- Η ενεργός συμμετοχή των εκπαιδευτικών στη διαμόρφωση του περιεχομένου και των διαδικασιών του προγράμματος της Αυτοαξιολόγησης
- Η ανάδειξη της Σχολικής Μονάδας ως βασικού φορέα προγραμματισμού και αξιολόγησης του εκπαιδευτικού της έργου
- Η ενίσχυση της επαγγελματικής ανάπτυξης και η αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού
- Η ενδυνάμωση της εμπιστοσύνης μαθητών και γονέων στο έργο των εκπαιδευτικών και του σχολείου
- Η απόκτηση εμπειριών από στελέχη και εκπαιδευτικούς στα ζητήματα της αξιολόγησης
- Η διαμόρφωση κουλτούρας ανάληψης πρωτοβουλιών για σχεδιασμό δράσεων και την επίλυση προβλημάτων
- Η διάχυση των καλών πρακτικών
- Η δυνατότητα της συνεχούς ανατροφοδότησης του σχεδιασμού και των πολιτικών του ΥΠΔΒΜΘ για συγκεκριμένες παρεμβάσεις (υποστηρικτικού, ενισχυτικού, αντισταθμιστικού, επιμορφωτικού χαρακτήρα)
- Άλλο … :