Στο τέλος της παραγράφου 7 του άρθρου 47 του ν.4264/2014 (Α’ 118) προστίθεται εδάφιο ως εξής: «Στις περιπτώσεις που το ΙΕΚ εξυπηρετείται σε Ε.Κ., την ευθύνη την έχει το Ε.Κ., ισχύουν οι διατάξεις λειτουργίας του Ε.Κ. σε όλα τα ζητήματα, περιλαμβανομένων της σύνθεσης στα εργαστήρια εκπαιδευτικών και αριθμού μαθητών».
Άρθρο 57: Εργαστηριακά Κέντρα
- 35 ΣχόλιαΆρθρο 01: Ορισμοί Ανώτατης Εκπαίδευσης
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 02: Όργανα Ιδρύματος
- 46 ΣχόλιαΆρθρο 03: Πρύτανης – Αντιπρυτάνεις
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 04: Σύγκλητος
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 05: Πρυτανικό Συμβούλιο
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 06: Σχολή
- 49 ΣχόλιαΆρθρο 07: Τμήμα
- 164 ΣχόλιαΆρθρο 08: Μέλη ΔΕΠ
- 104 ΣχόλιαΆρθρο 09: Λοιπό Επιστημονικό Προσωπικό
- 87 ΣχόλιαΆρθρο 10:Φοιτητική Ιδιότητα
- 145 ΣχόλιαΆρθρο 11: Σπουδές
- 614 ΣχόλιαΆρθρο 12: Μετεγγραφές
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 13: Ακαδημαϊκές ελευθερίες και ακαδημαϊκό άσυλο
- 133 ΣχόλιαΆρθρο 14: Τελικές και Μεταβατικές Διατάξεις για την Ανώτατη Εκπαίδευση
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 15: Αντικείμενο – Ορισμοί Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 16: Πεδίο εφαρμογής για την Έρευνα, Τεχνολογική Ανάπτυξη και Καινοτομία
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 17: Εθνική Στρατηγική Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 18: Διαδικασία έγκρισης ΕΣΕΤΑΚ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 19: Όργανα – Υπουργείο ΠΟ.ΠΑΙ.Θ.
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 20: Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21: Επιστημονικός Σύνδεσμος
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 22: Περιφερειακό Συμβούλιο Έρευνας και Καινοτομίας (ΠΣΕΚ)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 23: Εθνικό Συμβούλιο Έρευνας και Καινοτομίας (ΕΣΕΚ)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24: Επιλογή, διορισμός μελών, λειτουργία ΕΣΕΚ
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 25: Ερευνητικά Κέντρα – Ινστιτούτα – Τεχνολογικοί φορείς
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 26: Διοικητικό Συμβούλιο
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 27: Διευθυντής ερευνητικού κέντρου – Διευθυντές ινστιτούτων
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 28: Επιστημονικό Συμβούλιο ερευνητικού κέντρου – Επιστημονικό Γνωμοδοτικό Συμβούλιο ινστιτούτων
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 29: Προσωπικό ερευνητικών κέντρων και ινστιτούτων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 30: Πόροι των ερευνητικών κέντρων και τεχνολογικών φορέων – Αξιοποίηση της περιουσίας των ερευνητικών και τεχνολογικών φορέων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 31: Δημόσια χρηματοδότηση
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 32: Διαδικασία χρηματοδότησης έργων, μελετών και προγραμμάτων που υποβάλλονται για ΕΤΑΚ – Αξιολόγηση – Έλεγχος
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 33: Μητρώο Πιστοποιημένων Αξιολογητών
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 34: Επιλογή προσωπικού ερευνητικών κέντρων και ινστιτούτων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 35: Εθνικός κατάλογος κριτών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 36: Αξιολόγηση ερευνητικών φορέων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 37: Κινητικότητα ερευνητών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 38: Εποπτευόμενοι φορείς
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 39: Συμβάσεις ορισμένου χρόνου δημόσιων ερευνητικών φορέων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 40: Αμοιβές αποδοτικότητας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41: Αποσβέσεις
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 42: Μεταβατικές και Τελικές διατάξεις για την Έρευνα, Τεχνολογική Ανάπτυξη και Καινοτομία
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 43: Αντισταθμιστική Εκπαίδευση
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 44: Λειτουργία της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 45: Προγραμματισμός και κριτική αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46: Θέματα ΑΔΙΠΠΔΕ
- 3.528 ΣχόλιαΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 213 ΣχόλιαΆρθρο 48: Θέματα Ιδιωτικών Σχολείων, Φροντιστηρίων και Κέντρων Ξένων Γλωσσών
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 49: Θέματα του Εθνικού Οργανισμού Εξετάσεων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 50: Θέματα καθ’ υπέρβαση εγγραφής αποφοίτων Λυκείων που έχουν βραβευθεί σε Ολυμπιάδες
- 74 ΣχόλιαΆρθρο 51: Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 52: Ομαλή λειτουργία δημοσίων σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 53: Λήξη θητείας μελών των ΠΥΣΠΕ, ΠΥΣΔΕ, ΠΥΣΕΕΠ, Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε, Α.Π.Υ.Σ.Δ.Ε, Κ.Υ.Σ.Π.Ε., Κ.Υ.Σ.Δ.Ε., Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 54: Γνωμοδότηση Καλλιτεχνικών Επιτροπών και Εποπτικού Συμβουλίου Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 55: Ακύρωση επιστροφής μισθών επαναπροσληφθέντων εκπαιδευτικών
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 56: Διάρθρωση Σπουδών Επαγγελματικού Λυκείου και 4ο έτος ειδίκευσης
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 57: Εργαστηριακά Κέντρα
- 46 ΣχόλιαΆρθρο 58: Απόφοιτοι Λυκείου προηγούμενων ετών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 59: Θέματα απόλυσης μαθητών Γ΄ τάξης Ημερήσιου και Δ΄ Τάξης Εσπερινού ΓΕΛ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 60: Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 61: Κατανομή αρμοδιοτήτων καταργηθέντος Υπηρεσιακού Συμβουλίου Μειονοτικής Εκπαίδευσης (Υ.Σ.Μ.Ε.)
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 62: Ελληνόγλωσση εκπαίδευση στο εξωτερικό
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 63: Ομογενείς εκπαιδευτικοί σχολείων εξωτερικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 64: Θητεία συλλογικών οργάνων διοίκησης ΝΠΔΔ και ΝΠΙΔ εποπτευόμενα από το ΥΠΟΠΑΙΘΆρθρο 64: Θητεία συλλογικών οργάνων διοίκησης ΝΠΔΔ και ΝΠΙΔ εποπτευόμενα από το ΥΠΟΠΑΙΘ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 65: Οργανισμός Παιδικών και Εφηβικών Βιβλιοθηκών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 66: ΙΤΥΕ-Διόφαντος
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 67: Θέματα αρμοδιότητας Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π
- 179 ΣχόλιαΆρθρο 68: Θέματα Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς (Γ.Γ.Δ.Β.Μ.Ν.Γ.)
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 69: Παράταση της λειτουργίας των ΕΠΑ.Σ. άλλων Υπουργείων
- 48 ΣχόλιαΆρθρο 70: Αποσπάσεις εκπαιδευτικών και διοικητικών υπαλλήλων σε υπηρεσίες και φορείς
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 71: Αιγινήτειο ΝοσοκομείοΆρθρο 71: Αιγινήτειο Νοσοκομείο
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 72: Οργανισμός Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 73: Πληρωμή αποζημιώσεωνΆρθρο 73: Πληρωμή αποζημιώσεων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 74: Θητεία εκπαιδευτικών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75: Θέματα αρμοδιότητας Πυροσβεστικού Σώματος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 76: Μετατροπή θέσεων εκκλησιαστικών υπαλλήλωνΆρθρο 76: Μετατροπή θέσεων εκκλησιαστικών υπαλλήλων
- 31 ΣχόλιαΆρθρο 77: Καταργούμενες Διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 78: Έναρξη Ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
18 Ιουνίου 2015, 12:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
29 Ιουνίου 2015, 09:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο νόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
6 Σχόλια 6050 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Στη Θεσσαλονίκη υπάρχει ένα μοναδικό καινούργιο Εκπαιδευτικό Συγκρότημα που στεγάζει το 1ο ΕΠΑΛ Καλαμαριάς και θα μπορούσε με απογευματινή λειτουργία να στεγάσει ένα σύγχρονο νέο ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ Ι.Ε.Κ.ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ, επειδή η ΕΠΑΣ πλέον καταργήθηκε και το απόγευμα είναι όλες οι υποδομές ανενεργές.
Αυτό το κτίριο του ΕΠΑΛ και Ε.Κ. είναι καινούργιο και πολύ σύγχρονο και διαθέτει και σύγχρονα Εργαστήρια τεχνολογικών τομέων στο Εργαστηριακό Κέντρο για κατάρτιση των σπουδαστών Δ.Ι.Ε.Κ. σε τεχνολογικές ειδικότητες.
Έτσι θα έχει η Θεσσαλονίκη ένα απόλυτα σύγχρονο και μοναδικό Τεχνολογικό Δ.Ι.Ε.Κ. και θα επιτευχθεί βέλτιστη χρήση των πόρων του κράτους και ποιοτική τεχνολογική κατάρτιση.
Το ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Καλαμαριάς υποστηρίζει σήμερα εργαστηριακά τους παρακάτω τομείς:
Τομέας Ηλεκτρονικός
Τομέας Ηλεκτρολογικός
Τομέας Πληροφορικής
Τομέας Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών
Τομέας Υγείας & Πρόνοιας
Τομέας Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος
Τομέας Μηχανολογικός – Οχημάτων
Το κεντρικό κτίριο του ΕΠΑ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ διαθέτει:
• 25 αίθουσες διδασκαλίας (με ειδικές περσίδες ηλιοσκιασμού),
• γραφεία διοίκησης του ΕΠΑ.Λ και της ΕΠΑ.Σ.(καταργήθηκε)
• κοινόχρηστους και βοηθητικούς χώρους σε κάθε όροφο,
• αίθουσα πολλαπλών χρήσεων 500 ατόμων,
• αίθουσα συνεδριάσεων – γραφείο εκπαιδευτικών,
• βιβλιοθήκη,
• κυλικείο
Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά
• Οι χώροι είναι προσβάσιμοι μέσω 3 κλιμακοστασίων και αντίστοιχων ανελκυστήρων.
• Σε όλους τους χώρους υπάρχει υποδομή ενσύρματης πρόσβασης στο διαδίκτυο.
• Η θέρμανση υλοποιείται με φυσικό αέριο.
• Για τη ρύθμιση της θέρμανση, ψύξης, εξαερισμού και φωτισμού υπάρχει Κεντρική μονάδα διαχείρισης ενεργειακών συστημάτων (BMS).
Τι εννοεί ο νομοθέτης με το συγκεκριμένο άρθρο;
Μήπως ότι τα ΙΕΚ οφείλουν να εφαρμόζουν τις εγκυκλίους της Δ/νσης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και όχι της Γ.Γ.Δ.Β.Μ. όπου υπάγονται;
Αν εννοεί αυτό, έχει υπόψη του ο νομοθέτης την με αρ. πρωτ. 95978/Δ4/17-06-2015 εγκύκλιο σύμφωνα με την οποία (άρθρο 10, παρ. 4):
Α) για τη διασφάλιση του εξοπλισμού των εργαστηρίων και την εύρυθμη λειτουργία των εργαστηριακών μαθημάτων, προσλαμβάνεται κατά προτεραιότητα ένας τουλάχιστον εκπαιδευτικός του Ε.Κ. για κάθε εργαστηριακό μάθημα.
1. Όλοι οι υπόλοιποι εκπαιδευτές προκειμένου να διδάξουν στα ΙΕΚ, κατατάσσονται βάση μορίων σε μητρώο εκπαιδευτών και προσλαμβάνονται από αυτό, για τους εκπαιδευτικούς του Ε.Κ. δεν απαιτούνται μόρια?
2. Πολλοί από τους εκπαιδευτές που εντάσσονται στο μητρώο εκπαιδευτών είναι άνεργοι. Παρόλα αυτά ένα μεγάλο μέρος των ωρών κατάρτισης δίνεται αξιωματικά στους εκπαιδευτικούς του Ε.Κ. (δημόσιοι υπάλληλοι) ως υπερωριακή απασχόληση και όχι στους άνεργους!
3. Από 1.9.2016 η πιστοποιημένη εκπαιδευτική επάρκεια αποτελεί προϋπόθεση προκειμένου εκπαιδευτής να μετάσχει σε χρηματοδοτούμενο από δημόσιους πόρους πρόγραμμα της μη τυπικής εκπαίδευσης. Για τους εκπαιδευτικούς του Ε.Κ. δεν αποτελεί προϋπόθεση?
4. για τη διασφάλιση του εξοπλισμού των εργαστηρίων και την εύρυθμη λειτουργία των εργαστηριακών μαθημάτων, μήπως οι εκπαιδευτικοί του Ε.Κ. και ειδικότερα οι τομεάρχες, υποδιευθυντές, διευθυντές απολαμβάνουν μειωμένο ωράριο και εισπράτουν επίδομα θέσης?
Β) Σε εκπαιδευτικό από τα στελέχη διοίκησης του Ε.Κ. είναι δυνατό να ανατεθούν συνολικά μέχρι δέκα(10) διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως από το ΔΙΕΚ – ΔΣΕΚ κατά τις ημέρες υπευθυνότητας του.
Αυτές οι ώρες δεν είναι υπερωριακή απασχόληση εντός ωραρίου εργασίας, δεδομένου ότι τις ημέρες υπευθυνότητάς του για το απογευματινό ωράριο, έχει «ρεπό» από την πρωϊνή υπηρεσία (σχολείο όπου διδάσκει)?
Μήπως ο νομοθέτης τελικά δεν είχε υπόψη του όλα αυτά? Μήπως σε αυτή την περίοδο κρίσης που περνάει η χώρα, να δώσουμε προτεραιότητα στη μείωση της ανεργίας και όχι στην ικανοποίηση «εγωιστικών» αιτημάτων ενός ήδη ευνοημένου κλάδου? Μήπως τελικά ο νομοθέτης θέλει να αφήσει την ευθύνη λειτουργίας των Δ.ΙΕΚ στη Γ.Γ.Δ.Β.Μ και στις διατάξεις της?
ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ
1)ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ(Ε.Κ) ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΒΑΘΜΙΔΑ (Ββαθμια)ΘΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΑΛΛΗΣ ΒΑΘΜΙΔΑΣ(ΜΕΤΑ Ββαθμιας)!!!!
2)ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ(Ε.Κ)ΜΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ π.χ ΦΟΥΡΝΑΡΗΣ, ΘΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ π.χ ΦΥΣΙΚΟΣ,ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ,ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ,ΚΟΜΜΩΤΗΣ,ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΣ,ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ…!!!!
3)ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ Ε.Κ,ΜΕ
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΑΣΧΕΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΥΘΥΝΗΣ ΤΟΥΣ.ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ
Ε.Κ ΜΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ π.χ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ π.χ ΑΙΣΘΗΤΙΚΩΝ?!!!!
4)ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ή ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΩΝ Ε.Κ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΥΠΕΡΕΞΟΥΣΙΕΣ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΩΝ,ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟ ΜΑΘΗΤΩΝ?!!!!!
5)ΤΟ ΙΝΕΔΙΒΙΜ ΥΠΑΡΧΕΙ ή ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΜΑ?ΑΝ ΤΑ ΙΕΚ ΔΕΝ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥΣ, ΤΟΤΕ ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ?ΑΛΛΟΣ ΑΣΧΕΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ΙΕΚ?
6)ΠΟΙΟΣ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ Ε.Κ?Ο ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΕΧΕΙ ΕΛΕΓΧΘΕΙ.ΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΧΟΥΝ ΔΑΠΑΝΗΘΕΙ ΜΕΓΑΛΑ ΠΟΣΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΣΑ ΕΧΟΥΝ ΦΑΓΩΘΕΙ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ?
7)Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΗ.ΑΥΤΟΝΟΜΑ ΙΕΚ ΜΕ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ.ΑΛΛΙΩΣ ΜΗΝ ΤΑ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΙΕΚ.ΟΝΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΣΑΛΑΤΟ-ΙΕΚ ΜΕ ΟΛΙΓΟΝ ΑΠΟ ΡΙΓΑΝΗ ΚΑΙ Ββαθμια.
Δεν είναι δυνατόν την αποκλειστική ευθύνη της σύνθεσης των εκπαιδευτικών και του αριθμού των μαθητών να την αναλάβουν τα Ε.Κ., γιατί κάτι τέτοιο αντιβαίνει τόσο στο θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας των ΙΕΚ όσο και στο πνεύμα και τη φιλοσοφία της Εκπαίδευσης Ενηλίκων.
1.Ο αριθμός των καταρτιζομένων ανά τμήμα ορίζεται με σαφήνεια από τον κανονισμό λειτουργίας των ΙΕΚ (Κανονισμός Λειτουργίας των ΙΕΚ, ΦΕΚ 1807/2-7-2014, άρθρο 10), όπου προβλέπονται και συγκεκριμένες ρυθμίσεις για τη λειτουργία των εργαστηριακών μαθημάτων και αυτών εκτός χώρου ΙΕΚ.
2.Οι εκπαιδευτές των ΙΕΚ σύμφωνα με το νόμο (Κανονισμός Λειτουργίας των ΙΕΚ, ΦΕΚ 1807/2-7-2014, άρθρο 8) πρέπει να διαθέτουν τυπικά και ουσιαστικά προσόντα και την απαιτούμενη πιστοποιημένη εκπαιδευτική επάρκεια για την επαγγελματική κατάρτιση στο πλαίσιο της Διά Βίου Μάθησης. Απαιτείται η χρήση των κατάλληλων εκπαιδευτικών μεθόδων και εργαλείων, συμπεριλαμβανομένων των τεχνικών εκπαίδευσης ενηλίκων, βασικές προϋποθέσεις για τη διασφάλιση της υψηλής ποιότητας της παρεχόμενης κατάρτισης. Τα προγράμματα σπουδών περιλαμβάνουν σαφείς κατευθύνσεις αναφορικά με τα προσόντα των εκπαιδευτών ανά μάθημα και με τα απαιτούμενα εκπαιδευτικά μέσα, μεθοδολογίες και εργαλεία. Για το λόγο αυτό, εφαρμόζοντας την Υπουργική Απόφαση «Σύστημα Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων της Μη Τυπικής Εκπαίδευσης» (Φ.Ε.Κ. 2844/23-10-2012) ο Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων (ΕΟΠΠΕΠ) διοργανώνει εξετάσεις για την πιστοποίηση εκπαιδευτών ενηλίκων σε ημερομηνίες που είχαν ήδη ανακοινωθεί για τον Ιούνιο και τον Ιούλιο του 2015 ακολουθώντας τις συγκεκριμένες προδιαγραφές που θέτει το νομικό πλαίσιο για τους εκπαιδευτές ενηλίκων στην μη τυπική εκπαίδευση, στην οποία ανήκουν και τα ΙΕΚ.
3.Επίσης, σύμφωνα πάλι με τον κανονισμό λειτουργίας των ΙΕΚ, η επιλογή των εκπαιδευτών γίνεται ύστερα από προκήρυξη της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης και για την επιλογή των εκπαιδευτών συνεκτιμώνται η εργασιακή εμπειρία, η διδακτική εμπειρία, η εξειδίκευση στο γνωστικό αντικείμενο που επιθυμούν να διδάξουν, οι συναφείς με το αντικείμενο μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών, η απόδοση, η συνέπεια και το επίπεδο συνεργασίας στην περίπτωση προηγούμενης συνεργασίας με το ΙΕΚ κ.α. Η επιλογή γίνεται από επιτροπή αποτελούμενη από το Διευθυντή του οικείου ΙΕΚ και ένα μέλος οριζόμενο από τη Γ.Γ.Δ.Β.Μ.
Ως εκ τούτου η επιλογή των εκπαιδευτών των εργαστηριακών μαθημάτων και ο αριθμός των καταρτιζόμενων δεν μπορεί να είναι αποκλειστική ευθύνη των Ε.Κ., αλλά αποφασιστικό λόγο πρέπει να έχουν όσοι ανήκουν στη διεύθυνση των ΙΕΚ και στη Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης, που έχουν τη γνώση και την εμπειρία για την εφαρμογή των παραπάνω προϋποθέσεων.
Όλα τα εργαστήρια πρέπει να έχουν το δικό τους εργαστηριακό χώρο και όχι να συγχωνεύονται με άλλα!(παράδειγμα, το εργαστήριο Ιατρικό-Βιολογικό, μαζί με το εργαστήριο Φαρμακείου!)
Τα προβλήματα που δημιουργούνται είναι πάρα πολλά. (ωρολόγιο πρόγραμμα,αναθέσεις μαθημάτων,υπευθυνότητα εργαστηριακού χώρου,χωροταξικά προβλήματα και πολλά άλλα)
Δε καταλαβαίνω τι εννοεί ο νομοθέτης λέγοντας «ισχύουν οι διατάξεις λειτουργίας του Ε.Κ. σε όλα τα ζητήματα, περιλαμβανομένων της σύνθεσης στα εργαστήρια εκπαιδευτικών και αριθμού μαθητών».
Μήπως είναι ασαφές και γενικόλογο με αποτέλεσμα να περιπλέξει τα πράγματα μεταξύ Ε.Κ και Ι.Ε.Κ.