1. Κατά την εφαρμογή των διατάξεων αυτών, όπου αναφέρεται Α΄ τάξη εσπερινών Επαγγελματικών Λυκείων νοείται η Α΄ τάξη των ημερησίων Επαγγελματικών Λυκείων και αντιστρόφως, όπου αναφέρεται Β΄ τάξη εσπερινών Επαγγελματικών Λυκείων νοείται η Β΄ τάξη των ημερησίων Επαγγελματικών Λυκείων και αντιστρόφως και όπου αναφέρεται Γ΄ και Δ΄ τάξη εσπερινών Επαγγελματικών Λυκείων νοείται η Γ΄ τάξη των Ημερησίων Επαγγελματικών Λυκείων και αντιστρόφως.
2. ατά την εφαρμογή των διατάξεων αυτών, όπου αναφέρεται Α΄ και Β΄ τάξη εσπερινών Γενικών Λυκείων νοείται η Α΄ τάξη των ημερησίων Γενικών Λυκείων και αντιστρόφως, όπου αναφέρεται Γ΄ τάξη εσπερινών Γενικών Λυκείων νοείται η Β΄ τάξη των ημερησίων Γενικών Λυκείων και αντιστρόφως και όπου αναφέρεται Δ΄ τάξη εσπερινών Γενικών Λυκείων νοείται η Γ΄ τάξη των ημερησίων Γενικών Λυκείων και αντιστρόφως.
Αρχική Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΆρθρο 34 – Αντιστοιχίες τάξεων Ημερήσιων και Εσπερινών Λυκείων
Άρθρο 34 – Αντιστοιχίες τάξεων Ημερήσιων και Εσπερινών Λυκείων
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Σχολικό και Διδακτικό Έτος
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Διακοπές – Αργίες -Εορταστικές Εκδηλώσεις
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Υπηρεσιακά Βιβλία
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Υπηρεσιακά Έντυπα
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Τύπος και επισημοποίηση Υπηρεσιακών Βιβλίων και Εντύπων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 06 – Φύλαξη Υπηρεσιακών Βιβλίων και ΕντύπωνΆρθρο 06 – Φύλαξη Υπηρεσιακών Βιβλίων και Εντύπων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 07 – Έναρξη ισχύος νέων Υπηρεσιακών Βιβλίων και Εντύπων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Έννοια της εγγραφής
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Τρόπος και χρόνος εγγραφής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 10 – Τρόπος και χρόνος εγγραφής στις ΣΜΕΑΕ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Στοιχεία που καταχωρίζονται
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Περιοχή σχολείων και αριθμός φοιτώντων μαθητών/τριών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Κηδεμονία ανηλίκων μαθητών/τριών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14 – Μαθητές/τριες από ξένα σχολεία του εξωτερικούΆρθρο 14 – Μαθητές/τριες από ξένα σχολεία του εξωτερικού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 15 – Έξοδος μαθητή/τριας από το σχολείο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16 – Γενική Διάταξη
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Μετεγγραφές με αίτηση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 – Λοιπές μετεγγραφέςΆρθρο 18 – Λοιπές μετεγγραφές
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19 – Προθεσμία μετεγγραφών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Διαδικασία μετεγγραφών – βαθμολογία
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Ανανεώσεις εγγραφών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Ένταξη μαθητών/τριών σε τάξεις – Οριστικοποίηση τμημάτων
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Φοίτηση
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Περιπτώσεις όπου απουσίες δεν λαμβάνονται υπόψη για τον χαρακτηρισμό της φοίτησης
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Απαλλαγή μαθητών/τριών από την ενεργό συμμετοχή σε μαθήματα
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Κατ’ ιδίαν διδαχθέντες/θείσες μαθητές/τριες και στρατεύσιμοι Κατ’ οίκον διδασκαλία
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Έλεγχος και καταχώριση των απουσιών
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Χαρακτηρισμός φοίτησης, συνέπειες
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Ενημέρωση γονέων – Υποχρεώσεις γονέων μαθητών/τριών που απουσιάζουν
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Δράσεις για τη διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας του σχολείου
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Παιδαγωγικά μέτρα και ενέργειες παιδαγωγικού χαρακτήρα
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 32 – Διαγωγή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 33 – Ιδιωτική Εκπαίδευση
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Αντιστοιχίες τάξεων Ημερήσιων και Εσπερινών Λυκείων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Παραρτήματα
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
9 Νοεμβρίου 2017, 11:50
Ανοικτή σε Σχόλια έως
16 Νοεμβρίου 2017, 15:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2 Σχόλια 306 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Σύμφωνα με το άρθρο 22 στη Γ΄ τάξη εσπερινού ΓΕ.Λ. εντάσσονται όσοι/ες:
5) μετεγγράφηκαν από τη Β΄ τάξη ημερησίου ή εσπερινού Επαγγελματικού Λυκείου, και σε συνδυασμό με το άρθρο 34 περί αντιστοιχίας , μαθητής που ολοκληρώνει την Α΄ ΕΠΑΛ (εσπερινού ή Ημερησίου), μπορεί να εγγράφεται στη Γ΄τάξη Εσπερινού ΓΕΛ και να παρακολουθεί συνολικά 3 χρόνια αντί για 4, παρ’ ότι φοίτησε σε εσπερινό. Με την λογική αυτή οι μαθητές των ΕΠΑΛ που δεν ενδιαφέρονται για πτυχίο και είναι αρκετοί, επωφελούνται και θα επιδιώξουν να μετεγγραφούν στα ΓΕΛ οπότε και η αναβάθμιση των ΕΠΑΛ που οραματίζεται το Υπουργείο ………
Η αντιστοιχία που υπάρχει και προτείνεται ξανά στην Υ.Α. παραβιάζει το νόμο για δυνατότητα αλλαγής τύπου σχολείου (Επαγγελματικό και Γενικό) μετά την Α΄ Λυκείου, χωρίς καμία επίπτωση.
1. Μαθητής του εσπερινού ΓΕΛ που ολοκλήρωσε επιτυχώς την Α΄ τάξη, ουσιαστικά του απαγορεύεται να πάει σε ΕΠΑΛ, γιατί στη περίπτωση αυτή θα πρέπει να ξαναφοιτήσει στη Α΄ τάξη ΕΠΑΛ, σαν να μην φοίτησε ένα ολόκληρο χρόνο σε ΓΕΛ.
Έτσι ο μαθητής αυτός θα πρέπει να κάνει 4 χρόνια για να λάβει απολυτήριο από το ημερήσιο ΕΠΑΛ και 5 χρόνια από το εσπερινό ΕΠΑΛ.
2. Επίσης μαθητής που ολοκληρώνει την Α΄ ΕΠΑΛ (εσπερινού ή Ημερησίου), μπορεί να εγγράφεται στη Γ΄τάξη Εσπερινού ΓΕΛ και να φοιτά ένα χρόνο λιγότερο για να λάβει το απολυτήριο (3 χρόνια), παρ’ ότι φοίτησε σε εσπερινό.
Αυτά θεσμοθετήθηκαν στα πλαίσια του «συντεχνιασμού» σε βάρος των ΕΠΑΛ και δεν μπορεί να γίνει ανεκτό να συνεχίζεται άλλο και με την νέα Υ.Α..
Έτσι μέχρι σήμερα α) λειτουργεί αποτρεπτικά στο να αλλάξουν απόφαση οι μαθητές του εσπερινού ΓΕΛ που ολοκλήρωσαν την Α΄ τάξη και να πάνε σε ΕΠΑΛ, β)Να φεύγουν μαθητές από το ΕΠΑΛ και να κατευθύνονται στο εσπερ. ΓΕΛ (Γ΄τάξη).
Φυσικά εκτός από το νόμο, παραβιάζονται τα ατομικά δικαιώματα και το Σύνταγμα.
Πρόταση: Να αλλάξει η αντιστοιχία ημερησίων και εσπερινών ΓΕΛ.
Η Α΄ τάξη ημερησίου ΓΕΛ να αντιστοιχεί στην Α΄Εσπερινού ΓΕΛ.
Η Β΄ τάξη ημερησίου ΓΕΛ να αντιστοιχεί στη Β΄ Εσπερινού ΓΕΛ
Η Γ΄ τάξη ημερησίου ΓΕΛ να αντιστοιχεί στη Γ΄ και Δ΄Εσπερινού ΓΕΛ