1. Όργανα διοίκησης κάθε ΣΜΕΑΕ είναι ο διευθυντής, ο υποδιευθυντής και ο σύλλογος προσωπικού.
2. Στα μονοθέσια και διθέσια νηπιαγωγεία και στα μονοθέσια, διθέσια και τριθέσια δημοτικά, τη διοίκηση ασκεί προϊστάμενος που ορίζεται με διετή θητεία από τους έχοντες οργανική θέση σε αυτά εκπαιδευτικούς. Ο ορισμός τους γίνεται με την ίδια διαδικασία που ισχύει και στη γενική εκπαίδευση και εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις τοποθέτησης σε ΣΜΕΑΕ.
3. Οι εκπαιδευτικοί με οργανική θέση στα ΤΕ συμμετέχουν ισότιμα με τους άλλους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας στη διαδικασία επιλογής υποδιευθυντών της.
4. Διευθυντές των ΣΜΕΑΕ επιλέγονται εκπαιδευτικοί, οι οποίοι έχουν τα προσόντα τοποθέτησης σε θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού αυτών και τουλάχιστον 3ετή προϋπηρεσία σε ΣΜΕΑΕ ή ΚΕΔΔΥ. Για τις προϋποθέσεις, τα προσόντα, τα κριτήρια και τη διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης εφαρμόζονται οι ισχύουσες διατάξεις περί επιλογής στελεχών εκπαίδευσης. Η επιλογή τους γίνεται από τα οικεία Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΠΕ) και τα οικεία Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΔΕ).
Για την κάλυψη θέσης διευθυντή και υποδιευθυντή σε ΣΜΕΑΕ όλων των τύπων και βαθμίδων επιλέγονται από τα αρμόδια συμβούλια επιλογής στελεχών και ΠΕ μέλη ΕΕΠ όλων των κλάδων τα οποία υπηρετούν σε ΣΜΕΑΕ ή ΚΕΔΔΥ με δεκαετή τουλάχιστον αναγνωρισμένη εκπαιδευτική υπηρεσία και οι οποίοι έχουν ασκήσει ειδικά εκπαιδευτικά καθήκοντα επί οκτώ τουλάχιστον έτη σε ΣΜΕΑΕ αντίστοιχη της υπό κάλυψης θέσης ή ΚΕΔΔΥ.
5. Οι υποδ/ντές στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ορίζονται και τοποθετούνται με θητεία σύμφωνα με τα οριζόμενα κάθε φορά στη σχετική νομοθεσία εφ’ όσον το σχολείο έχει 6 τμήματα και τουλάχιστον 24 μαθητές.
6. Όπου συστεγαζόμενες σχολικές μονάδες της Δευτεροβάθμιας Ειδικής Εκπαίδευσης λειτουργούν υπό ενιαία διεύθυνση, εφ’ όσον ο αριθμός των μαθητών ανά σχολική μονάδα ξεπεράσει τους 30, τότε υποχρεωτικά ορίζεται δεύτερος υποδιευθυντής για την εποπτεία της σχολικής μονάδας κατώτερης βαθμίδας.
Στηριζω τις θεσεις του Σατεα
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ για το συγκεκριμένο αρθρο.
Στηρίζω τις θέσεις και προτάσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ για το συγκεκριμένο άρθρο
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ για το συγκεκριμένο άρθρο.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
στηριζω τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ..
Στηρίζω τις θέσεις των
ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
«Στηρίζω τις θέσεις των
ΣΑΤΕΑ»
στηριζω τις θεσεις του Σατεα
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Τι προβλέπουν τα άρθρα 12, 13 και γενικά το σχέδιο νόμου για τη συμμετοχή και προεδρία των διευθυντών σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής στις διαγνωστικές επιτροπές (ΕΔΕΑΥ) που θεσπίστηκαν πρόσφατα; Απ΄ ότι φαίνεται τίποτα, και αν ψηφιστεί το σχέδιο ως έχει θα υπάρχει ασυμβατότητα των νόμων, η οποία πρέπει να προβλεφτεί και να καλυφθεί. Αυτές οι επιτροπές, (οι ΕΔΕΑΥ,) δεν είναι διαγνωστικοί φορείς; Φυσικά και είναι και μάλιστα ισάξιοι των ΚΕΔΔΥ. Άρα εδώ κάποια στιγμή θα υπάρξει σύγκρουση των 2 νόμων αλλά και των άρθρων 12 και 13 μεταξύ τους γιατί από τη μια το άρθρο 13 του σχεδίου αποκλείει (σωστά) κάποιες ειδικότητες από τις διαγνωστικές επιτροπές των ΚΕΔΔΥ ενώ το άρθρο 12 δεν αποκλείει αυτές τις ειδικότητες από την επιλογή διευθυντών ΣΜΕΑΕ. Όμως ο διευθυντής ΣΜΕΑΕ ο οποίος είναι για παράδειγμα εκπαιδευτικός φυσικής αγωγής και με το άρθρο 13 εξαιτίας της ειδικότητάς του αποκλείεται από τις διαγνωστικές επιτροπές και τις θέσεις των προϊσταμένων των ΚΕΔΔΥ, θα συμμετέχει ως πρόεδρος στις ΕΔΕΑΥ, θα έχει καθοδηγητικό ρόλο για τους υπόλοιπους διευθυντές των σχολείων και η άποψή του θα έχει μεγάλη βαρύτητα. Μήπως θα έπρεπε να εφαρμοστεί και στην επιλογή των διευθυντών σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής η προϋπόθεση να ανήκουν σε συγκεκριμένους κλάδους (αυτούς που ορίζει το άρθρο 13) όσοι επιθυμούν να επιλεγούν ως διευθυντές ΣΜΕΑΕ; Νομίζω αυτό θα ήταν το πιο σωστό και παρά τις όποιες ελάχιστες αντιδράσεις, θα έλυνε πολλά θέματα που μπορεί να προκύψουν…
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Άρθρο 12, §4:
Για τα μέλη του ΕΕΠ απαιτείται 8ετής εκπαιδευτική προϋπηρεσία για την διεκδίκηση θέσεων στελεχών στην εκπαίδευση σε αντίθεση με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς για τους οποίους απαιτείται 3ετής. Δεν θα πρέπει να γίνεται αυτή η διάκριση και για λόγους ισονομίας είναι σημαντική η εξίσωση του δικαιώματος αυτού.
“Για την κάλυψη θέσης διευθυντή και υποδιευθυντή σε ΣΜΕΑΕ όλων των τύπων και βαθμίδων επιλέγονται από τα αρμόδια συμβούλια επιλογής στελεχών και ΠΕ μέλη ΕΕΠ όλων των κλάδων τα οποία υπηρετούν σε ΣΜΕΑΕ ή ΚΕΔΔΥ με τουλάχιστον τριετή προϋπηρεσία.”
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Το σχόλιο αφορά στην επιλογή και τοποθέτηση διευθυντών στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. (άρθρο 12). Διαπιστώνεται λοιπόν ότι η επιλογή & τοποθέτηση εκπαιδευτικών από κλάδους που αναφέρονται στο άρθρο 12 του παρόντος σχεδίου νόμου σε θέσεις διευθυντών Σ.Μ.Ε.Α.Ε., έρχεται σε αντίθεση με το άρθρο 13 διότι ο πρόσφατος νόμος-απόφαση (Αριθμ. 17812/Γ6 ΦΕΚ315/12/02/2014 «Νόμιμη σύσταση των ΕΔΕΑΥ και καθορισμός των ιδιαίτερων καθηκόντων των μελών και συντονιστών αυτών») για τη σύσταση των Ειδικών Διαγνωστικών Επιτροπών Αξιολόγησης & Υποστήριξης (Ε.Δ.Ε.Α.Υ.) προβλέπει ως πρόεδρο όλων των διαγνωστικών επιτροπών μιας περιοχής τον διευθυντή της Σ.Μ.Ε.Α.Ε. Ο ρόλος λοιπόν του διευθυντή Σ.Μ.Ε.Α.Ε. είναι ιδιαίτερα σημαντικός και πλέον απαιτεί όχι μόνο διοικητικές ικανότητες αλλά καιεξειδικευμένες γνώσεις (όπως απαιτεί και ο ρόλος του προϊσταμένου στα ΚΕ.Δ.Δ.Υ., άρα οι δύο ρόλοι πλέον έχουν πολλές ομοιότητες), που οι εκπαιδευτικοί των άλλων κλάδων που δεν αναφέρονται στο άρθρο 13 του παρόντος σχεδίου νόμου (εξαιτίας του διαφορετικού διδακτικού τους αντικειμένου) δεν διαθέτουν. Επειδή λοιπόν με τη σύσταση αυτών των επιτροπών (Ε.Δ.Ε.Α.Υ.)σε όλα τα σχολεία ο ρόλος του διευθυντή Σ.Μ.Ε.Α.Ε. έχει αναβαθμιστεί, έχει αποκτήσει αρμοδιότητες διάγνωσης, αξιολόγησης & υποστήριξης ακόμη και σε επίπεδο νομού και αποτελεί πλέον προϊστάμενο όλων των διαγνωστικών επιτροπών που λειτουργούν στα σχολεία μιας πόλης ή ενός νομού, θα πρέπει και στις επιλογές των διευθυντών Σ.Μ.Ε.Α.Ε. να εφαρμοστούν τα όσα προβλέπονται στο άρθρο 13 του παρόντος σχεδίου νόμου που βρίσκεται υπό διαβούλευση, δηλαδή οι κλάδοι που δε μπορούν να μετέχουν στις επιτροπές αξιολόγησης των ΚΕ.Δ.Δ.Υ., να μη μετέχουν και στις τοποθετήσεις διευθυντών Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ΌΛοι αυτοί οικλάδοι θα μπορούσαν να μετέχουν στην επιλογή και τοποθέτηση των υποδιευθυντών Σ.Μ.Ε.Α.Ε.
Αξιότιμη επιτροπή σύνταξης του νομοσχεδίου,
Στηρίζω τις θέσεις των Συλλόγων Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής.
Με εκτίμηση,
Πούλιου Αργυρώ
Στηριζω τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Συμφωνώ με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των
ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ