    ο σύλλογος και η Ομοσπονδία εκφράζει την απόλυτη αντίθεσή του στην επικείμενη τροποποίηση της παρ.19 του άρθρου 33 του Ν.4027/11 που αφορά στηνπρόσληψη εκπαιδευτικού προσωπικού.
    Αρχικά και σε πρώτη ανάγνωση γίνεται σαφής η έλλειψη προγραμματισμού του Υπουργείου για την Ελληνόγλωσση εκπαίδευση, αφού υιοθετεί προτάσεις οι οποίες έγιναν σε στιγμή πραγματικά έκτατης ανάγκης και έχουν μόνο προσωρινά και πυροσβεστικά χαρακτηριστικά, έτσι ώστε να καλυθφούν τα εκπαιδευτικά κενά που προκάλεσε η ανικανότητα των αρμοδίων και επ΄ουδενί λόγω φανερώνει μια πρόταση μακροπρόθεσμου σχεδιασμού.
    Περαιτέρω, αποκαλύπτει την υποβάθμιση που επιχειρείται στα σχολεία του εξωτερικού με την προχειρότητα που τα αντιμετωπίζουν οι υπεύθυνοι, ζητήματα που έχουν να κάνουν με την ίδια την παροχή γνώσεων αλλά και την απαξιωτική στάση τους απέναντι στους ανθρώπους που καλούνται να προσφέρουν σ’αυτό το επίπεδο, σε καθεστώς αβεβαιότητας.
    Είναι επίσης κατάπτυστο αλλά και καθ΄όλα ύποπτο το γεγονός ότι, σε μια συντεταγμένη υποτίθεται πολιτεία, ζητείται η παροχή της εκπαίδευσης να γίνεται σε εθελοντική βάση, με δεδομένες τις αδυναμίες της διοίκησης να εφαρμόσει στην πράξη αυτή την επιλογή, η οποία υποκρύπτει και άλλους μεγαλύτερους κινδύνους σε σχέση με την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
    Φανταστείτε κάτι αντίστοιχο στην Βουλή των Ελλήνων, στην Δικαστική ή ακόμα στην εκτελεστική εξουσία. Ανάλογες προτάσεις για την αντικατάσταση των πιο πάνω δημοσίων λειτουργών, με εθελοντές αστυνομικούς για παράδειγμα, κακοπληρωμένους δικαστικούς, έχουν κατατεθεί περιέργως από νεοαναδυόμενες, εξτρεμιστικές φωνές στο κοινοβούλιο αλλά και στην πολιτική ζωή της χώρας, ανοίγοντας έτσι την όρεξη σε αυτούς οι οποίοι επιθυμούν την διάβρωση και την αποδόμηση του δημοκρατικού μας πολιτεύματος.
    Εκπαιδευτικούς λοιπόν „ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ„ οι οποίοι θα εκτελούν διατεταγμένη υπηρεσία και με πρόφαση την εξοικονόμηση πόρων να εξυπηρετούν άλλους σκοπούς σε ένα τόσο ευαίσθητο κομμάτι όπως η παιδεία μας. Αυτή η πρόταση εάν δεν είναι κακόβουλη είναι σε κάθε περίπτωση αφελής.
    Με βάση τα παραπάνω γίνεται σαφές ότι ο στόχος, ορισμένων κύκλων, της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας εξακολουθεί να είναι η σταδιακή υποβάθμιση των σχολείων ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στο εξωτερικό και αφού προηγουμένως τα αποδομήσει σε όλα τα επίπεδα προβεί στην οριστική κατάργησή τους.

    Εμείς ως γονείς και κηδεμόνες Δεν θα συναινέσουμε σ΄αυτό με ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ
    και προτείνουμε οι θέσεις τακτικού προσωπικού να συνεχίζονται να καλύπτονται από επιτόπιο προσωπικό με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου καθώς και αποσπασμένων εκπαιδευτικών μετά βέβαια από αξιολόγηση διδακτικού έργου και προσόντων.

    Για το Διοικητικό Συμβούλιο

    Η Γραμματεας Πρόεδρος
    Θεοδοσιάδης Χρήστος Αικατερίνη Δοικα

    Για την Ομοσπονδία Γονέων και Κηδεμόνων
    Ο Πρόεδρος

    Κρίκης Αθανάσιος

  • 26 Νοεμβρίου 2012, 00:02 | Μαριάννα Λαζαρίδου

    Eρώτηση ? ‘Οταν η σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου δεν έχει διάρκεια η οποία θα είναι ίση με το διάστημα που διαρκεί η ανάγκη και υπερβαίνει την αντίστοιχη σχολική περίοδο σύμφωνα με το πρόγραμμα του σχολείου δηλαδή έχει συνολική διάρκεια 4 συνεχόμενα σχολικά έτη χωρίς διακοπή δεν ορίζεται βάσει ελληνικού δικαίου ως σύμβαση αορίστου χρόνου??? Γιατί λοιπόν είμαστε αναγκασμένοι οι ομογενείς συμβασιούχοι εκπαιδευτικοί όταν επί 4 συνεχόμενα έτη προσφέραμε έργο στα σχολεία μας , στα παιδιά μας να προσφεύγουμε στα εργατοδικεία για να κριθεί το αυτονόητο??? Δεν καλύψαμε έκτακτες περιοδικές ανάγκες αλλά πάγιες και συνεχόμενες. Δεν κριθήκαμε ακατάλληλοι αλλά αντιθέτως άκρως κατάλληλοι! Γιατί λοιπόν αυτή η ρατσιστική αντιμετώπιση όταν έχουμε ισότιμα και ισάξια πτυχία με τους συναδέλφους αποσπασμένους όταν μάλιστα σε αυτήν την δυσοίωνη οικονομική κατάσταση που βρίσκεται η πατρίδα μπορούσε το Υπουργείο να καλύψει τουλάχιστον ένα μέρος των θέσεων στα σχολεία με μονόμισθους εκπαιδευτικούς??
    ΄Αλλωστε ο ν.4027 προβλέπει ότι τα Λύκεια θα καταργηθούν ουσιαστικά σε λίγα χρόνια,γιατί λοιπόν να μην υπήρχε ανανέωση των συμβάσεων σε τελική ανάλυση για όσα έτη θα υφίστανται αυτά τα σχολεία ακόμη?

  • 24 Νοεμβρίου 2012, 22:07 | serafeimidis iwannhs

    τα θερμα μου συγχαρητηρια!! η οριστικη καταργηση της ελληνικης εκπαιδευσης στο εξωτερικο συνετελεσθη. πλεον δεν χρειαζονται διορισμενοι εκπαιδευτικοι απο την ελλαδα. τελος. λεφτα υπαρχουν μονο για τους υπολοιπους υπαλληλους εξωτερικου, διπλωματικους, αστυνομικους κτλ, ητοι, αγραμματους εν γενει. απο δω και στο εξης το ονειρο των παραγοντων της ομογενειας που καμωνονται τους ηρακλεις της εκπαιδευσης γινεται παραγματικοτητα. θα διδασκουν τα δικα τους τα παιδια τα παιδια του ελληνισμου. πως; τι πως; με ενα πτυχιακι συν μια πιστοποιησουλα απο το προγραμμα για μικρα παιδια «διαδρομες» του κεγ. οι πρωτοι που θα διδαξουν, ειμαι σιγουρος, θα ειναι οι συνδικαλιστες της ομογενειας με το απυθμενο θρασος και τη βαθια αγραμματοσυνη. αληθεια, σε τι γλωσσα θα διδασκουν; σε απταιστη γερμανοελληνικη με απειρους βαρβαροσολοικισμους. θα εχουν επιτελους την τιμη απο το ελληνικο κρατος, που τοσο τους πληγωνει και το βριζουν, να αναγορευθουν σε εκπαιδευτικους. δεν θα ναι δα οι πρωτοι ουτε κι οι τελευταιοι.
    την ιδια στιγμη, το αγρυπνο υπουργικο ματι επιττρεπει τους παχυλους μισθους 3000 ευρω σε καθηγητες της γερμανικης, ελληνες, μη διορισμενους, μη αξιολογημενους. τους πληρωνει με το γερμανικο δικαιο. ακουσον, ακουσον, εν μεσω της οικονομικης καχεξιας. τα συγχαρητηρια μου και παλι. για τους λιγους εναπομειναντες εκπαιδευτικους, κανονικους και αξιολογημενους, που προσφερουν υπερωριακα στα σχολεια του εξωτερικου, φτανουν και περισσευουν τα ψιχουλα του ελλαδικου μισθου χωρις επιμισθιο. αληθεια, τους αγραμματους που θα προσλαμβανετε ως αναπληρωτες και ωρομισθιους, ποιος θα τους πληρωνει;