Αρχική Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών5. Θεωρείτε ικανοποιητική τη μέχρι σήμερα διαδικασία της διαβούλευσης ;
5. Θεωρείτε ικανοποιητική τη μέχρι σήμερα διαδικασία της διαβούλευσης ;
- 94 Σχόλια1. Ποια, κατά τη γνώμη σας, είναι η αποδοτικότερη μορφή επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς;
- 59 Σχόλια2. Ποια είναι για εσάς τα σημαντικότερα κίνητρα για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στο πρόγραμμα επιμόρφωσης;
- 55 Σχόλια3. Σε ποια από τα παρακάτω θέματα θεωρείτε ότι υπάρχει ανάγκη να επιμορφωθούν οι Εκπαιδευτικοί;
- 37 Σχόλια4. Τι άλλο θα θέλατε να προσθέσετε σχετικά με το επιμορφωτικό πρόγραμμα;
- 23 Σχόλια5. Θεωρείτε ικανοποιητική τη μέχρι σήμερα διαδικασία της διαβούλευσης ;
- 22 Σχόλια6. Τι θα μας προτείνατε, προκειμένου να βελτιώσουμε τη διαδικασία της διαβούλευσης;
- 3 Σχόλια7. Εφόσον το ερωτηματολόγιο αυτό απηχεί τις απόψεις του συλλογικού σας φορέα σας, παρακαλούμε να αναφέρετε αν και τι είδους διαδικασίες εσωτερικής διαβούλευσης έλαβαν χώρα, προκειμένου να καταλήξετε στη μορφή της τελικής συμπλήρωσής του (σημειώστε, με ένα x, μία ή περισσότερες επιλογές).
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
7 Ιουνίου 2010, 18:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
20 Ιουνίου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
23 Σχόλια 293 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Η διαβούλευση, ως διαδικασία, είναι πολύ καλή, αρκεί να μην γίνεται απλά για να μας δίνεται η αισθηση της συμμετοχής, χωρίς να λαμβάνεται καθόλου υπόψην η γνώμη μας. Έχω ξαναγράψει ότι έχουμε γίνει πολύ καχύποπτοι γιατί τίποτα δεν γίνεται όπως θάπρεπε, όλο κάτι αλλάζει προς το χειρότερο στην πορεία. μακάρι να μη διαψευστούμε για μια ακόμη φορά.
Τι έγινε με τη διαβούλευση στο θέμα της παροχής «ιθαγένειας» και δικαιώματος ψήφου σε αλλοδαπούς; Η συνριπτική πλειοψηφία των σχολίων ήταν κατά. Αδιαφορήσατε. Τι νομίζετε ότι θα εισπράξετε;
ο πολύ μικρός αριθμός των απαντήσεων λέει από μόνος του κάτι. Και κακά τα ψέμματα δεν νομίζω ότι θα ληφθεί τίποτα από όλα αυτά υπόψη στη λείψη των αποφάσεων. Οι αλλαγές σε ένα τόσο νευραλγικό τομέα όπως η παιδεία, έστω κι αν εδώ αναφερόμαστε μόνο στην επιμορφωση, απαιτούν χρόνιο προγραμματισμό, όραμα και στόχο. Λείπουν και τα τρία.
Η διαβούλευση είναι μια εντελώς καινούρια διαδικασία, για την οποία δεν υπάρχει καμιά εμπειρία ούτε απ’ το υπουργείο ούτε και απ’ τους εκπαιδευτικούς.
Δυστυχώς, αναφορικά με την πρώτη που έγινε τέλη Νοεμβρίου σχετικά με το πολυνομοσχέδιο, υπήρχε η υπόσχεση για επανάληψή της μετά την διαμόρφωση του προσχέδιου, πριν την τελική κατάθεσή του, κάτι όμως που δεν έγινε.
Αυτό και μόνο είναι μια κακή αρχή. Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί όπως φαίνεται και απ’ την συμμετοχή ένιωσαν ότι μάλλον είναι ένας ακόμη νεωτερισμός για εντυπωσιασμό ή για αποπροσανατολισμό.
Προσωπικά ελπίζω σε μια έννοια διαβούλευσης που αναδεικνύει τα θέματα σε βάθος. Οι πολλές γνώμες δεν είναι οχλοβοή, αλλά δείχνουν την πολυπλοκότητα των ζητημάτων. Αν οι ειδικοί καταπιαστούν σοβαρά με αυτές μπορούν να έχουν σαφέστερη εικόνα για πολλά σκοτεινά σημεία.
Για παράδειγμα, απ’ την προηγούμενη διαβούλευση, στο θέμα με τον τρόπο πρόσληψης, είχα την αίσθηση ότι σχεδόν κανείς δεν υπεραμύνθηκε του διαγωνισμού σαν ουσιαστικού τρόπου επιλογής.
Παρόλα αυτά, στον νέο νόμο, πρέπει όλοι να δίνουν στον διαγωνισμό. Και υπάρχει μια φημολογία ότι αυτός θα είναι περισσότερο αντικειμενικός.
Θέλω να πιστεύω ότι ο σκεπτικισμός των εκπαιδευτικών για τον διαγωνισμό, επηρέασε ώστε αυτός να βελτιωθεί με κάποιο τρόπο και πιθανόν υπογράμμισε ότι η επιμόρφωση είναι περισσότερο αναγκαία από μια τρίωρη εξέταση σε σχέδιο διδασκαλίας επί χάρτου.
Με την δημόσια διαβούλευση δυο είναι τα πράγματα που συμβαίνουν. Το πρώτο είναι ότι η πολίτες μπορούν να που την άποψη τους για τους νόμους που θέλει να περάσει η κυβέρνηση και το δεύτερο είναι ότι η κυβέρνηση θα κάνει αυτό που θέλει άσχετα με τα αποτελέσματα που δίνει η διαβούλευση. Έκτος και εάν την βολεύουν κάποια πράγματα. Με αλλά λόγια η δημόσια διαβούλευση είναι ένα παιχνίδι ακόμα που έγινε για να πιστεύουμε ότι συμμετέχουμε στην διαδικασία αποφάσεων.
Θεωρώ τη διαδικασία σωστό τρόπο, αν ληφθούν υπόψη οι απόψεις των εκπαιδευτικών.
Όταν ολοκληρώθηκε η προηγούμενη διαβούλευση (πολυνομοσχέδιο για την παιδεία) κλείδωσε η συγκεκριμένη ενότητα του opengov.
Οι παρατηρήσεις μου είναι οι εξής:
1. Με το κλείδωμα, κρύφτηκαν οι ψήφοι (θετικοί-αρνητικοί). Πράγμα που σημαίνει ότι ένα σχόλιο με 50 θετικούς ψήφους δεν είχε καμία οπτική διαφορά με ένα σχόλιο των 50 αρνητικών.
2. Από τα σχόλια με τους περισσότερους ψήφουν δεν παρατήρησα ότι λήφθηκε κάτι υπ’οψιν.
3. To λογισμικό που χρησιμοποιείται διασφαλίζει την ανωνυμία (πράγμα που το θεώρώ πάρα πολύ σημαντικό) άλλα δεν διασφαλίζει την αξιοπιστία της διαδικάσιας βαθμολόγησης των σχολίων.
Γενικά, από τα σημάδια που έχω δει μέχρι τώρα το opengov χρησιμοποιείται από την πολιτική ηγεσία μόνο για την εύρεση νέων ιδεών και για κάλυψη των αποφάσεων και όχι για σφυγομέτρηση των υπαλλήλων.
Αν βάλουμε ένα σχόλιο και πουμε ότι ο εκπαιδευτικός -ειδικά αυτός που είναι πολύ μακριά από τον τόπο μόνιμης κατοικίας της οικογένειας του- παίρνει πολύ λίγα λεφτα θα συμφωνήσουν όλοι. Δεν θα γίνει τίποτα όμως…
Είναι όμως αυτό διαβούλευση;
Η μέχρι τώρα χρήση του όρου διαβούλευση,επιβεβαιώνει ότι χρησιμοποιείται ως προσχηματικός διάλογος. Προσχηματικός γιατί οι πολίτες έχουν την εντύπωση ότι συμμετέχουν στη διαμόρφωση των νομοσχεδίων και επηρεάζουν τις κυβερνητικές αποφάσεις, ενώ η κυβέρνηση παίρνει τις αποφάσεις που θέλει βασιζόμενη σ’ αυτόν το «διάλογο» παρακάμπτοντας τους διάφορους φορείς που έχουν και τη γνώση και τα έννομα συμφέροντα να συμμετέχουν σ’ ένα διάλογο.
Αλήθεια ποιος μπορεί να πει αν λήφθηκαν υπόψη οι γνώμες των συμμετεχόντων στο διάλογο για το φορολογικό;
Γιατί άραγε το υπουργείο δε διαβουλεύτηκε καθόλου και με κανέναν για τα 800 σχολεία του αναμορφωμένου προγράμματος; Γιατί δε διαβουλεύτηκε με κανέναν για τις αλλαγές στο χώρο της παιδείας; Μήπως η διαβούλευση είανι ένα εργαλείο που το υπουργείο το χρησιμοποιεί κατά το δοκούν; και αφού όπως έχει φανεί μέχρι τώρα(μέσα από συνεντεύξεις και φήμες που διαδίδουν τα γνωστά κανάλια και τα παπαγαλάκια τους) στόχος του υπουργείου είναι η απαξίωση των εκπ/κών και του έργου τους για ποιο λόγο ζητάει τη συμμετοχή τους στη διαβούλευση και δεν «αποφασίζει και να ορίσει», όπως αρέσκεται να γράφει στις οδηγίες του;
Εαν οι απόψεις μας ληφθούν σοβαρά υπόψη(..και όχι όπως συνέβη με το διάλογο του ΕΣΥΠ πχ.. το 2005…)
τότε, ναι! θα υπάρξει και επιτυχία για την διαβούλευση
Μέχρι σήμερα μάλλον είναι επιτυχής
Η διαβούλευση πάντα είναι καλή, όμως να μη γίνεται για το θεαθήναι.
Οι πολίτες από λόγια και βερμπαλισμούς έχουν «χορτάσει». Έργα θέλουν και διαφάνεια.
Νομίζω ότι αυτή η ερώτηση καλύπτεται από την επόμενη.
Δεν έχει νόημα να απαντήσει κάποιος αν βρίσκει «τη μέχρι σήμερα διαδικασία» (!) ικανοποιητική ή όχι, δεν προσθέτει κάτι στην ουσία, προφανώς καθένας μπορεί να κάνει παρατηρήσεις πάνω σε μία διαδικασία.
Αν κάποιος έχει να προτείνει κάτι ουσιαστικό ή διαφορετικό για να βελτιωθεί η διαβούλευση, θα το κάνει απαντώντας στην επόμενη ερώτηση.
Καλησπέρα σε όλους.
Ως βήμα, η ανοιχτή διαβούλευση είναι θετική κατά την άποψή μου. Και γενικά, νομίζω ότι για να καλυτερέψει η καθημερινότητά μας θα πρέπει όταν βλέπουμε κάτι καλό να το ενισχύουμε (ακόμα και αν διαφωνούμε σε κάποια θέματα). Οπότε η ύπαρξη της δυνατότητας της ανοιχτής διαβούλευσης είναι θετική. Με τον τρόπο αυτό, εγώ προσωπικά, διαβάζοντας και σε παλαιότερα θέματα τις σχετικές ιστορίες με το κάθε θέμα προς διαβούλευση άλλων πολιτών, νομίζω ότι κατανόησα πολλά προβλήματα άλλων συνανθρώπων (με αριθμούς πολλές φορές) τα οποία δε θα τα ήξερα σε διαφορετική περίπτωση.
Για το κατά πόσο είναι ικανοποιητική, τηρουμένων των αναλογιών πάντα, νομίζω ότι δεν την τίμησαν αυτοί που οφείλουν περισσότερο, όπως οι υψηλόβαθμοι και τα δημόσια πρόσωπα. Πώς θέλουν να τους εμπιστευτούν οι πολίτες όταν δεν έχουμε γραπτώς τις απόψεις τους; Δηλαδή τι, με το που έρχονται εκλογές, είναι όλοι εκεί, και μετά από 4 (ή λιγότερο) χρόνια τα ξαναλέμε;
Τις προτάσεις μου, για το συγκεκριμένο θέμα θα τις στείλω στο 6 θέμα, όπως ορίζει η διαβούλευση.
Πάντως είναι εξαιρετικά λυπηρό, ότι σε μια χώρα περίπου 11 εκατομυρίων, μόνο 12 άτομα (μέχρι στιγμής) φιλοτιμήθηκαν να είναι ενεργοί κατά το ελάχιστο δυνατό πολίτες και να ανεβάσουν τα σχόλιά τους. Μία ψήφος σε όλους από μένα ανεξαρτήτως των απόψεων και ένα μικρό μπράβο που ξόδεψαν λίγο από το χρόνο τους. Γιατί αυτό δείχνει, ότι υπάρχει και μια μικρή ελπίδα, την οποία νομίζω ότι τη χρειαζόμαστε.
Καλή συνέχεια.
Αν κάποιος διαβάσει αυτό το σχόλιο, που δεν γράφεται μια απάντηση, πού θα πάει το μυαλό του λέτε; Στο «ΝΑΙ» ή στο «ΌΧΙ»;
Διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις, όπως η πλειονότητα των συναδέλφων μου. Γιατί οι εμπειρίες μας έχουν δείξει και άλλες φορές πως τέτοια; μεγαλόπνοα σχέδια έμειναν στα χαρτιά σε κάποια συρτάρια.
Υπήρξαν κι άλλες προσπάθειες πχ αξιολόγησης ή αυτοαξιολόγησης, τόνοι χαρτιού χρησιμοποιήθηκαν και γράφτηκαν, συμπεράσματα μύρια τα οποία στη συνέχεια πετάχτηκαν ή κελίστηκαν σε κάποιες ντουλάπες. Ένα παράδειγμα δίνω, κοντά στο 2000 μια ανάλογη μελέτη έδωσε το εξής αποτέλεσμα: η μεγάλη πλειονότητα των απουσιών τις οποίες πραγματοποιούν οι μαθητές είναι ψεύτικες ή εικονικές. Αναρωτιέμαι αν θα έπρεπε κανείς να εφραμόσει ένα -χρηματοσοτούμενο- πρόγραμμα στο οποίο κάθε συμμετέχων αμοίφθηκε με 200.000 δρχ και οι Σύμβουλοι με 1 εκατομ, δρχ για να καταλήξει σ’ ένα τέτοι …εκκωφαντικό συμπέρασμα. Αρκεί να ρωτούσε κανείς ΕΝΑΝ γραμματέα σχολείου ή ΕΝΑΝ υπεύθυνο καθηγητή τμήματος σχετικά. Αλλά ακόμα και μετά από αυτή την «διαπίστωση» τι έγινε; Οι απουσίες των μαθητών αυξάνονται προοδευτικά και το Υπουργείο σας συνηγορεί προς αυτό. Να γιατί οι καθηγητές είμαστε επιφυλακτικοί απέναντί σας, απέναντι στην αξιολόγηση και την αυτοαξιολόγηση.
θα κριθεί από το αποτέλεσμα!
Απολύτως
Όχι! Ο χρόνος που διατείθεται είναι ελάχιστος, η δε διαδικασία περιοριστικη.
Το βασικό είναι να ακούγεται η φωνή μας !!!!
Σκεφτήκατε γιατί οι εκπαιδευτικοί αρνήθηκαν την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας;
Μια ιδέα πολύ σημαντική και αξιόλογη που δεν στηρίχθηκε από τους οργανωτές της.
Δεν πείσατε τους συμβούλους πώς περιμένατε να πείσετε εμάς;;;;;
στην εισαγωγή αναφέρεται:
Παράλληλα με τη διαβούλευση διενεργείται Μελέτη Επιμορφωτικών Αναγκών. Αποστέλλονται άμεσα σε όλα τα σχολεία της χώρας ερωτηματολόγια τα οποία απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς, διευθυντές σχολικών μονάδων και σχολικούς συμβούλους προκειμένου να συμβάλλουν με τις γνώσεις και την εμπειρία τους στη διαμόρφωση του επιμορφωτικού προγράμματος.
Όλα αυτά χειρόγραφα.
Υπάρχει κάποιος που μπορεί να δεσμευτεί ότι θα τα δει – μελετήσει όλα αυτά;
Τόσο χαρί χαμένο.
Καθόλου. Απαντώ για να μη δικαιολογηθείτε ότι δεν προχώρησε το θέμα γιατί αδιαφόρησαν οι εκπαιδευτικοί
Δεν νομίζω οτι συμμετέχουν πολλοί και αυτό γιατί όλοι γνωρίζουν οτι όλα είναι προαποφασισμένα και οτι δεν έχουν κανένα νόημα οι διαβουλεύσεις.Αφου οι απόψεις δεν λαμβάνονται υποψη και η διαβούλευση είναι απλώς μια ευρωπαική αντιγραφή δεν νομίζω οτι προσφέρει κάτι.Απλώς υπάρχει έτσι για να γράφουμε κάτι!
Κοροϊδευόμαστε; Εσείς την θεωρείτε ικανοποιητική;
Εφόσον οι απόψεις των εκπαιδευτικών ληφθούν πραγματικά υπόψη, ναι.