1. Η έκδοση των πιστοποιητικών υγείας και οι ιατρικές πράξεις που απαιτούνται για την Μαθητεία σε χώρους εργασίας, εφόσον οι μαθητές δεν είναι άμεσα ή έμμεσα ασφαλισμένοι, γίνονται δωρεάν από δημόσια νοσοκομεία ή από γιατρούς συμβεβλημένους με το Δημόσιο ή με φορείς κοινωνικής ασφάλισης.
2. Το Δημόσιο καλύπτει τις δαπάνες της ιατροφαρμακευτικής και νοσοκομειακής περίθαλψης των μαθητών, που έπαθαν ατύχημα κατά την άσκηση στα Σ.Ε. των Επαγγελματικών Λυκείων, στα Εργαστηριακά Κέντρα ή στους χώρους εργασίας, κατά το μέρος που οι δαπάνες αυτές δεν καλύπτονται από άμεση ή έμμεση ασφάλιση.
3. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων και Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, ρυθμίζονται ο τρόπος κάλυψης των δαπανών καθώς και οι προϋποθέσεις και τα θέματα που αφορούν την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος άρθρου. Με την ίδια απόφαση ρυθμίζεται η συμμετοχή του Δημοσίου στις εισφορές και τις αποζημιώσεις των μαθητών και των εργοδοτών κατά τη διάρκεια της Μαθητείας.
Άρθρο 14: Ειδικά θέματα Μαθητείας
- 146 ΣχόλιαΆρθρο 01: Έννοια και Σκοποί του Γενικού Λυκείου
- 1.258 ΣχόλιαΆρθρο 02: Διάρθρωση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 03: Αξιολόγηση, Προαγωγή και Απόλυση Μαθητών
- 367 ΣχόλιαΆρθρο 04: Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
- 80 ΣχόλιαΆρθρο 05: Έννοια και Ίδρυση
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 06: Σκοπός
- 137 ΣχόλιαΆρθρο 07: Διάρθρωση Σπουδών Επαγγελματικού Λυκείου
- 641 ΣχόλιαΆρθρο 08: Ομάδες Προσανατολισμού, Τομείς και Ειδικότητες
- 243 ΣχόλιαΆρθρο 09: Πρόγραμμα Σπουδών Επαγγελματικού Λυκείου
- 37 ΣχόλιαΆρθρο 10: Αναλυτικά προγράμματα σπουδών
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 11: Αξιολόγηση, Προαγωγή και Απόλυση Μαθητών
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 12: Τίτλοι Σπουδών και Επαγγελματικά Δικαιώματα
- 39 ΣχόλιαΆρθρο 13: Πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 14: Ειδικά θέματα Μαθητείας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15: Υποτροφίες
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 16: Εθνικός Οργανισμός Εξετάσεων
- 42 ΣχόλιαΆρθρο 17: Φορείς Μη Τυπικής Εκπαίδευσης
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 18: Επαγγελματικά Περιγράμματα και Προγράμματα Σπουδών
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 19: Τίτλοι Επαγγελματικής Κατάρτισης και Επαγγελματικά Δικαιώματα
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 20: Έννοια
- 61 ΣχόλιαΆρθρο 21: Ομάδες Προσανατολισμού και Ειδικότητες Σ.Ε.Κ.
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 22: Πρόγραμμα Σπουδών ΣΕΚ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 23: Αξιολόγηση, Προαγωγή και Απόλυση Σπουδαστών
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 24: Έννοια και Ίδρυση
- 66 ΣχόλιαΆρθρο 25: Ομάδες Προσανατολισμού, Τομείς και Ειδικότητες Ι.Ε.Κ.
- 55 ΣχόλιαΆρθρο 26: Διοίκηση Δημοσίων Φορέων Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων Σ.Ε.Κ. και Ι.Ε.Κ.
- 77 ΣχόλιαΆρθρο 27: Θέματα Ειδικής Αγωγής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 28: Θέματα Γενικής Γραμματείας Θρησκευμάτων
- 63 ΣχόλιαΆρθρο 29: Θέματα Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.Π.ΑΙΤ.Ε.)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30: Θέματα Σιβιτανιδείου Δημόσιας Σχολής Τεχνών και Επαγγελμάτων
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 31: Απασχολούμενοι σε ΙΕΚ, ΚΕΚ, Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών, Κέντρα Διά Βίου Μάθησης και Κολλέγια
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 32: Θέματα Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 33: Θέματα Ιδιωτικής Εκπαίδευσης
- 36 ΣχόλιαΆρθρο 34: Μετεγγραφές
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 35: Θέματα Ελληνόγλωσσης Εκπαίδευσης στο Εξωτερικό
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 36: Ρυθμίσεις περί Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, περί Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων και λοιπές διατάξεις
- 88 ΣχόλιαΆρθρο 37: Θέματα Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.)
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 38: Θέματα Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π., Συστήματος Πιστοποίησης Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης Αποφοίτων Ι.Ε.Κ. και Συστήματος Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων
- 90 ΣχόλιαΆρθρο 39: Θέματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
12 Αυγούστου 2013, 11:59
Ανοικτή σε Σχόλια έως
20 Αυγούστου 2013, 11:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
10 Σχόλια 3812 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Στο παρών σχέδιο νόμου δεν διευκρινίζεται πουθενά ρόλος των Σχολικών Εργαστηριακών Κέντρων.Ο σκοπός υπαρξης τους που είναι η κοινή χρήση των εργαστηρίων τους απο πολλές σχολικές μονάδες με σκοπό την οικονομία πόρων συμπλέει με το πνεύμα του νομοθέτη.Για αυτό προτείνεται η διατήρηση των Σχολικών Εργαστηριακών Κέντρων σαν αυτόνομες σχολικές μονάδες όπως ήταν μέχρι τώρα και η μετονομασία τους σε Εργστηριακά Κέντρα για να μην υπάρχει μπέρδεμα με τις Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης.
Επίσης προτείνεται η εργαστηριακή ασκηση των μαθητών στη διάρκεια της μαθητείας να γίνεται στα Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα καθώς και η αντικατάσταση της μαθητείας στην περίπτωση που ο διαθέσιμος αριθμός θέσεων δεν καλύπτει όλους τους μαθητές, με κατάλληλες εργαστηριακές στα εργαστήρια των Σχολικών Εργαστηριακών Κέντρων , ή η δημιουργία σχολικών συνεταιρισμών με την εποπτεία των καθηγητών των αντίστοιχων ειδικοτήτων που θα παρέχουν υπηρεσειες συντήρησης (αυτοκίνητα , καυστήρες ,συντήρηση κήπων, στήσιμο δικτύων) με τους (εργαζόμενους) μαθητές.
Η ΜΑΘΗΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΤΥΠΗ, ΦΘΗΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ. ΜΗΠΩΣ ΔΕ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ;
Προφανώς και οι 10 σειρές του άρθρου αυτού (Αρθρο 14) δεν επαρκούν να περιγράψουν και να οριοθετήσουν τον θεσμό της μαθητείας στα ΕΠΑΛ.
Απαιτείται σοβαρή δουλειά και πλήρη περιγραφή.
Προτείνεται η συμμετοχή των ΚΕΣΥΠ (Κέντρα Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού) να ενισχυθεί, έτσι ώστε να εμπλακούν στη σημαντική αυτή προσπάθεια στην τεχνική εκπαίδευση.
Υπάρχει εμπειρία και πρέπει να αξιοποιηθεί από το Υ.ΠΑΙ.Θ.
Τσίντζος Πέτρος
Υπεύθυνος ΣΕΠ, ΚΕΣΥΠ Θέρμης
Προτείνω να υπάρχει επιβλέπων καθηγητής επάλ στην τάξη της μαθητείας, με την πρόβλεψη ωρών απασχόλησης αφαιρούμενων από τις διδακτικές ή τις διοικητικές του υποχρεώσεις, προς αποφυγή εκμετάλλευσης των μαθητών από τους εργοδότες αλλα και την σωστη ασκηση των μαθητων.
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΜΑΘΗΤΕΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΑ ΚΕΝΤΡΑ
Στις επαρχιακές πόλεις είναι αδύνατο πρακτικά να βρεθούν επιχειρήσεις οι οποίες θα μπορέσουν να απορροφήσουν όλους τους μαθητές που θα θελήσουν να συνεχίσουν στην «τάξη μαθητείας». Στο προτεινόμενο νομοσχέδιο πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη να κάνουν οι μαθητές εναλλακτικά την μαθητεία εντός των Σχολικών Εργαστηριακών Κέντρων, τα οποία έχουν την κατάλληλη υποδομή για να την υποστηρίξουν.Για τους παραπάνω λόγους, προτείνω στο προτεινόμενο νομοσχέδιο να υπάρχει πρόβλεψη για την συνέχιση της λειτουργία των Σχολικών Εργαστηριακών Κέντρων τα οποία μπορούν να προσφέρουν πολλαπλά στην Τεχνική εκπαίδευση με πάρα πολλούς τρόπους.
Προτείνω να υπάρχει επιβλέπων καθηγητής επάλ στην τάξη της μαθητείας, με την πρόβλεψη ωρών απασχόλησης αφαιρούμενων από τις διδακτικές ή τις διοικητικές του υποχρεώσεις, προς αποφυγή εκμετάλλευσης των μαθητών από τους εργοδότες.
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΜΑΘΗΤΕΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΑ ΚΕΝΤΡΑ
Στις επαρχιακές πόλεις είναι αδύνατο πρακτικά να βρεθούν επιχειρήσεις οι οποίες θα μπορέσουν να απορροφήσουν όλους τους μαθητές που θα θελήσουν να συνεχίσουν στην «τάξη μαθητείας».
Στο προτεινόμενο νομοσχέδιο πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη να κάνουν οι μαθητές εναλλακτικά την μαθητεία εντός των Σχολικών Εργαστηριακών Κέντρων, τα οποία έχουν την κατάλληλη υποδομή για να την υποστηρίξουν.
Για τους παραπάνω λόγους, προτείνω στο προτεινόμενο νομοσχέδιο να υπάρχει πρόβλεψη για την συνέχιση της λειτουργία των Σχολικών Εργαστηριακών Κέντρων τα οποία μπορούν να προσφέρουν πολλαπλά στην Τεχνική εκπαίδευση με πάρα πολλούς τρόπους.
Πουθενά δεν αναφέρεται τίποτα για την επαγγελματική κατάρτιση των καθηγητων. Θα πρέπει οι καθηγητές των επαγγελματικων λυκείων να εργάζονται για κάποιο διάστημα σε εταιρίες ώστε να αποκτούν επαγγελματική γνώση και εμπειρία. Πουθενά στον κόσμο δεν νοείται επαγγελματική εκπαιδευση χωρις διασύνδεση με ιδιωτικό τομέα. Θα πρέπει οι καθηγητές να ακούν μέχρι ενός ορίου τα επαγγελματικά τους δικαιώματα όπως οι πανεπιστημιακοί. Το νομοσχεδιο κινείται στη σωστή κατεύθυνση απλώς θέλει τα παραπάνω. Όσο αφορά τα εσπερινο λύκεια να μην υπάρχει ο φραγμός των 20 ετών γιατί υπάρχουν μαθητές που εργάζονται στις επιχειρήσεις των γονιών τους και έτσι δεν θα μπορούν να παρακολουθήσουν.
Αφού η μαθητεία έχει προαιρετικό χαρακτήρα,θα πρέπει ο χρόνος της μαθητείας να προσμετράται στον αριθμό των ημερομισθίων για την έκδοση άειας ασκήσεως επαγγέλματος. Θα πρέπει να είναι μικρότερος ο απαραίτητος αριθμός των ενσήμων για κάποιον που τελείωσε τη μαθητεία σε σχέση με κάποιον που δεν έκανε χρήση του θεσμού.
ΑΣ ΜΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΓΕΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ….ΝΑ ΠΑΨΕΙ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΠΡΟΘΑΛΑΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ….ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΝΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΣΤΑ 18 ΤΟΥ ΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΥΝΔΥΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΕΙΤΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΤΕ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΣΕ ΠΟΙΟ ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ….ΕΧΕΙ ΩΡΙΜΑΣΕΙ ΠΛΕΟΝ ΕΝΑ ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΣΩΝ ΧΡΟΝΩΝ…ΛΥΚΕΙΟ ΕΝΙΑΙΟ ΠΟΛΥΚΛΑΔΙΚΟ!!!!!!!
Έχει κανείς τη παραμικρή αμφιβολία ότι η καλύτερη εφαρμογή της μαθητείας θα ήταν για τους Β. Νοσηλευτές;
1. Έχει ήδη δοκιμαστεί με επιτυχία όταν επί ΤΕΕ έκαναν οι μαθητές 2 μέρες πρακτική στα Δημόσια Νοσοκομεία
2. Είναι η μοναδική περίπτωση που το όφελος της μαθητείας θα επιστρέψει στο δημόσιο και όχι σε ιδιώτες
Πρόταση: Επαναφορά του τομέα Υγείας στο επαγγελματικό Λύκειο με την ίδια ή όποια άλλη ονομασία κρίνετε σκόπιμο.