Κείμενο Βάσης

Κατεβάστε το Κείμενο Βάσης (4131) και χρησιμοποιήστε την φόρμα για την υποβολή σχολίων.

  • Υπόμνημα, Αίτηση Ειδική & Καταγγελία Ειδική ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ
    ΑΡ. ΠΡΩΤ…………………………………..
    Προς
    Κύριο Πρωθυπουργό, κ. Γιώργο Παπανδρέου
    Κυρία Άννα Διαμαντοπούλου, Υπουργό Παιδείας
    Κυρία Φώφη Γεννηματά, Αναπληρωτή Υπουργό Παιδείας
    κ. Εύη Χριστοφιλοπούλου, Υφυπουργό Παιδείας
    Δν/ση Τριτοβάθιας Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ) Υπουργείου Παιδείας
    Πρόεδρο ΑΣΠΑΙΤΕ, Πρόεδρο Παιδαγωγικού Ινστιτούτου
    Εισαγγελία Αρείου Πάγου και Εφετών, Πρωτοδικών
    Κοινοποίηση: κ.κ. Βουλευτές, Πρυτάνεις Πανεπιστημίων και Καθηγητές Παιδαγωγικών Τμημάτων, Διευθυντές, ΟΛΜΕ, ΔΟΕ, ΠΟΣΔΕΠ, Εκπαιδευτικούς, Μ.Μ.Ε.
    Αθήνα, 14-6-2011

    Για να γίνει σωστή έρευνα και τεχνολογία , όπως και Τεχνολογικό Λύκειο πρέπει πρώτα να γίνουν σωστά Πανεπιστήμια και ΤΕΙ και σωστή ΑΣΠΑΙΤΕ σωστό Πιδαγωικό Ινσττιτούτο, χωρίς «καθηγητές», που εκλέγονται με παράνομες διαδικασίες και όλοι τους συγκαλύπτουν! Να μια απόδειξη:

    Θέμα: «Υπόθεση κ. Ευανθία Μακρή Μπότσαρη, υπόθεση ΑΣΠΑIΤΕ, υπόθεση Π. Ι., υπόθεση Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων», υπόθεση διαφθοράς, εκβιασμών απειλών, συγκαλύψεων, διαχρονικών παρανομιών κλπ.

    Κύριε, Πρωθυπουργέ,
     Αξιότιμοι/ες Κυρίες/οι
     Το Υπουργείο Παιδείας αδυνατεί, όπως φαίνεται, να φέρει, σκοπίμως, εις πέρας με δική του πρωτοβουλία την υπόθεση Ευανθία Μακρή Μπότσαρη και στέλνει σε άλλους έγγραφα να «πράξουν τα νόμιμα», ενώ το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας και ο Πρόεδρος της ΑΣΠΑΙΤΕ δεν πράττει τα νόμιμα, δηλ. την πραγματοποίηση Ε.Δ.Ε και την αίτηση αποστολής αντιγράφου της υπόθεσης από το Σ.Ε.Δ.Δ. και την εισαγγελία.
     Ο καθένας δήθεν νομίζει, ότι οι άλλοι «πρέπει να βγάλουν το φίδι από την τρύπα», ενώ ο καθένας χωριστά νομίζει, ότι πρέπει μόνο να παίρνει τον μισθό του δημοσίου, αλλά οι άλλοι είναι «υπεύθυνοι» δήθεν να πράξουν τα νόμιμα που δεν πράττει ο ίδιος!.
     Το βράδυ των επόμενων εκλογών, πιθανά, η κ. Διαμαντοπούλου Άννα (και άλλοι), θα ψάχνει τις ψήφους, που κέρδισε καλύπτοντας και κρατώντας στην θέση της την δεξιά Μπότσαρη Μακρή Ευανθία, μια παράνομα εκλεγμένη καθηγήτρια, την οποία υπόθεση γνωρίζει πολύ καλά και την βαστάει σκόπιμα στην θέση της, όπως και όλοι οι υπεύθυνοι του Υπουργείου Παιδείας, οι οποίοι στην συνέχεια ζητούν αξιοκρατία στην παιδεία κλπ…
     Ας ελπίσουμε, ότι η κ. Διαμαντοπούλου Άννα, που όπως φαίνεται, «πουλάει την παιδεία στην δεξιά», (όπως και μερικά άλλα γραφεία ΠΑΣΟΚ, που οι αποσπασμένοι σε αυτά γνώριζαν πολύ καλά τις παρανομίες της δεξιάς κ. Μακρή Μπότσαρη και τις συγκάλυπταν), νομίζοντας έτσι ότι θα κερδίσει, θα εκπλαγεί το βράδυ των εκλογών, αφού θα πάρει τόσους ψήφους όσους και η κ. Γιαννάκου Μαριέττα, η οποία είχε σύμβουλο την κ. Μπότσαρη Μακρή και δεν βγήκε βουλευτής (και έχασε και το πόδι της)! Άνθρακες ο θησαυρός! Που είναι οι ψήφοι θα ανακράζουν πολλοί;.
     Το παράδοξο είναι, ότι ενώ γνωρίζουν οι υπεύθυνοι και οι αποσπασμένοι σε πολιτικά γραφεία του ΠΑΣΟΚ, ότι βαστώντας στην θέση της την κ. Μακρή Μπότσαρη, ότι θα χάσουν τις εκλογές εξαιτίας της, δεν τολμούν να «ξηλώσουν» μια παράνομη γυναίκα, ούτε στο όνομα της αντιμετώπισης της διαφθοράς και δικαιολογούν χαμηλοφώνως, ότι η ανωτέρω κυρία είχε «καλές γνωριμίες» και σε κάποιο διεφθαρμένο κύκλο ΠΑΣΟΚ! Και εμείς θα πληρώσουμε τις γνωριμίες της κ. Μακρή Μπότσαρη, ή να τις πληρώσουν οι έχοντες την γνωριμία με την κ. Μακρή Μπότσαρη;.
     Η δεξιά επανακάμπτει, με ευθύνη των υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας και των υπηρεσιών της ΑΣΠΑΙΤΕ, οι οποίες δεν ζητάνε ρητώς και εγγράφως από το Πρόεδρο της ΑΣΠΑΙΤΕ να γίνει Ε.Δ.Ε. Τεράστιες είναι οι ευθύνες και του Προέδρου της ΑΣΠΑΙΤΕ κ. Χρυσουλάκη Γιάννη, που δεν πραγματοποιεί Ε.Δ.Ε., παρότι έχει διαταχθεί από τον Υφυπουργό κ. Πανάρετο Γιάννη, και δεν ζητάει σκόπιμα και εγγράφως αντίγραφο του όλου φακέλου από το ΣΕΕΔΔ και την Εισαγγελία, ούτε καν ζητάει να δει τον φάκελο της κ. Μακρή Μπότσαρη που έχει στην ΑΣΠΑΙΤΕ. Να αναζητηθούν οι ευθύνες του κ. Προέδρου επειγόντως και γιατί δεν θέτει την κ. Μακρή Μπότσαρη σε προσωρινή, τουλάχιστον, αργία!
     Το ΠΑΣΟΚ οπισθοχωρεί, με εσωτερική προδοσία Υπουργών και στελεχών, που δεν αντιστέκονται στη διαφθορά και στην δεξιά, και αν συνεχιστεί αυτό, ενδέχεται να χάσει με 10% διαφορά, γιατί κάποιοι έχουν παραδώσει από τώρα την εξουσία στην δεξιά κ. Μακρή Μπότσαρη. Η κ. Μακρή Μπότσαρη, η οποία, ενώ έχει εκλεγεί παράνομα, εντούτοις, επειδή υπηρετεί την διαφθορά και την δεξιά, θα της δώσουν επί δεξιάς μια θέση Γ. Γ. Παιδείας και οι πρώην δήθεν αντίπαλοί της, το αντιλαμβάνονται και ήδη την «γλύφουν»» και σκύβουν!
     Φυσικά, η κ. Μακρή Μπότσαρη θα σας ανταμείψει όλους, όταν έρθει η δεξιά στα πράγματα! Θα σας έχε σε όλους θέσεις, όπως σκουπιδιάρηδων, υπηρετών, καθαριστριών, καμαριέρας, μπάτλερ, και βέβαια δήθεν θα μείνετε στις θέσεις σας, δεν θα σας διώξει και θα διορίσει και τα παιδιά σας! Γι’αυτό «καρφώστε» από τώρα τον κάθε κ. Κουτσούκο», που θέλει διαφάνεια και υπαναχωρήστε και περιμένετε τι θα πάθετε από τη δεξιά όλοι σας!
     Αυτή την στιγμή, είναι σε εξέλιξη στην ΑΣΠΑΙΤΕ κρίσεις και μονιμοποιήσεις για την κρίση επίκουρων καθηγητών, που εξελέγησαν επί δεξιάς. Είναι φίλες/οι της κ. Μακρή Μπότσαρη και να ερευνηθεί, αν η συμμετοχή στα εκλεκτορικά της κ. Μακρή Μπότσαρη είναι σύννομη, αφού η Προϊσταμένη του Τμήματος κ. Καλούρη Ουρανία γνωρίζει την «αλήθεια», (αφού ήταν η ίδια μάρτυρας στο ΣΕΕΔΔ), και αν είναι οι σπουδές και τα πτυχία τους στο γνωστικό αντικείμενο της θέσης που έχουν.
     Οι Υπηρεσίες της ΑΣΠΑΙΤΕ, όχι όλοι οι καθηγητές όμως, δείχνουν μια πρωτοφανή αβελτηρία και “συνενοχή” σχετικά με την διαλεύκανση της υπόθεσης «υπόθεση κ. Ευανθία Μακρή Μπότσαρη, υπόθεση ΑΣΠΑIΤΕ, υπόθεση διαφθοράς, υπόθεση Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων» κλπ., στέλνοντας έγγραφα εδώ και εκεί, χωρίς να προχωρούν σε βάθος και γι’αυτό η Κυβέρνηση, πρέπει να τους ξηλώσει σε μια νύχτα, ιδιαίτερα το Προεδρείο, εκτός και αν ήδη έχει παραδοθεί στην διαφθορά και στην δεξιά.
     Η προδοτική πολιτική του «νέου» Πασοκ να βάζουμε «λάιτ τύπους» σε θέσεις κλειδιά, για να μην φοβίσουμε την δεξιά απέτυχε. Οι δεξιοί, όχι μόνο δεν φοβούνται, αλλά φοβίζουν πλέον τους ψηφοφόρους Πασοκ και έχουν όλες τις θέσεις στα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ που τους έδωσε παράνομα τις πιο πολλές φορές, η δεξιά, με την συγκατάθεση μερικών διεφθαρμένων αποσπασμένων σε πολιτικά γραφεία Πασοκ, που είναι διεφθαρμένοι κλπ., ενώ οι ψηφοφόροι Πασοκ, κοροϊδεύονται συστηματικά. Κάποιοι αποσπασμένοι διεφθαρμένοι σε κάποια πολιτικά γραφεία ΠΑΣΟΚ φοβούνται μην χάσει την «δουλίτσα» της η δεξιά κ. Μακρή Μπότσαρη, ενώ ουδόλως ενδιαφέρονται για την τύχη χιλιάδων ανέργων εντίμων ψηφοφόρων ΠΑΣΟΚ, που έχουν νόμιμα προσόντα!
     Σε επικοινωνία μου την Δευτέρα 23-5-2011 με την κ. Παμουκτσόγλου Αναστασία πρώην Πάρεδρο του Π.Ι. και μάρτυρα στην υπόθεση ΑΣΠΑΙΤΕ μου ανάφερε ότι μόλις την περασμένη Πέμπτη εξετάστηκε ως μάρτυρας στο Σώμα Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης και ανέφερε ότι ήδη η Φιλοσοφική Σχολή έχει στείλει έγγραφο που ρητά δηλώνει ότι η απόσπαση της κ. Μπότσαρη Μακρή στην Φιλοσοφική Σχολή δεν στοιχειοθετεί προϋπηρεσία εκλογής. Άρα η εκλογή της εκπίπτει.
     Σε επικοινωνία μου το Σάββατο 14-5-2011 με την Προϊσταμένη του Παιδαγωγικού Τμήματος της ΑΣΠΑΙΤΕ κ. Καλούρη Ουρανία μου κατήγγειλε ότι η κ. Ευανθία Μακρή Μπότσαρη την απείλησε και την εκβίασε μέσα στο γραφείο της “να μην τολμήσει και μιλήσει γιατί θα καεί η ίδια”. Με επιστολή της η κ. Καλούρη ανακοινώνει, μάλλον, ότι αυτό έγινε παλαιότερα, άρα δεν αναιρεί πλήρως.
     Παρακαλώ να συλληφθεί η κ. Μπότσαρη Μακρή Ευανθία και οι “συνεργοί της”, με την διαδικασία του αυτοφώρου, για όλα τα αδικήματα, γιατί και οι εκβιασμοί αλλά και η παράνομη και παράτυπη μισθοδοσία της είναι καθημερινή και αυτόφωρη!
     Επιβάλλεται, το Υπουργείο Παιδείας και οι Υπηρεσίες της ΑΣΠΑΙΤΕ να ζητήσουν αντίγραφο του όλου φακέλου και να προχωρήσουν σε Ε.Δ.Ε., και προσωρινή διαθεσιμότητα της κ. Ευανθία Μακρή Μπότσαρη και των “συνεργατών” της, η οποία συνεχίζει να εκβιάζει και να απειλεί μάρτυρες να μισθοδοτείται παράνομα, με τις ευλογίες των “υπηρεσιών” κλπ…
     Το Σώμα Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης κάνει νέα έρευνα και έχω ήδη καταθέσει την Μεγάλη Εβδομάδα του 2011,. Εκεί αποκαλύφτηκε ότι όντως δεν έχει την προϋπηρεσία των 7 ετών για να εκλεγεί καθηγήτρια στην ΑΣΠΑΙΤΕ. Άρα η εκλογή της εκπίπτει.
     Υπάρχει όμως και ένα νέο στοιχείο. Έλειπε το πτυχίο διορισμού της κ. Μακρή Μπότσαρη Ευανθίας στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Η κ. Ευανθία Μακρή Μπότσαρη δίδασκε ως τεχνικός εκπαιδευτικός ΠΕ 17 στο (3ο) Τεχνικό Λύκειο της ΣΕΛΕΤΕ; Με ποιο πτυχίο είχε διοριστεί στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση πρέπει να ερευνηθεί. Λείπουν όλες οι εγγραφές της σε όλα το Πανεπιστημιακά Ιδρύματα. Έχει απολυτήριο Λυκείου;
     Έχει εγγραφεί κ. Ευανθία Μακρή Μπότσαρη στο Διδακτορικό του Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Παν/μίου Πατρών, για να μεταφέρει το Διδακτορικό της από Αγγλία που ποτέ δεν έχει εγγραφεί σε αυτό! Έκανε “εξομοίωση” δασκάλας στην Αθήνα, αφού πήρε Διδακτορικό Δασκάλας στην Πάτρα! Πότε και πώς εγγράφηκε στο μαθηματικό Πάτρας; Να ερευνηθούν τα ίδια τα αρχεία των Πανεπιστημίων.
     Αιτούμαι, να διατηρηθούν τα αρχεία του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και μετά την μετονομασία του σε Ινστιτούτο Παιδαγωγικής Πολιτικής, με τον νέο νόμο, για λόγους δημοσίου συμφέροντος. Δεν πρέπει να καταστραφούν τα αρχεία με τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα και τα προγράμματα που χειρίστηκε η κ. Μακρή Μπότσαρη.
     Επίσης να διατηρηθούν τα αρχεία ευρωπαικών προγραμμάτων της ΑΣΠΑΙΤΕ.
     Να ειδοποιηθεί υπηρεσιακώς η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Καταπολέμησης της Διαφθοράς. Ως τώρα καμιά υπηρεσία δεν το έχει κάνει θεωρώντας παράνομα, ότι «οι άλλοι πρέπει να πράξουν τα νόμιμα»! Να αποδοθούν ευθύνες και να ειδοποιηθεί η υπηρεσία.
     Επιβάλλεται Υπουργείο Παιδείας και οι Υπηρεσίες της ΑΣΠΑΙΤΕ να ζητήσουν αντίγραφο του όλου φακέλου από το ΣΕΕΔΔ και την εισαγγελία, όπως και να ζητήσουν ενημέρωση, και να προχωρήσουν σε επείγουσα Ε.Δ.Ε. Αλλά και το ΣΕΕΔΔ και η εισαγγελία πρέπει να ενημερώσουν το υπουργείο Παιδείας, ακόμα και αν δεν προβλέπεται. Τίποτε δεν πρέπει να μείνει στο σκοτάδι.
     Επισημαίνουμε, ότι με τον νέο Νόμο το Σώμα Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης δεν συντάσσει πόρισμα και η υπόθεση πάει πάλι στην Εισαγγελία. Όμως υπάρχουν θέματα υπηρεσιακά, διοικητικά και νομικά που δεν υπάγονται μόνο στη αρμοδιότητα του Εισαγγελέα.
     Να ζητήσει Υπουργείο Παιδείας και οι Υπηρεσίες της ΑΣΠΑΙΤΕ το πόρισμα του 2007 από το Σώμα Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης, όπου φαίνονται όλες οι παρανομίες και ο εισαγγελέας “περιέργως”, τις έβαλε στο αρχείο. Έχω ήδη υποβάλει μήνυση κατά της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών για αυτήν την υπόθεση.
     Επισημαίνω, ότι ο εισαγγελέας δεν υποχρεούται, να ενημερώσει την ΑΣΠΑΙΤΕ και το Υπουργείο για τις όποιες παρανομίες, αν οι ίδιοι δεν ζητήσουν κριβές αντίγραφο του όλου φακέλου. Παρακαλώ να ζητήσετε το ακριβές αντίγραφο του φακέλου από τον εισαγγελέα.
     Επισημαίνω, ότι η υπόθεση αυτή έχει σωρεία παρανομιών και όσοι την καλύπτουν να προσέχουν γιατί “δεν γνωρίζουν” τις άλλες παρανομίες! Θα τρίβετε τα μάτια σας!
     Καταθέτω, αυτή την νέα αναφορά, μήνυση έγκληση και παράσταση αγωγής και κατά παντός υπευθύνου για να διαλευκανθεί το συντομότερο η «υπόθεση κ. Ευανθία Μακρή Μπότσαρη, η υπόθεση ΑΣΠΑIΤΕ, η υπόθεση Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων» κλπ.
     Πρόσφατα, ενώ έβγαινα από το ΣΕΕΔΔ , συνάντησα τυχαία στην έξοδο Μετρό Φιξ την κ. Ρέππα Αναστασία, συνταξιούχο καθηγήτρια της ΑΣΠΑΙΤΕ και μέλος τότε, της εισηγητικής για την εκλογή της κ. Μακρή Μπότσαρη, ως καθηγήτριας, η οποία μου αποκάλυψε ότι όντως τότε έπιασαν παράνομα και τα σχολικά χρόνια, ως προϋπηρεσία της κ. Μακρή Μπότσαρη και επίσης αν πράγματι ήθελε η κ. Καλούρη Ουρανία να γίνει Ε.Δ.Ε., θα έπρεπε να το ζητήσει ρητώς και εγγράφως από τον Πρόεδρο της ΑΣΠΑΙΤΕ!.
     Έως πότε Δημόσιες Υπηρεσίες θα καλύπτουν, μια από τις πιο σημαντικές υποθέσεις διαφθοράς, με ανυπολόγιστες προεκτάσεις΄?
     Και εσάς, η κ. Μακρή Μπότσαρη σας «είχε γνωστό» εκτός από τους λοιπούς, και σας εκβιάζει;
    Το αποτέλεσμα της διαφθοράς βαρύνουν όλους τους ‘Ελληνες .
    Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Κάρολος Παπούλιας, τόνισε στον Πρωθυπουργό κ. Γιώργο Παπανδρέου στις 3 Μαΐου 2010, ότι πρέπει : «Να αποκατασταθεί το αίσθημα δικαιοσύνης». Η χώρα βαδίζει σε χρεοκοπία γιατί κάποιοι παρανομούσαν συστηματικά προς ίδιον όφελος.
    Η κ. Μπότσαρη – Μακρή Ευανθία, καταγγέλλεται, ότι έχει εκλεγεί παράνομα μια βδομάδα πριν τις εκλογές του 2004, αφού προσμετρήθηκε εντελώς παράνομα η απόσπασή της στην Φιλοσοφική σχολή Αθηνών, ως «ερευνητικό έργο» και αφού προσκόμισε «πτυχία», που όπως καταγγέλλεται δεν τα απέκτησε νομίμως.
    Με άλλα λόγια, δεν είχε την απαιτούμενη προϋπηρεσία 7 ετών για να εκλεγεί απευθείας στην βαθμίδα της Καθηγήτριας, από απλή εκπαιδευτικός που ήταν τότε σε διπλανό Τεχνικό σχολείο!
    Ακόμα και σήμερα η εγκύκλιος αποσπάσεων στα ΑΕΙ με Αρ. Πρωτ.: 42041/Δ1 της 16-4-2010 (την οποία και επισυνάπτω) τονίζει ότι : «Ειδικότερα για τις αποσπάσεις στα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ οι προτεινόμενοι/υποψήφιοι για απόσπαση εκπαιδευτικοί θα πρέπει να έχουν σχέση με την ειδικότητα του Τμήματος που τους προτείνει, με σχετική αιτιολόγηση.
    Οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι θα αποσπασθούν σε Πανεπιστήμια ή ΤΕΙ θα ασκούν με ευθύνη των Προέδρων των Τμημάτων των Πανεπιστημίων ή των Προϊσταμένων αντίστοιχα των ΤΕΙ έργο σχετικό μόνο με υποβοήθηση των Τμημάτων σε πρακτικές και εργαστηριακές ασκήσεις των φοιτητών».
    Είναι ένα λεπτό σημείο που στην περίπτωση εκλογής της κ. Μπότσαρη ερμηνεύτηκε λάθος, σκοπίμως ή όχι! Δεν μπορεί η απόσπαση να κατοχυρώσει προϋπηρεσία ικανή για εκλογή Καθηγητή της ΑΣΠΑΙΤΕ. Θα έπρεπε να είχε ειδική σύμβαση ερευνήτριας με τη Φιλοσοφική Σχολή ή σύμβαση του Π.Δ. 407. Ακόμα και αν της “ανατέθηκαν παρανόμως ερευνητικά καθήκοντα”, από την στιγμή που δεν είχε ειδική αμοιβή πέραν του μηνιαίου μισθού της και αυτό φαίνεται από τον ειδικό λογαριασμό του Πανεπιστημίου ΕΚΠΑ, δεν μπορεί να λογιστεί ως νόμιμη προϋπηρεσία εκλογής για την ΑΣΠΑΙΤΕ.
    Η κ. Μπότσαρη «εκτοξεύτηκε ταχύτατα» στη θέση της Αντιπροέδρου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, για να «ελέγξει τα ευρωπαϊκά προγράμματα και τις επιμορφώσεις», αξίας πολλών εκατομμυρίων ευρώ (Γ΄ Κοινοτικό πλαίσιο στήριξης) και «άλλες πτυχές της εκπαίδευσης».
    Δεν είναι αναγκαίο οι πολιτικοί, που την «προώθησαν» να γνώριζαν όλες τις λεπτομέρειες των «δραστηριοτήτων της»! Πιθανά, να ενεργούσε προς ίδιον όφελος, χρησιμοποιώντας «πολιτικές γνωριμίες», με αποσπασμένους σε πολιτικά γραφεία, αλλά οι ίδιοι οι βουλευτές και πολιτικοί να μη γνώριζαν όλες τις παρανομίες της! Μη ξεχνάμε ότι η κ. Γιαννάκου δεν κατάφερε, ούτε να εκλεγεί βουλευτής και έχασε και το πόδι της!
    Η κ. Μπότσαρη για να καλύψει τα ανωτέρω προέβη σε σειρά άλλων παρανομιών. Εγκαλείται και για «σύσταση συμμορίας δηλ. για «οργανωμένο έγκλημα» και σωρεία κακουργηματικών πράξεων καθ’εξιν κατ’επάγγελμα και κατ’εξακολούθησιν, και κατά συρροή με δόλο και εμπροθέτως, από οργανωμένα βάσει σχεδίου άτομα που δρουν κατά μόνας ή ομαδικά ανά περίσταση από τους κατηγορουμένους , συκοφαντίες , απειλές, εκβιασμούς, επαγγελματικές δυσκολίες, «προγεννετήσια δολοφονία παιδιών», δηλ. δολοφονία πριν την γέννηση, διατάραξη οικιακής ειρήνης συστηματικό πολιτικό εκβιασμό, διασυρμό, ψευδή καταμήνυση, εκβιασμό, ηθική πίεση, καταστροφή της καριέρας μου, λένε συνεχή ψέματα στο οικογενειακό και επαγγελματικό περιβάλλον μου με ανυπολόγιστη καταστροφή της οικογένειάς μου, την διάσταση μέσω απειλών από την σύζυγό μου, της τιμής, της υπόληψής μου και του κύρους μου στην κοινωνία, ψυχολογική πίεση, πολιτικό εκβιασμό, διασυρμό κατ’εξακολούθηση, οικονομικά εγκλήματα εις βάρος του δημοσίου, απειλές για συγκάλυψη παρανομιών κατά συρροήν, απειλές δολοφονίας, τρομοκρατία παρόμοια της δικτατορίας, παράνομο «φακέλωμα» πολιτικών πεποιθήσεων, πολιτικές διώξεις, κλπ….και για σκόπιμη στέρηση μητρότητας, μέσω της αλόγιστης “χρήσης” του δικηγορικού επαγγέλματος από τον δικηγόρο κ. Παπαθανασόπουλο Σπήλιο και τους «συν αυτώ». Μάλιστα αυτοί οι “επίορκοι δικηγόροι έχουν κάνει “γενοκτονία κατά του Ελληνισμού”, με τη λεγόμενη “βιομηχανία διαζυγίων”, έγκλημα κατά της ανθρωπότητας. Μου κατέστρεψαν την οικογένειά μου για «εκδίκηση» και με απειλούν συνεχώς. «Φαίνεται ότι, η διαφθορά και η συγκάλυψη των παρανομιών, είναι ανώτερη από την νομιμότητα»!
    Αξιότιμε, Κύριε ,
    Σας παρακαλώ να δώσετε την δέουσα προσοχή γιατί αυτή η υπόθεση είναι ιδιάζουσα, και ακουμπά το λεγόμενο «Παραεκπαιδευτικό κύκλωμα, το «Παραδικαστικό κύκλωμα», την «Πανεπιστημιακή – Πολιτική Μαφία», το «οργανωμένο έγκλημα», και τον «υπόκοσμο»!
    Η ΑΣΠΑΙΤΕ είναι Ανώτατη Σχολή. Η Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) ιδρύθηκε τον Ιούνιο του 2002 (Ν. 3027/2002) ως καθολικός διάδοχος της Σχολής Εκπαιδευτικών Λειτουργών Επαγγελματικής & Τεχνικής Εκπαίδευσης (ΣΕΛΕΤΕ).
    Η περίπτωση της ΑΣΠΑΤΕ (πρώην ΣΕΛΕΤΕ) στο Μαρούσι πρέπει να ερευνηθεί από τον τύπο για την όλη δομή και λειτουργία της, όπου συνυπάρχουν και οι καταγγελόμενοι εκπαιδευτικοί και η κυρία Πρώην Σύμβουλος κ. Μπότσαρη Ευανθία και άλλοι συνεργαζόμενοι. Επίσης, όπως αποκάλυψε η κ. Ρέππα υπάρχει και παράνομο «φακέλωμα» εκπαιδευτικών!
    Σε αυτή τη Σχολή εκλέγονται κάποιοι όμοιοί τους νέοι καθηγητές κατά τον τρόπο που περιγράφουν οι δημοσιογράφοι στα ρεπορτάζ τους και κανείς δεν τολμά να μιλήσει στη ΣΙΚΕΛΙΚΗ ΑΥΤΗ ΜΑΦΙΑ!!!!
    Τα ευρωπαϊκά προγράμματα, η επιμόρφωση η διανομή των θέσεων στους «δικούς μας» και το χρήμα είναι το ενδιαφέρον των ΚΟΥΜΠΑΡΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
    Καταγγέλλεται για ένα απαράδεκτο καθεστώς παρακρατικού μηχανισμού στην ΑΣΠΑΙΤΕ ΑΘΗΝΩΝ (πρώην ΣΕΛΕΤΕ) της οποίας ο Πρόεδρος και το Δ.Σ. διορίζεται από το Υπουργείο (και δεν εκλέγεται)!!!
    ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΩΣ ΕΞΗΣ:
    Ήμουν μάρτυρας στη υπόθεση ΑΣΠΑΙΤΕ /ΣΕΛΕΤΕ (στο Σώμα Επιθεωρήτων – Ελεγκτών Δήμοσιας Διοίκησης Λ. Συγγρού 60 μετά από την υπ. Αριθμ. 2900/8-5-07 αναφορά προς τον Υπουργό Δικαιοσύνης από τον Βουλευτή Πασοκ. Κ. Καρχιμάκη) και έκτοτε έχω διαρκή προβλήματα σκοπίμως και κατά συρροή από τους κατηγορουμένους (συκοφαντίες , απειλές, εκβιασμούς, επαγγελματικές δυσκολίες, προγεννετήσια δολοφονία παιδιών, δηλ. δολοφονία πριν την γέννηση, διατάραξη οικιακής ειρήνης συστηματικό πολιτικό εκβιασμό, διασυρμό, ηθική πίεση, ψυχολογική πίεση, απειλές δολοφονίας κλπ…).
    Μετά από την τηλεφωνική επικοινωνία με την Καθηγήτρια ΑΣΠΑΙΤΕ Ουρανία Κόλουρη με ενημέρωσε τηλεφωνικά ότι όταν εξεταζόταν ως μάρτυρας στο ΣΕΕΔ από ην επιθεωρήτρια κ, Ουρανία Λιακοπούλου, απεκαλύφθη ότι η κ. Ευανθία Μακρή Μπότσαρη, δεν έχει πιθανά, εκτός από την ελλιπή προϋπηρεσία, νόμιμες εγγραφές όπως καταγγέλλεται, στις Σχολές και Πανεπιστήμια, όπου φέρεται ότι φοίτησε ( Ράλλειο Ακαδημία, Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παν/μιο Πατρών, κλπ..) Πού και πώς γράφτηκε και έκανε την «εξομοίωση της ως δασκάλα δηλ. τα δύο έτη δασκάλας να εξομοιωθούν με τέσσερα πανεπιστημιακά;
    Άρα, πρέπει να ερευνηθούν τα κατωτέρω:
    – Την έγραφαν φοιτήτρια την κ. Μπότσαρη, όπως καταγγέλλεται, χωρίς νόμιμη ενέργεια ή εξετάσεις ή «υπεράριθμη» παράνομα! Ίσως να κάνανε την εγγραφή και «εκ των υστέρων». Πώς διορίστηκε στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και με πιο πτυχίο?
    – Μη ξεχνάμε ότι ως την ημέρα «εκλογής της» στην Ασπαιτε υπηρετούσε ως εκπαιδευτικός στο διπλανό Τεχνικό Λύκειο με «πτυχίο Σχολής Εργοδηγών». Δηλ. δεν διορίστηκε ούτε ως Μαθηματικός, ούτε ως δασκάλα, όπως φέρεται να έχει πτυχία.
    – Τις πιθανές παράνομες «εγγραφές» της κ. Μπότσαρη στα Πανεπιστήμια μπορεί να ερευνηθεί λόγω της σημαντικότητας του θέματος από ειδικό/ή ανακρίτή/τρια της Εισαγγελίας Εφετών (γιατί οι κατώτεροι δεν φαίνεται να μπορούν) με απευθείας έρευνα των αρχείων κάθε σχολής που φέρεται ότι φοίτησε, τακτική που ίσως ακολουθούν και άλλοι!
    – Πιθανά βρισκόμαστε μπροστά σε μεγάλο «κύκλωμα παράνομων εγγραφών» (ή «εκ των υστέρων εγγραφών» δηλ. μετά από πχ. πέντε χρόνια) στα Πανεπιστήμια, με το «αζημίωτο» ή με πολιτική παρέμβαση πολιτικών γραφείων.
    – Η κ. Μπότσαρη Μακρή δεν έχει κανένα μεταπτυχιακό τίτλο από Αγγλία ή αλλού, όπως καταγγέλλεται. Δεν έχει εγγραφεί σε διδακτορικό στην Αγγλία και παράνομα γράφτηκε στην Πάτρα!
    – Η νομιμότητα του διδακτορικού της «ελέγχεται», αν συμβαίνουν τα ανωτέρω. Που είναι το κείμενο της Διατριβής, υπάρχει, το έχει δει κανένας
    – Η κ. Μπότσαρη παρότι εμφανίζει πτυχία κατά την «κρίση» της για Καθηγήτρια στην ΑΣΠΑΙΤΕ / ΣΕΛΕΤΕ καταγγέλλεται για μη νόμιμη κατοχή και κτήση αυτών των «πτυχίων ή κάποιων από αυτά.
    – Επίσης η προϋπηρεσία της κ. Μπότσαρη Μακρή, δηλ. η απόσπασή της σε βοηθητικά-διοικητικά καθήκοντα, όπως καταγγέλλεται, από την Φιλοσοφική Αθήνας μετρήθηκε παράνομα ως ερευνητικό έργο. Δηλ. δεν μπορεί ένας αποσπασμένος στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών να έχει ερευνητικό έργο (το οποίο προσμετρείται ως προϋπηρεσία στη τριτοβάθμια εκπαίδευση), αλλά μόνο βοηθητικό – γραμματειακό έργο).
    – Ακόμα και οι Καθηγητές που την «φήφισαν» και άλλοι στις μεταξύ τους «συζητήσεις» δέχονται την παρατυπία αυτή. Είναι μια ερμηνεία – διάκριση που έγινε λάθος, σκοπίμως ή όχι.
    – Η κ. Μπότσαρη Μακρή παραμένει όπως καταγγέλλεται, καθηγήτρια και ήταν σύμβουλος της κ. Γιαννάκου Μαρριέττας και από την θέση αυτή επηρέαζε τις κρίσεις των Καθηγητών της σχολής.
    – Η κ. Μπότσαρη διευθύνει μάλιστα και μεταπτυχιακό πρόγραμμα που η φοίτηση σε αυτό είναι με δίδακτρα!. Τι άλλο θα δούμε.
    – Η κ. Μπότσαρη και οι «συνεργάτες- συμμορία της» έχει ήδη μηνυθεί από εμένα για «σύσταση συμμορίας», απειλές, συκοφαντίες, προγεννετήσιες δολοφονίες παιδιών κλπ…
    – Είμαι πάλι υποψήφιος Επίκουρος Καθηγητής και πιθανόν θα με «κρίνει πάλι η κ. Μπότσαρη και η παρέα της» και πιθανά θα ακολουθήσουν τα ίδια… Έφτασαν και στο σημείο να με απειλούν συστηματικά και σκόπιμα για να «σιωπήσω»!!

    ΝΑ ΕΥΡΕΥΝΗΘΕΊ
    (και αν δεν θέλετε να τα ερευνήσετε είναι παράνομο και να τα παραπέμψετε σε αρμόδιο ανακριτή) :
    1. Αν τα ανωτέρω έχουν εγγραφεί στο πόρισμα των Επιθεωρητών του ΣΕΔΔ του 2007 και αν κατατέθηκαν στην αρμόδια ανακρίτρια και στον αρμόδιο εισαγγελέα κ. Ράϊκου Ελένη ή σε άλλον υφιστάμενο.
    2. Τί έχε καταθέσει η κ. Καλούρη και οι άλλοι Καθηγητές. Γιατί δεν απεστάλη το πόρισμα σε όλους τους ενδιαφερομένους; Πώς το πόρισμα απεκρύβη;
    3. Το ότι η κ. Μπότσαρη, πιθανά;, δεν έχει νόμιμες εγγραφές όπως καταγγέλλεται, στις Σχολές και Πανεπιστήμια όπου φέρεται ότι φοίτησε ( Ράλλειο Ακαδημία Πανεπιστήμιο Αθηνών, Πατρών κλπ.. και πώς έκανε την «εξομοίωση δασκάλας», Πανεπιστήμιο Πατρών).
    4. Να ερευνηθεί και πιθανή συγκάλυψη από τις γραμματείες των Πανεπιστημίων, εκ των «υστέρων» για να καλυφτούν οι παρανομίες.
    5. Γιατί η κ. Εισαγγελέας δεν έχει φέρει ακόμα την υπόθεση στο ακροατήριο ενώ έχει αυτά τα στοιχεία μπροστά της. Να ελεγχθεί πειθαρχικά και δικονομικά η εισαγγελέας και όποιος ευθύνεται για την καθυστέρηση ή συγκάλυψη της υπόθεσης. Αν η υπόθεση είχε έρθει στο ακροατήριο θα είχε λάμψει η αλήθεια.
    6. Αν και γιατί η Διοίκηση της ΑΣΠΑΙΤΕ ενήργησε ΕΔΕ και αν όχι γιατί όχι.
    7. Την τυχόν εμπλοκή και πολιτικών προσώπων στην υπόθεση και αν ευθύνεται γι’αυτήν την αμέλεια… Ίσως η κ. Μπότσαρη να εκμεταλλεύτηκε γνωριμίες με πολιτικούς και «πίσω από την πλάτη τους» με κάποια μέλη πολιτικών γραφείων να δρούσε «παράνομα».
    8. Που εμπλέκεται η υπόθεση του εμπορικού κέντρου THEMALL που είναι χτισμένο δίπλα στην ΑΣΠΑΙΤΕ. Ποιανού είναι μέρος του οικοπέδου?
    9. Να μου παραχωρηθεί μέσω δικηγόρου μου αντίγραφο της υπόθεσης ΑΣΠΑΙΤΕ
    10. Να ειδοποιηθεί η Υπηρεσία Εδικών Ελέγχων, πρώην ΣΔΟΕ. Τα οικονομικά εγκλήματα εις βάρος του δημοσίου (κακούργημα) να ελεγχθούν άμεσα.
    11. Η κ. Μπότσαρη δεν μπορεί να βγει στη σύνταξη με το βαθμό της Καθηγήτριας, αφού διαρκούν οι καταγγελίες. Να κοινοποιηθεί στην ΑΣΠΑΙΤΕ.
    12. Τί απέγιναν οι καταγγελίες μου στο ΣΕΕΔΔ, στο Υπουργείο Παιδείας, που κοινοποιήθηκαν και στην ΑΣΠΑΙΤΕ, οι μηνύσεις μου εναντίον της κ. Μπότσαρη Ευανθίας, η αναφορά μου στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου και ποιοι ευθύνονται για τη μη αποκάλυψη της υπόθεσης ή της συγκάλυψης.
    13. Αν η προηγούμενη διοίκηση της ΑΣΠΑΙΤΕ με πρόεδρο τον κ. Μακρόπουλο καταδικάστηκε πρόσφατα και γιατί (παράβαση καθήκοντος 6 μήνες).
    14. ΝΑ ΕΡΥΝΗΘΕΊ ΕΞΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΠΑΛΙ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟΦΟΡΗ ΔΙΔΙΚΑΣΙΑ.
    15. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΤΟΥΜΠΑΝΟ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΡΥΦΟ ΚΑΜΑΡΙ.
    Επίσης ως φορολογούμενος πολίτης, αλλά και ασχολούμενος με τα «κοινά» έχω νόμιμο δικαίωμα να ερευνηθεί πώς μισθοδοτείται από το Δημόσιο η κ. ΕΥΑΝΘΙΑ ΜΑΚΡΗ ΜΠΟΤΣΑΡΗ, αν δεν είναι νόμιμη η εκλογή της, όπως και οι εκλογές Καθηγητών όσων ακολούθησαν μετά από αυτήν την εκλογή. Επίσης πώς έπαιρνε μισθό από το Δημόσιο ως εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και με ποιο πτυχίο έχει διοριστεί και πού είναι αυτό!
    Σας παρακαλώ να μεριμνήσετε για την έρευνα και των οικονομικών εγκλημάτων από τους μηνυομένους – εγκαλουμένους, και τις αρμόδιες υπηρεσίες που δεν ενήργησαν, νομίμως υπέρ του Δημοσίου αλλά και εμού προσωπικώς τα οποία είναι κακούργημα…
    Πού πήγαν τόσα χρήματα ευρωπαϊκών προγραμμάτων Είναι κακούργημα. Το ΣΔΟΕ περιέργως ακόμα αργεί!

    Κύριε Πρόεδρε,
    μετά την υπ. αρθμ. 2900/8-5-2007 αναφορά προς τον Υπουργό Δικαιοσύνης από τον Βουλευτή του Πασοκ κ. Καρχιμάκη άρχισε εισαγγελικός έλεγχος στην ΑΣΠΑΙΤΕ με θέμα «παράνομες εκλογές» Καθηγητών και διασπάθιση ευρωπαϊκών κονδυλίων και δημόσιου χρήματος».

    Επίσης οι Επιθεωρητές Δημόσιες Διοίκησης κάνουν νέο έλεγχο για το θέμα αυτό.

    Σας παρακαλούμε και παρακαλώ τις αρμόδιες υπηρεσίες:
    1. Να μας ενημερώσετε για την πορεία των ερευνών και γιατί καθυστερούν.
    Να κατατεθεί στη Βουλή αντίγραφο του όλου φακέλου των ερευνών τόσο για τις «εκλογές των Καθηγητών» όσο και για τις έρευνες για «οικονομικά θέματα» της Σχολής.
    2. Να ελεγχθεί τί συμβαίνει στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και Πατρών και στα άλλα Ιδρύματα και πότε και πώς γράφτηκε και φοίτησε η κ. Μπότσαρη.
    3. Με ποιο πτυχίο ήταν διορισμένη στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση η κ. Μακρή Μπότσαρη Ευανθία και πού είναι αυτό!
    4. Να μας ενημερώσετε με ποιο τρόπο η ΑΣΠΑΙΤΕ μπορεί να παίξει τον πραγματικό ρόλο Παιδαγωγικό, Ερευνητικό και Επιστημονικό που της αρμόζει δεδομένου ότι εκκρεμούν τόσες υποθέσεις υπό εισαγγελική διερεύνηση.
    5. Να εκλεχθούν πειθαρχικά όλοι οι υπηρεσιακοί παράγοντες και οι δικαστικοί γιατί καθυστερεί η διαλεύκανση της υπόθεσης.
    Να αλλάξουν πολλά από τα μέλη του κύκλου Παιδείας Πασοκ, που συγκαλύπτουν παρανομίες ή τις ανέχονται δια της καθυστέρησης!
    6. Να αποπεμφθούν από το Πασοκ όσοι «εργάστηκαν με την απραξία» τους για την κ. Μπότσαρη και την νέα αυτοδυναμία της ΝΔ.
    7. Η ΑΣΠΑΙΤΕ έχει καταντήσει “φωλιά παράνομων δεξιών” και δίπλα του Υπουργείο και ο Πρόεδρος κ. Χρυσουλάκης Γιάννης που διορίζεται από την κ. ΄Αννα Διαμαντόπουλου, δεν βλέπει τίποτα!
    8. Ήδη το νέο ΔΣ διδασκόντων ΑΣΠΑΙΤΕ πέρασε στα χέρια της “δεξιάς” κ. Μακρή Μπότσαρη με τι ευλογίες των παραγόντων του Υπουργείου Παιδείας!
    9. Εχω καταθέσει παρόμοια καταγγελία και στην ΑΣΠΑΙΤΕ με αρ. πρωτ.. Δ/1400- 16-5-2011 και στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο με αρ. πρωτ. 3931/16-5-2011.
    10. Να διωχτούν ο Πρόεδρος και της AΣΠΑΙΤΕ και του Π.Ι., αν ολιγώρησαν και όλοι οι υπεύθυνοι για ολιγωρία, συγκάλυψη και καθυστέρηση στην υπόθεση αυτή.

    Κύριε Πρόεδρε,
    Είμαι από τους ελάχιστους που στάθηκαν στο πλευρό σας όταν το βράδυ της 16-09-2007 «χάσαμε» τις εκλογές γιατί οι προδότες του Πασοκ «κάλυπταν» την κάθε δεξιά Εύη Μπότσαρη και έριχναν σε εσάς το φταίξιμο και την αποτυχία στις εκλογές.
    Αφού εκλεχθήκατε τώρα, κάποιοι μέσα από το ΠΑΣΟΚ παραδίδουν τα πάντα στην δεξιά για να χάσετε τις επόμενες εκλογές.
    Κύριε Πρόεδρε,
    περιμένω τις ενέργειές σας αλλά και την τυχόν αρνητική απάντησή σας, γιατί αυτό το θέμα πρέπει να κλείσει γιατί η δεξιά αντλεί πάρα πολλούς ψήφους από την ΑΣΠΑΙΤΕ με τους «Καθηγητές» που έχει διορίσει εκεί με παράτυπες διαδικασίες και οι «δικοί μας» το κάνουν «γαργάρα» (γιατί άραγε??).
    Αντί το Πασοκ να φροντίσει τους φτωχούς ψηφοφόρους του, που έχουν πτυχία και διδακτορικά, φροντίζει τις κυρίες της δεξιάς!
    Η κ. Μπότσαρη Μακρή εργάζεται νυχθημερόν εναντίον του ΠΑΣΟΚ και δίνει και κάτι σε κάτι πεινασμένα λιγούρια του ΠΑΣΟΚ για ξεκάρφωμα!
    Το Νέο ΔΣ του Συλλόγου διδασκόντων ΑΣΠΑΙΤΕ είναι όλο δεξιό γιατί φρόντισε η κ. Μακρή Μπότσαρη την οποία το ΠΑΣΟΚ καλύπτει! Μήπως χάσαμε τα λογικά μας;…. Ποιοι μέσα στο ΠΑΣΟΚ καλύπτουν τις δεξιές παρανομίες?
    Μετά παρέλευση 15 ημερών από σήμερα και εάν δεν γίνει τίποτα από πλευράς Πασοκ και Υπουργείου, εναντίον της κ. Εύης Μακρή Μπότσαρη θα θεωρήσω ότι όντως κάποιοι μέσα στο Πασοκ «καλύπτουν πράγματι» την κ. Μπότσαρη και τις παρανομίες και θα κινηθώ δικαστικά κατά παντός υπεύθυνου και θα δοθεί διάσταση και στα ΜΜΕ.
    Κύριε Πρόεδρε,
    Δεν μπορούμε να καλούμε τους πολίτες να ψηφίσουν Πασοκ όταν το επίσημο Πασοκ «πριμοδοτεί» την δεξιά.
    Δεν μπορούμε στα λόγια να λέμε κατά της διαφθοράς και να συγκαλύπτουμε την διαφθορά!
    Πιθανά δημόσιοι λειτουργοί υπεράνω υποψίας ενέχονται και συγκαλύπτουν την υπόθεση αυτή! Κάποιοι σκοπίμως δεν ενεργούν υπέρ του Δημοσίου!

    Κύριε Πρόεδρε, Κυρίες Κύροι,
    Η “Υπόθεση κ. Ευανθία Μακρή Μπότσαρη, υπόθεση ΑΣΠΑIΤΕ, υπόθεση Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων, υπόθεση διαφθοράς, εκβιασμών απειλών” είναι υπόθεση διαφθοράς εις βάρος του δημοσίου και διώκεται και αυτεπαγγέλτως και με την διαδικασία του αυτοφώρου!
    Σας παρακαλώ για τις επείγουσες ενέργειές σας.
    Με τιμή
    Δρ Κουτσούκος Αναστάσιος
    Διδάκτωρ Πανεπιστημίου της Σορβόννης.
    Πολιτευτής ΠΑΣΟΚ Β΄ Αθήνας,
    Κολοκοτρώνη 7 Πεύκη, Τ.Κ. 151 21 Αθήνα, Τηλ. 698 020 3968
    http://www.koutsoukos-anastasios.gr

    Υ.Γ. 1. Αυτή την νέα αναφορά, μήνυση έγκληση και παράσταση αγωγής, 7 τρις ευρώ, είναι και κατά παντός υπευθύνου, για να διαλευκανθεί το συντομότερο η «υπόθεση κ. Ευανθία Μακρή Μπότσαρη, η υπόθεση ΑΣΠΑIΤΕ και Π.Ι., η υπόθεση Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων» κλπ.
    Υ.Γ. 2. ΑΣΠΑΙΤΕ, Ηράκλειο Αττικής 141 21, Τηλ.: 210-2896700 email: info@aspete.gr ,
    Υ.Γ. 3. Επισυνάπτω σελ.1, με αριθμούς πρωτοκόλλων που κατέθεσα την παρούσα και στην ΑΣΠΑΙΤΕ με αρ. πρωτ. Ε/1728/14-6-2011, και Πρόεδρο ΑΣΠΑΤΕ Δ/1727/14-6-2011 και στο Υπουργείο Παιδείας στις 14 – 6- 2011…. αρ. πρωτ. Υπουργείου 66812/Ε5 / 14-06-2011, και 66812/Δ2/ 14-6-2011, Γρ. Υπουργού κ. Άννας Διαμαντοπύλου 5681/14-6-2011, γρ. υφ. 1382/14-6-2011, γρ. υφ. Πανάρετου 1367/14-6-2011, γρ. Γεν. Γραμ. 8075/14-6-2011, και ΣΕΔΔ 6469/14-6-2011

  • 23 Ιουνίου 2011, 21:30 | Πετρος

    Ενα νομοσχεδιο με καλη προθεση αλλα απο μονο του; Ποιος θα πεισει τις παραγωγικες δυναμεις απο μονοπροσωπες ως μεγαλες εταιρειες να αλλαξουν νοοτροποια; να καταλαβουν οτι δεν μπορουν να ‘πιασουν’ την καλη αμεσα και για να γινουν ανταγωνιστικοι μεσα και εξω χρειαζονται υψηλη ποιοτητα προιοντων που απαιτουν μοχθο.
    Μηπως πρεπει να συνδυαστει με καποιο ΚΡΑΤΙΚΟ φορεα στρατηγικου σχεδιασμου και προωθησης των παραγωγων αυτων των τεχνολογιων;
    Φοβαμαι οτι χωρις εθνικη στρατηγικη αξιοποιησης των τεχνολογιων αυτων θα τελματωσει

  • 23 Ιουνίου 2011, 19:06 | Κώστας Γαλανάκης

    Στα πλαίσια των κοινοπραξιών:
    • Δημιουργία λίστας των 100 πλέον καινοτόμων επιχειρήσεων.
    • Πρόσκληση μεταξύ αυτών για χρηματοδότηση 6-8 έργων το χρόνο για καινοτόμα προϊόντα/υπηρεσίες/διεργασίες με συνεργασία ερευνητικών ινστιτούτων.
    • 20-25% του προϋπολογισμού για αυτή τη δράση
    Για clusters:
    • Σε αυτή τη φάση δεν υπάρχει η κρίσιμη μάζα ανάπτυξης αυτόνομων συστάδων.
    • Χρηματοδότηση για συμμετοχή σε ευρωπαϊκά clusters.
    • Χρηματοδότηση ανάπτυξης Ελληνικού παραρτήματος ευρωπαϊκών cluster.
    Για ΜμΕ:
    Χρηματοδότηση ανάπτυξης και υιοθέτησης καινοτόμων τεχνολογιών παραγωγής και πρακτικών διοίκησης.
    Χρηματοδότηση για δημιουργία κοινοπρακτικών αλυσίδων παραγωγής (supply chains) με σκοπό την εξαγωγή καινοτόμων προϊόντων.

  • 23 Ιουνίου 2011, 08:35 | cport

    Σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο κείμενο βάσης της διαβούλευσης, σε συνδυασμό με την έκθεση αποτελεσμάτων των μέχρι Σεπ’ 2010 υποβληθέντων σχολίων, διαφαίνεται μια »τάση» υποστήριξης δυναμικών κλάδων της Ελληνικής Βιομηχανίας με αντικείμενο την βιοτεχνολογία και ΑΠΕ.

    Αν και στο κείμενο βάσης αναφέρονται γενικά »κατευθύνσεις» προς τις οποίες εστιάζει η υποστήριξη της, εκτιμούμε ότι πέραν της ααναμφισβήτητα ωφελείας που θα πρέπει να έχει η χώρα από ανεπτυγμένες ήδη Ευρωπαϊκές πρακτικές στο υπόψη αντικείμενο κλάδων βιομηχανίας, που βρίσκουν ήδη ανταπόκριση σε αντίστοιχες υφιστάμενες εφαρμογές στην εγχώρια βιομηχανία, εκτιμούμε ότι το κατ΄εξοχήν, διαχρονικά σταθερό και αδιαμφισβήτητα επίσης παραγωγικό »προϊόν» της χώρας (πολιτισμός -τουρισμός), θα πρέπει εξίσου να υποστηριχθεί από δράσεις της εν λόγω διαβούλευσης, με την ενίσχυση για υποβολή προτάσεων : ψηφιοποίησης περιεχομένου και διαδραστικής – πολυμεσικής ψηφιακής προβολής και ανάδειξής του, με τεχνολογίες και μέσα ανάλογα ή και ανώτερα ακόμη των υφισταμένων σήμερα στο εξωτερικό.

    Προς την κατεύθυνση αυτή θα ενισχυθούν επειχειρήσεις / φορείς υψηλής έντασης γνώσης, που διαθέτουν ήδη λύσεις με ίδια καινοτόμα προϊόντα (αποτέλεσμα αποκλειστικά δικής τουςΕ&Τ ), αναγνωρισμένα και βραβευμένα διεθνώς.

  • 13 Ιουνίου 2011, 13:11 | Αθανάσιος Σαμαράς

    Μετά από 30 χρόνια άσκοπων και άστοχων επεμβάσεων στη Παιδεία, τη μείωση των κονδυλίων, την παπαγαλία που αποτελεί μέχρι και σήμερα προαπαιτούμενο για να περάσεις πανεπιστήμιο και να βγείς από αυτό (ευτυχώς όχι παντού, υπάρχουν ορισμένες θετικές εξαιρέσεις σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης) αναρωτιέστε για καινοτομία.
    Πως είναι δυνατόν να καινοτομείς όταν το ίδιο το σύστημα τιμωρεί όποια άποψη εκτός από αυτή του εκάστοτε φωστήρα του Υπουργείου;
    Πως είναι δυνατό να αναπτύξεις καινοτόμο σύστημα/καινοτομία όταν είναι δεδομένο ότι θα πρέπει να επενδύσεις σε χρόνο και χρήμα χωρίς να έχεις την απαραίτητη υποστήριξη (Εθνική Στρατηγική και Πολιτική) ώστε να μπορείς να ανατρέξεις σε πόρους;
    Πως είναι δυνατό να απαιτείς η χρηματοδότηση των ιδιωτικών και δημοσίων εταιρειών να παράγει όταν είτε το κόστος της ενσωμάτωσης της καινοτομίας στην καθημερινότητα είναι τόσο υψηλό γιατί κανείς δεν προχωρά την ιδέα πέραν του εργαστηριακού προτύπου;
    Πως είναι δυνατό να βασίζεσαι στο να βγάλεις πατέντες και να προασπίσεις την επένδυσή σου όταν δεν υπάρχει πουθενά σαν ειδικότητα ο Μηχανικός Παραγωγής που θα μπορούσε να ολοκληρώσει το πρωτότυπο στη παραγωγική διαδικασία;
    Πως είναι δυνατόν να μιλάμε για πρακτικές εφαρμογές όταν το ίδιο το κράτος δεν ξεκαθαρίζει τελικά τι είναι αυτό που θέλει πραγματικά: Υπηρείες, Λογισμικό, Βιομηχανία, Βιοτεχία, Αγροτική Παραγωγή, ποιό είναι το τελικό ζητούμενο;
    Αν δεν υπάρξει ΕΘΝΙΚΗ και όχι ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ κατεύθυνση και Στρατηγική που θα δεσμευθούν όλοι (κόμματα, φορείς κ.λ.π) να υλοποιήσουν σε βάθος 20ετίας, τότε απλά γράφουμε για να γράφουμε και μιλάμε για να κάνουμε θόρυβο με το στόμα μας.
    Αν για κάποιο λόγο υπήρξαν μερικές εταιρείες που καινοτόμισαν και έβγαλαν τα χρήματά τους, πού είναι τα προϊόντα τους, ακόμα δε περισσότερο, αυτές που απέτυχαν γιατί δεν ανοίγουν τα καινοτόμα χαρακτηριστικά και τις ιδέες τους για τις οποίες επιδοτήθηκαν ώστε να τα υιοθετήσουν άλλοι;
    Οι προτάσεις μου δεν είναι παρά οι απαντήσεις στα παραπάνω. Αν αποφασίσει ποτέ κάποιος να ασχοληθεί, θα δει ότι μάλλον είναι εφικτές και εφαρμόσιμες αλλά απαιτεί την υποστήριξη και τη συστράτευση όλων των «Κοινωνικών Εταίρων» για πραγματικά Εθνική υπόθεση που μέχρι τώρα απλά περιορίζεται σε ευχολόγια και αναθέματα.
    Φιλικά
    Αθανάσιος Σαμαράς
    Στέλεχος Πληροφορικής με 20ετή εργασιακή εμπειρία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (Αγγλία, Γαλλία, Ρωσσία) σε προϊόντα και υπηρεσίες πληροφορικής και Επικοινωνιών (Έρευνα και Ανάπτυξη, Marketing, Πωλήσεις, Διαχείριση Έργων).

  • 10 Ιουνίου 2011, 14:48 | Βασίλης

    Η Ελλάδα είναι και θα ειναι ουραγος στην Ερευνα και Αναπτυξη και αυτο δεν προκειται να αλλαξει με νομοσχέδια. Επρεπε να γινουν πολλα πριν πολλα χρονια, αλλά πλεον ειναι πολυ αργα. Οταν οι θεσμοί μιας χώρας ειναι βαθια διεφθαρμένοι, είναι δύσκολο να γίνουν σωστά βήματα.

    Σοβαρά κράτη όπως το Ισραήλ αποτελούν πρωτοπόρους στην Ερευνα και Ανάπτυξη και αξίζει να μελετηθεί η περίπτωση τους.

    Η Ελλάδα θα αντιμετωπίσει σοβαρό πρόβλημα απο τη μαζική φυγή επιστημονικού δυναμικού προς το εξωτερικό, το λεγόμενο brain drain.
    Όχι μόνο λόγω της κρίσης και της ανεργίας, αλλά και λόγω των χαμηλότατων αμοιβών που προσφέρονται στο υψηλά ειδικευμένο προσωπικό στον ιδιωτικό τομέα.

    Υπάρχει τεράστια ανισορροπία μεταξύ εργαζομένων ιδιωτικού και δημοσίου τομέα. Υπάρχουν εργαζόμενοι πανεπιστημιακής εκπαίδευσης με μεταπτυχιακά και αμοίβονται με 800 ευρώ, ενώ την ίδια στιγμή υπάρχουν απόφοιτοι λυκείου στο δημόσιο τομέα με μισθούς 1600 ευρώ.

  • 3 Ιουνίου 2011, 23:14 | Χριστοδουλος(Χρηστος) Δημας

    Θελω να συμμετασχω στην διαβουλευση για «δρασεις Ερευνας και Τεχνολογιας(Ε&Τ) στον παραγωγικο τομεα» και να καταθεσω τις δικες μου διαπιστωσεις και προτασεις αφου δηλωσω προκαταβολικα οτι την «Ε&Τ» την βλεπω καθαρα απο εμπορικη-επιχειρηματικη πλευρα και λιγωτερο απο την επιστημονικη..
    Ειμαι 65 χρονων και σπουδασα Διοικηση Επιχειρησεων με Diploma στο Management και MSc στο Marketing στην Μ.Βρετανια.Εκει για πρωτη φορα εμαθα την εννοια Research and Developement (R&D)και την σημασια του στην αναπτυξη μιας επιχειρησης-οχι μονο σε Φαρμακευτικες που ειναι ορος επιβιωσης γιαυτες..-αλλα γενικωτερα σε ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ..
    Μετα δουλεψα καποια χρονια σε Πολυεθνικη και συνειδητοποιησα ποσο»δυνατα παιζουν αυτες αυτο το χαρτι»που το υψος της δαπανης σε «R&D» θεωρειται ακομη και ως Barrier to Entry στους ανταγωνιστες τους..
    Οταν απεκτησα την δικη μου επιχειρηση στις αρχες του ’80-μια εμπορο-βιοτεχνικη -εταιρεια ρουχων ειχα την φιλοδοξια της υιοθετησης του «R&D» προσπαθωντας να λανσαρω καινοτομες χρησεις ρουχων,να λανσαρω νεες ποιοτητες υφασματων και χρωματων σε συνδυασμο παντα με την βοηθεια της διαφημισης που εκεινη την εποχη την ειχα «χρυσωσει».Στα πλαισια του «R&D» των προιοντων μου προσπαθουσα να βρισκω πηγες εμπνευσης κυριως με επισκεψεις σε ξενες αγορες η στα ΜΜΕ η και σε εταιρειες-θυμαμαιπ.χ μια στα περιχωρα της Ζυριχης που τυχαια ανακαλυψα οτι σχεδιαζε για λογαριασμο γνωστης Αμερικανικης εταιρειας ρουχων,νεας μορφης γιακαδες για πουκαμισα!
    Γενικα ημουν ανησυχο πνευμα ως επιχειρηματιας και βεβαια αυτο δεν εχει σχεση με την πανεπιστημιακου επιπεδου «Ερευνα καιΤεχνολογια»πιστευω οτι αυτο ειναι θεμα χαρακτηρος του ανθρωπου
    Εδω πρεπει να τονισω οτι «R&D» δεν ειναι κατ’αναγκη μια επιστημονικη δραση αλλα η φιλοσοφια του «νεου»,του»πρωτοτυπου»,η εφαρμογη μιας νεας ιδεας,μιας καινοτομιας,μιας αντιγραφης που θα της αλλαξεις ενα χαρακτηριστικο-ακομη και η αλλαγη της..συσκευασιας-ειναι «R&D»,αρκει να δειχνεις στον πελατη οτι το προιον σου εχει μια νεα δυναμικη.Εγω π.χ αλλαξα την συσκευασια-πιο πολυτελη-καιετσι μπηκαν στο Κολωνακι,ενω ησαν στην οδο Αθηνας. Τεχνολογια»πιστευω οτι αυτο ειναι θεμα χαρακτηρος του
    Παντως τοσο πολυ πιστευα -και πιστευω-στην αναγκη του «R&D» που στους Ισολογισμους της βιοτεχνιας μου ειχα ειδικο λογαριασμο «Δαπανες Ερευνας και Αναπτυξης» που για τους γυρω μου ηταν ακαταλαβιστικο.
    Θα μπορουσα να αναφερω εδω πολλες πτυχες απο την εμπειρια μου στο πως «αναπτυσσεται μια ιδεα ,ενα προιον η και μια υπηρεσια μεσα στην φιλοσοφια του «R&D» αλλα θα περιορισθω σε αυτο που πιστευω οτι μπορει να εχει πρακτικη αξια για την χωρα μας.
    Αυτο που πρεπει να «περασουμε» σε ολους τους Ελληνες ειναι η αναγκη να ανταγωνιζομαστε διεθνως με ορους «ποιοτητος» και οχι «τιμης».
    Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ:
    Ολα ξεκινανε απο το οτι η Ελλαδα εχει συγκεκριμενα συγκριτικα πλεονεκτηματα-οχι unique βεβαιως- σε σχεση με αλλες ισοδυναμες και αναλογες χωρες.:
    α)Πρεπει να ειμαστε ρεαλιστες και να μην τρεφουμε αυταπατες οτι μπορουμε να γινουμε καμμια υπερδυναμη.Ειμαστε μια χωρα με περιωρισμενες πλουτο-παραγωγικες πηγες και μετριας δυναμικοτητας ανθρωπινο δυναμικο που με σωστη αξιοποιηση τους μπορουν να αποδοσουν
    β) Κλαδοι που μπορουμε να αναπτυξουμε ειναι π.χ Γεωργια/Τροφιμα η Πρασινη Οικονομια/Ενεργεια ,ο Τουρισμος. η Ναυτιλια κα.
    Οι Κλαδοι αυτοι αν αναλυθουν σε βαθος ολες οι πτυχες τους αλλα και οι δυνατοτητες τους μπορουν ,με βασει ενα μακροπνοο Σχεδιο 20-30 ετων,να αποκτησουν σιγα-σιγα τον δυναμισμο που θα θεσει σε μονιμη τροχια αναπτυξης την ελληνικη οικονομια.
    Αν παρουμε ως παραδειγμα τον κλαδο Γεωργια/Τροφιμα μπορουμε να εμβαθυνουμε τις γνωσεις μας με ερευνητικα προγραμματα,με μεταπτυχιακα προγραμματα φερνοντας τα Πανεπιστημια διπλα στον ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΑΓΡΟΤΗ ,γιατι ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΔΑΦΟΣ για αναπτυξη.
    Το ιδιο ισχυει για τον Τουρισμο μας,την Ναυτιλια μας,την Ενεργεια με τις ΑΠΕ κ.λπ
    Μπορω να γινω ακομη πιο αναλυτικος και πιο συγκεκριμενος,γιατι εχω το ανησυχο πνευμα του καινοτομου,του marketeer και γενικα του ανθρωπου που μπορει να μετατρεψει τα πλεονεκτηματα-οποια υπαρχουν-του τοπου σε στοχευμενες επιχειρηματικες δρασεις.
    Θελει καποιο χρονο ομως μια καλη σχετικα παρουσιαση της ιδεας.
    Τελειωνοντας,θεωρω οτι εστω και με τις γενικοτητες που αναγκαστικα αναφερω μπορει καποιος να δει τον δρομο που πρεπει να ακολουθησουμε για να βαλουμε σωστες βασεις οικονομικης αναπτυξης στην χωρα μας.

  • 3 Ιουνίου 2011, 14:14 | Προσωπικα στοιχεια φιλε…..λυπαμαι

    Γεια σας,ειμαι ενας μαθητης της 6ης δημοτικου….απορω γιατι υπαρχουν 2 ξενες γλωσσες στα σχολεια και γιατι εχουμε τοσες ασκεισης για το σπιτι;

    Για να ξερετε ολοι…..η κατασταση δεν ειναι καλη,τα παιδια πιεζονται σε αφανταστο βαθμο με τα μαθηματα…..

    Μειωστε λιγο υλη….

  • Πολλά καλά σχόλια όπως του κ.Βροντινού αλλά και πολλών άλλων που πραγματικά προσπαθούν να βοηθήσουν καταθέτωντας την εμπειρία τους όμως….Το ζήτημα δεν είναι να προτείνουμε αλλά ποιος αλήθεια ακούει; Κανείς απ’ ότι φαίνεται διότι απ’ ότι κατάλαβα οι διαχειριστές ενδιαφέρονται για γνώμες που επιβεβαιώνουν τις προαποφασισμένες ενέργειες. Γι’ αυτό φευ η ελπίδα για κάτι καλό δεν αποτελεί ούτε φως στο τούνελ.
    Ένα ακόμη πρόβλημα είναι αυτό που πολλοί έχουν υποδείξει ως λύση τα Πανεπιστήμια. Εκεί λοιπόν υπάρχει μια διαπιστωμένη γραφειοκρατική αλλά και συντεχνιακή λογική. Αν είσαι μέλος του καθηγητικού κατεστημένου τότε και μόνον τότε είσαι ικανός και άξιος να έχεις άποψη γνώμη αλλά και να είσαι εφευρέτης ή ερευνητής ουδάλλως σου κλείνουν το τηλέφωνο ή σου ζητούν να απευθυνθείς αλλού. Που; δεν ξέρουν αλλά κάπου αλλού μια και αυτοί δεν ασχολούνται, ούτε επιθυμούν να ακούσουν μη πανεπιστημιακούς. Στο ίδιο το υπουργείο παιδείας αν πάρεις τηλέφωνο στο αντίστοιχο τμήμα και εκεί δεν υπάρχει τίποτα πέρα από τον τίτλο και μια φιλική φωνή αλλά…
    Αυτές είναι οι προυποθέσεις που υπάρχουν για ανάπτυξη και τα λέω για πολλοστή φορά αλλά κανείς δεν ακούει.
    Θέλετε ανάπτυξη; Ανοίξτε τις πόρτες σε όλους. Ας αποδείξει κάποιος την αξία του και τότε ας τύχει συμπαράστασης και βοήθειας γιατί από μόνος του όποιος μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτά τα έξοδα τι ανάγκη έχει την όποια βοήθεια;
    Βάλτε μια προδιαδικασία όπου ο καθένας με ασφάλεια μπροστά σε μια επιτροπή να μπορεί να περιγράψει τις βασικές αρχές της σκέψης του και με βάση αυτό να κατευθύνεται σε συνεργασίες. Μπορεί έτσι δυο σκέψεις να αλληλοσυμπληρωθούν.
    Αν τα πράγματα μείνουν τα ίδια τότε η ανάπτυξη θα παραμείνει όπως πάντα στα υπό του μηδενός

  • 30 Μαΐου 2011, 17:57 | Γιωργος Λ.

    Η ερευνά και η ανάπτυξη κάποιου προϊόντος είναι η αιχμή του δόρατος για κάθε κράτος που σέβεται τον εαυτό τους και απαιτεί τον σεβασμό των γύρω κρατών και εταίρων του. Σαν παράδειγμα θα μπορούσαμε να αναφέρουμε το Ισραήλ που χρησιμοποίει αυτό το όπλο για την στήριξη της θέσης του και της ύπαρξης του στο αβέβαιο περιβάλλον του. Αντίστοιχα χώρες που στο παρελθόν έμοιαζαν περισσότερο σαν τριτοκοσμικές σήμερα επενδύοντας στην ερευνά και στην ανάπτυξη εμπιστεύονταν και χρησιμοποιώντας το ανθρώπινο δυναμικό τους είναι σήμερα στο G20 και συζητούν για το μέλλον το δικό μας. Βέβαια εκεί το πολιτικό προσωπικό δεν κάνει μόνο διαπραγματεύσεις για την αγορά προϊόντων και υπηρεσιών από τρίτους (οπλικά συστήματα μεγάλα τεχνικά έργα κλπ) με σκοπό του πλουτισμού μέσω των νόμιμων και παρανομών προμηθειών αλλά ασχολείται με το έργο για το οποίο τον έχει εκλέξει και πληρώνει ο ελληνικός λαός. Δηλαδή κάνει την δουλεία του και δεν συμπεριφέρεται σαν αρπακτικό που έχει εισβάλει και πρέπει στον γρηγορότερο χρόνο να αποκομίσει το μεγαλύτερο πλούτο. Η ερευνά και η ανάπτυξη είναι το συνδυαστικό προϊόν της ευφυΐας ενός λαού και της οργανωτικής ικανότητας της διοικητικής του ομάδας. όλοι λένε ότι είμαστε ευφυής λαός και όλοι λένε ότι πάσχουμε διοικητικά. Αρά μόνο μια βαθειά διοικητική μεταρρύθμιση με στόχο το βαθύ πυρήνα της δημόσιας διοίκησης που τον αποτελούν η βουλή με τα υπουργεία καθώς και το σώμα των δικαστών θα επιλύσει το πρόβλημα. Έως τότε όσο και να αυξηθούν τα αντίστοιχα κονδύλια και όποια «μεταρρύθμιση» να επιχειρηθεί το αποτέλεσμα θα είναι πάντα αποκαρδιωτικό και ανάξιο των προσδοκιών μας. Απλός θα αυξήσουμε την διαπλοκή και την διαφθορά και θα συμβάλουμε στην εξαγωγή πλούτου στην χειρότερη και στην καλύτερη στο χτίσιμο μερικών μεζονέτων στον όμορφο αιγιαλό μας.

  • Καϊμασίδης Θεοδόσιος.
    Καϊμασίδης Θεοδόσιος του Θεοδώρου
    Εκπαιδευτικός. Κλάδος: ΠΕ1704
    Αριθμός Μητρώου Υπουργείου Παιδείας 174648
    Ειδικότητα: Ηλεκτρονικός ΑΣΕΤΕΜ
    Εργάζομαι στο 1ο ΕΠΑΛ Νεάπολης
    Μισθοδοτούμαι από το 1ο ΕΠΑΛ Νεάπολης
    Κάτοικος Θεσσαλονίκης, Θειρών 11
    ΤΚ 56728 Νεάπολη
    Email 1. Kaimasidis@sch.gr
    Email 2. Kaimasidi1@cyta.gr
    Τηλ: 6974160360

    Προς
    Υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Τίνα Μπιρμπίλη και Παιδείας, Δία Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννα Διαμαντοπούλου.
    Θέμα: Ενεργειακή αναβάθμιση των σχολείων της χώρας
    Αφορμή για να επικοινωνήσω μαζί σας στάθηκε η ανακοίνωση της συζήτησή σας για τους στόχους, τους όρους και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης προγραμμάτων για την εξοικονόμηση και παραγωγή ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας για σημαντικό αριθμό σχολείων στη χώρα.
    Είμαι κάτοχος Διπλώματος Ευρεσιτεχνίας από τις 8-12-2008 με Αριθμό 1006185 και με τίτλο: ΒΕΛΤΙΩΤΗΣ ΟΡΥΚΤΩΝ ΥΓΡΩΝ ΝΕΡΟΥ, ΚΑΥΣΙΜΟΥ, ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ και ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ. Επίσης είμαι ιδιοκτήτης κάποιων Ηλεκτρονικών Συσκευών για τη Διαχείριση Ενέργειας, εκμετάλλευσης όλου του αποθέματος ενέργειας πχ από φωτοβολταϊκά συστήματα.
    Συνοπτικά θα σας αναφέρω:
    1. Ο Βελτιωτής καυσίμου (πετρελαίου), Πετυχαίνει την επανασύσταση των υδρογονανθράκων που περιέχονται στο καύσιμο, πετυχαίνουμε με αυτό τον τρόπο στο καλοριφέρ μεγαλύτερη απόδοση του καυσίμου δηλαδή οικονομία κατά τη λειτουργία. Ταυτόχρονα πετυχαίνουμε μείωση των ρύπων, καυσαερίων με σημαντικές επιδράσεις για το περιβάλλον. Οι μετρήσεις μου δείχνουν οικονομία έως και 40%.
    2. Ο Βελτιωτής Νερού , Με τη χρήση της συσκευής κάθε υλικό, οργανικό ή μη ,το οποίο βρίσκεται διαλυμένο μέσα στο νερό είτε από χαλασμένο δίκτυο ή και λόγο της εξόρυξής του, με τη χρήση της συσκευής μας πετυχαίνουμε να επανασυσταθεί. Αποτέλεσμα το φίλτρο, αν υπήρχε, που δεν μπορούσε να κατακρατήσει τα διαλυμένα αυτά στοιχεία πλέον μπορεί να τα σταματήσει.
    3. Ο Βελτιωτής Παραγώγων, Με τη χρήση της συσκευής αυτής στα συστήματα ψύξης air-conditions, έχει σαν αποτέλεσμα το φρέον (παράγωγο που κυκλοφορεί σε αυτά τα μηχανήματα για να μπορούν να λειτουργήσουν) να αποκτήσει τα αρχικά του χαρακτηριστικά. Αποτέλεσμα για εμάς η οικονομικότερη λειτουργία τους, θα χρειαζόμαστε λιγότερη ηλεκτρική ενέργεια για το ίδιο αποτέλεσμα. Επίσης μας δίνετε η δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε μηχανήματα μεγάλης κλίμακας χωρίς να παγώνουν οι σωλήνες ή να δημιουργούν συνεχώς προβλήματα.
    4. Διαχείριση Ενέργειας Μπαταριών, Η χρήση της μεθοδολογίας – συσκευής αυτής μας δίνει τη δυνατότητα να εκμεταλλευτούμε στο έπακρο τις δυνατότητες των μπαταριών και κατ επέκταση των συστημάτων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας
    5. Και πολλά άλλα,

    Καλή η ενεργειακή αναβάθμιση των σχολείων της χώρας, αλλά με το σύνολο των σχολείων και υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας τι θα κάνετε;
    Οι συσκευές μου έχουν άμεσο αποτελέσματα.
    Σας ενημερώνω ότι θέτω τις συσκευές μου στη διάθεση της Υπηρεσίας για την υλοποίηση του συγκεκριμένου σκοπού.

    Θες/νίκη 3 Μάιου 2011

  • 11 Μαΐου 2011, 12:07 | Αλεξάνδρα

    Συμφωνώ απόλυτα με την κ.ΑΙΜΙΛΙΑ..Επίσης θα ήταν ωφέλιμο για την χώρα μας και ιδιαίτερα για τους επόμενους 3-4 μήνες να ασχοληθεί η κυβέρνηση με την σωστή προβολή της Ελλάδας μας στο εξωτερικό ωστέ να αυξηθούν οι τουρίστες..Ευχαριστώ.

  • 6 Μαΐου 2011, 14:35 | Ζένια

    ήθελα να ρωτήσω, επειδή η αδερφή μου πάει τώρα δευτέρα λυκείου, γιατί κανείς δεν ενδιαφέρεται να έχει κάποια βοήθεια η γενιά της;;;
    τουλάχιστον εμείς είχαμε μια λεγόμενη ενισχυτική που κάπως βοηθούσε τα παιδιά, αυτοί τώρα τι έχουν; δεν είναι ούτε στο νέο λύκειο, ούτε έχει την ενισχυτική.

  • 18 Απριλίου 2011, 12:58 | Σπύρος Βροντινός, Δρ. Πολ/κός Μηχ/κος

    Θεωρώ ότι μόνος του ένας ιδιώτης πρέπει να είναι μια πολύ μεγάλη και ισχυρή εταιρία για να μπορεί να υποστηρίξει προσωπικό και τμήμα ερευνών, όσα χρήματα και να του δώσουν. Έτσι, εάν μπορεί να το κάνει τότε μάλλον δεν θα έχει και μεγάλη ανάγκη για υποστήριξη.

    Εναλλακτική διέξοδο σε ένα ιδιώτη δίνουν όμως τα εκπαιδευτικά ιδρύματα που έχουν καταρτισμένο προσωπικό αλλά είναι και εν δυνάμει τα φυτώρια των μελλοντικών ερευνητών. Εκεί ο ιδιώτης θα βρει εργαστήρια, βασικούς ερευνητές, αλλά και τεχνικούς και ορεξάτους φοιτητές και βοηθητικό προσωπικό. Είναι πολύ πιο εύκολο και φτηνό για ένα ιδιώτη να απευθυνθεί εκεί παρά να φτιάξει ο ίδιος ερευνητική δραστηριότητα. Επίσης το ίδρυμα ωφελείται γιατί ισχυροποιείται με νέους πόρους, αξιοποιεί στο μέγιστο υλικά, μηχανήματα και τεχνογνωσία και ανοίγει ακόμα περισσότερο τις πόρτες στην υπηρεσία της κοινωνίας και των παραγωγικών δυνάμεων. Επιπλέον και οι φοιτητές που θα ασχοληθούν, δημιουργούν προυποθέσεις για μελλοντική απασχόληση με τον πελάτη. Όλοι κερδίζουν και κανείς δεν χάνει.

    Τα βήματα που απομένουν για μια τέτοια δράση συνοψίζονται στην εύρεση τυποποιημένης επίλυσης των προβλημάτων στα παρακάτω:

    Θεωρείστε ότι κάποιος ιδιώτης, ξένος ή ντόπιος, ή ακόμα και μια κρατική υπηρεσία θέλει σήμερα να κάνει μια έρευνα σε ένα τομέα ή προιόν χρησιμοποιώντας το προσωπικό και τα μέσα που ίσως υπάρχουν σε ένα εκπαιδευτικό ίδρυμα ΑΕΙ ή ΤΕΙ ή άλλο, ή, εάν δεν υπάρχουν, ίσως είναι πρόθυμος να παράσχει ή να δωρίσει τα μέσα της έρευνας (π.χ. υλικά, μηχανήματα, κλπ) για να πάρει τα αποτελέσματα που αναζητά.

    Δυστυχώς, στα περισσότερα εκπαιδευτικά ιδρύματα δεν υπάρχει τυποποιημένη η σχετική γραφειοκρατική και νομική διαδικασία ώστε να ξεκινήσει άμεσα μια ερευνητική προσπάθεια, από ιδιώτες για μια έρευνα κατά παραγγελία.

    Ζητήματα που τίθονται είναι η γενικότερη νομιμότητα του εγχειρήματος στο πλαίσιο λειτουργίας των ιδρυμάτων, επιλογή ατόμων που θα ασχοληθούν, η προστασία των πιθανών εμπορικών μυστικών ή αποτελεσμάτων, η πρόσθετη αμοιβή ερευνητικού προσωπικού, τεχνικών εργαστηρίων και φοιτητών η άλλων συνεργατών που θα ασχοληθούν, το ποσό ή ποσοστό της αμοιβής προς το ίδρυμα για την χρήση των πόρων του, η δυνατότητα χρήσης της τεχνογνωσίας που θα προκύψει από την έρευνα, κλπ, ο τερστιος χρόνος μεταξύ της παραγγελίας και της παράδοσης στοιχειωδών υλικών σε ένα ίδρυμα μέσα από την διαδικασία των διαγωνισμών όπου εξοπλισμός που παραλαμβάνεται είναι ήδη παρωχημένος και άρα πολύ φτηνότερος για τους προμηθευτές από όσο αυτοί τον τιμολόγησαν στην προσφορά τους.

    Ερωτώ:
    Μπορεί να τυποποιηθεί όλο αυτό σαν ένα πακέτο ενεργειών που θα κάνουν δυνατή την επίλυση των πιθανών προβλημάτων και που θα ισχύει σε όλα τα εκπαιδευτικά ή ερευνητικά ιδρύματα, ώστε ένας ενδιαφερόμενος ιδιώτης να έρχεται για one stop service σε κάποιο γραφείο του ιδρύματος, το γραφείο αυτό να βρίσκει και να οργανώνει όλους όσους μπορούν να ασχοληθούν, από το ίδρυμα ή και άλλα συναφή ιδρύματα, να συμφωνείται το αντίτιμο για την έρευνα, να γίνονται άμεσα οι προμήθειες υλικών και εξοπλισμού, να υπογράφονται εκεί όλες οι απαραίτητες και τυποποιημένες συμφωνίες και συμβάσεις ώστε ΣΥΝΤΟΜΑ ο ιδιώτης να μπορεί να φύγει ήσυχος ότι όλα έγιναν νόμιμα και ότι ξεκίνησε άμεσα και ανεμπόδιστα η ερευνητική διαδικασία;

    Αν γίνει αυτό θα ήταν μια τεράστια συμβολή στην μελλοντική ερευνητική προσπάθεια της χώρας.

    Επίσης, τεράστια σημασία έχει να βοηθήσει το κράτος να μην κοστίζει απαγορευτικά το πατεντάρισμα αξιόλογων ιδεών συμπολιτών μας ώστε να βγαίνουν οι πατέντες φτηνά και ανέξοδα για τους πολίτες, και όταν αυτές γίνουν επιτυχημένες εμπορικά τότε το κράτος να παίρνει βέβαια ένα ικανό ποσοστό για τα έξοδα που κάλυψε.

    Σας ευχαριστώ.

  • 18 Απριλίου 2011, 10:08 | Φιλήμων Διαμαντίδης, MEd

    Καλά και θετικά όλα όσα αναφέρονται. Βάση όμως όλων αυτών αποτελεί η εκπαίδευση, πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια. Εφόσων συμφωνούμε σε αυτό γιατί δεν υπάρχει το αντίστοιχο μάθημα της Τεχνολογίας στο Δημοτικό, είναι μονόωρο στο Γυμνάσιο και καταργείται στο Λύκειο; Να σημειώσω εδώ πως το μάθημα Design and Technology διδάσκεται στο εξωτερικό σε όλα τα επίπεδα και συστήματα (με οργανωμένα εργαστήρια κλπ) όπως ΙΒ, GCSE, A Level και όλες τις μικρότερες ηλικιακές ομάδες. Για παράδειγμα, τα καλύτερα σχολεία της Αγγλίας (πχ London Academy) τονίζουν την ανάπτυξη του μαθήματος και μάλιστα το θεωρούν βασικό τους μάθημα!!

    Ποιό είναι λοιπόν το σκεπτικό της υποβάθμισης και κατάργησης του μαθήματος της Τεχνολογίας;

    Είμαι εκπαιδευτικός εδώ και 14 χρόνια, απόφοιτος της ΑΣΕΤΕΜ τμήμα μηχανολόγων και διδάσκω στο Κολλέγιο Ψυχικού.

  • 7 Απριλίου 2011, 10:21 | Άννα Φλούδα

    Θα συμφωνήσω με την κα Αιμιλια και το από 22/3 αναρτηθεν σχόλιό της.Ειδικότερα με κάλυψε στο κομμάτι τηες ανάπτυξης του τουρισμού που αποτελεί μια από τις βασικές πηγές που επιτρέπουν την εισροή εισοδήματος στη χώρα μας.Χρειάζεται επαρκής και σωστή προβολή της Ελλάδας μας με τρόπο ώστε αφενός μεν τη δημιουργία βάσεων ενός υγειούς ανταγωνισμού με προσφορές σε οικονομικό επίπεδο αλλά και την δυνατότητα των πολλαπλών επιλογών από πλευράς του υποψηφιου επισκέπτη, μέσα , πάντα από την έρευνα και τη σωστή χρήση της τεχνολογίας, γεγονός που συμβαίνει αρκετά χρόνια, τώρα, στο εξωτερικό.

  • 7 Απριλίου 2011, 10:16 | Άννα Φλούδα

    Η κα Αιμιλία (πιο πάνω) με κάλυψε με την τοποθέτησή της στο από 22 Μαρτίου αναρτηθέν σχόλιό της. Θα συμφωνήσω γενικά με το σχόλιό της και κυρίως θα επισημάνω κι εγώ ότι ο τουρισμός, που αποτελεί μια από τις βασικές οικονομικές πηγές που επιτρέπουν την εισροή κεφαλαίων στη χώρα μας, θα πρέπει να ανακάμψει.
    Για να γίνει αυτό θα πρέπει να προβληθεί επαρκώς και με σωστούς τρόπους η Ελλάδα μας και βεβαίως η χρήση της τεχνολογίας να θέσει τις βάσεις πολλαπλών επιλογών στον υποψήφιο επισκέπτη και να δημιουργήσει και (οικονομικό) ανταγωνισμό (ευελιξία), κάτι που στο εξωτερικό συμβαίνει εδώ και αρκετά χρόνια.

  • 22 Μαρτίου 2011, 01:09 | ΑΙΜΙΛΙΑ

    Είναι πολλά αυτά που μπορούν και πρέπει να γίνουν στη χώρα μας για να ορθοποδήσουμε, οχι μόνο οικονομικά αλλά και σε ποιοτικό επίπεδο. Δεν είναι δυνατόν όποιος Ελληνας επισκεπτεται κάποια χώρα του εξωτερικού, βλέπε Γερμανία, Αγγλία να γυρίζει λέγοντας, Ναι εκεί υπάρχει κράτος..
    Πιο συγκεκριμένα, χρειάζεται σωστή αξιοποίηση των δημοσίων υπαλλήλων μας και μείωση της γραφειοκρατίας ωστε να μειωθεί και η διαφθορά. Έρευνα και στη συνέχεια υλοποίηση σχετικά με online συστήματα εξυπηρέτης του πολίτη.
    Επίσης, βλέπουμε οτι η οικολογική ανάπτυξη γίνεται σιγά σιγά απαραίτητη. Χρειάζονται άμεσες κινήσεις στον τομέα αυτό ώστε να μη βρεθούμε για ακόμα μια φορά πίσω στις εξελίξεις. Λόγω της γεωγραφικής θέσης της χώρας μας πρέπει να εκμεταλλευτούμε πηγές ενέργειας όπως η ηλιακή και η αιολική! Τώρα και γενικευμένα!
    Ένα τρίτο θέμα είναι το ενδιαφέρον που πρέπει να δοθεί στην αγροτιά της Ελλάδας. Έχουμε την τύχη ο τόπος μας να μας παρέχει προϊόντα όπως το λάδι που είναι τα καλύτερα στον κόσμο. Επιχορηγήσεις στους αγρότες και κίνητρα για την ενασχόληση των νέων ανθρώπων με αυτόν τον τομέα. Ανεκμετάλλευτα κομμάτια γης, είτε ιδιωτικά είτε κρατικά, που μπορούν να καλλιεργηθούν μπορούν να δοθούν σε ανθρώπους για την αξιοποίηση τους. Θα μπορούσε επίσης να συγκροτηθούν ομάδες για την εύρεση πιθανών πελατών στο εξωτερικό για την εξαγωγή των προϊόντων μας σε ανταγωνιστικές τιμές ωστε να αναπτυχθεί ο αγροτικός τομέας μας που ως τώρα ξεμένει απο «νεαρά» χέρια.
    Τέλος απο μένα, αφήνω τον ελληνικό τουρισμό που ίσως προσφέρει και τα μεγαλύτερα κέρδη στη χώρα μας. Υπάρχουν πολλά που μπορούμε να πούμε για αυτό το θέμα ξεχωριστά.. Το μόνο που λέω τώρα είναι οτι είναι κρίμα κάθε χρόνο να μειώνονται τα νούμερα επισκεψιμότητας της χώρας μας απο ξένους τουρίστες. Καλύτερη προβολή της χώρας μας στο εξωτερικό είναι απαραίτητη για την προσέλκυση επισκεπτών και χρηματοδότηση σε επιχειρήσεις αυτού του τομέα ωστε να προσφέρουμε κι εμείς σαν χώρα υπηρεσίες που θα αυξήσουν τον αριθμό των τουριστών και θα τους ξαναφέρουν στην Ελλάδα.

  • 21 Μαρτίου 2011, 01:38 | ΕΛΕΝΗ

    Θα συμφωνήσω με τον κ. Μιχάλη Καθαράκη.

  • 20 Μαρτίου 2011, 01:43 | Παππά Αλίκη

    Το χαμηλό ποσοστό των ιδιωτικών δαπανών για την έρευνα και την τεχνολογία είναι απόρροια του πώς αντιλαμβάνονται οι Έλληνες επιχειρηματίες τον ρόλο τους. Οι περισσότεροι είναι κρατικοδίαιτοι (βλέπε αναπτυξιακούς νόμους και τα αποτελέσματά τους). Όταν στην Ελλάδα ακούς για ανταγωνιστικότητα της ιδιωτικής οικονομίας, το μόνο μέτρο που έχει εφευρεθεί ως τώρα είναι η συμπίεση του μεροκάματου του εργάτη. Ποτέ ο εκσυγχρονισμός των μέσων παραγωγής και της σύγχρονης διοικητικής υποδομής των περισσότερων ελληνικών επιχειρήσεων που είναι οι περισσότερες οικογενειακές. Όσο λοιπόν οι έλληνες επιχειρηματίες δεν βάζουν το χέρι στην τσέπη και περιμένουν από τον κρατικό κορβοανά να τους συνδράμει, όπως γίνεται από ιδρύσεως του ελληνικού κράτους , με χρήματα δηλαδή από το υστέρημα του έλληνα εργαζόμενου, δεν υπάρχει καμία ελπίδα για τίποτε καλύτερο. Βλέπε κατάσταση ελληνικής οικονομίας με του αλλεπάλληλους οικονομικους νόμους των εκάστοτε κυβερνήσεων που μοιράζουν τζάμπα χρήμα λες και το έφεραν από τον πατέρα τους. Τα παραπάνω αποτελούν ισχυρό αντικίνητρο για ιδιωτικές επενδύσεις στη γνώση, στην έρευνα και στην τεχνολογία. Με τα νεοφιλελεύθερα δόγματα γίνεται προσπάθεια η έρευνα αυτή να γίνεται στα πανεπιστήμια και να την απολαμβάνουν οι κρατικοδίαιτοι δωρεάν. Αυτό σημαίνει ότι η γνώση από την πρωτοβάθμια ως και την τριτοβάθμια εκπαίδευση δημιουργεί όχι μορφωμένους πολίτες αλλά απασχολίσιμους που θα λαμβάνουν κάτι σαν μισθό. Αυτό σημαίνει ότι ο κύριος στόχος της έρευνας να ανταποκρίνεται στη ζήτηση. Όσον αφορά πράσινη ανάπτυξη, αυτό μου θυμίζει <> διότι πράσινη ανάπτυξη με την έννοια του κέρδους και τη μορφή του κανιβαλικού καπιταλισμού είναι πράγματα που μόνο χαζούς μπορούν να απασχολήσουν. Η οικολογία και κατ’ επέκταση η πράσινη ανάπτυξη ενέχουν πολιτικές τοποθετήσεις που δεν συμβιβάζονται με το κέρδος και την απληστία .Οτιδήποτε άλλο είναι φούμαρα για κατανάλωση. (Βλέπε καταστροφές περιβάλλοντος σε υποτιθέμενα προηγμένα κράτη.) Η μέχρι τώρα εμπειρία της κατασπατάλησης των φυσικών πόρων και η ταυτόχρονη ένδεια των 2/3 του παγκόσμιου πληθυσμού της γης δείχνουν τον ακολουθούμενο μέχρι σήμερα δρόμο. Ο παραγόμενος παγκόσμιος πλούτος χρειάζεται πλέον ενάμισυ πλανήτη για να παραχθεί κι εμείς ασχολούμαστε με την λεγόμενη πράσινη οικονομία. Θα σεβαστεί πότε ο καπιταλισμός τις φυσικές πηγές του πλανήτη; Τις σεβάστηκε ποτέ; Όλο το κείμενο μοιάζει με έκθεση ιδεών απευθύνεται όχι σε πολίτες αλλά σε υπηκόους και μαμελούκους. Όσο για τις συμπράξεις Δημοσίου και ιδιωτών, αν ρίξουμε μια ματιά στις αναθέσεις παρόμοιων έργων θα καταλάβουμε τι γίνεται στην Ελλάδα. (Δρόμοι-διόδια: πότε θα γίνουν αυτοί οι δρόμοι; Κι εγώ θα ανόίξω μια επιχείρηση που σε μελλοντικό χρόνο θα πουλάω αγαθά, αλλά θα πρέπει να τα αγοράζεται από τώρα και όταν μαζέψω αρκετά χρήματα τότε θα πάρετε τα αγαθά που αγοράσετε σήμερα!!! Τα 2/3 του πληθυσμού της γης ζουν με λιγότερα από δύο δολάρια την ημέρα και ποτέ δεν έφτασαν κάποια αποτελέσματα της έρευνας και τεχνολογίας σ’αυτό. Τροφή-νερό-ασθένειες-θάνατοι από δίψα και πείνα είναι η καθημερινότητα ενός μεγάλου μέρους του παγκόσμιου πληθυσμού και το εν λόγω κείμενο μου μοιάζει με μια προσπάθεια να πουληθούν χάντρες πολύχρωμες σε ινδιάνους. Η μόρφωση, η γνώση και η έρευνα αποτελούν κοινωνικά αγαθά, παράγονται από την κοινωνία και τα αποτελέσματά τους πρέπει να επιστρέφουν στην κοινωνία διευκολύνοντας τις ζωές των πολιτών. Δυστυχώς όμως χρησιμοποιούνται για τον ευκολό πλουτισμό των λίγων.

  • 19 Μαρτίου 2011, 23:58 | Μαρία Κόττη

    Έρευνα και τεχνολογία, ίσως εδώ θα έπρεπε να προσθέσουμε και την λέξη παιδεία. Πώς άλλωστε μπορούμε να έχουμε έρευνα και τεχνολογία εάν δεν υπάρχουν οι κατάλληλες γνώσεις, αλλά και οι θεωρητικές γνώσεις εάν υπάρχουν δεν έχουν, ως συνήθως, καμία σχέση δεν με την πρακτική εφαρμογή. Όλα αυτά μαζί θα πρέπει να συμβαδίσουν και να αναπτυχθούν παράλληλα. Το πανεπιστήμιο είναι ίσως το πιο πρόσφορο έδαφος καθώς και το οικονομικότερο για να αναπτυχθούν όλα τα παραπάνω εάν φυσικά υπάρχουν και τα κατάλληλα μέσα. Κάλλιστα μπορούν έρευνες για διάφορες μελέτες «κατά παραγγελία» να χρηματοδοτούνται από ιδιωτικούς φορείς όπου θα είναι προς όφελος της εκάστοτε επιχείρησης, αφού θα έχουν άμεσα αποτελέσματα και ίσως το πιο σημαντικό για τις εταιρείες είναι ότι το κόστος περιορίζεται κατά πολύ μια και την έρευνα την αναλαμβάνει Πανεπιστήμιο και όχι κάποια ακριβοπληρωμένη εταιρεία έρευνας. Αυτό από την άλλη πλευρά δίνει μεγάλα οφέλη στα Πανεπιστήμιά και στους φοιτητές αφού η έρευνά που κάνουν τους δίνει τη δυνατότητα να έχουν άμεση επαφή με την πρακτική άσκηση όλων εκείνων των θεωριών που μαθαίνουν όντας μέσα στο Πανεπιστήμιο, για να έχουν δηλαδή ουσιαστική και πρακτική παιδεία, με τα αποτελέσματα να είναι ελεύθερα προς κοινοποίηση για περαιτέρω έρευνες. Ας μη ξεχνάμε ότι αφού αυτή η έρευνα είναι χρηματοδοτούμενη, κάτι που στην τελική αποφέρει χρήματα και στο Κράτος…

  • 19 Μαρτίου 2011, 22:46 | Χρήστος Δερμιτζάκης

    Δεν συμφωνώ με το παρόν νομοσχέδιο . . .

  • 19 Μαρτίου 2011, 22:41 | Γεωργία

    To νομοσχέδιο κινείται στην σωστή κατεύθυνση