1. Για τη στελέχωση των ΚΕΔΔΥ και των ΣΜΕΑΕ προβλέπεται ΕΕΠ. Η άσκηση των καθηκόντων τους δύναται να επεκτείνεται και στους μαθητές των συστεγαζόμενων ή γειτονικών ΣΜΕΑΕ, όταν δεν υπάρχουν αντίστοιχες ειδικότητες και εφόσον έχουν καλυφθεί οι ανάγκες των σχολείων στα οποία υπηρετούν. Η επέκταση της άσκησης των καθηκόντων τους γίνεται με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης ύστερα από πρόταση του ΠΥΣΕΕΠ, στο οποίο υποβάλλονται οι σχετικές αιτιολογημένες εισηγήσεις του σχολικού συμβούλου της ΕΑΕ ή του σχολικού συμβούλου ΕΕΠ της αντίστοιχης ειδικότητας.
2. Οι ανήκοντες στους κλάδους ΕΕΠ και το ΕΒΠ των ΣΜΕΑΕ και των ΚΕΔΔΥ δύνανται να αποσπώνται στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με την ισχύουσα κάθε φορά για το εκπαιδευτικό προσωπικό διαδικασία.
Στηριζω τις θεσεις του Σατεα
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις και προτάσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ για το συγκεκριμένο αρθρο.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!
στηριζω τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ!
Στηρίζω τις θέσεις των
ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
«Στηρίζω τις θέσεις των
ΣΑΤΕΑ»
στηριζω τις θεσεις του Σατεα
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Άρθρο 17 §1:
“Για τη στελέχωση των ΚΕΔΔΥ και των ΣΜΕΑΕ και των προγραμμάτων πρώιμης παρέμβασης προβλέπεται ΕΕΠ.”
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Μόνο έκπληξη και θλίψη προκαλεί η προσπάθεια που γίνεται για τον αποκλεισμό των δασκάλων ΑμεΑ από την Ειδική Αγωγή. Όχι μόνον δε θα έπρεπε να αποκλείονται από τον πίνακα Α, αλλά θα έπρεπε να βρούμε πιο πολλούς δασκάλους ΑμεΑ που να μπορούν να διδάξουν στην Ειδική Αγωγή.
Οι δάσκαλοι αυτοί δίνουν ζωντανά και καθημερινά το φωτεινό παράδειγμα με το θάρρος και την υπομονή τους (και την επιμονή τους) για όσους μαθητές έχουν προβλήματα αναπηρίας. Και μόνο που θα διδάσκουν οι δάσκαλοι αυτοί που κατάφεραν να υπερβούν τα όποια προβλήματά τους, είναι αρκετό. Είναι πραγματικά κρίμα αυτό που επιχειρείται τώρα…
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ