(π.χ Μοριοδότηση της επιμόρφωσης, Πιστοποίηση της επιμόρφωσης, Οικονομική ενίσχυση του επιμορφωνόμενου, Διεξαγωγή της επιμόρφωσης κατά τις απογευματινές ώρες ώρες ή/και Σάββατο – Κυριακή (εκτός σχολικού ωραρίου), Διεξαγωγή της επιμόρφωσης κατά τις πρωινές ώρες (εντός σχολικού ωραρίου με εξασφάλιση εκπαιδευτικής άδειας), Διεξαγωγή της επιμόρφωσης πριν από την έναρξη (Σεπτέμβριος) και μετά τη λήξη (Ιούνιος) του σχολικού έτους, Έγκαιρη γνώση περιεχόμενου, στόχων, μεθοδολογίας, Σύνδεση της θεωρίας με τη διδακτική πράξη στην τάξη, Ικανοποίηση των εκάστοτε επιμορφωτικών τους αναγκών, Ενεργός συμμετοχή τους στη διαμόρφωση του προγράμματος
Άλλο (σημειώστε).
Αρχική Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών2. Ποια είναι για εσάς τα σημαντικότερα κίνητρα για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στο πρόγραμμα επιμόρφωσης;
2. Ποια είναι για εσάς τα σημαντικότερα κίνητρα για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στο πρόγραμμα επιμόρφωσης;
- 94 Σχόλια1. Ποια, κατά τη γνώμη σας, είναι η αποδοτικότερη μορφή επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς;
- 59 Σχόλια2. Ποια είναι για εσάς τα σημαντικότερα κίνητρα για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στο πρόγραμμα επιμόρφωσης;
- 55 Σχόλια3. Σε ποια από τα παρακάτω θέματα θεωρείτε ότι υπάρχει ανάγκη να επιμορφωθούν οι Εκπαιδευτικοί;
- 37 Σχόλια4. Τι άλλο θα θέλατε να προσθέσετε σχετικά με το επιμορφωτικό πρόγραμμα;
- 23 Σχόλια5. Θεωρείτε ικανοποιητική τη μέχρι σήμερα διαδικασία της διαβούλευσης ;
- 22 Σχόλια6. Τι θα μας προτείνατε, προκειμένου να βελτιώσουμε τη διαδικασία της διαβούλευσης;
- 3 Σχόλια7. Εφόσον το ερωτηματολόγιο αυτό απηχεί τις απόψεις του συλλογικού σας φορέα σας, παρακαλούμε να αναφέρετε αν και τι είδους διαδικασίες εσωτερικής διαβούλευσης έλαβαν χώρα, προκειμένου να καταλήξετε στη μορφή της τελικής συμπλήρωσής του (σημειώστε, με ένα x, μία ή περισσότερες επιλογές).
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
7 Ιουνίου 2010, 18:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
20 Ιουνίου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
59 Σχόλια 293 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
ΤΕΤΟΙΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΘΕΛΟΥΜΕ !!!
Μόλις ενημερώθηκα από αιρετό της ΠΑΣΚ ότι φέτος αποσπάσεις θα γίνουν με το σταγονόμετρο και ζήτησε τα στοιχεία μου για να προωθήσει την απόσπασή μου (!).
(Σήμερα όλοι οι αιρετοί τρέχουν να εξυπηρετήσουν όλα τους τα «βύσματα»).
Μάλιστα είπε πώς όσοι δεν έχουν μέσον, φέτος δεν θα πάρουν απόσπαση (!!!).
Δεν θέλω να το πιστέψω.
Φυσικά και αρνήθηκα να δώσω τα στοιχεία μου.
Καλύτερα να επιστρέψω στο νησί (με συνυπηρέτηση, δύο παιδιά και μόνιμη κατοικία)
παρά να πουληθώ στο σάπιο σύστημα και να συνεχίσω να συντηρώ αυτό το σάπιο κράτος με το οποίο πιστεύω κι εσείς συγκρούεστε. Δε θα με πείραζε να το κάνω αν ήξερα ότι ισχύει το ίδιο για όλους και έχει πάψει να ισχύει το πελατειακό σύστημα.
Αν όμως βγει αληθινή αυτή η δήλωση του αιρετού, ντρέπομαι.
Και θα ντρέπομαι κυρίως για λογαριασμό σας κα. Διαμαντοπούλου που επαγγέλεστε και υπερασπίζεστε ένα διαφορετικό ήθος.
Οι αιρετοί βέβαια κάνουν τη δουλειά τους (δημόσιες σχέσεις δηλαδή).
Εσείς κυρία Διαμαντοπούλου θα κάνετε τη δουλειά σας να στείλετε όλο αυτό το γελοίο σινάφι σπίτι του;
ΤΕΤΟΙΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΘΕΛΟΥΜΕ !!!
Σημαντικό κίνητρο θεωρώ, την αγνώριση, ότι όλο αυτό ιδιαίτερα αν γίνεται σε τόπο μακριά από τη διαμονή, κοστίζει σε χρόνο και χρήμα και οι εκπαιδευτικοί δεν είναι από τους υψηλά αμειβόμενους, τώρα δε ακόμη περισσότερο.
Κίνητρο θα είναι η ανγνώριση των προσπαθειών και η δίκαιη αντιμετώπιση. Και η εγγύηση ότι αυτή τη φορά θα γίνει πράγματι κάτι ουσιαστικά προς το συμφέρον της παιδείας.
Ίσως η μοριοδότηση να είναι ένα ακόμη κίνητρο, αν και πολλοί εκπαιδευτικοί μπορεί να μην ενδιαφέρονται για επαγγελματική σταδιοδρομία, ιδιαίτερα οι αρχαιότεροι.
Η εποχή μας, με τις γρήγορες αλλαγές και τις αυξανόμενες απαιτήσεις, σηματοδοτεί το επαναπροσδιορισμό του περιεχομένου της εκπαίδευσης και αναδεικνύει την ανάγκη για επιμόρφωση επιτακτική και αναγκαία.
Οι εκπαιδευτικοί, από τη φύση του έργου τους και του κοινωνικού τους ρόλου, καλούνται να διαχειριστούν τις ραγδαίες εξελίξεις, ανάγοντας την αυτό-επι-μόρφωση σε εσωτερικό κίνητρο και στρατηγικής σημασίας μηχανισμό, που θα συνδεθεί με την επάρκειά τους να ανταποκριθούν όχι τόσο στο γνωστικό επίπεδο (πού θεωρώ ότι όλοι κατέχουν επαρκώς), όσο στο να εφοδιαστούν με «εργαλεία μάθησης και επικοινωνίας» που θα τους επιτρέπουν να παρακολουθούν τις πολυεπίπεδες αλλαγές.
Αλλαγές που de facto «φέρουν» τα παιδιά από τον «πραγματικό κόσμο» στη σχολική τάξη και που επιβάλουν αύξηση των επικοινωνιακών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών (δες επικοινωνία της επιστήμης) και ανάπτυξη σχολικής κουλτούρας ανοικτής στη συνεργασία, τη δημιουργικότητα και την καινοτομία.
Τέλος αν σκεφθούμε ότι, από τα παιδιά επιθυμητό είναι να αναπτύσσουν «εσωτερικά» κίνητρα για μάθηση (και όχι ωφελιμιστικά), τότε μπορούμε να αναρωτηθούμε ποια κίνητρα είναι σημαντικά για τον εκπαιδευτικό.
Κίνητρα πάντα υπάρχουν στους ανθρώπους, διαφορετικά για τον καθένα! Ο χώρος της εκπαίδευσης πάσχει πάρα πολύ στις θέσεις ευθύνης, που κατέχουν άνθρωποι χωρίς σπουδαία προσόντα (έχουν μόνο τις γνωριμίες)!!
Άρα, εάν κάποιος εκπαιδευτικός έχει ως κίνητρο να κατέχει θέση ευθύνης (π.χ. Δ/ντής σχολείου,ΣΕΚ κ.α.) να πρέπει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΆ να έχει συμμετάσχει και πιστοποιηθεί με αδιάβλητες διαδικασίες, σε συγκεκριμένα προγράμματα επιμόρφωσης!! Αυτά θα πρέπει να είναι γενικού ενδιαφέροντος (π.χ. για Δ/ντές) αλλά και ειδικού (π.χ. για Δ/ντές σε ΣΕΚ, δηλ Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα) διότι υπάρχουν ιδιαίτερες συνθήκες στην Τεχνική Εκπαίδευση!!
Τέλος, θα πρέπει να τονίσω ότι στην εποχή που ζούμε είναι πολύ εύκολο να θέσουμε αδιάβλητες και αξιοκρατικές διαδικασίες στον χώρο της ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ που είναι η βάση της κοινωνίας μας ώστε οι νέοι άνθρωποι να βρούνε καλύτερες συνθήκες ζωής!!!
Δυστυχώς τα κίνητρα για επιμόρφωση έχουν συνδεθεί-και όχι άδικα-με την μοριοδότηση και κατ επέκταση με μια θέση στη διοίκηση.
Η επιμόρφωση πρέπει να γίνεται σε περίοδο που δεν έχουμε δουλειά στο σχολείο και εννοώ του καλοκαίρι(τον Ιούνιο).
Κίνητρο είναι η ίδια η ποιότητα των προγραμμάτων.
Μοριοδότηση, πιστοποίηση, δυνατότητα χρηματοδότησης για εφαρμογή των πορισμάτων της επιμόρφωσης στην τάξη.
Οικονομική ενίσχυση του επιμορφωνόμενου σε ποσοστιαία σύνδεση με αυτή του επιμορφωτή (50% καλά ακούγεται).
Άλα ΕΣΠΑ, ο φάε αυτό σωθείτω.
Συν/φοι, τυχαία έχω την αίσθηση ότι μας «επεξεργάζονται» πάλι; δε νομίζω…
(Συμφωνώ με Σαλλονικίδη Γιάννη)
Κάθε παιδαγωγός για να επιτύχει τους στόχους του πρέπει να εμπνέει τους μαθητές του, εσείς κ. του υπουργείου προκειμένου να επιτύχετε τους δικούς σας που είναι η επιμόρφωση, πρέπει να εμπνεύσετε τους εκπαιδευτικούς και εκείνοι θα σας ακολουθήσουν.
Τα κίνητρα όμως πρέπει να τα δημιουργήσετε εσείς.
Καλά είναι τα υλικά κίνητρα όμως ο εκπαιδευτικός ως πνευματικός καθοδηγητής που καλλιεργεί αξίες στους μαθητές του έχει ανάγκη από καταξίωση και εμπιστοσύνη. Χρόνια τώρα απαξιώνετε τον εκπαιδευτικό, τον επιμορφώνετε για να έρθετε στη συνέχεια να του πείτε ότι είσαι ανεπαρκής και ότι για τα κακά της κοινωνίας φταις εσύ. Όμως εσείς δημιουργήσατε μια κοινωνία αποχαύνωσης, οδηγήσατε μεγάλες ομάδες του πληθυσμού στη σήψη και τη διαφθορά, δώσατε αξία στα οικονομικά μεγέθη και αγνοήσατε τον άνθρωπο. Τώρα καλείτε τους εκπαιδευτικούς να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων όμως πολλοί έπαψαν να σας εμπιστεύονται.
Το σημαντικότερο και μοναδικό κίνητρο για την συμμετοχή του εκπαιδευτικού στο πρόγραμμα επιμόρφωσης είναι να πεισθεί ότι πραγματικά έχετε πρόθεση να φτιάξετε ΠΑΙΔΕΙΑ στην ΕΛΛΑΔΑ.
Ευχαριστώ