Αρχική Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών6. Τι θα μας προτείνατε, προκειμένου να βελτιώσουμε τη διαδικασία της διαβούλευσης;
6. Τι θα μας προτείνατε, προκειμένου να βελτιώσουμε τη διαδικασία της διαβούλευσης;
- 94 Σχόλια1. Ποια, κατά τη γνώμη σας, είναι η αποδοτικότερη μορφή επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς;
- 59 Σχόλια2. Ποια είναι για εσάς τα σημαντικότερα κίνητρα για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στο πρόγραμμα επιμόρφωσης;
- 55 Σχόλια3. Σε ποια από τα παρακάτω θέματα θεωρείτε ότι υπάρχει ανάγκη να επιμορφωθούν οι Εκπαιδευτικοί;
- 37 Σχόλια4. Τι άλλο θα θέλατε να προσθέσετε σχετικά με το επιμορφωτικό πρόγραμμα;
- 23 Σχόλια5. Θεωρείτε ικανοποιητική τη μέχρι σήμερα διαδικασία της διαβούλευσης ;
- 22 Σχόλια6. Τι θα μας προτείνατε, προκειμένου να βελτιώσουμε τη διαδικασία της διαβούλευσης;
- 3 Σχόλια7. Εφόσον το ερωτηματολόγιο αυτό απηχεί τις απόψεις του συλλογικού σας φορέα σας, παρακαλούμε να αναφέρετε αν και τι είδους διαδικασίες εσωτερικής διαβούλευσης έλαβαν χώρα, προκειμένου να καταλήξετε στη μορφή της τελικής συμπλήρωσής του (σημειώστε, με ένα x, μία ή περισσότερες επιλογές).
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
7 Ιουνίου 2010, 18:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
20 Ιουνίου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
22 Σχόλια 293 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Προς τον διαχειριστή
Είμαι περίεργος να δω αν η άποψη που εξέφρασα θα αναρτηθεί, ή θα αποκλειστεί με οποιοδήποτε πρόσχημα του τύπου, δεν είναι σχετική με το θέμα, ή δεν είναι αρεστή στο ΥΠ.Ε.Π.Θ, ή και χωρίς κανένα πρόσχημα.
Ουέ, γραμματείς, φαρισαίοι, υποκριτές!
Αντί να διοργανώνεται δήθεν διαβούλευση για την επιμόρφωση, γιατί δεν ρωτήσατε τους μαθητές αν θέλουν να παρακολουθούν μάθημα σε 30άρια τμήματα, αν τους αρέσει να τους κάνουν μάθημα 65χρονοι και άνω καθηγητές, γιατί δεν ρωτήσατε όλους τους εργαζόμενους αν τους αρέσει που τους διαλύετε τους μισθούς, την ασφάλιση, την περίθαλψη, την ζωή;
Για πόσο ακόμα πιστεύετε ότι θα μπορείτε να ξεγελάτε τους ιθαγενείς με χάντρες και καθρεφτάκια;
Μπορείτε να μας κοροϊδεύατε λίγους-λίγους για πολύ καιρό(το γνωστό διαίρει και βασίλευε), μπορείτε να κοροϊδεύετε πολλούς για λίγο καιρό, δεν μπορείτε όμως να μας κοροϊδεύετε όλους για πάντα!
Οι εργαζόμενοι και η νεολαία δεν θα σας επιτρέψουν να γυρίσετε το ρολόι της ιστορίας στο Μεσαίωνα…
Προ διετίας περίπου (έγγραφο με αριθ. πρωτ.: 4634 / 9 – 5 – 2008) τα Τμήματα Ε.Π.Κ. Π.Ε. & Δ.Ε. της Περιφερειακής Διεύθυνσης Αττικής είχαν προβεί σε δημόσια διαβούλευση -έτσι είχε ονομαστεί- σε μια προσπάθεια να αποδελτιωθούν και να καταγραφούν οι επιμορφωτικές ανάγκες των Εκπαιδευτικών και προκειμένου να προτείνουν στο Υπουργείο Παιδείας μια συνολική πρόταση για την Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών.
Η διαβούλευση παραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο συνεδριάσεων των Συλλόγων των Σχολείων και η καταγραφή αυτή έγινε με την αποδελτίωση των πρακτικών των συνεδριάσεων από τους Σχολικούς Συμβούλους.
Επίσης κατά το ίδιο έτος, ο Ο.ΕΠ.ΕΚ. ανέθεσε την εκπόνηση μελέτης για «Οργάνωση θεσμού περιοδικής υποχρεωτικής επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων των ΤΕΕ» στο πλαίσιο της οποίας αποτυπώθηκαν οι επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών των διαφόρων ειδικοτήτων (πλην εκείνων των γενικών μαθημάτων) της Δ/θμιας Τεχν. Και Επαγγ. Εκπαίδευσης.
Εκτιμούμε ότι τα συμπεράσματα στα οποία καταλήγουν και οι δύο προσπάθειες είναι σαφή αντιπροσωπευτικά και σημαντικά.
Μήπως θα πρέπει να ληφθούν ΣΟΒΑΡΑ υπόψη τα στοιχεία αυτά; Ίδομεν . . .
λαμβάνει κανείς υπόψη του τα γραφόμενα; και τι κάνει με αυτά;
Η πρωτοβουλία θεωρώ ότι είναι στο σωστό δρόμο, όπως άλλωστε και όλες οι προηγούμενες, που έγιναν με ηλεκτρονική μορφή ή με την μορφή ερωτηματολόγίων που στάλθηκαν στα σχολεία. Το κρίσιμο σημείο όμως είναι το αν αυτή τη φορά θα φτάσει στα αυτιά του Υπουργείου η φωνή του εκπαιδευτικού που αγωνίζεται καθημερινά μέσα στην τάξη. Δυστυχώς αυτό δεν το είδαμε μέχρι στιγμής σε όλες τις προηγούμενες πρωτοβουλίες επιμόρφωσης και μένει να αποδειχθεί αν θα το δούμε τώρα.
Επιτέλους θα πρέπει το υπουργείο να κατανοήσει ότι η διαβούλευση δεν αποτελεί σε καμιά περίπτωση άλλοθι για την επιβολή προειλημμένων αποφάσεων από επίσημους φορείς διαμόρφωσης της γνώσης που όπως δυστυχώς αποδείχθηκε παρά τα βαρύγδουπα αποδεικτικά γνώσης ελάχιστη σχέση είχαν με το σχολείο και τα πραγματικά του προβλήματα.
Κύριοι του υπουργείου πρέπει να κατανοήσετε ότι κανένας νεωτερισμός καμία πρωτοβουλία δεν μπορεί να προχωρήσει εάν δεν νομιμοποιηθεί πρώτα στην συνείδηση του μάχιμου εκπαιδευτικού.
Εκεί θεωρώ ότι θα κριθεί σε μεγάλο βαθμό η ορθότητα της πρωτοβουλίας σας.
ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ. ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑΤΙ?
Καλησπέρα και πάλι.
Συμφωνώ απολύτως με σχόλιο που ανέβασε προηγούμενη κυρία όπως επίσης και κάποιος άλλος κύριος στα θέματα των ψήφων.
Κρατώντας το θετικό της υπόθεσης, ότι θεωρητικά μας δίνεται η δυνατότητα να αναρτήσουμε τις απόψεις και προτάσεις μας, ποιος ο λόγος να υπάρχει αρνητική ψήφος; Φαντάζεστε στις εκλογές να ψηφίζαμε αρνητικά για παράδειγμα;
Σαφέστατα είναι καλύτερο να υπάρχει μόνο θετική ψήφος. Δεν είναι υποχρεωμένος κανένας να ψηφίσει θετικά άλλωστε. Αφήστε που και στα πλαίσια καλής πίστης, όπως θέλω να πιστεύω ότι υπάρχουν ακόμα σε κάποιους ανθρώπους, δεν είναι και τόσο κόσμιο ούτε ευγενικό να ψηφίζονται αρνητικά απόψεις. Εξάλλου, υβριστικά σχόλια είτε βαθύτατα προσβλητικά δεν επιτρέπονται (ευτυχώς).
Επίσης, ένας άλλος συνομιλητής, έθεσε ένα εξίσου σοβαρό θέμα. Τα παλαιότερα σχόλια που έχουμε κάνει, που πολλές φορές έχουν λάβει 50 ή περισσότερες θετικές ψήφους έχουν μείνει χωρίς να αναφέρεται το νούμερο. Ποιος ο λόγος;
Τέλος, νομίζω ότι το δικαίωμα να ψηφίζονται καλές και χρήσιμες προτάσεις θα πρέπει να το έχουμε και μετά το πέρας της κάθε διαβούλευσης. Οι αξιόλογες προτάσεις είναι πάντα αξιόλογες και αντέχουν στο χρόνο. Δεν είναι κρίμα να χάνονται τόσες πληροφορίες;
Εννοείται, ότι εγώ προσωπικά δεν έχω ψηφίσει ποτέ αρνητικά αλλά έχω δει απόψεις άλλων συνομιλητών οι οποίες δεν άξιζαν με τίποτα τόσες αρνητικές ψήφους. Τώρα νομίζω είναι εποχή να βγάλουμε τα καλύτερα χαρακτηριστικά μας, δε νομίζετε;
Καλό βράδυ.
Ποτέ δεν κατάλαβα στις διάφορες πρωτοβουλίες του opengov, τι ρόλο παίζει η αρνητική ψήφος και γιατί είναι διαθέσιμη. Αν κάποιος συμφωνεί με μια άποψη, ας την ψηφίζει θετικά. Αν διαφωνεί, ας μην τη ψηφίζει καθόλου, οπότε θα μένει χωρίς ψήφους. Εκτιμώ πως με την αρνητική ψήφο, διευκολύνονται τα «παιχνίδια». Υπάρχει άλλος λόγος;
Το θέμα της ψηφοφορίας των απόψεων με thumbs up thumbs down δεν είναι ότι καλύτερο, αφού εύκολα αλλοιώνεται.
Θα ήθελα να φαίνονται οι ψήφοι με ονοματεπώνυμα μετά την επαλήθευση του e-mail. Γιατί να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας;
Το μόνο που θα πρότεινα είναι να το εννοείτε..
Να έχετε πρώτα απόλα εσείς κατανοήσει και αξιολογήσει τη σημασία που έχει η διαβούλευση
Αφού είναι ανοικτή και απαιτητική ως προς την ενεργό συμμετοχή των διαβουλευομένων, απαιτείται προφανώς να έχει εξασφαλιστεί πχ
1)οτι απευθύνεστε μέσα απο τα κατάλληλα κανάλια, με τον κατάλληλο τρόπο, ακριβώς στο κοινό/στόχο
2) ενημερώνετε αναλυτικά και περιγραφικά για το θέμα στο οποίο τον καλείτε να συμμετέχει
3)του δίνετε την δυνατότητα να διατυπώσει προβληματισμούς, επιφυλάξεις ή και αντιρρήσεις και με λογικά επιχειρήματα καταφέρνετε να συνθέσετε αποδεχόμενο και τις δικές του προτάσεις..
4)τον ευαισθητοποιείτε να έχουν προηγηθεί σωστά τα βήματα (1), (2), (3)
5)είναι ήδη πλέον μέτοχος και κοινωνός..
Να μην αποφασίζει η κυβέρνηση πριν τη διαδικασία της διαβούλευσης και τα κόμματα να εφαρμόζουν τα προεκλογικά τους προγράμματα, γιατί και αυτό είναι μία μορφή διαβούλευσης πριν ψηφίσει ο πολίτης.
Η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι η διαδικασία της επιμόρφωσης και η διαδικασία διαβούλευσης πριν από αυτήν (όπως και ολόκληρο το εκπαιδευτικό σύστημα) θα έπρεπε να εκπορεύεται από κατόχους διδακτορικών, κυρίως στις επιστήμες της εκπαίδευσης. Έναν τέτοιο συντονιστικό ρόλο στην επιμόφωση θα μπορούσε κάλλιστα να έχει το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, σε συνεργασία με τα Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης, τα οποία εξάλλου έχουν την τεκμηριωμένη εμπειρία δεκάδων επιμορφωτικών δράσεων στα αντικείμενα της Διαβούλευσης, και ήδη απαντημένα χιλάδες ερωτηματολόγια αξιολόγησης των προγραμμάτων αυτών.
Θεωρώ ότι αν το Υπουργείο είχε τρόπους να αξιοποιήσει την εμπειρία αυτή των Παιδαγωγικών Τμημάτων, οι ερωτήσεις της παρούσας Διαβούλευσης θα ήσαν εντελώς διαφορετικές και οι απαντήσεις θα σταθμίζονταν με βάση την κατάρτιση και την εμπειρία του ερωτώμενου και όχι τις επιθυμίες του ή το πρόσημο της ψήφου των ανωνύμων αναγνωστών.
Όπως το έθεσε ένας άλλος συνάδελφος, ο πρώτος που θα έπρεπε να επιμορφωθεί είναι ο συντάκτης των ερωτηματολογίων της Διαβούλευσης.
Κλίνω να συμπεράνω ότι ο διαχωρισμός της διοίκησης από το αντικείμενο της εκπαίδευσης/επιμόρφωσης εξακολουθεί να είναι αναγκαία προϋπόθεση για την ύπαρξη μιας μακροπρόθεσμης, ανεξάρτητης, και αχρωμάτιστης εθνικής στρατηγικής για την Παιδεία.
Καλησπέρα.
Οι προτάσεις μου σε σχέση με το συγκεκριμένο θέμα διαβούλευσης είναι οι ακόλουθες:
1. Καταρχάς διαβάστε τις απόψεις των ανθρώπων που έκαναν τον κόπο να σας τις στείλουν.
2. Ιδιαίτερο βάρος θα πρέπει να δοθεί στις απόψεις των ενεργών εκπαιδευτικών, οι οποίοι άλλωστε γνωρίζουν καλύτερα τα προβλήματα γιατί τα ζουν. Επιτροπές των επιτροπών κλπ καλύτερα όχι.
3. Χρήση νέων τεχνολογιών για τη μείωση του κόστους.
4. Μιας και μιλάμε για την Παιδεία, θα έπρεπε να δώσουμε και το λόγο στα παιδιά. Δε νομίζετε πώς είναι καιρός να τα αφήσουμε να μας πουν τι Σχολείο και τι Πανεπιστήμιο θα ήθελαν;
5. Θα πρέπει να μας δείξετε ότι ακούτε. Και ότι αν κάποιος πολίτης έχει καλύτερη πρόταση για το καλό όλων, ότι υιοθετείται, έστω και ένα μέρος της. Τώρα που υπάρχει έλλειψη αξιοπιστίας, είναι νομίζω καθήκον όποιου ενδιαφέρεται για τη χώρα και τους πολίτες της.
Τέλος, έχω και μια μικρή πρόταση για το σύνολο της διαδικασίας της Ανοιχτής Διαβούλευσης.
Θεωρώ ότι είναι επιτακτική ανάγκη να γραφούν επίσημα οι απόψεις ΟΛΩΝ των υψηλόβαθμων ανάλογα με την ειδικότητά τους πάντοτε και τις σχετικές θέσεις ευθύνης που κατέχουν ή κατείχαν για το εκάστοτε θέμα που παρουσιάζεται στην ανοιχτή διαβούλευση.
Δεν είναι περίοδος που επιτρέπεται υψηλόβαθμα πρόσωπα να είναι απλώς δημόσιοι υπάλληλοι με παχυλούς μισθούς (που τους πληρώνουμε εμείς) και να μην ξέρουμε ως πολίτες τι απόψεις έχουν για τα θέματα της αρμοδιότητάς τους. Πώς θα ξεχωρίσουμε και εμείς ποιοι αξίζουν και ποιοι έχουν προσπαθήσει και ακόμα προσπαθούν (το εύχομαι από καρδιάς αυτό, γιατί αυτοί που προσπαθούν επωμίζονται δυσανάλογα μεγάλα βάρη- γενικός κανόνας αυτό). Δεν είναι καλό να μας μεταφέρουν τα μέχρι τώρα προβλήματα, την εμπειρία τους και τις προτάσεις τους ώστε να συνεισφέρουμε και εμείς (όσο μπορούμε) για το καλό όλων μας; Εξάλλου, ακόμα και ο πρωθυπουργός και το υπουργικό Συμβούλιο, η αντιπολίτευση, και όλα τα κόμματα (εντός και εκτός κοινοβουλίου) κρίνονται στις εκλογές και εκτίθενται (τώρα αν και πώς πληρώνουν, είναι άλλο θέμα). Είναι δυνατόν να μη γνωρίζουμε τις απόψεις των σχεδόν μονίμως υψηλόβαθμων;
Απλώς μην είστε συμμέτοχοι στην ΟΛΙΚΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ. Γιατί συνήθως, δίπλα της κάθεται ο φασισμός και τα ολοκληρωτικά καθεστώτα.
Καλή συνέχεια και ελπίζω η διαδικασία αυτή και η αύξηση της συνείδησης των πολιτών να έχει καρπούς μια καλύτερη Παιδεία για τα παιδιά που έρχονται, τα οποία δε θα πρέπει να υπερφορτωθούν άλλο για πράγματα που δε φταίνε. Το χρέος που έχουμε σε αυτά, είναι μεγαλύτερο από το Δημόσιο χρέος, το οποίο άλλωστε μπορεί να πληρωθεί με αρκετούς τρόπους, όχι πάντως κόβοντας τους μισθούς των ενεργών δασκάλων.
Καλό βράδυ σε όλους.
Υ.Σ. Σε σχέση με το Δημόσιο Χρέος (συγνώμη για τις επιπλέον γραμμές που δε σχετίζονται με το θέμα αλλά είναι μάλλον επείγον) η μαγική λέξη είναι ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗ όχι ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ (μη φάμε την παγίδα αυτή τη φορά). Επανεξέταση των όρων και των επιτοκίων των δανείων της Ελλάδος στο σύνολό τους (από το 1821). Είναι θέμα παιδείας και απλών υπολογισμών και αυτό. Και πάλι συγνώμη για τις επιπλέον γραμμές που είναι εκτός θέματος. Είναι όμως για τη γενιά που έρχεται.
Συμμετοχή των πολιτών στις αποφάσεις, θαρρώ πως σημαίνει η διαβούλευση. Απλά πείστε μας πώς αυτό συμβαίνει ή θα συμβεί.
Μελετείστε αυτά που προτείνουμε, πχ στο ερωτηματολόγιο ή στα σχόλια, αναλύστε τα, επεξεργαστείτε τα και πείτε μας. Εμείς είμαστε οι μαχόμενοι, εμείς οι μαχητές, εμείς οι καλώς γνωρίζοντες. Εμείς ζούμε με το «πρόβλημα» που λέγετ;αι εκπαίδευση, εμείς το αντιμετωπίζουμε ή προσπαθούμε γι αυτό, εμεί εκτιθέμεθα σ’ αυτό. Όχι μακρία απ΄ αυτό’ όχι πίσω απ’ αυτό, αλλά μαζί μ’ αυτό ζούμε καθημερινά.
Παρά το αρνητικό κλίμα διαφαίνεται ένα φως στην παιδεία αρκεί να βοηθήσουμε όλοι.
Η διαβούλευση τιμά τον τόπο αρκεί να την τιμούμε και μεις χωρίς σχολιασμούς που δεν αφορούν το αντικείμενο της διαβούλευσης.
1. Επέκταση του χρονικού ορίζοντα
2. Ενημέρωση όλων των εκπαιδευτικών με email ( οι διευθύνσεις μπορούν να βρεθούν
από τα στοιχεία της επιμόρφωσης Α επιπέδου).
3. Συμπληρωμτική διαβούλευση πάνω στα επικρατέστερα συμπεράσματα από την
πρώτη αυτή φάση διαβούλευσης.
4. Καλό θα ήταν να υπάρχει χώρος για την πληρέστερη έκθεση απόψεων για την
επιμορφωση ως σύνολο, δηλαδή την διατύπωση προτάσεων με την έκθεση ενός
ευρύτερου φιλοσοφικού πλαισίου στο οποίο εντάσονται αυτές.
Νομίζω ότι τα ερωτηματολόγια που στάλθηκαν στα σχολεία αρκούν αν γίνει σωστή ανάλυση και αν λάβετε σοβαρά υπόψη τις απαντήσεις
Κάθε μορφής διαβούλευση αποκτά αξία, εφόσον εκπληρούνται οι απαράβατοι όροι καθε μορφής, αμφίδρομης επικοινωνιας ! Όταν καποιος μιλάει στο τηλέφωνο με καποιον , δεν ειναι το ίδιο με το να βλέπει τον συνομιλητή του στην τηλεόραση !
Η παιδεία ποτέ δεν γίνεται παραγωγική, στηριζόμενη στο παράδειγμα, αλλά κυρίως στο λάθος ! Αυτό σημαινει ότι η διαβούλευση πρέπει να πάρει την μορφή ψηφοφορίας σε ένα περιβάλλον φορουμ όπου θα συζητούνται τα θέματα με περιορισμένο χρόνο για να γίνονται οι απαραίτητες ζυμώσεις ιδεών και θέσεων πριν περάσουν στην τελική ψηφοφορία.
Μόνο αν μας πείσετε οτι λαμβάνονται υποψιν όσα γράφονται θα έχε αξία η διαβούλευση και τότε θα συμμετείχαν και πολλοί .Στην ουσία αποτελεί μια ανακοίνωση για κάτι στο οποίο έχετε σκοπό να παρέμβετε.
Καταρχάς κόψτε γενικώς αυτές τις μεγαλοπρέπης φράσεις με τις οποίες στολίζετε όλα τα υπουργικά κείμενα, γιατί μόνο γέλιο μας προκαλούν. Τί είναι αυτό πάλι το «πρόγραμμα μείζονος επιμόρφωσης». Έλεος δηλαδή.
Τέλος παντων. Δεν μπορείτε να κοροϊδέψετε κανέναν πλέον. Όταν την επιμόρφωση την αναλαμβάνουν οι ίδιες ανίκανες υπηρεσίες, όταν η διαχείριση και η οργάνωση της βρίσκεται σε ανίκανα άτομα, τα οποία ουδεμία σχέση έχουν με τον χώρο, δεν περιμένουμε τίποτα καλύτερο από αυτά που είχαμε πριν.
Έχουμε εμπεδώσει επίσης πως η οποιαδήποτε διαβούλευση είναι προσχηματική. Εάν θέλετε να την βελτιώσετε καλά θα κάνετε να ακούσετε για μία φορά αυτά που θα σας πουν κι όχι να κάνετε ακόμη μία φορά ο,τι σας κατέβει. Οι εκπαιδευτικοί είμαστε εμείς, όχι εσείς. Αυτό να το βάλετε καλά στο μυαλό σας όταν παίρνετε αποφάσεις. Γιατί αρκετά ανεχτήκαμε.
διαβούλεση για προειλημμένες αποφάσεις δεν υπάρχει!
και οι μεγαλύτεροι δικτάτορες είχαν σώμα συμβουλατόρων αλλά αυτό δε καταξιώνει το έργο τους. αν και είμαι από αυτούς που είχαν ελπίδες για τις καινοτόμες διακηρύξεις, δε μπορώ να συνδράμω ένα σύστημα που στηρίζεται στα δεκανίκια του ΔΝΤ.
ζητάμε ουσία και όχι εξουσία!
γεωργία Κ.
Προκειμένου να βελτιώσετε -όχι- τη διαδικασία της διαβούλευσης ,αλλά την αποτελεσματικότητά της, να λαμβάνετε σοβαρά υπόψη σας τι λέει ο κόσμος και όχι να ψηφίζετε αυτά που από την αρχή θέλετε.
Σε ποιά διαβούλευση ο κόσμος ζητάει να μειωθεί ο μισθός του;
που διαβάσατε ότι θέλαμε να μπούμε στο ΔΝΤ;
το ψέμα έχει κοντά ποδάρια (έλεγε ο παππούς μου), ο δικός σας άλλα έλεγε;
κάτω τα χέρια σας από την αξιοπρέπειά μας!