Από την έναρξη ισχύος του παρόντος, ο ν. 1514/1985, ο ν. 3653/2008, το ΠΔ 274/2000, το ΠΔ 17/2001 και οι σχετικές τροποποιήσεις τους, οι διατάξεις του ν. 3848/2010 και του Άρθρου 23 του ν. 27/41.1999, οι διατάξεις του ν.706/1977 και του ΠΔ 432/1981 (με την επιφύλαξη ισχύος των διατάξεων του ν. 3697/2008) και κάθε άλλη διάταξη, η οποία αντιβαίνει στις διατάξεις του παρόντος νόμου, καταργούνται.
Η ισχύς του παρόντος νόμου αρχίζει από την ημερομηνία δημοσίευσης του στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης
….
Άρθρο 41 – Έναρξη ισχύος
- 39 ΣχόλιαΆρθρο 1. – Αντικείμενο – Σκοποί
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 2 – Έννοια όρων – Συντμήσεων
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 3 – Πεδίο Εφαρμογής
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 4. – Εθνική Στρατηγική Έρευνας, Τεχνολογίας και Καινοτομίας
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 5. – Σχέδιο Δράσης
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 6 – Όργανα
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 7 – Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 8 – Γενική Γραμματεία Έρευνας, Τεχνολογίας και Καινοτομίας αρμοδιότητες
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 9 – Σύνδεσμος Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας των Υπουργείων
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Εθνικό Συμβούλιο Έρευνας, Τεχνολογίας και Καινοτομίας (ΕΣΕΤΚ)
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Επιλογή, Διορισμός Μελών, Λειτουργία ΕΣΕΤΚ
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Περιφερειακά Επιστημονικά Συμβούλια
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Ερευνητικά Κέντρα – Ινστιτούτα
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Όργανα Διοίκησης των Ερευνητικών Κέντρων.
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Διοικητικό Συμβούλιο
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Διευθυντής του Ερευνητικού Κέντρου – Διευθυντές Ινστιτούτων
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Επιστημονικό Συμβούλιο Ερευνητικού Κέντρου – Επιστημονικό Γνωμοδοτικό Συμβούλιο Ινστιτούτων
- 35 ΣχόλιαΆρθρο 18.- Προσωπικό Ερευνητικών Κέντρων και Ινστιτούτων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 19 -Εσωτερικοί Κανονισμοί Λειτουργίας των Ερευνητικών Φορέων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 20. Πόροι των Ερευνητικών Κέντρων
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Παροχή κινήτρων για τις δραστηριότητες Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και την Καινοτομία
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Αξιοποίηση των Πόρων των Ερευνητικών Κέντρων
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Δημόσια Εθνική Χρηματοδότηση – Γενικά.
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Διαδικασία Χρηματοδότησης – έργων, μελετών και προγραμμάτων και δράσεων που υποβάλλονται από Επιχειρήσεις, ερευνητικούς και λοιπούς φορείς για ΕΤΑΚ – Αξιολόγηση – Έλεγχος
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Ειδικές Διατάξεις για την Χρηματοδότηση
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Νέες Επιχειρήσεις Έντασης Γνώσης:
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Μητρώο Πιστοποιημένων Αξιολογητών
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 28 –Βραβεία – υποτροφίες – Ερευνητική Άδεια
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Αξιολόγηση Ερευνητών
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 30 -Εθνικός Κατάλογος Κριτών
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 31 –Αξιολόγηση Ερευνητικών Κέντρων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 32-Αξιολόγηση Προόδου της χώρας στην Ανάπτυξη της Έρευνας, Τεχνολογίας και Καινοτομίας
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Εθνικές Ερευνητικές Υποδομές – Ανοικτή Πρόσβαση – Διαλειτουργικότητα
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Σύνδεση Ερευνητικών Κέντρων και με Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Κινητικότητα Ερευνητών ημεδαπής – αλλοδαπής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 36 – Συνεργασία Ερευνητικών Φορέων και Επιχειρήσεων και Λοιπών Φορέων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 37 – Συμμετοχή της Ελλάδας στον Ευρωπαϊκό Χώρο Έρευνας και σε Ευρωπαϊκούς και Διεθνείς διακυβερνητικούς οργανισμούς
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 38 – Μεταβατικές Διατάξεις:
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Εξουσιοδοτικές Διατάξεις:
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 40 – Εποπτευόμενοι Φορείς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
12 Δεκεμβρίου 2013, 14:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
31 Δεκεμβρίου 2013, 12:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο νόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1 Σχόλιο επι του Άρθρου 531 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
ΚΑΤ’ ΑΡΧΑΣ ΧΑΙΡΕΤΩ. ΛΟΓΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟΥ ΜΟΥ,ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΤΟΝΙΣΜΟ, ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΟΓΡΑΜΜΑΤΗ ΓΡΑΦΗ. ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΜΟΥ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΥ ΝΟΜΟΥ.
(1)Η ΤΡΙΜΕΡΗΣ, ‘Η ΡΩΣΙΣΤΙ «ΤΡΟ’Ι’ΚΑ», ΑΠΑΙΤΕΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΓΧΩΕΥΣΗ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΚΑΙ Ο ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΙΝ ΕΚ ΝΕΟΥ ΠΡΟΣΘΕΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ. ΕΠΙ ΑΥΤΟΥ ΑΣΥΖΗΤΗΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟΝ ‘Η ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΙΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΜΠΡΑΞΙΝ ΤΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΩΣ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ‘Η ΤΗΝ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΑΜΕΣΟΝ ΑΠΟΣΥΡΣΙΝ ΤΟΥ ΕΠΙΜΑΧΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΤΩΝ ΠΑΡΟΜΟΙΑΣ ΥΦΗΣ ΚΑΙ ΔΟΜΗΣ. ΕΚΛΕΚΤΙΚΙΣΜΟΙ ΕΠΙ ΜΕΙΖΟΝΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ.
(2) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΘΕΙ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ΚΑΙ Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
ΠΡΟΣΦΑΣΤΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ:
(α) ΣΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΠΛΕΟΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 11 «ΣΧΟΛΕΙΑ Steve Jobs» ΕΠΙ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΔΙΕΞΑΓΕΤΑΙ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ, Word/PDF/Excel κ.λ.π. ΚΑΘΩΣ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΤΟ DERSPIEGEL ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
http://www.spiegel.de/international/europe/new-ipad-schools-in-holland-hope-to-revolutionize-education-a-907936.html
(β) ΣΤΗ ΝΟΡΒΗΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΕΝΤΥΠΩΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΣ, ΔΙΑΤΗΡΟΥΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ ΤΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
http://www.defencenet.gr/defence/item/%CE%BD%CE%BF%CF%81%CE%B2%CE%B7%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CF%8C%CE%BB%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%B2%CE%B9%CE%B2%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CF%88%CE%B7%CF%86%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AC-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B4%CF%89%CF%81%CE%B5%CE%AC%CE%BD-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%AF%CF%84%CE%B5%CF%82
ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ, ΘΕΤΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΣ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΜΕΣΗΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΕΤΟΙΩΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΕΦ’ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
ΔΗΛΑΔΗ, ΘΕΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΟΧΙ «ΔΙΑΚΕΚΟΜΜΕΝΟΝ» ‘Η «ΣΥΝΕΧΕΣ» ΩΡΑΡΙΟΝ, ΑΛΛΑ ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΕΥΕΛΙΞΙΑΣ ΜΑΣ ΩΣ ΠΟΛΙΤΩΝ/ΠΟΛΙΤΙΔΩΝ, ΚΑΘΩΣ ΠΛΕΟΝ ΕΞΑΙΡΟΥΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΧΕΙΡΩΝΑΚΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ, ΟΠΩΣ ΛΟΓΟΥ ΧΑΡΙΝ ΟΙ ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ, ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ, ΟΙ ΑΠΤΟΜΕΝΕΣ ΤΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΟΠΩΣ ΕΜΠΟΡΙΟ, ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΠΑΙΔΕΙΑ Κ.Λ.Π., ΘΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΙΝ ΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΩΡΑΡΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΣΥΜΒΑΛΛΟΜΕΝΟΙ/ΣΥΜΒΑΛΛΟΜΕΝΕΣ, ΚΑΘ’ ΟΛΟΝ ΤΟ ΕΙΚΟΣΙΤΕΤΡΑΩΡΟΝ ‘Η ΚΑΙ ΚΑΘ’ ΟΛΟΝ ΤΟ ΕΤΟΣ, ΕΝΩ ΤΟ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΡΜΟΔΙΟΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΝ ΑΠΛΩΣ ΘΑ ΕΠΟΠΤΕΥΕΙ ΤΗΝ ΤΗΡΗΣΙΝ ΤΩΝ ΘΕΜΕΛΙΩΔΩΝ ΟΡΩΝ.
ΛΟΓΟΥ ΧΑΡΙΝ, ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΑΛΛΙΣΤΩΣ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ, ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ/ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΕΦ’ ΟΣΟΝ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ, ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΤΕΚΝΟ/ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ?ΔΕΝ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑΝ ΑΛΛΗΝ ΩΡΑΝ, ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΣ, ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΔΑΚΤΕΑΝ ΥΛΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ ΘΑ ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ/ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ.
ΕΤΣΙ, ΘΑ ΚΡΙΝΕΤΑΙ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ/Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΑΙ
Ο ΜΑΘΗΤΗΣ/Η ΜΑΘΗΤΡΙΑ, ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ/ΤΗΣ, ΚΑΘΩΣ ΟΙ ΤΕΛΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΘΑ ΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΙ ΕΞ ΑΜΦΟΤΕΡΩΝ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΝ: Η ΤΗΛΕΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ‘Η ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ Η ΠΡΩΙΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ;
ΕΠΙΣΗΣ, ΘΑ ΔΟΥΜΕ, ΚΑΤΑ ΠΟΣΟΝ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ‘Η ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ‘Η ΚΑΤΑ ΠΟΙΑΣ ΟΜΑΔΑ; ‘Η ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΟΜΑΔΑΣ, ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ
«ΚΑΛΟΙ ΚΑΘΗΤΕΣ»/»ΚΑΛΕΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ» ΣΕ ΑΜΦΟΤΕΡΕΣ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΠΙ ΑΝΑΛΟΓΩΝ ΠΟΣΟΣΤΩΝ;
ΚΑΙ ΑΣ ΑΝΑΛΟΓΙΣΘΟΥΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ, ΟΠΩΣ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ, ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ, ΤΗΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΑΣ, ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ, ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ, ΤΩΝ ΛΗΞΙΑΡΧΙΩΝ, ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΙΩΝ Κ.Λ.Π.
(3) ΑΚΟΜΑ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΣ ΑΝΓΤΙΤΙΘΕΜΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΜΕ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΠΛΑΙΣΙΟΝ. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ, ΘΕΩΡΩ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ, ΟΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΘΑ ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΘΕΣΠΣΕΙ ΑΠΛΩΣ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΟΛΩΝ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΤΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ, ΤΟΣΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΚΤΙΣΜΑΤΩΝ, ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΤΥΠΙΚΟΥΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ/ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΩΝ/ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΔΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΑΝ ΑΥΤΟΥ, ΤΗΡΟΥΜΕΝΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΘΕΜΕΛΙΩΔΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ, ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ, ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΣ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝΤΩΝ ΩΣ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ. ΜΑΛΙΣΤΑ, ΤΟ ΙΔΙΟΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΕΩΡΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, ΕΞΑΙΡΟΥΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΘΕΜΕΛΙΩΔΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΟΠΩΣ Η ΑΜΥΝΑ/ΑΣΦΑΛΕΙΑ, Η ΔΙΚΑΙΟΥΣΥΝΗ, ΟΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ Κ.Λ.Π.
ΑΛΛΑ ΕΠΙ ΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΩΝ, ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΑΦΗΝΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΩΡΟ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.
ΛΟΓΟΥ ΧΑΡΙΝ, ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ΝΟΜΙΜΩΣ Η «ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ»(Γ.Ε.Χ.Α.), ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ ΤΗΣ Ο,ΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙ, ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΣ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΘΕΩΝ/ΑΘΡΗΣΚΩΝ/ΑΓΝΩΣΤΙΚΙΣΤΩΝ, ΤΩΝ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΟΞΩΝ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ, ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ, ΤΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΩΝ ΕΒΩΣΕΩΝ, ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ Κ.Λ.Π.
ΑΣ ΠΟΥΜΕ, ΟΤΙ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ΤΩΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ/ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΕΣ(~500) ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ, ΒΑΣΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ http://www.ecclesia.gr/greek/holysynod/commitees/heresies/omades_christ.html ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΕΒΔΟΜΗΝΤΑ ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ(74) ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΑΛΛΟΔΟΞΩΝ, ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ http://www.ecclesia.gr/greek/holysynod/commitees/heresies/omades_outchrist.html ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΤΕΤΡΑΚΟΣΙΕΣ ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ(422) ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΗ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ. ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ, ΑΝ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΟΞΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΩΝ, ΙΔΡΥΣΕΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ, ΘΑ ΕΛΑΦΡΥΝΘΕΙ ΑΦ’ ΕΝΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΜΑΧΟΥ ΦΟΡΟΥ ΚΑΙ ΑΦ’ ΕΤΕΡΟΤ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΛΕΙΣΤΩΝ ΔΙΑΜΑΧΩΝ ΚΑΙ ΕΞΟΔΩΝ. ΜΑΛΙΣΤΑ, ΤΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΧΑΡΙΝ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ, ΚΑΘΩΣ ΠΛΕΟΝ Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΕΛΛΙΠΗΣ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΟΞΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΘΡΗΣΚΩΝ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ΚΑΙ ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΠΛΕΟΝ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗΝ ΑΞΙΑΝ. ‘Η ΜΗΠΩΣ ΟΤΑΝ ΕΝΤΟΣ ΕΝΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΧΟΥΜΕ, ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ/ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ, ΒΟΥΔΙΣΤΩΝ/ΒΟΥΔΙΣΤΡΙΩΝ, ΔΩΔΕΚΑΘΕΙ’Ι’ΣΤΩΝ/ΔΩΕΚΑΘΕ’Ι’ΣΤΡΙΩΝ, ΟΠΩΣ ΕΓΩ, ΑΘΕΩΝ, ΑΘΡΗΣΚΩΝ, ΑΓΝΩΣΤΙΚΙΣΤΩΝ/ΑΓΝΩΣΤΙΚΙΣΤΡΙΩΝ Κ.Λ.Π., ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΟΥΜΕ ΟΥΔΕΜΙΑΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΙΝ, ΟΜΩΣ ΘΙΓΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΚΕΒΤΡΙΚΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟΥΣ, ΜΕ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΑΙΘΟΥΣΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ, ΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ, ΜΕ ΤΟΝ «ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ» ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ; ΕΙΝΑΙ ‘Η ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Η ΘΕΣΠΙΣΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΩΣ ΤΩΝ «ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΗΝ», ΧΡΙΣΤΟΥΓΝΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΣΧΑ, ΕΠΙΒΑΛΛΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ; ΕΙΝΑΙ ‘Η ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΤΑ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ; ΕΠΟΜΕΝΩΣ, ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ;
ΑΝ ΕΓΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΙΔΡΥΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΘΑ ΣΥΡΡΙΚΝΩΝΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΠΕΡΙ ΤΙΣ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΝΤΑ ΗΜΕΡΕΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 15 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ-6 ΜΑ’Ι’ΟΥ ‘Η ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΣ 25 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ-15 ΙΟΥΝΙΟΥ, ΜΕ ΜΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΡΓΙΕΣ ΤΗΝ 28ΗΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, ΤΗΝ 17Η ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ 25Η ΜΑΡΤΙΟΥ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΓΙΑΝ/ΑΠΕΡΓΙΑΝ ΤΗΣ 1ΗΣ ΜΑ’Ι’ΟΥ. ΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΤΑΞΕΩΝ, ΤΟΤΕ ΘΑ
ΣΥΡΡΙΚΝΩΝΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟΝ ΕΤΟΣ ΕΤΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ, ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ
15 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ-6 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ‘Η ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΣ 25 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ-15 ΙΟΥΝΙΟΥ.
ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ, ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ
«ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ»-«ΒΥΖΑΝΤΙΟ»-«ΝΕΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ» ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΠΑΠΑΡΡΗΓΟΠΟΥΛΟΥ, ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΣΧΗΜΑ
«ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ»-«ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ»-«ΝΕΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ» ΤΟΥ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΥ ΚΟΡΑΗ, ΤΟΥ «ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ» ΚΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΝ ΟΜΟΛΟΓΘΙΑΝ. ΑΧΡΗΣΤΕΣ ΗΘΙΚΟΛΟΓΙΕΣ ΤΕΛΟΣ. ΥΛΗ ΓΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ. ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ.-