1. Η θητεία του Προέδρου του Δ.Σ είναι τριετής με δυνατότητα ανανέωσης.
2. Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. πρέπει να είναι επιστήμονας με επαρκή γνώση και εμπειρία σε θέματα διοίκησης, καθώς και ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού.
3. Στον Πρόεδρο του Δ.Σ. καταβάλλονται οδοιπορικά έξοδα και ημερήσια αποζημίωση για τις εκτός έδρας μετακινήσεις του, που καθορίζονται σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 2685/1999 (Α’ 35) και του ν. 3833/2010 (Α’ 40).
4. Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. για το χρόνο της θητείας του ασφαλίζεται στον ασφαλιστικό φορέα κύριας και επικουρικής ασφάλισης του προσωπικού του Οργανισμού, εφόσον για το ίδιο χρονικό διάστημα δεν καλύπτεται από άλλη κύρια και επικουρική ασφάλιση.
5. Τη θέση του Προέδρου μπορεί να κατέχει και δημόσιος υπάλληλος, δημόσιος λειτουργός ή υπάλληλος του ευρύτερου δημόσιου τομέα. Η υπηρεσία στη θέση αυτή για τη οργανική ή κύρια θέση του θεωρείται συνεχής για κάθε συνέπεια.
6. Ο Πρόεδρος μπορεί με πράξη του να μεταβιβάζει αρμοδιότητές του στον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Οργανισμού.
7. Οι αρμοδιότητες του Προέδρου, καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια ρυθμίζεται από τον Κανονισμό που εκδίδεται κατά το άρθρο 25 του παρόντος νόμου.
Άρθρο 17: Πρόεδρος
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 01:Νομική μορφή-Έδρα του Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 02: Σκοπός-Αρμοδιότητες ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 03: Όργανα Διοίκησης ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 04: Διοικητικό Συμβούλιο ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 05: Πόροι και περιουσία του ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 06: Οικονομική Διαχείριση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07: Κανονισμός Λειτουργίας ΙΝΕΔΙΒΙΜΆρθρο 07: Κανονισμός Λειτουργίας ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08: Κανονισμοί Οικονομικής Διαχείρισης και Προμηθειών του ΙΝΕΔΙΒΙΜΆρθρο 08: Κανονισμοί Οικονομικής Διαχείρισης και Προμηθειών του ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 09: Προσωπικό
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 10: Εσωτερική διάρθρωση/ Οργανωτική δομή ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 11:Οργανικές Θέσεις ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 12: Αντιμετώπιση οικονομικών ζητημάτων από τη μεταφορά αρμοδιοτήτων προς Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας.
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 13: Νομική μορφή-Έδρα του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΟΠΠΕΠ)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 14: Σκοπός και αρμοδιότητες του ΕΟΠΠΕΠ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15: Όργανα Διοίκησης ΕΟΠΠΕΠ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 16:Διοικητικό Συμβούλιο ΕΟΠΠΕΠ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 17: Πρόεδρος
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18: Διευθύνων Σύμβουλος
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 19: Έλεγχος – Πιστοποίηση Αξιολόγηση – Έγκριση – Εποπτεία Φορέων και Προσώπων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 20: Ανταποδοτικά Τέλη και Τέλη Εποπτείας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 21: Μητρώα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22: Κυρώσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23: Πόροι και Περιουσία του ΕΟΠΠΕΠΆρθρο 23: Πόροι και Περιουσία του ΕΟΠΠΕΠ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24: Οικονομική Διαχείριση ΕΟΠΠΕΠΆρθρο 24: Οικονομική Διαχείριση ΕΟΠΠΕΠ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 25: Κανονισμός Λειτουργίας ΕΟΠΠΕΠ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 26: Κανονισμοί Οικονομικής Διαχείρισης και Προμηθειών του ΕΟΠΠΕΠ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27: Προσωπικό ΕΟΠΠΕΠΆρθρο 27: Προσωπικό ΕΟΠΠΕΠ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 28: Οργανισμός
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 29: Οργανικές θέσεις Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30: Θέματα του Ιδρύματος Ποιμαντικής ΕπιμορφώσεωςΆρθρο 30: Θέματα του Ιδρύματος Ποιμαντικής Επιμορφώσεως
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 31: Επάρκεια Ελληνικής γλώσσας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 32: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 33: Προσωπικό σχολικών μονάδων ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης εξωτερικού
- 73 ΣχόλιαΆρθρο 34: Θέματα ΑΕΙ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 35: Αναγνώριση μαθημάτων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 36: Θέματα Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 37: Θέματα Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Τεχνολογίας
- 67 ΣχόλιαΆρθρο 38: Επιβραβεύσεις διακριθέντων αθλητών
- 90 ΣχόλιαΆρθρο 39: Θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40: Ρύθμιση υπηρεσιακής κατάστασης παλαιών υπαλλήλωνΆρθρο 40: Ρύθμιση υπηρεσιακής κατάστασης παλαιών υπαλλήλων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41:Έδρα Εθνικής Ολυμπιακής Ακαδημίας («ΕΘΝ.Ο.Α»)Άρθρο 41:Έδρα Εθνικής Ολυμπιακής Ακαδημίας («ΕΘΝ.Ο.Α»)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42: Θέματα Αρχής Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη ΕκπαίδευσηΆρθρο 42: Θέματα Αρχής Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43: Θέματα καταργηθέντος Ο.Ε.Δ.ΒΆρθρο 43: Θέματα καταργηθέντος Ο.Ε.Δ.Β
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44:Γενικές Διευθύνσεις Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α.Άρθρο 44:Γενικές Διευθύνσεις Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45: Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46: Τροποποιούμενες και καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 46: Τροποποιούμενες και καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 47: ΙσχύςΆρθρο 47: Ισχύς
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
19 Νοεμβρίου 2012, 12:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
26 Νοεμβρίου 2012, 15:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΝόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
4 Σχόλια 384 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Γιατί μόνο διοίκησης και ανθρώπινου δυναμικού; Αυτή είναι περιγραφή προσόντων για προσωπάρχη όχι για Πρόεδρο Οργανισμού Πιστοποιήσης. Μήπως φωτογραφίζουμε πάλι τις θέσεις; Δεν πρέπει ο Πρόεδρος να έχει ουσιαστική εμπειρία στα ζητήματα και τις αρμοδιότητες του οργανισμού που εποπτεύει;
Γενικώς και αορίστως επιστήμονας με επαρκή γνώση και εμπειρία σε θέματα διοίκησης, καθώς και ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού!!!!
Διευθυντής σχολείου για να γίνεις, που έχεις πολύ λιγότερες αρμοδιότητες, χειρίζεσαι πολύ μικρότερα ποσά και βέβαια οι οποιες αποφάσεις σου δεν έχουν εθνική εμβέλεια ούτε τέτοιο βάρος, χρειάζεσαι πολλά και μετρήσιμα με ακρίβεια προσόντα επιστημονικά, διοικητικά και άλλα.
Η αοριστία επιτρέπει τον ορισμό σε αυτή τη θέση, και άλλες παρόμοιες θέσεις, προσώπων στα οποία η εκάστοτε κυβερνώσα δύναμη θεωρεί ότι οφείλει π.χ. αποτυχόντες να λάβουν έδρα πολιτευτές, ενώ δεν υφίσταται η έννοια της διαφάνειας στην επιλογή. Επανάλειψη δηλαδή λαθών που μαστίζουν επί χρόνια τον ευρύτερο δημόσιο τομέα με όλα τα παρακλάδια του και οδηγούν σε κατασπατάληση χρήματος σε δράσεις χωρίς νόημα,χωρίς επιστημονικά κριτήρια, με την τοποθέτηση ανθρώπων μπορεί καλών προθέσεων αλλά χωρίς την ουσιαστική γνώση, ικανότητα και αντίληψη για το έργο που έχουν να επιτελέσουν. Για ποιο λόγο ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος δεν επιλέγονται βάσει φακέλου και κρίσης από επιστημονική επιτροπή με προσόντα επιστημονικά και διοικητικά αποδεδειγμένα υψηλά;
Αλήθεια προς τι η διαρχία, ποιος είναι ο λόγος ύπαρξής του Δ. συμβούλου, αφού ο πρόεδρος είναι αποκλειστικής απασχόλησης; Μήπως για να μπαλώνει όσα δεν καταφέρνει ο αορίστως επιστήμονας πρόεδρος; Ή για να βαρύνεται ο προϋπολογισμός με έναν ακόμα υψηλό μισθό;
Το
6. Ο Πρόεδρος μπορεί με πράξη του να μεταβιβάζει αρμοδιότητές του στον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Οργανισμού
να γίνει
6. Ο Πρόεδρος μπορεί με πράξη του να μεταβιβάζει αρμοδιότητές του στον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Οργανισμού πλην αυτών που του μεταβιβάστηκαν από το Δ.Σ.
(Αλλιώς εκχωρείται και η αρμοφιότητα του ΔΣ να αποφασίζει σε ποιον ακριβώς μεταβιβάζει την αρμοδιότητα. )
Το γενικότερο σχόλιο ειναι ότι το δίδυμο Προεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος δεν είναι φανερό τι διακριτούς ρόλους ασκούν. Ο νόμος δε λέει τίποτα επ’ αυτού και παραπέμπει στον Κανονισμό λειτουργίας. Επίσης το παράξενο είναι ότι και οι δυο ορίζονται από τον Υπουργό. Αν θέλετε να έχετε στον Οργανισμό Διευθύνοντα Σύμβουλο τότε λογικά θα έπρεπε αυτόν να τον ορίζει το ΔΣ με εισήγηση του Προέδρου, και στο άρθρο περί προσόντων θέσεων ευθύνης να αναφέρεστε στα προσόντα του. Στη σύσταση του ΔΣ να πείτε π.χ. ότι θα συμμετέχει ο ex officio Διευθύνων σύμβουλος ( όποιο ΔΣ κι αν τον όρισε ) Ο Διευθύνων Σύμβουλος με αυτήν την έννοια θα είναι σε θέση να καλύπτει και την λειτουργία του οργανισμού στα στα μεταβατικά διαστήματα που π.χ. αλλάζει το ΔΣ.
Αυτό που γράφετε εδώ καλύπτεται συνήθως με τον ρόλο του Αντιπροέδρου. Αν θέλετε αυτό που ήδη περιγράφετε τότε ονομάστε τον Αντιπρόεδρο.
Γιατί ρυθμίζονται ειδικά ή μόνο οι μετακινήσεις του προέδρου κι όχι και άλλων μελών του ΔΣ ή του διευθύνοντα σύμβουλο ή εργαζομένους του οργανισμού που μετακινούνται για εργασία του Οργανισμού; Σε κάθε περίπτωση είναι ελλιπής αναφορά .
Ή να μπει αναλυτική διάταξη που καθορίζει συνολικά ολωνών τις μετακινήσεις εδώ ή να ρυθμιστεί το όλο θέμα στον Κανονισμό Λειτουργίας του Οργανισμού. ( Δηλαδή να γίνει αναφορά στο άρθρο άρθρο 25)