Οι παρέχοντες εκπαιδευτικό έργο κατά κύριο επάγγελμα σε αναγνωρισμένα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.), Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Κ.Ε.Κ.), Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών, Κέντρα Διά Βίου Μάθησης Επιπέδου 1 και 2 και Κολλέγια εφοδιασμένα με άδεια λειτουργίας εκδοθείσα από τον αρμόδιο φορέα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, υπάγονται στην ασφάλιση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 2 του Α.Ν. 1846/51. Εξαιρούνται από την ασφάλιση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ όσα από τα ανωτέρω πρόσωπα υπάγονται λόγω ιδιότητας στην κύρια ασφάλιση άλλου φορέα και όσοι παρέχουν την εργασία τους αυτή ως συγκύριο επάγγελμα, μη εφαρμοζόμενων στην περίπτωση αυτή των διατάξεων του άρθρου 5 του Α.Ν. 1846/51 και του άρθρου 39 του Ν. 2084/92. Για τους απασχολούμενους του τελευταίου εδαφίου, καταβάλλεται εισφορά 10% επί των μικτών αποδοχών τους υπέρ του Ασφαλιστικού Κεφαλαίου Αλληλεγγύης Γενεών (ΑΚΑΓΕ) σύμφωνα με τα οριζόμενα στα άρθρα 149 και 150 του ν. 3655/2008, η οποία βαρύνει ισόποσα τους υπόχρεους εργοδότες και τους απασχολούμενους. Η ανωτέρω εισφορά καταβάλλεται ταυτόχρονα με τις τρέχουσες εισφορές κάθε μισθολογικής περιόδου εντός των προβλεπόμενων προθεσμιών. Σε περίπτωση καθυστέρησης καταβολής επιβαρύνεται με τα προβλεπόμενα πρόσθετα τέλη και αναζητείται κατά τα ισχύοντα για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές υπέρ ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.
Αρχική Νέο εκπαιδευτικό σύστημαΆρθρο 31: Απασχολούμενοι σε ΙΕΚ, ΚΕΚ, Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών, Κέντρα Διά Βίου Μάθησης και Κολλέγια
Άρθρο 31: Απασχολούμενοι σε ΙΕΚ, ΚΕΚ, Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών, Κέντρα Διά Βίου Μάθησης και Κολλέγια
- 146 ΣχόλιαΆρθρο 01: Έννοια και Σκοποί του Γενικού Λυκείου
- 1.258 ΣχόλιαΆρθρο 02: Διάρθρωση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 03: Αξιολόγηση, Προαγωγή και Απόλυση Μαθητών
- 367 ΣχόλιαΆρθρο 04: Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
- 80 ΣχόλιαΆρθρο 05: Έννοια και Ίδρυση
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 06: Σκοπός
- 137 ΣχόλιαΆρθρο 07: Διάρθρωση Σπουδών Επαγγελματικού Λυκείου
- 641 ΣχόλιαΆρθρο 08: Ομάδες Προσανατολισμού, Τομείς και Ειδικότητες
- 243 ΣχόλιαΆρθρο 09: Πρόγραμμα Σπουδών Επαγγελματικού Λυκείου
- 37 ΣχόλιαΆρθρο 10: Αναλυτικά προγράμματα σπουδών
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 11: Αξιολόγηση, Προαγωγή και Απόλυση Μαθητών
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 12: Τίτλοι Σπουδών και Επαγγελματικά Δικαιώματα
- 39 ΣχόλιαΆρθρο 13: Πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 14: Ειδικά θέματα Μαθητείας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15: Υποτροφίες
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 16: Εθνικός Οργανισμός Εξετάσεων
- 42 ΣχόλιαΆρθρο 17: Φορείς Μη Τυπικής Εκπαίδευσης
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 18: Επαγγελματικά Περιγράμματα και Προγράμματα Σπουδών
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 19: Τίτλοι Επαγγελματικής Κατάρτισης και Επαγγελματικά Δικαιώματα
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 20: Έννοια
- 61 ΣχόλιαΆρθρο 21: Ομάδες Προσανατολισμού και Ειδικότητες Σ.Ε.Κ.
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 22: Πρόγραμμα Σπουδών ΣΕΚ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 23: Αξιολόγηση, Προαγωγή και Απόλυση Σπουδαστών
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 24: Έννοια και Ίδρυση
- 66 ΣχόλιαΆρθρο 25: Ομάδες Προσανατολισμού, Τομείς και Ειδικότητες Ι.Ε.Κ.
- 55 ΣχόλιαΆρθρο 26: Διοίκηση Δημοσίων Φορέων Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων Σ.Ε.Κ. και Ι.Ε.Κ.
- 77 ΣχόλιαΆρθρο 27: Θέματα Ειδικής Αγωγής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 28: Θέματα Γενικής Γραμματείας Θρησκευμάτων
- 63 ΣχόλιαΆρθρο 29: Θέματα Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.Π.ΑΙΤ.Ε.)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30: Θέματα Σιβιτανιδείου Δημόσιας Σχολής Τεχνών και Επαγγελμάτων
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 31: Απασχολούμενοι σε ΙΕΚ, ΚΕΚ, Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών, Κέντρα Διά Βίου Μάθησης και Κολλέγια
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 32: Θέματα Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 33: Θέματα Ιδιωτικής Εκπαίδευσης
- 36 ΣχόλιαΆρθρο 34: Μετεγγραφές
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 35: Θέματα Ελληνόγλωσσης Εκπαίδευσης στο Εξωτερικό
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 36: Ρυθμίσεις περί Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, περί Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων και λοιπές διατάξεις
- 88 ΣχόλιαΆρθρο 37: Θέματα Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.)
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 38: Θέματα Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π., Συστήματος Πιστοποίησης Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης Αποφοίτων Ι.Ε.Κ. και Συστήματος Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων
- 90 ΣχόλιαΆρθρο 39: Θέματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
12 Αυγούστου 2013, 11:59
Ανοικτή σε Σχόλια έως
20 Αυγούστου 2013, 11:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
8 Σχόλια 3812 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Για πρωτη φορα φετος δημιουργηθηκε ενα συστημα μοριοδοτησης στα δημοσια Ιεκ. ευχομαι να αναβαθμιστει και να συνεχιστει ωστε να υπαρξει ξεκαθαρη μοριοδοτηση .
ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΙΕΚ ΚΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΙΕΚ ΜΟΝΟ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ.
ΕΙΔΙΚΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΕ ΕΝΑΒΤΕΡΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΈΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΤΕΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ ΑΠΛΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ
Ενιαία πρόσκληση πρόσληψης μονίμων, αναπληρωτών και ωρομισθίων για απσχόληση σε ΕΠΑΛ, ΣΕΚ, ΙΕΚ με αδιάβλητες εξετάσεις ΑΣΕΠ και ξεκάθαρη μοριοδότηση κριτηρίων. Με ωρομίσθιους των 2, 3, 4 ωρών εκπαιδευτική διαδικασία ολοκληρωμένη και αποδοτικός σύλλογος διδασκόντων δεν δύναται να υπάρξει.
Πέρυσι εφαρμόστηκε για πρώτη φορά ένα σύστημα μοριοδότησης για την πρόσληψη των ωρομισθίων εκπαιδευτών. Ήταν σίγουρα ένα βήμα προόδου.Παρόλα αυτά όμως, το συγκεκριμένο σύστημα μοριοδότησης είχε αρκετά τρωτά σημεία. Ένα απο αυτά ήταν η παντελής έλλειψη μοριοδότησης για τυχόν δεύτερο μεταπτυχιακό.Αν αναλογιστεί κανείς, οτι πλέον αρκετοί υποψήφιοι διαθέτουν δυο ή ακόμα και τρία μεταπτυχιακά,νομίζω οτι θα πρέπει να γίνει μια σχετική ρύθμιση για αυτό το θέμα.
Αν κατάλαβα καλά το άρθρο μιλάει για αναγνωρισμένα. Η εννοια αυτή αφορά τα ιδιωτικά ΙΕΚ, ΚΕΚ,..κλπ που χρειάζονται ΆΔΕΙΑ λειτουργίας κλπ..
ΣΤΑ δημόσια προφανώς διδάσκουν εκπαιδευτικοί του ΔΗΜΟΣΙΟΥ με τα ισχίοντα στο Δημόσιο.
Αξιολόγηση μέσω γραπτών εξετάσεων στο ΑΣΕΠ σε ειδικές εξετάσεις για τα ΙΕΚ.
Ο ρόλος της κατάρτισης ειναι η εξειδίκευση σε επάγγελμα και οχι θεωρητικές άσχετες γνώσεις.
Οι εκπαιδευτές των ΙΕΚ μειώνουν την αξία των διπλωμάτων των ΙΕΚ χρόνια τώρα.
οχι ωρομίσθιοι πτυχιούχοι αμάθειας, αλλά εξειδικευμένοι μεταπτυχιακοί ή διδακτορικοί εκπαιδευτές καλά αμειβόμενοι με ρήτρα απόδοσης.
Ευχαριστώ
Μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό ειδικοτήτων στα ΙΕΚ και Σχολές ΟΑΕΔ(αν δεν απορροφηθούν), μέσω αξιολόγησης προσόντων και προσλήψεις από τους κεντρικούς πίνακες του υπουργείου παιδείας για έλεγχο των «βυσματικών» τοποθετήσεων από διευθυντές.
Οι απασχολούμενοι σε ΙΕΚ, ΚΕΚ, Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών, Κέντρα Δια Βίου Μάθησης και Κολέγια θα πρέπει να έχουν την αντίστοιχη και απαιτούμενη εκπαίδευση σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά Πρότυπα, να υπάρχει προτεραιότητα σε εκπαιδευτικούς που βγήκαν σε διαθεσιμότητα, εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις. Επίσης, εφόσον έχει δημιουργηθεί ένας φορέας ασφάλισης ΕΟΠΠΕΠ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συνεχίζουν να υπάρχουν διακρίσεις σε ΙΚΑ-ΕΤΑΜ και διαφορετικές κρατήσεις.Θα πρέπει να υπάρχει ίση μεταχείριση όλων των εργαζομένων.