1. Με απόφαση του αρμόδιου Υπουργού ορίζεται υφιστάμενη Υπηρεσία του Υπουργείου για τη διαχείριση των θεμάτων, των σχετικών με την ΕΤΑΚ με σκοπό τον κεντρικό σχεδιασμό και συντονισμό των δράσεων της ΕΣΕΤΑΚ και του Σχεδίου Δράσης για την υλοποίησή της.
2. Στη Υπηρεσία αυτή ορίζεται, ως Προϊστάμενος, υπάλληλος κατηγορίας ΠΕ ο οποίος διαθέτει επαρκή εμπειρία σε θέματα ΕΤΑΚ.
3. Τα καθήκοντα του Προϊσταμένου αυτής της Υπηρεσίας είναι:
3.1. Η συγκέντρωση ταξινόμηση, συστηματική τήρηση και αξιολόγηση από όλες τις Υπηρεσίες του Υπουργείου και όλα τα εποπτευόμενα από αυτό νομικά πρόσωπα δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου των αναγκών, προτάσεων και προγραμμάτων σχετικών με την ΕΤΑΚ.
3.2. Η περιοδική προώθησή τους στην ΓΓΕΤΚ και η ανάπτυξη στενής, διαρκούς συνεργασίας μεταξύ τους για την άσκηση των αρμοδιοτήτων τους σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος νόμου.
Αρχική Νομοσχέδιο ΕΤΑΚΆρθρο 9 – Σύνδεσμος Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας των Υπουργείων
Άρθρο 9 – Σύνδεσμος Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας των Υπουργείων
- 39 ΣχόλιαΆρθρο 1. – Αντικείμενο – Σκοποί
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 2 – Έννοια όρων – Συντμήσεων
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 3 – Πεδίο Εφαρμογής
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 4. – Εθνική Στρατηγική Έρευνας, Τεχνολογίας και Καινοτομίας
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 5. – Σχέδιο Δράσης
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 6 – Όργανα
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 7 – Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 8 – Γενική Γραμματεία Έρευνας, Τεχνολογίας και Καινοτομίας αρμοδιότητες
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 9 – Σύνδεσμος Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας των Υπουργείων
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Εθνικό Συμβούλιο Έρευνας, Τεχνολογίας και Καινοτομίας (ΕΣΕΤΚ)
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Επιλογή, Διορισμός Μελών, Λειτουργία ΕΣΕΤΚ
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Περιφερειακά Επιστημονικά Συμβούλια
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Ερευνητικά Κέντρα – Ινστιτούτα
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Όργανα Διοίκησης των Ερευνητικών Κέντρων.
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Διοικητικό Συμβούλιο
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Διευθυντής του Ερευνητικού Κέντρου – Διευθυντές Ινστιτούτων
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Επιστημονικό Συμβούλιο Ερευνητικού Κέντρου – Επιστημονικό Γνωμοδοτικό Συμβούλιο Ινστιτούτων
- 35 ΣχόλιαΆρθρο 18.- Προσωπικό Ερευνητικών Κέντρων και Ινστιτούτων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 19 -Εσωτερικοί Κανονισμοί Λειτουργίας των Ερευνητικών Φορέων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 20. Πόροι των Ερευνητικών Κέντρων
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Παροχή κινήτρων για τις δραστηριότητες Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και την Καινοτομία
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Αξιοποίηση των Πόρων των Ερευνητικών Κέντρων
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Δημόσια Εθνική Χρηματοδότηση – Γενικά.
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Διαδικασία Χρηματοδότησης – έργων, μελετών και προγραμμάτων και δράσεων που υποβάλλονται από Επιχειρήσεις, ερευνητικούς και λοιπούς φορείς για ΕΤΑΚ – Αξιολόγηση – Έλεγχος
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Ειδικές Διατάξεις για την Χρηματοδότηση
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Νέες Επιχειρήσεις Έντασης Γνώσης:
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Μητρώο Πιστοποιημένων Αξιολογητών
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 28 –Βραβεία – υποτροφίες – Ερευνητική Άδεια
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Αξιολόγηση Ερευνητών
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 30 -Εθνικός Κατάλογος Κριτών
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 31 –Αξιολόγηση Ερευνητικών Κέντρων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 32-Αξιολόγηση Προόδου της χώρας στην Ανάπτυξη της Έρευνας, Τεχνολογίας και Καινοτομίας
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Εθνικές Ερευνητικές Υποδομές – Ανοικτή Πρόσβαση – Διαλειτουργικότητα
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Σύνδεση Ερευνητικών Κέντρων και με Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Κινητικότητα Ερευνητών ημεδαπής – αλλοδαπής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 36 – Συνεργασία Ερευνητικών Φορέων και Επιχειρήσεων και Λοιπών Φορέων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 37 – Συμμετοχή της Ελλάδας στον Ευρωπαϊκό Χώρο Έρευνας και σε Ευρωπαϊκούς και Διεθνείς διακυβερνητικούς οργανισμούς
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 38 – Μεταβατικές Διατάξεις:
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Εξουσιοδοτικές Διατάξεις:
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 40 – Εποπτευόμενοι Φορείς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
12 Δεκεμβρίου 2013, 14:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
31 Δεκεμβρίου 2013, 12:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο νόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
10 Σχόλια 531 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΩΝ ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΥ
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος»,
15310 Αγία Παρασκευή Αττικής
Τηλ: 210 6503556, fax: 210 6511767
e-mail: mkonstan@bio.demokritos.gr
http://www.demokritos.gr/sed
2. Ο προϊστάμενος θα πρέπει να έχει αυξημένα προσόντα, δηλαδή κατά προτίμηση να κατέχει διδακτορικό δίπλωμα, και να έχει αποδεδειγμένα ερευνητική εμπειρία.
ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΩΝ – http://www.eee-researchers.gr
Παρατηρήσεις / προτεινόμενες ρυθμίσεις:
Άρθρο 9 – Σύνδεσμος Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας των Υπουργείων
Ένα σημαντικό τμήμα των ευρωπαϊκών και εθνικών πόρων που διαχειρίζονται τα υπουργεία και οι περιφέρειες έχει τη μορφή ερευνητικών προγραμμάτων. Απαιτείται εθνικός συντονισμός, αξιολόγηση, κατάργηση των «αποκλειστικών αναθέσεων». Σε αυτό το σημείο είναι απαραίτητος ο επιτελικός ρόλος της ΓΓΕΤ.
Το θέμα έχει ευρύτερες διαστάσεις διότι αφορά σε γενικότερα προβλήματα ερευνητικής πολιτικής. Σχέδια νόμου, π.χ., για ζητήματα βιοηθικής, ενέργειας, περιβάλλοντος, πολιτισμικής/πολιτιστικής κληρονομιάς, ενίσχυσης του κοινωνικού ιστού, γλωσσικής πολιτικής, εκπαίδευσης, κλπ., δεν μπορεί να αντιμετωπίζονται αποσπασματικά, με επιμέρους πολιτικές που ασκούνται από το κάθε Υπουργείο και από φορείς-παραρτήματα του κάθε Υπουργείου, με ιδιότυπα θεσμικά πλαίσια λειτουργίας.
Το ν/σ προτείνει μια υφιστάμενη Υπηρεσία από κάθε Υπουργείο της οποίας ο Προϊστάμενος αναλαμβάνει αρμοδιότητες Συνδέσμου ΕΤΑΚ του Υπουργείου με τη ΓΓΕΤ.
Πρόταση της ΕΕΕ:
Η ΕΕΕ προτείνει το κάθε Υπουργείο να ορίσει ένα άτομο από τα εξειδικευμένα στελέχη του (το οποίο θα γνωρίζει τη λειτουργία του Υπουργείου και των φορέων που εξαρτώνται από αυτό) ως Σύνδεσμο ΕΤΑΚ με τη ΓΓΕΤ, το οποίο κατά προτίμηση θα κατέχει διδακτορικό δίπλωμα, προκειμένου να έχει αποδεδειγμένα ερευνητική εμπειρία. Το στέλεχος αυτό θα ενημερώνει τη ΓΓΕΤ για τη ροή των προκηρύξεων, των εγκεκριμένων προγραμμάτων και χρηματοδοτήσεων στο οικείο Υπουργείο και, παράλληλα, θα ενημερώνει συνεχώς μία βάση δεδομένων της ΓΓΕΤ με τα βασικά στοιχεία για κάθε εγκεκριμένο ερευνητικό πρόγραμμα του Υπουργείου στο οποίο ανήκει, καθώς και για τα αποτελέσματά του.
Άρθρο 9 – Σύνδεσμος Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας των Υπουργείων
• Παρ. 2: Ο υπεύθυνος ανά Υπουργείο υπάλληλος ορίζεται ως «κατηγορίας ΠΕ». Προτείνεται να γίνει «κατηγορίας ΠΕ ή ΤΕ», ή ακόμη και να γίνει απαλοιφή της διατύπωσης. Δεν υπάρχει λόγος διάκρισης. Κάθε Υπουργείο κατανοεί τη σημασία της ΕΤΑΚ και μπορεί να ορίσει το κατάλληλο στέλεχος.
Το ΔΣ του Συλλόγου Ερευνητών/ΕΛΕ του ΕΚ «Αθηνά»
Άρθρο 9 – Σύνδεσμος Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας των Υπουργείων
Σχετικά με την «Υπηρεσία του Υπουργείου για τη διαχείριση των θεμάτων, των σχετικών με την ΕΤΑΚ με σκοπό τον κεντρικό σχεδιασμό και συντονισμό των δράσεων της ΕΣΕΤΑΚ και του Σχεδίου Δράσης για την υλοποίησή της», ο προϊστάμενος δεν μπορεί παρά να είναι ερευνητής και να έχει απαραιτήτως διδακτορικό, προκειμένου να έχει αποδεδειγμένα ερευνητική εμπειρία.
Σύλλογος Προσωπικού Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών
Άρθρο 9 – Σύνδεσμος Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας των Υπουργείων
1. Με απόφαση του αρμόδιου Υπουργού(!!!!;;;;;;) ορίζεται υφιστάμενη Υπηρεσία του Υπουργείου για τη διαχείριση των θεμάτων, των σχετικών με την ΕΤΑΚ με σκοπό τον κεντρικό σχεδιασμό και συντονισμό των δράσεων της ΕΣΕΤΑΚ και του Σχεδίου Δράσης για την υλοποίησή της.
ΣΧΟΛΙΟ:
– δεν είναι σαφές ποιος είναι ο Αρμόδιος (βλέπε άρθρο 6)
΄Αρθρο 9: Σύνδεσμος ΄Ερευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας των Υπουργείων
Από τα καθήκοντα που ανατίθενται στον Προιστάμενο της Υπηρεσίας αυτής δεν προκύπτει με ποιό τρόπο συμμετέχει το αντίστοιχο Υπουργείο στο σχεδιασμό και συντονισμό των δράσεων της ΕΣΕΤΑΚ και του Σχεδίου Δράσης για την υλοποίησή της. Επαναλαμβάνεται η αοριστία που διαπιστώθηκε προηγουμένως και στο ΄Αρθρο 7 σε συνδυασμό με τα ΄Αρθρα 8 και 10. Φαίνεται να είναι ο ρόλος του μόνο εκτελεστικός.
Μαρία Θανοπούλου
Διευθύντρια Ερευνών ΕΚΚΕ
Ιδιαίτερα θετικό μέτρο για το σχεδιασμό και συντονισμό της ΕΣΕΤΑΚ από τη ΓΓΕΤΚ. Απαιτείται και ανάλογη πρόβλεψη στη δομή της ΓΓΕΤΚ.
Η ιδέα του συντονισμού των Υπουργείων που δεν έγινε ποτέ ενω υπήρξε και ως άρθρο του 1514. Το πρόβλημα δεν είναι να συνεργαστούν όλα τα Υπουργεία με τη ΓΓΕΤ αλλά να συνεργαστούν όλοι οι ερευνητικοί φορείς της ΓΓΕΤ με τους άλλους θεσμούς της χώρας που δεν θεωρούνται ερευνητικοί με τους νόμους της ΓΓΕΤ αλλά κάνουν έρευνα (ΕΘΙΑΓΕ, ΕΚΒΑ-ΙΓΜΕΜ, ΕΜΥ κλπ) που ταυτόχρονα εκπροσωπούν τη χώρα σε διεθνείς και ευρωπαικούς οργανισμούς έρευνας και τεχνολογίας.
Στην παράγραφο 2 αναφέρεται ότι πρέπει να είναι Προϊστάμενος, υπάλληλος κατηγορίας ΠΕ. Δηλαδή απαγορεύετε την αξιοποίηση πτυχιούχων ΤΕ έστω και αν αυτοί είναι κάτοχοι μεταπτυχιακού η διδακτορικού τίτλου σπουδών. Αυτή η αντίληψη επιτέλους θα πρέπει να πέψη να υφίσταται αν θέλουν ανάπτυξη της χώρας. Χρησιμοποιήστε επίπεδο σπουδών όπως 6,7 η και 8 και κάντε αυτό που πρέπει και για το οποίο πληρώνεστε. Η διάκριση μεταξύ ΤΕ και ΠΕ είναι αντισυνταγματική και ενάντια στα ανθρώπινα δικαιώματα. Στο τέλος για να δούμε εμείς οι ΤΕ άσπρη μέρα θα πρέπει να προσφύγουμε στo διεθνή δικαστήριαo ανθρωπίνων δικαιωμάτων εκθέτοντας την πατρίδα μας;
Ο συγκεκριμένος σύνδεσμος είναι πολύ σημαντικό να λειτουργήσει σωστά και με την μέγιστη αξιοπιστία. Για παράδειγμα το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας έχει σημαντικό πεδίο στην ανάληψη δράσεων ερευνητικού και καινοτόμου χαρακτήρα. Υπάρχει έντονη τάση σε διεθνές επίπεδο στην ανάπτυξη τεχνολογικών συστημάτων (όπως Δορυφορικά συστήματα, η συστήματα Επιτήρησης Συνόρων, ή Radar θαλάσσιας, επίγειας εποπτείας ) διπλής χρήσης για Πολιτικές και Στρατιωτικές Εφαρμογές.
Παρόμοια θέματα Ερευνας και Καινοτομίας σχετίζονται άμεσα και με το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη σε ότι αφορά την Ασφάλεια της χώρας(Εσωτερική, Κυβερνο-Ασφάλεια, Ασφάλεια και Προστασία Εθνικών Κρίσιμων Υποδομών, Ασφάλεια Χερσαίων – Θαλάσσιων Συνόρων, κλπ).
Ειναι σημαντικό να υπάρξει κεντρικός σχεδιασμός από την ΓΓΕΤ που θα λαμβάνει υπόψη όλες τις αντίστοιχες ανάγκες και ιδιαιτερότητες των διαφορετικών Υπουργείων στην Έρευνα και Καινοτομία.