Παρατείνεται για επτά (7) μήνες ακόμα η προθεσμία που τάσσει το εδ. β) της παρ. 1 του άρθρου 329 του ν. 4072/2012, (ΦΕΚ Α’86) προκειμένου να εκδοθεί το Προεδρικό Διάταγμα που θα καθορίζει τα όργανα, την διαδικασία καθώς και τα κριτήρια της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης , καθώς και τη βαρύτητα των επιμέρους κριτηρίων για την προαγωγική εξέλιξη και την αξιολόγηση της θητείας των εκπαιδευτικών σε θέσεις ευθύνης. Η παράταση άρχεται από την 11η Αυγούστου 2012, ότε και εξέπνευσε η ταχθείσα προθεσμία, και λήγει στις 10 Μαρτίου 2013.
Αρχική Οργάνωση Λειτουργία Ιδρύματος Νεολαίας-Εθνικός Οργανισμός ΠιστοποίησηςΆρθρο 32: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
Άρθρο 32: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 01:Νομική μορφή-Έδρα του Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 02: Σκοπός-Αρμοδιότητες ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 03: Όργανα Διοίκησης ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 04: Διοικητικό Συμβούλιο ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 05: Πόροι και περιουσία του ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 06: Οικονομική Διαχείριση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07: Κανονισμός Λειτουργίας ΙΝΕΔΙΒΙΜΆρθρο 07: Κανονισμός Λειτουργίας ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08: Κανονισμοί Οικονομικής Διαχείρισης και Προμηθειών του ΙΝΕΔΙΒΙΜΆρθρο 08: Κανονισμοί Οικονομικής Διαχείρισης και Προμηθειών του ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 09: Προσωπικό
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 10: Εσωτερική διάρθρωση/ Οργανωτική δομή ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 11:Οργανικές Θέσεις ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 12: Αντιμετώπιση οικονομικών ζητημάτων από τη μεταφορά αρμοδιοτήτων προς Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας.
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 13: Νομική μορφή-Έδρα του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΟΠΠΕΠ)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 14: Σκοπός και αρμοδιότητες του ΕΟΠΠΕΠ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15: Όργανα Διοίκησης ΕΟΠΠΕΠ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 16:Διοικητικό Συμβούλιο ΕΟΠΠΕΠ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 17: Πρόεδρος
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18: Διευθύνων Σύμβουλος
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 19: Έλεγχος – Πιστοποίηση Αξιολόγηση – Έγκριση – Εποπτεία Φορέων και Προσώπων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 20: Ανταποδοτικά Τέλη και Τέλη Εποπτείας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 21: Μητρώα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22: Κυρώσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23: Πόροι και Περιουσία του ΕΟΠΠΕΠΆρθρο 23: Πόροι και Περιουσία του ΕΟΠΠΕΠ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24: Οικονομική Διαχείριση ΕΟΠΠΕΠΆρθρο 24: Οικονομική Διαχείριση ΕΟΠΠΕΠ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 25: Κανονισμός Λειτουργίας ΕΟΠΠΕΠ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 26: Κανονισμοί Οικονομικής Διαχείρισης και Προμηθειών του ΕΟΠΠΕΠ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27: Προσωπικό ΕΟΠΠΕΠΆρθρο 27: Προσωπικό ΕΟΠΠΕΠ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 28: Οργανισμός
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 29: Οργανικές θέσεις Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30: Θέματα του Ιδρύματος Ποιμαντικής ΕπιμορφώσεωςΆρθρο 30: Θέματα του Ιδρύματος Ποιμαντικής Επιμορφώσεως
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 31: Επάρκεια Ελληνικής γλώσσας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 32: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 33: Προσωπικό σχολικών μονάδων ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης εξωτερικού
- 73 ΣχόλιαΆρθρο 34: Θέματα ΑΕΙ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 35: Αναγνώριση μαθημάτων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 36: Θέματα Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 37: Θέματα Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Τεχνολογίας
- 67 ΣχόλιαΆρθρο 38: Επιβραβεύσεις διακριθέντων αθλητών
- 90 ΣχόλιαΆρθρο 39: Θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40: Ρύθμιση υπηρεσιακής κατάστασης παλαιών υπαλλήλωνΆρθρο 40: Ρύθμιση υπηρεσιακής κατάστασης παλαιών υπαλλήλων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41:Έδρα Εθνικής Ολυμπιακής Ακαδημίας («ΕΘΝ.Ο.Α»)Άρθρο 41:Έδρα Εθνικής Ολυμπιακής Ακαδημίας («ΕΘΝ.Ο.Α»)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42: Θέματα Αρχής Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη ΕκπαίδευσηΆρθρο 42: Θέματα Αρχής Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43: Θέματα καταργηθέντος Ο.Ε.Δ.ΒΆρθρο 43: Θέματα καταργηθέντος Ο.Ε.Δ.Β
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44:Γενικές Διευθύνσεις Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α.Άρθρο 44:Γενικές Διευθύνσεις Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45: Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46: Τροποποιούμενες και καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 46: Τροποποιούμενες και καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 47: ΙσχύςΆρθρο 47: Ισχύς
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
19 Νοεμβρίου 2012, 12:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
26 Νοεμβρίου 2012, 15:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΝόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
4 Σχόλια 384 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Εκπληκτική πατέντα!!! Εισηγείστε ένα νόμο ο οποίος λέει πως θα βγάλουμε στο γόνατο, λίγο πριν τελειώσει η προθεσμία ( η συνήθης πεπατημένη δηλαδή ) ένα προεδρικό διάταγμα το οποίο θα καθορίζει όλα τα ουσιαστικά ζητήματα της αξιολογησης. Είναι εκ πείρας γνωστό τι θα συμβεί: θα ανακοινωθεί στις 9 Μαρτίου μια μεγαλοπρεπής ανεφάρμοστη και κατα πάσα πιθανότητα απαράδεκτη μπαρούφα, συνοδευόμενη από δηλώσεις πως βρισκόταν πολλούς μήνες σε δημόσια διαβούλευση. Μάλλον το υπουργείο δεν έχει ιδέα για το πως θα πρέπει να γίνει η αξιολόγηση. Ούτε σε επίπεδο βασικών αρχών. Και θα καλυφθεί πίσω από μια «ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ» ανακοίνωση της ΟΛΜΕ η οποία θα φροντίσει να κρύψει πως ο βασιλιάς είναι γυμνός ( από θέσεις ). Με τέτοια μυαλά, το μόνο που μας μένει είναι να φέρουμε και μια εκπαιδευτική τρόικα να μας πει τι νόμους πρέπει να θεσπίσουμε. Ή μήπως είναι ήδη εδώ και όλη αυτή κωμωδία (διαβούλευση) γίνεται για να ρίξουμε στάχτη στα μάτια;
Απορία φιλολόγου:
Μετά τις προπτυχιακές σπουδές στην Κλασική Φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Κρήτης, δύο μεταπτυχιακούς τίτλους (M.Phil. in Classics, Μεταπτυχιακή Επιμόρφωση στην Εκπαίδευση Ενηλίκων), διορισμό με γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ, πιστοποιήσεις στις ΤΠΕ, δύο ξένες γλώσσες, τι άλλη «Αξιολόγηση» θα πρέπει να υποστώ, από ποιους και με ποιους στόχους; Και, ειρήσθω εν παρόδω, πότε θα συσταθεί άλλος φορέας, για να αξιολογήσει όλες της άλλες παραμέτρους της δημόσιας ελληνικής εκπαίδευσης; (sic)
Η αξιολόγηση, για να έχει νόημα, θα πρέπει να οδηγεί και σε απόλυση. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να διεξαχθεί από τα στελέχη που έχουν τοποθετηθεί με κομματικά κριτήρια, χωρίς να έχουν αξιολογηθεί αντικειμενικά. Σε πρώτο στάδιο θα πρέπει να αξιολογηθούν όλες οι κατηγορίες που ευνοήθηκαν κομματικά και πολιτικά (π.χ. οι εκτός ΑΣΕΠ, οι ΤΕ που ονομάζονται ΠΕ, οι διετούς φοίτησης κ.τ.λ.) και στη συνέχεια ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι.
Σήμερα υπάρχουν στα σχολεία προιστάμενοι ή διευθυντές που κατέχουν τη θέση λόγω αρχαιότητας (ή γνωριμιών) όχι λόγω προσόντων.
Υπηρετούν επίσης αυτή τη στιγμή δάσκαλοι νεότεροι σε ηλικία με εντελώς διαφορετική θεωρητική και μεθοδολογική εκπαίδευση.
Ακόμα υπάρχει και η μερίδα των εκπαιδευτικών που όπως ανέφερε και ο Υπουργός, επιμορφώνονται και ακολουθούν τα νέα δεδομένα στην εκπαίδευση με ζήλο. Ποιός θα κρίνει ποιόν λοιπόν;
Το κυριότερο,είναι εξακριβωμένο πως ο συγκεκριμένος τρόπος αξιολόγησης θα «ανακαλύψει» τους άξιους ή ικανούς (μέσα από τους τοίχους της τάξης πως θα δείς τι κάνει ο δάσκαλος άραγε);
Ευχαριστώ.