Αρχική Εθνικό Στρατηγικό πλαίσιο για έρευνα και τεχνολογίαΠαράρτημα Ι: Διαδικασία ανάδειξης των τομέων προτεραιότητας
Παράρτημα Ι: Διαδικασία ανάδειξης των τομέων προτεραιότητας
- 10 ΣχόλιαΕισαγωγή
- 2 Σχόλια2. Η Ευρωπαϊκή Στρατηγική για την περίοδο 2014-2020
- 4 Σχόλια3 Οι επιδόσεις του εθνικού συστήματος έρευνας και καινοτομίας και οι προκλήσεις στην πορεία για το 2020
- 35 Σχόλια4 Οι προτεραιότητες του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου για την Έρευνα και Καινοτομία (Ε.Σ.Π.Ε.Κ)
- 1 Σχόλιο5 Η περιφερειακή διάσταση
- 3 Σχόλια6 Μηχανισμοί παρακολούθησης και αξιολόγησης
- 5 Σχόλια7 Θεσμικές μεταρρυθμίσεις: Ο νέος Νόμος για την Έρευνα και την Καινοτομία
- 3 ΣχόλιαΠαράρτημα Ι: Διαδικασία ανάδειξης των τομέων προτεραιότητας
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
12 Ιουνίου 2014, 08:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
25 Ιουνίου 2014, 12:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
3 Σχόλια 63 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Η σύνδεση της Ε&Κ με την παραγωγικότητα με τελικό ζητούμενο την ανάπτυξη απαιτεί εργαλεία αποτελεσματικά και χρηματοδότηση με ζητούμενο το παραδοτέο έργο να αυτοχρηματοδοτείται και να επενδύει. Οι πλατφόρμες είναι αποδοτικές ως εργαλεία αν μπορούν να προσελκύσουν κεφάλαια κυρίως από την ΕΕ. Η σημερινή πραγματικότητα θέλει τις λειτουργικές πλατφόρμες στα χέρια των μεγάλων χωρών (Βορράς), ενώ πρόσθετα σε πολλές περιπτώσεις απαιτείται εθνική χρηματοδότηση προκειμένου να συμμετάσχουν οι χώρες στις κοινοπραξίες υποβολής προγραμμάτων(50% συμμετοχή με εθνικό πρόγραμμα χρηματοδοτούμενο – όχι μόνο μισθοί ερευνητών). Το ΕΣΠΑ είναι μια διέξοδος αρκεί να προκηρύσσεται σε άξονες, που να στηρίζουν τις πραγματικές ανάγκες της Χώρας, χαρτογραφημένες με ειλικρίνεια και χωρίς ασχετες σκοπιμότητες.
Πρόσθετα θα πρέπει να εξετασθεί σοβαρά η περίπτωση προκήρυξης (ΕΣΠΑ) προγραμμάτων ολοκληρωμένων δράσεων σε πολλούς άξονες με βασική παράμετρο το δυνατό στοιχείο ανά περιοχή και η δυνατότητα των ΕΚ να ανήκουν στους επιλέξιμους φορείς, με δεδομένο ότι διαθέτουν εργαλεία, ανθρώπινο δυναμικό και γνώσεις επιχειρείν, στα οποία πολλάκις η τοπική αυτοδιοίκηση υστερεί.
Copy-paste
«Η διαβούλευση ολοκληρώθηκε στις 5 Μαρτίου 2012. Συνολικά υποβλήθηκαν 120 προτάσεις. Από τις προτάσεις αυτές οι 96 υποβλήθηκαν από δημόσιους φορείς, κατά κύριο λόγο Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και Ερευνητικά Κέντρα ενώ μόλις 16 υποβλήθηκαν από ιδιωτικούς φορείς.»
Μόλις 16 από ιδιωτικούς φορείς…
Και διαβάζοντας όλο το κείμενο της διαβούλευσης, δε βρήκα ένα σημείο που θα καταφέρει το κράτος να πείσει να ενδιαφερθούν παραπάνω από 16 επιχειρήσεις…
Γιατί πολύ απλά δεν είδα ούτε ένα ουσιαστικό σημείο που να δίνει τις γενικές κατευθύνσεις για τον τρόπο με τον οποίο θα μηδενιστεί η γραφειοκρατία. Μα ούτε ένα!
χρειζομαστε πιο ευελικτεσ διαδικασιεσ,λιγοτερη γραφειοκρτατια, κ γργηγοροτερη εκταμιευση.
Γιατι ο δημοσιοσ τομεασ να προπληρωνεται το 50% τησ επιδοτησης κ οχι ο συνομοσ κ συνεπης φορολογικα ιδιωτησ?
Η μοχλευση ιδιωτικων κεφαλαιων πρεπει να αναμενεται σε λογικα επιπεδα με δεδομενο οτι η χωρα ζει χωρισ τραπεζικη στηριξη τα τελευταια 5 χρονι
Επομενως η ελλειψη τραπεζικης υποστηριξησ κ η κατα κανονονα περιορισμενη ρευστοτητα της μεσησ ιδιωτικης επιχειρησης σε συνδυασμο με την καθυστερηση αποπληρωμης των δικαιουχων κανει διστατικουσ ιδιωτεσ που και αν ακομα παρουνε επιδοτουμενο προγραμμα να μην το υλοποιησουνε τελικα.
Κλεινοντας ανακαμμψη κ αναπτυξη μονο μεσα απο τεχνοβλαστους γνωσης ερευνασ κ εναλλκτικης επενδυτικης σκεψης κ οχι παλαοικοματικεσ, απαρχαιωμενεσ αντιληψεισ περι ιδιωτκης πρωτοβουλιας Κ Επιχερηματικοτητας.
τα περιθωρια εχουνε στενεψει σε οριακα επιπεδα , το brain drain των νεων επιστημονων ειναι αδυσωπητο κ το οξυγονο ολων μασ ΤΕΛΕΙΩΣΕ….