Στο πρώτο εδάφιο της παραγράφου 2 του άρθρου 42 του ν.4186/2013, όπως έχει συμπληρωθεί με την παράγραφο 8 του άρθρου 45 του ν.4264/2014, προστίθεται η φράση «και γνώμη των αρμοδίων καλλιτεχνικών επιτροπών για τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία, του Εποπτικού Συμβουλίου Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης (Ε.Σ.Δ.Ε.Ε.) για τις σχολικές μονάδες της Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης».
Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 54: Γνωμοδότηση Καλλιτεχνικών Επιτροπών και Εποπτικού Συμβουλίου Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης
Άρθρο 54: Γνωμοδότηση Καλλιτεχνικών Επιτροπών και Εποπτικού Συμβουλίου Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης
- 35 ΣχόλιαΆρθρο 01: Ορισμοί Ανώτατης Εκπαίδευσης
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 02: Όργανα Ιδρύματος
- 46 ΣχόλιαΆρθρο 03: Πρύτανης – Αντιπρυτάνεις
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 04: Σύγκλητος
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 05: Πρυτανικό Συμβούλιο
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 06: Σχολή
- 49 ΣχόλιαΆρθρο 07: Τμήμα
- 164 ΣχόλιαΆρθρο 08: Μέλη ΔΕΠ
- 104 ΣχόλιαΆρθρο 09: Λοιπό Επιστημονικό Προσωπικό
- 87 ΣχόλιαΆρθρο 10:Φοιτητική Ιδιότητα
- 145 ΣχόλιαΆρθρο 11: Σπουδές
- 614 ΣχόλιαΆρθρο 12: Μετεγγραφές
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 13: Ακαδημαϊκές ελευθερίες και ακαδημαϊκό άσυλο
- 133 ΣχόλιαΆρθρο 14: Τελικές και Μεταβατικές Διατάξεις για την Ανώτατη Εκπαίδευση
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 15: Αντικείμενο – Ορισμοί Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 16: Πεδίο εφαρμογής για την Έρευνα, Τεχνολογική Ανάπτυξη και Καινοτομία
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 17: Εθνική Στρατηγική Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 18: Διαδικασία έγκρισης ΕΣΕΤΑΚ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 19: Όργανα – Υπουργείο ΠΟ.ΠΑΙ.Θ.
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 20: Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21: Επιστημονικός Σύνδεσμος
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 22: Περιφερειακό Συμβούλιο Έρευνας και Καινοτομίας (ΠΣΕΚ)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 23: Εθνικό Συμβούλιο Έρευνας και Καινοτομίας (ΕΣΕΚ)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24: Επιλογή, διορισμός μελών, λειτουργία ΕΣΕΚ
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 25: Ερευνητικά Κέντρα – Ινστιτούτα – Τεχνολογικοί φορείς
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 26: Διοικητικό Συμβούλιο
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 27: Διευθυντής ερευνητικού κέντρου – Διευθυντές ινστιτούτων
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 28: Επιστημονικό Συμβούλιο ερευνητικού κέντρου – Επιστημονικό Γνωμοδοτικό Συμβούλιο ινστιτούτων
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 29: Προσωπικό ερευνητικών κέντρων και ινστιτούτων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 30: Πόροι των ερευνητικών κέντρων και τεχνολογικών φορέων – Αξιοποίηση της περιουσίας των ερευνητικών και τεχνολογικών φορέων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 31: Δημόσια χρηματοδότηση
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 32: Διαδικασία χρηματοδότησης έργων, μελετών και προγραμμάτων που υποβάλλονται για ΕΤΑΚ – Αξιολόγηση – Έλεγχος
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 33: Μητρώο Πιστοποιημένων Αξιολογητών
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 34: Επιλογή προσωπικού ερευνητικών κέντρων και ινστιτούτων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 35: Εθνικός κατάλογος κριτών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 36: Αξιολόγηση ερευνητικών φορέων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 37: Κινητικότητα ερευνητών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 38: Εποπτευόμενοι φορείς
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 39: Συμβάσεις ορισμένου χρόνου δημόσιων ερευνητικών φορέων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 40: Αμοιβές αποδοτικότητας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41: Αποσβέσεις
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 42: Μεταβατικές και Τελικές διατάξεις για την Έρευνα, Τεχνολογική Ανάπτυξη και Καινοτομία
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 43: Αντισταθμιστική Εκπαίδευση
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 44: Λειτουργία της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 45: Προγραμματισμός και κριτική αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46: Θέματα ΑΔΙΠΠΔΕ
- 3.528 ΣχόλιαΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 213 ΣχόλιαΆρθρο 48: Θέματα Ιδιωτικών Σχολείων, Φροντιστηρίων και Κέντρων Ξένων Γλωσσών
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 49: Θέματα του Εθνικού Οργανισμού Εξετάσεων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 50: Θέματα καθ’ υπέρβαση εγγραφής αποφοίτων Λυκείων που έχουν βραβευθεί σε Ολυμπιάδες
- 74 ΣχόλιαΆρθρο 51: Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 52: Ομαλή λειτουργία δημοσίων σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 53: Λήξη θητείας μελών των ΠΥΣΠΕ, ΠΥΣΔΕ, ΠΥΣΕΕΠ, Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε, Α.Π.Υ.Σ.Δ.Ε, Κ.Υ.Σ.Π.Ε., Κ.Υ.Σ.Δ.Ε., Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 54: Γνωμοδότηση Καλλιτεχνικών Επιτροπών και Εποπτικού Συμβουλίου Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 55: Ακύρωση επιστροφής μισθών επαναπροσληφθέντων εκπαιδευτικών
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 56: Διάρθρωση Σπουδών Επαγγελματικού Λυκείου και 4ο έτος ειδίκευσης
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 57: Εργαστηριακά Κέντρα
- 46 ΣχόλιαΆρθρο 58: Απόφοιτοι Λυκείου προηγούμενων ετών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 59: Θέματα απόλυσης μαθητών Γ΄ τάξης Ημερήσιου και Δ΄ Τάξης Εσπερινού ΓΕΛ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 60: Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 61: Κατανομή αρμοδιοτήτων καταργηθέντος Υπηρεσιακού Συμβουλίου Μειονοτικής Εκπαίδευσης (Υ.Σ.Μ.Ε.)
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 62: Ελληνόγλωσση εκπαίδευση στο εξωτερικό
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 63: Ομογενείς εκπαιδευτικοί σχολείων εξωτερικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 64: Θητεία συλλογικών οργάνων διοίκησης ΝΠΔΔ και ΝΠΙΔ εποπτευόμενα από το ΥΠΟΠΑΙΘΆρθρο 64: Θητεία συλλογικών οργάνων διοίκησης ΝΠΔΔ και ΝΠΙΔ εποπτευόμενα από το ΥΠΟΠΑΙΘ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 65: Οργανισμός Παιδικών και Εφηβικών Βιβλιοθηκών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 66: ΙΤΥΕ-Διόφαντος
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 67: Θέματα αρμοδιότητας Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π
- 179 ΣχόλιαΆρθρο 68: Θέματα Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς (Γ.Γ.Δ.Β.Μ.Ν.Γ.)
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 69: Παράταση της λειτουργίας των ΕΠΑ.Σ. άλλων Υπουργείων
- 48 ΣχόλιαΆρθρο 70: Αποσπάσεις εκπαιδευτικών και διοικητικών υπαλλήλων σε υπηρεσίες και φορείς
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 71: Αιγινήτειο ΝοσοκομείοΆρθρο 71: Αιγινήτειο Νοσοκομείο
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 72: Οργανισμός Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 73: Πληρωμή αποζημιώσεωνΆρθρο 73: Πληρωμή αποζημιώσεων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 74: Θητεία εκπαιδευτικών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75: Θέματα αρμοδιότητας Πυροσβεστικού Σώματος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 76: Μετατροπή θέσεων εκκλησιαστικών υπαλλήλωνΆρθρο 76: Μετατροπή θέσεων εκκλησιαστικών υπαλλήλων
- 31 ΣχόλιαΆρθρο 77: Καταργούμενες Διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 78: Έναρξη Ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
18 Ιουνίου 2015, 12:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
29 Ιουνίου 2015, 09:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο νόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
7 Σχόλια 6050 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Συμφωνώ με τη κ. Ματίνα γιατί είναι παράλογο να εξαιρείται η μοριοδότηση από την εγκύκλιο μεταθέσεων μόνο για τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία, ενώ ισχύει σε όλο το δημόσιο τομέα. Όταν δεν υπάρχει συγκεκριμένη μοριοδότηση για τα προσόντα κάθε υποψηφίου πάντα η πιθανότητα αδικίας στην επιλογή καθηγητών είναι υπαρκτή γιατί το τοπίο γίνεται θολό. Τη μοριοδότηση πιθανόν τη φοβούνται όσοι υπολείπονται προσόντων ή βλάπτονται τα άμεσα συμφεροντά τους. Επίσης τα Μουσικά Σχολεία δεν έκλεισαν χάρη στο σθεναρό αγώνα της Kαλλιτεχνικής Επιτροπής. Οι εργαζόμενοι σε αυτά, όπως και οι μαθητές τους έδωσαν και δίνουν αγώνες.
Κατα αρχήν από το Π.Δ. 100/1997, άρθρο 8Β η εγκύκλιος εμπεριέχει πολλές ασάφειες όπως αυτός της «Πενταετούς ενασχόλησης με το προς διδασκαλία μάθημα» το οποίο δεν είναι λογικό να ζητείται από σχολικές μονάδες του Δημοσίου τομέα. Η παιδαγωγική κατάρτιση των Πανεπιστημίων της χώρας είναι αρκετή και είναι παράλογο η μετάθεση ενός εκπαιδευτικού σε δημόσια θέση να κρίνεται από την προυπηρεσία του στον ιδιωτικό τομέα και πόσο μάλλον σε Ωδεία τα οποία είναι αδιαβάθμητα. Όλοι γνωρίζουμε ότι η απασχόληση δίδεται κυρίως από ιδιωτικές σχολείς και Ωδεία ή την τοπική Αυτοδιοίκηση. Επίσης θεωρεί για την διδασκαλία των θεωρητικών μαθημάτων της Μουσικής απαραίτητο κριτήριο την κατοχή κάποιων Ωδειακών πτυχίων τα οποία είναι αδιαβάθμητα και επίσης μπορούν να καλυφθούν από Π.Ε. 16 αποφοοιτους των Μουσικών Σπουδών.
Για την πιο αντικειμενική επιλογή των υποψηφίων θα έπρεπε να αλλάξει αυτή η μπαγιάτικη εγκύκλιος και εφόσον θεσπιστούν συγκεκριμένα μόρια για κάθε προσόν τότε και η καλλιτεχνική επιτροπή δεν έχει λόγο υπάρξης. Τώρα σχετικά με το πόσο βοήθησε η καλλιτεχνική επιτροπή τα σχολεία καλύτερα θα ήταν με τα χρήματα που πληρώνονται όλοι αυτοί αγαπητή Βασιλική κάθε χρόνο να πληρώνονταν και να καλύπτονταν τα εκατοντάδες κενά των Μουσικών Σχολείων. Τα Μουσικά Σχολεία πρέπει να αποσυνδεθούν από την Ιδιωτική Ωδειακή εκπαίδευση και τα συμφέροντά τους και να εξυγιανθούν τόσο στις επιλογές των καθηγητών που ήδη έχουν τόσο και σε αυτούς που πρόκειται να προσλάβουν στο μέλλον.
Επανέρχομαι να κάνω μία διόρθωση στο από 24-6-2015 σχόλιό μου:
Όπου αναφέρω «άρθρο 55» (εκ παραδρομής) νοείται το «άρθρο 54».
Ευχαριστώ
Βασιλική Ζεπάτου
εκπ/κος ΠΕ 16.01 Μουσικού Σχολείου
Είναι πολύ σωστή η προσθήκη του άρθρου 55 ως προς τα Μουσικά Σχολεία διότι λαμβάνει υπόψη το Ν. 1824/1988 άρθρο 16 Ι βάσει του οποίου η Καλλιτεχνική Επιτροπή έχει αρμοδιότητα για το πρόγραμμα διδασκαλίας των Μουσικών Σχολείων (ωρολόγιο και αναλυτικό πρόγραμμα).
Δεν μπορεί όμως να μείνουν ασχολίαστα 2 προηγούμενα σχόλια:
1) του κ. Βασίλη Στεφανίδη (20/6): Υπάρχουν ισχύοντα προγράμματα σπουδών μουσικών μαθημάτων για τα Μουσικά Σχολεία. Αυτό το καιρό από το ΙΕΠ, στο πλαίσιο της Πράξης του Νέου Σχολείου, εκπονούνται νέα Π.Σ. και Οδηγοί Εκπαιδευτικού για τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία. Απλούστατα, εφόσον ψηφιστεί το νομοσχέδιο, θα πρέπει για τα νέα αυτά Π.Σ. να γνωμοδοτήσουν αντίστοιχα η Καλλιτεχνική Επιτροπή Μουσικών Σχολείων και η Επιτροπή Καλλιτεχνικών Σχολείων πριν δημοσιευτούν σε ΦΕΚ.
2) της Ματίνας (24/6): Το σχόλιο αυτό είναι εκτός θέματος γιατί το άρθρο 55 του νομοσχεδίου δεν αφορά τις μεταθέσεις στα Μουσικά Σχολεία. Προς ενημέρωση, η εγκύκλιος μεταθέσεων δεν θεσπίζει κριτήρια μετάθεσης αλλά υλοποιεί το νομικό πλαίσιο των μεταθέσεων που ορίζεται στο Π.Δ. 100/1997, άρθρο 8Β ειδικότερα για το Μουσικά Σχολεία. Το ό,τι δεν υπάρχει μοριοδότηση δεν σημαίνει αυθαιρεσία. Υπάρχουν ρητά αντικειμενικά κριτήρια που αναφέρονται στο Π.Δ. 100/97 βάσει των οποίων γνωμοδοτεί η Καλλιτεχνική Επιτροπή και εισηγείται το ΚΥΣΔΕ. Όλα τα προσόντα που αναφέρει η Ματίνα στο σχόλιό της περιλαμβάνονται σ΄αυτά που ορίζει το Π.Δ. ότι λαμβάνονται υπόψη για μετάθεση στα Μουσικά Σχολεία.Με βάση αυτά τεκμηριώνονται τα σχετικά πρακτικά της Καλλιτεχνικής Επιτροπής.
Η γνώμη της -περί κατάργησης της Καλλιτεχνικής Επιτροπής – δείχνει άγνοια των πραγματικών καταστάσεων και της ιστορίας εξέλιξης του θεσμού των Μουσικών Σχολείων και του θεσμικού ρόλου της Καλλιτεχνικής Επιτροπής η οποία ως μόνιμο συλλογικό όργανο, σύμβουλος της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας, έπαιξε και συνεχίζει να παίζει καθοριστικό ρόλο στο να αναπτυχθεί ο θεσμός, με αποτέλεσμα από 1 να έχουμε φθάσει στα 43 μέχρι στιγμής Μουσικά Σχολεία.
Τα τελευταία χρόνια με την οικονομική κρίση, η Καλλιτεχνική Επιτροπή υπερασπίστηκε σθεναρά το θεσμό και δεν έκλεισε ούτε ένα Μουσικό Σχολείο. Συνεργάστηκε ώστε να αγοραστούν μουσικά όργανα 200.000 ευρώ με δωρεά του ΟΠΑΠ, μερίμνησε ώστε να εγκριθεί το 2011 η εκπόνηση νέων προγραμμάτων σπουδών και οδηγών εκπαιδευτικού για τα μουσικά μαθήματα στο πλαίσιο της Πράξης του Νέου Σχολείου, συνέβαλε στο να σχεδιαστούν οι 3 Πράξεις «Αναβάθμιση Μουσικών & Καλλιτεχνικών Σχολείων…» μέσω ΕΣΠΑ ώστε να εργαστούν αναπληρωτές και ωρομίσθιοι μουσικοί στα Μουσικά Σχολεία και να επιμορφωθούν στις ΤΠΕ κ.ά.
Γενικά χρειάζεται προσοχή στην έκφραση γνώμης/δημιουργίας εντυπώσεων που κάθε άλλο παρά συμβάλλουν εποικοδομητικά στη συγκεκριμένη διαβούλευση.
Με εκτίμηση
Βασιλική Ζεπάτου
εκπ/κος ΠΕ 16.01 Μουσικού Σχολείου
Για τις μεταθέσεις στα Μουσικά Σχολεία δεν έχει καθοριστεί από την εγκύκλιο μεταθέσεων καμία απολύτως μοριοδότηση για το κάθε Πανεπιστημιακό πτυχίο, πτυχίο Ωδείου που καταθέτει κάθε υποψήφιος, τα λοιπά προσόντα όπως οι επιστημονικές δημοσιευσεις, τα βραβεία σε Μουσικούς διαγωνισμούς, η συμμετοχή σε σεμινάρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Όλα αυτά λοιπόν δεν μπορούν να δώσουν αντικειμενικά αποτελέσματα στις μεταθέσεις. Η εκγύκλιος όπως λειτουργεί τόσα χρόνια και με αυτά που ζητάει δίνει αυθαίρετη δύναμη επιλογής στην καλλιτεχνική επιτροπή η οποία αποφασίζει ποιος μετατίθεται και ποιος όχι. Είναι απαράδεκτο στην εποχή που ζούμε να ισχύει αυτός ο τριτοκοσμικός τρόπος επιλογής των υποψηφίων. Επίσης θα έπρεπε κατά τη γνώμη μου να συνυπολογίζονται όλα τα πρόσθετα προσόντα προς τα διδασκόμενα μαθήματα σε ένα μουσικό σχολείο και όχι μόνο αυτά που καλύπτουν την εκάστοτε οργανική θέση, διότι τα μουσικά σχολεία έχουν πολλά κενά κάθε χρόνο και η επιλογή καθηγητών που μπορούν να είναι ευέλικτοι προς τη διδασκαλία διαφόρων αντικειμένων θα ήταν προς όφελος των μαθητών όσο και του κράτους. Κατα τη γνώμη μου πρέπει να καταργηθεί η καλλιτεχνική επιτροπή ή να περιοριστεί με θέσπιση αντικειμενικών κριτηρίων (μέσω της εγκυκλίου) η αρμοδιότητά της στην επιλογή των καθηγητών που ενδιαφέρονται για τις μεταθέσεις.
Να αναγνωριστούν οι τεχνικές του Decoupage, Scrapbooking και Powertex που διδάσκονται κατά κόρον στην Ελλάδα σε πολιτιστικούς συλλόγους, όπωςκαι η κατασκεύη ψευτοκοσμήματος, και εμείς που τα διδάσκουμε να μπορούμε να παίρνουμε απο το κράτος πιστοποίηση και άδεια ελευθέρου εμπορίου,όπως και ίσχυε με άδειες που έβγαζαν οι Νομαρχίες. Οι τεχνικές αυτές υπάγονται στα καλλιτεχνικά.
Ακόμη δεν έχουν εκδοθεί οι Υπουργικές αποφάσεις με τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών των Μουσικών -Καλλιτεχνικών