- Δημιουργία κουλτούρας, αρχών και κανόνων αξιολόγησης στο σχολείο
- Ενεργοποίηση όλων των παραγόντων της εκπαιδευτικής κοινότητας
- Ενίσχυση των σχέσεων εμπιστοσύνης και αμοιβαιότητας μεταξύ των παραγόντων της εκπαιδευτικής κοινότητας
- Συνειδητοποίηση από τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας των ιδιαίτερων συνθηκών λειτουργίας του σχολείου
- Καλλιέργεια της συμμετοχικής ευθύνης και της αυτοδέσμευσης των εκπαιδευτικών σε κοινά αποφασισμένες δράσεις
- Δημιουργία προϋποθέσεων για πρωτοβουλίες και ανάληψη καινοτόμων δράσεων
- Εντοπισμός αδυναμιών, διαπίστωση προβλημάτων και δημιουργία συνθηκών για βελτίωση
- Διάχυση καλών πρακτικών
- Υποστήριξη του εκπαιδευτικού σχεδιασμού με υποδείξεις και προτάσεις προς την εκπαιδευτική ιεραρχία για το περιεχόμενο των παρεμβάσεων
- Άλλο … :