Με την επιφύλαξη του άρθρου 19, και ιδίως των παρ. 8, 9, 12 και 13 του άρθρου αυτού, καταργείται κάθε διάταξη που βρίσκεται σε αντίθεση προς τις διατάξεις του παρόντος νόμου και, ιδίως, οι ακόλουθες:
α) τα άρθρα 10 έως και 28, οι παρ. 1 έως και 7 του άρθρου 29 και οι παρ. 1 έως και 9 του άρθρου 32 του ν. 3848/2010, καθώς και ο τίτλος «Προγραμματισμός και αξιολόγηση της δράσης των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών» του τελευταίου άρθρου,
β) η περίπτ. β΄ της παρ. 1 του άρθρου 329 του ν. 4072/2012 (Α΄ 86) και
γ) το π.δ. 152/2013 (Α΄ 240).
Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 50 – Καταργούμενες διατάξεις
Άρθρο 50 – Καταργούμενες διατάξεις
- 112 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Πεδίο εφαρμογής
- 107 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Ορισμοί
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Περιφερειακές υπηρεσίες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
- 93 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Ίδρυση Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.)
- 187 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Στελέχωση των ΠΕ.Κ.Ε.Σ.
- 58 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Ίδρυση Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.)
- 112 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Αποστολή και αρμοδιότητες των Κ.Ε.Σ.Υ.
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Όργανα διοίκησης των Κ.Ε.Σ.Υ.
- 350 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Στελέχωση των Κ.Ε.Σ.Υ.
- 60 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (Σ.Δ.Ε.Υ.) και Επιτροπές Διεπιστημονικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Ε.Δ.Ε.Α.Υ.)
- 41 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Διασύνδεση των Κ.Ε.Σ.Υ. με τις Ε.Δ.Ε.Α.Υ. και τις σχολικές μονάδες και Ε.Κ.
- 45 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Αποστολή και αρμοδιότητες των Κέντρων Εκπαίδευσης για την Αειφορία (Κ.Ε.Α.)
- 43 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Οργάνωση και στελέχωση των Κ.Ε.Α.
- 1.128 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών
- 206 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Υπεύθυνοι Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Υπεύθυνοι Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.)
- 217 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Κατάργηση του θεσμού των σχολικών συμβούλων και μεταβολές υπηρεσιών και υπηρεσιακών μονάδων
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 237 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξεις
- 56 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Μισθολογικές διατάξεις
- 36 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Πίνακες επιλογής στελεχών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 159 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Προϋποθέσεις επιλογής
- 88 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Κριτήρια επιλογής
- 567 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογής
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Αρμόδια όργανα και διαδικασία επιλογής
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Συμβούλια επιλογής
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Χρόνος και διαδικασία υποβολής αιτήσεων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Κατάρτιση αξιολογικών πινάκων επιλογής
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Τοποθέτηση στελεχών εκπαίδευσης
- 256 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Θητεία στελεχών και ανάληψη υπηρεσίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Απαλλαγή στελεχών της εκπαίδευσης από την άσκηση των καθηκόντων τους
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 32 – Μεταθέσεις – τοποθετήσεις των στελεχών της εκπαίδευσης μετά τη λήξη της θητείας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Αναπλήρωση
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Επιλογή στελεχών της Σιβιτανιδείου Δημόσιας Σχολής Τεχνών και Επαγγελμάτων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 36 – Μεταβατικές διατάξεις
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 37 – Πεδίο εφαρμογής – σκοπός και γενικές αρχές
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 38 – Αξιολογητές
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Έκθεση αξιολόγησης
- 36 ΣχόλιαΆρθρο 40 – Κριτήρια και διαδικασία αξιολόγησης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 41 – Συμβουλευτική συνέντευξη
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 42 – Ενστάσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 43 – Όργανα εξέτασης ενστάσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 44 – Eξουσιοδοτικές διατάξεις
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 45 – Μεταβατικές και λοιπές διατάξεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 46 – Έναρξη ισχύος
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 47 – Συλλογικός προγραμματισμός και ανατροφοδοτική αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 48 – Ομάδες εκπαιδευτικών και ομάδες σχολείων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 49 – Θέματα της Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 50 – Καταργούμενες διατάξεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 51 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
16 Μαρτίου 2018, 18:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
26 Μαρτίου 2018, 15:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΝόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
10 Σχόλια 4429 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Μήπως οι λεγόμενοι «λουφαδόροι» είστε όλοι εσείς που μαίνεστε κατά των σχολικών συμβούλων;;;
Να αξιολογηθούν όλοι, εφόσον απαιτείτε αξιολόγηση…Κι εσείς μαζί φυσικά…Και το Υπουργείο φυσικά θα αξιολογηθεί…
Και τότε να δούμε αν έχετε τα κότσια,τα προσόντα και την εμπειρία να αναμετρηθείτε με τους «μισητούς» σχολικούς συμβούλους…Να δούμε «πόσα απίδια πιάνει ο σάκος» και τι θα κάνετε εσείς στη θέση των «αργόμισθων»…Εύχομαι μόνο να μην έρθει η ώρα και της δικής σας κατάργησης…Τότε θα δέχεστε εσείς τα αντισυναδελφικά πυρά και θα ψάχνετε να διορθωθεί η αδικία εις βάρος σας…Αλλά «όπως στρώσατε, θα κοιμηθείτε» αγαπητοί συνάδελφοι… Αφού δεχθήκατε τους άδικους όρους του παιχνιδιού, με αυτούς θα «παίξετε» κι εσείς…Έρχεται η σειρά σας και τότε θα υποστείτε την αδικία στο πετσί σας, αλλά θα είναι αργά…Λες και τα προβλήματα της εκπαίδευσης θα λυθούν με το να φύγουν οι σχολικοί σύμβουλοι…Μ’ ένα μαγικό ραβδί…Πλανάστε οικτρά ορισμένοι εδώ μέσα…Σας «τρέφουν» με ψευδαισθήσεις, υποσχέσεις και μεγάλα λόγια (λες και οι σύμβουλοι και όλες οι καταργούμενες δομές είναι η αιτία των προβλημάτων στα σχολεία) κι εσείς τις «καταναλώνετε» ανυποψίαστοι…Αν έχετε απογοητευτεί με κάποιον προσωπικά, δε σας δίνει το δικαίωμα να γενικεύετε τα συμπεράσματα σας για όλο το σώμα…Η εμπάθεια που σας διακρίνει, δε μας επιτρέπει καν να λαμβάνουμε υπόψιν τα σχόλιά σας. Απλώς τα προσπερνάμε…
Όσο για το νομοσχέδιο, δεν πρόκειται να περάσει κι αν περάσει, θα ανατραπεί, γιατί θα «ανατραπούν» οι συντάκτες του…
Αξιότιμε κύριε Υπουργε,
Είμαι εκπαιδευτικός και γνωρίζω ακριβώς τί συμβαίνει στα σχολεία. Οι καταργούμενοι σχολικοί σύμβουλοι, κατά δήλωση του Κώστα Κ., έχουν ελεύθερο ωράριο. Ξέρετε τί σημαίνει «ελεύθερο ωράριο»; Σημαίνει αργομισθία. Δεν ζητάμε να τιμωρηθεί η αργομισθία, αφού το ίδιο το Υπουργείο την εξέθρεψε. Ζητάμε να σταματήσει! Εκτός αν θεωρείτε ότι κάποια στελέχη δεν πρέπει να έχουν ωράριο.
Οι εκπαιδευτικοί, έχουμε τη δυνατότητα να σχολιάσουμε τον νόμο εδώ. Στα σχολεία δεν μπορούμε να εκφραστούμε, διότι θα τιμωρηθούμε, θα μας εκδικηθούν οι κλίκες και οι συντεχνίες. Ακόμα και εδώ, όμως, όπως βλέπετε, ο ΚΏΣΤΑΣ Κ., ζητά να μας βρείτε και να μας τιμωρήσετε. Διότι ο Κώστας Κ., τόσα χρόνια δεν έχει μάθει να ακούει την αντίθετη άποψη. Την έκφραση άποψης, την θεωρεί ακρότητες και αυταρχισμό. Όμως, δυστυχώς γι’αυτόν, έχουμε ακόμα Δημοκρατία και μπορούμε να εκφραζόμαστε ελεύθερα εδώ!
Κύριε Υπουργέ, η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών γνωρίζει τις παθογένειες και εδώ που δίνεται η ευκαιρία σε όποιον το επιθυμεί να εκφράσει την άποψή του, λέγονται αλήθειες. Διαβάστε τις απόψεις μας και δείτε μόνος σας αν είναι αλήθεια. Αν πάρετε τηλέφωνο ΤΩΡΑ, σε οποιοδήποτε γραφείο σχολικών συμβούλων, θα το σηκώσει(αν το σηκώσει) ένα άτομο. Οι υπόλοιποι απουσιάζουν, αφού θεωρούν ότι έχουν «ελεύθερο ωράριο».
Κύριε Υπουργέ. Οι σχολικοί σύμβουλοι και άλλες συντεχνίες που χάνουν τα παράλογα προνόμιά τους ελπίζουν να πέσει η Κυβέρνηση και να μην εφαρμοστεί ο νόμος για να απολαμβάνουν τα παράλογα προνόμιά τους εις βάρος όλων μας, όλων των εκπαιδευτικών, όλων των πολιτών. Και τις πρώτες μέρες εφαρμογής του νόμου θα κωλυσιεργήσουν. Μην επιτρέψετε στις κλίκες να κινηθούν ενάντια στον νόμο.
Ο Κώστας Κ., ζητά την τιμωρία εμού και όλων όσων εκφράζουμε αντίθετη άποψη από αυτόν, όλων όσων λέμε τη δική μας αλήθεια. Αυτό θυμίζει άλλες εποχές, εποχές κατοχής και αυταρχισμού.
Κύριε Υπουργέ, σπάστε την ισοβιότητα των στελεχών και μην επιτρέψετε στους απερχόμενους αποτυχημένους σχολικούς συμβούλους να διεκδικήσουν εκ νέου θέσεις στελεχών. Οι περισσότεροι έδωσαν ό,τι είχαν να δώσουν. Έχουν υπερβεί το χρονικό όριο των δύο θητειών(6 έτη) που ορίζει ο νόμος. Στείλτε τους στην σχολική τάξη να εργαστούν πραγματικά μετά από πολλά χρόνια. Αυτοί πήραν τις θέσεις νέοι, τις κατέχουν πολλοί επί 15ετία και έχουν γίνει ασύδοτοι. Αυτοί πήραν τις θέσεις νέοι και γέρασαν, επιδιώκουν με νύχια και με δόντια να κρατηθούν στην καρέκλα και εμποδίζουν νέους ανθρώπους με νέες ιδέες και προσόντα να αναλάβουν θέσεις ευθύνης! Θέλουν αυτοί να παραμείνουν ισόβια στελέχη και οι νέοι να γεράσουν για να τους διαδεχθούν. Όμως η εκπαίδευση, κύριε Υπουργέ της Παιδείας, δεν είναι μαγαζάκι τους.
Όσο άξιος κι αν είναι ένας εκπαιδευτικός, κύριε Υπουργέ, αν δεν σπάσει η ισοβιότητα των παλιών, ποτέ δεν θα μπορέσει να προσφέρει τίποτα, γιατί οι δεινόσαυροι έχουν φροντίσει να συσσωρεύσουν προϋπηρεσία δεκαετιών και παλιόχαρτα από σεμινάρια και συνέδρια της πλάκας, όπου είχαν τη δυνατότητα να παρίστανται ως αργόμισθοι και με πληρωμένα όλα από το κράτος την ώρα που οι πραγματικοί εκπαιδευτικοί με τις αξιόλογες σπουδές εργάζονταν στην τάξη. Όπως βλέπετε, Κύριε Υπουργέ, έχει δημιουργηθεί ένας φαύλος κύκλος, ένα κύκλωμα ασύδοτων ανθρώπων που στραγγαλίζει την εκπαίδευση.
Αυτά είχα να πω, κύριε Υπουργέ. Αν δεν μπορείτε να χτυπήσετε τα κυκλώματα, τουλάχιστον βάλτε τους ωράριο. Να πατάνε στα γραφεία τους, κύριε Υπουργέ! Να εμφανίζονται στην εργασία τους, Κύριε Υπουργέ! Αυτό θεωρώ ότι μπορείτε να το κάνετε.
Επειδή λέμε τη γνώμη μας και θίγουμε τα κακώς κείμενα, ο Κώστας Κ., ζητάει την τιμωρία μας. Ε, λοιπόν, βρείτε μας και τιμωρήστε μας κύριε Υπουργέ, επειδή εκφράζουμε την άποψή μας εδώ.
Κώστα Κ., ξέχνα την αργομισθία. Αν δεν γίνουν εκλογές και αν δεν πέσει η Κυβέρνηση, από το νέο σχολικό έτος θα αναγκαστείς να εργαστείς σε σχολική τάξη. Ίσως αυτό να σε ενοχλεί, να χάνεις την εξουσία και τα προνόμιά σου. Όμως, οι εκπαιδευτικοί είμαστε όλοι ίσοι, κανείς δεν δικαιούται να έχει εξουσία και προνόμια κι αυτό πρέπει να το καταλάβεις. Και όταν επιστρέψεις θα δεις ότι τα παιδιά δεν δαγκώνουν. Και ότι οι νέοι Συντονιστές θα σε βοηθήσουν να ανταποκριθείς σωστά στα διδακτικά σου καθήκοντα και να κερδίζεις επάξια τον μισθό σου. Αν δεν σου αρέσει ο νόμος και η διδασκαλία, να παραιτηθείς και να πας στον ιδιωτικό τομέα. Εκεί όμως ξέρεις ότι δεν σε παίρνει κανείς. Επομένως, από το νέο σχολικό έτος, σου εύχομαι καλή διδασκαλία στην τάξη με τους μαθητές σου.
Όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης πρέπει να έχουν ανώτατο όριο θητειών έξι(6) έτη και μετά να επιστρέφουν στην διδασκαλία στις τάξεις. Κώστα Κ., διάβασε καλά τον νόμο. Θα διαπιστώσεις ότι έχεις υπερβεί κατά πολύ το ανώτατο όριο και δεν έχεις δικαίωμα να ξαναείσαι υποψήφιος.
Η ισοβιότητα των στελεχών και η αργομισθία στην εκπαίδευση ας τελειώσει ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!
Με εκτίμηση.
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ της Παιδείας,
Επειδή είμαι μέλος της ομάδας των σχολικών συμβούλων παρακαλώ να αξιολογηθώ τίμια και με ειλικρίνεια στις επερχόμενες κρίσεις. Χαρακτηρισμοί του στυλ «αργόμισθοι» και «λουφαδόροι» θα ήθελα να αποτιμηθούν από το έργο που έχει να καταθέσει ο κάθε εκπαιδευτικός την τελευταία 20ετία ή και παραπάνω. Οι κραυγές για « ισόβιους λουφαδόρους» θα ήθελα να αξιολογηθούν από το εκπαιδευτικό έργο του καθενός μας και όχι από τα αυταρχικά δικαστήρια ανώνυμων κουκουλοφόρων.
Απόψεις ότι ανάλογες ακρότητες «τα γνωρίζει και τα υποστηρίζει η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών» παρακαλώ να διερευνηθούν υπηρεσιακά, διότι τα ανώνυμα δικαστήρια θυμίζουν εποχές κατοχής και αυταρχισμού. Συνάδελφοι που υποστηρίζουν ότι οι σ.σ. « ελπίζουν να πέσει η Κυβέρνηση και να μην εφαρμοστεί ο νόμος για να συνεχίσουν να λουφάρουν αρπάζοντας τον μισθό τους» να καταλάβουν ότι πολλοί από εμάς με τον τρέχοντα νόμο είμαστε και πάλι στελέχη.
Τέλος, κύριε Υπουργέ, να φροντίσετε και οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί να γίνουν στελέχη, όχι όμως χωρίς να το αξίζουν, σύμφωνα με όσα δίκαια θα προβλέπει ο νέος νόμος.
Ευχαριστώ,
Κώστας Καφετζόπουλος σ.σ.κλάδου ΠΕ04, ΔΔΕ Α Αθήνας
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ της Παιδείας,
Αν δεν στείλετε τα μέλη της κλίκας των αργόμισθων καταργούμενων σχολικών συμβούλων στις σχολικές τάξεις να δουλέψουν τίμια, ο νόμος θα είναι άχρηστος. Αν επιτρέψετε στα μέλη αυτής της κλίκας να καταλάβουν τις θέσεις των Συντονιστών, τίποτα δεν θα αλλάξει. Θα συνεχίσουμε να έχουμε ισόβιους λουφαδόρους που θα πουλάνε μούρη και εξουσία στους εκπαιδευτικούς, που θα το παίζουν ανώτεροι και θα κοιτάνε πώς να αρπάξουν τον μισθό και να λουφάρουν στα σπίτια τους.
Όλα τα παραπάνω τα γνωρίζει και τα υποστηρίζει η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών, απλά λίγοι τολμούν να μιλήσουν εδώ στη διαβούλευση, γιατί αν τα πούμε αυτά στα σχολεία, θα μας εκδικηθεί η κλίκα των τέως ισόβιων αργόμισθων σχολικών συμβούλων και των ισόβιων ελέω Θεού Διευθυντών!
Όλοι αυτοί της ΚΛΙΚΑΣ, ελπίζουν να πέσει η Κυβέρνηση και να μην εφαρμοστεί ο νόμος για να συνεχίσουν να λουφάρουν αρπάζοντας τον μισθό τους.
Να στείλετε τε όλα τα μέλη της ΚΛΙΚΑΣ να διδάξουν στις σχολικές τάξεις και να επιλέξετε τους καλύτερους από τους μάχιμους εκπαιδευτικούς. Αν δεν καθαρίσετε τα σχολεία από τα μέλη της ΚΛΙΚΑΣ που θεωρούν εαυτούς ΙΣΟΒΙΟΥΣ και ΕΛΕΩ ΘΕΟΥ, οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί θα γεράσουν μέχρι να γίνουν στελέχη.
Με εκτίμηση
1)Αυτά που λες ΚΑΡΑΠΗΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ σωστά είναι,γιατί τι είδους ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ είναι αν στερούμε δικαιώματα;;;
2)Πράγματι αν δεν ήταν οι σύμβουλοι,η παιδεία μας θα ήταν εντελώς διαλυμένη,
3)βελτιώσεις χρειάζονται-όπωε λες-όχι καταργήσεις,
4)πιστεύω ότι τα μέτρα δε θα περάσουν.Είναι επικίνδυνο αυτό το νομοσχέδιο.
5)Ήθελα να ήξερα τι είδους αριστερά μας εκπροσωπεί πλειοψηφικά στη βουλή;;;Αριστερά που επιβάλλει τέτοιες ρυθμίσεις;;;Έχει γίνει το άσπρο μαύρο και το μαύρο άσπρο;;;
6)Ο κόσμος θα αντιδράσει.Σίγουρα.
ΑΓΑΠΗΤΕΣ,-ΟΙ ΚΥΡΙΕΣ,-ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ
ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΓΑΠΗΤΟΙ,-ΤΕΣ ΣΥΝΔΙΑΒΟΥΛΕΥΟΜΕΝΟΙ,-ΕΣ
Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ «ΠΟΝΑΕΙ ΚΕΦΑΛΙ, ΚΟΨΕΙ ΚΕΦΑΛΙ» ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ Σ΄ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΕΥΡΥΤΕΡΑ «ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ».
ΥΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΜΕ ΒΡΙΣΚΕΙ ΡΙΖΙΚΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ:
1. ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΝΤΕΛΟΥΣ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ, ΜΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, Ο ΘΕΣΜΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕ ΙΣΩΣ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΣΗ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΑΔΙΕΞΟΔΩΝ ΣΤΟ ΚΑΘΑΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ, ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ.
2. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΗΣΜΟΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗΣ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ π.χ. Σ.Σ.Ν., ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΑΙΤΙΩΝ (π.χ. ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ ΒΙΑΣ), ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΩΣΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΟΝΤΩΣ ΥΠΗΡΞΑΝ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙΜΕΝΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΣΧΟΛΙΑ, ΠΕΡΙ π.χ. ΩΡΑΡΙΟΥ, ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗΣ ΑΣΥΝΕΠΕΙΑΣ κ.α. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΠΙΜΕΝΩ ΟΤΙ Η ΛΥΣΗ ΔΕΝ ΑΚΟΥΜΠΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΙΚΗ.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ ΚΥΡΙΕΣ, -ΟΙ
ΔΙΑΤΗΡΗΣΤΕ-ΒΕΛΤΙΩΣΤΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ ΤΟ ΘΕΣΜΟ !!!
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Κώστα Κ.,
Τα είπες ΟΛΑ μόνος σου! «Ελεύθερο ωράριο». Δεν είναι δυνατό να νοείται «ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΩΡΑΡΙΟ» στο Δημόσιο και δη στην Εκπαίδευση.
Μόνο και μόνο για το παραπάνω, ολόκληρη η εκπαιδευτική κοινότητα, πλην ελαχίστων, είναι μαζί με τον Υπουργό που καταργεί τους λεγόμενους «σχολικούς συμβούλους»(ο Θεός να τους έκανε τέτοιους, αφού λόγω …ελευθέρου ωραρίου το έπαιζαν σύμβουλοι από τα σπίτια τους οι περισσότεροι).
Αξιότιμε κε Υπουργέ,
Αν δεν επιβάλετε ωράριο και υποχρεωτική παρουσία των νέων Συντονιστών στα γραφεία τους και αν δεν απαγορεύσετε τις συμμετοχές σε συνέδρια και ημερίδες της πλάκας(όπου μιλάνε οι σύμβουλοι μεταξύ τους και το ελάχιστο κοινό κοιμάται) σκοπός των οποίων είναι η συγκέντρωση παλιόχαρτων με σκοπό τη διατήρηση ισόβιας αργομισθίας, το νομοσχέδιο θα αποτύχει.
Θητεία και έλεγχος προσέλευσης στην εργασία είναι 2 βασικές παράμετροι που θα συμβάλουν στο να επιτύχει η μεταρρύθμιση!
ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΩΡΑΡΙΟ δε νοείται να έχει κανείς, ούτε οι Συντονιστές, ούτε οι Διευθυντές!
Άκου «ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΩΡΑΡΙΟ»!!!
Με εκτίμηση.
Συγχαρητήρια κύριε Κώστα Κ.(22 Μαρτίου 2018, 08:32)
Έχετε απόλυτο δίκαιο σε όσα ισχυρίζεστε..
Και καλό είναι να ξέρετε ότι ο εκπαιδευτικός κόσμος δεν αποτελείται κατά κύριο λόγο από συναδέλφους που «σταζουν» δηλητήριο…
Είμαι κι εγώ εκπαιδευτικός της πράξης κι ώς τώρα έχω να πω μόνον καλά λόγια τους συμβούλους…Ως Νηπιαγωγός βοηθήθηκα πάρα πολύ και από τις 4 συμβούλους με τις οποίες συνεργάστηκα…Παρήγαγαν εξαιρετικό έργο όλα αυτά τα χρόνια και τους αξίζουν συγχαρητήρια…
Να είστε σίγουροι ότι δεν θα επιτρέψουμε να επικρατήσει η αδικία και η αναλγησία ορισμένων…
Η πικρή για ορισμένους αλήθεια είναι ότι η εκπαίδευση χρειάζεται συμβούλους και μάλιστα πολλούς…
Οι ρυθμίσεις για τα στελέχη είναι αντισυνταγματικές και δεν θα περάσουν…
Συνάδελφε Δημήτρη σταμάτα τις δηλητηριώδεις κρίσεις. Για τους σχολικούς συμβούλους ισχύει ότι και για τους καθηγητές. Άλλοι δουλεύουν και άλλοι μας δουλεύουν. Κανείς όμως δεν ασχολήθηκε συστηματικά ποιοι είναι αυτοί αφού η συστηματική αξιολόγηση απαγορεύεται. Αν είσαι εκπαιδευτικός σκέψου πότε, ποιος και που σε ρώτησε αν κάνεις μάθημα ή αν μιλάς για τον Ολυμπιακό (έχουμε και τέτοιους). Το ίδιο ισχύει και για εμάς τους σχολικούς συμβούλους αλλά και για πολλούς εργαζόμενους στο Δημόσιο. Η μονιμότητα δυστυχώς μερικές φορές μας οδηγεί σε αδράνεια. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να καταργήσουμε τη μονιμότητα ή τα στελέχη αλλά να θεσμοθετήσουμε αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου και κίνητρα για αυτοαξιολόγηση και αποτελεσματική εργασία. Δεν είμαστε απέναντι, είμαστε συνεργάτες για την εκπαίδευση των παιδιών και την επιμόρφωση των δασκάλων τους.
Και για την «απειλή» επιστροφής στην τάξη να είσαι σίγουρος ότι «ουχ ο τόπος, αλλ’ ο τρόπος». Αυτός που αγαπάει τη δουλειά του, είτε είναι εκπαιδευτής παιδιών είτε επιμορφωτής ενηλίκων, το κάνει με το ίδιο μεράκι. Προφανώς είναι καλύτερα να έχεις και επίδομα θέσης και ελεύθερο ωράριο αλλά «τα μεταξωτά βρακιά κλπ». Φρόντισε λοιπόν η κριτική σου να είναι πιο ουσιαστική. Σου εύχομαι να γίνεις και συ στέλεχος και να το απολαύσεις όπως εγώ τη διδασκαλία αλλά και τη συμβουλευτική τα τελευταία 30+++ χρόνια.
ΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΩΣ ΣΤΕΛΕΧΗ ΟΙ ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ Ν ΑΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΝΕ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ, ΤΟΤΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΥΧΕΙ ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ! ΟΙ ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΑΡΓΟΜΙΣΘΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΑ ΚΕΝΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.