1. Ο θεσμός του σχολικού συμβούλου, ο οποίος εισήχθη με την παρ. 1 του άρθρου 1 του ν. 1304/1982, καταργείται.
2. Καταργούνται οι ακόλουθες υπηρεσίες ή οργανικές μονάδες υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων:
α) τα Περιφερειακά Επιμορφωτικά Κέντρα (Π.Ε.Κ.), τα οποία προβλέπονται στο άρθρο 29 του ν. 1566/1985 και στην παρ. 4 του άρθρου 49 του π.δ. 18/2018,
β) τα Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.), τα οποία προβλέπονται στα άρθρα 4 και 12 του ν. 3699/2008 και στην παρ. 6 του άρθρου 49 του π.δ. 18/2018,
γ) τα Περιφερειακά Κέντρα Στήριξης Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.ΚΕ.Σ.Ε.Σ.), τα οποία προβλέπονται στο άρθρο 9 του ν. 2525/1997 (Α΄ 188),
δ) οι Συμβουλευτικοί Σταθμοί Νέων (Σ.Σ.Ν.), οι οποίοι προβλέπονται στο άρθρο 2 του ν. 1894/1990 (Α΄ 110) και στην παρ. 11 του άρθρου 52 του π.δ. 18/2018,
ε) τα Κέντρα Συμβουλευτικής – Προσανατολισμού (ΚΕ.ΣΥ.Π.) και τα Γραφεία Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΓΡΑ.Σ.Ε.Π.), τα οποία προβλέπονται στην παρ. 3 του άρθρου 10 του ν. 2525/1997 και στην παρ. 12 του άρθρου 52 του π.δ. 18/2018,
στ) τα Κέντρα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών (ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.), τα οποία προβλέπονται στην παρ. 5 του άρθρου 8 του ν. 2986/2002 και στην παρ. 10 του άρθρου 52 του π.δ. 18/2018,
ζ) οι Αθλητικές Ακαδημίες, οι οποίες προβλέπονται στο άρθρο 41 του ν. 4186/2013,
η) τα Τμήματα Ε΄ Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και Στ΄ Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των Αυτοτελών Διευθύνσεων Οικονομικής και Παιδαγωγικής Υποστήριξης των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, τα οποία προβλέπονται στην περίπτ. β΄ της παρ. 1 του άρθρου 2 του ν. 2986/2002 και στις περιπτ. ε΄ και στ΄ της παρ. 2 του άρθρου 50 του π.δ. 18/2018 και
θ) οι γραμματείες των σχολικών συμβούλων που προβλέπονται στην περίπτ. α΄ της παρ. 5 του άρθρου 2 του ν. 2986/2002.
3. Τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Κ.Π.Ε.), τα οποία έχουν ιδρυθεί σύμφωνα με την παρ. 13 του άρθρου 111 ν. 1892/1990 (Α΄ 101), όπως ισχύει κατά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου, και προβλέπονται στην παρ. 5 του άρθρου 49 του π.δ. 18/2018, μετατρέπονται στα Κ.Ε.Α. που προβλέπονται στο άρθρο 12.
Στις 26 Μαρτίου 2018, 15:49 |ο Δημήτρης πάλι βάλει εναντίον των σχολικών συμβούλων ατεκμηρίωτα. Στην πλειοψηφία τους όμως οι εκπαιδευτικοί όπως φαίνεται από τα σχόλια της διαβούλευσης επιθυμούν τη διατήρηση του θεσμού των σχολικών συμβούλων.
Ο θεσμός του Σχολικού Συμβούλου πρέπει να ενισχυθεί και όχι να καταργηθεί. Μην παραβλέπουμε ότι στα δύσκολα … (συμπεριφορές μαθητών, καθηγητών, καταγγελίες γονέων κλπ) του σχολείου, τους καλούμε για λύσεις. Επιμόρφωση ναι για να μας βοηθήσουν περισσότερο στο δύσκολο έργο μας. Ότι κάποιοι δεν εργάζονται όσο πρέπει, μήπως δεν ισχύει παντού, και στο δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα; Ας δούμε ο καθένας τι γίνεται στο σχολείο του.
Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ.
ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΥΝΤΟΜΑ ΟΙ ΝΕΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ
Ο θεσμός του Σχολικού Συμβούλου ήταν και είναι απαραίτητος, απλώς τον αποδόμησαν και τον ευτέλισαν οι εκάστοτε ηγεσίες του Υπουργείου Παιδείας καθώς και οι συνδικαλιστικές οργανώσεις.
Κατ΄αρχάς ως Σχολικός Σύμβουλος έπρεπε να επιλέγεται ο καλύτερος τόσο από πλευράς προσόντων όσο και από πλευράς εμπειρίας και θητείας στη μάχιμη εκπαίδευση. Αυτό θα ήταν εγγύηση ότι ο εκπαιδευτικός αφενός θα είχε το κύρος και αφετέρου την ικανότητα να οδηγήσει και να εμπνεύσει τους συναδέλφους για τους οποίους θα ήταν υπεύθυνος. Εννοείται ότι τα κομματικά κριτήρια δεν θα έπρεπε να έχουν καμμία θέση.
Τι έγινε λοιπόν; Οι ίδιες οι κυβερνήσεις που καθιέρωσαν το θεσμό δεν έδωσαν (ή δεν ενεργοποίησαν) ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ καθήκοντα και ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ του Σχολικού Συμβούλου. Ένα παράδειγμα για τα καθήκοντα θα ήταν να μπαίνει ο ίδιος μπροστά (πρώτος) και να διδάσκει, δίνοντας το ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ των σύγχρονων τρόπων και μεθόδων διδασκαλίας. Και επίσης, να έχει τη δυνατότητα ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ του εκπαιδευτικού προσωπικού, με βάση όλα όσα δίδαξε και συζήτησε.
Μη έχοντας αυτά τα δύο βασικά καθήκοντα, ο θεσμός του Σχολικού Συμβούλου «ευνουχίστηκε» με αποτέλεσμα να δέχεται και (δικαιολογημένες) επιθέσεις από διάφορους ότι οι Σχολ. Σύμβουλοι «λουφάρουν», μαζεύουν μόνο προσόντα για τις επόμενες κρίσεις και πολλά άλλα. Δείτε όμως που μας έχει οδηγήσει αυτή η κατάσταση: Ο κάθε εκπαιδευτικός διδάσκει ότι θέλει, όπως θέλει και με όποιο ρυθμό τον ευχαριστεί χωρίς να δίνει λογαριασμό σε κανέναν. Με τέτοιες νοοτροπίες και μεθοδεύσεις τα πράγματα θα γίνονται όλο και χειρότερα, με αποτέλεσμα οι εκπαιδευτικοί να έχουν μετατραπεί από ΔΑΣΚΑΛΟΙ σε απλούς ΑΠΑΣΧΟΛΗΤΕΣ των παιδιών.
θΑ ειναι μεγα λαθος η καταργηση μια τετοιας βοηθειαςΕιδικα με τον κ. Βαγενα ο οποιος μας βοηθουσε ουκ ολιγαις φορες οταν ειχαμε κυριολεκτικα βαλτωσει που δεν δεν μπορω να φανταστω τι θα γινει στο μελλον αν καταργηθει μια τοσο σωτηρια πρωτοβουλια ειδικα για τις προισταμενες που δενεχουν την ευχερια του υπολογιστη καιδεν ειναι λιγες.Εφιστω την προσοχη στους αρμοδιους γιατι τα προβληματα που θα ανακυψουν θα εινα
τεραστια και μηε αναστρεψιμα
Ευχαριστω
Το μεγαλύτερο ποσοστό των Συμβούλων (πάνω απο 90%) δεν εργάζονταν. Δεν εκτελούσαν το έργο το οποίο ήταν υποχρεωμένοι να εκτελέσουν. Λειτουργούσαν σαν ζητιάνοι για να τους μετακινούν εκπαιδευτικοί και το έπαιζαν αυθεντία και εξουσία. Έπαιρναν άδειες το χειμώνα ενώ το καλοκαίρι δεν υπήρχαν στην υπηρεσία τους. Το δικό μου σύμβουλο, με 20 χρόνια υπηρεσίας, δεν τον έχω συναντήσει ποτέ. Η δομή έχει αποτύχει και είναι αρρωστημένη θέλει αλλαγή! Τα σχολεία και οι εκπαιδευτικοί χρειάζονται τήριξη!! Η κατάργηση είναι λύση; Τα σχολεία θα καλύπτονται; Μήπως πρέπει όλοι να αποζητήσουμε την αξιολόγηση και την τήρηση του ωραρίου μας; Οι εκπαιδευτικοί δεν είναι και αυτοί άμοιροι ευθυνών. Όποτε μπορούν λουφάρουν και κρύβουν ώρες. Η εκπαίδευση που παρέχουμε στους μαθητές δεν είναι αυτή που τους αξίζει πρέπει να αλλάξουμε όλοι μας!! Πρέπει όλοι να αρχίσουμε να κάνουμε τη δουλεία μας σωστά άσχετα από το όνομα της δομής στην οποία εργαζόμαστε.
[ΚΑΤΕΡΙΝΑ]
Επιτέλους καταργείται ένας θεσμός που έχει τελειώσει εδώ και χρόνια. Η εκπαίδευση είναι ένας ζωντανός οργανισμός κι όπως κάθε ζωντανός οργανισμός χρειάζεται ανανέωση και εξέλιξη. Να μπούνε άνθρωποι που βρίσκονται τα τελευταία χρόνια στην τάξη, ξέρουν τα προβλήματα της τάξης, έχουν καλές σπουδές και όρεξη για δουλειά. Ο μέσος σύμβουλος έχει να μπεί στην τάξη με τον έναν ή άλλον τρόπο τουλάχιστον 10 – 15 χρόνια (ήταν σύμβουλοι, ήταν στο υπουργείο, ήταν στο πανεπιστήμιο ή στο ΙΕΠ με απόσπαση κ.τ.λ.) Ας δούμε επιτέλους και μία άλλη άποψη και στάση στην εκπαίδευση. Οι θέσεις δεν είναι «κληρονομικό δικαίωμα» δεν καταλαβαίνω όλη αυτή την αντίδραση. Δεν θα μείνουν άνεργοι, στην τάξη θα γυρίσουν(αν γυρίσουν, γιατί το θεωρούν ντροπή να γυρίσουν στην τάξη). Εξάλλου σπουδάσαμε για να είμαστε στην τάξη. Όποιος δεν του αρέσει ας κάνει μετάταξη. Κι απο εδώ και στο εξής καλό θα είναι όποιος θέλει να είναι στέλεχος ανα τέσσερα χρόνια να επιστρέφει στην τάξη για τέσσερα χρόνια κι έπειτα να έχει δικαίωμα να ξαναγίνει στέλεχος.
Ο θεσμός των σχολικών συμβούλων πρέπει να διατηρηθεί και να ενισχυθεί. Ο σχολικός σύμβουλος είναι ο μόνος συμπαραστάτης του εκπαιδευτικού στο δύσκολο έργο του .Σε αυτόν απευθύνεται για προβλήματα τόσο μέσα στην τάξη αλλά και σχέση με την διοίκηση και τους γονείς. Είναι πάντα κοντά στον εκπαιδευτικό όποια ώρα τον χρειαστεί. Ποιος μπορεί να αναπληρώσει αυτόν τον ρόλο; Αν κάποιοι δεν κάνουν καλά την δουλειά τους και όσα τους καταλογίζονται να κριθούν και να αντικατασταθούν
Η όποια κατάργηση προφανώς γίνεται για λόγους οικονομικούς στα πλαίσια της γενικότερης πολιτικής. Είναι βέβαια πασιφανές ότι η χρησιμότητα κάθε θεσμικού οργάνου κρίνεται στην πράξη. Η πράξη αυτή έχει αποδείξει ότι παράγεται έργο από το φορέα των σχολικών συμβούλων, τουλάχιστον όσον αφορά στη δική μας περιφέρεια.(Πειραιάς). Το ίδιο ισχύει και για το ρόλο του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.
Η ανασυγκρότηση των θεσμικών φορέων κρίνεται επιτακτική αν δεν θέλουμε να επιστρέψουμε σε μια μικρολογιστική πολιτική. Είναι βέβαιο ότι τα αποτελέσματα θα φανούν άμεσα στην πράξη, με μία εκπαίδευση που θα στερεί το δικαίωμα στην αναβάθμιση και στην ανάκαμψη που θα βασίζεται σε ανθρώπινους πόρους. Η ποσοτική λογική αντίκειται στο όραμα για αναδόμηση των φορέων εκείνων που θα μπορούσαν να δώσουν ένα συγκριτικό πλεονέκτημα στη χώρα μας, δίνοντας τα κατάλληλα εργαλεία και προωθώντας ένα συλλογικό πλαίσιο οργάνωσης.
Αξιότιμοι κύριοι σε μια εποχή που θέλουμε το σχολείο α) μια πολυδραστική δομή που παρέχει στη σχολική και την τοπική κοινότητα έργο που αγγίζει τη διεύρυνση του ήθους, της αγωγής, της αφύπνισης, των δραστηριοτήτων, της πολιτιστικής και πολιτισμικής δράσης και συνείδησης και β) ένα διδακτήριο με εφαρμογή νέων μεθόδων διδασκαλίας με ενημερωμένους και συνεχώς επιμορφωμένους εκπαιδευτικούς και γ) ένα περιβάλλον στο οποίο καλείται να υποστηρίξει εάν όχι να λύσει τα πολλαπλά και αυξανόμενα προβλήματα που ανακύπτουν έρχεστε να καταργήσετε τις δομές και τους ανθρώπους που υποστήριξαν και συνεχίζουν να υποστηρίζουν το εκπαιδευτικό έργο με σθένος και ζήλο.
Ο ήδη απαξιωμένος λοιπόν εκπαιδευτικός ο οποίος εθελοντικά αναλαμβάνει, συμμετέχει, δημιουργεί, μένει μόνος να αντιμετωπίσει έναν σχολικό γολγοθά και να παρουσιάσει ταυτόχρονα στην κοινωνία ένα εικονικό τέλειο σχολείο που ανταποκρίνεται στο μέγιστο των προσδοκιών των μαθητών, των γονιών, της πολιτικής ηγεσίας.
Ο υπεύθυνος σχολικών δραστηριοτήτων, ο υπεύθυνος του Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων, ο Σύμβουλος ειδικότητας, ο Σύμβουλος παιδαγωγικής ευθύνης προσφέρουν πραγματικό έργο και υποστήριξη σε όλα τα επίπεδα της εκπαίδευσης. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να εξαλειφθούν τόσο βίαια αυτές οι δομές, απαραίτητες για την παιδεία που θέλουμε και διαφημίζουμε στην κοινωνία.
Με εκτίμηση
Λέττα Ελένη, εκπαιδευτικός Πληροφορικής – Μουσικής
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ της Παιδείας,
Η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών, όπως προκύπτει από τη διαβούλευση, τάσσεται υπέρ της άμεσης κατάργησης των σχολικών συμβούλων και τις επιστροφής τους στις σχολικές τάξεις από 1-9-2018.
Διαβάστε όλα τα σχόλια της διαβούλευσης. Εξετάστε όλες τις καταγγελίες και διασταυρώστε τις με την πραγματικότητα!
Οι απλοί εκπαιδευτικοί φοβούνται να εκφραστούν για να μην τιμωρηθούν από τις κλίκες και τις συντεχνίες.
Ο θεσμός του σχολικού συμβούλου ήταν παρωχημένος και είχε καταστεί ΤΡΟΧΟΠΕΔΗ για την εκπαίδευση. Οι ίδιοι οι σχολικοί σύμβουλοι δεν εμφανίζονταν στην εργασία τους.
Από 1-9-2018, οι τέως σχολικοί σύμβουλοι επιστρέφουν στις σχολικές αίθουσες ως απλοί καθηγητές. Μια νέα εποχή ξεκινά για το εκπαιδευτικό μας σύστημα, χωρίς θεσμούς που ανήκουν οριστικά και αμετάκλητα στο ΠΑΡΕΛΘΟΝ!
Με εκτίμηση.
Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΆΙΔΕΥΤΙΚΟΥ. ΕΊΝΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ,ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΓΟΝΕΑ, ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ. ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΠΑΝΙΑ Ο ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΝΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ!
Στις 26 Μαρτίου 2018, 14:50 |ο Δημήτρης έγραψε «Αξιότιμε κύριε Υπουργέ της Παιδείας,Η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών, όπως προκύπτει από τη διαβούλευση, τάσσεται υπέρ της άμεσης κατάργησης των σχολικών συμβούλων και τις επιστροφής τους στις σχολικές τάξεις από 1-9-2018.Με εκτίμηση.»
Αν όμως κανείς διαβάσει τα σχόλια της διαβούλευσης δεν προκύπτει αυτό το συμπέρασμα. Αυτή η άκρατη βουλησιαρχία του Δημήτρη βάλει εναντίον της εγκυρότητας της διαβούλευσης. Ας προστατεύσουμε τη παιδεία μας από τέτοιες νοοτροπίες που την καθηλώνουν.
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ της Παιδείας,
Στο πλαίσιο της διαβούλευσης ακούστηκαν όλες οι απόψεις, ακόμα και των απλών ανώνυμων εκπαιδευτικών που δεν έχουν τη δυνατότητα να τις εκφράσουν ελεύθερα και επώνυμα στα σχολεία, αφού οι ΚΛΙΚΕΣ, οι ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ και τα ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ, καραδοκούν για να μας τιμωρήσουν. Ακόμα και εδώ κάποιοι ακραίοι(Κώστας Κ.) ζητούν λογοκρισία και τιμωρία της αντίθετης άποψης.
Μακάρι να προχωρήσει η μεταρρύθμιση και να μην υποκύψει το Υπουργείο στις πιέσεις των συντεχνιών, των κλικών και των κυκλωμάτων. Οι τέως σχολικοί σύμβουλοι πρέπει να επιστρέψουν στις σχολικές τάξεις και οι νέοι Συντομιστές θα πρέπει να έχουν θητεία και ωράριο. Φαινόμενα αργομισθίας και ασυδοσίας πρέπει να παταχθούν!
Καλή επιτυχία στη μεταρρύθμιση!
Με εκτίμηση!
Οι ρυθμίσεις περί κατάργησης των Σχολικών Συμβούλων θα αποδυναμώσουν απίστευτα τη στήριξη της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού. Τα ΠΕΚΕΣ θα βρίσκονται -από τη φύση τους- μακριά από το σχολείο, καθιστώντας στην πράξη πολύ δύσκολη, απόμακρη και ψυχρή τη σχέση εκπαιδευτικού και σχολικής μονάδας με τη διοίκηση. Οι ως τώρα ενδιάμεσοι Διοίκησης και Εκπαιδευτικών Σχολικοί Σύμβουλοι -όσα κι αν τους καταλογίστηκαν κατά καιρούς- στάθηκαν δίπλα στον εκπαιδευτικό, τον επιμόρφωσαν εντός και εκτός ΠΕΚ (που κι αυτά καταργούνται), τον συμβούλεψαν, ώστε να αντιμετωπίσει θέματα παιδαγωγικά ή επιστημονικά, τον στήριξαν στη σχέση του με την υπόλοιπη εκπαιδευτική κοινότητα, με γονείς, μαθητές και Σχολική μονάδα, αλλά και ως παιδαγωγικά υπεύθυνοι -ουκ ολίγων σχολείων- ανέλαβαν, πολλές φορές, να δώσουν -και έδωσαν- με τη μεσολάβησή τους λύση σε ποικίλης φύσης προβλήματα (παιδαγωγικά, εκπαιδευτικά, γονεϊκής εμπλοκής, σχολικού εκφοβισμού, εποπτείας εκπ/κού και παιδαγωγικού έργου, ανεπάρκειας φορέων και προσώπων) που αναφύονται καθημερινά στα σχολεία μας, χωρίς να χρειαστεί αυτά να απασχολήσουν τη Δ/νση. Επίσης ο ως τώρα ενδιάμεσος θεσμός του Σχολικού Συμβούλου συνέβαλε τα μέγιστα όχι μόνο στην εξακτίνωση της εκπαιδευτικής πολιτικής, αλλά και στον πολλαπλασιασμό και στη διάδοση με κάθε τρόπο των κατά καιρούς προτεινόμενων από το ΙΕΠ και άλλους έγκριτους εκπαιδευτικούς φορείς ‘καλών διδακτικών πρακτικών» καθώς και στην κατανόηση, στην εμπέδωσή και στην εφαρμογή τους. Ακόμη κι αν υποθέσουμε ότι και οι Συντονιστές θα λειτουργούν μ΄ένα παρόμοιο τρόπο, είναι βέβαιο ότι ούτε ο άριθμός τους θα επαρκεί, ούτε η -εκ των πραγμάτων- απόμακρη γεωγραφικά -και όχι μόνο- σχέση τους με την εκπαιδευτική κοινότητα θα το επιτρέψει.
ΠΡΟΤΑΣΗ: ΠΡΙΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ (αλλά και των ΠΕΚ, ΚΕΔΔΥ,ΠΛΗΝΕΤ, Επαγγελματικού Προσανατολισμού,
Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικών και Περιβαλλοντικών δράσεων) ΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ, ΜΕ ΟΠΟΙΟ ΔΥΝΑΤΟ ΤΡΟΠΟ, Η ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ! Ακόμα κι αν κάποιοι ελάχιστοι εκπαιδευτικοί πιστεύουν ακόμη ότι οι Σχ. Σύμβουλοι πρέπει να τιμωρηθούν, διότι τους ανετέθη να φέρουν εις πέρας την Αυτο/Αξιολόγηση, υπάρχει αφ΄ενός, ένα πλήθος γονέων που -καλώς ή κακώς- επικροτεί τη σοβαρή αξιολόγηση και αφ΄ετέρου, ένα πλήθος εκπαιδευτικών που γνωρίζει ότι, αν τελικά η αξιολόγησή τους εφαρμοστεί, ο Σχολικός τους Σύμβουλος θα είναι ο ισχυρότερος βοηθός και ο πιστότερος κριτικός τους φίλος στην όλη διαδικασία.
Προς τη Πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας:
Μη καταργείτε το θεσμό του Σχ. Συμβούλου απαιτείστε περισσότερα από αυτούς, έχουν δυνατότητες χρησιμοποιείστε τους για το καλό της εκπαίδευσης
θα ήθελα εκφράσω την αντίθεση μου για την κατάργηση του θεσμού των ΚεΠληΝεΤ. Υποτίθεται ότι για την εξοικονόμηση πόρων και την καλύτερη οργάνωση των διευθύνσεων ορίζεται ένα άτομο ως υπεύθυνος πληροφορικής. Δεν έγινε όμως καμία πρόβλεψη για νομούς με ιδιαιτερότητες όπως ο νομός Κοζάνης στον οποίο ο υπεύθυνος πληροφορικής σίγουρα δεν θα προλαβαίνει όχι μόνο να επισκεφθεί τις μονάδες που θα ζητούν τη στήριξή του αλλά ούτε η τηλεφωνική η εξ αποστάσεων στήριξη δεν θα είναι δυνατή.
Είναι σίγουρο ότι λόγο του πλήθους των σχολικών μονάδων και της διασποράς τους θα είναι ανύπαρκτη η στήριξη τόσο των συναδέλφων όσο και των υποδομών.
Εκπαιδευτικός πληροφορικής αλλά και ως υπεύθυνος ΚεΠληΝεΤ Πτολεμαΐδας για 2 χρόνια και τεχνικός υπεύθυνος ΚεΠληΝεΤ για 4 χρόνια