Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων και του Υπουργού Οικονομικών συνιστώνται οι αναγκαίες θέσεις προσωπικού και κατά κλάδους ειδικότητες για τη λειτουργία των δημόσιων Πειραματικών Σχολείων Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης.
Με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων καθορίζονται τα ιδιαίτερα προσόντα των εκπαιδευτικών οι οποίοι μετατίθενται στα ως άνω Δημόσια Σχολεία της παραγράφου 1 καθώς και η διαδικασία μετάθεσης τους.
Με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων καθορίζονται τα ιδιαίτερα προσόντα επιστημόνων ειδικευμένων στα θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, σχολικών συμβούλων, σχολικών ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών κ.λπ. προς υποστήριξη του έργου των εκπαιδευτικών που στοχεύουν στην ενημέρωση, στις αρχές της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, στα ζητήματα διγλωσσίας, στη διδακτική της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας και στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων των μαθητών.
Άρθρο 23 – Εκπαιδευτικό Προσωπικό
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Σκοπός και πεδίο εφαρμογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 02 – Μορφές οργάνωσης της ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στο εξωτερικόΆρθρο 02 – Μορφές οργάνωσης της ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στο εξωτερικό
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Φορείς της ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στο εξωτερικό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 04 – Ίδρυση – αναγνώριση μορφών οργάνωσης της ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στο εξωτερικό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 05 – Ενίσχυση της ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στο εξωτερικό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 06 – Μόνιμη Διϋπουργική Επιτροπή Συνεργασίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07 – Προγράμματα ανταλλαγώνΆρθρο 07 – Προγράμματα ανταλλαγών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 08 – Πιστοποιητικό ελληνομάθειας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 09 – Μόνιμη Επιτροπή για την παρακολούθηση-προώθηση του έργου φορέων τριτοβάθμιας εκπαίδευσηςΆρθρο 09 – Μόνιμη Επιτροπή για την παρακολούθηση-προώθηση του έργου φορέων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 – Διοίκηση και ΕποπτείαΆρθρο 10 – Διοίκηση και Εποπτεία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 11 – Όργανα συντονισμού, διοίκησης και εποπτείας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 – Καθήκοντα Διευθυντών – Προϊσταμένων σχολικών μονάδωνΆρθρο 12 – Καθήκοντα Διευθυντών – Προϊσταμένων σχολικών μονάδων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Επιλογή και τοποθέτηση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14 – Αναπλήρωση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Κατηγορίες διδακτικού προσωπικού
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Αποσπάσεις εκπαιδευτικών − Προσδιορισμός υπηρεσιακών αναγκών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 – Λοιπά θέματα διοίκησης και εποπτείας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Γραφεία συντονιστών εκπαίδευσης Διοικητικοί υπάλληλοι με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19 – Διάθεση και τοποθέτηση εκπαιδευτικών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21Άρθρο 21
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 – Σχολεία διαπολιτισμικής εκπαίδευσης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 23 – Εκπαιδευτικό Προσωπικό
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24 – Μέτρα στήριξης της Διαπολιτισμικής ΕκπαίδευσηςΆρθρο 24 – Μέτρα στήριξης της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 – Διοίκηση των Πειραματικών Σχολείων Διαπολιτισμικής ΕκπαίδευσηςΆρθρο 25 – Διοίκηση των Πειραματικών Σχολείων Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Μεταβατικές και τελικές διατάξεις
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
7 Ιουλίου 2016, 11:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
14 Ιουλίου 2016, 11:59
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΝόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1 Σχόλιο επι του Άρθρου 68 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Άρθρο 23
«………… Με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων καθορίζονται τα ιδιαίτερα προσόντα επιστημόνων ειδικευμένων στα θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, σχολικών συμβούλων, σχολικών ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών κ.λπ. προς υποστήριξη του έργου των εκπαιδευτικών που στοχεύουν στην ενημέρωση, στις αρχές της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, στα ζητήματα διγλωσσίας, στη διδακτική της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας και στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων των μαθητών.»
Τα ιδιαίτερα προσόντα ειδικευμένων επιστημόνων, θα πρέπει να περιλαμβάνουν και την άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας (ως τοις πράγμασι διεθνούς γλώσσας) ή και άλλων γλωσσών. Αποτελεί απορίας άξιο, γιατί σε πολλούς διαγωνισμούς για τη στελέχωση μονάδων αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας και ιδιαίτερα με συμβάσεις ορισμένου χρόνου, η γνώση ξένων γλωσσών δεν μοριοδοτείται. Δεν αντιλαμβανόμαστε την αποφυγή της προτίμησης για πρόσληψη προσωπικού που γνωρίζει ξένες γλώσσες.
Οι ειδικευμένοι επιστήμονες επίσης, θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον εκπαιδευτεί σε μεταπτυχιακό επίπεδο σε θέματα της Εκπαίδευσης, συναφή με το σκοπό του παρόντος. Λειτουργούν τέτοια μεταπτυχιακά προγράμματα στην Ελλάδα (όπως το με τίτλο “Κοινωνική Εργασία στην Εκπαίδευση” του Δ.Π.Θ. από το οποίο αποφοιτούν εξειδικευμένοι πλέον για τη σχολική ζωή Κοινωνικοί Λειτουργοί). Καλό θα είναι το Υπουργείο να αξιοποιήσει πρώτα πρώτα τέτοιους εξειδικευμένους αποφοίτους ΠΜΣ και εν συνεχεία εάν του ελλείπουν σε αριθμό εξειδικευμένοι ειδικοί επιστήμονες, να προχωρήσει σε ταχύρρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα για άλλους. Είμαστε βέβαιοι ότι η πολιτική βούληση της Ηγεσίας του Υπουργείου δεν θα επιτρέψει να συνεχίζει να λειτουργεί η μέθοδος του ταχύρυθμου πασαλείμματος για δημιουργία εξειδικευμένου προσωπικού, τη στιγμή που τέτοιο προσωπικό ήδη υπάρχει και δεν αξιοποιείται. Ας ξεκινήσουμε επι τέλους απο τα αυτονόητα.