Ο αρμόδιος για τον Αθλητισμό Υπουργός ή ειδικώς εξουσιοδοτημένα απ΄ αυτόν πρόσωπα, δύναται να λαμβάνει γνώση των υποβαλλομένων στην Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού από διαιτητές, βοηθούς διαιτητές και παρατηρητές διαιτησίας επαγγελματικών πρωταθλημάτων δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης του ν. 3213/2003(ΦΕΚ Α’309/31.12.2003), όπως κάθε φορά ισχύει, για τη διεξαγωγή σχετικών ελέγχων.
Άρθρο 06
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 01
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 02
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 03
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 04
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 05
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 06
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 07
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 08
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 09
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10Άρθρο 10
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 11
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12Άρθρο 12
- 54 ΣχόλιαΆρθρο 13
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 14
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
31 Μαρτίου 2015, 18:30
Ανοικτή σε Σχόλια έως
6 Απριλίου 2015, 14:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2 Σχόλια 114 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Οι δηλώσεις περιουσιακής κατάστασης εμπεριέχουν προφανώς σωρεία προσωπικών δεδομένων, των οποίων η επεξεργασία (π.χ. διαβίβαση σε τρίτον) είναι δυνατή μόνο υπό τις προϋποθέσεις του ν. 2472/1997 (συγκατάθεση υποκειμένου ή συνδρομή κάποιου λόγου εξαίρεσης του άρθρου 5 παρ. 2, συγκεκριμένος, σαφής και νόμιμος σκοπός επεξεργασίας, τήρηση της αρχής της αναλογικότητας κλπ).
Η πρόσβαση του αρμόδιου για τον αθλητισμό Υπουργού στα εν λόγω δεδομένα ακόμα και χωρίς τη συγκατάθεση των υποκειμένων τους είναι ήδη de lege lata δυνατή αν σωρευτικά «η επεξεργασία είναι αναγκαία για την εκτέλεση έργου δημόσιου συμφέροντος ή έργου που εμπίπτει στην άσκηση δημόσιας εξουσίας και εκτελείται από δημόσια αρχή ή έχει ανατεθεί από αυτή είτε στον υπεύθυνο επεξεργασίας είτε σε τρίτο, στον οποίο γνωστοποιούνται τα δεδομένα» (άρθρο 5 παρ. 2 περ. δ΄ ν. 2472/1997) και τηρούνται και οι λοιπές προϋποθέσεις του ν. 2472/1997 (συγκεκριμένος, σαφής και νόμιμος σκοπός επεξεργασίας, τήρηση της αρχής της αναλογικότητας κλπ).
Όμως, η καθιέρωση του επίμαχου δικαιώματος του αρμόδιου για τον αθλητισμό Υπουργού με τη γενικότητα της διατύπωσης της προτεινόμενης διάταξης είναι κατά την άποψή μου προβληματική και ενδέχεται να δημιουργήσει κανονιστικές αντινομίες, καθώς μολονότι κατ’ εφαρμογή του άρθρου 5 παρ. 2 περ. δ΄ ν. 2472/1997 και του άρθρου 7 περ. ε΄ Οδ. 95/46/ΕΚ ορθώς δεν απαιτεί τη συγκατάθεση των υποκειμένων, φαίνεται να παρακάμπτει εσφαλμένα τις υπόλοιπες προϋποθέσεις επεξεργασίας των επίμαχων προσωπικών δεδομένων όπως αυτές προσδιορίζονται στο ν. 2472/1997 και στην Οδ. 95/46/ΕΚ που έχει μάλιστα αυξημένη τυπική ισχύ (ανώτερη από αυτήν που θα έχει, αν ψηφισθεί, η προτεινόμενη διάταξη).
Επισημαίνεται ιδίως ότι η αναφορά στο τέλος της διάταξης «για τη διεξαγωγή σχετικών ελέγχων», μολονότι πληροί την προϋπόθεση του νόμιμου σκοπού επεξεργασίας, δεν φαίνεται να πληροί την προϋπόθεση του συγκεκριμένου και σαφούς σκοπού επεξεργασίας και ότι ερευνητέα σε κάθε περίπτωση πρέπει να είναι και η συνδρομή της προϋπόθεσης της πλήρωσης της αρχής της αναλογικότητας.
Ορθότερο λοιπόν θα ήταν ή να προστεθεί στο τέλος της διάταξης η φράση «εφ’ όσον τηρούνται οι προϋποθέσεις του ν. 2472/1997» ή ο επιδιωκόμενος σκοπός του νομοθέτη να επιτευχθεί με βάση το ήδη υφιστάμενο νομοθετικό καθεστώς, που επιτρέπει κατά τα προαναφερθέντα στον αρμόδιο για τον αθλητισμό Υπουργό να λαμβάνει γνώση των επίμαχων δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης, ακόμα και χωρίς συγκατάθεση των υποκειμένων τους, εφ’ όσον όμως τηρούνται οι λοιπές (πέραν της συγκατάθεσης των υποκειμένων) προϋποθέσεις του ν. 2472/1997.
Δυστυχώς το άρθρο 6 δεν πρόκειται να προσφέρει κανένα όφελος στον έλεγχο της διαφθοράς για ένα λόγο. Όλες οι ύποπτες συναλλαγές γίνονται με μετρητά (και δη με μαύρο χρήμα).
Στην εποχή της επιστήμης μπορούμε να σας προτείνουμε μια λύση ελέγχου της διαιτησίας μέσω της ανάλυσης των αποφάσεων του διαιτητή. Σύμφωνα με την εμπειρία μας (η οποία πηγάζει από δεκάδες μετρήσεις διαιτητών) πιστεύουμε ότι είναι ο μοναδικός και αδιαμφισβήτητος τρόπος ελέγχου και πρόληψης των εμπλεκομένων.