1) Τα τηρούμενα από τα Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια Επαγγελματικά Λύκεια, Γυμνάσια ΕΑΕ, Λύκεια ΕΑΕ, Ενιαία Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια-Λύκεια και Ε.Ε.Ε.ΕΚ. επίσημα έντυπα είναι:
α) Ατομικά Δελτία μαθητών/τριών. Για κάθε μαθητή/τρια τηρείται Ατομικό Δελτίο, στο οποίο καταχωρίζονται κατά την εγγραφή και κατά τη διάρκεια της φοίτησης τα προβλεπόμενα στο άρθρο 10 στοιχεία.
β) Έντυπα Ημερήσιων Δελτίων Φοίτησης των μαθητών/τριών κατά τάξη ή τμήματα τάξης, στα οποία καταχωρίζονται κάθε διδακτική ώρα οι απουσίες τους.
γ) Ωρολόγια Προγράμματα Διδασκαλίας Μαθημάτων
δ) Τίτλοι Σπουδών
ε) Έντυπα Επαλήθευσης Τίτλων
στ) Υπηρεσιακά Σημειώματα Μετεγγραφής Μαθητών/τριών
ζ) Έντυπα Εισήγησης ή Επιβολής Παιδαγωγικών Μέτρων
η) Καταστάσεις Προφορικής Βαθμολογίας Μαθητών/τριών
θ) Πιστοποιητικά για Στρατολογική Χρήση
ι) Δελτία Κίνησης Προσωπικού
2) Οι Καταστάσεις Μισθοδοσίας Προσωπικού που προβλέπονται από τα Π.Δ. 104/1979, άρθρο 4 (ΦΕΚ 23 Α΄/1979) καταργούνται.
Αρχική Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΆρθρο 04 – Υπηρεσιακά Έντυπα
Άρθρο 04 – Υπηρεσιακά Έντυπα
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Σχολικό και Διδακτικό Έτος
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Διακοπές – Αργίες -Εορταστικές Εκδηλώσεις
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Υπηρεσιακά Βιβλία
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Υπηρεσιακά Έντυπα
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Τύπος και επισημοποίηση Υπηρεσιακών Βιβλίων και Εντύπων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 06 – Φύλαξη Υπηρεσιακών Βιβλίων και ΕντύπωνΆρθρο 06 – Φύλαξη Υπηρεσιακών Βιβλίων και Εντύπων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 07 – Έναρξη ισχύος νέων Υπηρεσιακών Βιβλίων και Εντύπων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Έννοια της εγγραφής
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Τρόπος και χρόνος εγγραφής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 10 – Τρόπος και χρόνος εγγραφής στις ΣΜΕΑΕ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Στοιχεία που καταχωρίζονται
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Περιοχή σχολείων και αριθμός φοιτώντων μαθητών/τριών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Κηδεμονία ανηλίκων μαθητών/τριών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14 – Μαθητές/τριες από ξένα σχολεία του εξωτερικούΆρθρο 14 – Μαθητές/τριες από ξένα σχολεία του εξωτερικού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 15 – Έξοδος μαθητή/τριας από το σχολείο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16 – Γενική Διάταξη
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Μετεγγραφές με αίτηση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 – Λοιπές μετεγγραφέςΆρθρο 18 – Λοιπές μετεγγραφές
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19 – Προθεσμία μετεγγραφών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Διαδικασία μετεγγραφών – βαθμολογία
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Ανανεώσεις εγγραφών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Ένταξη μαθητών/τριών σε τάξεις – Οριστικοποίηση τμημάτων
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Φοίτηση
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Περιπτώσεις όπου απουσίες δεν λαμβάνονται υπόψη για τον χαρακτηρισμό της φοίτησης
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Απαλλαγή μαθητών/τριών από την ενεργό συμμετοχή σε μαθήματα
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Κατ’ ιδίαν διδαχθέντες/θείσες μαθητές/τριες και στρατεύσιμοι Κατ’ οίκον διδασκαλία
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Έλεγχος και καταχώριση των απουσιών
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Χαρακτηρισμός φοίτησης, συνέπειες
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Ενημέρωση γονέων – Υποχρεώσεις γονέων μαθητών/τριών που απουσιάζουν
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Δράσεις για τη διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας του σχολείου
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Παιδαγωγικά μέτρα και ενέργειες παιδαγωγικού χαρακτήρα
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 32 – Διαγωγή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 33 – Ιδιωτική Εκπαίδευση
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Αντιστοιχίες τάξεων Ημερήσιων και Εσπερινών Λυκείων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Παραρτήματα
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
9 Νοεμβρίου 2017, 11:50
Ανοικτή σε Σχόλια έως
16 Νοεμβρίου 2017, 15:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
10 Σχόλια 306 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Όλα ψηφιακά με Παράλληλη στελέχωση των σχολείων με διοικητικό προσωπικό. Μπορεί να ξεκινήσει πιλοτικά με 8μηνα προγράμματα και στην συνέχεια σύσταση οργανικών διοικητικών θέσεων.
1. Κατάργηση των αναχρονιστικών καρτέλων καταχώρισης βαθμολογίας. Καταχώριση βαθμολογίας μόνο στο myschool. Εκτύπωση και υπογραφή καταστάσεων για λόγους ασφαλέιας
2. Κατάργηση απουσιολογίων. Παροχή κάρτας ανέπαφης στους μαθητές για την επικύρωση της παρουσίας στην τάξη.
3. Κατάργηση βιβλίων καταχώρισης απουσιών τμήματος. Καταχώριση μόνο στο myschool
Απάντησα σχετικά και στο άρθρο 3, ίσως λανθασμένα, τα παρακάτω:
Όχι μισές δουλειές!
Αναφέρομαι στα βιβλία φοίτησης και τα απουσιολόγια. Κι εξηγώ:
Οι περισσότεροι συνάδελφοι στο εξωτερικό, με τους οποίους συχνά συνδιαλεγόμαστε κατά τη διάρκεια προγραμμάτων, κάνουν το εξής: μπαίνουν στο τμήμα, ανοίγουν το app στο κινητό, σημειώνουν (απλό άγγιγμα – tap) ποιος είναι παρών, ποιος λείπει, ποιος άργησε.
Τέλος.
Τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει το σύστημα. Στέλνει αυτόματα email, sms κλπ.
Είναι καλύτερο κι από τις ηλεκτρονικές κάρτες.
Όχι απλά δεν υπάρχει βιβλίο φοίτησης, όχι απλά δεν υπάρχουν απουσιολόγοι, απουσιολόγια, αποκόμματα, διακορευτές, φάκελοι αποθήκευσης αποκομμάτων (για να τα βρίσκουν οι υπεύθυνοι και να ενημερώνουν … ό,τι θα υπάρχει να ενημερώνουν). Υλικό και κυρίως εργατώρες που κουράζουν τους συναδέλφους και αφαιρούν ενέργεια απαραίτητη για την τάξη.
Φυσικά πρέπει να επιτραπεί η χρήση κινητού ή tablet για υπηρεσιακούς σκοπούς σε συναδέλφους και για διδακτικούς σκοπούς σε όλους άνω των 13 χωρίς όλη την εξαντλητική γραφειοκρατία.
Το άρθρο πρέπει να μετονομαστεί σε «Υπηρεσιακά ΕΓΓΡΑΦΑ»
και ίσως με εξαίρεση το ατομικό δελτιο(αν και αυτό πια βρίσκεται στο myschool) να είνα όλα τα έγγραφα ηλεκτρονικά αφού ηδη βρίσκονται στο Myschool.
Ειδικοτερα τι εννοείται με το
η) Καταστάσεις Προφορικής Βαθμολογίας Μαθητών/τριών
Τι ρόλο εξυπηρετούν ; Κι άλλα έγγραφα ,κι άλλες εκτυπώσεις.Οι προφορικές βαθμολογίες μπορούν και πρέπει να καταχωρούνται από κάθε εκπαιδευτικό στο ατομικό δελτίο και μετά από εντεταλμένους εκπαιδευτικούς (γραμματείς θα έπρεπε ,αλλά …..) στο myschool -το οποίο μάλιστα myschool δίνει την δυνατότητα να καταχωρηθούν από excel, στο οποίο οι εκπαιδευτικοί μπορούν να καταχωρήσουν την βαθμολογία τους και να την στείλουν με email στο σχολείο ,ώστε να καταχωρηθούν γρήγορα ,εύκολα και χωρίς λάθη απευθείας στο myschool.
Σε κάθε δε περίπτωση οι βαθμοί ελέγχονται για την ορθότητά τους, από το ατομικό δελτίο , από τον υπεύθυνο της τάξης.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ διώξτε από πάνω μας την άχαρη γραφειοκρατία !!!!!Είμαστε Δάσκαλοι όχι γραμματείς
Όλα ηλεκτρονικά, όλοι οι διδάσκοντες του σχολείου να έχουν πλήρη πρόσβαση στο my school με προσωπικό κωδικό που μπορεί να υποδείξει κατάχρηση ή λάθη.
Είναι σχεδόν παράλογο να τηρούνται σε χαρτί Ατομικά Δελτία και Δελτία Κίνησης. Οι μετεγγραφές που υποχρεώνουν τους γονείς να περιφέρονται από σχολείο σε σχολείο με υπηρεσιακά σημειώματα, η αποστολή Α.Δ. με συστημένες επιστολές κα. όλα αυτά είναι περιττά εφόσον αξιοποιούμε το my school Συμφωνώ με τις απόψεις του Γιάννη Π και του Γ. Ρ.
Στους τίτλους εξόδου (απολυτήρια), να αναγράφονται μόνο τα στοιχεία που αναγράφονται και στην ταυτότητα του μαθητή ή στην επίσημη μετάφραση αντίστοιχου εντύπου αν είναι πολίτης άλλης χώρας. Συμφωνώ επίσης με άλλους, όλα τα στοιχεία αυτά να αναφέρονται σε Ονομαστική Πτώση και ότι θα πρέπει να επαναφέρετε τη μικρογράμματη τονούμενη μορφή των στοιχείων όπως γινόταν μέχρι πριν 3 χρόνια, γιατί έτσι υπάρχει περισσότερη πληροφορία, (πχ άλλο Κεφάλας κι άλλο Κεφαλάς, Πεπόνης και Πεπονής κ.ο.κ.)
Όλα ηλεκτρονικά.
Να γίνουν σεμινάρια χρήσης του myschool σε όλους τους συναδέλφους.
Η καταχώρηση των απουσιών στο σύστημα να γίνεται για κάθε μια μέρα χωριστά.
Υπάρχουν διευθυντές που ανέχονται την καταχώριση μια φορά το μήνα ή το τετράμηνο με αποτέλεσμα να εμφανίζονται καταχωρήσεις του τύπου
30/10/2017 απουσίες 34, δικαιολογημένες 25.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ
Επειδή δεν παρέχονται υποδείγματα των νέων εντύπων θα ήθελα να επισημάνω ότι:
1. Θα πρέπει να καταργηθεί η αναγραφή των ονομάτων των γονέων στη γενική. Όλα τα ονόματα θα πρέπει να είναι γραμμένα στην ονομαστική με την εξής μορφή:
Ο/Η μαθητής/τρια με τα παρακάτων στοιχεία:
Όνομα… Επώνυμο… Όν. πατ. …., Όν. μητ. ….
για τους εξής λόγους:
α. Υπάρχει ήδη μεγάλος αριθμών αλλοδαπών μαθητών των οποίων τα ονόματα δεν αναγράφονται στη γενική.
β. Δημιουργείται ιδιαίτερος φόρτος εργασίας στο myscholl, γιατί θα πρέπει να ελέγχονται κάθε χρονιά εκατοντάδες ονόματα. Παρόλο που υπάρχει κάποια σχετική αυτοματοποίηση στο myschool για τη δημιουργία των ονομάτων στη γενική, δημιουργούνται πολλά λάθη, που μας αναγκάζει να ελέγξουμε όλα τα ονόματα ένα προς ένα.
γ. Ένας τίτλος Λυκείου (για παράδειγμα) με τα ονόματα των γονιών στη γενική, δημιουργεί προβλήματα μερικές φορές στη χρήση στο εξωτερικό, εφόσον η γενική Αθανασίου δεν αναγωρίζεται ως ίδια με το Αθανάσιος. (Το επισημαίνω από σχετική προσωπική εμπειρία.)
2. Θα πρέπει να οριστεί ρητά και κατηγορηματικά ότι στα ελληνικά σχολεία (και στο myschool) τα ονόματα των μαθητών/τριών γράφονται μόνο στα Ελληνικά. Υπάρχουν πολλές εγγραφές στο myschool με ελληνικά και λατινικά στοιχεία.
Συμφωνώ με όσα αναφέρει ο Γ.Ρ.
α) Ατομικά Δελτία μαθητών/τριών. Για κάθε μαθητή/τρια τηρείται Ατομικό Δελτίο, στο οποίο καταχωρίζονται κατά την εγγραφή και κατά τη διάρκεια της φοίτησης τα προβλεπόμενα στο άρθρο 10 στοιχεία.
γ) Ωρολόγια Προγράμματα Διδασκαλίας Μαθημάτων
δ) Τίτλοι Σπουδών
ε) Έντυπα Επαλήθευσης Τίτλων
στ) Υπηρεσιακά Σημειώματα Μετεγγραφής Μαθητών/τριών
η) Καταστάσεις Προφορικής Βαθμολογίας Μαθητών/τριών
θ) Πιστοποιητικά για Στρατολογική Χρήση
ι) Δελτία Κίνησης Προσωπικού
Όλα τα παραπάνω γίνονται με το myschool
Να καταργηθούν τα παρακάτω έντυπα καθώς και η διακίνησή τους:
α) Ατομικά Δελτία μαθητών/τριών : δεν είναι απαραίτητα καθώς όλα τα στοιχεία τους μπορούν να καταχωρηθούν, και και καταχωρούνται στο myschool. Μέχρι και η φωτογραφία στο Α.Δ. μπορεί να είναι ψηφιακή.
γ) Ωρολόγια Προγράμματα Διδασκαλίας Μαθημάτων : δεν είναι απαραίτητα, ήδη καταχωρούνται στο myschool
δ) Τίτλοι Σπουδών : εκτός από την εκτύπωσή τους (με ψηφιακή φωτογραφία και ψηφιακές υπογραφές) για ψυχολογικούς-συναισθηματικούς λόγους, πρέπει να καταργηθεί. Αρκεί η χρησιμοποίηση του ΑΜΚΑ του μαθητή (ή του Ενιαίου Αριθμού Μητρώου) και η κατάλληλη πρόσβαση από την υπηρεσία-αρχή-εταιρεία που το χρειάζεται
ε) Έντυπα Επαλήθευσης Τίτλων : δεν είναι απαραίτητο, θα μπορούσε να γίνει μέσω του myschool με το ΑΜΚΑ του μαθητή (ή με τον Ενιαίο Αριθμό Μητρώου)
στ) Υπηρεσιακά Σημειώματα Μετεγγραφής Μαθητών/τριών : δεν είναι απαραίτητο, θα μπορούσε να γίνει μέσω του myschool με το ΑΜΚΑ του μαθητή (ή με τον Ενιαίο Αριθμό Μητρώου)
θ) Πιστοποιητικά για Στρατολογική Χρήση : δεν είναι απαραίτητο, θα μπορούσε να γίνει μέσω του myschool όπου το στρατολογικό γραφείο με το ΑΜΚΑ του μαθητή
(ή με κάποιον Ενιαίο Αριθμό Μητρώου) θα έχει την απαραίτητη πρόσβαση
ι) Δελτία Κίνησης Προσωπικού : δεν είναι απαραίτητο, θα μπορούσε να γίνει μέσω του myschool
Να καθιερωθεί Ενιαίος Αριθμός Μητρώου (είχε προταθεί κάποτε). Ο αριθμός δίνεται κατά την πρώτη εγγραφή του μαθητή στην εκπαίδευση και τον ακολουθεί διαρκώς.