Η έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου ορίζεται από τη δημοσίευσή του στο Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβέρνησης εκτός αν ορίζεται διαφορετικά σε επί μέρους διατάξεις του.
Άρθρο 78: Έναρξη Ισχύος
- 35 ΣχόλιαΆρθρο 01: Ορισμοί Ανώτατης Εκπαίδευσης
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 02: Όργανα Ιδρύματος
- 46 ΣχόλιαΆρθρο 03: Πρύτανης – Αντιπρυτάνεις
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 04: Σύγκλητος
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 05: Πρυτανικό Συμβούλιο
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 06: Σχολή
- 49 ΣχόλιαΆρθρο 07: Τμήμα
- 164 ΣχόλιαΆρθρο 08: Μέλη ΔΕΠ
- 104 ΣχόλιαΆρθρο 09: Λοιπό Επιστημονικό Προσωπικό
- 87 ΣχόλιαΆρθρο 10:Φοιτητική Ιδιότητα
- 145 ΣχόλιαΆρθρο 11: Σπουδές
- 614 ΣχόλιαΆρθρο 12: Μετεγγραφές
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 13: Ακαδημαϊκές ελευθερίες και ακαδημαϊκό άσυλο
- 133 ΣχόλιαΆρθρο 14: Τελικές και Μεταβατικές Διατάξεις για την Ανώτατη Εκπαίδευση
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 15: Αντικείμενο – Ορισμοί Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 16: Πεδίο εφαρμογής για την Έρευνα, Τεχνολογική Ανάπτυξη και Καινοτομία
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 17: Εθνική Στρατηγική Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 18: Διαδικασία έγκρισης ΕΣΕΤΑΚ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 19: Όργανα – Υπουργείο ΠΟ.ΠΑΙ.Θ.
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 20: Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21: Επιστημονικός Σύνδεσμος
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 22: Περιφερειακό Συμβούλιο Έρευνας και Καινοτομίας (ΠΣΕΚ)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 23: Εθνικό Συμβούλιο Έρευνας και Καινοτομίας (ΕΣΕΚ)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24: Επιλογή, διορισμός μελών, λειτουργία ΕΣΕΚ
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 25: Ερευνητικά Κέντρα – Ινστιτούτα – Τεχνολογικοί φορείς
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 26: Διοικητικό Συμβούλιο
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 27: Διευθυντής ερευνητικού κέντρου – Διευθυντές ινστιτούτων
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 28: Επιστημονικό Συμβούλιο ερευνητικού κέντρου – Επιστημονικό Γνωμοδοτικό Συμβούλιο ινστιτούτων
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 29: Προσωπικό ερευνητικών κέντρων και ινστιτούτων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 30: Πόροι των ερευνητικών κέντρων και τεχνολογικών φορέων – Αξιοποίηση της περιουσίας των ερευνητικών και τεχνολογικών φορέων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 31: Δημόσια χρηματοδότηση
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 32: Διαδικασία χρηματοδότησης έργων, μελετών και προγραμμάτων που υποβάλλονται για ΕΤΑΚ – Αξιολόγηση – Έλεγχος
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 33: Μητρώο Πιστοποιημένων Αξιολογητών
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 34: Επιλογή προσωπικού ερευνητικών κέντρων και ινστιτούτων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 35: Εθνικός κατάλογος κριτών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 36: Αξιολόγηση ερευνητικών φορέων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 37: Κινητικότητα ερευνητών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 38: Εποπτευόμενοι φορείς
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 39: Συμβάσεις ορισμένου χρόνου δημόσιων ερευνητικών φορέων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 40: Αμοιβές αποδοτικότητας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41: Αποσβέσεις
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 42: Μεταβατικές και Τελικές διατάξεις για την Έρευνα, Τεχνολογική Ανάπτυξη και Καινοτομία
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 43: Αντισταθμιστική Εκπαίδευση
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 44: Λειτουργία της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 45: Προγραμματισμός και κριτική αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46: Θέματα ΑΔΙΠΠΔΕ
- 3.528 ΣχόλιαΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 213 ΣχόλιαΆρθρο 48: Θέματα Ιδιωτικών Σχολείων, Φροντιστηρίων και Κέντρων Ξένων Γλωσσών
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 49: Θέματα του Εθνικού Οργανισμού Εξετάσεων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 50: Θέματα καθ’ υπέρβαση εγγραφής αποφοίτων Λυκείων που έχουν βραβευθεί σε Ολυμπιάδες
- 74 ΣχόλιαΆρθρο 51: Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 52: Ομαλή λειτουργία δημοσίων σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 53: Λήξη θητείας μελών των ΠΥΣΠΕ, ΠΥΣΔΕ, ΠΥΣΕΕΠ, Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε, Α.Π.Υ.Σ.Δ.Ε, Κ.Υ.Σ.Π.Ε., Κ.Υ.Σ.Δ.Ε., Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 54: Γνωμοδότηση Καλλιτεχνικών Επιτροπών και Εποπτικού Συμβουλίου Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 55: Ακύρωση επιστροφής μισθών επαναπροσληφθέντων εκπαιδευτικών
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 56: Διάρθρωση Σπουδών Επαγγελματικού Λυκείου και 4ο έτος ειδίκευσης
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 57: Εργαστηριακά Κέντρα
- 46 ΣχόλιαΆρθρο 58: Απόφοιτοι Λυκείου προηγούμενων ετών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 59: Θέματα απόλυσης μαθητών Γ΄ τάξης Ημερήσιου και Δ΄ Τάξης Εσπερινού ΓΕΛ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 60: Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 61: Κατανομή αρμοδιοτήτων καταργηθέντος Υπηρεσιακού Συμβουλίου Μειονοτικής Εκπαίδευσης (Υ.Σ.Μ.Ε.)
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 62: Ελληνόγλωσση εκπαίδευση στο εξωτερικό
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 63: Ομογενείς εκπαιδευτικοί σχολείων εξωτερικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 64: Θητεία συλλογικών οργάνων διοίκησης ΝΠΔΔ και ΝΠΙΔ εποπτευόμενα από το ΥΠΟΠΑΙΘΆρθρο 64: Θητεία συλλογικών οργάνων διοίκησης ΝΠΔΔ και ΝΠΙΔ εποπτευόμενα από το ΥΠΟΠΑΙΘ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 65: Οργανισμός Παιδικών και Εφηβικών Βιβλιοθηκών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 66: ΙΤΥΕ-Διόφαντος
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 67: Θέματα αρμοδιότητας Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π
- 179 ΣχόλιαΆρθρο 68: Θέματα Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς (Γ.Γ.Δ.Β.Μ.Ν.Γ.)
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 69: Παράταση της λειτουργίας των ΕΠΑ.Σ. άλλων Υπουργείων
- 48 ΣχόλιαΆρθρο 70: Αποσπάσεις εκπαιδευτικών και διοικητικών υπαλλήλων σε υπηρεσίες και φορείς
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 71: Αιγινήτειο ΝοσοκομείοΆρθρο 71: Αιγινήτειο Νοσοκομείο
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 72: Οργανισμός Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 73: Πληρωμή αποζημιώσεωνΆρθρο 73: Πληρωμή αποζημιώσεων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 74: Θητεία εκπαιδευτικών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75: Θέματα αρμοδιότητας Πυροσβεστικού Σώματος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 76: Μετατροπή θέσεων εκκλησιαστικών υπαλλήλωνΆρθρο 76: Μετατροπή θέσεων εκκλησιαστικών υπαλλήλων
- 31 ΣχόλιαΆρθρο 77: Καταργούμενες Διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 78: Έναρξη Ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
18 Ιουνίου 2015, 12:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
29 Ιουνίου 2015, 09:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο νόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1 Σχόλιο επι του Άρθρου 6050 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Δεν είναι τυχαίο που ο προηγούμενος νόμος είχε πολύμηνη διαβούλευση και τελικά τα πράγματα χειροτέρεψαν. Δεν φταίνε οι νόμοι, για να λειτουργήσει ένας νόμος πρέπει να υπάρχει πρακτικό αποτέλεσμα-εφικτό και όχι…. ‘Ενα παράδειγμα. Ένας άνθρωπος για να πλυθεί, θέλει μια ντουζιέρα ενός τετραγωνικού μέτρου, έμαθε επί χρόνια να χρησιμοποιεί πισίνα και τώρα απαιτείται να μπει -χωρέσει σε ένα μπουκάλι!! Απλά, αν δεν ξεκινήσουμε από τον αριθμό των φοιτητών που μπορούμε να εκπαιδεύσουμε δεν κάνουμε με καλές προθέσεις τίποτα. Όταν ο αριθμός των φοιτητών είναι ο σωστός, όλο το πανεπιστήμιο και η έρευνα θα φτιάξει μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα στο επίπεδο που πρέπει, δεν είναι το ΦΕΚ η κινητήριος δύναμη. Πρέπει να προσαρμοστούμε στις συνθήκες που επιβάλλει η κοινή λογική. Δεν είναι »σωστό» μια κοινωνία να θέλει όλα τα μέλη της να είναι γιατροί και διασημότητες, η τεχνολογική εκπαίδευση σε επίπεδο ΑΤΕΙ είναι απαραίτητη και σε κάθε περίπτωση η μόρφωση και ο πολιτισμός δεν αντιστοιχούν σε πτυχία, αυτό είναι αντίφαση που πρέπει να λυθεί από την κοινωνία.