Τα όργανα διοίκησης του «Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης» είναι:
α) το Διοικητικό Συμβούλιο
β) ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και
γ) ο Διευθύνων Σύμβουλος
Αρχική Οργάνωση Λειτουργία Ιδρύματος Νεολαίας-Εθνικός Οργανισμός ΠιστοποίησηςΆρθρο 03: Όργανα Διοίκησης ΙΝΕΔΙΒΙΜ
Άρθρο 03: Όργανα Διοίκησης ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 01:Νομική μορφή-Έδρα του Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 02: Σκοπός-Αρμοδιότητες ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 03: Όργανα Διοίκησης ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 04: Διοικητικό Συμβούλιο ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 05: Πόροι και περιουσία του ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 06: Οικονομική Διαχείριση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07: Κανονισμός Λειτουργίας ΙΝΕΔΙΒΙΜΆρθρο 07: Κανονισμός Λειτουργίας ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08: Κανονισμοί Οικονομικής Διαχείρισης και Προμηθειών του ΙΝΕΔΙΒΙΜΆρθρο 08: Κανονισμοί Οικονομικής Διαχείρισης και Προμηθειών του ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 09: Προσωπικό
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 10: Εσωτερική διάρθρωση/ Οργανωτική δομή ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 11:Οργανικές Θέσεις ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 12: Αντιμετώπιση οικονομικών ζητημάτων από τη μεταφορά αρμοδιοτήτων προς Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας.
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 13: Νομική μορφή-Έδρα του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΟΠΠΕΠ)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 14: Σκοπός και αρμοδιότητες του ΕΟΠΠΕΠ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15: Όργανα Διοίκησης ΕΟΠΠΕΠ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 16:Διοικητικό Συμβούλιο ΕΟΠΠΕΠ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 17: Πρόεδρος
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18: Διευθύνων Σύμβουλος
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 19: Έλεγχος – Πιστοποίηση Αξιολόγηση – Έγκριση – Εποπτεία Φορέων και Προσώπων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 20: Ανταποδοτικά Τέλη και Τέλη Εποπτείας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 21: Μητρώα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22: Κυρώσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23: Πόροι και Περιουσία του ΕΟΠΠΕΠΆρθρο 23: Πόροι και Περιουσία του ΕΟΠΠΕΠ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24: Οικονομική Διαχείριση ΕΟΠΠΕΠΆρθρο 24: Οικονομική Διαχείριση ΕΟΠΠΕΠ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 25: Κανονισμός Λειτουργίας ΕΟΠΠΕΠ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 26: Κανονισμοί Οικονομικής Διαχείρισης και Προμηθειών του ΕΟΠΠΕΠ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27: Προσωπικό ΕΟΠΠΕΠΆρθρο 27: Προσωπικό ΕΟΠΠΕΠ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 28: Οργανισμός
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 29: Οργανικές θέσεις Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30: Θέματα του Ιδρύματος Ποιμαντικής ΕπιμορφώσεωςΆρθρο 30: Θέματα του Ιδρύματος Ποιμαντικής Επιμορφώσεως
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 31: Επάρκεια Ελληνικής γλώσσας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 32: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 33: Προσωπικό σχολικών μονάδων ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης εξωτερικού
- 73 ΣχόλιαΆρθρο 34: Θέματα ΑΕΙ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 35: Αναγνώριση μαθημάτων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 36: Θέματα Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 37: Θέματα Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Τεχνολογίας
- 67 ΣχόλιαΆρθρο 38: Επιβραβεύσεις διακριθέντων αθλητών
- 90 ΣχόλιαΆρθρο 39: Θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40: Ρύθμιση υπηρεσιακής κατάστασης παλαιών υπαλλήλωνΆρθρο 40: Ρύθμιση υπηρεσιακής κατάστασης παλαιών υπαλλήλων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41:Έδρα Εθνικής Ολυμπιακής Ακαδημίας («ΕΘΝ.Ο.Α»)Άρθρο 41:Έδρα Εθνικής Ολυμπιακής Ακαδημίας («ΕΘΝ.Ο.Α»)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42: Θέματα Αρχής Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη ΕκπαίδευσηΆρθρο 42: Θέματα Αρχής Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43: Θέματα καταργηθέντος Ο.Ε.Δ.ΒΆρθρο 43: Θέματα καταργηθέντος Ο.Ε.Δ.Β
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44:Γενικές Διευθύνσεις Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α.Άρθρο 44:Γενικές Διευθύνσεις Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45: Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46: Τροποποιούμενες και καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 46: Τροποποιούμενες και καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 47: ΙσχύςΆρθρο 47: Ισχύς
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
19 Νοεμβρίου 2012, 12:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
26 Νοεμβρίου 2012, 15:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΝόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
8 Σχόλια 384 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Το σχήμα με Διοικητικό Συμβούλιο, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο είναι πολυτελές. Σε εποχή δημοσιονομικών περιορισμών πρέπει τα Διοικητικά Σχήματα των φορέων του δημοσίου τομέα να είναι λιτά και να μην προκαλούν περιττές δαπάνες. Ούτε θα ήταν σωστή η σκέψη ότι, εφόσον το ΙΝΕΔΙΒΙΜ διαχειρίζεται σημαντικά ποσά κοινοτικών κονδυλίων, έχει τη δυνατότητα να ξοδέψει παραπάνω ποσά για τη διοίκησή του, σε βάρος βέβαια τελικών δικαιούχων.
Το σχήμα διοίκησης με Διοικητικό Συμβούλιο, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο, είναι πολυτελές. Σε εποχή δημοσιονομικών περιορισμών πρέπει τα διοικητικά σχήματα των φορέων του δημοσίου τομέα να είναι λιτά και να μην προκαλούν περιττές δαπάνες. Ούτε θα ήταν σωστή η σκέψη ότι, εφόσον το ΙΝΕΔΙΒΙΜ διαχειρίζεται σημαντικά ποσά κοινοτικών κονδυλίων, έχει τη δυνατότητα να ξοδέψει παραπάνω ποσά για τη διοίκησή του, σε βάρος βέβαια τελικών δικαιούχων. Σε κάθε περίπτωση, αποκλειστικής απασχόλησης (Στον ΕΟΠΠΕΠ, ο Διευθύνων Σύμβουλος προβλέπεται ως αποκλειστικής απασχόλησης, όχι όμως και στο ΙΝΕΔΙΒΙΜ).
Εδώ ο κόσμος καίγεται, οι περικοπές έχουν λυγίσει το σύμπαν και ο νομοθέτης κρίνει απαραίτητο να έχει το ΙΝΕΔΙΒΙΜ Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο;Αλλά χαλάλι, αφού θα είναι «εγνωσμένου κύρους και διακριθέντες στο δημόσιο βίου» και ο ένας μάλιστα με πτυχίο ανωτάτης εκπαίδευσης!!!
Είμαστε σοβαροί;;; Στις ημέρες που ζούμε βάζετε και Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο;; Τι ακριβώς θα κάνουν αυτοί και με τι ύψους αμοιβή; Δεν αρκεί ένας;; Επίσης, δε μας έχει γίνει μάθημα ότι οι άσχετοι με τον χώρο της ΔΒΜ φέρονται ως manager και δεν είναι σε θέση (γιατί δεν ξέρουν και γιατί δεν ενδιαφέρονται) να προωθήσουν και να υλοποιήσουν τις πολιτικές;; Μήπως θα έπρεπε να προσδιορίζονται τα προσόντα και να είναι και υψηλά και συναφή με το αντικείμενο;; Τέλος, γιατί θα πρέπει σε έναν χώρο που, επειδή αποτελεί πολιτική προτεραιότητα σε Ευρωπαϊκό επίπεδο και συνεπώς διοχετεύονται πολλά Ευρωπαϊκά κονδύλια, οι αποφάσεις και η διαχείριση να γίνονται με εξαιρετικά συγκεντρωτικές τάσεις σε δύο «Εγνωσμένου κύρους και διακριθέντες στον Δημόσιο Βίο» τύπους (βλ. Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο) και στον Υπουργό;; Φαγοπότι μου μυρίζει για άλλη μια φορά! Τα μέλη του ΔΣ που θα συνεδριάζουν μία φορά τον μήνα, δεν αρκεί που θα έχουν εποπτεία και πρόσβαση σε τόσα Ευρωπαϊκά προγράμματα; Πρέπει να παίρνουν και αμοιβή;;; Πότε επιτέλους θα απαλλαγούμε από αυτό το πελατειακό σύστημα της διαφθοράς;;
Πολυτελές σχήμα διοίκησης με Διοικητικό Συμβούλιο, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο, σε εποχή δημοσιονομικών περιορισμών πρέπει τα διοικητικά σχήματα των φορέων του δημοσίου τομέα να είναι λιτά και να μην προκαλούν περιττές δαπάνες. Ούτε θα ήταν σωστή η σκέψη ότι, εφόσον το ΙΝΕΔΙΒΙΜ διαχειρίζεται σημαντικά ποσά κοινοτικών κονδυλίων, έχει τη δυνατότητα να ξοδέψει παραπάνω ποσά για τη διοίκησή του, σε βάρος βέβαια τελικών δικαιούχων.
Θα γραφεί κάτι για τα προσόντα και την εμπειρία που πρέπει να έχουν όσοι καταλαμβάνουν αυτές τις θέσεις; Επίσης μήπως πρέπει να διευκρινιστεί η διαδικασία επιλογής τους; Πιο σημαντικό είναι όμως να διασφαλιστεί η σχετικότητα των γνώσεων και των εμπειριών των ανθρώπων που θα ηγηθούν το ΙΝΕΔΙΒΜ με τις αρμοδιότητές του. Το πρόσφατο παρελθόν στη Δια Βίου Μάθηση δεν αφήνει περιθώρια για ασάφειες σε τόσο κρίσιμα ζητήματα. Εκτός αν ο Υπουργός θέλει να έχει μαριονέτες (παλιά κάποιοι τους λέγανε «κηπουρούς») που δε θα παίρνουν πρωτοβουλίες και ουσιαστικές αποφάσεις. Πιστέυω όμως ότι αυτή η περίοδος έχει περάσει. Ας γράψουμε λοιπόν τα προσόντα που θέλουμε να έχει κανείς για να ηγηθεί του σημαντικού αυτού οργανισμού και ας φροντίσουμε να είναι ουσιαστικά και να έχουν σχέση με το αντικείμενο του ιδρύματος.
Το να υπάρχουν Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος σήμερατην εποχή των δημοσιονομικών περιορισμός είναι ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ. Άρα η άποψη 2 σε 1 ,με αποκλειστική απασχόληση του 1 είναι λογικό , αν οχι απαιτούμενο.
Καλό θα ήταν να προσδιοριστούν ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ οι αρμοδιότητες και τα καθήκοντα του.( Πρόεδρος ή Σύμβουλος)
Πολυτέλεια να έχεις και διευθύνων σύμβουλο και πρόεδρο στις μέρες μας.
Τι αρμοδιότητες έχουν;
Τουλάχιστον προσθέστε και άρθρα που να αναφέρουν τις δραστηριότητές τους, όπως γίνεται και στην περίπτωση για τον ΕΟΠΠΕΠ.