Άρθρο 01 – Πεδίο εφαρμογής

Οι διατάξεις του παρόντος Μέρους εφαρμόζονται για την οργάνωση και τη στελέχωση των δημόσιων υπηρεσιών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

  • 28 Μαρτίου 2018, 01:23 | Leonidas

    κ. Υπουργέ
    Τα κεπληνετ είναι απαραίτητα για την λειτουργια των Σχολείων και των
    υπηρεσιών Παιδείας! στην «ψηφιακή» εποχή μας.
    Θεσμός δοκιμασμένος στην πράξη με θεαματικά αποτελέσματα.
    ΜΗ ΤΟΝ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ! ΔΥΝΑΜΩΣΤΕ ΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ!

  • 26 Μαρτίου 2018, 23:51 | Γεωργία

    Οι τεχνικοί υπεύθυνοι των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι, κάτι παραπάνω από απαραίτητοι για τη λειτουργία των εργαστηρίων σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια.
    Ο εξοπλισμός των εργαστηρίων είναι παμπάλαιος, ειδικά στα Δημοτικά και οι τεχνικοί υπεύθυνοι είναι οι μοναδικοί που ανασταίνουν τα μηχανήματα. Με δεδομένο, ότι ένας εκπαιδευτικός πληροφορικής, πηγαίνει σε 3-4 σχολεία, είναι αδύνατο να συντηρηθεί ο εγαστηριακός εξοπλισμός 3-4 εργαστηρίων κάθε σχολική χρονιά, χωρίς βοήθεια.
    Θα έπρεπε να αυξήστε το ανθρωποδυναμικό των ΚΕΠΛΗΝΕΤ.

  • Σε μια δημόσια διαβούλευση που ο καθένας καλείται να πει την άποψη του επί συγκεκριμένων σημείων των άρθρων του Σ/Ν εμφανίζεται ξανά και ξανά ένας «Δημήτρης» ο οποίος εκφράζει σε όλα τα άρθρα το μίσος του για τους Σχολικούς Συμβούλους (ποιος ξέρει γιατί) και έχει μάλιστα την πεποίθηση ότι η άποψή του εκφράζει πολλούς. Δυστυχώς γι’ αυτόν τα περισσότερα σχόλια (από διαφορετικά άτομα) είναι θετικά για το θεσμό των Σχολικών Συμβούλων … απλώς τα αρνητικά είναι πολλά από τον ίδιο.
    Ας το σκεφτούν ξανά οι συντελεστές του Σ/Ν και ας σώσουν τουλάχιστον το όνομα «Σχολικός Σύμβουλος».

  • 26 Μαρτίου 2018, 19:07 | Ιωάννα

    Είναι απαράδεκτη η μη αναφορά στον κλάδο δασκάλων ειδικής αγωγής 71/61. Υποβαθμίζουν την αξία τετραετούς φοίτησης σε ελληνικά πανεπιστήμια και την εξισώνουν με επιμορφώσεις ωρών και σεμινάρια.

  • 26 Μαρτίου 2018, 19:05 | Nikoleta GBK

    Η αλλαγή στις ονομασίες των σχολικών συμβούλων και των νέων δομών, παράλληλα με την αντικατάσταση της γνωμάτευσης διαγνωστικού φορέα (ΚΕΔΔΥ) , δε σημαίνει αυτόματα απομάκρυνση από το ιατρικό μοντέλο της αναπηρίας. Η λειτουργία διεπιστημονικής ομάδας στον διαγνωστικό φορέα διασφάλιζε την πιο ολόπλευρη προσέγγιση του μαθητή κατά τη διαδικασία διάγνωσης. ενταξιακή εκπαίδευση μπορεί να υπηρετηθεί και να αποτελέσει αναπόσπαστο στοιχείο της σχολικής πραγματικότητας, εφόσον υπάρχει (και) ένας εκπαιδευτικός – συντονιστής της με σταθερή και μόνιμη θέση εντός του σχολείου.Ο τρόπος και η σειρά βημάτων που προτείνονται στο νομοσχέδιο για την πιο εντατική εκπαιδευτική παρέμβαση και την αιτιολόγηση παραπομπής ενός μαθητή στα ΚΕΣΥ θέτει πολλούς προβληματισμούς για το εάν το βραχυχρόνιο πρόγραμμα παρέμβασης θα σχεδιαστεί, αξιολογηθεί σωστά , προκειμένου να μη χαθεί πολύτιμος χρόνος εις βάρος του μαθητή. Η ευθύνη φαίνεται πως επιρρίπτεται στη σχολική μονάδα και στον σύλλογο διδασκόντων για την επίλυση των εκάστοτε ζητημάτων που ανακύπτουν. Η ενταξιακή εκπαίδευση απαιτεί σταθερή, μόνιμη παρουσία εκπαιδευτικού ΕΑΕ με οργανική θέση.Θα έπρεπε να παραδειγματιστούμε από τη μέχρι τώρα λειτουργία του θεσμού του σχολικού συμβούλου ΕΑΕ, ο οποίος δεν μπόρεσε να ανταπεξέλθει στα παιδαγωγικά του καθήκοντα ειδικά στα μεγάλα αστικά κέντρα.Οι αρμοδιότητες των ΚΕΣΥ είναι υπερβολικά μεγάλες σε αριθμό και επίπεδα.Ως ΣΑΤΕΑ ζητάμε την απόσυρση του εν λόγω νομοσχεδίου

  • 26 Μαρτίου 2018, 15:12 | Δημήτρης

    Αγαπητοί συνάδελφοι,
    Αξιότιμε κύριε Υπουργέ της Παιδείας,

    Στο πλαίσιο της διαβούλευσης ακούστηκαν όλες οι απόψεις, ακόμα και των απλών ανώνυμων εκπαιδευτικών που δεν έχουν τη δυνατότητα να τις εκφράσουν ελεύθερα και επώνυμα στα σχολεία, αφού οι ΚΛΙΚΕΣ, οι ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ και τα ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ, καραδοκούν για να μας τιμωρήσουν. Ακόμα και εδώ κάποιοι ακραίοι(Κώστας Κ.) ζητούν λογοκρισία και τιμωρία της αντίθετης άποψης. Αυτά όμως ανήκουν σε άλλες σκοτεινές εποχές.
    Μακάρι να προχωρήσει η μεταρρύθμιση και να μην υποκύψει το Υπουργείο στις πιέσεις των συντεχνιών, των κλικών και των κυκλωμάτων. Οι τέως σχολικοί σύμβουλοι πρέπει να επιστρέψουν στις σχολικές τάξεις και οι νέοι Συντονιστές θα πρέπει να έχουν θητεία και ωράριο. Φαινόμενα αργομισθίας και ασυδοσίας πρέπει να παταχθούν και να καταστούν παρεθόν, ΟΡΙΣΤΙΚΑ και ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ!

    Καλή επιτυχία στη μεταρρύθμιση!

    Με εκτίμηση!

  • 26 Μαρτίου 2018, 14:58 | Bassiliki

    H συμβολή των κεπληνετ στη λειτουργια των εργαστηρίων ειναι καθοριστική.
    Ο θεσμός έκανε θαύματα.
    Μην πειράζετε κάτι που δουλεύει σωστά
    Αυξήστε το ανθρωποδυναμικό του

  • 26 Μαρτίου 2018, 14:45 | Δημήτρης

    Το παρόν υπό διαβούλευση νομοσχέδιο κινείται στη σωστή κατεύθυνση! Η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών, όπως προκύπτει από τη διαβούλευση, συμφωνεί με τις διατάξεις του και επιθυμεί την ψήφισή του. Οι μόνοι που αντιδρούν στην μεταρρύθμιση, είναι οι συντεχνίες, οι κλίκες και τα κυκλώματα.

  • 26 Μαρτίου 2018, 14:42 | Κώστας Κ

    Κύριε Υπουργέ αγαπητοί συνάδελφοι,
    Αφού ευχαριστήσω το Υπουργείο για τη φιλοξενία των απόψεών μας στην ιστοσελίδα ανοιχτής διακυβέρνησης, να κλείσω με μια παράκληση.
    Πέρα από τα προσωπικά μας σχόλια, που λόγω προσωπικών βιωμάτων μπορεί να έχουν και δόσεις υπερβολών (βλέπε «Δημήτρης» για «αργόσχολους, χαραμοφάηδες και αργόμισθους ισόβιους συμβούλους»), πρέπει να μελετήσετε τις θέσεις συλλογικών οργάνων και Επιστημονικών Ενώσεων (ΠΕΣΣ, ΕΕΦ, ΕΕΧ, ΠΕΒ κλπ) και όχι μόνο των ανώνυμων που συμμετείχαμε στη Διαβούλευση.
    Με την ευχή να μείνουν τα δίκαια και αποτελεσματικά μέτρα του νομοσχεδίου και να εξαλειφθούν οι κόφτες, αδικίες και ακρότητες.
    Καλή σταδιοδρομία στα νέα στελέχη, θα είμαστε δίπλα τους από όποια θέση μας προκύψει στις επόμενες κρίσεις για την αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
    Κώστας Καφετζόπουλος, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ04, ΔΔΕ Α Αθήνας, Υποδιευθυντής 3ου ΠΕΚ Αθήνας, πρώην υπεύθυνος ΕΚΦΕ.

  • 26 Μαρτίου 2018, 14:20 | ΣΟΦΙΑ Ν

    Απόσυρση του εν λόγω νομοσχεδίου τώρα!!! Οι εκπαιδευτικοί που τοποθετούνται σε δομές ειδικής αγωγής πρέπει να γίνει ξεκάθαρο ότι είναι οι ΠΕ71/61, καθώς είναι κι οι μοναδικοί με βασικό τίτλο σπουδών κι υψηλό επίπεδο γνώσεων σχετικών με την ειδική αγωγή.

  • 26 Μαρτίου 2018, 13:51 | Αρχοντία

    Το Υπουργείο Παιδείας επιχειρεί να εφαρμόσει για μια ακόμη φορά εκπαιδευτική πολιτική της λιτότητας, επιχειρώντας να εξοικονομήσει πόρους σε δομές και προσωπικό παρουσιάζοντας τις επιλογές του με ωραιοποιημένα παιδαγωγικά αλλά γενικόλογα επιχειρήματα. Ως ΣΑΤΕΑ ζητάμε την απόσυρση του εν λόγω νομοσχεδίου, καθώς κρίνουμε ότι (και) για όλους τους παραπάνω λόγους δεν προσφέρει ρεαλιστική πρόταση για βελτίωση των υπαρχουσών συνθηκών του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, αλλά στην ουσία αποτελεί δούρειο ίππο για την εισαγωγή και την εφαρμογή της αξιολόγησης- αυτοαξιολόγησης.Προσωπικά συμφωνώ με την θέση του παραπάνω συλλόγου και ζητώ να αποσυρθεί το εν λόγω νομοσχέδιο!

  • 26 Μαρτίου 2018, 13:44 | Ξένια

    Η κυβέρνηση αυθαίρετα και σταδιακά καταργεί τα επαγγελματικά δικαιώματα από δύο τμήματα Ελληνικών Πανεπιστημίων.
    Αυτό δεν έχει ξαναγίνει!!!
    Οφείλει να λογοδοτήσει και όχι να διαβουλεύσει.
    Ανοιχτό διάλογο ΤΩΡΑ σε ο,τι αφορά στην Ειδική Αγωγή και πάγωμα κάθε αλλαγής.
    Η ειδική αγωγή είναι δικαίωμα των μαθητών και δεν χωράει άλλα μπαλώματα και πειραματισμούς!
    ΠΕ 71/61 υπάρχουν και είναι οι πλέον καταλληλότεροι, όπως προκύπτει από τις βασικές σπουδές και το Σύνταγμα.