1. Κατά την πρώτη επιλογή στελεχών της εκπαίδευσης σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος Κεφαλαίου, το κριτήριο της διοικητικής και εκπαιδευτικής επάρκειας της περίπτ. γ΄ της παρ. 1 του άρθρου 23 δεν αξιολογείται.
2. Κατ’ εξαίρεση, κατά την πρώτη εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος Κεφαλαίου, η θητεία του προέδρου, των μελών και του γραμματέα του Κεντρικού και των Περιφερειακών Συμβουλίων Επιλογής των παρ. 2 και 3 του άρθρου 26 αρχίζει με τη συγκρότηση των συμβουλίων και λήγει την 31η-12-2020.
3. Κατά την πρώτη εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος Κεφαλαίου, οι θέσεις των Σχολικών Συμβούλων νοούνται ως όμοιες με τις θέσεις των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου, οι θέσεις των Προϊσταμένων ΚΕ.Δ.Δ.Υ. νοούνται ως όμοιες με τις θέσεις των Προϊσταμένων Κ.Ε.Σ.Υ. και οι θέσεις των Υπευθύνων Λειτουργίας Κ.Π.Ε. νοούνται ως όμοιες με τις θέσεις των Προϊσταμένων Κ.Ε.Α. κατά την έννοια της παρ. 3 του άρθρου 30.
Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 36 – Μεταβατικές διατάξεις
Άρθρο 36 – Μεταβατικές διατάξεις
- 112 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Πεδίο εφαρμογής
- 107 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Ορισμοί
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Περιφερειακές υπηρεσίες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
- 93 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Ίδρυση Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.)
- 187 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Στελέχωση των ΠΕ.Κ.Ε.Σ.
- 58 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Ίδρυση Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.)
- 112 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Αποστολή και αρμοδιότητες των Κ.Ε.Σ.Υ.
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Όργανα διοίκησης των Κ.Ε.Σ.Υ.
- 350 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Στελέχωση των Κ.Ε.Σ.Υ.
- 60 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (Σ.Δ.Ε.Υ.) και Επιτροπές Διεπιστημονικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Ε.Δ.Ε.Α.Υ.)
- 41 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Διασύνδεση των Κ.Ε.Σ.Υ. με τις Ε.Δ.Ε.Α.Υ. και τις σχολικές μονάδες και Ε.Κ.
- 45 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Αποστολή και αρμοδιότητες των Κέντρων Εκπαίδευσης για την Αειφορία (Κ.Ε.Α.)
- 43 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Οργάνωση και στελέχωση των Κ.Ε.Α.
- 1.128 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών
- 206 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Υπεύθυνοι Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Υπεύθυνοι Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.)
- 217 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Κατάργηση του θεσμού των σχολικών συμβούλων και μεταβολές υπηρεσιών και υπηρεσιακών μονάδων
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 237 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξεις
- 56 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Μισθολογικές διατάξεις
- 36 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Πίνακες επιλογής στελεχών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 159 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Προϋποθέσεις επιλογής
- 88 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Κριτήρια επιλογής
- 567 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογής
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Αρμόδια όργανα και διαδικασία επιλογής
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Συμβούλια επιλογής
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Χρόνος και διαδικασία υποβολής αιτήσεων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Κατάρτιση αξιολογικών πινάκων επιλογής
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Τοποθέτηση στελεχών εκπαίδευσης
- 256 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Θητεία στελεχών και ανάληψη υπηρεσίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Απαλλαγή στελεχών της εκπαίδευσης από την άσκηση των καθηκόντων τους
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 32 – Μεταθέσεις – τοποθετήσεις των στελεχών της εκπαίδευσης μετά τη λήξη της θητείας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Αναπλήρωση
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Επιλογή στελεχών της Σιβιτανιδείου Δημόσιας Σχολής Τεχνών και Επαγγελμάτων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 36 – Μεταβατικές διατάξεις
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 37 – Πεδίο εφαρμογής – σκοπός και γενικές αρχές
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 38 – Αξιολογητές
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Έκθεση αξιολόγησης
- 36 ΣχόλιαΆρθρο 40 – Κριτήρια και διαδικασία αξιολόγησης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 41 – Συμβουλευτική συνέντευξη
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 42 – Ενστάσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 43 – Όργανα εξέτασης ενστάσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 44 – Eξουσιοδοτικές διατάξεις
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 45 – Μεταβατικές και λοιπές διατάξεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 46 – Έναρξη ισχύος
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 47 – Συλλογικός προγραμματισμός και ανατροφοδοτική αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 48 – Ομάδες εκπαιδευτικών και ομάδες σχολείων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 49 – Θέματα της Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 50 – Καταργούμενες διατάξεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 51 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
16 Μαρτίου 2018, 18:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
26 Μαρτίου 2018, 15:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΝόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
6 Σχόλια 4429 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Αγαπητοί τυφλωμένοι και παθιασμένοι κατά του θεσμού των σχολικών συμβούλων:
Ξαναδιαβάστε το παρόν νομοσχέδιο και διαπιστώστε ότι ο θεσμός των σ.σ. όχι μόνο δεν καταργείται αλλά ενισχύεται. Ενισχύεται και μισθολογικά και παιδαγωγικά/διοικητικά.
Παλιά, τα στελέχη αυτά τα ονομάζαμε επιθεωρητές, αργότερα μας λέγατε σχολικούς συμβούλους, αύριο θα τους λέμε συντονιστές.
Παραθέτω το κείμενο Επιστημονικής Ένωσης με το οποίο συμφωνώ. Συμφωνώ όχι μόνο για το συμφέρον μου ως στέλεχος, (είμαι σ.σ. και πριν τη θητεία μου ήμουν στην τάξη), αλλά διότι οι «ενάντια» στους σ.σ., τυφλωμένοι, δεν βλέπουν που θα τους πάει ο νέος νόμος.
Διαφωνώ με κόφτες και προαπαιτούμενες γλώσσες έστω κι αν προσωπικά με ευνοούν.
Διαφωνώ με διαδικασίες όπου η ημίωρη συνέντευξη θα κρίνει καθοριστικά το αποτέλεσμα και όχι τα προσόντα που αποκτήθηκαν σε δεκαετίες .
ENΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»Η Ένωση Ελλήνων ΦΥΣΙΚΩΝ (ΕΕΦ) σε συνέχεια των απόψεων που είχε καταθέσει από κοινού με την ΕΕΧ και την ΠΕΒ …. θεωρεί υποχρέωσή της να τοποθετηθεί εκ νέου στην Δημόσια Διαβούλευση.
…. Οι διαδικασίες επιλογής στελεχών, καθώς και ο ουσιαστικός αποκλεισμός των Σχολικών Συμβούλων περισσότερο παραπέμπουν σε μια κατεύθυνση ελέγχου της διοίκησης της εκπαίδευσης, παρά σε οργάνωση της αποτελεσματικής και σύγχρονης λειτουργίας της σε όφελος των μαθητών. Στην κατεύθυνση αυτή κινείται και ο αναδρομικός χαρακτήρας της θέσπισης του ορίου των δύο θητειών για τα στελέχη της εκπαίδευσης, καθώς και η ισχυρή μοριοδότηση μη αντικειμενικών και μετρήσιμων χαρακτηριστικών τους. Επίσης δεν αναγνωρίζεται ως διδακτική η υπηρεσία του Σχολικού Συμβούλου.
…. Υποβαθμίζεται δραματικά η υποστήριξη στα γνωστικά αντικείμενα, ως το σχολείο να μην έχει μαθησιακούς στόχους, όπως καθίσταται σαφές στα άρθρα 8-9 για τα ΚΕΣΥ, στα οποία εκτός των άλλων δεν προβλέπεται καμία θέση για τον κλάδο των ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΠΕ04).Η ΕΕΦ εκφράζει την ανησυχία της για τις συνέπειες της εφαρμογής του υπό συζήτηση σχεδίου νόμου στην ποιότητα της Δημόσιας Εκπαίδευσης και τον φόβο της για τη δημιουργία εκπαιδευτικών δομών διαφορετικών ταχυτήτων, οι οποίες θα παραβιάζουν την θεμελιώδη συνταγματική αρχή των ίσων ευκαιριών στην Εκπαίδευση και καλεί το ΥΠΠΕΘ να επανεξετάσει τον προσανατολισμό των υποστηρικτικών δομών, δίνοντας έμφαση στο ΓΝΩΣΤΙΚΟ- ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ και στην συγκρότηση ΣΩΜΑΤΟΣ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΥ ΣΚΕΨΗΣ μέσω της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
ΤΟ ΔΣ ΕΕΦ
…και για την αντιγραφή Κώστας Κ, σ.σ. μάχιμος πριν τη ατελείωτη θητεία μου με την ακούσια – πλην βολική- παράταση.
Είμαι εκπαιδευτικός δεν είμαι στέλεχος ούτε με ενδιαφέρει, όμως γνωρίζω καλά την εκπαίδευση χρόνια τώρα. Ο μόνος από τα στελέχη που γνωρίζαμε και ήταν παντα κοντά μας λύνοντας προβλήματα με την εμπειρία του και τις γνώσεις τους,ήταν ο Σχολικός Σύμβουλος. Κανένας άλλος από την ιεραρχία της εκπαίδευσης δεν εμφανίζεται ποτέ.Παρότι του περιόριζαν συνεχώς τις αρμοδιότητες αυτοί που τον κατηγορούν, με την οδό της επιμόρφωσης έδινε πρακτικό υλικό που χρησιμοποιήσα στην τάξη μου ακόμα και την άλλη μέρα.Αυτό το έργο και τα προβλήματα που λύνει καθημερινά ώστε αυτά να μη φτάνουν στο Υπουργείο ποιός φρόντισε να τα μάθει?
Όσοι μιλάνε για αποκλεισμό τους από τις κρίσεις αποδικνείουν την επιστημονική ανωτερότητά τους και τον φόβο να αναμετρηθούν επιστημονικά οι ίδιοι μαζί τους.
Οι συντονιστές ,και δεν ξέρω πως λέγονται αυτοί που θα εκλεγούν, εύχομαι να τους προσεγγίζουν επιστημονικά κάτι που δεν φαίνεται από τον τρόπο μοριοδότησης.Όμως σε κάθε περίπτωση ο αριθμός που υπάρχει στο νομοσχέδιο για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση είναι μικρός και πρέπει να αυξηθεί ώστε η αναλογία καθενός με τα σχολεία ευθύνης να είναι τέτοια ώστε να εξασφαλίζεται η ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου και η συνδρομή του εκπαιδευτικού.
Το Σχόλιο σας θα δημοσιευθεί μόλις ελεγχθεί απο τον διαχειριστή.
Αγαπητέ Κώστα Κ.
Σχολικοί σύμβουλοι δεν υπάρχουν πλέον. Μετράνε μέρες. Όσο πιο γρήγορα το συνειδητοποιήσεις, τόσο το καλύτερο. Οι σχολικοί σύμβουλοι ήταν ένας αναχρονιστικός θεσμός ο οποίος καταργήθηκε. Όσοι υπηρετούντες σχολικοί σύμβουλοι έχουν συμπληρώσει 5-6 έτη αποκλείονται από τη διαδικασία επιλογής τους παρόντος προτεινόμενου νόμου. Είναι σαφές αυτό. Αυτά ορίζει ο νόμος. Τί να κάνουμε, να τον αλλάξουμε επειδή δεν αρέσει στους απερχόμενους σχολικούς συμβούλους;
Ας πάνε οι τέως σχολικοί σύμβουλοι στις τάξεις να διδάξουν! Δεν θα πάθουν τίποτα! Τα παιδιά δεν δαγκώνουν! Οι εκπαιδευτικοί δεν πρέπει να φοβούνται την διδασκαλία. Σε όλη την Ευρώπη υπάρχουν θητείες και οι εκπαιδευτικοί αργά ή γρήγορα επιστρέφουν στα διδακτικά τους καθήκοντα. Μόνο εδώ τα κόμματα είχαν φτιάξει θέσεις ισόβιων συμβούλων για να βολεύουν τους δικούς τους σε θέσεις αργομισθίας. Αυτά μας τελείωσαν και όσο πιο γρήγορα το συνειδητοποιήσουν κάποιοι θα είναι καλύτερο για την εκπαίδευση.
Με εκτίμηση.
Σύμφωνα με το παρόν άρθρο:
«3. Κατά την πρώτη εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος Κεφαλαίου, οι θέσεις των Σχολικών Συμβούλων νοούνται ως όμοιες με τις θέσεις των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου,…»
Μήπως αυτό ερμηνεύεται ότι πιθανώς μερικοί νυν υπηρετούντες Σχολικοί Σύμβουλοι έχουν διαδοχικές δυο θητείες και αποκλείονται από τη διαδικασία επιλογής τους παρόντος προτεινόμενου νόμου;
Πόσο θα χαρούν αυτοί που πνέουν μένεα κατά των Σχολικών Συμβούλων!
Πάλι δηλητήριο για τους απερχόμενους!
Και εκπαιδευτικοί υπάρχουν που δεν δουλεύουν αλλά το σύστημα τους καλύπτει.
Να ξεκινήσει λοιπόν αυτή η δόλια η αξιολόγηση που τώρα θα την λέμε αποτίμηση, ώστε να δούμε τελικά ποιός κάνει τι.
Είναι εύκολο να λές λουφαδόρους τους άλλους (όπως ακριβώς πολλοί γονείς κατηγορούν τους δάσκαλους) αλλά δύσκολο να αναγνωρίζεις τις ευθύνες σου!
«Ανθρώπων έκαστος δύο πήρας φέρει, την μέν έμπροσθεν την δε όπισθεν»
Ο καθένας μας κουβαλάει το δισάκι με τους δυο σάκους, έναν μπροστά και έναν πίσω. Και μπροστά έχει τα ελαττώματα και τα λάθη των άλλων, οπότε τα βλέπει συνέχεια, ενώ στον πίσω έχει τα δικά του σφάλματα που δεν τα βλέπει ποτέ.
Ας αρχίσει επι τέλους η αξιολόγηση!
Οι απερχόμενοι σχολικοί σύμβουλοι θα πρέπει να επιστρέψουν στις σχολικές τάξεις. Ως αξιολογητές απέτυχαν. Όποτε τους ήθελες δεν τους έβρισκες στα γραφεία τους. Και δεν ήταν σε επισκέψεις σε σχολεία. Ήταν στα σπίτια τους. Γιατί κανείς δεν ελέγχει το ωράριό τους! Είναι ντροπή να υπάρχουν αργόμισθοι στη σημερινή εποχή! Όλοι ξέρουμε ότι οι απερχόμενοι σχολικοί σύμβουλοι δεν εργάζονταν, αλλά κανείς δεν μιλούσε! Έπρεπε να το πει ο Υπουργός και να τους καταργήσει με νόμο για να γίνει το αυτονόητο! Οι αργόμισθοι να πάνε να διδάξουν και να βγάζουν τίμια το ψωμί τους. Όχι να το παίζουν σύμβουλοι και να μην πατάνε στη δουλειά τους! Οι νέοι συντονιστές θα πρέπει να είναι αξιόλογοι και να έχουν ωράριο, να βρίσκονται στα γραφεία τους για να αντιμετωπίζουν τα πολλά προβλήματα των σχολείων!
Ντροπή μας που ανεχόμασταν τους αργόμισθους σχολικούς συμβούλους τόσα χρονια.