http://www.epimorfosi.edu.gr/
http://www.epimorfosi.edu.gr/images/stories/ervthmatologia/1.ekpaideytikoi.pdf
http://www.epimorfosi.edu.gr/images/stories/ervthmatologia/2.dieuthintes.pdf
http://www.epimorfosi.edu.gr/images/stories/ervthmatologia/3.sxolikoi_symbouloi.pdf
Αρχική Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών7. Εφόσον το ερωτηματολόγιο αυτό απηχεί τις απόψεις του συλλογικού σας φορέα σας, παρακαλούμε να αναφέρετε αν και τι είδους διαδικασίες εσωτερικής διαβούλευσης έλαβαν χώρα, προκειμένου να καταλήξετε στη μορφή της τελικής συμπλήρωσής του (σημειώστε, με ένα x, μία ή περισσότερες επιλογές).
7. Εφόσον το ερωτηματολόγιο αυτό απηχεί τις απόψεις του συλλογικού σας φορέα σας, παρακαλούμε να αναφέρετε αν και τι είδους διαδικασίες εσωτερικής διαβούλευσης έλαβαν χώρα, προκειμένου να καταλήξετε στη μορφή της τελικής συμπλήρωσής του (σημειώστε, με ένα x, μία ή περισσότερες επιλογές).
- 94 Σχόλια1. Ποια, κατά τη γνώμη σας, είναι η αποδοτικότερη μορφή επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς;
- 59 Σχόλια2. Ποια είναι για εσάς τα σημαντικότερα κίνητρα για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στο πρόγραμμα επιμόρφωσης;
- 55 Σχόλια3. Σε ποια από τα παρακάτω θέματα θεωρείτε ότι υπάρχει ανάγκη να επιμορφωθούν οι Εκπαιδευτικοί;
- 37 Σχόλια4. Τι άλλο θα θέλατε να προσθέσετε σχετικά με το επιμορφωτικό πρόγραμμα;
- 23 Σχόλια5. Θεωρείτε ικανοποιητική τη μέχρι σήμερα διαδικασία της διαβούλευσης ;
- 22 Σχόλια6. Τι θα μας προτείνατε, προκειμένου να βελτιώσουμε τη διαδικασία της διαβούλευσης;
- 3 Σχόλια7. Εφόσον το ερωτηματολόγιο αυτό απηχεί τις απόψεις του συλλογικού σας φορέα σας, παρακαλούμε να αναφέρετε αν και τι είδους διαδικασίες εσωτερικής διαβούλευσης έλαβαν χώρα, προκειμένου να καταλήξετε στη μορφή της τελικής συμπλήρωσής του (σημειώστε, με ένα x, μία ή περισσότερες επιλογές).
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
7 Ιουνίου 2010, 18:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
20 Ιουνίου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
3 Σχόλια 293 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
1)Θεωρώ ότι το αποτέλεσμα της εκπαιδευτικής μεθοδολογίας (ποιότητας-ποσότητας) φαίνεται στην κοινωνία, άρα οι πολίτες, και στην περίπτωση οι γονείς είναι και αυτοί στο μηχανισμό της διαδηκασίας Μόρφωσης-Εκπαίδευσης οπότε θα ήταν σωστό να συμμετέχουν δια του ερωτηματολογίου.
2)Οι γονείς θα έπρεπε να συμμετέχουν στην ομάδα επιμόρφωσης ως συνεργάτες.Η εκπαίδευση πρέπει να λειτουργεί ως ανοιχτό σύστημα με κανόνες, διότι αφορά όλους τους πολίτες.
Με βάση προβληματισμούς για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το εκπαιδευτικό μας σύστημα στις βαθμίδες της υποχρεωτικής εκπαίδευσης και της επαγγελματικής κατάρτισης, δημιουργήσαμε μια Επιστημονική Ένωση ΜΚΟ (Ευρωπαϊκή Ένωση Εκπαιδευτικών ΕΕΕ) http://www.europeanteachers.gr
To ιδρυτικό μας πλαίσιο και το καταστατικό μας που υπάρχουν στημ ιστοσελίδα, πειργράφουν ακριβώς για ποιά πράγματα θέλουμε να δουλέψουμε απο κοινού.
Σημαντική παράμετρος για μας είναι και η ενεργός δικτύωση σε τοπικό, περιφερειακό και διακρατικό επίπεδο, ανταλλαγή εκαπιδευτικών επισκέψεων και προβληματισμών καθώς και η συμμετοχή μας στα κέντρα λήψης αποφάσεων που μας αφορούν
Οι απαντήσεις μας προέκυψαν απο εσωτερικές διαδικασίες διαβούλευσης.(Εξουσιοδότηση στο Διοικητικό Συμβούλιο)
Μία παρατήρηση για τον διαχειριστή:
Προφανώς περιμένετε απαντήσεις από εκπροσώπους κάποιων φορέων, αλλά δεν υπάρχει πουθενά ένα αναρτημένο ερωτηματολόγιο για φορείς (υπονοείτε μήπως το ερωτηματολόγιο για εκπαιδευτικούς;).
Επιπλέον, ποιες είναι οι επιλογές, σχετικά με τη διαδικασία εσωτερικής διαβούλευσης (ζητάτε να επιλέξει κάποιος μία ή περισσότερες επιλογές);